We hebben het nu inderdaad omgedraaid. Vrouwlief heeft helaas kastjes nodig anders hadden we ze achterwegen gelaten.Requiem19 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 14:30:
Kasten staan nu beetje voor het raam geloof ik. Wellicht omdraaien en geen kastjes boven het werkblad?
Je hebt vlgs mij al veel kastruimte, dus denk dat kastjes boven het werkblad niet nodig zijn.
Dat staat inderdaad mooier. Maar we zijn geen koffiedrinkers en hebben voor ons gevoel genoeg aan een oven. Het is een beetje zonde van het geld als je het niet gebruikt. Tussen de twee kanten zit nu 31cm. Volgens de verkoper van Bruynzeel is dit prima en is het lastig om het beter uitgelijnd te krijgen.Greencap schreef op donderdag 5 november 2020 @ 14:36:
@Emrulez Vind het wel chic, maar als je zo'n grote (en tamelijk dure) keuken hebt vind ik het persoonlijk wel een beetje lullig als je alleen een oven in de hoge kastenwand hebt. Zet er dan twee ovens in en een koffiezetapparaat. Je hebt toch kastruimte zat.
Verder lijkt het me inderdaad mooier om te spiegel ivm het raam. Ik zou beide kanten ook uitlijnen. De keuken is toch groot zat.
EDIT: Ik zie nu dat het zelfs een hoekraam is. Het is wel echt jammer om dat af te blokken. Je zou ook eens kunnen kijken of een T-keuken misschien wat is en dat je de wand waar je nu hoge kasten hebt helemaal vrij laat.
En de andere onderdelen van de keuken hoe verhouden die zich?JackBol schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:11:
[...]
Op basis van het aantal hoge kasten en brede lades gaat dit makkelijk >10k voor de meubelen alleen. Ik denk niet dat het te duur is.
Vrouwlief wil de kasten behouden.masaman schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:40:
[...]
Weet je zeker dat je zoveel kastruimte nodig hebt? Als je lades hebt in de kasten dan kun je de kastruimte efficient en makkelijk toegankelijk gebruiken. Dan kun je met minder kastruimte uit wellicht.
Dit zijn de nieuwe renders:
:strip_exif()/f/image/V42JHIt8WaQyj9RTbJw4CIbB.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4IHh5pIyk0VJ1m5pk6445dhv.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MJrSJyz7SO9Gx5vRSU6vJBMt.jpg?f=fotoalbum_large)
Prijs is wel iets hoger geworden. Nog opmerkingen/ideeën?
Wat is de beste positie voor de naad tussen de twee delen van het werkblad. Composiet kan max tot 3 meter begreep ik.
Zondag zijn we langs geweest bij Keukenloods in Zaandam. Maar wat was dat een teleurstelling zeg.
De verkoper was eerst heel enthousiast en gaf aan ging ons werkbladen, apparatuur etc tonen. Maar naarmate het gesprek vorderde werd dat steeds minder. Uiteindelijk kregen we een schetsje en een ruwe prijsopgave. Als we een 3d tekening en offerte wilden moesten we kopen en een nieuwe afspraak ervoor maken. Is dat de normale gang van zaken?
En in tegenstelling tot wat de verkoper van Bruynzeel aangaf zei deze verkoper dat er geen enkel merk in de buurt van de Bora producten kwamen. Ook Siemens niet. Bruynzeel gaf juist aan dat de studioline van Siemens zich wel kon meten met de Boras. Omdat je bij beide weinig kastruimte zou verliezen. Hoe zijn de ideeën over deze uitspraken hier?