Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rogar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:37
HellBeast schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 07:14:
[...]

Is het inmiddels al opgelost? Ben benieuwd naar het eindresultaat en wat je van de fronten vindt.
Hierbij de foto's. Let niet op de rommel op het aanrecht aub. Had geen zin om het op te ruimen :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DJlJcMx5j-jlCAkMx3S91sPKuGk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/623NGv5rNSgRiHWqnUPCiFfv.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hhCtz0cL2Ch8C07QzxrOnBQ9OdQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7yop3N86rtV71RbcmblEteNU.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jm0fPTJWC9478D9ohjc6mpXiLgE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hPQIGjagCkWz6qOxifZ8zjIU.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:43

HellBeast

Oh My GoT!

Heel erg mooi! Kon je die randjes waar we het eerder over hadden gehad op je frontjes nu wel of niet zien?

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rogar
HellBeast schreef op maandag 29 maart 2021 @ 13:16:
Heel erg mooi! Kon je die randjes waar we het eerder over hadden gehad op je frontjes nu wel of niet zien?
Je ziet ze wel als je er met je neus op gaat zitten, maar als je ernaast staat zie je het amper (tenzij je het weet en je er aan ergert :P).

Als het goed is, zijn alle vervangende onderdelen binnen en gaan ze een afspraak inplannen. Ze verwachten nog 6 uur nodig te hebben om alles goed te zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kwakkel
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:55
Rogar schreef op maandag 29 maart 2021 @ 13:11:
[...]

Hierbij de foto's. Let niet op de rommel op het aanrecht aub. Had geen zin om het op te ruimen :9
Als het bij ons opgeruimd is, ziet het er nog niet zo ordelijk uit O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackpuyn
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 31-03-2022
Nog een idee voor een mooie keuken hier https://www.hoog.design/shop/nl/product/equinox-one/ voor degene die wat meer te besteden hebben 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekster
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 24-02-2022
Ik heb de zaak waar we geweest zijn gebeld en die plaatsen kostenloos de apparatuur die ik elders aanschaf, hij begreep ook wel dat het een hoop geld was, maar gaf ook aan dat als we voor zijn offerte kozen dat er misschien nog wel te praten viel. Dus we zullen even zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:01
Rogar schreef op maandag 29 maart 2021 @ 13:11:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Wat is de reden van de magnetron op het aanrecht? Zonde van de ruimte zo en staat wat rommeliger natuurlijk. Is die Siemens geen combi?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rogar
t14wo schreef op maandag 29 maart 2021 @ 16:07:
[...]

Wat is de reden van de magnetron op het aanrecht? Zonde van de ruimte zo en staat wat rommeliger natuurlijk. Is die Siemens geen combi?
Whahaha ik had deze vraag al eerder verwacht, dat is onze oude combimagnetron. We moeten nog een klein magnetronnetje kopen en ergens ver weg en uit het zicht stoppen (voor het opwarmen van flesjes voor de kleine).

[ Voor 4% gewijzigd door Rogar op 29-03-2021 16:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fisherman
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:19
taz10 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 12:19:
[...]

Quooker 7lt + zeeppompje
Die zeeppomp is een goede keuze 👍🏼. De positie zou ik wel even over nadenken.
Wij hebben hem aan de linkerkant achter de spoelbak.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VpyEJED14HEDJgxtXKNJKhy1kbI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ToBdA0k1dslDeJLGIqiLsxYV.jpg?f=user_large

[ Voor 15% gewijzigd door fisherman op 29-03-2021 16:22 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• fisherman
Volgens mij had ik trouwens ook nog geen eindresultaat foto gepost bedenk ik me. Bij deze:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZiO27TNUXUlQ1B9hF56G9beLU_A=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Tdh3VeBoRBaAmnTkEa2U5uup.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mevrouwKees_1
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 01-06 14:58
mooie kleur @fisherman wat voor een merk keuken is dit ?

Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fisherman
mevrouwKees_1 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 18:51:
mooie kleur @fisherman wat voor een merk keuken is dit ?
Deze komt van de Keukenloods.
Officieel is de kleur donkergroen matlak, maar hij is eerder grijs groenig. Het is een hele dynamische kleur en verandert gedurende de hele dag van kleur door veranderende lichtinval.
Veel mensen vinden het een mooie kleur volgens mij. Althans veel complimenten daarover gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mevrouwKees_1
@fisherman ja inderdaad. Mooie bijzondere kleur. Zie je niet veel :). Leuk ! Wat verkoopt keukenloods als merk keuken ? Is dat hacker ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fisherman
mevrouwKees_1 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 19:19:
@fisherman ja inderdaad. Mooie bijzondere kleur. Zie je niet veel :). Leuk ! Wat verkoopt keukenloods als merk keuken ? Is dat hacker ?
In het echt is de kleur zeker savonds wat donkerder dan op de foto. Dan is hij echt groener.
Volgens mij is het een Pronorm keuken. Althans het lade systeem is van prostyle en dat is van Pronorm.
Hacker hebben ze overigens ook. Daarnaast hebben ze nog Nobilia als merk. Geen idee hoe die verhouding qua kwaliteit is overigens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mevrouwKees_1
@fisherman thanks. Ik heb nu een 12 jaar oude Nobilia keuken. Was toen ik heb kocht een prima keus voor het budget wat we hadden. Prijs en kwaliteit zijn mooi in balans.

Voor onze nieuwe keuken wil ik naar hoger segment. Hacker etc spreekt mij aan. Door persoonlijke omstandigheden ligt het keuken shoppen even stil maar door hier mee te lezen is het voor mij steeds meer helder welke kant ik op wil.

Ik besteed mijn tijd nu aan apparatuur;)

Ik heb op YouTube filmpjes gekeken mbt stoomovens en daar werd de opmerking gemaakt over dat je op moet passen met frontjes en stoom.

Wie heeft daar iets zinnigs over te zeggen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Jackpuyn schreef op maandag 22 maart 2021 @ 15:21:
Nog even een vraagje. Is het normaal dat een keukenzaak de vaatwasser, Quooker en gootsteen niet aansluit. Bij ASWA zeggen ze dat alleen een loodgieter dat mag doen
Klopt, dat was bij mij ook zo. Werd ook netjes verteld bij de verkooop. Via werkspot of iets dergelijks heb je dezelfde dag een loodgieter voor 100 euro. Overigens heeft de ASWA monteur het voor mij allemaal wel aangesloten, handje contantje betaald ;-).

Ik ben 100% tevreden over ASWA. Telkens netjes op tijd, voorzichtig in de woning. Goed telefonisch bereikbaar, eerlijke prijs, pronorm keuken compleet met inleg antislip velletjes enz. Tevens belde ze nog even 2 weken na oplevering of alles in orde was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fisherman
mevrouwKees_1 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 19:50:
@fisherman thanks. Ik heb nu een 12 jaar oude Nobilia keuken. Was toen ik heb kocht een prima keus voor het budget wat we hadden. Prijs en kwaliteit zijn mooi in balans.

Voor onze nieuwe keuken wil ik naar hoger segment. Hacker etc spreekt mij aan. Door persoonlijke omstandigheden ligt het keuken shoppen even stil maar door hier mee te lezen is het voor mij steeds meer helder welke kant ik op wil.

Ik besteed mijn tijd nu aan apparatuur;)

Ik heb op YouTube filmpjes gekeken mbt stoomovens en daar werd de opmerking gemaakt over dat je op moet passen met frontjes en stoom.

Wie heeft daar iets zinnigs over te zeggen ?
Hacker is volgens mij een beetje hetzelfde segment als Pronorm dacht ik. Nobilia zit daar weer onder.
Bij ons is de onderste oven de stoomoven. Direct erboven zit dus geen frontje. Geen idee of dat wel moet kunnen, maar op deze manier loop je natuurlijk wel weinig risico. Een reden om een dubbele oven te nemen dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mevrouwKees_1
@fisherman tot op heden kiezen we nu voor 1 oven, magnetron gebruiken we zo weinig dat het onzin is om deze in te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marinos83
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 21-11-2024
Jackpuyn schreef op maandag 29 maart 2021 @ 15:05:
Nog een idee voor een mooie keuken hier https://www.hoog.design/shop/nl/product/equinox-one/ voor degene die wat meer te besteden hebben 😀
Toch apart als je reclame slogan 'de 1 miljoen+ keuken' is. Voor mensen die graag vertellen hoe duur hun keuken is? Ik vind m niet eens echt mooi of handig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Jackpuyn schreef op maandag 29 maart 2021 @ 15:05:
Ik zat bij het lezen van de intro (met mooie spelfouten) te bedenken hoe dit op 1 miljoen uit zou komen. Maar met bladgoud, Peltrox (interessant spul) diamanten, roggenleer en 'semi precious stones' gaat het natuurlijk hard. De houtsoort die ze gebruiken is wel echt heel mooi. Heeft volgens mij een heel fijne tekening.

Maar zoals hier gezegd, waarschijnlijk vooral om te pochen.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackpuyn
Marinos83 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 20:29:
[...]

Toch apart als je reclame slogan 'de 1 miljoen+ keuken' is. Voor mensen die graag vertellen hoe duur hun keuken is? Ik vind m niet eens echt mooi of handig...
@Martinusz klopt naam is niet echt handig. Maar ze hebben ook goedkopere keukens. Ik vind hem trouwens wel mooi en handig. Maar smaken verschillen. En deze is wel echt over de top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackpuyn
PaT schreef op maandag 29 maart 2021 @ 20:43:
[...]

Ik zat bij het lezen van de intro (met mooie spelfouten) te bedenken hoe dit op 1 miljoen uit zou komen. Maar met bladgoud, Peltrox (interessant spul) diamenten, roggenleer en 'semi precious stones' gaat het natuurlijk hard. De houtsoort die ze gebruiken is wel echt heel mooi. Heeft volgens mij een heel fijne tekening.

Maar zoals hier gezegd, waarschijnlijk vooral om te pochen.
@PaT heb je hun andere keukens ook gezien? Zijn iets goedkoper maar nog steeds pochen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fisherman
Jackpuyn schreef op maandag 22 maart 2021 @ 15:21:
Nog even een vraagje. Is het normaal dat een keukenzaak de vaatwasser, Quooker en gootsteen niet aansluit. Bij ASWA zeggen ze dat alleen een loodgieter dat mag doen
Onzin, hebben ze gewoon geen zin in. Alleen bij elektra geldt dat. Dit moet door een gecertificeerd bedrijf aangelegd worden. Mocht je een keer brand krijgen en je hebt een beun laten klungelen in je meterkast, dan krijg je problemen met je verzekering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alpeko
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 30-05 15:02
fisherman schreef op maandag 29 maart 2021 @ 21:36:
[...]

Onzin, hebben ze gewoon geen zin in. Alleen bij elektra geldt dat. Dit moet door een gecertificeerd bedrijf aangelegd worden. Mocht je een keer brand krijgen en je hebt een beun laten klungelen in je meterkast, dan krijg je problemen met je verzekering.
Het is heel wisselend. Bij ons zou er in theorie iemand komen om de Bora en vaatwasser aan te sluiten maar vervolgens mocht/kon de monteur dat wel zelf. Maar kitten van het blad/muur en zijwanden meubel/muur deed ie dan weer niet want dan zou de muur beschadigen als het blad lost moest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fisherman
alpeko schreef op maandag 29 maart 2021 @ 22:25:
[...]

Het is heel wisselend. Bij ons zou er in theorie iemand komen om de Bora en vaatwasser aan te sluiten maar vervolgens mocht/kon de monteur dat wel zelf. Maar kitten van het blad/muur en zijwanden meubel/muur deed ie dan weer niet want dan zou de muur beschadigen als het blad lost moest.
Ook een raar verhaal van dat kitten. Wanneer zou een blad trouwens weer los moeten? Ik kan het me niet bedenken wanneer het weer los zou moeten, behalve bij een nieuwe keuken. Maar bij een nieuwe keuken is het niet erg als de muur wat beschadigt bij demonteren van de oude. Het is makkelijk om te herstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
fisherman schreef op maandag 29 maart 2021 @ 23:02:
[...]

Ook een raar verhaal van dat kitten. Wanneer zou een blad trouwens weer los moeten? Ik kan het me niet bedenken wanneer het weer los zou moeten, behalve bij een nieuwe keuken. Maar bij een nieuwe keuken is het niet erg als de muur wat beschadigt bij demonteren van de oude. Het is makkelijk om te herstellen.
Wij moesten een 2-tal jaar geleden de vaatwasser vervangen. En we kregen de afvoerbuis niet achter de wand langs. Keukenwinkel gebeld: die raadden toen aan om even de pootjes wat lager te draaien, waardoor de kasten (en het werkblad) wat zakten, en er meer speling was om de darm er wel achter te krijgen.
Werkte goed. Maar, het blad komt dan inderdaad los van de muur.

(Weet niet of er nog veel andere gevallen zijn waarbij dit eventueel zou kunnen, maar het kan dus wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtrash
  • Laatst online: 08-06 05:53
Keuken is bijna geplaatst en ben er erg tevreden over. Alleen de afzuigkap maakt een bak lawaai. Op stand 1 veel meer dan de oude op stand 3. Er komt buiten ook wel een hoop lucht naar buiten, binnen voel je hem vreemd genoeg nauwelijks trekken.
Heb sowieso bij de keuken firma aangegeven dat ik niet tevreden ben maar hebben jullie nog tips?

Type is pelgrim BSK965RVS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
maxtrash schreef op maandag 29 maart 2021 @ 23:43:
Keuken is bijna geplaatst en ben er erg tevreden over. Alleen de afzuigkap maakt een bak lawaai. Op stand 1 veel meer dan de oude op stand 3. Er komt buiten ook wel een hoop lucht naar buiten, binnen voel je hem vreemd genoeg nauwelijks trekken.
Heb sowieso bij de keuken firma aangegeven dat ik niet tevreden ben maar hebben jullie nog tips?

Die staat op hun site blijkbaar al als 'oud assortiment'?

Maar goed, volgens hun specificaties:
Geluidsniveau (stand 2) 56 dB(A)

Weet niet wat je oude had, maar als je die info hebt kan je wellicht op basis daarvan reeds een eerste vergelijking maken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:15
Martinezzz schreef op maandag 29 maart 2021 @ 09:34:
Goedemorgen! Wij hebben een leuke keuken samengesteld via de Ikea tool, bestaande uit 3 delen: lang deel langs de wand/raam, kookeiland en klein deel als koffiehoek. De kosten vallen me redelijk mee. Maar de plaatsingskosten daarentegen niet. Bijna €2500. Dat vind ik nogal wat! Hoe zouden jullie dit aanpakken? Ik ben zelf niet handig genoeg om het echt mooi te doen. En 'een mannetje' via Werkspot is ook weer een beetje tricky, want je kan lastig checken of iemand heel netjes werkt of het allemaal in elkaar knalt met dikke naden ertussen etc. Offff moet ik gewoon niet zo zuinig doen, geen risico nemen en het door Ikea laten plaatsen? :-D
Vermits Ikea platte dozen levert, en dus elke kast nog in elkaar moet gezet worden is die prijs niet zo gek.

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fisherman
Kwakkel schreef op maandag 29 maart 2021 @ 23:06:
[...]

Wij moesten een 2-tal jaar geleden de vaatwasser vervangen. En we kregen de afvoerbuis niet achter de wand langs. Keukenwinkel gebeld: die raadden toen aan om even de pootjes wat lager te draaien, waardoor de kasten (en het werkblad) wat zakten, en er meer speling was om de darm er wel achter te krijgen.
Werkte goed. Maar, het blad komt dan inderdaad los van de muur.

(Weet niet of er nog veel andere gevallen zijn waarbij dit eventueel zou kunnen, maar het kan dus wel)
Het kan natuurlijk dat er aan de achterkant geen rekening mee gehouden is dat er een keer een apparaat vervangen moest worden. Daar heb ik gelukkig wel op gelet toen hij geplaatst werd. Niet iedere monteur houdt daar rekening mee. Daarnaast is iedere situatie ook weer anders natuurlijk. Soms kan het niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtrash
Kwakkel schreef op maandag 29 maart 2021 @ 23:49:
[...]

Die staat op hun site blijkbaar al als 'oud assortiment'?

Maar goed, volgens hun specificaties:
Geluidsniveau (stand 2) 56 dB(A)

Weet niet wat je oude had, maar als je die info hebt kan je wellicht op basis daarvan reeds een eerste vergelijking maken?
de keukenman had de oude gemeten op stand 3 en kwam op een lager niveau uit dan stand 1 van deze. Alleen met een telefoonapp gemeten en mijn telefoon geeft weer andere resultaten. Heb maar een decibelmeter aangeschaft om iets betrouwbaardere meting te verkrijgen.

bij mijn app gaat het boven de 70dB en zo voelt het ook. 56 dB(A) is in mijn optiek niet zo hard en iedereen die binnenkomt vindt het geluidsniveau van deze wel hoog.

ik vraag me af of dit: https://www.keukenloods.n...aakt-je-afzuigkap-stiller nog zou helpen.
Het is lastig te bepalen waar het geluid vandaan komt.

probleempje is o.a. dat de huidige afzegkap ingekort is dus dat maakt het voor de leverancier lastig om hem opnieuw te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-06 15:16

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

N1ckk schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 08:50:
Wij hebben in onze nieuwe keuken een wijnklimaatkast (onderbouw) van het merk Candy. Toen we het kochten werd daar over gemeld dat dit een goed apparaat was, want twee zones etc. - zelf kende ik het merk niet, maar zag er goed uit (esthetisch) en waar de keuken zo'n kleine 30.000 euro was leek me dat Candy binnen die zelfde norm viel.

Alleen nu die er staat merken we dat die denk ik zo'n 3/4x per uur aanslaat. Dan maakt die het geluid van een server rack, maar dan echt hard geluid. Het is zelfs merkbaar in de aangrenzende eetkamer en luider dan onze oven, vaatwasser en vergelijkbaar met de afzuiging (Bora).

Ben terug gegaan naar de winkel en die wijzen eigenlijk meteen naar de fabrikant. Online vond ik ook een tweetal klachten en de fabrikant schijnt volgens de ervaringen die ik lees al snel op "dit is toelaatbaar" te gooien. Heeft iemand van jullie ervaring hiermee? Is er een acceptabele grens?
Overigens keurige service. Wordt kosteloos vervangen door een wijnklimaatkast van eentje uit een 2x hogere prijsklasse. Tulp Keukens _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-06 15:16

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Goedemorgen! Wij hebben een leuke keuken samengesteld via de Ikea tool, bestaande uit 3 delen: lang deel langs de wand/raam, kookeiland en klein deel als koffiehoek. De kosten vallen me redelijk mee. Maar de plaatsingskosten daarentegen niet. Bijna €2500. Dat vind ik nogal wat! Hoe zouden jullie dit aanpakken? Ik ben zelf niet handig genoeg om het echt mooi te doen. En 'een mannetje' via Werkspot is ook weer een beetje tricky, want je kan lastig checken of iemand heel netjes werkt of het allemaal in elkaar knalt met dikke naden ertussen etc. Offff moet ik gewoon niet zo zuinig doen, geen risico nemen en het door Ikea laten plaatsen? :-D
Misschien is het een idee dat je zelf het basale werk doet (dat kan echt iedereen) en het vakwerk (afkitten, blad op maat zagen, loodgieterswerk) bij een bekende handige Harrie neerlegt en afrekent met kratten bier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbedp
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 19-09-2023
Wij zouden het kleur/materiaal van ons keukenwerkblad willen doortrekken naar onze venstertabletten in de woning. Iemand ervaring met keramische venstertabletten? Kan een dikte van 0.6cm hiervoor gebruikt worden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flix20
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16:10
IKEA werkt doorgaans ook met een lokale pool aan ZZP-ers.
Het plaatsen is wel een vrij precies werk waar je best last van kan krijgen als het niet goed gebeurt.
Als je zelf wel handig bent, of iemand in je directe kring die dat wel is (maar dat dan echt is) is het prima zelf te doen.
Opzich is veel wel zelf te doen, met name de kasten zelf in elkaar zetten. Daar gaat ook gewoon heel veel tijd inzitten (75%).
Je zou een offerte kunnen uitvragen voor enkel het plaatsen, afstellen, aansluiten en afmonteren.
Dat je zelf zorgt dat alle elementen in elkaar gezet zijn voordat hij komt.

Mocht je voor de IKEA keuken gaan, ondanks dat je zelf een mooi ontwerp hebt gemaakt, zou ik zeker wel even een afspraak bij ze maken om je ontwerp. Ze hebben natuurlijk ervaring met hun product en kunnen je waarschijnlijk nog wel wat tips en tricks geven waar je zelf wellicht niet bij stil gestaan hebt.
Kost je50 piek wat verrekend wordt mocht je de keuken bestellen.

PSN: Flix20-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scuderia110
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
We zijn nog aan het stoeien met welk werkblad we nemen, 2 bladen, 2 meter bij 65 cm en 2 meter bij 1 meter. In de offertes zit nu 2cm composiet, meerprijs keramiek opgedikt naar 2 cm € 1400, meerprijs Dekton 12 mm € 2900. Beetje reële meerprijzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anitas2009
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 25-05-2021
Ik raad niet aan om in Middelkoop Culemborg B.V. een keuken te kopen
Ik ben drie keer in deze winkel geweest, maar erger en erger.
Adviseur Eva wil dat we gaan omdat we onderhandelen over de prijs.
Erg onbeleefd en onvriendelijk voor de klant
Slechte houding en ervaring met deze keukenwinkel.
qasa.nl is niet betrouwbaar. :?
Mijn recensie en ervaring wordt binnenkort verwijderd.
Ik kan alleen hier delen.

[ Voor 15% gewijzigd door anitas2009 op 30-03-2021 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtrash
maxtrash schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 10:37:
[...]

de keukenman had de oude gemeten op stand 3 en kwam op een lager niveau uit dan stand 1 van deze. Alleen met een telefoonapp gemeten en mijn telefoon geeft weer andere resultaten. Heb maar een decibelmeter aangeschaft om iets betrouwbaardere meting te verkrijgen.

bij mijn app gaat het boven de 70dB en zo voelt het ook. 56 dB(A) is in mijn optiek niet zo hard en iedereen die binnenkomt vindt het geluidsniveau van deze wel hoog.

ik vraag me af of dit: https://www.keukenloods.n...aakt-je-afzuigkap-stiller nog zou helpen.
Het is lastig te bepalen waar het geluid vandaan komt.

probleempje is o.a. dat de huidige afzegkap ingekort is dus dat maakt het voor de leverancier lastig om hem opnieuw te verkopen.
heb ventilatieshop.com gebeld en zij kwamen met het goede advies om het rooster op de buitenmuur eens te verwijderen. Als dit hielp kon ik hem vervangen door zoiets: https://www.ventilatiesho...-gaas-hoge-doorlaat_1.jpg

moet zeggen dat het inderdaad 6-8 dB(A) lijkt te schelen en dat is natuurlijk heel veel gezien het logaritmische karakter van geluidsvolume.

Zit er nu aan te denken om maar gelijk de buis te vervangen door 150mm, dan zit ik hopelijk helemaal goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ice82
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 10-06 13:47
anitas2009 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 12:13:
Dus de winkel geeft aan dat er niet te onderhandelen is over de prijs, jij wil dit wel, en daarom is de keukenzaak onbeleefd en onvriendelijk???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z___Z
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ice82 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 13:06:
[...]

Dus de winkel geeft aan dat er niet te onderhandelen is over de prijs, jij wil dit wel, en daarom is de keukenzaak onbeleefd en onvriendelijk???
Wel als je eruit gestuurd wordt. Je kan ook netjes vertellen dat de prijs vast is en vragen om er maar over na te denken. Kan de verkoper gewoon naar z’n kantoortje ander werk doen en je als koper rustig nadenken of je de offerte het waard vind of ergens anders wil gaan shoppen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 36835

Je hebt als verkoper vast wel eens te maken met van die klanten die er al gelijk met gestrekt been in gaan en zonder enige vorm van fatsoen over dat het allemaal te duur is beginnen. Dan zou ik ook vragen om mijn zaak te verlaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alic3
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 05-07-2024
Wat was er de eerste en tweede keer erg aan dan?

Middelkoop is de partij vanuit het project en ik wil er misschien nog wel heen dus ik ben benieuwd naar je ervaring precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herofruit
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 03-07-2023
Robbedp schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 11:23:
Wij zouden het kleur/materiaal van ons keukenwerkblad willen doortrekken naar onze venstertabletten in de woning. Iemand ervaring met keramische venstertabletten? Kan een dikte van 0.6cm hiervoor gebruikt worden?
Dit gaan wij ook doen met Dekton. Kan prima, maar moet wel netjes worden 'ingestukt' door de stukadoor.

4800wp zuid - pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15:36
herofruit schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 13:52:
[...]

Dit gaan wij ook doen met Dekton. Kan prima, maar moet wel netjes worden 'ingestukt' door de stukadoor.
Houd er rekening mee dat de "print" van een dekton/keramiek blad niet zichtbaar is op de kopse kant.
Het mooiste is om de kopse kanten van een vensterbank te voorzien van een verstek afwerking echter is dit behoorlijk prijzig.

Untappd: Kapitein_Merijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herofruit
Kapitein Merijn schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 14:00:
[...]

Houd er rekening mee dat de "print" van een dekton/keramiek blad niet zichtbaar is op de kopse kant.
Het mooiste is om de kopse kanten van een vensterbank te voorzien van een verstek afwerking echter is dit behoorlijk prijzig.
Dit laten we inderdaad doen voor zowel de vensterbank als het werkblad (2cm). Wat is echter 'behoorlijk' prijzig? Ik weet dat er een meerprijs aan hangt, maar het is me niet voorgerekend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimX94
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 05-08-2021
Edit: Apparatuur is nu toegevoegd

Hoi allemaal,

Hierbij nog een lurker in het keukentopic, waarbij ik met veel plezier al jaren meelees.

Inmiddels is het zover en gaan we ons eigen keuken kopen.

We zijn helemaal happy met de samenstelling en apparatuur.

Alleen kan iemand mij vertellen of 13,9K markt conform is voor de keuken met de volgende specificaties?

Zelf denk ik dat de prijs wel aardig is, maar weet niet of dit echt de 'bodem' is van wat mogelijk is.

Of moeten we nog iets harder in de onderhandelingen gaan zitten met de lokale keukenboer (geen DMG)

Installatiekosten zijn apart á 1.195.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nwRdo0cLF6oDXlu8pV5URp4fjJM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/SIREsym5TR5ATZ1jWbDlX4oR.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aErDTaQFtc1aMzP7HUgMRA2t9bQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/LhBXoUgYGmmErnBITeRXmDGg.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I-jstXCZhkgENYBEvdq_Ov_p6Y0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/eR6Qyo1pwERsyc2Ys7LLaG9T.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NR0164Bu1gl4ncVUPZ2xFm0i3qM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/A3bBGClqxVRCadUVSR6Yr3QN.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gpkGYEjWmZm0Uj-0jPyYTAmnCFI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/fyVaaBLTfxiVM0VXa3OXuTu6.png?f=user_large

[ Voor 35% gewijzigd door TimX94 op 30-03-2021 15:15 . Reden: Toevoegen fotos ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
herofruit schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 14:03:
[...]

Dit laten we inderdaad doen voor zowel de vensterbank als het werkblad (2cm). Wat is echter 'behoorlijk' prijzig? Ik weet dat er een meerprijs aan hangt, maar het is me niet voorgerekend...
Word dan meestal berekend als werkblad, dus duurder dan een 8mm plaatje.
De meerprijs zal je keukenleverancier wel kunnen berekenen voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xghost
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:17
TimX94 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 14:31:
Hoi allemaal,

Hierbij nog een lurker in het keukentopic, waarbij ik met veel plezier al jaren meelees.

...
Ik vind het aan de prijzige kant, tenzij je er hele dure apparaten in hebt zitten? Verder heb je wel erg weinig werkruimte. Is daar nog iets aan te doen is met jouw beschikbare ruimte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mevrouwKees_1
@TimX94 Wat voor een apparatuur zit erin ?is die 13K met of zonder apparatuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimX94
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 05-08-2021
Hoi Allemaal,

Inmiddels heb ik de apparatuur toegevoegd in mijn originele post.

Deze is inderdaad denk ik vrij prijzig.

Mvg,

Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppassenier
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-12-2024
TimX94 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 15:16:
Hoi Allemaal,

Mvg,

Tim
Gezien jouw apparatuur vind ik het wel een scherpe prijs. Nu kan ik niet beoordelen wat de kwaliteit is van het werkblad en de kasten, maar ervan uitgaande dat dat op orde is, lijkt het mij prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnsNieuweThuis
  • Laatst online: 31-10-2023
Iemand ervaringen met WOW keukens in Waalwijk?
En iemand ervaring met keuken A, New Style 2585 Zera VER SY, Kleur sherwood Black

Om maar met de deur in huis te vallen. Zaterdag mondeling JA gezegd tegen koop van de keuken,
Bij WOW keukens. Zijn hele prettig en transparant geholpen. Nu ligt het koopcontract in de mail om te tekenen.
Ook bij DMG geweest maar dat was vreselijk. Ook bij Tielemans geweest; die boden een keller keuken aan met zelfde opties voor 10k meer.
Voordeel bij WOW vind ik dat de lange kasten uit 1 paneel kunnen (komt een spanner achter de deur) en Tielemans doet dat dan weer niet, bang voor kromtrekken.

Eigenlijk pas na zaterdag dit topic ontdekt. Zat al wel in topic projectmatige nieuwbouw.
Het duurt nog heel lang voor we de keuken nodig hebben, volgend jaar later pas maar de leidingen moeten voor maandag bij de bouwer bekend zijn. We willen deze direct met de bouw goed laten leggen en willen dus graag een keukentekening.
We vinden het prettig als de keuken"boer" dat zelf tekent en dus zelf alles goed kan plaatsen.
Toch ben ik er nu een beetje zenuwachtig over. Hebben we een goede prijs?

Tegen het volgende hebben we JA gezegd:

Het betreft volgens mij een vrij grote keuken. Achterwand en schiereiland:
In de achterwand in de hoge kast 3 korven
Een koffiecorner met lades en besteklade en erboven klepkastje met licht
Onder de appartuur lades met elk 2 korven
Nog 2 besteklade, 1 onder de bora en 1 boven de afvalbak
Aan de woonkamer zijde ook 3x1 meter 2x laden.

Ik begreep dat lades altijd duurder zijn dan kastjes, maar ik wil graag lades

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZlCFv4hCcyAulakY90Iz0DuzdAo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/I3gBE4vf74AsjMLGF5V7HXMk.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Es2cdWMOinU3NVCsSeBYIIQ-n8E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/kQqfUpvP0l4vt6jesbPp6nFu.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BPE83Pl-sE-9uU4Q-0V3ue1RXCQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/cn90k25b3wmugBLGjtWt863c.png?f=fotoalbum_large

De volgende apparatuur:

CM876G0B6 Siemens combi oven
BI830CNB1 Siemens warmhoudlade
HS836GTB6 Siemens combi oven met stoomfunctie
Quooker flex combi+ zwart met cube
Bora Puxu
KI81RSDE0 Siemens koelkast
SN73H800BE Siemens vaatwasser

Een gun metal spoelbak
Een twist stopcontact
En een led lichtstrip onder het blad bij het eiland

Blad composiet 6 cm op het eiland groot met kitnaad ertussen (dat weten we, vinden we geen probleem) 3.68 bij 1.10 meter en ook bij de koffiecorner 90x60 meter.

Het wijnkastje in de tekening die hoort niet bij offerte omdat keuken"boer" deze niet kon leveren, die kopen we zelf en hun plaatsen hem wel.

Totaal 27.900k.

Hoor graag jullie reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Streamz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:52
TimX94 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 15:16:
Hoi Allemaal,

Mvg,

Tim
Nolte is niets mis mee. Waar wel wat mis mee is, zijn opmerkingen van forumgebruikers dat het "vrij prijzig" is, zonder onderbouwing en op basis van onvolledige specificaties. Serieus, waarom doen mensen dit?

[ Voor 42% gewijzigd door Streamz op 30-03-2021 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synorluna
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 03-04 00:20
Ongeveer een jaar geleden zijn we gestart met het zoeken naar een nieuwe keuken. Later dit jaar gaan we beginnen met onze verbouwing, dus we hebben nog even tijd.

In eerste instantie waren we erg gecharmeerd van de Siematic SLX, maar wegens prijs en de witte binnenkant van de kastjes viel het merk op den duur af. Vervolgens zijn we ons meer gaan richten op Systemat en Ballerina. Van Ballerina waren werden we enthousiast van de smart glass frontjes, maar konden we niet het fineer vinden wat we wilden.

Om deze reden bleef Systemat over. Bij Systemat vonden we een fineer wat erg in de smaak viel. Vandaag zijn we nogmaals gaan kijken bij de keukenzaak waarmee we in gesprek zijn. Tijdens het rondlopen in de zaak viel me een keuken op van het merk Beda. De verkoopster vertelde dat dit maakwerk keukens zijn en dat deze keukens over het algemeen een stukje duurder zijn.

Aangezien ons huidige ontwerp van de Systemat keuken nog boven budget zit (mede door het fineer), gaf de verkoopster aan dat ze eens wilde gaan rekenen wat het ontwerp met dezelfde kleuren en soortgelijk fineer zou kosten van Beda. Nu blijkt de Beda in het ontwerp wat we mooi vinden, zo’n 1500 euro goedkoper te zijn dan de Systemat.

We staan nu dus voor de keuze of we verder willen met Systemat of dat we gaan overstappen naar Beda. De verkoopster gaf duidelijk dat haar voorkeur naar Beda uit zou gaan, omdat dit een degelijker keuken zou zijn. Voor ons is het merk compleet nieuw en kunnen we er weinig ervaringen over vinden. Aangezien we al een tijdje naar Systemat zaten te kijken, vinden we het dus een lastige keuze!

Mochten er mensen zijn die in de tussentijd ervaringen met Beda hebben opgedaan, dan hoor ik erg graag hun bevindingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbedp
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 19-09-2023
herofruit schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 13:52:
[...]

Onze "venstertabletten" zijn reeds afgewerkt met gipskarton (zie foto). De bedoeling zou zijn om de dekton er bovenop te leggen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Rcdt94iCLCT1ld8IUlJxYO7EHXA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BXTIBvzJppmUDrMHfZi2mwqz.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 12% gewijzigd door Robbedp op 30-03-2021 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anitas2009
Ice82 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 13:06:
[...]

Adviseur Eva geeft ons een aanbieding met dezelfde prijs bij een andere winkel
Ik vraag de adviseur mag ik het keukenfront vervangen met lakmat? want de andere aanbieding is inclusief lakmat keukenfront.
Ze zei dan dat de prijs hoog zal zijn, ga naar de andere winkel, onbeleefd en heel onvriendelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xghost
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:17
Streamz schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 15:47:
[...]

Nolte is niets mis mee. Waar wel wat mis mee is, zijn opmerkingen van forumgebruikers dat het "vrij prijzig" is, zonder onderbouwing en op basis van onvolledige specificaties. Serieus, waarom doen mensen dit?
Besef je even dat er geen apparatuur in de post stond, waardoor ik die ook niet had meegerekend. (Je mag me ook direct aanspreken hoor)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
anitas2009 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 17:46:
[...]

Ik vraag de adviseur mag ik het keukenfront vervangen met lakmat? want de andere aanbieding is inclusief lakmat keukenfront.
Ze zei dan dat de prijs hoog zal zijn, ga naar de andere winkel, onbeleefd en heel onvriendelijk.
Na stevig onderhandelen gaat Eva mee in de prijs van de concurrent.
Voor Anita is het alleen nog steeds niet genoeg, nu moet het ook ineens een lakfront worden.
Eva denkt: voor jou 10 anderen en stuurt Anita weg.

Eva blij, Anita komt mopperen op Tweakers.

Zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anitas2009
Kapitein Merijn schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 17:53:
[...]

Voor Anita is het alleen nog steeds niet genoeg, nu moet het ook ineens een lakfront worden.

Zoiets?
Nee, dat is niet waar.

Zij heeft al een prijs voor ik naar de winkel.
Ik heb alleen een vraag over het keuken fronten. Dan is zij meteen onbeleefd wordt. Dat is een belachelijk slechte houding naar een klant. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taz10
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-06 16:04

taz10

Party Animal

taz10 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 12:19:
[...]

[...]

En het scheelt dus echt wel een hoop geld. Ik zeg vraag eens een prijs op bij Veldkampkeukens.
Voor kan tot nu toe niemand tippen aan hun prijs, vraag niet hoe het kan maar profiteer ervan zeg ik maar :D

Voor mij nu een mooie, althans dat denk ik, offerte van Lubbering kuchens uit Papenburg, of Nordhorn.

NOLTE DESIGNO PLUS
uitgevoerd in PLE PremiumLINE Reling dus vingervlekvrij.
Zwevend kookeiland met de zijkanten dus ingekort.
binnenkant van de kasten in antraciet
Kleur achterwand Front-Kombination 262 Melaminharz, Basalt
Kleur kookeiland Arcticweiß
Blad voor het eiland en de nis > Granit Nero Asseluto 3 cm glänzend Spüle
Unterbau und Kochfeld flächenbündig

dubbelestekkerdoos in eilandblad.
afvalemmer in spoelkast.

PuraDur anthrazit spoelbak
Quooker 7lt + zeeppompje

Bora X Pure PUXA

compleet incl installatie € 16.500 (eigen apparatuur wordt ook kosteloos aangesloten.)

andere apparatuur adviseerde hij dan elders te kopen. scheelde 800 euro alleen voor de siemens oven en combioven.
Zo ook het tafelblad wat we in echt hout willen.

offerte van Veldkampkeukens :
Siemens stoomoven HS836GTB6 €1119,=
Siemens combiovern CM876G0B6 €1089,=
Siemens vaatwasser SN65Z800BE €879,=
Kuppersbusch wijnkoelkast FWKU18000S €1079.=
LG side by side koelkast GMX844MCKV €2215,=
Totaal : € 6380,=

Komt keuken totaal op € 22880,=

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

moeten op de foto's alleen hoge krukken zijn natuurlijk 8)7 :D

Hoi allemaal,

Alleen kan iemand mij vertellen of 13,9K markt conform is voor de keuken met de volgende specificaties?

Zelf denk ik dat de prijs wel aardig is, maar weet niet of dit echt de 'bodem' is van wat mogelijk is.

Of moeten we nog iets harder in de onderhandelingen gaan zitten met de lokale keukenboer (geen DMG)

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Misschien even vergelijken met mijn keuken van gisteren ?? , is ook een Nolte keuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alic3
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 05-07-2024
@OnsNieuweThuis Is een meter tussen je eiland en de kastenwand niet een beetje krap? Dan kan je dus nooit de vaatwasser open en er nog langs of de kast tegenover openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnsNieuweThuis
@Alic3 We hebben nu in ons oude huis al jaren tussen eiland en wand maar 90 cm zelfs dus dat zijn we gewend dat de lade niet open kan als vaatwasser open is.
Wat vind je er verder van?
Nog andere tweakers reactie? Niet op deze keuken, dit is de oude keuken maar op mijn vorige post.

Is de offerte goed??

Kunnen er in huidige stituatie wel omheen maar kiezen bewust nu voor anders. Anders krijgen we precies hetzelfde.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/txXoVTCB6aNaIge7zZjs8BRKnew=/800x/filters:strip_exif()/f/image/neB4lM6HjtKQnziyAXQgzsHX.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mevrouwKees_1
anitas2009 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 18:05:
[...]

Nee, dat is niet waar.

Zij heeft al een prijs voor ik naar de winkel.
Ik heb alleen een vraag over het keuken fronten. Dan is zij meteen onbeleefd wordt. Dat is een belachelijk slechte houding naar een klant. :(
Iets toon en muziek ?

Als jij niet fijn in de onderhandelingen bent doet de keukenzaak dit ook niet. Voor jou idd 10 anderen. Ze hoeven niet mee te gaan met prijs van concurrent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inieminie
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 05-06 12:39
anitas2009 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 17:46:
[...]

Ik doe compleet ander werk maar zeg regelmatig tegen klanten dat ze beter naar een ander kunnen gaan omdat ik voor die prijzen iets niet kan leveren dus ik zie ook niet zo goed in waarom dat onvriendelijk is als ik eerlijk ben. (Misschien ben ik dus ook wel een onvriendelijk persoon :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z___Z
  • Niet online
@OnsNieuweThuis aangezien je al akkoord hebt gegeven heeft kritiek weinig zin nog.

Maar 3,6x1 meter lijkt mij een opgesloten gevoel te geven. Aangezien je de ruimte hebt voor een ruim eiland die je aan beide kanten langs kan zou ik de bar weglaten en het eiland rondom maken.

In je huidige opstelling zou ik de ovens ruilen met je koffiebar. Je gaat waarschijnlijk vaker koffie halen dan de ovens gebruiken.
Ik zou ook de kookplaat en de wasbak omruilen. Wederom omdat je de wasbak vaker gebruikt dan de kookplaat en als je kinderen hebt hoeven ze niet langs de kookplaat als je aan het koken bent als ze hun handen willen wassen.
Deze twee punten zouden geen issue zijn als je een eiland had ipv een schiereiland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnsNieuweThuis
@Z___Z Bedankt. Ga er nog over nadenken. Kan nog anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taz10

taz10

Party Animal

Alic3 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 18:35:
@OnsNieuweThuis Is een meter tussen je eiland en de kastenwand niet een beetje krap? Dan kan je dus nooit de vaatwasser open en er nog langs of de kast tegenover openen.
klep van mijn vaatwasser open is 56 cm, dus blijft er meer dan 40 cm over om langs te lopen bij 100.
Ik krijg ook 100 bij mijn nieuwe keuken en lijkt mij dus ruim zat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ouwefreaker
  • Laatst online: 10:44

Hoi allemaal,

Als dit de lokale zaak , ten zuidoosten van Rotterdam is dan is deze prijs scherp en moet je hard praten om er nog wat vanaf te krijgen. Wel mooie apparaten, goede keuze.
Wat ik evt wel zou adviseren , is een iets dieper werkblad bij het spoelgedeelte, volgens tekening zie ik nog een redelijk breed passtuk, daar kan je best wat smaller mee.
Elke cm achter je kraan is makkelijker om schoon te houden, en breder blad is meer werk ruimte.
Heb daar ook gekocht. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Streamz
Xghost schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 17:50:
[...]

Besef je even dat er geen apparatuur in de post stond, waardoor ik die ook niet had meegerekend. (Je mag me ook direct aanspreken hoor)
Niet alleen jij, het komt voortdurend voor in dit topic.

Maar ik zie nog steeds geen onderbouwing, puur een opmerking dat het prijzig is. Waar baseer je dit op?

Enne, was het niet handig geweest eerst te vragen of er apparatuur (en spoelbak, kraan, lade indelingen etc etc) bijzitten voordat je xo'n opmerking plaatst? Komt toch niet overdreven vaak voir in de praktijk, een keuken zonder deze items...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusTboy
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07-10-2024
OnsNieuweThuis schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 15:47:
En iemand ervaring met keuken A, New Style 2585 Zera VER SY, Kleur sherwood Black

Om maar met de deur in huis te vallen. Zaterdag mondeling JA gezegd tegen koop van de keuken,
Bij WOW keukens. Zijn hele prettig en transparant geholpen. Nu ligt het koopcontract in de mail om te tekenen.
Ook bij DMG geweest maar dat was vreselijk. Ook bij Tielemans geweest; die boden een keller keuken aan met zelfde opties voor 10k meer.
Voordeel bij WOW vind ik dat de lange kasten uit 1 paneel kunnen (komt een spanner achter de deur) en Tielemans doet dat dan weer niet, bang voor kromtrekken.

Eigenlijk pas na zaterdag dit topic ontdekt. Zat al wel in topic projectmatige nieuwbouw.
Het duurt nog heel lang voor we de keuken nodig hebben, volgend jaar later pas maar de leidingen moeten voor maandag bij de bouwer bekend zijn. We willen deze direct met de bouw goed laten leggen en willen dus graag een keukentekening.
We vinden het prettig als de keuken"boer" dat zelf tekent en dus zelf alles goed kan plaatsen.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

De volgende apparatuur:

Bora Puxu

Een gun metal spoelbak
Een twist stopcontact

Blad composiet 6 cm op het eiland groot met kitnaad ertussen (dat weten we, vinden we geen probleem) 3.68 bij 1.10 meter en ook bij de koffiecorner 90x60 meter.

Het wijnkastje in de tekening die hoort niet bij offerte omdat keuken"boer" deze niet kon leveren, die kopen we zelf en hun plaatsen hem wel.

Totaal 27.900k.

Volgens mij klopt de prijs wel. We hebben soortgelijke keuken namelijk 3 kolommen hoge met 4 binnenkorf. Kast met 178 vriezer, kast met 2x60cm oven + stoom. Kast met 178 koel.

Koffiecorner 120cm met 2 glazen hangkasten en 120 lade.

Eiland ook 3.6m x 1.1m met keramische stollen. Apparatuur zijn allemaal Miele 7000 series icx puxu, Liebherr sign vriezer en Quooker zonder cube. 36k

Waar is trouwens je vriezer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnsNieuweThuis
@rusTboy Dank voor je reactie. Vriezer in de bijkeuken :)
Heb je ook soortgelijke opstelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06 22:39

siemenz

Koetje

OnsNieuweThuis schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 15:47:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

De volgende apparatuur:

Bora Puxu

Een gun metal spoelbak
Een twist stopcontact

Totaal 27.900k.

Ik ken het merk niet. Maar ook ik heb ongeveer de zelfde opstelling van Next125, alleen dan zonder bovenkast boven de koffie corner. Ik ben 25k kwijt bij Ekelhof in Duitsland.

Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:26
siemenz schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 08:24:
[...]

Ik ken het merk niet. Maar ook ik heb ongeveer de zelfde opstelling van Next125, alleen dan zonder bovenkast boven de koffie corner. Ik ben 25k kwijt bij Ekelhof in Duitsland.
Ik heb nog even teruggezocht naar plaatjes van je opstelling en wij hebben voor bijna exact dezelfde opstelling ook een offerte laten opstellen bij Ekelhoff. Next125, hoge korpus, zwart Fenix (alle kasten NX870), Miele 7000 apparatuur, Dekton blad en we kwamen op ±32k. Met kastjes in NX240 Fenix wordt het ongeveer 2k goedkoper.

Edit: plaatje erbij
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Dz-Zv1AhaZsNO0UujtuM5i8oedQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ks9rHJg35gjJAV7WTiopuYck.png?f=user_large

Siematic hebben we ook nog overwogen maar we vonden Next kwalitatief veel beter en meer solide in elkaar zitten. De witte korpus van binnen vonden we ook niet zo mooi. Hoe heb jij dat ervaren?

[ Voor 11% gewijzigd door Daan op 31-03-2021 08:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Koek koek.

Bij mij zou ik je ook vriendelijk verzoeken lekker naar een andere winkel te gaan :)

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kansel1986
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 02-05-2023
Een vraag die zeker al eens voorbij is gekomen, maar ik zie conflicterende informatie en mijn kennis van elektra is behoorlijk beperkt. Wij komen overigens in een nieuwbouwwoning, dus we kunnen vooraf kiezen welke aansluiting we voor onze kookplaat willen gebruiken.

Wij krijgen in onze keuken een Bora PUXU en Ekelhoff heeft daar in de installatietekening een Perilex 2x230/2x16a-aansluiting (2-fase?) voor ingetekend. Op dit forum en op de Bora PUXU-pagina wordt gesproken over een 3-fase-aansluiting.

Keukenleverancier zegt het volgende (Google Translate vanuit het Duits):
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Als 2x16a maximaal 7,4kW levert en de kookplaat vraagt bij een maximale vermogensopname 7.6kW (hoevaak haal je dat überhaupt?), lopen wij dan tegen problemen aan? Zoals gezegd, mijn kennis van elektra is nogal beperkt.

EDIT 01-04: gesproken met de aannemer en installateur en zij gaven aan dat ze een 3x16a-aansluiting gaan realiseren. Daarmee komt ook bovenstaande vraag te vervallen.

[ Voor 5% gewijzigd door Kansel1986 op 01-04-2021 11:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kwakkel
synorluna schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 16:20:
Tijdens het rondlopen in de zaak viel me een keuken op van het merk Beda. De verkoopster vertelde dat dit maakwerk keukens zijn en dat deze keukens over het algemeen een stukje duurder zijn.

