Joopieboy schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 12:13:
[...]
Tulp ben ik dan juist weer wel erg keurig geholpen, dan heb ik ook wel het duurste model keuken uit hun assortiment. Hier werd ik wel netjes geholpen en aangesproken, meegedacht en geen druk. Al direct een nette en naar idee een eerlijke prijs. Keuze was makkelijk voor mij.
Plaatsing is ook echt heel netjes gebeurd, wat kleine aanpassingen en zaken anders gedaan. Echt geen klachten mee.

Wij zijn een maand of 2 geleden bij Tulp binnen gelopen omdat een vriendin van mijn vrouw er een keuken
heeft gekocht. Om een idee te krijgen er naar binnen gelopen, we werden direct aangesproken of we wisten wat we wilde. Aangegeven dat we dat ongeveer wisten, de verkoper vroeg ons budget (die truc kon ik van hier op de site

) aangegeven dat ons budget € 10.000 was. Keuken laten tekenen en de verkoper kwamen uit op € 18.500.
Maar ze bestonden 40 jaar dus kregen we 25% korting dan zou de keuken op €13.875 komen.
Ik gaf toen aan dat dat niet in de buurt van €10.000 was en ik sowieso niet gelijk zou tekenen.
De verkoper zei kijk nog even rond ga ik nog even rekenen, daarna werd het afgerond op €12.000, na hem bedankt te hebben voor zn moeite naar de uitgang gelopen en toen we met de deur in de hand stond kwam hij aangelopen en vroeg hij of we voor €10.000 en deal hadden....
Wij hebben geen goed gevoel bij Tulp over gehouden, zeker ook omdat de verkoper gewoon snel een keuken in elkaar flanste en niet met de juiste maten rekening hield.
We hebben ook al een offerte voor een Hacker Systemat liggen en sinds afgelopen weekend van Bruynzeel,
dus we hebben nu enigszins een idee van wat de prijzen doen.
Al moeten we uitkijken geen appels met peren te vergelijken....