Gisteren bij Satink in Zwolle geweest en heb het volgende aanbod gehad. Meneer wilde mij geen foto's digitaal meegeven omdat ze dat voor zichzelf hielden. Ook op aandringen gaf die aan dat het lastig was en hij het niet voor elkaar kreeg uit het 'programma'. Wat ik zag was deze hetzelfde als van andere keukenboeren en zou het geen probleem moeten zijn, maar hij wilde het niet. Dus ik heb een geprinte versie gekregen.
Ik zal zo goed mogelijk neerzetten wat wij hebben (aangezien ik alles moet overtypen) en graag jullie mening wat er eventueel mogelijk zou zijn met de prijs.
Het betreft een A, Ecook xclusive AV 1070
KASTENWAND
Kast hoogte van 207cm
1 kast t.b.v. Koelkast 178CM (ATAG KD25178A)
2 kast t.b.v. Oven met geintegreede magnetron (ATAG CX46121D) gaat uit assortiment door nieuwe lijn daarom deze 2x i.v.m. aanbieding
1 kast t.b.v. Vriezer 178CM (Bauknecht GKIE3883A++) gekozen voor Bauknecht om binnen budget te blijven. Lijkt mij niets mis mee, moet vriezen that's it
EILAND
kasthoogte van 78cm en diepte van 56cm
1 ladeblok van 120 cm t.b.v. Kookplaat (Bora PURU)
1 front van 60cm t.b.v Vaatwasser (ATAG VA63315OT)
1 ladeblok van 120cm t.b.v. Spoelbak (Franke Onyx 1350477298 + Quooker Flex KXBLK + PRO3)
2 onderkasten van 120cm met 2 legplanken
1 onderkast van 60cm met 1 legplank
BLAD
Afmetingen 304 x 100
Afmeting 110 x 60 (koffie corner)
Composiet 20mm Blanco Assoluto gepolijst
1 Dekker Bachmann Twist (321504)
Excuses voor de crappy foto, maar ik heb een geprinte versie en hij is te groot voor mijn huis scanner. PS. de witte ombouw komt er niet omheen.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen