Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scuderia110
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
We hebben inmiddels de next125 en siematic slx zo vergelijkbaar mogelijk gemaakt. D.w.z. dezelfde indeling en exact dezelfde apparatuur. Verder bij beide nu een composiet blad opgenomen. Prijsverschil is ca. 7.000 (33K vs 26K) wat we teveel vinden om voor de SLX te gaan. Nog even de reactie afwachten maar denk niet dat het verschil tot een acceptabel bedrag kan komen. Via teams de renders van de next gezien wat ook geen straf was uiteraard. Hopelijk kunnen we snel langs om alles even live te zien en aan te raken.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Jannick1
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 13-07 17:56
@battler @Anoniem: 36835

Zoals beloofd alvast een eerste indruk van onze nieuwe keuken met het licht grijze blad (Jetstone Pietra perla satin (keramiek)).

Hopelijk krijgen jullie zo een beeld bij hetgeen wat jullie zochten of wilden weten!

Zal over een week of 2/3 (zodra de juiste kraan, de ovens erin zitten en de lampjes hangen) even een volledige post maken met meer foto's en mijn initiele startpost (met render/offerte etc) hier neerzetten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T3Rm63ImLYkx9C5J_ICkOJ7f6Ys=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jwcOuiqlgBMce4Z4iOz0FmtO.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Gk7LQq3MXrT6dcXOaCRuCFfOU7A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SoJY5xBs5dinWkVEg2A4BFEq.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door Jannick1 op 18-02-2021 11:13 ]

• battler
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-06 15:11
Mooi! Wat is de kleur van de keukenkasten en het materiaal? Ik zoek ook die matte afwerking.

Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jannick1
battler schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 11:20:
Mooi! Wat is de kleur van de keukenkasten en het materiaal? Ik zoek ook die matte afwerking.
Fenix mat zwart. Tristar keuken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LupinIII
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-04 15:31
Mooi! Het blad ziet er goed uit! Zit er reliëf in?

• Jannick1
LupinIII schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 11:45:
Mooi! Het blad ziet er goed uit! Zit er reliëf in?
Ja. Ziet relief in. Maakte het blad iets minder strak en meer levendig voor ons. Keuken is natuurlijk best strak in de basis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flix20
  • Registratie: Oktober 2011
  • Nu online
Jannick1 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 11:49:
[...]

Ja. Ziet relief in. Maakte het blad iets minder strak en meer levendig voor ons. Keuken is natuurlijk best strak in de basis.
Vind het zelf ook altijd mooier dan een volledig strak en steriel blad, maar ik zou dan ook wel graag je bevindingen horen na een half jaar gebruik hoe het schoonmaken en houden van het relief is.

PSN: Flix20-NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:05
Flix20 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 12:07:
[...]

Vind het zelf ook altijd mooier dan een volledig strak en steriel blad, maar ik zou dan ook wel graag je bevindingen horen na een half jaar gebruik hoe het schoonmaken en houden van het relief is.
Ben inderdaad ook vooral benieuwd naar het schoonhouden. Vind het wel een erg mooie combi en het matzwarte vind ik ook mooi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14:17
Mooie keuken @Jannick1 !

Zit er nog een ondersteuning onder het werkblad bij de bar?
Mocht dit niet zo zijn zou ik je willen adviseren niet op het blad te hangen aan die zijde. Je krijgt dan spanning op het werkblad en kan het scheuren vanuit de kookplaat sparing.

Untappd: Kapitein_Merijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:28
Jannick1 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 11:12:

Zoals beloofd alvast een eerste indruk van onze nieuwe keuken met het licht grijze blad (Jetstone Pietra perla satin (keramiek)).

Hopelijk krijgen jullie zo een beeld bij hetgeen wat jullie zochten of wilden weten!

Zal over een week of 2/3 (zodra de juiste kraan, de ovens erin zitten en de lampjes hangen) even een volledige post maken met meer foto's en mijn initiele startpost (met render/offerte etc) hier neerzetten.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Erg mooi. Fijne ruimte ook om een keuken te plaatsen, geen ramen of deuren op gekke plekken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• massapeal
  • Laatst online: 07:24

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Mooie keuken! Zou je de afmetingen van de keuken en ruimte willen delen? Wij zijn nu ook aan het kijken naar een keuken en komen op een vergelijkbare opstelling uit. We hebben ook een dergelijke ruimte met veel raampartijen wat het lastig maakt.

• Jannick1
Flix20 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 12:07:
[...]

Ik zal je even quoten en een reminder in de agenda zetten om over een half jaar mijn bevindingen te delen :)
Blik1984 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 12:42:
[...]

Ben inderdaad ook vooral benieuwd naar het schoonhouden. Vind het wel een erg mooie combi en het matzwarte vind ik ook mooi
Same here ;)
Kapitein Merijn schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 12:47:
Mooie keuken @Jannick1 !

Zit er nog een ondersteuning onder het werkblad bij de bar?
Mocht dit niet zo zijn zou ik je willen adviseren niet op het blad te hangen aan die zijde. Je krijgt dan spanning op het werkblad en kan het scheuren vanuit de kookplaat sparing.
Dankje! Er zit nu (nog) geen ondersteuning onder. Keukenzaak (Arma in ons geval) geeft zwart op wit aan garantie te geven op de stevigheid en eventueel scheuren. Hij steekt feitelijk ook maar 20/25 cm over gezien er een dubbele wand geplaatst is waar het leidingwerk van de afzuigkap naar buiten achter zit.

Mocht in de praktijk blijken dat hij toch te veel gaat buigen en er teveel spanning op komt dan laat ik een kokertje mat coaten om eronder te plaatsen. Kosten mag ik eventueel declareren bij de keukenzaak.
SquareOne schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 12:53:
[...]

Erg mooi. Fijne ruimte ook om een keuken te plaatsen, geen ramen of deuren op gekke plekken.
Dankje. Zal zodra de ovens er zijn en het plaatje compleet is ook even foto's maken van de kastenwand en het geheel tonen! Er zit wel een deur, maar die konden we plaatsen waar we wilden. Hebben in ons optiek nu optimaal gebruik gemaakt van de ruimte en indeling die we hadden.
massapeal schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 12:56:
[...]

Mooie keuken! Zou je de afmetingen van de keuken en ruimte willen delen? Wij zijn nu ook aan het kijken naar een keuken en komen op een vergelijkbare opstelling uit. We hebben ook een dergelijke ruimte met veel raampartijen wat het lastig maakt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AObIGkDfZ9V3XwtH5KDczUFxjzg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bKkQ0g6AGc6gMwCkXduPSPew.jpg?f=fotoalbum_large

Heb je hier genoeg aan? Eventueel plattegronden van de woning met afmetingen kan ik je wel even via PB doen toekomen mocht je interesse hebben.

• Scuderia110
  • Niet online

Mooi hoor, even terug gekeken in je oude posts, kastenwand staat ook al? De ombouwing op de tekening stond iets minder diep dan de kasten zelf, is het ook zo geworden? Dat overweeg ik ook namelijk. En welke apparaten zijn het uiteindelijk geworden, je begon met atag maar twijfelde nog? Je gaat er ongetwijfeld een hoop plezier aan hebben.

• battler
FrankSpin schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 12:10:
Volgens mij heb ik nooit het eindresultaat getoond van onze keuken.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Voor het scherpe oog, ja miste op het moment van foto's maken nog één spotje :)
Dit is een behoorlijke afstand voor een afzuigkap, werkt dit goed? Is er een reden waarom je niet voor down draft afzuiging hebt gekozen?

Anoniem: 36835

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Mooi! Wij gaan ook een mat blad van silestone denk ik. Ik heb inmiddels een truckload aan silestone staaltjes en Calacatta Gold is wel mooi, maar dat bruine erin vind ik storend. Miami Vena vinden we ook mooi, in de matte variant. Donker silestone vinden we cheap ogen en gaat hem niet worden. En zwart op zwart trekt ons ook niet, te zwart en neemt teveel licht weg in de kamer.

• Jannick1
Scuderia110 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 15:10:
[...]

Mooi hoor, even terug gekeken in je oude posts, kastenwand staat ook al? De ombouwing op de tekening stond iets minder diep dan de kasten zelf, is het ook zo geworden? Dat overweeg ik ook namelijk. En welke apparaten zijn het uiteindelijk geworden, je begon met atag maar twijfelde nog? Je gaat er ongetwijfeld een hoop plezier aan hebben.
Ja de kastenwand staat ondertussen ook, maar zoals gezegd de ovens ontbreken nog en de afwerklijst boven op ontbrak en wordt nageleverd.
Standbouw had ik zelf gemaakt en kreeg meermaals complimenten van de keukenmonteur hoe mooi op maat en strak hij was :)

Qua apparatuur Uiteindelijk gekozen voor bosch ovens serie 8 carbon black, (stoom en normale bak), bosch vaatwasser serie 6 met zeolith en bosch koeler. De kookplaat is de bora patatsnijder geworden met afzuiging naar buiten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 36835

@Jannick1 Hoe bevalt de Bora? Of nog niet gebruikt :P Ik ben wel benieuwd hoe de Bosch 8 carbon black er op een foto uit ziet. wil je daar een foto van delen? Op internet is maar weinig te vinden ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jannick1
Anoniem: 36835 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 20:12:
@Jannick1 Hoe bevalt de Bora? Of nog niet gebruikt :P Ik ben wel benieuwd hoe de Bosch 8 carbon black er op een foto uit ziet. wil je daar een foto van delen? Op internet is maar weinig te vinden ook.
Om te kijken of hij het deed haha. Volgende week vrijdag gaan we verhuizen dus daarna zal hij flink in gebruik genomen gaan worden.

Levering ovens staan nu gepland voor week 9, dus zodra ze geplaatst zijn zal ik even een uitgebreide fotoshoot maken ;)

• Mep75
  • Registratie: Augustus 2018
  • Niet online
BasvanS schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 11:34:
[...]

Welke kleur Neolith is dat? En is deze in het echt ook zo mat en licht? ook leverbaar in 12/20 mm?
Basalt Beige Satin, idd mat. Hij lijkt op de foto wat fletser/lichter , ik vind het een mooie warme kleur.
Leverbaar in 12/20 mm, die van ons is opgedikt naar 47mm

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:01
Anoniem: 36835 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 18:08:
[...]

Mooi! Wij gaan ook een mat blad van silestone denk ik. Ik heb inmiddels een truckload aan silestone staaltjes en Calacatta Gold is wel mooi, maar dat bruine erin vind ik storend. Miami Vena vinden we ook mooi, in de matte variant. Donker silestone vinden we cheap ogen en gaat hem niet worden. En zwart op zwart trekt ons ook niet, te zwart en neemt teveel licht weg in de kamer.
Silstone is dat weer anders dan keramiek? Wij gaan waarschijnlijk voor Neolith Calcatta gold (dat bruine past wel bij de vloer). Echter dat kan maximaal uit 3.2m (we willen eigenlijk 3.6m) ook staan ze op de zijkanten haaks op elkaar we zouden liever hebben dat het een geheel lijkt (als een blok naadloos aansluit). Is dat mogelijk met silstone? En Hoe verhoud silstone zich vs keramiek qua prijs? :)

• SquareOne
BlowFish schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 21:22:
[...]

Silstone is dat weer anders dan keramiek? Wij gaan waarschijnlijk voor Neolith Calcatta gold (dat bruine past wel bij de vloer). Echter dat kan maximaal uit 3.2m (we willen eigenlijk 3.6m) ook staan ze op de zijkanten haaks op elkaar we zouden liever hebben dat het een geheel lijkt (als een blok naadloos aansluit). Is dat mogelijk met silstone? En Hoe verhoud silstone zich vs keramiek qua prijs? :)
Silestone is composiet. Heel andere eigenschappen dan Keramiek. Qua looks (helaas) ook niet echt vergelijkbaar voor marmerlooks (keramiek vind ik mooier ogen, composiet is in ons geval praktischer).

• Scr33x0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:43
Jannick1 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 11:49:
[...]

Heel gaaf, ik had zoiets wel in zwart gewild, maar mijn vrouw vond dat te.. nu is het dus Royal Black geworden van Topline.. nou ja, hij moet dus nog geleverd worden.. Hij bleek ook te kort..

Ons blad is 302 x 120, het blad dat geleverd is is 260 x 118. Erg vreemd, ik heb het idee dat onze order is omgewisseld, maar ze kunnen niks vinden.. Ik zou toch zeggen: check even of er een order is met dit specifieke blad, in die afmeting, dan weet je in ieder geval welk blad bij ons thuis ligt. Ik kan me niet voorstellen dat Topline zo'n grove fout maakt? @Barry|IA ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FXnLUF3QSHNEizKcBxBbpBH8EOQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fOuEs4FmkY2nLvvTdkTTYrbY.png?f=fotoalbum_large

• Kapitein Merijn
SquareOne schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 21:27:
[...]

Silestone is composiet. Heel andere eigenschappen dan Keramiek. Qua looks (helaas) ook niet echt vergelijkbaar voor marmerlooks (keramiek vind ik mooier ogen, composiet is in ons geval praktischer).
Vraag me af welke kleuren je gezien hebt die je mooier vind dan composiet.
Vooralsnog komt keramiek niet in de buurt van composiet imo. Het begint er al mee dat de kleur niet door en door is dus ook de "aders" niet.
Bij een blad met een verstek afwerking zie je ook altijd de kleur die als het ware onder de print zit.

Het gaat overigens wel echt de goede kant op, de ontwikkeling in keramiek gaat echt heel hard.

@BlowFish Composiet ga je niet vinden in die afmeting. De jumbo platen van Silestone zijn bijvoorbeeld maar 320cm lang.
Zelfs bij keramiek word het lastig al zijn er enkele platen van 360cm maar die keuze is erg beperkt.

• SquareOne
Kapitein Merijn schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 21:59:
[...]

Vraag me af welke kleuren je gezien hebt die je mooier vind dan composiet.
Vooralsnog komt keramiek niet in de buurt van composiet imo. Het begint er al mee dat de kleur niet door en door is dus ook de "aders" niet.
Bij een blad met een verstek afwerking zie je ook altijd de kleur die als het ware onder de print zit.

Het gaat overigens wel echt de goede kant op, de ontwikkeling in keramiek gaat echt heel hard.

@BlowFish Composiet ga je niet vinden in die afmeting. De jumbo platen van Silestone zijn bijvoorbeeld maar 320cm lang.
Zelfs bij keramiek word het lastig al zijn er enkele platen van 360cm maar die keuze is erg beperkt.
Ik heb de Inalco Storm Negro en Jestone Armani Grey in het echt gezien. Die vond ik erg mooi.
In composiet kan ik (top op heden) niet echt iets vergelijkbaars vinden. Edit: en de Dekton Keyla is erg mooi.

Charcoal Soap van Silestone komt een klein beetje in de buurt maar die slaat wat blauw uit ipv grijs. De Silestone Et Serena en Desert Zilver zijn weer net wat te licht en je ziet een 'korrel' in.

Heb van Ceasarstone nu de Bianco Drift en Symphony Grey op het oog. Maar helaas nog geen partij gevonden die stalen wilt opsturen (ook niet tegen betaling..., offerte aanvragen voor werkbladen van 15x15cm krijg ik ook geen reacties op).

Heb je nog tips?
SquareOne schreef op maandag 8 februari 2021 @ 21:15:
Omdat showrooms bezoeken onmogelijk is doe ik hier een poging.

Een werkblad in marmerlook met dunne ader spreek ons enorm aan. Is er iemand bekend met een composiet werkbladen in deze stijl, liefst grijs / antraciet? In keramiek is er wel e.e.a. te vinden bijvoorbeeld:
1) Inalco Storm Negro (zwart)
2) Inalco Storm Gris (grijs)
3) Jetstone Armani Grey - kan de fabrikant van dit blad niet vinden, iemand enig idee? Lijkt erg op #2
Inalco Storm Negro
[Afbeelding][Afbeelding]

Inalco Storm Gris
[Afbeelding][Afbeelding]

Jestone Armani Grey
[Afbeelding][Afbeelding]

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Jannick1 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 19:56:
[...]

Ja de kastenwand staat ondertussen ook, maar zoals gezegd de ovens ontbreken nog en de afwerklijst boven op ontbrak en wordt nageleverd.
Standbouw had ik zelf gemaakt en kreeg meermaals complimenten van de keukenmonteur hoe mooi op maat en strak hij was :)

Qua apparatuur Uiteindelijk gekozen voor bosch ovens serie 8 carbon black, (stoom en normale bak), bosch vaatwasser serie 6 met zeolith en bosch koeler. De kookplaat is de bora patatsnijder geworden met afzuiging naar buiten!
Mooie keuken, mooie apparatuur (eindelijk iemand die Bosch boven Siemens verkiest).

Tip: als je de aardappelen door de patatsnijder hebt gedrukt en de zout er overheen hebt gestrooid, dan zet je de afzuiging eventjes aan om het zout met de friet te mengen :)

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

• Barry|IA
Scr33x0r schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 21:44:
[...]

Heel gaaf, ik had zoiets wel in zwart gewild, maar mijn vrouw vond dat te.. nu is het dus Royal Black geworden van Topline.. nou ja, hij moet dus nog geleverd worden.. Hij bleek ook te kort..

Ons blad is 302 x 120, het blad dat geleverd is is 260 x 118. Erg vreemd, ik heb het idee dat onze order is omgewisseld, maar ze kunnen niks vinden.. Ik zou toch zeggen: check even of er een order is met dit specifieke blad, in die afmeting, dan weet je in ieder geval welk blad bij ons thuis ligt. Ik kan me niet voorstellen dat Topline zo'n grove fout maakt? @Barry|IA ?

[Afbeelding]
Klinkt gek wat ik nu ga zeggen, maar Topline maakt geen fouten (zeker geen fouten van deze orde).

Topline leest de tekening in die ze van Keukenloods ontvangen, passen dit aan naar een tekening die door hun apparatuur gelezen kan worden en de rest gaat volledig automatisch.

Kan zijn dat Keukenloods de verkeerde bladtekening heeft ingestuurd, of Topline heeft de verkeerde tekening ingelezen. Ik gok op fout Keukenloods. Veel orderverwerkers werken nu vanuit huis en staan onder enorme druk.

Een dergelijke fout komt HEEL vaak voor bij Keukenloods. Een verkeerd nummer invoeren op de scanner en de tekening komt in een andere order te staan. Als er vervolgens geen controle is van de ingescande documenten, dan heb je daar je fout :)

Zoals @Kapitein Merijn zegt zou ik wel even een noodblad vragen.

Wat zegt Keukenloods eigenlijk?

Edit:

Bij nader inzien, dit is de Royal Black en deze wordt niet vaak verkocht. En jij hebt wel de Royal Black gekregen, dus jouw order is wel aangekomen bij Topline (anders was het ook vrijwel zeker een andere kleur). Zij hebben daar de verkeerde tekening bij ontvangen. 100% :)

Als Keukenloods in de order kijkt en op CTRL+T drukt, kunnen zij bij de conformations nagaan welke tekening Topline heeft bevestigd. Topline stuurt namelijk altijd een conformatie naar Keukenloods.

[ Voor 12% gewijzigd door Barry|IA op 18-02-2021 23:11 ]

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackpuyn
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 31-03-2022
Goedemorgen,

Ik ben aan het rond kijken na welk keukenmerk ik wil gaan nemen voor onze nieuwe keuken en kijken wat de verschillende zaken hier in de buurt verkopen. Nu zit er hier een zaak die goed gewaard wordt. Maar die verkoopt MOLTO CUCINA als merk. Is daar iemand bekend mee? En hoe verhoudt de kwaliteit daarmee tegenover bv een hacker, pronorm, tristar en systemat waar ik nu over twijfel. Kan iemand mij hier over adviseren aub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streamz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:14
Nou ja, da's toch niet zo moeilijk?

Molto Cucine is een white label merk. Op hun site staat dat het van de Plus Keukengroep is. Ff kijken op hun site geeft een aantal plaatjes. O.a. deze http://www.plus-keukens.n...n-keukens-assortiment.jpg

Image search in Google kom je op dit plaatje: https://www.nobilia-mosco...fe84b446a31adfc52e279.jpg

Dus ik doe even een gok: instaplijn Nobilia, Dus nog onder de reguliere Nobilia lijnen denk ik zo. Ik zie prijzen van 8k gemiddeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackpuyn
Streamz schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:33:
Nou ja, da's toch niet zo moeilijk?

Molto Cucine is een white label merk. Op hun site staat dat het van de Plus Keukengroep is. Ff kijken op hun site geeft een aantal plaatjes. O.a. deze http://www.plus-keukens.n...n-keukens-assortiment.jpg

Image search in Google kom je op dit plaatje: https://www.nobilia-mosco...fe84b446a31adfc52e279.jpg

Dus ik doe even een gok: instaplijn Nobilia, Dus nog onder de reguliere Nobilia lijnen denk ik zo. Ik zie prijzen van 8k gemiddeld.
Dat had ik al gevonden. Maar niks over Nobilia. Gok dat het daar niet van is omdat de betreffende zaak een betere kwaliteit aanbied en de koken van echt hout is en ze 7 jaar garantie geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streamz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:14
Eh, nog meer nodig dus? Hier: http://www.pluskeukens.info/fabriek.html

Als je dat plaatje door Google haalt, zie je de Nobilia fabriek. En idd, Nobilia heeft in Duitsland met afstand het grootste marktaandeel.

Maar zeg zelf, wat denk je aan kwaliteit te verwachten? Een keuken inclusief inbouwapparatuur voor 5200 euro. http://www.pluskeukens.in...n/molto-cucina-trend.html

Je zit hier in het laagsegment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
Jackpuyn schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:46:
[...]

Dat had ik al gevonden. Maar niks over Nobilia. Gok dat het daar niet van is omdat de betreffende zaak een betere kwaliteit aanbied en de koken van echt hout is en ze 7 jaar garantie geven.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 22% gewijzigd door Kapitein Merijn op 19-02-2021 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
Jackpuyn schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 08:01:
Goedemorgen,

Ik ben aan het rond kijken na welk keukenmerk ik wil gaan nemen voor onze nieuwe keuken en kijken wat de verschillende zaken hier in de buurt verkopen. Nu zit er hier een zaak die goed gewaard wordt. Maar die verkoopt MOLTO CUCINA als merk. Is daar iemand bekend mee? En hoe verhoudt de kwaliteit daarmee tegenover bv een hacker, pronorm, tristar en systemat waar ik nu over twijfel. Kan iemand mij hier over adviseren aub
Ze verkopen ook Punto zo te zien, dit is Rotpunkt. Volgens mij prima merk en hoger gepositioneerd dan Nobilia.
Edit: oh het gaat over een andere zaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackpuyn
Nee ik heb het over Henk Bovee uit Horst. Leek me altijd een kwaliteitszaak. Maar als ze Nobilia verkopen lijkt me dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
Jackpuyn schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 10:26:
[...]

Nee ik heb het over Henk Bovee uit Horst. Leek me altijd een kwaliteitszaak. Maar als ze Nobilia verkopen lijkt me dat niet.
Ze verkopen daar meerdere merken. Bovee is net als Uniek onderdeel van de Plus keukengroep.
Ze hebben gewoon Nobilia in het assortiment om ook in het lager segment mee te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:58
Barry|IA schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 23:03:
[...]

Klinkt gek wat ik nu ga zeggen, maar Topline maakt geen fouten (zeker geen fouten van deze orde).

Topline leest de tekening in die ze van Keukenloods ontvangen, passen dit aan naar een tekening die door hun apparatuur gelezen kan worden en de rest gaat volledig automatisch.

Kan zijn dat Keukenloods de verkeerde bladtekening heeft ingestuurd, of Topline heeft de verkeerde tekening ingelezen. Ik gok op fout Keukenloods. Veel orderverwerkers werken nu vanuit huis en staan onder enorme druk.

Een dergelijke fout komt HEEL vaak voor bij Keukenloods. Een verkeerd nummer invoeren op de scanner en de tekening komt in een andere order te staan. Als er vervolgens geen controle is van de ingescande documenten, dan heb je daar je fout :)

Zoals @Kapitein Merijn zegt zou ik wel even een noodblad vragen.

Wat zegt Keukenloods eigenlijk?

Edit:

Bij nader inzien, dit is de Royal Black en deze wordt niet vaak verkocht. En jij hebt wel de Royal Black gekregen, dus jouw order is wel aangekomen bij Topline (anders was het ook vrijwel zeker een andere kleur). Zij hebben daar de verkeerde tekening bij ontvangen. 100% :)

Als Keukenloods in de order kijkt en op CTRL+T drukt, kunnen zij bij de conformations nagaan welke tekening Topline heeft bevestigd. Topline stuurt namelijk altijd een conformatie naar Keukenloods.
Dit klopt inderdaad wel ja. Wij kregen bij keukenloods ook een verkeerd blad (te dik), en dat kwam omdat de vriendelijke dame bij de keukenloods een verkeerde randafwerkingscode op de tekening naarTopline had gezet. Blijkbaar gaat dit dus best vaak fout vanuit de keukenloods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• njitter
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Scr33x0r schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 21:44:
[...]

Ben benieuwd op wat voor een termijn ze zoiets oplossen. Neem aan dat je een planning had voor de oplevering van je keuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-01 11:04
Jannick1 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 19:56:
[...]

Mooi werkblad zeg!
Heb je toevallig foto's van de uitvoer naar buiten (binnen & buitenzijde)?
Hebben jullie een Bora of Naber (Compair) wallbox?
Ben erg benieuwd want wij willen dezelfde combinatie gaan maken namelijk.
Gat in de muur laten boren of door de bouwer mee laten nemen? Indicatie van de kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battler
battler schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 13:31:
@Scr33x0r Dat is flink balen, wat gaan ze nu doen?

Na de teleurstelling in onze systemat keuken zijn we verder gegaan met een andere partij. Deze kan wel Fenix keukenkast en keukenblad leveren, waardoor het spoeleiland in 1 kleur kan. Het keukenblad wordt zwevend maar wel dunner 1cm, hierdoor kan er geen bar functie meer zijn, erg jammer. We krijgen hier een stuk meer keukenkast, bora, door en door spoelbak, zwevend keukenblad, kast + blad in 1 kleur, geautomatiseerde bovenkasten en een strakerre rand afwerking voor grofweg 4000,- extra.

Als het in het echt voldoet aan onze volwachtingen dan wordt het waarschijnlijk deze.

[Afbeelding][Afbeelding]
Door het doorlezen van dit topic ben ik erachter dat het huismerk van middelkoop Rotpunkt is. Dat is waarop onze keuken is gebaseerd. We gaan morgen kijken maar doordat ze het erg druk hebben zal ik niet worden begeleid door de verkoper. Wat is jullie mening over Rotpunkt? Systemat zijn we op afgeknapt en de tijd begint steeds meer te dringen. Is rotpunkt beter dan Systemat, wat zijn de punten waar ik op moet letten? En als ook rotpunkt niet de afwerking/kwaliteit is die wij zoeken wat blijft er nog over dan? Ballerina proberen of moeten gewoon naar Next, Siematic etc. gaan kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
battler schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 12:26:
[...]

Door het doorlezen van dit topic ben ik erachter dat het huismerk van middelkoop Rotpunkt is. Dat is waarop onze keuken is gebaseerd. We gaan morgen kijken maar doordat ze het erg druk hebben zal ik niet worden begeleid door de verkoper. Wat is jullie mening over Rotpunkt? Systemat zijn we op afgeknapt en de tijd begint steeds meer te dringen. Is rotpunkt beter dan Systemat, wat zijn de punten waar ik op moet letten? En als ook rotpunkt niet de afwerking/kwaliteit is die wij zoeken wat blijft er nog over dan? Ballerina proberen of moeten gewoon naar Next, Siematic etc. gaan kijken?
Waarom afgeknapt op Systemat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
battler schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 12:26:
[...]

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Waar ben je bij Systemat precies op afgeknapt? Denk dat een Systemat toch wel fraaier is afgewerkt dan een Rotpunt. Rotpunkt is overigens wel een fraai merk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• battler
De Systemat keuken had donkere en witte lijnen op de hoeken van de kasten. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ENrCuLTWVgW5gLvVb8VKSCEaRcI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TiMI4OaqnxaDMkTV4ORLKxYg.jpg?f=fotoalbum_large

Bij een ronde kastafwerking is dit veel minder zichtbaar maar wij zoeken juist die hoekige afwerking. Keukenloods leverde systemat maar dat was dan geen Fenix. Het schijnt dat ze door middel van Fenix die randen iets beter kunnen afwerken, daarnaast hebben we dan blad en kast in 1 kleur. We gaan morgen kijken hoe het is maar als Systemat beter is afgewerkt dan Rotpunkt dan zijn de verwachtingen laag.

@Kapitein Merijn Ik weet niet of het druk is in de winkel of dat de verkopers druk zijn met uitwerken. We mogen rondkijken omdat we komen via leverancier. Onze aannemer werkt samen met deze winkel. Zoals ik het begreep is dit toegestaan volgens de corona regels.

[ Voor 13% gewijzigd door battler op 19-02-2021 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-05 21:12
Wat is een redelijke prijs om de keuken te laten aansluiten na installatie? Het gaat in dit geval dan om inductieplaat en water. Ik heb nu een offerte van 300 euro incl. materiaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barry|IA
Kayz schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 13:30:
Wat is een redelijke prijs om de keuken te laten aansluiten na installatie? Het gaat in dit geval dan om inductieplaat en water. Ik heb nu een offerte van 300 euro incl. materiaal.
Dat is een goede prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayz
Top!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barry|IA
battler schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 12:36:
De Systemat keuken had donkere en witte lijnen op de hoeken van de kasten. [Afbeelding]

Bij een ronde kastafwerking is dit veel minder zichtbaar maar wij zoeken juist die hoekige afwerking. Keukenloods leverde systemat maar dat was dan geen Fenix. Het schijnt dat ze door middel van Fenix die randen iets beter kunnen afwerken, daarnaast hebben we dan blad en kast in 1 kleur. We gaan morgen kijken hoe het is maar als Systemat beter is afgewerkt dan Rotpunkt dan zijn de verwachtingen laag.

@Kapitein Merijn Ik weet niet of het druk is in de winkel of dat de verkopers druk zijn met uitwerken. We mogen rondkijken omdat we komen via leverancier. Onze aannemer werkt samen met deze winkel. Zoals ik het begreep is dit toegestaan volgens de corona regels.
Kijk eens bij Pronorm en dan met name het organisch glas front.

Duurder dan laklaminaat van Systemat, maar net even wat fraaier. Ik vind de laklaminaat fronten van Systemat mooi afgewerkt, mits in een donkerdere kleur dan wit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibin
  • Laatst online: 06-07 22:24
Jannick1 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 20:15:
[...]

Om te kijken of hij het deed haha. Volgende week vrijdag gaan we verhuizen dus daarna zal hij flink in gebruik genomen gaan worden.

Levering ovens staan nu gepland voor week 9, dus zodra ze geplaatst zijn zal ik even een uitgebreide fotoshoot maken ;)
Wilde net hetzelfde vragen m.b.t. foto's van de carbon black. :9
Ben ook zeer benieuwd hoe deze er in het echt uit zien. Vooral de bedieningsring en het display. Dat het zwart is dat geloof ik wel. Nog even twee weekjes geduld. ;)

Naast de matt black line van AEG is deze lijn van Bosch een mooie kanshebber.

[ Voor 12% gewijzigd door Ibin op 19-02-2021 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
Interessant punt. Wij overwegen een keuken uit Duitsland (nieuwe woning staat vlak bij de grens). Daar sluiten ze water en indusctieplaat niet aan.

Hoe wordt de inductieplaat geleverd door zo'n partij? Of zetten ze gewoon de doos op het aanrecht en 'succes ermee'?

Zelfde voor de kraan. Installeren ze die wel al en sluiten ze 'm enkel niet aan op het water?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SquareOne
Barry|IA schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 13:34:
[...]

Kijk eens bij Pronorm en dan met name het organisch glas front.

Duurder dan laklaminaat van Systemat, maar net even wat fraaier. Ik vind de laklaminaat fronten van Systemat mooi afgewerkt, mits in een donkerdere kleur dan wit.
@battler
Als je de keuken nog wat 'luxer' wilt maken kun je kiezen voor het ProTech 2.0 beslag. En ik zag dat ze ook een hogere korpus aanbieden in X- en Y line wat wellicht ook interessant is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brutus26
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-07 21:16
Ik vind dit er goedkoop uitzien, welke merken hebben dit beter voor elkaar ?
De Systemat keuken had donkere en witte lijnen op de hoeken van de kasten. [Afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayz
SquareOne schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 14:43:
[...]

Interessant punt. Wij overwegen een keuken uit Duitsland (nieuwe woning staat vlak bij de grens). Daar sluiten ze water en indusctieplaat niet aan.

Hoe wordt de inductieplaat geleverd door zo'n partij? Of zetten ze gewoon de doos op het aanrecht en 'succes ermee'?

Zelfde voor de kraan. Installeren ze die wel al en sluiten ze 'm enkel niet aan op het water?
Zover ik weet wordt alles gewoon netjes geïnstalleerd, alleen het daadwerkelijk aansluiten qua stroom/water moet dan door een aparte partij worden gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lluuk
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 25-05 23:16
SquareOne schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 14:43:
[...]

Recent nog meegemaakt. Inductieplaat wordt keurig geplaatst en gekit. Ook de kraan wordt geplaatst. Wat men niet doet is het feitelijk aansluiten ervan op elektriciteit/water. Men is daartoe in Nederland niet bevoegd. Omdat de Bora kennelijk zonder stekker geleverd wordt, betekende dat in ons geval dat er een perilex stekker aan gemaakt moest worden. Ook voor het aansluiten van de kraan/Quooker/vaatwasser aan de waterleiding waren er wat koppelstukken nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
  • Nu online
Dat zijn wel net even puntjes die met garantie gezeik kan gaan geven als je dat niet door een 'erkende installateur' laat doen.
Het is allemaal niet moeilijk om te doen maar zodra er een product niet werkt zal de leverancier heel snel zijn met de vraag wie het geïnstalleerd heeft.
Als je dat dan zelf gedaan hebt, zullen ze geheid daar de schuld leggen.

PSN: Flix20-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supersass
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 23-02-2023
FrankSpin schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 12:10:
Volgens mij heb ik nooit het eindresultaat getoond van onze keuken.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Voor het scherpe oog, ja miste op het moment van foto's maken nog één spotje :)
Mooie keuken!
Mag ik vragen welke kleur en materiaal de frontjes zijn? Wij zoeken zo'n kleur maar ik vind het lastig om van een klein staaltje te kunnen inschatten hoe deze er op een hele keuken uit ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-07 13:44

Welke type front is dit van Systemat?

                           

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jannick1
Stinger666 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 11:15:
[...]

Mooi werkblad zeg!
Heb je toevallig foto's van de uitvoer naar buiten (binnen & buitenzijde)?
Hebben jullie een Bora of Naber (Compair) wallbox?
Ben erg benieuwd want wij willen dezelfde combinatie gaan maken namelijk.
Gat in de muur laten boren of door de bouwer mee laten nemen? Indicatie van de kosten?
Geen foto’s, maar kan wel even wat maken dit weekend. Krijg als het goed is morgen een ventilatie rooster voor aan de gevel binnen. Geen bora Wallbox. maar zit een (gewone) vlinderklep in de leiding (laatste stuk in de muur) Die Bora box was me het geld niet echt waard. Het is een nieuwbouw woning, en hebben een 160mm gat door de binnenmuur en gevel geboord.

Indicatie van welke kosten wil je precies? Het boren of van de plaat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jannick1
Ibin schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 14:01:
[...]

Wilde net hetzelfde vragen m.b.t. foto's van de carbon black. :9
Ben ook zeer benieuwd hoe deze er in het echt uit zien. Vooral de bedieningsring en het display. Dat het zwart is dat geloof ik wel. Nog even twee weekjes geduld. ;)

Naast de matt black line van AEG is deze lijn van Bosch een mooie kanshebber.
Krijg net te horen dat de ovens in week 9 binnen komen. Zal zeker even foto’s maken als ze erin zitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
njitter schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 11:00:
[...]

Ben benieuwd op wat voor een termijn ze zoiets oplossen. Neem aan dat je een planning had voor de oplevering van je keuken.
Week 9 hoorde ik vandaag.. dus valt relatief mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battler
@jeehaa
Uitv.: A
Merk: SYSTEMAT
Uitv.: AV2135-GL V588 Kristalwit LAK

Staat op onze offerte. De verkoper verwees naar de keuken op de foto als gelijk aan hetgeen wat op onze offerte stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
Ik had op mijn AV2135-GL zwart dus ook een raar stripje, alles was mat, maar 1 strip aan de bovenkant van een kastje was beetje glans. Deurtje links klopt wel, zo zijn alle, deurtje rechts klopt dus niet. (Ja er zit nog wat viezigheid tussen..)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IJoYqcWiwUUdb9ZCTcNxLkqn0aw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/s8OvDEocMZiJUr7GaF5PAhF0.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger666
Jannick1 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 17:55:
[...]

Geen foto’s, maar kan wel even wat maken dit weekend. Krijg als het goed is morgen een ventilatie rooster voor aan de gevel binnen. Geen bora Wallbox. maar zit een (gewone) vlinderklep in de leiding (laatste stuk in de muur) Die Bora box was me het geld niet echt waard. Het is een nieuwbouw woning, en hebben een 160mm gat door de binnenmuur en gevel geboord.

Indicatie van welke kosten wil je precies? Het boren of van de plaat?
Dankje, foto's worden zeker gewaardeerd :)

Vind zelf de Bora box ook aardig prijzig.

Kosten van het boren a.u.b. (dan weet ik waar wij rekening mee kunnen houden)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rostares
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:50

What can be seen, can't be unseen..

Hijs fijn.. net zelf ook even gekeken bij mijn keuken en zie ook verschillende frontjes die deze afwerking hebben. Wel bijzonder dat er ook kastjes tussenzitten die wel helemaal strak zijn. Moet eerlijk zeggen dat het mij niet was opgevallen totdat ik er met me neus op ging zitten.

Oftewel, denk dat er weinig aan te doen valt. Moet eerlijk zeggen dat ik bij de aanschaf ook niet op dit detailniveau heb gekeken.

Hoop alleen wel dat dit niet heel veel erger wordt in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr3000
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 10-07 15:20

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Waarom ligt die Bora zo erg boven-op het werkblad. wordt dat nog veranderd of hoort dat zo? Vind het mooier als het gelijk is met het blad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:39
mr3000 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 21:27:
[...]

Waarom ligt die Bora zo erg boven-op het werkblad. wordt dat nog veranderd of hoort dat zo? Vind het mooier als het gelijk is met het blad.
Dat is een bewuste keuze.
Ik heb mijn plaat ook strak met het blad maar je hebt een goede kitter nodig en gelukkig hadden wij die. Die had een heel systeem aangeleerd om het er zo strak mogelijk in te krijgen :p .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbedp
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 19-09-2023
Rostares schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 21:18:
[...]

What can be seen, can't be unseen..

Hijs fijn.. net zelf ook even gekeken bij mijn keuken en zie ook verschillende frontjes die deze afwerking hebben. Wel bijzonder dat er ook kastjes tussenzitten die wel helemaal strak zijn. Moet eerlijk zeggen dat het mij niet was opgevallen totdat ik er met me neus op ging zitten.

Oftewel, denk dat er weinig aan te doen valt. Moet eerlijk zeggen dat ik bij de aanschaf ook niet op dit detailniveau heb gekeken.

Hoop alleen wel dat dit niet heel veel erger wordt in de toekomst.
Dat is de abs kantenband. Dit kan gelijmd of gelaserd worden. Gelaserd is veel fijner zodat je de kantenband quasi niet ziet. Wordt alleen maar vuiler op termijn...

Wil je die kantenband niet moet je naar lak of poederlakfronten gaan. Is duurder dan melaminefronten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• battler
Op basis van @Robbedp ben ik wat gaan zoeken en kwam ik de volgende informatieve pagina teven: https://www.keukens-vanmo...je-voor-je-keukenfronten/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:35
Loopt het blad nou scheef? Lijkt alsof het aan de rechterzijde (dus tegenover de kookplaat) omhoog loopt aan de muur te zien. Dacht dat het misschien de lens van de foto was maar vanuit de andere hoek meen ik het ook te zien (?)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jannick1
mr3000 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 21:27:
[...]

Hij gaat nog iets zakken (die band eronder zakt nog wat ) maar twee redenen om hem erop te leggen.

1. Het blad is maar 1,2 cm. Had dus de helft dunner gemoeten op die plek en dan is het risico op knappen van de plaat vrij groot als je een paar zware pannen (met soep bijvoorbeeld) erop hebt.
2. Het blad is niet volledig vlak dus de kans op schilfers die eraf knappen bij het schuiven met een pan.

Wij zouden het ook mooier vinden hoor, maar de redenen om het niet te doen wogen voor ons toch iets zwaarder.
sNielz123 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 23:57:
[...]

Loopt het blad nou scheef? Lijkt alsof het aan de rechterzijde (dus tegenover de kookplaat) omhoog loopt aan de muur te zien. Dacht dat het misschien de lens van de foto was maar vanuit de andere hoek meen ik het ook te zien (?)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fIB5HmNbP1Ky6TmeapouQ6tiGOI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/F4H9G2JafGBpj6iHACobmr7N.jpg?f=fotoalbum_large

Optisch bedrog door de schaduw ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jannick1
Stinger666 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 20:58:
[...]

Dankje, foto's worden zeker gewaardeerd :)

Vind zelf de Bora box ook aardig prijzig.

Kosten van het boren a.u.b. (dan weet ik waar wij rekening mee kunnen houden)
Afzuiging uit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Kp8X5X372QlmltuZOBfvjf6Cm6k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AJp1MKxrzdES1pnEZHopePwL.jpg?f=fotoalbum_large

Afzuiging aan:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MM1csuK85LPDo20ckBHIs6kIKds=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Xa85rK9GAcrxJTKTNpv9kXHP.jpg?f=fotoalbum_large

Ventilatierooster dat vandaag binnen kwam had niet de goede maat. Buitenmaat was 160, maat van de buis die naar binnen gaat 100. Stond niet goed op de site. Nieuwe besteld dus die foto houd je nog even van me te goed!

Al het leidingwerk tot aan de vlinderklep is gewoon van Bora alleen het laatste stuk niet.

Qua kosten durf ik het niet te zeggen. Had een grote boor gehuurd met 2 verschillende maten boorkoppen want heb ook 16 spotjes door de kanaal plaat geboord. Dus een dag huur van dat apparaat was een paar tientjes dacht ik! Maat die je moet hebben voor de afzuiging is 160mm.

En anders moet je een keer een beton boorder in je regio bellen. Die is met 10 minuten klaar dus ik denk dat de kosten ook niet heel hoog zijn!

Ps, zal deze week even een foto maken van hoe het totaal zicht er op de achtergevel uit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannick1
GeeMoney schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 22:24:
[...]

Dat is een bewuste keuze.
Ik heb mijn plaat ook strak met het blad maar je hebt een goede kitter nodig en gelukkig hadden wij die. Die had een heel systeem aangeleerd om het er zo strak mogelijk in te krijgen :p .
Net nog even terug gezocht maar jij hebt een strak (glad) 2cm blad toch? De verzonken plaat ziet er inderdaad echt wel nog iets netter uit, maar goed het was bij ons dus helaas niet mogelijk, of nja met de risico’s van dien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:26
Een gat in de buitengevel boren kost rond de 100euro (als je zo betaald, anders rond 150euro). Dat is peanuts vergeleken met de prijzen van keukens en apparatuur wat ik hier voorbij zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rostares
Robbedp schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 22:26:
[...]

Dat is de abs kantenband. Dit kan gelijmd of gelaserd worden. Gelaserd is veel fijner zodat je de kantenband quasi niet ziet. Wordt alleen maar vuiler op termijn...

Wil je die kantenband niet moet je naar lak of poederlakfronten gaan. Is duurder dan melaminefronten.
Ik heb de AV2035 van Hacker, volgens mij is dat toch echt gelakt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackpuyn
Rostares schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 20:20:
[...]

Ik heb de AV2035 van Hacker, volgens mij is dat toch echt gelakt?
Wat ik heb kunnen vinden op de site van hacker is AV2035 laklaminaat. Meer over het materiaal kun je hier vinden. https://www.keuken-prijs.nl/keukenfrontjes/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rostares
Jackpuyn schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 21:29:
[...]

Wat ik heb kunnen vinden op de site van hacker is AV2035 laklaminaat. Meer over het materiaal kun je hier vinden. https://www.keuken-prijs.nl/keukenfrontjes/
Thanks, blijf het wel vreemd vinden dat het ene frontje het wel heeft en het andere niet. Maar ja.. Volgens mij was de andere optie de AV6000 serie, alleen die was weer wat gevoeliger voor stoten en krassen wat ik mij kan herinneren. Met 2 kleine draken, is hufterproof een belangrijkere eis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• battler

Yes! We zijn eruit. De eigen merk keuken (waarschijnlijk Rotpunkt) voldeed aan onze verwachtingen. De randafwerking was echt veel beter dan bij systemat.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4bq1r1x3i5XHAYGXBSuz3szA4yc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BJLaMKuwSRzhRCcpPS2PRQsG.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nq0f6OlZ8OValVKB5AZxvQ4T3GA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Sn97lJIDy8xJ3VvvXMWuKTGg.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BYiEp00QvKeta28SETVfgf4y3og=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/K93U53JF2bMZDLgbtu56YRBC.jpg?f=fotoalbum_tile

@Kapitein Merijn Ik deel wel je mening dat de afwijking in wit stoorde. Fenix zwart keukenkast met Fenix zwart keukenblad kwam prima overheen. Hij had geen Fenix wit dus dat daar moeten we iets anders voor bedenken. Misschien composiet werkblad voor het witte gedeelte bijvoorbeeld.

Dus de indeling, materialen en apparatuur kunnen nog wijzigen maar het keukenmerk staat vast. O-) Wat prettig was is dat de verkoper ons graag nog een hele middag wil terug zien om de details te bespreken. Aangezien we al 2 op afstand gesprekken hebben gehad en 1 op locatie vind ik dat erg netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger666
Jannick1 schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 19:46:
[...]

Ventilatierooster dat vandaag binnen kwam had niet de goede maat. Buitenmaat was 160, maat van de buis die naar binnen gaat 100. Stond niet goed op de site. Nieuwe besteld dus die foto houd je nog even van me te goed!

Al het leidingwerk tot aan de vlinderklep is gewoon van Bora alleen het laatste stuk niet.

Qua kosten durf ik het niet te zeggen. Had een grote boor gehuurd met 2 verschillende maten boorkoppen want heb ook 16 spotjes door de kanaal plaat geboord. Dus een dag huur van dat apparaat was een paar tientjes dacht ik! Maat die je moet hebben voor de afzuiging is 160mm.

En anders moet je een keer een beton boorder in je regio bellen. Die is met 10 minuten klaar dus ik denk dat de kosten ook niet heel hoog zijn!

Ps, zal deze week even een foto maken van hoe het totaal zicht er op de achtergevel uit ziet.
Bedankt voor de foto's en de tips! Ik denk dat ik er uiteindeklijk iemand voor laat komen om het te doen.

Hopelijk past het nieuwe rooster wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synorluna
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 03-04 00:20
Even een algemene vraag over fineer. Zit daar nog veel verschil in per merk? Wij zijn nu aan het kijken naar een Systemat keuken en overwegen daarbij de fineer fronten (AV5081). Ik ben benieuwd of het nog veel verschil maakt of je fineer neemt van Systemat tov bijvoorbeeld Next125 of Siematic.

Daarnaast vraag ik me af hoe gevoelig fineer is. Op dit moment hebben wij geen kinderen, maar wellicht dat dit in de toekomst gaat veranderen. Nu weet ik dat kunststof vrij hufter proof is, hoogglans erg gevoelig, maar hoe zit dat met fineer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:02

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Mooie keuken, ook slim ingedeeld met de raampartijen. Wel jammer van de kraan.. ziet er vrij budget uit :>

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-07 11:39

HellBeast

Oh My GoT!

Scr33x0r schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 20:44:
Ik had op mijn AV2135-GL zwart dus ook een raar stripje, alles was mat, maar 1 strip aan de bovenkant van een kastje was beetje glans. Deurtje links klopt wel, zo zijn alle, deurtje rechts klopt dus niet. (Ja er zit nog wat viezigheid tussen..)

[Afbeelding]
Ik heb een Systemat keuken in bestelling voor mijn nieuwbouwwoning die eind dit jaar wordt opgeleverd. Dit op basis van AV2035-GL in het antraciet (neem aan dat dat ook AV2135-GL wordt). Wat ik niet zo goed snap is dat de rand soms wel en soms niet op delen van de keuken zit. Als het een eigenschap is van het frontje, dan moeten alle fronten toch hetzelfde zijn? Ben aan het peinzen of ik hier iets mee moet doen. :|

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rogar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:54
HellBeast schreef op zondag 21 februari 2021 @ 09:34:
[...]

Ik heb een Systemat keuken in bestelling voor mijn nieuwbouwwoning die eind dit jaar wordt opgeleverd. Dit op basis van AV2035-GL in het antraciet (neem aan dat dat ook AV2135-GL wordt). Wat ik niet zo goed snap is dat de rand soms wel en soms niet op delen van de keuken zit. Als het een eigenschap is van het frontje, dan moeten alle fronten toch hetzelfde zijn? Ben aan het peinzen of ik hier iets mee moet doen. :|
Bij mij wordt de keuken (AV2135-GL matwit) afgeleverd en woensdag geïnstalleerd. Ik zal er eens goed naar gaan kijken als ‘ie staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
Vooralsnog hebben we besloten te gaan voor de AV2130-GL V661 Hoogglans polar wit en we hebben bij deze frontjes deze lijnen niet zo gezien, maar misschien is dat omdat we niet specifiek daarop gelet hebben. Helaas hebben we geen beelden voorhanden en kan ik ook online geen (close-up) afbeeldingen vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

jeehaa schreef op zondag 21 februari 2021 @ 12:59:
Vooralsnog hebben we besloten te gaan voor de AV2130-GL V661 Hoogglans polar wit en we hebben bij deze frontjes deze lijnen niet zo gezien, maar misschien is dat omdat we niet specifiek daarop gelet hebben. Helaas hebben we geen beelden voorhanden en kan ik ook online geen (close-up) afbeeldingen vinden.
Ik heb nu een matwitte keuken en had hiervoor een hoogglans witte keuken. Het matte is veel vergevingsgezinder dan de hoogglans. Op de hoogglans zie je na verloop van tijd poetsvegen enz.

Misschien wel een dingetje om in het achterhoofd te houden.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
Dank je en dat gaan we zeker in het achterhoofd houden. Keuken wordt pas eind-'21 of begin-'22 besteld en hopelijk is er voor die tijd weer voldoende mogelijkheid om de frontjes te zien en te voelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
*knip*
Die discussie is hier off-topic.

[ Voor 93% gewijzigd door tweakduke op 21-02-2021 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• headbullet
  • Laatst online: 31-05-2022
Wij hebben onze keuken laten uittekenen bij KVIK als bij EGGO, volgende kwamen met volgende resultaten:

KVIK:
- mano sera model
- overal schuiflades, werkblad in composiet
- toestellen zijn overal BOSCH
- XXL kasten (wat zorgt voor diepere laden en een groter werkblad)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N7-iZXST-MWhu0cvFvSWzA1q8JQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xeQn38LG6kGpIHvbHZ2SJ7U5.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wuspjdlNxgRiPy6XWNphTCw9mzw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AAp77nIS1DkgqYBNarL6QAzg.jpg?f=fotoalbum_large

EGGO
- oven en microgold van Samsung, frigo van wirlpool, dampkap en vaatwas is PROGRESS, en kookplaat zanussi
- XL (maar we kunnen ook kiezen voor een groter werkblad wat we zullen doen). Hier hebben we wel nog een extra blokje laten bijtekenen (met lades en werkblad)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ElmOeQBFtZRqLsHlbEUqEsETNkU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/I7Z8wyYLONgWpO5AxrQCvv4r.png?f=fotoalbum_large

Wij zitten er 50/50 in, het voordeel van KVIK vinden we de diepere lades. Het voordeel van EGGO dan weer dat ze onze keuken tot boven hebben opgevuld (de kasten), wat we niet weten of dit bij KVIK ook mogelijk is. We hebben een kleine tafel in de keuken geplaatst, om snel te ontbijten, maar waarschijnlijk zullen we meestal in de living zitten waar we een grotere tafel hebben en meer plaats.

Prijs KVIK: 15800 EUR (maar hier hebben we waarschijnlijk iets te duren kastfronten genomen, wat we mogelijks nog zullen wijzigen van mano serra naar prato)
Prijs Eggo:14000 EUR

Iemand ervaring met beiden? Vershil in kwaliteit, en toestellen? Kan Kvik ook kasten maken tot aan het plafond (zij tekenden nl. de kasten tot 2m10 en mijn plafond is 2m50)?

[ Voor 18% gewijzigd door headbullet op 22-02-2021 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scuderia110
  • Niet online
Ik denk dat je de apparaten moet specificeren en maten op moet geven om een oordeel te kunnen krijgen over de prijs.

Die tafel is toch niet de eettafel?

[ Voor 25% gewijzigd door Scuderia110 op 21-02-2021 21:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:32
@headbullet Ik zou persoonlijk in de hoek geen bovenkast doen, hooguit een paar plankjes.
Misschien een kookplaat met recirculatie zodat je de dampkap kunt weglaten?
Is die tafel je enige eetgelegenheid, of alleen voor erbij? Anders misschien een hoger barretje tegen de muur (haaks). Of bij de kookplaat een schiereiland. Heb je een plattegrond? Hoe breed en lang is het?

[ Voor 14% gewijzigd door mitsumark op 21-02-2021 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• headbullet
@Scuderia110 : ik heb een vloerplan toegevoegd aan mijn originele post. De tafel die je ziet, is bedoeld als snelle ontbijttafel, de tafel in de living zullen we echter meestal gebruiken omdat we daar ook meer plaats hebben.

@mitsumark : wat is de reden om de dampkamp weg te laten? Bij een kookplaat met afzuiging heb ik namelijk twijfels of die wel steeds zo goed zullen zuigen (en zal mogelijks ook wat duurder zijn?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Laatst online: 13-07 19:49
headbullet schreef op maandag 22 februari 2021 @ 08:36:

@mitsumark : wat is de reden om de dampkamp weg te laten? Bij een kookplaat met afzuiging heb ik namelijk twijfels of die wel steeds zo goed zullen zuigen (en zal mogelijks ook wat duurder zijn?)
Mooier, dan is er niets tegen de muur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lonehitman
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11:19
headbullet schreef op maandag 22 februari 2021 @ 08:36:
@Scuderia110 : ik heb een vloerplan toegevoegd aan mijn originele post. De tafel die je ziet, is bedoeld als snelle ontbijttafel, de tafel in de living zullen we echter meestal gebruiken omdat we daar ook meer plaats hebben.

Kookplaat met afzuiging werkt prima! en anders misschien een koof met afzuiging?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:29
Nou,

Opnieuw bij de keukenman geweest. Dat betonlook en grijs zag toch erg kil uit. De vrouw eindelijk kunnen overtuigen dat walnoot toch helemaal niet zo lelijk is :X.

Waarschijnlijk wordt dit hem:

Afbeeldingslocatie: https://www.bassius.nl/Pics/keuken_nieuw1.PNG

Afbeeldingslocatie: https://www.bassius.nl/Pics/keuken_nieuw2.PNG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Donald
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:05
Wat zijn de verschillen zijn tussen Systemat AV2065 en AV2135 (in wit)?
Wat ik vind is dat het beiden laminaat met kantenband is, maar dat AV2135 gelakt is (perfectsense) en van MDF is gemaakt. Deze lijkt beter dus waarom zou iemand voor AV2065 kiezen, vooral omdat deze in dezelfde prijsgroep zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battler
@De_Bastaard Mooi! Je kan zeker neit dat raam breder maken of dat randje aan de linkerkant zien weg te werken? Misschien nog overwegen om de achterkant van hout of in het wit te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
@De_Bastaard Kijk maar uit dat je ramen straks niet meer open kunnen door de obstructie van de keukenkraan!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:29
HyperTrophy schreef op maandag 22 februari 2021 @ 11:24:
@De_Bastaard Kijk maar uit dat je ramen straks niet meer open kunnen door de obstructie van de keukenkraan!!!
Ja houden we rekening mee. Nu hebben we dat probleem ook al. één raam kan straks helemaal open, de andere niet. We moeten dan even de tuin inlopen om het raam te wassen :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• headbullet
lonehitman schreef op maandag 22 februari 2021 @ 09:02:
[...]

