Persoonlijk vind ik een Quooker niet passen bij Etna apparatuur. Als de max van je budget is bereikt zou ik de Quooker eruit laten en betere apparatuur uitzoeken. De Quooker zou je later ook nog altijd kunnen plaatsen.spreading schreef op maandag 14 september 2020 @ 16:19:
Na lang praten eindelijk een keuken gevonden waar wij grootendeels tevreden over zijn qua opstelling. Enige minpunt die wij beide nu hebben gaat over de bestekla, die nu in een la van 50cm komt, ipv een bredere la. Dit kon alleen niet heel anders door de keuze voor een downdraft kookplaat.
Daarnaast zit er bij mij wat twijfel over de AEG ipv de Bora (keukenboek verkocht geen Bora) en de aangerade ovens en koelkast (ik ken Etna niet zo goed).
De keuken zelf is SK-collectie S56FM SK56 Structuurlak op fineer. Daarop komt een keramiek blad van 2cm in een witte marmerlook. Daarnaast komen de volgende apparaten erin:
Kookplaat: AEG IDE84243IB
Oven/magnatron: MO670TI
Oven: OM670TI
Koelkast: EEK216A
Kraan: Quooker COMBI+ fushion round mat zwart.
[Afbeelding] [Afbeelding]
Keukenkasten: €5.408,00
Apparatuur: €6.093,00
Werkblad: €2.377,40
Montage: €907,50
Totaal: €14.785,90
Wat vinden jullie hiervan? En hebben jullie nog opmerkingen over het ontwerp cq prijs?
Ik zou ook je spoelkast wat kleiner maken zodat het blad niet zo strak tegen het kozijn zit.
Verder zou ik nog eens verder kijken omdat je twijfelt over de apparatuur en toch graag een Bora wilt. Als je 15k uitgeeft zou je geen genoegen moeten nemen met: "dat kunnen we niet leveren".
Untappd: Kapitein_Merijn