Nee, ging niet om een onderbouw koelkast. Was een koelvriescombo dan vaatwasser en dan inbouwoven ernaast. Als keer lekkage liever geen probleem met elektra. En de vaatwasser was niet in de buurt van de gootsteen, dus mede daardoor ook veranderd. Wij hadden gekozen voor IKEA op aanraden van een vriend. Als iets stuk is, kan je het onderdeel makkelijk vervangen door het bij IKEA te kopen, daarnaast 25 jaar garantie en die vriend vertelde dat IKEA ook partijen witgoed opkoopt bij fabrikanten en dan hun eigen label erop plakt. Er zit gratis 5 jaar garantie op de inbouwapparatuur. De keuken hebben we inclusief vrachtvervoer voor 4517 euro gekocht. Monteren gaan we zelf doen. Als monteren door IKEA service (via extern vast bedrijf) dan zou er nog 1600 euro bij komen (bij eerste ontwerp. Dit was het 3e ontwerpresultaat). Ze rekenen de montagekosten op basis van het aantal kasten. Reden voor zelfmontage is omdat de verbouwing al veels te lang duurt en montageservice wel ff kan duren vanwege corona en oplopende wachttijden.twin93 schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 23:19:
[...]
Nee helaas dat lukt niet. Die foto is wellicht misleidend. De keuken is een rechthoek van 3m bij 2m, met aan de korte zijden deuren naar het balkon en de gang. Wellicht dat ik nog langs ga bij de IKEA. Ik denk dat die keukens ook prima binnen mijn budget kunnen vallen.
Waarom raadde ze je af om de vaatwasser naast de koelkast te plaatsen? Ging het ook om een onderbouw koelkast?
[ Voor 0% gewijzigd door Niann-Tsyr op 01-07-2021 00:22 . Reden: Spelling ]