de nederlandse assistent werkt nog niet toch ?
en nog andere '' belemmeringen''omdat het geen officiele NL pixel is ?
Als ik dit topic een beetje doorlees, dan is cash toch wel de enige manier om er zeker van te zijn dat je je toestel kunt kopen. Nederlandse kaarten worden ook geweigerd, dus ik zie niet waarom Belgische kaarten wel geaccepteerd zullen worden. Succes!timyyy schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 16:12:
Ik ben van plan om deze week naar Duitsland te rijden. Weet er iemand of ik daar kan betalen met mijn (Belgische) Visa-kaart of is het enkel mogelijk met cash?
Tot zo ver geen belemmeringen, en in de assistant is alles in het Nederlands en begrijpt mijn spraak.west-13 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 16:11:
de nederlandse assistent werkt nog niet toch ?
[ Voor 6% gewijzigd door Azerox op 26-10-2016 22:19 ]
Hoe zet je GA in het Nederlands danAzerox schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 18:44:
[...]
Tot zo ver geen belemmeringen, en in de assistant is alles in het Nederlands en begrijpt mijn spraak.
Edit: Praat ook in het Nederlands terug
Waar ga je hem ergens halen? Kan je na de aankoop laten weten of ze daar ook de XL 32gb hadden?timyyy schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 16:12:
Ik ben van plan om deze week naar Duitsland te rijden. Weet er iemand of ik daar kan betalen met mijn (Belgische) Visa-kaart of is het enkel mogelijk met cash?
Anoniem: 643215
Signature
Ik ga morgen eerst in Aken proberen. Ik zal horen welke types ze eventueel nog op voorraad hebben.jan-ve schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 06:58:
[...]
Waar ga je hem ergens halen? Kan je na de aankoop laten weten of ze daar ook de XL 32gb hadden?
Thanks!
Super! Bedankt hiervoor!timyyy schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 09:24:
[...]
Ik ga morgen eerst in Aken proberen. Ik zal horen welke types ze eventueel nog op voorraad hebben.
Geen idee eigenlijk.YoungStarDC schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 22:58:
[...]
Hoe zet je GA in het Nederlands dan? Ik heb nu een Amerikaanse variant, dus wellicht dat het daar aan ligt, maar kan het niet 1, 2, 3 vinden.
Haal je hier niet Assistant en Now door elkaar? Assistant is volgens mij alleen in het Engels en Duits beschikbaar.Azerox schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:48:
[...]
Geen idee eigenlijk.
Ik had dit al toen ik hem voor het eerst gebruikte.
Als ik zeg: Hoe is het weer morgen? Dan spreekt een mevrouw Nederlands en krijg ik Google weer erbij.
Ook handig in de auto: Oke google, speel <insert naam-title> dan speelt hij dat filmpje af via Youtube.
I like it.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Dat doe ik inderdaad. Dat is ook een nieuwe functie voor mij.FirePuma142 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:59:
[...]
Haal je hier niet Assistant en Now door elkaar? Assistant is volgens mij alleen in het Engels en Duits beschikbaar.
Dacht ik al!Azerox schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 11:23:
[...]
Dat doe ik inderdaad. Dat is ook een nieuwe functie voor mij.
Via Allo geprobeerd en deze is inderdaad alleen in EN en DE.
Vind je? Siri blijft luisteren, Bij deze moet ik steeds google roepen.. en dan mijn vraag verder stellen....YoungStarDC schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 13:33:
[...]
Dacht ik al!Anyway, assistant is wel erg gaaf en ik vind het persoonlijk bruikbaarder dan Siri omdat je kan doorvragen over hetzelfde onderwerp. Het is natuurlijk maar de vraag of ik het zal blijven gebruiken maar het is sowieso leuk om mee te spelen.
