Verkeerde topic.
[ Voor 96% gewijzigd door Majesty op 11-09-2016 16:17 ]
[ Voor 96% gewijzigd door Majesty op 11-09-2016 16:17 ]
Nu vind ik hem echt te veel lijken op een iPhone. Die eerdere renders konden er nog mee door, maar de zijkanten en de hoeken zijn precies hetzelfde als de iPhone. Ongeïnspireerd design dus. Erg jammer.Laurence007 schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 23:08:
YouTube: Exclusive: 360-degree render of the HTC Nexus 'Sailfish' Renders in 360 graden van AA, in samenwerking met Onleaks. Kan me herinneren dat Onleaks de renders voor de Nexus 6P en 5X ook redelijk accuraat had. Dit filmpje gaat de komende tijd veel afgespeeld worden bij mij. Enige wat ik mis is de Google branding die op de achterzijde aanwezig zou moeten zijn volgens Android Police. En ja, het filmpje & artikel gaan over Sailfish, maar Marlin komt er precies hetzelfde uit te zien volgens de geruchten.
Vind hem meer weg hebben van de HTC 10, maar dat vind ik dan wel weer logisch.Tigerblood schreef op zondag 11 september 2016 @ 17:48:
[...]
Nu vind ik hem echt te veel lijken op een iPhone. Die eerdere renders konden er nog mee door, maar de zijkanten en de hoeken zijn precies hetzelfde als de iPhone. Ongeïnspireerd design dus. Erg jammer.
De 'rumors' spreken je bewering wel tegen. Het design is duidelijk uit de oude la van HTC, de camera sensor is dezelfde als in de HTC 10. Dus waar is die controle door Google?Lt. Marx schreef op zondag 11 september 2016 @ 19:17:
Uit alle rumors lijkt een beeld te komen dat Google echt grote plannen heeft met deze hardware en meer controle heeft uitgeoefend dan ooit te voren. Ik hoop op nog ergens een surprise feature en een gratis/erg goedkope daydream bril erbij die vanaf dag 1 te pre-orderen is in NL.
Dus Google mag niet dezelfde camera sensor gebruiken?Tigerblood schreef op zondag 11 september 2016 @ 21:23:
[...]
De 'rumors' spreken je bewering wel tegen. Het design is duidelijk uit de oude la van HTC, de camera sensor is dezelfde als in de HTC 10. Dus waar is die controle door Google?
Natuurlijk, maar jij snapt ook wel dat men gewoon HTC van voorraad aan het afhelpen is met deze keuze. Als ze een best in class sensor hadden gewild hadden ze een andere gekozen.Deadsy schreef op zondag 11 september 2016 @ 21:54:
[...]
Dus Google mag niet dezelfde camera sensor gebruiken?
Het blijft een andere sensor, dus van voorraad afhelpen zal geen sprake zijn.Tigerblood schreef op maandag 12 september 2016 @ 01:35:
[...]
Natuurlijk, maar jij snapt ook wel dat men gewoon HTC van voorraad aan het afhelpen is met deze keuze. Als ze een best in class sensor hadden gewild hadden ze een andere gekozen.
even mezelf quoten en dit bericht erbij linkenLt. Marx schreef op zondag 11 september 2016 @ 19:17:
Vind het wel grappig hoeveel discussie er continue over het design is:
- geen front facing speakers (wel stereo speakers overigens maar beide bottom dacht ik)
- grote bezels, maar inmiddels niet meer lijkt de overheersende reddit mening te zijn
- glazen paneel aan de achterkant
- design is hergebruik van oude A9 telefoon van HTC
Eigenlijk al met al vind het design er erg strak uitzien en verwacht ik dat de Marlin (deze renders zijn de saifish) nog wat strakker zal zijn door andere verhoudingen in de bezels.
Uit alle rumors lijkt een beeld te komen dat Google echt grote plannen heeft met deze hardware en meer controle heeft uitgeoefend dan ooit te voren. Ik hoop op nog ergens een surprise feature en een gratis/erg goedkope daydream bril erbij die vanaf dag 1 te pre-orderen is in NL.
Something very cool is happening inside Google's hardware division, and I think the Pixel and Pixel XL are just the beginning.
[ Voor 3% gewijzigd door LtMarx op 12-09-2016 19:34 ]
[ Voor 11% gewijzigd door Amanoo op 12-09-2016 20:52 ]
Wat lijkt er dan op de iPhone qua zijkant? Echt iedere zijkant ziet er exact hetzelfde uit. De HTC M7 had als eerste een alluminium unibody design met antenna's op deze wijze.Tigerblood schreef op zondag 11 september 2016 @ 17:48:
[...]
Nu vind ik hem echt te veel lijken op een iPhone. Die eerdere renders konden er nog mee door, maar de zijkanten en de hoeken zijn precies hetzelfde als de iPhone. Ongeïnspireerd design dus. Erg jammer.
[ Voor 29% gewijzigd door brammetje1994 op 18-09-2016 22:54 ]
Laser autofocus?brammetje1994 schreef op zondag 18 september 2016 @ 22:48:
[...]
Wat lijkt er dan op de iPhone qua zijkant? Echt iedere zijkant ziet er exact hetzelfde uit. De HTC M7 had als eerste een alluminium unibody design met antenna's op deze wijze.
In ander nieuws:
[afbeelding]
Ik verbaas mij een klein beetje over de achterkant van dit hoesje. Waarom is de cut-out voor de camera zo breed. In de renders viel mij al op dat ze nogal veel "puntjes" achterop het toestel hebben. Wat zou dit zijn?
[afbeelding]
Een dual camera lijkt mij namelijk nog steeds een optie?
¯\_(ツ)_/¯
3 stipjes: 1 Laser Autofocus, 1 microfoon, ?
Volgens mij was Huawaii de eerste met dual camera, maar soit; we gaan het mee maken.brammetje1994 schreef op maandag 19 september 2016 @ 09:07:
[...]
Ik gooi het zelf eerder op:
Dual camera, 1 Flash, 1 LAF en 1 microfoon.
De render is gemaakt voor Sailfish, ik verwacht dat Google de iPhone 7 lijn gaat volgen en het high-end (XL) model een dual camera geeft.
¯\_(ツ)_/¯
De Phab van Lenovo bevat drie camera's om zo te kunnen Tango'en, die zie ik hier toch echt niet...Cr1ptkeeper schreef op maandag 19 september 2016 @ 10:00:
Ik denk dat jullie Project Tango vergeten zijn :-)
De 3 stipjes en de grote cut-out zijn bijna zeker daarvoor bedoelt.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ja maar je wordt er niet vrolijk van:GrazendeKoe schreef op maandag 19 september 2016 @ 15:09:
Ik ben toe aan een nieuw toestel. Mijn huidige toestel is een Nexus 5 en die begint toch wat traag te worden en ontvangt geen updates meer. Ik ben altijd fan geweest van de Nexus lijn (heb de 4 ook gehad), maar de OP3 is ook erg interessant.
Is er al meer bekend of het toestel dual-sim zal gaan ondersteunen? En zijn er al geruchten over een prijs?
http://www.androidpolice....financing-will-available/A trusted source tells us that the smaller Pixel phone will start at $649. That means the Pixel XL could be even more.
[ Voor 58% gewijzigd door Dubrillion op 20-09-2016 07:57 ]
Ik denk zelf niet dat er een dual camera komt, en dat vind ik ook prima.brammetje1994 schreef op maandag 19 september 2016 @ 09:07:
[...]
Ik gooi het zelf eerder op:
Dual camera, 1 Flash, 1 LAF en 1 microfoon.
De render is gemaakt voor Sailfish, ik verwacht dat Google de iPhone 7 lijn gaat volgen en het high-end (XL) model een dual camera geeft.
Er zijn veel verschillende implementatie mogelijkheden. Ik geloof ook niet meer in de dual camera voor de Marlin, maar het is voor een variatie van gebruiken nuttig te maken. Niet alleen zoomen dusRuw ER schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 13:07:
[...]
Ik denk zelf niet dat er een dual camera komt, en dat vind ik ook prima.
Kijkend naar de iphone 7, ik denk dat apple het compleet verkeerd aangepakt heeft. De plus heeft 2 VERSCHILLENDE camera's, wat er voor zorgt dat de main camera het beste plaatje schiet, die is namelijk beter, en voornamelijk, lichtsterker. Dus bij weinig licht, is het onmogelijk om te zoomen met de 2e camera, het gaat dan automatisch via digitale zoom met de primaire camera. Als ze gewoon 2 dezelfde camera's hadden gebruikt, was het een goede toevoeging, nu is het erg, erg matig.
Dus google, gooi er 2 dezelfde camera's in, software open, mensen gaan super toffe apps maken, of, lekker 1 hele goede, lichtsterke camera, met OIS.
De 5,0 inch Google Pixel gaat 143.8 mm x 69.5 mm x 7.3-8.5mm meten,Jack O10 schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 13:23:
Zijn er al afmetingen van de Pixel XL? Ik zou wel willen weten of hij groter is dan mijn huidige telefoon.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Tnx, hij is iets meer dan een centimeter langer dan m'n G3. Valt me nog mee eigenlijk.CLB schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 13:24:
[...]
De 5,0 inch Google Pixel gaat 143.8 mm x 69.5 mm x 7.3-8.5mm meten,
terwijl het 5,5 inch model 154.72mm x 75.74mm x 7.3-8.5mm meet.
De XL is dan toch aan de forste kant voor een 5.5 inch model.CLB schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 13:24:
[...]
De 5,0 inch Google Pixel gaat 143.8 mm x 69.5 mm x 7.3-8.5mm meten,
terwijl het 5,5 inch model 154.72mm x 75.74mm x 7.3-8.5mm meet.
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Dat is niet voor het eerst geroepen. Maar al zie je de achterkant lijkt het toch zeker weten niet op een iPhone.jscholte schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 08:38:
Lijkt wel een Iphone zonder homeknop
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
inderdaad. In de 6P zat er nog een speaker in.. die is nu (helaas) wegSeñor Sjon schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 10:50:
Nee, maar die kin is enorm zonder dat ie praktisch nut heeft.
PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W
[ Voor 34% gewijzigd door spartacusNLD op 04-10-2016 12:55 ]
PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ik ben een iPhone-gebruiker, maar de Galaxy Note 7 vind ik er qua looks toch echt veel beter uitzien dan de iPhone 7 of de Pixel-telefoons. Daarnaast lijken veel van de features nog zowaar nutting te zijn.Wackmack schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 14:53:
Helemaal mee eens. Dit zijn geen leuke prijzen meer. Zie niet in waarom de Nexus 6P zoveel goedkoper was. Verder is de upgrade van 6P naar een Pixel XL niet zaligmakend. Denk dat ik wacht op de volgende Pixel XL.
Daar moet je Mario Draghi ook voor bedanken natuurlijk; die heeft de koers € aardig om zeep geholpen de laatste jarenSeñor Sjon schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 14:56:
Vroeger kon je de euro/dollar 1-op-1 omzetten, maar inmiddels hanteren ze regionale prijzen. Als ze Apple na gaan doen, kan ik net zo goed een Apple kopen.
Nee, dit is het niet het jaar voor de innovatie en scherpe prijzen van Apple, Samsung en Google.
[ Voor 13% gewijzigd door beschuitfluiter op 05-10-2016 18:01 ]
¯\_(ツ)_/¯
Eens, zowel de iPhone 7 alsook deze pixel brengen niet veel meer dan mijn huidige iphone 6. Ben ook bang dat Google assistent in nl niet zo goed zal werken als in de us.Señor Sjon schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 14:56:
Vroeger kon je de euro/dollar 1-op-1 omzetten, maar inmiddels hanteren ze regionale prijzen. Als ze Apple na gaan doen, kan ik net zo goed een Apple kopen.
Nee, dit is het niet het jaar voor de innovatie en scherpe prijzen van Apple, Samsung en Google.
Hier ben ik het helemaal met eens. Dat de prijs zo hoog is hoeft geen probleem te zijn als je hem na een jaar goed kan verkopen, als dat echter zo gaat als bij de Nexus 5X en 6P zie ik het bijzonder somber in.springfield89 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 18:17:
Het probleem bij de Pixel is niet zomaar de hoge prijs. Bij een iPhone weet je dat je na een jaar nog veel geld ervoor krijgt. De Pixel gaat na een jaar wellicht heel wat waarde verloren hebben.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Onzin, dat zie ik mensen wel vaker beweren. In verhouding krijg je er gewoon evenveel voor. Al heb ik zo m'n twijfels bij deze Pixel telefoons die absurd geprijsd zijn. Maar aangezien er zo te lezen toch mensen gek genoeg zijn om dit toestel aan te schaffen, zijn er ook vast mensen die gek genoeg zijn om 'm voor een fors bedrag over te nemen.springfield89 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 18:17:
Het probleem bij de Pixel is niet zomaar de hoge prijs. Bij een iPhone weet je dat je na een jaar nog veel geld ervoor krijgt. De Pixel gaat na een jaar wellicht heel wat waarde verloren hebben.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Eerst zeg je onzin en daarna zeg je dat je twijfels hebt bij deze Pixel telefoons. Ik heb het gewoon over de Pixel ook en spreek nergens over een andere smartphone. En daarbij ik had een Nexus 5X, gekocht bij release. No way dat ik deze terug kan verkopen met dezelfde verhouding als dit een iPhone zou zijn. Ik ga er nog niet de helft voor krijgen dan dat ik ervoor betaald heb.Laguna schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 22:22:
[...]
Onzin, dat zie ik mensen wel vaker beweren. In verhouding krijg je er gewoon evenveel voor. Al heb ik zo m'n twijfels bij deze Pixel telefoons die absurd geprijsd zijn. Maar aangezien er zo te lezen toch mensen gek genoeg zijn om dit toestel aan te schaffen, zijn er ook vast mensen die gek genoeg zijn om 'm voor een fors bedrag over te nemen.
Dat bedoel ik dus, je baseert je uitspraak op eerdere ervaringen. De Nexus 5X is daar een slecht voorbeeld van, daarvan wist je bij aanschaf al dat je teveel betaalde voor wat je kreeg. Als je een Android toestel koopt met een goede prijs/kwaliteit verhouding verlies je er in verhouding niet meer op dan op een iPhone. Goede voorbeelden zijn de Nexus 5 en OP3.springfield89 schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 13:00:
[...]
Eerst zeg je onzin en daarna zeg je dat je twijfels hebt bij deze Pixel telefoons. Ik heb het gewoon over de Pixel ook en spreek nergens over een andere smartphone. En daarbij ik had een Nexus 5X, gekocht bij release. No way dat ik deze terug kan verkopen met dezelfde verhouding als dit een iPhone zou zijn. Ik ga er nog niet de helft voor krijgen dan dat ik ervoor betaald heb.
Apple houdt hun prijzen ook gewoon constant hoog, terwijl android smartphones in prijs zakken. Om de 2de hands prijzen hoog te houden zou Google de nieuwprijs van de Pixel ook hoog moeten houden en dan zou de vraag ernaar op de 2de hands markt ook nog groot genoeg moeten zijn.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Toch niet. Je krijgt voor een tweede hans iphone systematisch meer dan voor tweede hans Android phones. Er is een levendige handel door mensen die wel een iPhone willen maar niet willen/kunnen veroorloven. Dit drijft de prijs op voor oudere iphones, onafhankelijk van de kwaliteit. Daardoor zijn mijn iphones ook nooit duurder geweest dan topmodellen Android phones. De resale value ligt significant hoger.Laguna schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 14:56:
[...]
Dat bedoel ik dus, je baseert je uitspraak op eerdere ervaringen. De Nexus 5X is daar een slecht voorbeeld van, daarvan wist je bij aanschaf al dat je teveel betaalde voor wat je kreeg. Als je een Android toestel koopt met een goede prijs/kwaliteit verhouding verlies je er in verhouding niet meer op dan op een iPhone. Goede voorbeelden zijn de Nexus 5 en OP3.
[ Voor 37% gewijzigd door ASW1 op 09-10-2016 17:09 ]
Toch wel. Ik had samen met een collega zo'n jaar geleden gekeken wat hij voor z'n iPhone 5s kreeg en ik voor m'n Nexus 5 en in verhouding was dat vrijwel gelijk. Het probleem is dat er bij Android heel veel verschillende toestellen beschikbaar zijn en hoe onbekender ze zijn hoe moeilijker ze zullen verkopen. Mensen verkijken zich gewoon vaak op het hogere bedrag van een iPhone en denken daarom automatisch omdat ze er meer geld voor krijgen dat ze een betere resale waarde hebben, maar ze vergeten dat ze er ook veel meer voor betaald hebben. Over het algemeen schrijft zowel een Android toestel als een iPhone over 2 jaar tijd de helft af. Wat dus in mijn voorbeeld resulteerde in 350 euro verlies op een iPhone en 200 euro verlies op een Nexus 5.Lt. Marx schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 16:38:
[...]
Toch niet. Je krijgt voor een tweede hans iphone systematisch meer dan voor tweede hans Android phones. Er is een levendige handel door mensen die wel een iPhone willen maar niet willen/kunnen veroorloven. Dit drijft de prijs op voor oudere iphones, onafhankelijk van de kwaliteit. Daardoor zijn mijn iphones ook nooit duurder geweest dan topmodellen Android phones. De resale value ligt significant hoger.
In het Pixel topic zijn al diverse mensen waarbij de bestelling geannuleerd is omdat het geen amerikaanse creditcard betrof.vantslot schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 18:13:
Iemand enige ervaring met een bestelling plaatsen via de Amerikaanse Google Store? Ik ga in november vrienden in Amerika bezoeken en dacht als ik nu met Amerikaanse VPN een bestelling plaats en hun adres invoer, gaat dit dan goed? Of wordt betaling geblokkeerd omdat creditcard niet Amerikaans is?
Ah das jammer. Hadden die wel een Amerikaans adres? Dan rest mij op goed geluk een Best Buy binnen te lopen en er 1 te kopen. Zijn er verder nog Retailers die het toestel verkopen?DigitalError schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 18:19:
[...]
In het Pixel topic zijn al diverse mensen waarbij de bestelling geannuleerd is omdat het geen amerikaanse creditcard betrof.
[ Voor 4% gewijzigd door vantslot op 14-10-2016 18:24 ]
[Google Pixel] Levertijden & Prijzenvantslot schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 18:24:
[...]
Ah das jammer. Hadden die wel een Amerikaans adres? Dan rest mij op goed geluk een Best Buy binnen te lopen en er 1 te kopen. Zijn er verder nog Retailers die het toestel verkopen?
Haha, ja inmiddels gedaan. Lees dat het niet om de Google Store in Amerika gaat, maar om een andere winkel in de UK. Wellicht toch nog het proberen waard, alhoewel ik geen ander resultaat verwacht.DigitalError schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 18:33:
[...]
[Google Pixel] Levertijden & Prijzen
hier kun je even teruglezen wat ze precies hadden
[ Voor 18% gewijzigd door FrankGuthrie op 14-10-2016 21:56 ]
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Nope, is erg traag vergeleken met Oneplus 3, Galaxy S7, iPhone 6/7 etc...DigitalError schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 23:42:
ligt het aan mij of is die vingerscanner niet echt snel?
[ Voor 19% gewijzigd door FrankGuthrie op 15-10-2016 12:21 ]
Russian Blue Neji
Kate Bush
Volgens de google Store moet het verzend adres het zelfde zijn als het adres waarop je creditcard geregistreerd is. Denk dus dat bestellen in een buitenlandse Store niet gaat werken helaas.vantslot schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 18:36:
[...]
Haha, ja inmiddels gedaan. Lees dat het niet om de Google Store in Amerika gaat, maar om een andere winkel in de UK. Wellicht toch nog het proberen waard, alhoewel ik geen ander resultaat verwacht.
Ah, thanks! Nee, gaat dan idd niet werken. Jammer! Dan maar hopen dat een Best Buy ze op voorraad heeft tzt.kadaverke schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 15:48:
[...]
Volgens de google Store moet het verzend adres het zelfde zijn als het adres waarop je creditcard geregistreerd is. Denk dus dat bestellen in een buitenlandse Store niet gaat werken helaas.
Welke banden zoal dan? En welke Nexus modellen?Megupe schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 22:58:
Wat je bij de eerdere Nexus' had was dat er vaak een paar banden misten om alle in Nederland gebruikte banden te kunnen gebruiken.
OK, hier gaan we:DigitalError schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 19:43:
[video]
valt dus allemaal wel mee dat ie niet waterdicht is.
[ Voor 10% gewijzigd door Tigerblood op 21-10-2016 19:57 ]
Anoniem: 679778
YouTube: Google Pixel - Scratch test, BEND test, Burn test - Durability videoB-Art schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 10:07:
Lees wel bij diverse reviews dat het glazen paneeltje aan de achterkant snel krast
Russian Blue Neji
Kate Bush
[ Voor 11% gewijzigd door Swurgin op 05-12-2016 12:44 ]
"... Reckon luck sees us the same Reckon love deals us the same ..." Mark Hollis (Talk Talk)
Wat ik begrijp is dat ja, het blijft werken, maar er blijven vocht sporen achter op componenten die droog zouden moeten blijven omdat op langere termijn het vocht voor oxidatie zorgt.DigitalError schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 19:43:
[video]
valt dus allemaal wel mee dat ie niet waterdicht is.
Dit kan ik bevestigen. Mijn glazen plaatje had na 2 dagen al kleine krasjes. Ze zijn alleen zichtbaar als je heel goed kijkt, maar ze zijn er wel. Aan de voorkant nog niks na 5 dagen. Het lijkt wel alsof de achterkant geen gorilla glass is, en de voorkant wel.B-Art schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 10:07:
Lees wel bij diverse reviews dat het glazen paneeltje aan de achterkant snel krast
Ik heb de Nexus 6 gehad en daarna de Nexus 6P. Ik heb nu sinds een kleine week de Pixel XL en merk duidelijk verschil met mijn 6P. De Pixel voelt erg snel aan. Wat dat betreft ga je er dus zeker op vooruit. De nieuwe launcher vind ik ook erg prettig werken en werkt beter op de Pixel dan op mijn 6P (logisch uiteraard).Arunia schreef op donderdag 22 december 2016 @ 08:08:
Ik heb nu de Nexus 6. Met name vanwege de prijs met abonnement. Denk dat onder andere nu ook coolblue de telefoons uit het buitenland haalt.
Als ik kijk naar de specs, behalve het nieuwe soc en wat andere dingen lijkt de Pixel xl minder dan de 6. Had iemand van jullie de 6 en hoe voelt de Pixel qua snelheid?
Hier sluit ik mij helemaal bij aan.dvermeul schreef op woensdag 28 december 2016 @ 11:53:
[...]
Ik heb de Nexus 6 gehad en daarna de Nexus 6P. Ik heb nu sinds een kleine week de Pixel XL en merk duidelijk verschil met mijn 6P. De Pixel voelt erg snel aan. Wat dat betreft ga je er dus zeker op vooruit. De nieuwe launcher vind ik ook erg prettig werken en werkt beter op de Pixel dan op mijn 6P (logisch uiteraard).
Ik heb hem bij Coolblue vandaan en die haalt ze idd uit het buitenland; Engeland om specifiek te zijn. Er zat keurig een adapter bij.
"... Reckon luck sees us the same Reckon love deals us the same ..." Mark Hollis (Talk Talk)
Voor wat betreft je eerste opmerking over de kwaliteit van het display: helemaal mee eens! Prachtig scherm.Swurgin schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 13:20:
[...]
Hier sluit ik mij helemaal bij aan.
Ik vind de Pixel XL echt een puur genot om te gebruiken. Ik vind het ook een fijner toestel dan Nexus 6P.
Vooral de display. En de batterij gaat ook veel langer mee.
Ik wil eens vragen. Ik vond het scherm van de 6P werkelijk een ontzettende vinger-vet magneet. Na een hallve dag zat het scherm helemaal vol met vet en afdrukken, ondanks altijd schone handen. Ook kon ik het vet er nooit goed af krijgen met bv een droog, zijden brillenddoekje (wat bij andere toestellen altijd wel werkte). Je wreef het als het ware alleen maar uit.
Dit heb ik nog nooit gehad met andere toestellen en gelukkig met de Pixel ook niet.
Hebben / vinden jullie dat ook ?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Donstil schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 21:59:
Ik heb sinds een weekje een XL. Bevalt me uitstekend, niets dan lof over deze versie van Android.
Ik ben na 10jaar alle iPhone's overgestapt halverwege januari naar een Samsung S7. Dat beviel me toch wat minder maar om Android nog 1kans te geven bij de pixel terecht gekomen en die bevalt geweldig.
Ik heb alleen een oplaad vraagje.
Ik heb een MacBook en daar zit ook een USB-C lader bij. Kan ik daar mijn Pixel XL gewoon mee opladen? De output is wat zwaarder voor zover ik kan zien maar voltage is gelijk.
Daar heb ik me inderdaad ook in verdiept. Misschien wacht ik nog even op de OnePlus 5 om te vergelijken.Arunia schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 08:05:
@Dubrillion Ik ben zelf afgelopen week voor de oneplus 3t gegaan. Sneller dan mijn Nexus 6,maar wel maar 1080p ipv 1440p. Dit merk je echter niet. Hij is wel 5,5 inch itt de 6 van de nexus 6.
Wellicht een optie? Ik wilde namelijk ook graag de pixel, maar met dezelfde redenen maar vanaf gezien.
Nog steeds een toptoestel, nog beter geworden met Android O. De accuduur is fantastisch. Ik zou hem alleen nu niet meer voor de nieuwprijs kopen, zeker nu de opvolger zo dichtbij is.Wackmack schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 10:13:
Hoe zijn de ervaringen??
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq