Ziet er goed uit! Vanmiddag toevallig ook bij Middelkoop geweest om wat rond te kijken bij Schüller, Next125 en MT-collectie. Was op slag verliefd op de fronten van Next125, maar MT-collectie van Middelkoop zelf zag er zeker ook erg goed uit. Vooral de houtfineer fronten van MT vielen mij op, dus die staan nu ook even op de shortlist. Mag ik vragen hoeveel meter werkblad je hebt in deze opstelling?
Bij Next125 willen wij denk ik de NX650 F805 combineren met NX902 G192, maar ben bang dat wij dan niet onder de €25000 gaan blijven wat echt maximum is. Adviesprijs voor alle apparatuur die we willen zit op €11500, als montage €1500 zou zijn houden wij dus nog €12000 over voor de kasten en werkblad en dat gaat krap worden met de NX650 en NX902, dus ergens moeten we inleveren ... maar waar
NX650 - Old Oak (Systemat tegenpool zou AV6084 Gerookt Eik zijn)
1x hoge kast van 60cm voor koel-vries combinatie
1x hoge kast van 60cm voor oven + vaatwasser
1x hoge kast van 50cm voor servies
1x onderkast van 60cm (ophangen om een nis te creëren, werkblad loopt er dan onder)
NX902 - Glass Matt Lava Black (Systemat tegenpool zou AV5095 Lavagrijs zijn)
2x hoekkast van 115cm met alleen planken
1x spoelkast van 60cm
3x ladekasten van 90cm
Totaal werkblad lengte: 560cm
Apparatuur: Bora X Pure, Bosch Serie 8 HSG856XC6 stoombakoven, Miele G7155 SCVi XXL vaatwasser, Samsung BRB260189WW koel-vriescombinatie, Quooker Fusion Round RVS Combi+.
Als Next125 niet haalbaar blijkt is Systemat zeker een optie (wacht nog steeds op een offerte en woensdag ga ik ook bij Jan van Sundert kijken). Uiteindelijk wil ik 2x een Next125 offerte, 2x een Systemat offerte en misschien nog een bezoekje aan Nordhorn (Faber voor Systemat, Ekelhoff voor Next125). Denk dat ik dan wel een redelijk goed beeld heb van wat de kosten zijn en of ons budget het aankan
Ben benieuwd waar wij mee gaan eindigen. Ene kant is het veel werk om er mee bezig te zijn en aan de andere kant vind ik het ook echt leuk om het maximale uit ons budget te kunnen halen. Wil echter ook niet bij de allergoedkoopste vage winkel gaan zitten, want service mag wat mij betreft wel wat kosten.