Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desaf
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-01-2024
Denken jullie dat de pixel nog in waarde zal dalen voordat de nieuwe pixel uitkomt?
Ik ben ook benieuwd of anderen via eglobalcentral hebben besteld en wat hun ervaringen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-06 12:53

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Frank S schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 14:16:
Ik heb 'm vorige week, tijdens vakantie in de USA, besteld via Amazon. 128Gb uitvoering voor $619.
hoe laat je hem dan bezorgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank S
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 02-06 09:31
Bij de receptie van mijn hotel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01:07
graphy schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 19:36:
Heeft iemand de Pixel bij eGlobal Central gekocht? Daar is ie ongeveer 500 euro: https://www.eglobalcentra...free-unlocked-silver.html
Desaf schreef op woensdag 6 september 2017 @ 19:20:
Denken jullie dat de pixel nog in waarde zal dalen voordat de nieuwe pixel uitkomt?
Ik ben ook benieuwd of anderen via eglobalcentral hebben besteld en wat hun ervaringen zijn.
Inmiddels 2 besteld via eGlobalCentral, voor mezelf en voor de vrouw. Extreem super zeer tevreden. Had voor haar eerst besteld en duurde 3 weken. Had de mijne 2 weken later besteld. Ik ontving de mijne 1 dag na die van haar :)

Aanrader dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• purist
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11-06 23:38
Desaf schreef op woensdag 6 september 2017 @ 19:20:
Haha, ik zit in dezelfde situatie. Ik hoop (en verwacht) dat hij nog in prijs daalt zodra begin oktober de Pixel 2 officieel is aangekondigd. Ikzelf lees toch redelijk wat negatieve reacties over eglobalcentral, met name bij de omgang met defecten of andere problemen. Waarschijnlijk reis ik begin oktober naar een Media Markt in Duitsland af om er daar één op te pikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desaf
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-01-2024
purist schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 13:36:
[...]

Haha, ik zit in dezelfde situatie. Ik hoop (en verwacht) dat hij nog in prijs daalt zodra begin oktober de Pixel 2 officieel is aangekondigd. Ikzelf lees toch redelijk wat negatieve reacties over eglobalcentral, met name bij de omgang met defecten of andere problemen. Waarschijnlijk reis ik begin oktober naar een Media Markt in Duitsland af om er daar één op te pikken.
Ik houd Eglobalcentral een paar dagen in de gaten en zie dat de prijs van de pixel gedaald is. Misschien nog eventjes wachten dat ie tegen de 400 EUR aan komt. Dan wordt het wel een interessante aanbieding. Ik ben overigens wel aan het twijfelen of ik een normale pixel of een XL moet nemen. Iemand nog suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• purist
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11-06 23:38
Desaf schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 14:19:
[...]

Ik houd Eglobalcentral een paar dagen in de gaten en zie dat de prijs van de pixel gedaald is. Misschien nog eventjes wachten dat ie tegen de 400 EUR aan komt. Dan wordt het wel een interessante aanbieding. Ik ben overigens wel aan het twijfelen of ik een normale pixel of een XL moet nemen. Iemand nog suggesties?
Zeker waar, maar wat als je bijvoorbeeld last hebt van het (redelijk) vaak voorkomende microfoon probleem? Bij Eglobalcentral aankloppen levert dan wellicht niks op en ben je de lul.. Dan wacht ik liever nog even tot de prijs daalt bij onze oosterburen en hem vervolgens daar haal bij een meer betrouwbare partij (Media Markt/Saturn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01:07
purist schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 14:34:
[...]

Zeker waar, maar wat als je bijvoorbeeld last hebt van het (redelijk) vaak voorkomende microfoon probleem? Bij Eglobalcentral aankloppen levert dan wellicht niks op en ben je de lul.. Dan wacht ik liever nog even tot de prijs daalt bij onze oosterburen en hem vervolgens daar haal bij een meer betrouwbare partij (Media Markt/Saturn).
Waarom zou je niet gewoon fabrieksgarantie hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scandalous
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-06 11:21
Jazco2nd schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 10:37:
[...]

Waarom zou je niet gewoon fabrieksgarantie hebben?
Omdat bij de meeste OEMS geen wereldwijde fabrieksgarantie gehanteerd wordt. Hierdoor moet de fabrieksgarantie geclaimed worden in het land waar het toestel vandaan komt.

Als een toestel bij HTC Taiwan vandaan komt, moet de garantie ook daar geclaimed worden. HTC Nederland zal je in dat geval niet helpen omdat het toestel niet via hun geleverd is.

Ik heb toevallig gister contact gehad met Google support USA omtrent de Pixel 2 XL. Als ik de telefoon via de Amerikaanse Google store koop, dan zal de garantie ook via hun verlopen. Dit betekent dus dat Google Nederland niets voor mij kan doen omdat zij de telefoon niet verkopen. En al verkochten zij deze wel dan zouden zij waarschijnlijk nog niets voor mij kunnen betekenen.

[ Voor 26% gewijzigd door scandalous op 05-10-2017 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-06 21:12

Jeroen

uǝʌ ǝp uɐʌ

Opvallend genoeg zie ik dat dealextreme de Google Pixel nu ook verkoopt voor ~ 600 euro.

"I don't always test my code, but when I do, I test on production."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-05 09:07
De 128gb versie is nu €429 bij eglobal!😉

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:46
€420 voor de 32GB bij eToren

Post hierboven: €360 voor de 32GB versie.

[ Voor 38% gewijzigd door Card Nox op 09-12-2017 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jern010
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-08-2023
Hi all!

Heeft iemand van jullie ervaring met een smartphone kopen via Ali Express? Zag daar zelf een Pixel XL 128GB refurbished voor een kleine 300 staan, best wel interessant. Weet niet of deze ook werkt in Nederland qua netwerk? Op Marktplaats is de spoeling namelijk vrij dun en via Tweakers probeerde iemand mij al op te lichten met Pixel foto's afkomstig van Ebay... Alle tips en overige adressen voor een goede deal zijn welkom :)
Pagina: 1 2 3 Laatste

Let op:
Accessoires moeten besproken worden in: [Google Pixel] Het grote Accessoires topic