Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:10
BlowFish schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 13:28:
[...]

[...]

Wordt pas in augustus geplaatst. Zijn geen top renders.. en dat voor 36k :X

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Neem je nu een kleine combi links, een koffieautomaat zonder lade eronder en vervolgens een grote (combi/stoom) oven?
Hoe gaan ze dat onder de eerste 2 apparaten mooi uitlijnen en opvullen ten opzichte van die grote oven dan?
En heb je bewust voor die twee kleinere kasten/lades gekozen in je eiland aan je kook en spoel gedeelte? En waar zit je vaatwasser nu?

Op je plattegrond tel ik 7 kasten aan je lange wand en je render geeft er 6. Die laatste met ombouw komt wel een stuk beter uit zo te zien dus ik zou dat ook zeker dan bij 6 houden.

[ Voor 14% gewijzigd door GeeMoney op 13-02-2021 23:34 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 23:16
Anoniem: 93986 schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 22:58:
[...]

Daarom doe je een vloer ook lakken en niet in de olie zetten op zo'n plek. Stuk onderhoudsvriendelijker.
Nja, ziet er ook niet uit imho. Overal geolied en dan ineens een stuk gelakt.
Maar we wisten het van tevoren, wonen hier een aantal maanden en de vloer lag er ook al in. Prachtige vloer en daarom wel op laten schuren en oliën, in de wetenschap dat we de keuken nog eens aanpakken. Dan dus tegels in de keuken.

Oliën, lakken.. het wordt allemaal lelijk in de keuken. Soms na een maand en soms na een jaar, dat maakt dan ook allemaal niet meer uit.
Mensen hebben matten liggen in de keuken met houten vloeren of wringen zich in allerlei vochten (lees: continu met een doekje alles inspecteren en nalopen) om de vloer enigszins netjes te houden. Ken werkelijk waar niemand waarbij een echt houten vloer een (groot) succes is in de keuken. Alleen vinden sommigen dit moeilijk te zeggen of toe te geven want een houten vloer is zo mooi, duur en ‘hip’. Nou, wij hebben ook die hippe dure vloer maar zeggen gewoon dat het kut is in de keuken en hem daar ook vervloeken :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mep75
  • Registratie: Augustus 2018
  • Niet online
Anakha schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 09:56:
[...]

Dank voor de tips!

We zijn nog niet veel verder dan een initiële Floorplanner indeling:
[Afbeelding]
(linksboven is een losstaande dubbele koel/vrieskast - ik heb me laten vertellen dat inbouw duurder en kleiner is).

Vanavond spreken we de project-keukenleverancier en hopen we mede met hulp van tips hier een wat beter beeld te krijgen van wat er mogelijk is.

[...]

Dank je voor de inspiratie, dat ziet er goed uit! Ook fijn om te weten dat het qua budget haalbaar zou moeten zijn. Ik zal eens opzoeken wat decton is en je voorbeeld voorleggen aan mijn partner. :)
Nog wat extra inspiratie: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OMLJP88aR9cEkd2nB5uJ4i1Lmms=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lOEqqGlVfn3W8qtqGtVK7yeD.jpg?f=fotoalbum_large

Afm: 320x380
Werkblad:Neolith
Prijs: 15k
Apparatuur: Siemens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onne
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:53
Ik herken de problemen met een houten vloer in de keuken totaal niet. Wij hebben dat 8 jaar gehad (tot we verhuisden), geen centje pijn, ziet er top uit.

In het nieuwe huis komt ook weer een houten vloer in de keuken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-06 22:01
GeeMoney schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 23:28:
[...]

Neem je nu een kleine combi links, een koffieautomaat zonder lade eronder en vervolgens een grote (combi/stoom) oven?
Hoe gaan ze dat onder de eerste 2 apparaten mooi uitlijnen en opvullen ten opzichte van die grote oven dan?
En heb je bewust voor die twee kleinere kasten/lades gekozen in je eiland aan je kook en spoel gedeelte? En waar zit je vaatwasser nu?

Op je plattegrond tel ik 7 kasten aan je lange wand en je render geeft er 6. Die laatste met ombouw komt wel een stuk beter uit zo te zien dus ik zou dat ook zeker dan bij 6 houden.
1) Onder de ‘kleine’ stoomoven en het koffie apparaat komt een Miele afdek front (zelfde look als een ‘lade’). Die warm houd lades vinden we het geld niet waard want dan gaan we niet gebruiken.

2) Vaatwasser zit in de hoge kasten wand onder de stoomoven. We hebben er voor gekozen om de kasten wand in het kleinere gedeelte symmetrische te houden. 3x 90 en 2x45 (zo past het ook het best met kookplaat en wasbak). Zou je dit anders doen?

3) we hebben 6 kasten in het hoge gedeelte 6x60 cm gelijk aan eiland van 3.60m . We hebben nog gedacht het eiland 4m te doen maar dat werd wel erg groot. Kasten wand komt in een nis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
onne schreef op zondag 14 februari 2021 @ 06:20:
Ik herken de problemen met een houten vloer in de keuken totaal niet. Wij hebben dat 8 jaar gehad (tot we verhuisden), geen centje pijn, ziet er top uit.

In het nieuwe huis komt ook weer een houten vloer in de keuken...
Heb je de vloer ook op een bepaalde manier onderhouden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

remzor schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 23:43:
[...]

Maar we wisten het van tevoren, wonen hier een aantal maanden en de vloer lag er ook al in. Prachtige vloer en daarom wel op laten schuren en oliën, in de wetenschap dat we de keuken nog eens aanpakken. Dan dus tegels in de keuken.

Oliën, lakken.. het wordt allemaal lelijk in de keuken. Soms na een maand en soms na een jaar, dat maakt dan ook allemaal niet meer uit.
Mensen hebben matten liggen in de keuken met houten vloeren of wringen zich in allerlei vochten (lees: continu met een doekje alles inspecteren en nalopen) om de vloer enigszins netjes te houden. Ken werkelijk waar niemand waarbij een echt houten vloer een (groot) succes is in de keuken. Alleen vinden sommigen dit moeilijk te zeggen of toe te geven want een houten vloer is zo mooi, duur en ‘hip’. Nou, wij hebben ook die hippe dure vloer maar zeggen gewoon dat het kut is in de keuken en hem daar ook vervloeken :)
Heel herkenbaar hoor. Ik heb ook ooit een massieve houten vloer die gewaxt was in de keuken gehad. Dat was echt niet bij te houden qua (vet)vlekken. Bij de volgende keuken kwamen er tegels en in het huidige ligt er pvc. Beide stukken beter dan hout.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-06 12:55
BlowFish schreef op zondag 14 februari 2021 @ 07:43:
[...]

Heb je de vloer ook op een bepaalde manier onderhouden?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Nu ben ik wel van het uitgangspunt ‘een houten vloer mag leven’, maar hebben we afgelopen zomer toch bewust gekozen om de houten vloer in de keuken over te laten lopen in een gietvloer. Erg sjiek en enorm praktisch want die gietvloer wordt super makkelijk weer schoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onne
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:53
Vloer eigenlijk niets bijzonders mee gedaan. Hij is wel geolied 1x per jaar. Verbaas me ook hoe gemakkelijk vlekken er af gaan (itt vergelijkbare vloer op de verdiepingen), zelfs vlekken rond de vaatwasser die er al een tijd zitten gaan moeiteloos weg.

Het is wel een licht robuust eiken met beetje white wash. Dus vrij licht, en met duidelijk patroon, daardoor vallen evt vlekken ook minder op.

Niet echt een antwoord waar je wat mee kan, maar een bevestiging dat mits goed behandeld dit absoluut geen probleem hoeft te zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:11
We hebben al 14 jaar een massief houten vloer in de keuken. Echt nul problemen. Als er een vlek op komt tijdens het koken (mn vetvlekken kun je even zien op het hout) is het ook in no time weer weggetrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:11
remzor schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 23:43:
[...]

Dus dit soort stelligheid is echt nergens voor nodig

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Don Quijote
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:12

Don Quijote

El Magnifico

Hier maken we langzaam progressie. Lampen zijn nu ook geleverd en bevestigd. Ben erg blij met de lampen en denk dat het een goede keuze was om de lamp boven het eiland echt op maat te laten maken. Naar beneden geeft het werk licht en naar boven sfeerlicht.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v8KsyHGBNYzjKQRY0F0xffSAoQU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7JXdjb3lopkFVnxLBM8rU06O.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yqiLKBBT1ZCJ-AZi7ikhkLC9W8w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qtDO3wmrbXXPwvCSXd7nbqCJ.jpg?f=fotoalbum_large

Plinten zijn nu op maat gemaakt en nu weer naar de metaalbewerker om ze te kleuren en dan nog het stellen van de deurtjes en lades en dan zijn we klaar. Als het helemaal klaar is zal ik wel wat goede foto’s schieten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-06 10:58
@Don Quijote Mooie frontjes zijn dat zeg! Lamp is inderdaad ook echt heel mooi..
Vloeren etc. is niet echt mijn smaak, zorgt vooral voor heel veel drukte in mijn hoofd als ik het zo zie, maar dat is echt heel persoonlijk en heb ik nogal snel last van.
Ik heb wel meer vrienden waarbij ik na een visite in de auto terug naar huis mezelf echt afvraag hoe je kan leven tussen al die tierelantijntjes en frutseltjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Quijote

Don Quijote

El Magnifico

@sNielz123 zelf zou ik de vloer waarschijnlijk ook niet zo hebben laten leggen. Al was het alleen al omdat het onbetaalbaar zou zijn tegenwoordig. Maar de vloer ligt er al sinds 1890 en past bij het huis. Die ga ik pas vervangen als hij echt op is (en dat is over tien jaar. Na de beurt een paar maanden geleden na aankoop huis, bleek op veel plekken het parket bijna zo dun als fineer ondertussen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo2006
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 03-09-2024
Graag jullie mening over onderstaande offerte en tips zijn meer dan welkom!
Betreft een greeploze mat witte hoekkeuken en losse kastenwand via Superkeukens.
12 cm plint, 78 cm kastje en 4 cm blad. Werkhoogte: 94 cm

Uitvoering: A, Super+, FMA francetti mat.

Apparatuur:
- KI51FADE0 Siemens inbouw koelkast IQ700
- HM836GNB6 Siemens oven met magnetron IQ700
- EH877FVC5E Siemens inductiekookplaat IQ100
- LR97CAQ50 Siemens plafondunit IQ500
- SN63E800BE Siemens vaatwasser IQ300
- Quooker combi. RVS. 7 liter boiler

Blad: keramiek kleur simento dark. 40 mm hoog. Bij kookgedeelte: 2690x700 mm en bij wasbakgedeelte 2483x600 mm. Spatrand en vensterbank zelfde materiaal.

Totaalbedrag van bovenstaande is 17.500 inclusief plaatsing. Wij hadden op een lager bedrag gehoopt. Of is dit onrealistisch?

Na onze verdere zoektocht op internet overwegen we onderstaande:
- kastenwand hoger dan de ingetekende variant van 149.5 cm. (tot aan plafond lijkt ons teveel licht wegnemen. Maar misschien tussen de 180-200 cm een goed alternatief)
- een grotere maat koelkast (gezin van 5) dan de 140 cm die is ingetekend. (we hebben een losse vriezer in garage, dus geen vriesgedeelte in keuken nodig)
- een aparte oven (60 cm) en een combimagnetron van 45 cm ipv de ingetekende combi van 60 cm
- een kleine wijnkoelkast van 45 cm. Echter die is er van Siemens niet. (deze samen met de oven en combimagnetron plaatsen onder elkaar in kastenwand)
- twijfel tussen bosch en siemens apparatuur. Wat meer betalen voor goede apparatuur is geen probleem, echter moet het dan de nieuwste lijn zijn met allerlei snufjes die we mogelijk helemaal niet gaan gebruiken? Wens is wel zo stil mogelijke apparatuur (gezien de open keuken) en goede energieklasse.

Alvast hartelijk dank voor de reacties!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5ukQ481191gSfeX0xwPIBxuc9c4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/8HxWbSfouCl6iRo50utnOIyA.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q_zCP5Y7Il0moUc3jP_BcYL7DaE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/xbIsBfZggP2gB3VqkkvUHsam.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackTweakers
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 09-03-2024
Hi allemaal,

Ik volg dit topic al een jaartje want er moet een keuken komen in ons nieuwbouw huis (oplevering eind Q3 of net in Q4). Vele pagina's (tientallen tot meer dan honderd) gelezen, en daar mijn voordeel mee gedaan (denk ik dan). Dank aan allen.

Mijn 'dilemma' en vraag:
De keukenruimte wordt niet klein, is open aan de woonkamer en bevat twee manshoge ramen: 1 smal raam van ca 70cm breed en 260cm hoog, en 3 ramen ook 260cm hoog waarvan 2 open deuren (270cm breed samen). Daar moet ik dus rekening mee houden qua plaatsing van e.e.a..
Onze wensen: a. een eiland, b. een lagere, eettafel en c. ook nog een bar. En water willen we in de wand opstelling.

De breedte van de keuken is (m.i.) niet genoeg voor een 'robuust' (beetje breed) eiland met een eettafel er naast (totale breedte 470cm), en een 'Duitse keuken' (hoekkeuken met eettafel er in) is niet onze smaak

Wij twijfelen tussen 2 ontwerp-ideeën die ik met de eigenhuis tool heb geknutseld (dankzij een advies ergens in dit topic):

1. Wand + eiland ca 240cm lang en 130cm diep icm een opgedikte bar in breedte in de verre (en ws donkerdere) hoek waar je rondom kunt zitten. En een eettafel in het verlengde van de bar.
2. Wand en zelfde eiland en tafel maar de barstoelen onder de bar.

Het 2e ontwerp vinden we 'strakker' maar het 1e praktischer: er is een bar waar je gezelliger omheen kunt zitten dan met zn 3-en naast elkaar en de 4e persoon in de keuken (en evt rest er lager naast).
We gebruiken de 'donkere hoek' voor ook zitten (de bar) en met bezoek incl kinderen kunnen de kinderen aan de bar volwassen aan de tafel of vice versa.
In beide kun je vanaf de eettafel naar buiten kijken, en gebruiken we de gehele muurlengte voor een wandopstelling. De bovenkasten moeten itt de tekening diep (in lijn met de onderkasten), met daaronder ondiepe en vrij lage (30cm) bovenkasten zodat we een grote 'nis' boven het eiland over houden.

Voor beide willen we een zwarte keuken en eiland, met een houtnerf en icm met een licht blad (anders wordt het geheel te donker denken we). Qua blad denken we aan een opgedikt (5 tot 8 cm) blad van Dekton Aura, een composiet in marmer, of evt. Dekton Liquid Sky (niet in het echt gezien nog, lijkt meer crème dan wit online).
Het Barblad willen we opgedikt op het eilandblad, in een afwijkende kleur en evt ook materiaal (in lijn met de zwarte kastfronten of de ondiepe bovenkasten die we in een lichtere kleur willen. Die heb ik niet ingetekend).

Vragen
- Ik ben benieuwd naar jullie mening qua opstellingen en eventuele tips, de basis dus?
- En hoeveel ruimte tussen het barblad en de muur raden jullie aan voor de bar? Ik denk nu aan 55cm, en 45 onder de bar maar is dat genoeg? Om ms wel te veel? (we denken aan een bar-bank voor 2 a 2,5 personen).
- En tips qua blad vanuit praktisch oogpunt (sterkte, puntbelasting en hittebestendigheid heb ik me ingelezen, maar mat/gezoet vs glimmend? Onze voorkeur is mat nl.)

ps: het gaat om de opstelling icm blad(en), qua apparatuur willen we zo te lezen hier 'the usual': Kraan quooker-achtig, 60cm stoomoven + 60cm gewone oven (beide boven elkaar overigens), koelvries combi, vaatwasser (onderbouw), en een down-draft inductie kookplaat.

Alvast dank voor de reacties!Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XHmsyOpYoZnlGby1fSluNrVEJXg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mOE4w8Q50MewxJbfBtj8cPdR.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmuz
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06:33
ik heb ook belangstelling voor die Boretti
het is toch een gerenommeerd merk dus ik kan me niet voorstellen dat ze rommel zouden verkopen.
zou zo graag willen dat je zo'n filter een week kan uitproberen.
Het is toch een behoorlijke investering, maar het filter van mijn Novy is aan vervanging toe en dat kost 149,00 euro. Het zou nu een goed moment kunnen zijn om over te stappen naar plasma

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GeeMoney
@JackTweakers naar mijn idee heb je er eigenlijk net niet de ruimte voor om zowel een bar als een eettafel gedeelte erin te verwerken.
Achter een stoel heb je zeker 80cm nodig om er enigszins normaal in te kunnen stappen zonder direct tegen de muur te knallen. Zelf zou ik zeker een meter aan houden. 55cm lijkt mij echt heel krap. Dus optie 1 lijkt mij al af te vallen.
En je bar en eettafel zitten echt heel dicht op elkaar waardoor ik denk dat je 1 van beiden niet gaat gebruiken en dus alleen maar ruimte in zal nemen. Zeker in optie 2 (of je blijft stoelen schuiven) heb je dus een hele zijde van je eiland waar je nagenoeg geen kastruimte hebt (want je bar stoelen) en dus ook geen werkruimte eigenlijk erbij hebt zonder die stoelen continu te schuiven.
En wat is de lengte van je tafel gedeelte nu?
Ik heb hier een bar gedeelte van 1.40m breed en daar kun je per zijde met 2 man prima zitten. 3 is te krap. Dan heb je dus eigenlijk al 2.10m nodig.

[ Voor 32% gewijzigd door GeeMoney op 14-02-2021 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:23
remmuz schreef op zondag 14 februari 2021 @ 12:42:
ik heb ook belangstelling voor die Boretti
het is toch een gerenommeerd merk dus ik kan me niet voorstellen dat ze rommel zouden verkopen.
Hoe bedoel je gerenommeerd?
Ik kom bijna alleen maar slechte dingen tegen.
https://www.google.com/se...id=chrome-mobile&ie=UTF-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:13
Milo2006 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 11:52:
Graag jullie mening over onderstaande offerte en tips zijn meer dan welkom!
Betreft een greeploze mat witte hoekkeuken en losse kastenwand via Superkeukens.
12 cm plint, 78 cm kastje en 4 cm blad. Werkhoogte: 94 cm

Uitvoering: A, Super+, FMA francetti mat.

Apparatuur:
- KI51FADE0 Siemens inbouw koelkast IQ700
- HM836GNB6 Siemens oven met magnetron IQ700
- EH877FVC5E Siemens inductiekookplaat IQ100
- LR97CAQ50 Siemens plafondunit IQ500
- SN63E800BE Siemens vaatwasser IQ300
- Quooker combi. RVS. 7 liter boiler
Je neemt de hoogste lijn qua oven,een IQ700 koelkast (waarom?), een redelijk hoge lijn voor een afzuigunit .. En dan leg je er de meest basic IQ100 kookplaat onder?

Zou een IQ500 koelkast nemen, behoorlijk prijsverschil voor, mijns inziens, amper meerwaarde tegenover de IQ700 lijn wat betreft koelkasten.

Stop dat geld liever in een IQ500 kookplaat.

[ Voor 12% gewijzigd door Source90 op 14-02-2021 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackTweakers
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 09-03-2024
@GeeMoney : Dank je.

Qua bardeel bij de muur, er zat geen barbank in de tool vandaar 2 krukken voor wat beeld.
Idee is een 2 a 2,5 zit (120cm brede) barbank neer te zetten of te laten maken.
Zoiets. Met dus het idee dat dan minder dan de 80cm die jij terecht bedoelt nodig is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O0wqqRLdyTKVaKw5IhQGzqr_pGw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/g2bWXtOTDMaI21QuRFWvZfWM.jpg?f=user_large

Bardeel in optie 2 gaat ten koste van snijruimte: Inderdaad, ga overdenken 1 stoel minder te doen (dan 120cm, resteert ook iets meer dan 120cm snijruimte aan die kant). En qua dicht bij elkaar, die barstoelen gaan dan naar de hoek bij de achterwand.

Lengte van tafel gedeelte: 185cm. En 130cm breed. Willen we een losse tafel zodat we met groter gezelschap ook los kunnen zitten en nog 2 man aan de kopse kanten kunnen plaatsnemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlowFish
Bedankt voor alle reacties mbt vloer! We gaan het toch maar proberen met een goede coating en alvast rekening houden dat vlekken onvermijdelijk zijn. (Ik zie een tegel tussen eiland en kastenwand niet zitten dat doet het geheel afbreuk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 30-06 10:27

ChUcKiE

Dus........

Gisteren bij Filippo in Nijmegen geweest voor een eerste brainstorm voor de badkamer en toiletruimten.
Boven hebben ze ook nog keukens en keken we tegen een keuken aan waar we direct beide blij van werden. Zeker ook omdat deze precies past in de toch wat beperkte ruimte die we hebben voor een keuken.

Helaas konden we verder niets vragen/uitleg krijgen omdat de juiste collega niet aanwezig was (en wij voor de badkamer kwamen). Geen idee welk merken ze daar voeren, of wat de kwaliteit was, maar de kleur en opstelling is echt iets waar we voor willen gaan.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zus4-clvX2m1wlzrJgW0uZldH4Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DiwJwaMZxHnOPRwIfjiLj0qp.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0Uk_GxS-RLARAzytechxBtox5uo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1FldOqz5E60zt0QIW05t0OS7.jpg?f=fotoalbum_large

De muur voor de kastenwand is bij ons max 3,30 meter tot aan het kozijn daar zou eventueel denk ik nog net een kastje van 60 bij kunnen, maar dan moet die of in het midden, waarmee het nisje ruimer wordt, of de symmetrie is weg als die extra 60 cm links of rechts erbij komt. een kookeiland zou max 2,5 meter kunnen worden als we links en rechts ervan een wat smallere doorgang accepteren. Op de tekening staat een 2*1m kookeiland voorgetekend. 2,5 meter is wel net mooi genoeg voor 4*60+afwerking aan beide kanten. Het eiland willen we wel dieper/breder, zodat er mogelijk ruimte is voor dubbele kasten/wijnkoeling en eventueel nog een klein gedeelte als barretje (twee krukken).
Verder weten we dat we niet een echt hele grote keuken kunnen plaatsen en zijn we er dus bewust van dat we het hiermee moeten doen qua ruimte. We hebben zo'n 25k over voor de keuken en willen wel een degelijke serie/merk + apparatuur kiezen.

Dus combi-stoomoven en combi-oven/magnetron, quooker, Bora kookplaat met afzuiging (twijfel nog tussen recirculatie en/of directe afvoer via kruipruimte), verder veel push-to-open, eventueel lades niet? en een grote koelkast (op de foto de rechtse grote kast, de linker kast zijn schapjes). Een vriezer komt in de bijkeuken te staan.

Wat vinden jullie van de opstelling zoals die op de foto staat? Zijn er hier kenners die een dergelijke keuken zo weten aan te wijzen bij een van de midden/boven segment keuken?
Binnenkort als we weer mogen gaan we met deze foto en onze tekening nog langs een aantal keukenzaken. Zeker ook een paar kleine lokale ipv de grote ketens (noordelijk Limburg/Nijmegen).

[ Voor 12% gewijzigd door ChUcKiE op 14-02-2021 14:59 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo2006
  • Laatst online: 03-09-2024
Source90 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 13:45:
[...]

Je neemt de hoogste lijn qua oven,een IQ700 koelkast (waarom?), een redelijk hoge lijn voor een afzuigunit .. En dan leg je er de meest basic IQ100 kookplaat onder?

Zou een IQ500 koelkast nemen, behoorlijk prijsverschil voor, mijns inziens, amper meerwaarde tegenover de IQ700 lijn wat betreft koelkasten.

Stop dat geld liever in een IQ500 kookplaat.
Dank voor de reactie.
Het was een bezoek aan huis en qua keukenapparatuur had de verkoper geen documentatie bij zich.
Hij heeft later op eigen inzicht er apparatuur ingetekend. Ik ga de IQ500 beter bekijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battler
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-06 15:11
Vandaag dacht ik om opdracht te gaan geven voor de keuken. Even kijken of het conform onze verwachtingen was en de kleuren op elkaar aansluiten en dan was het rond geweest. Helaas was het niet volgens verwachting.

De randafwerking van een Systemat keuken viel erg tegen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JaLEDJ1NW3ofsW5Xt7FhydcsepM=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CeGQz4HkooaHOJfedxE4nejd.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sgl6UVe-JdRtMH0bm2SSGwO996Q=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TiMI4OaqnxaDMkTV4ORLKxYg.jpg?f=fotoalbum_tile

Ook de kleur zwart van de kastjes en van het keukenblad week erg veel af. Dus daar moeten we misschien een ander keukenblad kiezen. De randen zouden we nog rond kunnen afwerken ipv vierkant. Dan is de afwerking beter alleen het uiterlijk minder strak.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/67eBDUJvViJtoIL0S6YjBTk58T8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/04Qm9CMw89ZZvEBtnG0HVYtX.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zfGBKvb8xm3i2HDfNLtuUJDE1UE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ck0g1jKtz6pBe6TOErOPE4ip.jpg?f=fotoalbum_large

Ik denk dat voor deze prijs (~21K) dit het beste is wat we kunnen krijgen. Onze eerst volgende keuze zou zijn een keuken van Ballerina, daar kan de front en het keukenblad in dezelfde kleur. Daarentegen is die offerte ook ruim 7K duurder, en dat vinden we het dan weer niet waard.

Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
JackTweakers schreef op zondag 14 februari 2021 @ 14:01:
@GeeMoney : Dank je.

Qua bardeel bij de muur, er zat geen barbank in de tool vandaar 2 krukken voor wat beeld.
Idee is een 2 a 2,5 zit (120cm brede) barbank neer te zetten of te laten maken.
Zoiets. Met dus het idee dat dan minder dan de 80cm die jij terecht bedoelt nodig is.

[Afbeelding]

Bardeel in optie 2 gaat ten koste van snijruimte: Inderdaad, ga overdenken 1 stoel minder te doen (dan 120cm, resteert ook iets meer dan 120cm snijruimte aan die kant). En qua dicht bij elkaar, die barstoelen gaan dan naar de hoek bij de achterwand.

Lengte van tafel gedeelte: 185cm. En 130cm breed. Willen we een losse tafel zodat we met groter gezelschap ook los kunnen zitten en nog 2 man aan de kopse kanten kunnen plaatsnemen.
Met 185cm ga je niet knap met 3 personen per kant lekker zitten. Aan de kopse kant zit je ook niet lekker al kan dat voor eventjes wel. (Of je moet het blad over laten steken zodat je je benen er dus wel kwijt kan?)
De meeste keukenboeren rekenen minimaal 70cm per persoon. (Althans, de mijne wel destijds) en ik heb dus zelf 140cm als verlengde aan mijn eiland en dat zit met 2 personen per kant gewoon goed.
Vrienden van ons hebben een eettafel met bank ook aan een muur staan. Ik heb het even gevraagd maar zij hebben daar 60cm tussen tafel en rugleuning bank en om te zitten gaat dat wel (al moet je dus geen heel fors postuur hebben) maar je moet er dus wel tussen “kruipen”.

[ Voor 5% gewijzigd door GeeMoney op 14-02-2021 18:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

GeeMoney schreef op zondag 14 februari 2021 @ 18:18:
[...]

Met 185cm ga je niet knap met 3 personen per kant lekker zitten. Aan de kopse kant zit je ook niet lekker al kan dat voor eventjes wel. (Of je moet het blad over laten steken zodat je je benen er dus wel kwijt kan?)
De meeste keukenboeren rekenen minimaal 70cm per persoon. (Althans, de mijne wel destijds) en ik heb dus zelf 140cm als verlengde aan mijn eiland en dat zit met 2 personen per kant gewoon goed.
Vrienden van ons hebben een eettafel met bank ook aan een muur staan. Ik heb het even gevraagd maar zij hebben daar 60cm tussen tafel en rugleuning bank en om te zitten gaat dat wel (al moet je dus geen heel fors postuur hebben) maar je moet er dus wel tussen “kruipen”.
Een bank langs de muur aan de eettafel, klinkt bekend!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W5WXv8G_qJey47_IAh0GfuyGOoM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/q20SStuFIN339d6qK82dp4Xs.jpg?f=fotoalbum_large

Er zit bij ons iets meer dan 50cm tussen het blad en de muur. Hef is natuurlijk afhankelijk van de dikte van je rugleuning, maar dit gaat bij ons prima. De bank wordt door alle visite gelijk ingepikt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
@battler Volgens mij kunnen ze die kastjes wel iets rechter stellen. Denk niet dat je zoon scheven keuken krijgt voor 21k (voor minder ook niet trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-06 17:11
Wij hebben ook een eetbak besteld. Het idee is dat je tafel begint waar je zitting ophoudt normaal gesproken. Is hier al eens een hele berekening geplaatst. In ga even zoeken :)

Gevonden:
Repsect in "Het (projectmatige) nieuwbouwwoning topic - Deel 2"

[ Voor 23% gewijzigd door Scr33x0r op 14-02-2021 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Nog even over de vloer: Wij hebben ook een houten parketvloer. Één en al ellende. Daarom gaat deze er aankomende zomer eruit en gaan we over op
Visgraat pvc.

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr3000
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 29-06 15:37
We zijn qua keuken voor 90% rond. Nog even frontjes bekijken en los een blad uitzoeken.

Ik ben nu de laatste hand aan het leggen aan welke apparatuur het nu exact moet gaan worden. Maar als ik dan kijk bij bijvoorbeeld 60cm stoom oven. Welke moet ik dan in hemels aan kiezen. De top 3 van Siemens (qua prijs dan) scheelt 100e euro’s maar de vergelijk toont echt geen enkel verschil. Ook uitvoerig lezen van de omschrijvingen niet. Verder is de vergelijk van bijvoorbeeld Keukenloods vaak in-compleet of gewoon incorrect tov de fabrikant website.

Voor koelkast ben ik er wel uit.
Maar vaatwasser, stoom en combi oven nog niet.
Mij lijkt sowieso het meest logische grote stoom oven 60cm en kleine combi oven 45cm. Verder qua vaatwasser sowieso een volledige rvs vaatwasser.

Maar bijvoorbeeld stoomovens.
HS858
En HS836
Geen idee wat het verschil is
Dan heb je ook nog de HS858KXB6 en GXB6
Lijken mij dus gelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leandra66
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-06 17:41

Leandra66

is onmogelijk

Don Quijote schreef op zondag 14 februari 2021 @ 10:38:
Hier maken we langzaam progressie. Lampen zijn nu ook geleverd en bevestigd. Ben erg blij met de lampen en denk dat het een goede keuze was om de lamp boven het eiland echt op maat te laten maken. Naar beneden geeft het werk licht en naar boven sfeerlicht.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Plinten zijn nu op maat gemaakt en nu weer naar de metaalbewerker om ze te kleuren en dan nog het stellen van de deurtjes en lades en dan zijn we klaar. Als het helemaal klaar is zal ik wel wat goede foto’s schieten.
Wat een prachtige keuken zo, die lamp ook om het muurtje heen, maar vooral de vloer :9~ O+ Parket neem ik aan?

Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Quijote

Don Quijote

El Magnifico

@Leandra66 yes parket. Meer dan 100 jaar oud :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_J
  • Niet online

Speedy_J

...........

mr3000 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 21:06:
We zijn qua keuken voor 90% rond. Nog even frontjes bekijken en los een blad uitzoeken.

Ik ben nu de laatste hand aan het leggen aan welke apparatuur het nu exact moet gaan worden. Maar als ik dan kijk bij bijvoorbeeld 60cm stoom oven. Welke moet ik dan in hemels aan kiezen. De top 3 van Siemens (qua prijs dan) scheelt 100e euro’s maar de vergelijk toont echt geen enkel verschil. Ook uitvoerig lezen van de omschrijvingen niet. Verder is de vergelijk van bijvoorbeeld Keukenloods vaak in-compleet of gewoon incorrect tov de fabrikant website.

Mij lijkt sowieso het meest logische grote stoom oven 60cm en kleine combi oven 45cm. Verder qua vaatwasser sowieso een volledige rvs vaatwasser.

HS858
En HS836
Lijken mij dus gelijk.
Download even de brochure, daar staan de verschillen wel duidelijk in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scuderia110
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
mr3000 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 21:06:

HS858
En HS836
Lijken mij dus gelijk.
En welk merk is het geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmstr
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 25-06 17:05
dmstr schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 09:56:
Gisteren deze keuken besteld bij Verdonk, zeer prettig geholpen! Erg veel tijd wordt er voor je genomen en je wordt ook serieus genomen en er wordt prettig meegedacht.
Allemaal Siemens-apparatuur (koelkast, vriezer, oven, magnetron, warmhoudlade, afzuiger, inductie kookplaat, vaatwasser) en Quooker, composiet werkblad, nis met laminaat houtstructuur + verlichting. Plank in dezelfde laminaat houtstructuur + verlichting aan overzijde. Incl. plaatsen.

***members only***
Ze komen morgen beginnen met plaatsen. Helaas zonder vaatwasser en oven, deze zijn nog niet binnen. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:28
Levering van keukentoestellen schijnt meer en meer een probleem te zijn. Ik heb rond 10 Januari een oven besteld en die zou geleverd worden tegen einde van de maand Januari. Ik heb nog geen termijn.

@Barry|IA : en nog geen voorschot betaald! Ik betaal bij afhaling.

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GeeMoney
Tommie12 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 22:23:
Levering van keukentoestellen schijnt meer en meer een probleem te zijn. Ik heb rond 10 Januari een oven besteld en die zou geleverd worden tegen einde van de maand Januari. Ik heb nog geen termijn.

@Barry|IA : en nog geen voorschot betaald! Ik betaal bij afhaling.
Daarom heb je je oven ook nog niet >:).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lize167
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 26-06 06:25
Vraagje: we doen een zwevend keukenblad. Het lijkt ons mooi om deze 1,2 cm dik te doen (zie foto). Is composiet van Silestone hier sterk genoeg voor? Of heb je toch een best groot risico dat het barst?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DHHoD0Lwcg02oM_ovDRKqC_wGxo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WIpOnk5se8ij26PRFQldKMLG.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnStaakke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-06 10:40
Lize167 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 09:59:
Vraagje: we doen een zwevend keukenblad. Het lijkt ons mooi om deze 1,2 cm dik te doen (zie foto). Is composiet van Silestone hier sterk genoeg voor? Of heb je toch een best groot risico dat het barst?

[Afbeelding]
Even offtopic, die kleur van de kastenwand is wel gaaf, heb je wat meer info over deze keuken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nielzsche
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-06 16:58
PaT schreef op zondag 14 februari 2021 @ 18:33:
[...]

Een bank langs de muur aan de eettafel, klinkt bekend!
[Afbeelding]

Er zit bij ons iets meer dan 50cm tussen het blad en de muur. Hef is natuurlijk afhankelijk van de dikte van je rugleuning, maar dit gaat bij ons prima. De bank wordt door alle visite gelijk ingepikt. :)
Fraai bankje, waar komt deze vandaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lize167
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 26-06 06:25
JohnStaakke schreef op maandag 15 februari 2021 @ 10:51:
[...]

Even offtopic, die kleur van de kastenwand is wel gaaf, heb je wat meer info over deze keuken?
De keuken heeft een kastenwand en blad van arpa fenix. Eiland is van notenhout. Denk dat de kastenwand in de kleur zwart is maar dat het vertekent door het licht en daardoor een andere kleur lijkt. Foto komt van de website van Robert Tediek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr3000
Scuderia110 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 21:33:
[...]

En welk merk is het geworden?
Hebben nu een mooie offerte liggen voor een Tristar keuken.
Feit dat dit een zeer degelijke nederlandse keuken is, zonder onnodige gaten. Blum scharnier en geleiders. vind ik toch allemaal wel plus puntjes tov een siematic die mijn inziens een zeer goedkoop ogend binnenwerk heeft (als je een zwarte keuken hebt en alles van binnen is wit, met die lelijke strips om planken aan op te hangen) vind ik dit wel stukken mooier!

Mooie inbouwspotjes er in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:27
mr3000 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 12:38:
[...]

Feit dat dit een zeer degelijke nederlandse keuken is, zonder onnodige gaten. Blum scharnier en geleiders. vind ik toch allemaal wel plus puntjes tov een siematic die mijn inziens een zeer goedkoop ogend binnenwerk heeft (als je een zwarte keuken hebt en alles van binnen is wit, met die lelijke strips om planken aan op te hangen) vind ik dit wel stukken mooier!

Tristar is volgens mij ook wel een mooi merk! @MikeyMan heeft daar volgens mij een keuken van.
Hij had ook iets slims laten doen met de greeplijst in de zijkant van het front zodat er geen greeplijst nodig was (zie MikeyMan in "Het Grote Keuken topic: verkopers, kwaliteit, prijs - Deel 3")
Dat zou in jullie opstelling wellicht ook nog kunnen. Of hebben jullie de opstelling nog aangepast na eerdere post?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr3000
SquareOne schreef op maandag 15 februari 2021 @ 12:51:
[...]

Tristar is volgens mij ook wel een mooi merk! @MikeyMan heeft daar volgens mij een keuken van.
Hij had ook iets slims laten doen met de greeplijst in de zijkant van het front zodat er geen greeplijst nodig was (zie MikeyMan in "Het Grote Keuken topic: verkopers, kwaliteit, prijs - Deel 3")
Dat zou in jullie opstelling wellicht ook nog kunnen. Of hebben jullie de opstelling nog aangepast na eerdere post?
Nee die laatste met zwart blad ingetekend dat gaat hem worden. alleen blad zijn we nog niet over uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39993

mr3000 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 12:38:
[...]

Net even op de website gekeken en e.e.a. komt mij wel érg bekend voor. Tristar verkoop toch keukens via verschillende kanalen? Wij hebben onze keuken besteld bij Tulp, maar voor zover ik weet hebben die een eigen fabriek in Rijssen. Laten we het er maar op houden dat ze allemaal op elkaar lijken. Maar Legrabox en een donkergrijze binnenkant hebben wij er ook inzitten. Ik ga alleen de schouw zelf maken (wij hebben een erg klassieke keuken gekozen), want dat werd echt belachelijk duur. De verkoper gaf ook eerlijk toe, dat hij de prijzen zelf ook absurd vond en het daarom eigenlijk ook niet aan wilde bieden. Hij zei letterlijk: "Ik kan het allemaal wel uitrekenen hoor, maar dat gaan jullie toch niet betalen voor een schouw." En het is niet zo dat de rest van de keuken budget is ofzo, we zitten rond de 25k (zonder schouw dus).

Voor ons komt het nu allemaal erg dichtbij. Volgende week vrijdag staat de levering gepland. De maandag daarop montage en eventueel uitloop naar dinsdag voor aansluiten.

Lijkt mij overigens lastig om in deze tijd een keuken uit te zoeken. De showrooms zijn allemaal dicht. En een keuken wil je toch in het echt zien en voelen eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnStaakke
Anoniem: 39993 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 13:10:
[...]

Lijkt mij overigens lastig om in deze tijd een keuken uit te zoeken. De showrooms zijn allemaal dicht. En een keuken wil je toch in het echt zien en voelen eigenlijk.
Sommigen hebben daar een ander beleid op kan ik je vertellen :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mr3000
Anoniem: 39993 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 13:10:
[...]

Net even op de website gekeken en e.e.a. komt mij wel érg bekend voor. Tristar verkoop toch keukens via verschillende kanalen? Wij hebben onze keuken besteld bij Tulp, maar voor zover ik weet hebben die een eigen fabriek in Rijssen. Laten we het er maar op houden dat ze allemaal op elkaar lijken. Maar Legrabox en een donkergrijze binnenkant hebben wij er ook inzitten. Ik ga alleen de schouw zelf maken (wij hebben een erg klassieke keuken gekozen), want dat werd echt belachelijk duur. De verkoper gaf ook eerlijk toe, dat hij de prijzen zelf ook absurd vond en het daarom eigenlijk ook niet aan wilde bieden. Hij zei letterlijk: "Ik kan het allemaal wel uitrekenen hoor, maar dat gaan jullie toch niet betalen voor een schouw." En het is niet zo dat de rest van de keuken budget is ofzo, we zitten rond de 25k (zonder schouw dus).

Voor ons komt het nu allemaal erg dichtbij. Volgende week vrijdag staat de levering gepland. De maandag daarop montage en eventueel uitloop naar dinsdag voor aansluiten.

Ja het is verschrikkelijk in deze tijd. Maar tof dat het voor jullie dichtbij komt.
Wij krijgen 31 Maart de Sleutel en zijn sowieso 30 April over. Als we vandaag bestellen is de levering helaas pas ergens week 2 / 3 Mei. Kortom dat wordt BBQ marathon tegen die tijd ;-) Het is niet anders.

Overigens als je bijna rond ben kan je in elke zaak via de achterdeur wel even binnen hoor. ben al bij 2 zaken binnen geweest om even frontjes en bladen te checken. ;-)

Onze offerte en prijzen:
Nog tips of kritiek?
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
@mr3000 prachtig hoor. Wat denk je dat je voor het blad kwijt bent nog?
Je hebt een grote hoeveelheid keuken dus de prijs is wel oke denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39993

mr3000 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 13:19:
[...]

Ja het is verschrikkelijk in deze tijd. Maar tof dat het voor jullie dichtbij komt.
Wij krijgen 31 Maart de Sleutel en zijn sowieso 30 April over. Als we vandaag bestellen is de levering helaas pas ergens week 2 / 3 Mei. Kortom dat wordt BBQ marathon tegen die tijd ;-) Het is niet anders.

Overigens als je bijna rond ben kan je in elke zaak via de achterdeur wel even binnen hoor. ben al bij 2 zaken binnen geweest om even frontjes en bladen te checken. ;-)

Onze offerte en prijzen:
Nog tips of kritiek?

***members only***
Mooie invulling van een ruimte met een wat afwijkende vorm. Totaal, maar dan ook totaal niet onze smaak. Maar ziet er gewoon heel goed uit.

Onze keuken is niet te vergelijken, in geen enkel opzicht. :)

Die levertijd is volgens mij vrij normaal. Wij hebben eind oktober besteld ofzo, bijna 4 maanden geleden dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Nielzsche schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:00:
[...]

Fraai bankje, waar komt deze vandaan?
Kok meubelen uit Amersfoort (eigenlijk een dorpje vlakbij Amersfoort)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
Anoniem: 39993 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 13:32:
[...] Totaal, maar dan ook totaal niet onze smaak.
Deze keuken is op het blad na nou wel iets wat ik precies zou willen. Wel leuk dat smaken zo kunnen verschillen eigenlijk. :*)

Mijn wederhelft is ook niet echt van een helemaal zwarte keuken, maar we hebben nog wel wat tijd om ons te oriënteren. Ik weet nog niet eens hoe (en of) we een aanbouw met keuken gaan realiseren.
Dit topic is wel fantastisch om goede ideeën op te doen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scr33x0r
Nou, vandaag is de keuken geleverd. Toch wel fijn als een blad geleverd wordt en het dan de juiste is..

Uitsparingen zitten verkeerd om, koken links, spoelen rechts, gat voor stopcontact mist en gat voor zeepdispenser mist ook.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BMHlkpXuEvBzgWLahjmqtj5onEM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Ng2WfaN5bzg2gK1YVR6qPtAp.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ahvb6sL4C2IKDhpT_somode9_2U=/x800/filters:strip_exif()/f/image/jmiLjkW0ZvwYF3RmLD4gcMPf.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr3000
Anoniem: 39993 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 13:32:
[...]

Mooie invulling van een ruimte met een wat afwijkende vorm. Totaal, maar dan ook totaal niet onze smaak. Maar ziet er gewoon heel goed uit.

Onze keuken is niet te vergelijken, in geen enkel opzicht. :)

Die levertijd is volgens mij vrij normaal. Wij hebben eind oktober besteld ofzo, bijna 4 maanden geleden dus.
Haha alleen maar mooi ieder zijn eigen wens en smaak. Moet je wel bekennen dat dit ook totaal niet de keuken gaat worden hoor haha. Zwarte marmer blad vind ik echt ktischerig. had zo in een wagenkamp kunnen staan. dat is zeker niet de bedoeling.

De vloer is vrij licht gietvloer. dus het idee van houten zwarte front is contrast en toch wermte. met een wat luxer blad er op beetje richting Erik kuster stijl maar dan een tikkeltje minder overdreven. mag allemaal wat rustiger.

Deze sfeer / inspiratie beelden passen meer bij onze stijl en hoe uiteindelijk de keuzen moet worden.
Warm en luxe. Al probeer ik je zeker niet te overtuigen hoor, iedereen zijn eigen wensen en smaak. maar mijn reactie op de render zou zeker vergelijkbaar zijn haha.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/899fMYMkdL-AwXgn7ZB6Kux4HqU=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/L9RYRpFoxr3Efof759xuzgI8.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LWM7P4ak14CHjMbWNLEp7ZR_SvE=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0wjt6KsNQtaoY9OCNNtXocA8.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
[...]

Onze offerte en prijzen:
Nog tips of kritiek?

***members only***
Op welke hoogte beginnen de bovenkastjes? Stoot je niet je hoofd als je iets staat af te wassen? Als je voor het aanrecht staat is mijn ervaring dat je regelmatig iets naar voren hangt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• battler
@Scr33x0r Dat is flink balen, wat gaan ze nu doen?

Na de teleurstelling in onze systemat keuken zijn we verder gegaan met een andere partij. Deze kan wel Fenix keukenkast en keukenblad leveren, waardoor het spoeleiland in 1 kleur kan. Het keukenblad wordt zwevend maar wel dunner 1cm, hierdoor kan er geen bar functie meer zijn, erg jammer. We krijgen hier een stuk meer keukenkast, bora, door en door spoelbak, zwevend keukenblad, kast + blad in 1 kleur, geautomatiseerde bovenkasten en een strakerre rand afwerking voor grofweg 4000,- extra.

Als het in het echt voldoet aan onze volwachtingen dan wordt het waarschijnlijk deze.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_r79NpAsj6DVcP8kfobBo1sW2Eg=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0dwBIiqQpa3TTRRn8DyXaHhD.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1nV_Bk4k7Exg-_12UQtUDnf3bsU=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Gjs56V3uFwOrDsr46T5d8dcM.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
battler schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 13:31:

Na de teleurstelling in onze systemat keuken zijn we verder gegaan met een andere partij. Deze kan wel Fenix keukenkast en keukenblad leveren, waardoor het spoeleiland in 1 kleur kan. Het keukenblad wordt zwevend maar wel dunner 1cm, hierdoor kan er geen bar functie meer zijn, erg jammer. We krijgen hier een stuk meer keukenkast, bora, door en door spoelbak, zwevend keukenblad, kast + blad in 1 kleur, geautomatiseerde bovenkasten en een strakerre rand afwerking voor grofweg 4000,- extra.

Als het in het echt voldoet aan onze volwachtingen dan wordt het waarschijnlijk deze.

[Afbeelding][Afbeelding]
Bewust het grootste deel van de kasten bij de kastenwand push to open is? Voor bovenkasten lijkt me dat prima maar met name bij koelkast lijkt me dat vervelend, volgens mij heb je ook een speciale koelkast nodig.

Edit: nog even naar je vorige post zitten kijken. Daar had je greeplijsten tussen de hoge kasten; lijkt me praktischer. Om het geheel wat rustiger te houden zou je wel kunnen kiezen om de onderste lades push to open te doen. De kastjes boven het kookdeel vindt ik fraaier op het 2e ontwerp en zou ik er zeker inhouden.

[ Voor 9% gewijzigd door SquareOne op 16-02-2021 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppatrick
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-06 19:29
Nee normale koelkast ze maken alleen motortje aan de deur vast dat je op de deur duwt en dan open gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• battler
@SquareOne Daar komen witte handvatten. Ik ben geen fan van push to open. Dus waarschijnlijk de twee kasten links en de twee kasten rechts (onder de oven) met een wit handvat. We kwamen in de knoop met greeploos en 2 ovens naast elkaar. We kunnen ook nog de 2 ovens boven elkaar doen, dan kan greeploos weer wel. Dit detail wil ik op locatie zien voordat ik een keuze maak. Sowieso, scherp opgemerkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Laatst online: 30-06 12:55
Scr33x0r schreef op maandag 15 februari 2021 @ 14:11:
Nou, vandaag is de keuken geleverd. Toch wel fijn als een blad geleverd wordt en het dan de juiste is..

Uitsparingen zitten verkeerd om, koken links, spoelen rechts, gat voor stopcontact mist en gat voor zeepdispenser mist ook.[Afbeelding]

[Afbeelding]
Balen! Wij hadden vorig jaar ongeveer hetzelfde. Toen werd er een blad geleverd wat 4 cm dik was ipv 1,2 cm. Gelukkig wel redelijk snel omgewisseld maar blijft toch prut. In ons geval konden we wel gewoon gebruik maken van de keuken met het dikkere blad maar dat is bij jullie natuurlijk lastig zonder kookplaat en kraan ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Source90
@SquareOne Alle nieuwe ontwerpen nu aan het pinnen?
Nais! Maakt het wel overzichtelijk om de impressies nog eens terug te lezen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SquareOne
Source90 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 13:54:
@SquareOne Alle nieuwe ontwerpen nu aan het pinnen?
Nais! Maakt het wel overzichtelijk om de impressies nog eens terug te lezen.
Oh ik dacht dat die pins voor mezelf waren 8)7, ik vond die functie wel handig om snel een paar mooie keukens terug te halen zonder dat ik 400 pagina's door moet

[ Voor 15% gewijzigd door SquareOne op 16-02-2021 13:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Source90
SquareOne schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 13:57:
[...]

Oh ik dacht dat die pins voor mezelf waren 8)7, ik vond die functie wel handig om snel een paar mooie keukens terug te halen zonder dat ik 400 pagina's door moet
Van mij mag je de trend doorzetten voor alle nieuwe ontwerpen (tekeningen of foto's van resultaat). Handig om doorheen te bladeren en alle tekst over te slaan.

Gok dat het nu voor iedereen zichtbaar is omdat jij sinds kort topicststarter bent.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SquareOne
Source90 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 14:28:
[...]

Van mij mag je de trend doorzetten voor alle nieuwe ontwerpen (tekeningen of foto's van resultaat). Handig om doorheen te bladeren en alle tekst over te slaan.

Gok dat het nu voor iedereen zichtbaar is omdat jij sinds kort topicststarter bent.
Ik zal dan binnenkort nog eens wat meer tijd nemen om e.e.a. de 'pinnen'. Heb ook wat keukens overgeslagen die niet perse mijn smaak zijn maar zeker wel relevant zijn voor de lezers van dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnStaakke
Waar zie je precies die pins staan ? Ik ben ze nog niet tegengekomen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SquareOne
JohnStaakke schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 14:59:
Waar zie je precies die pins staan ? Ik ben ze nog niet tegengekomen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K2J30cuATYnfzyBz2i1Zy8F1RLg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/P6ghadwqplIfQiWDOnX6D5Hb.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnStaakke
Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leandra66
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-06 17:41

Leandra66

is onmogelijk

PaT schreef op maandag 15 februari 2021 @ 13:32:
[...]

Kok meubelen uit Amersfoort (eigenlijk een dorpje vlakbij Amersfoort)
Kok in Hoogland dan denk ik? Fijne zaak :Y

Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Leandra66 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 15:24:
[...]

Kok in Hoogland dan denk ik? Fijne zaak :Y
Die ja. Kon niet op de naam komen en was te lui om het op te zoeken.

Overigens is het bankje van Harvink. Dat zullen ze vast ook elders verkopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 30-06 16:03

[Afbeelding][Afbeelding]
Ben je gewezen op de nadelen van een Fenix werkblad?
In dit topic is er wel het een en ander over te vinden:
Chabio in "Het Grote Keuken topic: verkopers, kwaliteit, prijs - Deel 3"
Flipswix in "Het Grote Keuken topic: verkopers, kwaliteit, prijs - Deel 3"

[ Voor 6% gewijzigd door Kapitein Merijn op 16-02-2021 16:44 ]

Untappd: Kapitein_Merijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battler
@Kapitein Merijn Zeker. We krijgen ook een fenix staal mee zodat we ons daarop kunnen uitleven. We zijn redelijk netjes en voorzichtig. Altijd met snijplank, onderzetter etc. Daarentegen is het ook een gebruiksproduct dus als ik er borden op zet moet het niet gaan krassen. Aan de wand kant is het waarschijnlijk composiet omdat (volgens de verkoper) een afwijking in wit minder stoort dan een afwijking in de zwarte kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
Nou een nieuwe bestellen, en monteur maakt er wss tijdelijk mdf blad op..

@Barry|IA of @Kapitein Merijn kan je bij Topline spoed orders doen voor dit soort ongein? En hoe lang duurt zoiets dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
Scr33x0r schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 19:16:
[...]

@Barry|IA of @Kapitein Merijn kan je bij Topline spoed orders doen voor dit soort ongein? En hoe lang duurt zoiets dan?
Weet niet hoe het precies zit bij Topline maar zij verwerken volgens mij niet de bladen zelf. Volgens mij word dit in Italië ofzo gedaan waardoor de levertijden behoorlijk lang kunnen zijn.

@battler
Grappig, ik denk er exact het tegenovergestelde van. Een zwarter/grijzer blad dan de fronten misstaat helemaal niet terwijl wit op wit veel lastiger te matchen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
Kapitein Merijn schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 20:39:
[...]

@battler
Grappig, ik denk er exact het tegenovergestelde van. Een zwarter/grijzer blad dan de fronten misstaat helemaal niet terwijl wit op wit veel lastiger te matchen is.
Idd, 2 soorten wit maakt 1 van de 2 een beetje viezig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• herofruit
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 03-07-2023
[...]

Onze offerte en prijzen:
Nog tips of kritiek?

***members only***
Het blad is mij iets te ‘porno’ (daarom gaan wij ook voor een Dekton Keyla bij onze zwarte keuken) maar die koffiecorner -nis ziet er prachtig uit! Echt een slimme oplossing die fantastisch smoelt :)

4800wp zuid - pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Scr33x0r schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 19:16:
[...]

Topline heeft jouw werkblad op voorraad liggen.

Probleem is Keukenloods. Het moet daar door de serviceafdeling en orderverwerking. Dit kost 2 weken. Topline hanteert 6 weken. Dus ga uit van 8 weken.

Als je brutaal wilt zijn bel je Topline zelf even op.
Gewoon eens om te kijken wat ze willen doen.

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
Barry|IA schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 22:23:
[...]

Probleem is Keukenloods. Het moet daar door de serviceafdeling en orderverwerking. Dit kost 2 weken. Topline hanteert 6 weken. Dus ga uit van 8 weken.

Waarom zou hij als consument contact op moeten nemen met Topline, wat denk je daar mee te bereiken?
Gewoon een noodblad afdwingen bij Keukenloods en zorgen dat de melding zsm word gedaan bij Topline.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barry|IA
Kapitein Merijn schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 22:28:
[...]

Waarom zou hij als consument contact op moeten nemen met Topline, wat denk je daar mee te bereiken?
Gewoon een noodblad afdwingen bij Keukenloods en zorgen dat de melding zsm word gedaan bij Topline.
Leer mij Keukenloods kennen...
Die gaan zich lekker verschuilen achter allerlei excuses om er maar geen spoed achter te zetten.

Als jij als klant dan net gehoord hebt van Topline dat het zo geregeld kan zijn, dan sta je net wat sterker.

Ik heb op die manier eens een werkblad kunnen wijzigen (inkorten), terwijl de houdbaarheidsdatum om te wijzigen al 4 weken verstreken was. Ik bel Topline, ik krijg een productiemedewerker aan de lijn en die zegt vrolijk: “moet ik ‘m nu afzagen? Momentje!”

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scuderia110
  • Niet online

Na de teleurstelling in onze systemat keuken zijn we verder gegaan met een andere partij. Deze kan wel Fenix keukenkast en keukenblad leveren, waardoor het spoeleiland in 1 kleur kan.
Fenix blad, mooi maar lijkt wel heel kwetsbaar, ik durf het niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackpuyn
  • Laatst online: 31-03-2022
Heeft iemand hier ervaring met Sijben keukens? Zag net hun reclame en ze hebben best interessante prijzen. Maar als hun service en kwaliteit niks is valt het voor mij af. Wat me wel opviel is dat in hun folder alleen Nobilia keukens staan terwijl ze op hun website ook beweren hacker keukens te verkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Streamz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-06 11:40
Scuderia110 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 23:32:
[...]

Fenix blad, mooi maar lijkt wel heel kwetsbaar, ik durf het niet aan.
Ik heb een Fenix blad, nergens last van. Geen enkel werkblad is perfect overigens, elk type is wel wat negatiefs over te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnislike
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-06 11:50
Iemand ervaring met Kvik? We hebben nog niet besteld, maar een 1e gesprek ging erg soepel en de offerte ziet er niet verkeerd uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linkser
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 30-06 15:48
stijnislike schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 11:19:
Iemand ervaring met Kvik? We hebben nog niet besteld, maar een 1e gesprek ging erg soepel en de offerte ziet er niet verkeerd uit.
Google even op QASA, KVIK en filter op de een ster reviews.
Dat moet genoeg input leveren over KVIK om je mening te vormen O-)

[ Voor 8% gewijzigd door Linkser op 17-02-2021 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06:30
Kvik werkt met een franchise formule en daardoor zijn vestigingen lastig te vergelijken. Er zwerven best veel negatieve reviews op het internet rond en ik denk dat je het beste kan concluderen dat het een premium Ikea kwaliteit is maar vaak slechte service vanuit Kvik.

Persoonlijk erg goed geholpen door Kvik Cruquius. Zowel de verkoop als de installatie als de nazorg. Ze werken met netto prijzen dus geen gekke kortingen. Wel hebben ze een maandelijkse actie en wachten op de juiste actie kan lonen (denk aan gratis montage, gratis quooker, 20% korting op apparatuur, 20% korting op gehele keuken etc.).

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:21
Mep75 schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 23:48:
[...]

Nog wat extra inspiratie: [Afbeelding]

Afm: 320x380
Werkblad:Neolith
Prijs: 15k
Apparatuur: Siemens
Welke kleur Neolith is dat? En is deze in het echt ook zo mat en licht? ook leverbaar in 12/20 mm?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:21
Heel er afhankelijk van het filiaal. In Duiven zou ik hard weg rennen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-05 22:21

Greebs

inert

Barry|IA schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 13:07:
[...]

Als het Pronorm mag zijn, dan weet ik wel een goede zaak in de buurt van Ams.

Pronorm doet niks onder aan Systemat.
Wij zijn bezig met een alternatieve offerte bij B&K, Pronorm (waarschijnlijk Y-line) i.p.v. Keller, om onze opties te verkennen. Ik zou het wel interessant vinden om dit nog door een goede zaak in regio Amsterdam te laten beoordelen ook. Kun je delen welke dit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ntje
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 06-02-2022
in Almere werden wij amper aangekeken en geholpen. een korte nee kan niet met jullie budget en dat was dat. Terwijl ik niet een super klein budget aan heb gegeven en ook niet hele rare "eisen" had gesteld.

Dus ik zou het persoonlijk niet aanraden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barry|IA
Greebs schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 11:44:
[...]

Wij zijn bezig met een alternatieve offerte bij B&K, Pronorm (waarschijnlijk Y-line) i.p.v. Keller, om onze opties te verkennen. Ik zou het wel interessant vinden om dit nog door een goede zaak in regio Amsterdam te laten beoordelen ook. Kun je delen welke dit is?
Stuur maar even een DM als je de offerte hebt :)

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• FrankSpin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
.

[ Voor 99% gewijzigd door FrankSpin op 15-07-2023 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brutus26
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-05 20:56
Ziet er goed uit hoe lang is het eiland ?
FrankSpin schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 12:10:
Volgens mij heb ik nooit het eindresultaat getoond van onze keuken.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Voor het scherpe oog, ja miste op het moment van foto's maken nog één spotje :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SquareOne

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Erg mooie keuken.

Wellicht kun je ook een quote in je post zetten (van je eigen post) naar je opstelling/renders/offerte/prijs. Ik wil de opstellingen van tweakers hier in het topic 'pinnen' en dan is het makkelijk terug te zoeken voor mensen die actief zijn in het topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webpatrick
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-06 16:37

Mooie keuken. Paste ook wel een mooie zwarte spoelbak in.
Maar wat is dat voor donker streepje naast je kraan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battler
@FrankSpin Mooi! kan je iets vertellen over de materialen en kleuren? Enige wat ik zonde vind is dat die koof niet is doorgetrokken, al had het verder geen functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
Barry|IA schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 22:23:
[...]

Nou, denk dat ze gewoon 2 orders omgewisseld hebben, keukenblad is ook te kort, gat van inductie is te klein en gat van spoelbak is te klein... Vage shit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scuderia110
  • Niet online
Streamz schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 09:12:
[...]

Ik heb een Fenix blad, nergens last van. Geen enkel werkblad is perfect overigens, elk type is wel wat negatiefs over te zeggen.
Toen de winkels nog open waren heb ik een next keuken met fenix blad gezien, ik vond het echt heel mooi, dat blad nodigde gewoon uit om aangeraakt te worden. Maar na een zoektocht op internet was de algemene tendens toch dat het als keukenblad minder geschikt was, meeste verkopers lijken het ook niet aan te raden. Op basis hiervan durf ik het dus niet aan, bang dat ik er toch spijt van ga krijgen, maar top dat het goed bevalt, goed om te lezen dat er dus ook positieve ervaringen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
battler schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 12:34:
@FrankSpin Mooi! kan je iets vertellen over de materialen en kleuren? Enige wat ik zonde vind is dat die koof niet is doorgetrokken, al had het verder geen functie.
Gok schaduw van boven..?
Is op eerste foto zo te zien gewoon de kraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
Source90 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 13:13:
[...]

Gok schaduw van boven..?
Is op eerste foto zo te zien gewoon de kraan.
Is schaduw van het handbediendingetje aan de kraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peacefield78
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 11-04 15:50
@FrankSpin Mooie keuken, en mooie prullenbak ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-06 20:35

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Mag ik vragen wat de afmetingen zijn? Wij zitten naar een vergelijkbare opstelling te kijken.
Pagina: 1 ... 204 ... 518 Laatste

Let op:
Dit topic kan gebruikt worden voor het volgende:
• Vragen over de keuken, denkend aan indeling, materialen, kastjes, apparatuur, etc.
• Welke kastjes, aanrechtbladen en apparatuur te kiezen
• Ervaringen met verkopers en keukenboeren
• Tips & Tricks denk hierbij aan hulp bij het zelf installeren en onderhouden van de keuken.
• Jouw indeling. Plaats gerust een foto of tekening, maar maak het niet te bont met hele buildlogs.

Voor badkamers: Het Badkamer topic: verkopers, kwaliteit, prijs - Deel 1
Showen met je keuken kan hier: Tweakers Keuken showroom! - Vestiging 1