Apple iPhone 16 Pro MAX | Tesla Model 3 LR with Acceleration Boost (MY'21)
Vind persoonlijk van wel ja! Over dat steeds roepen heb je wel gelijk overigens, maar voor mij is dat geen probleem. Misschien dat ze daar in de toekomst met een instelling voor komen. Ik hoop wel dat ze meer applicaties kunnen gaan integreren en dat GA ook echt slimmer wordt.CoolHead621 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 13:38:
[...]
Vind je? Siri blijft luisteren, Bij deze moet ik steeds google roepen.. en dan mijn vraag verder stellen....
Nice, veel plezier ermee! Ik las van meerdere hier dat er contant betaald moest worden. Blijkbaar had je gelukkaarts schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 22:23:
Vandaag in Emmerich geweest en een Pixel 5" gescoord en betaald met ING creditcard.
Dit ging zonder problemen en nu zo blij als een klein kind 😉
en nu 1 minderMrFJB schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 11:24:
Ondertussen is de Pixel 32GB black op voorraad bij belsimpel.
Heb je er een gevonden in Aken?timyyy schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 09:24:
[...]
Ik ga morgen eerst in Aken proberen. Ik zal horen welke types ze eventueel nog op voorraad hebben.
En, wat vind je ervan?Anoniem: 643215 schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 17:28:
Hi guys,
Het is eindelijk gelukt om een Pixel te bemachtigen.
De Telekom Shop in Kleef nam na 100x proberen de telefoon op en had nog twee Pixel XL's liggen.
Laat nou net wezen dat ik er twee ging halen (ik + een vriend).
Voor de zekerheid reden we wel eerst langs de Telekom Shop in Emmerich omdat ik graag de 128gb versie wou. Daar hadden ze alleen nog maar de 32gb, dus hebben we die sowieso genomen.
Bij Kleef hebben we de andere gehaald. Er is dus nog 1x een 32gb versie over na ons bezoek.
Neemt contant geld mee!
Super! Ik hoop op de xl in Aken.Anoniem: 643215 schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 19:46:
Tot nu toe lekker telefoontje hoor! Ik kwam van de 6P af. Ik merk dat hij iets snappier is, camera stukkie beter en 7.1 is ook iets lekkerder.
[...]
Sorry ben niet meer gegaan.. Heb 32gb black op belsimpel besteld
haha kansloos dit...ik wacht wel ff op de officiële lancering in Nederland.timyyy schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 14:02:
De prijs bij Belsimpel is ondertussen van €799 naar €859 gegaan voor een Pixel 32GB.
Ook de 128GB variant is €60 duurder geworden.
Het probleem is dat marktbreed de vraag het aanbod overstijgt, niet dat webwinkels er geld aan willen verdienen. Er zijn gewoon te weinig devices voor het aantal geïnteresseerden. Dus laten we hopen dat er snel meer beschikbaar komen!Arunia schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 16:53:
Als mensen het er voor uitgeven, dan zullen de prijzen verhoogd worden. Zeker als ze de enige zijn die leveren.
Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.
In het licht van het bovenstaande, hier schijnen er weer een paar modellen op voorraad te zijn...pprs schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 19:13:
[...]
Het probleem is dat marktbreed de vraag het aanbod overstijgt, niet dat webwinkels er geld aan willen verdienen. Er zijn gewoon te weinig devices voor het aantal geïnteresseerden. Dus laten we hopen dat er snel meer beschikbaar komen!
Dat lijkt me niet. Hij is uitgebracht in 6 landen en Nederland zit daar niet bij. Alles wat hier nu verkocht wordt is dus import en daarom duur.Belecthor schreef op maandag 07 november 2016 @ 12:51:
Is het nou echt zo dat die prijs van de Pixel op €800+ blijft? Ik dacht dat dit kwam door de initiële schaarste van de telefoon.
Polestar 2 | SMSR | 19" | Pilot | Magnesium
Ik hoorde van een collega dat Belsimpel onder andere UK modellen verkoopt (met verloopstekker).pprs schreef op donderdag 10 november 2016 @ 15:54:
Ter info: in de Belsimpel-winkels is het toestel op voorraad en kun je hem ook bekijken als demomodel. Voor als je nog niet de kans gehad hebt om ermee te spelen.
Cons:::BB4E
Jammer dat deze oplader niet in nederland verkrijgbaar is..shameblaster schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 10:22:
[...]
Ik hoorde van een collega dat Belsimpel onder andere UK modellen verkoopt (met verloopstekker).
Ik ben benieuwd of er dit jaar nog een officiële release komt in de Benelux.
Cons:::BB4E
Ik hoop zo snel mogelijk. Ik mag in Maart verlengen dus hoe eerder hij hier komt hoe sneller de prijs daalt.Arunia schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 11:17:
Ik hoorde eind november richting de 27e. Maar ja, voorlopig is mijn geld weer op haha.
En van wie "hoorde" je dat? Het zou wel fijn zijn als je je bron vermeldt.Arunia schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 11:17:
Ik hoorde eind november richting de 27e. Maar ja, voorlopig is mijn geld weer op haha.
Was ook horen zeggen, dus geen bron. Hopen mag altijd natuurlijk.dj_killjoy schreef op donderdag 24 november 2016 @ 13:13:
[...]
En van wie "hoorde" je dat? Het zou wel fijn zijn als je je bron vermeldt.
Eerder werd ook al gesproken dat deze 20 oktober zou uitkomen [klik], maar dat blijkt dus lariekoek te zijn.
Het zou kunnen, maar de vraag is of je bereid bent daar op te wachten...vantslot schreef op donderdag 24 november 2016 @ 15:31:
Denken jullie overigens dat de Pixel XL voor deze prijs verkocht blijft worden? Of zouden we over zeg maar een half jaar een pricedrop zien?
Ben momenteel erg blij met mijn iPhone 7 Plus, dus hou het er nog wel even mee vol. Maar als smartphone fanaat altijd benieuwd naar het laatste van zowel Apple als Google. En de Pixel XL lijkt op alles wat ik in een Android-toestel zoek, behalve de ontzettend hoge prijs. Aangezien een Nexus ook altijd 25% goedkoper was na een half jaar, hoop ik daar met de Pixels ook op.dj_killjoy schreef op donderdag 24 november 2016 @ 17:37:
[...]
Het zou kunnen, maar de vraag is of je bereid bent daar op te wachten...
Als je al een Iphone 7 plus hebt, waarom wil je dan ook nog een Pixel XL?vantslot schreef op donderdag 24 november 2016 @ 19:15:
[...]
Ben momenteel erg blij met mijn iPhone 7 Plus, dus hou het er nog wel even mee vol. Maar als smartphone fanaat altijd benieuwd naar het laatste van zowel Apple als Google. En de Pixel XL lijkt op alles wat ik in een Android-toestel zoek, behalve de ontzettend hoge prijs. Aangezien een Nexus ook altijd 25% goedkoper was na een half jaar, hoop ik daar met de Pixels ook op.
Over een half jaar de 7 Plus verkopen en dan de Pixel XL halendj_killjoy schreef op donderdag 24 november 2016 @ 19:58:
[...]
Als je al een Iphone 7 plus hebt, waarom wil je dan ook nog een Pixel XL?
Naar mijn weten nog helemaal niets. Aangezien het al december is verwacht ik dat er voor de kerst ook niets meer gaat veranderen want dat zou veels te laat zijn om nog 'the holiday season' mee te pakken in andere landen.TrJ schreef op maandag 5 december 2016 @ 22:17:
Nog nieuwe geruchten over een releasedatum in Nederland?
Nope. Ik denk niet dat we het toestel nog dit jaar mogen verwachten...TrJ schreef op maandag 5 december 2016 @ 22:17:
Nog nieuwe geruchten over een releasedatum in Nederland?
In Duitsland zelf kennelijk ook moeilijk.. "Gerät in Kürze verfügbar."rob-bo schreef op donderdag 1 december 2016 @ 08:03:
Dat staat her en der al in dit topic.
https://www.telekom.de/un...shop?wt_mc=ii_zb_phx-ico2
[ Voor 24% gewijzigd door sk1nny666 op 15-12-2016 10:16 ]
Anoniem: 284893
Ik heb er 1 via Belsimpel.Anoniem: 284893 schreef op zondag 18 december 2016 @ 12:19:
Iemand die bij Belsimpel de XL 32GB (black) heeft aangekocht? Ik vroeg me af uit welk land deze toestellen origineel komen?
En of de 'Voor 23.30 uur besteld, morgen gratis in huis*' wel effectief klopt?
Zie wisselende berichten..
[ Voor 7% gewijzigd door Mirr0r op 19-12-2016 10:26 ]
[ Voor 19% gewijzigd door -EvoLution- op 20-12-2016 20:51 ]
Ik ben er ook wel een beetje bang voor. Ik mag over 3 maanden verlengen, maar zoals het er nu uitziet wordt het een OnePlus 3T. Die lijkt nog het meeste op de Pixel. Jammer want na Samsung wil ik toch wel heel graag weer ''Vanilla'' AndroidMirr0r schreef op maandag 30 januari 2017 @ 09:04:
Heel eerlijk ga ik er niet van uit dat de Pixel nog een official release krijgt in BENELUX.
Het is een pracht van een toestel don't get me wrong. Maar met een paar maanden komen weer nieuwere toestellen. Ik heb er zelf de hoofdprijs voor betaald bij belsimpel destijds.
De webshop waar je hem vandaan hebt is verantwoordelijk voor jou garantie/support.ndsc schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 19:38:
Ik heb nu de Pixel 32GB van Paradigit. Uiteraard is dit geen NL release.
Heeft iemand ervaringen betreffende garantie en support met zulke import devices via een webshop?
Als medewerker van Paradigit misschien een late reactie je krijgt gewoon volledig support en garantie van ons het toestel komt uit Ierland van onze Komplett tak.ndsc schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 19:38:
Ik heb nu de Pixel 32GB van Paradigit. Uiteraard is dit geen NL release.
Heeft iemand ervaringen betreffende garantie en support met zulke import devices via een webshop?
[ Voor 4% gewijzigd door Flitskikker op 29-03-2017 15:28 ]
DaveD
[ Voor 19% gewijzigd door The Wizard op 12-08-2017 15:57 ]
vanpeltje
Waarom post je niet gewoon de bol.com link ?vanpeltje schreef op woensdag 12 april 2017 @ 22:56:
Hej guys,
De Google Pixel 32 GB Zwart gewoon verkrijgbaar in NL. Ik heb hem knip gevonden en besteld!
A.s. vrijdag in huis..
[ Voor 16% gewijzigd door The Wizard op 12-08-2017 15:58 ]
Huawei P10 voldoet aan al je eisen?Jazco2nd schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 15:24:
Wel jammer dat de telefoon nauwelijks beschikbaar wordt gemaakt in NL. Als je nu een compact goed (minimaal SnapDragon 625 of 808/821) toestel wil met fingerprint, NFC, LTE Band 20 (800Mhz) support, 5G Wifi en kleiner dan 145mm bij 70mm kan je kiezen uit iPhones of.. de Google Pixel.
ha sorry, sowieso geen dikke laag van de fabrikant erover heen. Die van Huawei is nogal dik. In eerste instantie lijkt dat meer op iOS. Wel ideale specs ja. Ik weet dat je een andere launcher kan gebruiken, maar vraag me af of ze ook niet de notification balk en Settings compleet hebben aangepast.
[ Voor 11% gewijzigd door Jazco2nd op 09-08-2017 16:30 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq