Eens, speel met spotify op de soundbar en ingame op die klassieke zender (22 minuten skill songs anyone?) en geluid op 1/10 voor muziek.Pykow schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 15:48:
[...]
Ik denk dat niemand groove gebruikt (ja de 14 dagen trial)
De overige ingame radio stations bevatten genoeg muzieknummers.
Daarnaast ga ik geen groove aanschaffen, terwijl ik spotify heb die 1000x beter is.
LOTG schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 15:41:
Kost geld, ben al tevreden met Pulse en Bass Arena.
True, maar vond het wel grappig en wil ik het graag uitproberen. Zelf heb ik ook spotify dus zal ik nooit voor groove gaan betalen.Pykow schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 15:48:
[...]
Daarnaast ga ik geen groove aanschaffen, terwijl ik spotify heb die 1000x beter is.
PSN: daxcyy | XBL(WIN10): FataL Risky | AMD Ryzen 7 5800X / MSI RTX 2060 / 32GB RAM
Ik heb alle muziek uitstaan. Vind het maar schreeuwerige Amerikaanse rommel eigenlijk
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik heb al Groove sinds Music, werkt heerlijk. De sync met je OneDrive eigen MP3's is ideal, alleen lijken die in Forza niet te werken (in de app wel, handig in de auto).Pykow schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 15:48:
[...]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dat is natuurlijk een kwestie van smaak, maar ik vind dat muziek echt bij Horizon hoort. Vooral dat als je een festival in rijd de muziek van buiten de auto komt.Donstil schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 16:05:
Ik heb alle muziek uitstaan. Vind het maar schreeuwerige Amerikaanse rommel eigenlijk
Heerlijk.
Vooral 's nachts, met alle licht effecten erbij.
Hierbij mijn ingame settingdaxcy schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 13:39:
[...]
heeft ie ook, de i5 4690k. Ik heb hem eventjes een berichtje gestuurd om het nog eens te controleren want ik begin nu ook te twijfelen haha.
Edit: Heb een berichtje gekregen. Hij speelt met een R9 270x, i5 4690k en 16gb ram 40 tot 50 fps op high settings. Het probleem ligt dus duidelijk bij de R9 290 serie!
https://gyazo.com/1f42f555ea1ea0f4a8d7639f4d8374e7
https://gyazo.com/69ac883dad037dfe37f90132e2699ca0
https://gyazo.com/5a2c98a0fd6e338ddf0a0967dbc85225
De enige problemen die ik tot nu toe ondervind, zijn het disconnecten van online sessie (Freeroam en Co-op ((gister avond 6x in 30 minuten))
[ Voor 17% gewijzigd door brainb22 op 30-09-2016 16:29 ]
Natuurlijk niet, hij heeft de dynamic range op maximaal stan. Misschien schaald bij hem de boel wel terug naar alles low 720pbrainb22 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 16:23:
[...]
Hierbij mijn ingame setting
https://gyazo.com/1f42f555ea1ea0f4a8d7639f4d8374e7
https://gyazo.com/69ac883dad037dfe37f90132e2699ca0
https://gyazo.com/5a2c98a0fd6e338ddf0a0967dbc85225
De enige problemen die ik tot nu toe ondervind, zijn het disconnecten van online sessie (Freeroam en Co-op ((gister avond 6x in 30 minuten))

Dynamic rang moet sowieso uit omdat goed te kunnen vergelijken.
Gewoon iedereen van hier toevoegenUberdude schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 15:36:
[...]
Heb maar 2 man in mijn vriendenlijst die deze game hebben en die zitten allebij in Amerika
en muziek in Onedrive pakt ie ook al niet....Pykow schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 15:48:
[...]
Gamertag: timmie271
Waarom zie ik dan nog niemand melden dat je in de skill shop een aantal leuke skills kunt kopen om een tijdelijke boost te krijgen?timmie271 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 15:15:
[...]
Nope. Maar een race die lang is en waar je veel en snel xp en credits mee kan farmen
Dus deze:
Double Down - Earn double Credits from the next Exhibition event you complete
Champion - Earn 30% extra Credits from your next championship
The XP Bump - Earn triple Skills XP from the next 3 Campaign races
Uiteraard zijn er nog wat vaste boosts die je Skills kunnen verhogen of je finish XP/Credits verhogen. Maar het lijkt me logisch dat je die ook wel kunt vinden.
Al merk ik dat ik die race nog niet heb. Gok dat het level 5 van de Horizon Event rechtsonder is?
Ik zie trouwens dat we de 200 leden zijn gepasseerd? (206 nu)
En dat we nu op plek 91 op de globale club leaderboard staan!
Snelste manier om te stijgen is vooralsnog meer leden aan te trekken, dus kom op mensen
[ Voor 12% gewijzigd door Martinspire op 30-09-2016 17:45 ]
Yup. Die komen wel es aan bod maar niet zo duidelijk als jij hier boven neerzetMartinspire schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 17:41:
[...]
Waarom zie ik dan nog niemand melden dat je in de skill shop een aantal leuke skills kunt kopen om een tijdelijke boost te krijgen?
Dus deze:
Double Down - Earn double Credits from the next Exhibition event you complete
Champion - Earn 30% extra Credits from your next championship
The XP Bump - Earn triple Skills XP from the next 3 Campaign races
Uiteraard zijn er nog wat vaste boosts die je Skills kunnen verhogen of je finish XP/Credits verhogen. Maar het lijkt me logisch dat je die ook wel kunt vinden.
Al merk ik dat ik die race nog niet heb. Gok dat het level 5 van de Horizon Event rechtsonder is?
Had die vraag vandaag ook gesteld over de skills:9
Ik snap niet hoe mensen zoveel cashen.
Net Goliath race gedaan met Ford Focus RS. 1stes maar amper 80.000cr pffff. Geeft een klasse S2 wagen meer credits of wat zie ik over het hoofd?
Net Goliath race gedaan met Ford Focus RS. 1stes maar amper 80.000cr pffff. Geeft een klasse S2 wagen meer credits of wat zie ik over het hoofd?
Top game so far, vermaak me er prima mee!
Een klein puntje, veel achterwiel aangedreven auto's, van bmw's tot muscle cars, krijg ik gewoon bijna niet onder controle, hoe geconcentreerd ik ook rij. Best irritant want ik speel de gehele game op expert / pro. Maar de race's met muscle cars of andere achterwiel aangedreven auto's kan ik gewoon niet mee winnen. Meer mensen problemen?
Een klein puntje, veel achterwiel aangedreven auto's, van bmw's tot muscle cars, krijg ik gewoon bijna niet onder controle, hoe geconcentreerd ik ook rij. Best irritant want ik speel de gehele game op expert / pro. Maar de race's met muscle cars of andere achterwiel aangedreven auto's kan ik gewoon niet mee winnen. Meer mensen problemen?
Zonder TCS kan ik inderdaad geen enkele RWD wagen onder controle houden. Vlieg bij het minste of geringste de weg af.swoutr schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 17:56:
Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie
Voor als mensen mij toe willen voegen op xbox live, mijn gamertag is: FataL Risky
PSN: daxcyy | XBL(WIN10): FataL Risky | AMD Ryzen 7 5800X / MSI RTX 2060 / 32GB RAM
Ik had vandaag mijn nieuwe GTX1080 binnen en dacht een mooie game om mee te gaan beginnen is Forza Horizon 3
Voor de mensen die me willen toevoegen: SenaxxNL op XBL
Ik ben dus niet de enige.TunefulDJ_Mike schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 18:02:
[...]
Zonder TCS kan ik inderdaad geen enkele RWD wagen onder controle houden. Vlieg bij het minste of geringste de weg af.
Minder bot op het gas gaan als je wielen niet (bijna) recht staan (dus progressief gas geven, eerst een beetje en geleidelijk steeds meer naarmate je meer rechtuit rijdt). En niet te hard corrigeren als hij opzij stapt (anders fishtail je). Bochtentechniek en finesse is belangrijk bij de RWDs met hoog vermogen.TunefulDJ_Mike schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 18:02:
[...]
Zonder TCS kan ik inderdaad geen enkele RWD wagen onder controle houden. Vlieg bij het minste of geringste de weg af.
Wellicht zijn de controller settings nog wat aan te passen (zelf niet geprobeerd) zodat het wat makkelijker is.
Ik heb die HE Dodge Viper, die had standaard tot 4e versnelling wielspin en na tuning van de versnellingsbak ging hij 200 in zijn 2e en was 1e nog steeds onbruikbaar.

KAn iemand mij inviten in de club? Ik mag hem op de PC gewoon niet joinen omdat het tabje maar grijs blijft

Verwijderd
Dan ben je nog niet ver genoegJaguar645 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 18:46:
KAn iemand mij inviten in de club? Ik mag hem op de PC gewoon niet joinen omdat het tabje maar grijs blijft
Ik doe mijn best, en rij ook best gecontroleerd, niet uitermate lomp, en spin ook niet veel maar alle computer gestuurde auto's knallen me gewoon voorbij, terwijl ik met AWD alles redelijk gemakkelijk win. Beetje ongebalanceerd.NLxAROSA schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 18:30:
[...]
Minder bot op het gas gaan als je wielen niet (bijna) recht staan (dus progressief gas geven, eerst een beetje en geleidelijk steeds meer naarmate je meer rechtuit rijdt). En niet te hard corrigeren als hij opzij stapt (anders fishtail je). Bochtentechniek en finesse is belangrijk bij de RWDs met hoog vermogen.
Wellicht zijn de controller settings nog wat aan te passen (zelf niet geprobeerd) zodat het wat makkelijker is.
Ik heb die HE Dodge Viper, die had standaard tot 4e versnelling wielspin en na tuning van de versnellingsbak ging hij 200 in zijn 2e en was 1e nog steeds onbruikbaar.Echt ziek. Uiteindelijk maar gewoon een drivetrain conversie naar AWD gedaan, was niks mee te beginnen.
Surfers Paradise - Level 5
Byron Bay - Level 4
Outback - Level 2
Yara Forest - Level 3
Straks de 3e showcase doen ook (met de jets)
als dat niet ver genoeg is weet ik het ook niet meer
[ Voor 7% gewijzigd door Jaguar645 op 30-09-2016 18:53 ]
Dit, Forza is altijd beetje overkill geweest in overdreven wheelspin, dan maar gewoon easy mode spelen en AWD gaan rijden (wat nog niet helemaal accuraat is, maargoed).NLxAROSA schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 18:30:
Uiteindelijk maar gewoon een drivetrain conversie naar AWD gedaan, was niks mee te beginnen.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
outback naar lvl 3 en je krijgt clubs unlockedJaguar645 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 18:52:
[...]
Surfers Paradise - Level 5
Byron Bay - Level 4
Outback - Level 2
Yara Forest - Level 3
Straks de 3e showcase doen ook (met de jets)
als dat niet ver genoeg is weet ik het ook niet meer
Geen gas geven tijdens het insturen van de bocht werkt het best. Net als in het echt.swoutr schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 17:56:
<Zinloze tekst hier>
Verwijderd
Niemand die zich erbij online kapot aan ergerd dat ze toerenteller bij de start verwijderd hebben? Zo kun je toch niet fatsoenlijk launchen 😤
Ik trap hem bij de launch maar gewoon lomp in. Maak het daarna vaak wel goed, maar dat is weliswaar offline tegen drivatars (pro).
Jeetje, 5 uur ...Bron schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:48:
Zo, mijn Goliath race van 30 rondes zit er op.
Mocht iemand anders ook zo dom zijn om dit te gaan doen, hier wat screenshots met de settings/results.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Level ging van 450 naar 505
Zoals verwacht telt de XP weer niet mee voor de Club XP.
Zodra je meer dan 10 rondes doet lijkt dit te gebeuren, bij 8 rondes werkt het wel.
Ik wil de GoT Club joinen, maar ik heb nog niet de Club-functie ontgrendeld.
Thanks!Uberdude schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 19:02:
[...]
outback naar lvl 3 en je krijgt clubs unlocked
Wel flauw dat ze hem alleen daaraan koppelen.... Lijkt me handiger gewoon te doen bij de eerste die je naar lvl3 upgrade maar goed
Verwijderd
Eens, ik wist ook niet dat dit de precieze requirement was, had hem kennelijk toevallig al vroegJaguar645 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 19:48:
[...]
Thanks!
Wel flauw dat ze hem alleen daaraan koppelen.... Lijkt me handiger gewoon te doen bij de eerste die je naar lvl3 upgrade maar goed
Maargoed, snel GOT joinen, extra credits en natuurlijk supergeil om met [GOT] voor je naam rond te rijden... Al die australische blondines juichen net wat intenser dan daarvoor merk ik...
Verwijderd
Ik vind het sowieso fucking raar hoe jij je auto wegrijdt bij het begin, ik heb incar view, maar zowel bij 2000 toeren als bij 6-8000 heb je piepende banden die blijven spinnen, alleen traction control gaat het tegen, maargoed dat is zonde van je rondetijdenVerwijderd schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 19:17:
Niemand die zich erbij online kapot aan ergerd dat ze toerenteller bij de start verwijderd hebben? Zo kun je toch niet fatsoenlijk launchen 😤
Kan het verkeer sws niet worden gehalveerd worden?Martinspire schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 20:25:
Kan dat verkeer niet ophoepelen van driftzones?
Ik word langzamerhand een beetje moe van al die drivatars. Lijkt wel alsof ze geprogrammeerd zijn om te saboteren
Vraagje, las ergens dat je via allkeyshop ook een key voor Xboxone kon kopen en deze kon toevoegen aan je xbox account op je pc. Krijg je alleen een xbox account op je pc als je ook daadwerkelijk een xbox hebt? Of kan dit ook als je alleen een PC hebt?
PS4 PSN: Dazzler2120
Verwijderd
Ik speel dit op een PC. Ik ben net in het begin.
Af en toe krijg ik de opdracht een auto te "challengen" (achtervolgen, neem ik aan) en staan de strepen niet meer op de weg. Als ik nu de challenger inhaal, hoe weet ik dan welke route ik moet nemen?
Af en toe krijg ik de opdracht een auto te "challengen" (achtervolgen, neem ik aan) en staan de strepen niet meer op de weg. Als ik nu de challenger inhaal, hoe weet ik dan welke route ik moet nemen?
Je moet vlak achter diegene gaan rijden die je moet challengen.Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 22:11:
Ik speel dit op een PC. Ik ben net in het begin.
Eens je er achter gaat rijden zal je "Challenge" zien verschijnen onder zijn drivatar. Op dat moment moet je op "X" op je controller duwen.
Dan zal er een head to head race starten
Steam: the_real_abradolf | Origin / Uplay: TheRealAbradolf | PSN: lennert1984 | Xbox Live: therealabradolf
Je kunt die challenges ook ontzettend makkelijk te cheesen door gewoon dwars door het landschap te crossen naar het eindpunt.
<Zinloze tekst hier>
Als de head to head race start krijg je vanzelf de route incl. eindpunt op je minimap. Je hebt geen checkpoints ,dus je bent vrij om je eigen (kortere)route te bepalen.Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 22:25:
Maar hoe vind je dan het eindpunt?
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Krijgt iemand shadowplay werkend bij deze game? Ik zou daar graag ingame screenshots mee willen maken.
[ Voor 166% gewijzigd door dannbla op 30-09-2016 23:37 ]
There's no school like the old school and i'm the headmaster
idemdito hier.. Heb nog 6 speedzones 1 danger sign (timber mill.......) en verder alleen maar driftzonesMartinspire schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 20:25:
Kan dat verkeer niet ophoepelen van driftzones?
Had gisteren geluk, zat gister in een gebuggede online freeroam lobby waar geen autos rondreden. was alleen in mijn game want bij de rest reden ze wel rondtimmie271 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 23:36:
[...]
idemdito hier.. Heb nog 6 speedzones 1 danger sign (timber mill.......) en verder alleen maar driftzones
Specs? Settings?Uberdude schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 23:18:
Wat is die game toch geil in 4k DSR
[afbeelding]
6700k 16gb ram 1 gtx1080 1440p gsync monitor. Alles via gforce experience op max gezet en 4k dynamic super resolution aan gezet.
BumpDazzler2120 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 21:25:
Vraagje, las ergens dat je via allkeyshop ook een key voor Xboxone kon kopen en deze kon toevoegen aan je xbox account op je pc. Krijg je alleen een xbox account op je pc als je ook daadwerkelijk een xbox hebt? Of kan dit ook als je alleen een PC hebt?
Ligt het overigens aan mij of staat het volume van FH3 op de PC echt gigantisch hard? Al mijn chat apps enzo zijn veeeeel zachter.
Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie
Shadowplay wordt niet ondersteund door Windows om te gebruiken in UWP-games. Je kunt daarentegen wel gebruik maken van GameDVR; werkt prima!e1ndbaas schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 23:35:
Krijgt iemand shadowplay werkend bij deze game? Ik zou daar graag ingame screenshots mee willen maken.
Hier ook. Ontzettend vervelend.....TunefulDJ_Mike schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 23:46:
Ligt het overigens aan mij of staat het volume van FH3 op de PC echt gigantisch hard? Al mijn chat apps enzo zijn veeeeel zachter.
Zolang je een key hebt en die kan invoeren op xbox.com werkt het op de xbox en pc.
Je maakt een microsoft account aan, ik weet niet of je xbox codes op de pc kunt gebruiken namelijk
Nou, die laatste showcase is ook wel een beetje een Let-down zeg. Oké, zijn sowieso beetje over the top maar had van de laatste wel wat anders verwacht (geen spoilers). Andere setting, andere auto. Dit captured echt totaal niet de horizon setting als je het mij vraagt
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Heb pas de eerste 2 gespeeld, waren inderdaad maar een beetje matig. En in de vorige games mocht je ook de showcase auto houden wat deze keer niet zo isMu.siQ schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 23:49:
Nou, die laatste showcase is ook wel een beetje een Let-down zeg. Oké, zijn sowieso beetje over the top maar had van de laatste wel wat anders verwacht (geen spoilers). Andere setting, andere auto. Dit captured echt totaal niet de horizon setting als je het mij vraagt

Ik heb ineens 2x een warthog in m'n garage staan zonder dat ik iets gedaan heb 
Vond ze ook wel erg makkelijk eigenlijk. Ze laten je gewoon net aan winnen, waar dat bij horizon 2 nog wel es anders was..Mu.siQ schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 23:49:
Alright! Top thankstimmie271 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 23:47:
[...]
Zolang je een key hebt en die kan invoeren op xbox.com werkt het op de xbox en pc.
Thanks. Ik heb dezelfde specs incl 1440p gsync monitor, echter zit ik nog op een gtx970. Ik weet niet of ik moet wachten op een 1080tiUberdude schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 23:43:
[...]
6700k 16gb ram 1 gtx1080 1440p gsync monitor. Alles via gforce experience op max gezet en 4k dynamic super resolution aan gezet.
35 fps, was meer om wat mooie fotos te maken. speel normaal gewoon op 1440p met alles op max en dan zit ik rond de 80 a 90 fps.e1ndbaas schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 23:59:
[...]
Thanks. Ik heb dezelfde specs incl 1440p gsync monitor, echter zit ik nog op een gtx970. Ik weet niet of ik moet wachten op een 1080ti. Hoeveel fps haal je gemiddeld?
Ik heb timber Hill vandaag gehaaldtimmie271 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 23:36:
[...]
idemdito hier.. Heb nog 6 speedzones 1 danger sign (timber mill.......) en verder alleen maar driftzones
http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen
Met welke auto?.......
Het is mij ook gelukt hoor, heb hem ook gelijk maar 0.37 meter verder gezet
[ Voor 17% gewijzigd door timmie271 op 01-10-2016 01:19 ]
klopt, en je kan het ook niet in de audiomixer van windows zachter zetten, want gek genoeg staat FH3 daar niet tussen.TunefulDJ_Mike schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 23:46:
ingame volume gewoon omlaag schroeven?j0ppie schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 00:08:
[...]
klopt, en je kan het ook niet in de audiomixer van windows zachter zetten, want gek genoeg staat FH3 daar niet tussen.. Als je en fix vind, let me know!
Dat werkt deels. Intro geluid is dan nog steeds knetter hard.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Phydomir schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 00:19:
Dat werkt deels. Intro geluid is dan nog steeds knetter hard.
Ingame geluid op 1 is hij vaak nog steeds harder dan mijn Discord en/of TS3 vind het gewoon raar dat je het volume niet via de audio mixer kan regelen. Heb nu al mijn chat clients giga hard staan waardoor mijn systeem volume op 3 staat en al mijn spellen moe tik nu veel harder gaan zetten.
Probeer de auto af te stellen. Zorg dat de achterkant softer is dan de voorkant bij alle settings. Bij 9 van de 10 auto's werkt dit en zal hij stabieler worden. En zet bij de achterkant een toe in van 0.1 of 0.2.swoutr schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 17:56:
Ik ben deze foto tegengekomen:

Nu vraag ik mij af hoe het kan dat hij een zwarte kentekenplaat heeft. Deze foto staat in Forzahub, dus bewerkt kan die zijn?

Nu vraag ik mij af hoe het kan dat hij een zwarte kentekenplaat heeft. Deze foto staat in Forzahub, dus bewerkt kan die zijn?
Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen
Horizon edition autos hebben standaard zwarte platen, editon autos zijn te verkrijgen met wheel spins of via een auction te kopenSilasje schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 00:26:
Ik ben deze foto tegengekomen:
[afbeelding]
ah, dank u! daar zit t verschil dus!
Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen
http://intl.target.com/p/...il-delivery-/-/A-51742572
18 euro voor email code van standard edition. Geen idee of het werkt. Maar zag het op neogaf en hij geeft Nederland aan. Dus wie weet werkt het is een mooie probeer prijs. Is btw dus x1 en Windows code.
Edit:
Schijnt niet hellemaal goed te werken. Maar als je de Store op usa zet en met PayPal betaald schijnt te werken. En een credit card op usa adres schijnt te werken. Maar via de Nederlandse instelling niet zover ik begreep.
18 euro voor email code van standard edition. Geen idee of het werkt. Maar zag het op neogaf en hij geeft Nederland aan. Dus wie weet werkt het is een mooie probeer prijs. Is btw dus x1 en Windows code.
Edit:
Schijnt niet hellemaal goed te werken. Maar als je de Store op usa zet en met PayPal betaald schijnt te werken. En een credit card op usa adres schijnt te werken. Maar via de Nederlandse instelling niet zover ik begreep.
