Mijn ervaring bij het kopen bij Tulp was ook uitstekend; netjes geholpen, goed meegedacht, geen druk en goede prijs.Joopieboy schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 12:13:
[...]
Tulp ben ik dan juist weer wel erg keurig geholpen, dan heb ik ook wel het duurste model keuken uit hun assortiment. Hier werd ik wel netjes geholpen en aangesproken, meegedacht en geen druk. Al direct een nette en naar idee een eerlijke prijs. Keuze was makkelijk voor mij.
Plaatsing is ook echt heel netjes gebeurd, wat kleine aanpassingen en zaken anders gedaan. Echt geen klachten mee.
De service daarna is echter abominabel. Het lijkt alsof je na de laatste betaling als klant niet meer bestaat. Ik heb in de anderhalf jaar dat de keuken nu staat 3x met hun klantenservice te maken gehad en drie keer een slechte ervaring.
Het laatste geval gaat over garantie op een kraan waarvan na 1,5 jaar het binnenwerk kapot is. Ik heb inmiddels bij de ACM aangeklopt omdat Tulp op geen enkele manier mee wil werken aan een tijdige reparatie. In de winkel zeggen ze doodleuk "wij zijn geen monteurs" en de klantenservice vind dat ik het zelf maar moet repareren (wat ik wellicht zou kunnen, maar ik verwacht na anderhalf jaar nog gewoon service)