Kookplaat met afzuiging werkt prima! en anders misschien een koof met afzuiging?
Ok, de dampkap vind ik persoonlijk wel ok zo, dus denk dat ik tot nu toe kies voor een hangende dampkap. De toestellen zelf vind ik persoonlijk ook wel moeilijk te vergelijken. Qua prijs zitten die ongeveer wel in dezelfde range, maar moeilijk te vergelijken met de kortingen die alle keukenbouwers ook geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:54
battler schreef op maandag 22 februari 2021 @ 11:12:
@De_Bastaard Mooi! Je kan zeker neit dat raam breder maken of dat randje aan de linkerkant zien weg te werken? Misschien nog overwegen om de achterkant van hout of in het wit te doen?
Aan de linker kant zit hij zo te zien al tegen de muur?
Wat jij waarschijnlijk bedoelt/ziet is de diepte; raam ligt dieper in de gevel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarNaige
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-06 16:02
headbullet schreef op zondag 21 februari 2021 @ 20:44:
Wij hebben onze keuken laten uittekenen bij KVIK als bij EGGO, volgende kwamen met volgende resultaten:

KVIK:
- mano sera model
- toestellen zijn overal BOSCH
- XXL kasten (wat zorgt voor diepere laden en een groter werkblad)

[Afbeelding]

[Afbeelding]

EGGO
- oven en microgold van Samsung, frigo van wirlpool, dampkap en vaatwas is PROGRESS, en kookplaat zanussi
- XL (maar we kunnen ook kiezen voor een groter werkblad wat we zullen doen). Hier hebben we wel nog een extra blokje laten bijtekenen (met lades en werkblad)

[Afbeelding]

Wij zitten er 50/50 in, het voordeel van KVIK vinden we de diepere lades. Het voordeel van EGGO dan weer dat ze onze keuken tot boven hebben opgevuld (de kasten), wat we niet weten of dit bij KVIK ook mogelijk is. We hebben een kleine tafel in de keuken geplaatst, om snel te ontbijten, maar waarschijnlijk zullen we meestal in de living zitten waar we een grotere tafel hebben en meer plaats.

Prijs KVIK: 15800 EUR (maar hier hebben we waarschijnlijk iets te duren kastfronten genomen, wat we mogelijks nog zullen wijzigen van mano serra naar prato)
Prijs Eggo:14000 EUR

Iemand ervaring met beiden? Vershil in kwaliteit, en toestellen? Kan Kvik ook kasten maken tot aan het plafond (zij tekenden nl. de kasten tot 2m10 en mijn plafond is 2m50)?
Hier mijn ervaring met Prato van KVIK. De mogelijkheid tot XXL kasten/lades is zeker een plus. Ik heb destijds ook gekeken voor kasten tot aan plafondhoogte, maar kwam net tekort (245 cm plafond). Ze hebben namelijk losse modules van circa 30 cm hoog die je kunt combineren met de hoge kasten (220cm incl. plint) om op ong. 250 cm uit te komen.

De keuken bevalt verder heel goed, de afwerking van de prato frontjes zijn niet van het hoge segment waardoor je in het begin wat lijmrestjes bij de frontjes kant tegenkomen. Die zijn er echter makkelijk vanaf te poetsen/voorzichtig krabben. Verder erg blij met de Prato en de prijzen zijn scherp voor wat je krijgt. Ik heb vorig jaar de keuken aangeschaft tijdens de 2 jaarlijkse 20% kortingsactie op de gehele keuken (ik geloof in juni en december). Dit is de beste actie die ze hebben voor zover ik weet.

Verder is er weinig onderhandelruimte op kasten en werkblad vanwege de vaste prijzen. De kortingen op apparatuur is wel te onderhandelen tot de gangbare kortingen op de adviesprijzen. Ik heb gekozen voor Siemens, en de kortingen zaten rond 40-50% (tov catalogusprijs).

Bij vragen kun je mij een PM doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackpuyn
Zo de eerste offerte voor de keuken die we ergens aan het eind van het jaar willen plaatsen is binnen. Graag hoor ik jullie meningen hierover. De keuken is een schuller van Superkeukens. Kosten zijn 12987 zonder installatie met installatie is het 14102. Apparatuur is van aeg. Verder zit er een Quooker in en een bora pure met recirculatie afzuiging. Verder apparatuur is:
MBB1756SEMAMagnetro 60 cm zwart/edelstaal, Touch Control AEG37.159.41SCB418F3LSAIntegreerbare koelvriescombinatieKoel-/vriescombinatie FSB53627PAEG Volledig integreerbare vaatwasmachine* Energieklasse A+++
BCK556220MAEG Multifunctionele oven met stoomfunctie.
Verder ligt er een keramiek blad op waar ik nog wel over twijfel. En ik twijfel ook over de oven of ik die wel met stoomfunctie moet nemen. Oven wil ik helemaal zwart gaan nemen. In het eiland zitten 2 ladenkasten van 100cm aan de keuken kant rest zijn allemaal kasten met deuren. Zit geen lade onder de oven.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1r2qMhwqKqdj3Lip2ivAork3APY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lUXSSMgrMgz3fC0IqcKF52ig.jpg?f=fotoalbum_large.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8eAOjDcNn3inxSeThHs4hO2NdtQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2v3mbxXESHqFCtzZs2HGajv8.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Myj_0APglWsbRk0IfO_rdnVegi0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TUevKcGK51gUM7xUNBngx5vk.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 50% gewijzigd door Jackpuyn op 22-02-2021 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
Jackpuyn schreef op maandag 22 februari 2021 @ 16:57:
Zo de eerste offerte voor de keuken die we ergens aan het eind van het jaar willen plaatsen is binnen. Graag hoor ik jullie meningen hierover. De keuken is een schuller van Superkeukens. Kosten zijn 12987 zonder installatie met installatie is het 14102. Apparatuur is van aeg. Verder zit er een Quooker in en een bora pure met recirculatie afzuiging. Verder apparatuur is:
MBB1756SEMAMagnetro 60 cm zwart/edelstaal, Touch Control AEG37.159.41SCB418F3LSAIntegreerbare koelvriescombinatieKoel-/vriescombinatie FSB53627PAEG Volledig integreerbare vaatwasmachine* Energieklasse A+++
BCK556220MAEG Multifunctionele oven met stoomfunctie.
Verder ligt er een keramiek blad op waar ik nog wel over twijfel. En ik twijfel ook over de oven of ik die wel met stoomfunctie moet nemen.
[Afbeelding].
Kun je nog iets meer delen over de opstelling? Waar zitten lades, waar zitten kasten met deurtjes, zit er een lade onder de oven, etc.

Verder; wellicht ligt het aan de render, maar ik zou niet snel gaan voor 2 apparaten met verschillende uitstraling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:05
De_Bastaard schreef op maandag 22 februari 2021 @ 09:03:
Nou,

Opnieuw bij de keukenman geweest. Dat betonlook en grijs zag toch erg kil uit. De vrouw eindelijk kunnen overtuigen dat walnoot toch helemaal niet zo lelijk is :X.

Waarschijnlijk wordt dit hem:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Is het hout nou verschillend per kant of logt het aan de render?
Pagina: 1 ... 205 ... 519 Laatste

Let op:
Dit topic kan gebruikt worden voor het volgende:
• Vragen over de keuken, denkend aan indeling, materialen, kastjes, apparatuur, etc.
• Welke kastjes, aanrechtbladen en apparatuur te kiezen
• Ervaringen met verkopers en keukenboeren
• Tips & Tricks denk hierbij aan hulp bij het zelf installeren en onderhouden van de keuken.
• Jouw indeling. Plaats gerust een foto of tekening, maar maak het niet te bont met hele buildlogs.

Voor badkamers: Het Badkamer topic: verkopers, kwaliteit, prijs - Deel 1
Showen met je keuken kan hier: Tweakers Keuken showroom! - Vestiging 1