Aangezien ons huidige ontwerp van de Systemat keuken nog boven budget zit (mede door het fineer), gaf de verkoopster aan dat ze eens wilde gaan rekenen wat het ontwerp met dezelfde kleuren en soortgelijk fineer zou kosten van Beda. Nu blijkt de Beda in het ontwerp wat we mooi vinden, zo’n 1500 euro goedkoper te zijn dan de Systemat.
Ben ik de enige die het raar vind dat de verkoopster
1) zegt dat Beka duurder is dan Systemat
2) toch een berekening maakt om dezelfde keuken in dat zogezegd duurdere merk aan te bieden, terwijl het zogezegd goedkopere merk al boven budget is
3) het duurdere merk dan effectief 1500 goedkoper blijkt te zijn dan het goedkopere merk

Ik veronderstel niet dat je gevraagd hebt waarom het duurdere merk bij jou goedkoper is? Want het kan natuurlijk zijn dat er iets speciaals is aan jou keuken wat in het goedkopere merk op een ingewikkelde en dure manier moet opgelost worden, wat in het duurdere merk eenvoudiger en goedkoper kan.
Maar, dan lijkt het me dat er in het goedkopere merk wellicht een andere oplossing voor moet zijn, die het goedkopere merk ook effectief goedkoper maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenz

siemenz

Koetje

Daan schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 08:40:
[...]

Ik heb nog even teruggezocht naar plaatjes van je opstelling en wij hebben voor bijna exact dezelfde opstelling ook een offerte laten opstellen bij Ekelhoff. Next125, hoge korpus, zwart Fenix (alle kasten NX870), Miele 7000 apparatuur, Dekton blad en we kwamen op ±32k. Met kastjes in NX240 Fenix wordt het ongeveer 2k goedkoper.

[Afbeelding]

Siematic hebben we ook nog overwogen maar we vonden Next kwalitatief veel beter en meer solide in elkaar zitten. De witte korpus van binnen vonden we ook niet zo mooi. Hoe heb jij dat ervaren?
interessant om te zien. Bij ons zit de koven timmeren niet bij de offerte inbegrepen. Jij bent iets duurder uit, maar denk dat je apparatuur ook iets duurder is dan bij mij.

Wij twijfelde ook tussen Siematic en Next. Siematic is met name goed in die "in deur" oplossingen en voor de rest vond ik NEXT van betere kwaliteit. Ik vond de SLX pure erg mooi van Siematic maar die vond mijn vriendin te protserig helaas :)

overigens wordt mijn keuken pas eind van het jaar geleverd

[ Voor 12% gewijzigd door siemenz op 31-03-2021 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenz

siemenz

Koetje

Kapitein Merijn schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 17:53:
[...]

Zoiets?
Misschien is het Kassa, Radar, Nu.nl of Linda forum een betere keuze voor Anita om wat support te krijgen. Op tweakers zijn we te realistisch ;)

[ Voor 6% gewijzigd door siemenz op 31-03-2021 11:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OnsNieuweThuis
@Daan Wij hebben binnenzijde grijzige kleur geloof ik, niet wit. Dat zou ik persoonlijk wat goedkope uitstraling vinden.
Mooie opstelling trouwens ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:26
siemenz schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 11:40:
[...]

interessant om te zien. Bij ons zit de koven timmeren niet bij de offerte inbegrepen. Jij bent iets duurder uit, maar denk dat je apparatuur ook iets duurder is dan bij mij.
Koven timmeren zit er niet bij inbegrepen, dat doen we zelf :)
Wij twijfelde ook tussen Siematic en Next. Siematic is met name goed in die "in deur" oplossingen en voor de rest vond ik NEXT van betere kwaliteit.
Dat ervaarde ik dus ook. Vond het zwarte frontje van Siematic met houtnerf dan wel weer erg mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inieminie
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 05-06 12:39
De mensen hier die recirculatie hebben in een bora hoe vaak vervang je in de praktijk de filters? Morgen weer keukenafspraak en dan wil ik kosten even op de rit hebben... ook kijken wat evt de mogelijkheden zijn om naar buiten te gaan kwa afvoer (kost dat veel ruimte in de kast?).
Ik vind een pure mooi en denk het meest praktisch maar goed even het hele plaatje zien (huidige tekening heeft aeg kookplaat en losse afzuiger met recirculatie maar deze hangt dan wel voor het raam)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• herofruit
Kansel1986 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 10:26:
Een vraag die zeker al eens voorbij is gekomen, maar ik zie conflicterende informatie en mijn kennis van elektra is behoorlijk beperkt. Wij komen overigens in een nieuwbouwwoning, dus we kunnen vooraf kiezen welke aansluiting we voor onze kookplaat willen gebruiken.

Wij krijgen in onze keuken een Bora PUXU en Ekelhoff heeft daar in de installatietekening een Perilex 2x230/2x16a-aansluiting (2-fase?) voor ingetekend. Op dit forum en op de Bora PUXU-pagina wordt gesproken over een 3-fase-aansluiting.

Keukenleverancier zegt het volgende (Google Translate vanuit het Duits):

***members only***

Als 2x16a maximaal 7,4kW levert en de kookplaat vraagt bij een maximale vermogensopname 7.6kW (hoevaak haal je dat überhaupt?), lopen wij dan tegen problemen aan? Zoals gezegd, mijn kennis van elektra is nogal beperkt.
1. Je zal niet tegen problemen aan lopen met 2x16A, maar,
2. Als je toch drie fase hebt liggen (waar ik wel vanuit ga), sluit het gewoon netjes aan op een 3x16A B-kar aardlekautomaat. Zijn de kosten ook niet en dan sluit je aan conform 'best practice'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
Inieminie schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 12:24:
De mensen hier die recirculatie hebben in een bora hoe vaak vervang je in de praktijk de filters? Morgen weer keukenafspraak en dan wil ik kosten even op de rit hebben... ook kijken wat evt de mogelijkheden zijn om naar buiten te gaan kwa afvoer (kost dat veel ruimte in de kast?).
Ik vind een pure mooi en denk het meest praktisch maar goed even het hele plaatje zien (huidige tekening heeft aeg kookplaat en losse afzuiger met recirculatie maar deze hangt dan wel voor het raam)
Bij de Pure is dit 1x in 150 uur gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streamz
Kapitein Merijn schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 13:13:
[...]

Bij de Pure is dit 1x in 150 uur gebruik.
Bora zegt dat dit neerkomt op 1x per jaar. Wat bij mij niet het geval is, keuken is in september geinstalleerd, de Bora begon afgelopen week te piepen dattie een nieuw filter wilde.
Filter wordt vanmiddag bezorgd, kost 100 euro.

Vwb Beda, heb ik mn vorige woning gehad. Was een combi van Systemat en Beda zelfs. Beda komt er bij mij never nooit niet meer in. Corpus kon niet tegen vocht van de vaatwasser kennelijk. Zowel keukenzaak als Beda zelf toonden 0,0 interesse, Verder dan "hier is een offerte voor de verzekering" kwamen ze niet.

lKleine kanttekening: de installateur van die keukenzaak was nogal een prutser. Veel van de problemen die we hebben gehad was op slechte installatie terug te leiden. Maar dan nog hoort een corpus niet op te zetten natuurlijk.. En eenvaatwasserdeur hoort er niet spontaan af te vallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusTboy
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07-10-2024
OnsNieuweThuis schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 07:24:
@rusTboy Dank voor je reactie. Vriezer in de bijkeuken :)
Heb je ook soortgelijke opstelling?
Ja zoiets alleen iets groter denk ik

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uS3ijOTjFtuuvsbKshlS9su48bg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2xrdXDEDQ1pDnbKGXqQKChuR.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:15
Barry|IA schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 10:09:
[...]

Koek koek.

Bij mij zou ik je ook vriendelijk verzoeken lekker naar een andere winkel te gaan :)
ALLES hangt er van af hoe je dat overbrengt.
Als je rustig vertelt dat je geen winkel bent waar er eerst een gekke prijs op tafel gelegd wordt om dan na een toneelstukje (het totaal ongeloofwaardige 'effe bellen met de directeur') ineens 30-70% korting te geven, maar dat je direct de correcte prijs op tafel legt, dan is dat een betere reactie.
En dan kan je nog altijd zeggen: als dit buiten uw budget valt, dan hebben we wel nog mogelijkheden om de prijs naar beneden te krijgen door een andere keuze van toestellen, werkblad etc...

Dan laat je de klant in zijn waarde. Vragen naar korting is niks mis mee, en daar "nee" op antwoorden op een beleefde manier ook niet.

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MB3
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 26-11-2024

MB3

Tommie12 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 16:51:
[...]

