Iemand ervaringen met WOW keukens in Waalwijk?
En iemand ervaring met keuken A, New Style 2585 Zera VER SY, Kleur sherwood Black
Om maar met de deur in huis te vallen. Zaterdag mondeling JA gezegd tegen koop van de keuken,
Bij WOW keukens. Zijn hele prettig en transparant geholpen. Nu ligt het koopcontract in de mail om te tekenen.
Ook bij DMG geweest maar dat was vreselijk. Ook bij Tielemans geweest; die boden een keller keuken aan met zelfde opties voor 10k meer.
Voordeel bij WOW vind ik dat de lange kasten uit 1 paneel kunnen (komt een spanner achter de deur) en Tielemans doet dat dan weer niet, bang voor kromtrekken.
Eigenlijk pas na zaterdag dit topic ontdekt. Zat al wel in topic projectmatige nieuwbouw.
Het duurt nog heel lang voor we de keuken nodig hebben, volgend jaar later pas maar de leidingen moeten voor maandag bij de bouwer bekend zijn. We willen deze direct met de bouw goed laten leggen en willen dus graag een keukentekening.
We vinden het prettig als de keuken"boer" dat zelf tekent en dus zelf alles goed kan plaatsen.
Toch ben ik er nu een beetje zenuwachtig over. Hebben we een goede prijs?
Tegen het volgende hebben we JA gezegd:
Het betreft volgens mij een vrij grote keuken. Achterwand en schiereiland:
In de achterwand in de hoge kast 3 korven
Een koffiecorner met lades en besteklade en erboven klepkastje met licht
Onder de appartuur lades met elk 2 korven
Nog 2 besteklade, 1 onder de bora en 1 boven de afvalbak
Aan de woonkamer zijde ook 3x1 meter 2x laden.
Ik begreep dat lades altijd duurder zijn dan kastjes, maar ik wil graag lades
De volgende apparatuur:
CM876G0B6 Siemens combi oven
BI830CNB1 Siemens warmhoudlade
HS836GTB6 Siemens combi oven met stoomfunctie
Quooker flex combi+ zwart met cube
Bora Puxu
KI81RSDE0 Siemens koelkast
SN73H800BE Siemens vaatwasser
Een gun metal spoelbak
Een twist stopcontact
En een led lichtstrip onder het blad bij het eiland
Blad composiet 6 cm op het eiland groot met kitnaad ertussen (dat weten we, vinden we geen probleem) 3.68 bij 1.10 meter en ook bij de koffiecorner 90x60 meter.
Het wijnkastje in de tekening die hoort niet bij offerte omdat keuken"boer" deze niet kon leveren, die kopen we zelf en hun plaatsen hem wel.
Totaal 27.900k.
Hoor graag jullie reacties