De prijs is waarschijnlijk ook lager doordat je nu een kasten met een korpus hebt van 78 ipv 90. Volgens mij gaf @Kapitein Merijn vorige week aan dat de 90 korpus duurder is.Meekster schreef op zondag 11 april 2021 @ 13:58:
Wij zijn gister wederom naar een keukenzaak gegaan en hebben dezelfde keuken als vorige week laten tekenen.
Eiland van 2.70 en andere deel is 4.20.
Prijs van vorige keukenzaak was incl. plaatsen 25680, van gister kwam op 22.000 euro.
We hebben wel het idee dat de apparatuurprijs wat aan de hoge kant was. Wij hebben zelf, nav bezoek van vorige week , prijzen opgevraagd bij een online aanbieder en die kwam voor de genoemde Neff apparatuur op ong.6600 euro.
Omdat we het een heel fijn gesprek vonden hebben we dit eerlijk aangegeven en hebben de offerte laten zien. Hij gaat het overleggen met zijn leverancier om te zien of hij ons nog ergens in tegemoet kan komen.
Qua werkblad "hoeveelheid" . 3.02 meter van 66,5 cm diep en 2,773 meter van 99,5 cm diep.
Dekker Evora Quarz premium , 4 cm dik.
Korpus van kasten is 78
Plint 13
Werkhoogte 95 cm
Lanesto spoelbak, type 914 45*40
Die van vorige week was bleek qua werkhoogte niet te kloppen na vergelijk met deze offerte ! Bij vorige week was de werkhoogte veel te laag. Mijn vrouw en ik zijn vrij lang.
Juiste plaatjes krijgen we nog, die we mee kregen waren kasten van 80 ipv 90 ingetekend. Dus volgen nog per mail.
Wat vinden jullie hiervan ? Nog op/aanmerkingen ?
Prijs vinden we op zich al niet verkeerd. Misschien dat er nog wat afgaat ivm apparatuur of dat er nog iets gratis bij wordt gegeven, maar dit zit aardig binnen ons budget iig.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik vond het losse eiland mooier trouwens. Nu moet je steeds om het eiland heen als je naar de koelkast wilt.
Edit: ik heb niet de volledige offertes vergeleken, maar je hebt ook een extra ladekast en een extra kast met deurtjes in het eiland, tegen een behoorlijk lagere prijs. Die extra kasten gaat al snel naar de 1000 euro.
[ Voor 7% gewijzigd door SquareOne op 11-04-2021 16:41 ]