Als je rustig vertelt dat je geen winkel bent waar er eerst een gekke prijs op tafel gelegd wordt om dan na een toneelstukje (het totaal ongeloofwaardige 'effe bellen met de directeur') ineens 30-70% korting te geven, maar dat je direct de correcte prijs op tafel legt, dan is dat een betere reactie.
En dan kan je nog altijd zeggen: als dit buiten uw budget valt, dan hebben we wel nog mogelijkheden om de prijs naar beneden te krijgen door een andere keuze van toestellen, werkblad etc...

Dan laat je de klant in zijn waarde. Vragen naar korting is niks mis mee, en daar "nee" op antwoorden op een beleefde manier ook niet.
Het is natuurlijk ook een hele summiere recensie, met zo`n vaag verhaal krijg je hier de handen niet op elkaar...........

"3 x in de winkel geweest maar erger en erger." Okay maar waaraan?

"Eva legt een prijs neer en dat is het"? Dat kan ik moeilijk geloven, op een bedrag van een keuken, maakt niet uit welk bedrag kan je altijd wel onderhandelen. Al is het maar een pannenset voor de helft van het geld.
Of een mooie afronding van het bedrag.
Alleen bij de Ikea gaat je dat niet lukken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
Tommie12 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 16:51:
[...]

Het verhaal van Anita is wel precies de reden waarom een groot deel van de keukenmarkt nog werkt met (te) hoge bruto prijzen.
Je wil niet weten hoeveel klanten vragen om een netto prijs en vervolgens toch nog denken te kunnen onderhandelen.

Uiteraard kan je dan netjes aangeven dat het niet meer mogelijk is maar sommige klanten zijn dan meteen op de teentjes getrapt.

[ Voor 5% gewijzigd door Kapitein Merijn op 31-03-2021 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mevrouwKees_1
Kapitein Merijn schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 18:46:
[...]

Het verhaal van Anita is wel precies de reden waarom een groot deel van de keukenmarkt nog werkt met (te) hoge bruto prijzen.
Je wil niet weten hoeveel klanten vragen om een netto prijs en vervolgens toch nog denken te kunnen onderhandelen.

Uiteraard kan je dan netjes aangeven dat het niet meer mogelijk is maar sommige klanten zijn dan meteen op de teentjes getrapt.
Het is ook lastig voor de consument om er achter te komen welke keukenzaken werken met netto prijzen.

Bedrijf waar ik destijds mijn keuken kocht was duidelijk: dit is de netto prijs en dat is het , we onderhandelen niet. Dan ben je duidelijk en weet je als klant waar je aan toe bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenz

siemenz

Koetje

Daan schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 12:03:
[...]

Koven timmeren zit er niet bij inbegrepen, dat doen we zelf :)

[...]

Dat ervaarde ik dus ook. Vond het zwarte frontje van Siematic met houtnerf dan wel weer erg mooi.
zelf zelf of timmerman inhuur zelf?

Is het gebruikelijk eerst de koven te doen of eerst de keuken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z___Z
  • Niet online
Tja 9 van de 10 consumenten verliezen het in de onderhandelingen, gewoonweg omdat de verkoper dit elke dag doet en de koper dit misschien 1x per 5-10 jaar doet. Daarom is het voor 9 van de 10 mensen beter om netto prijzen te krijgen.

Als een project ontwikkelaar een keuken komt kopen voor het project krijgt die wel meteen de beste prijs. Gewoon omdat er een professionele inkoper de keuken koopt en het dus geen zin heeft om die spelletjes te spelen. Hoewel ook daar om de details onderhandeld wordt.

Dus ook in een netto zaak kan de verkoper een feel good cadeau weggeven. Niet bij een instap keuken van 5k, maar zeker wel bij keukens met een netto prijs van 15-25k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacbookProx
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 02-05 17:11
Vraagje over de Quooker Combi (niet de +): deze geeft 7 liter kokend water, maar als je alleen warm water wilt dan gebruikt hij hiervoor je koud water aansluiting + kokend en dan heb je veel meer liter dan 7. Correct?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• battler
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:22
Wij hebben onze keuken bij Middelkoop besteld. Ik ben echt een hele lastige klant (qua onderhandelen, budget en ontwerp), dat is hier ook al eerder voorbij gekomen. Toch heb ik Middelkoop niet als vervelend ervaren (zij mij misschien wel:)). Ze voeren niet altijd direct uit wat je zegt, maar komen dan met een alternatief. Dan moet je ze weer terug naar de tekentafel sturen. Omdat wij van te voren vrij veel onderzoek hadden gedaan wist ik wat een soortgelijke keuken zou kosten. Je betaalt iets meer bij Middelkoop. Daarentegen hebben we 2 design sessies van een paar uur gehad en daarna nog zeker 3 keer keuze besprekingen en zeker ook nog 3 keer detail gesprekken. Dat die service iets kost vind ik logisch. Onze verkoper is vanaf het begin razend enthousiast geweest, altijd vrolijk en correct.

Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09:45
Daan schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 08:40:
[...]

[Afbeelding]

Heb je ook een tekening met afmetingen?

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• taz10

taz10

Party Animal

MacbookProx schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 19:49:
Vraagje over de Quooker Combi (niet de +): deze geeft 7 liter kokend water, maar als je alleen warm water wilt dan gebruikt hij hiervoor je koud water aansluiting + kokend en dan heb je veel meer liter dan 7. Correct?
Ik weet niet of ik zo slim ben, maar dit staat toch duidelijk bij Quooker op de website ?
-PRO3
Geeft 3 liter direct kokend water.
-COMBI
Geeft 7 liter direct kokend water of 15 liter warm water (60°C).
-COMBI+
Geeft 7 liter direct kokend water en onbeperkt warm water.
-CUBE
Gekoeld en bruisend water

https://www.quooker.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacbookProx
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 02-05 17:11
Ik wilde een weliswaar ouder bericht uit dit topic quoten waarin stond dat zijn ervaring met een Combi was dat 7 liter warm water zo op was. Dat is niet gelukt.

Anders gesteld: iemand hier met een Combi (niet de + dus) en door het warme water heen? Kan me niet voorstellen dat je zo veel nodig hebt namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
MacbookProx schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 19:49:
Klopt, 15 liter handwarm water.
Edit: Spuit 11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guus Leeuwis
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
alpeko schreef op zondag 28 maart 2021 @ 16:43:
Zoals beloofd nog even het eindresultaat van de keuken inclusief het wandrek met led verlichting.

[Afbeelding]
Hoi Alpeko, wil je de onderkant voor ons fotograferen? En hoe is dit rek zo blind aan de muur bevestigd? Mooi hoor, veel respect! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ouwefreaker
MacbookProx schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 20:59:
Ik wilde een weliswaar ouder bericht uit dit topic quoten waarin stond dat zijn ervaring met een Combi was dat 7 liter warm water zo op was. Dat is niet gelukt.

Anders gesteld: iemand hier met een Combi (niet de + dus) en door het warme water heen? Kan me niet voorstellen dat je zo veel nodig hebt namelijk.
Tip.
Als je een warm water leiding hebt in je keuken dan die altijd gebruiken.Dat moet ook (legionella)
Als het nieuwbouw , is, altijd warm naar je keuken laten leggen.
Bij verbouw en geen warm in de keuken aanwezig, dan is 15 liter de max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ouwefreaker
maxtrash schreef op maandag 29 maart 2021 @ 23:43:

Kunnen verschillende redenen zijn.
Gaat de afvoer naar buiten of reciculatie.
Als deze naar buiten gaat, hoe lang is de slang(buis).
Zitten er bochten in, hoeveel.
Belangrijkste, wat is de diameter van de buis.
Moet altijd 150 mm zijn.
Andere stille kappen zijn Novy, Siemens ,Bosch, Neff.
Miele.
Rest zijn allemaal rammel bakken.
Pagina: 1 ... 217 ... 516 Laatste

Let op:
Dit topic kan gebruikt worden voor het volgende:
• Vragen over de keuken, denkend aan indeling, materialen, kastjes, apparatuur, etc.
• Welke kastjes, aanrechtbladen en apparatuur te kiezen
• Ervaringen met verkopers en keukenboeren
• Tips & Tricks denk hierbij aan hulp bij het zelf installeren en onderhouden van de keuken.
• Jouw indeling. Plaats gerust een foto of tekening, maar maak het niet te bont met hele buildlogs.

Voor badkamers: Het Badkamer topic: verkopers, kwaliteit, prijs - Deel 1
Showen met je keuken kan hier: Tweakers Keuken showroom! - Vestiging 1