[ Voor 28% gewijzigd door v8power67 op 01-10-2016 02:04 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Wie zei ook alweer dat driften moeilijk was 
Heb nu net 9 stuks gehaald in 45 minuten tijd.... Ineens ging alles gewoon goed met weinig verkeer dat in de weg zat. Vanmiddag de laatste 2 maar even halen. Kwam daar ook maar 9k per stuk te kort aan punten..
Heerlijke auto de 1M Coupe overigens
Heb nu net 9 stuks gehaald in 45 minuten tijd.... Ineens ging alles gewoon goed met weinig verkeer dat in de weg zat. Vanmiddag de laatste 2 maar even halen. Kwam daar ook maar 9k per stuk te kort aan punten..
Heerlijke auto de 1M Coupe overigens
Dat ligt aan de GPU die je gebruikt en van welke fabrikant deze is. Nvidia gebruikt daarvoor de techniek Dynamic Super Resolution en AMD noemt het Virtual Super Resolution. In beide gevallen kun je de upscale-techniek aanzetten via de drivers.Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 07:22:
Kan iemand mij uitleggen hoe je 4k kunt spelen op een 1440p monitor?
Zelf speel ik nu Forza Horizon 3 op 4K DSR (1440p native i.c.m. G-Sync) met alles op 'Ultra', 2X MSAA, V-Sync uit en FPS unlocked met 60+ FPS (met heel soms een dip). Tevens staat GameDVR uit en de prioriteit op 'laag'. Het loopt fantastisch!!

Jammer dat Forza Motorsport de foto's die gedeeld worden downscaled naar 1080p.
Ben nu ook meer aan het spelen met PhotoMode, maar dat is nog best lastig. Vaak zijn foto's onscherp of net te donker. Iemand een tip voor scherpe foto's?
Verwijderd
Een 1440p scherm is toch in feite 4*720p? (2560*1440?) ipv 3840*2160 zijnde 4*1080p? dat is dus de net niet 4k 16*9 variant van 4k? Onterecht dat ze dat 4k noemen tho
Neemt niet weg dat het ongetwijfeld prachtig zal zijn! Ik zit nog oldschool op een 1080p scherm
4K DSR (of VSR) is dan ook geen volwaardige 4K, true that. Het is een techniek die de gebruiker in staat stelt om een game op een bepaalde resolutie te laten renderen (bijv. WQHD/4K), de driver downscaled het dan vervolgens naar de native resolutie.Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 08:10:
Een 1440p scherm is toch in feite 4*720p? (2560*1440?) ipv 3840*2160 zijnde 4*1080p? dat is dus de net niet 4k 16*9 variant van 4k? Onterecht dat ze dat 4k noemen thoNeemt niet weg dat het ongetwijfeld prachtig zal zijn! Ik zit nog oldschool op een 1080p scherm
Echter, ondanks het feit dat het geen volwaardige 4K is merk je het verschil wel degelijk! De textures zijn gedetailleeder en in het algemeen ziet het er net wat scherper en gelikter uit. Daarnaast is het voor veel gamers een alternatief voor zwaardere vormen van 'AA' (zoals MSAA), want als een game gerenderd wordt in een hogere resolutie via DSR/VSR geeft dit minder kartelvorming en daarnaast is het minder belastend voor je GPU i.t.t. MSAA.
Mwoah op zich vond ik hem wel grappig. Ik vond hem echter niet episch genoeg als afsluiter. Verder snap ik niet waarom de game al met de laatste kwam, terwijl ik nog 4 upgrades nodig had om alles op level 5 te krijgen. Pak dat dan gewoon als laatste moment. Alsof er nog 1 bij moest komen maar ze daar geen tijd meer voor hadden of iets.Mu.siQ schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 23:49:
Net zoals bij de barnfinds. In FH2 duurde het een eeuwigheid voor je ze kreeg net zoals in FH (kreeg de laatste pas nadat ik alles races had gedaan...)Martinspire schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 09:16:
[...]
Mwoah op zich vond ik hem wel grappig. Ik vond hem echter niet episch genoeg als afsluiter. Verder snap ik niet waarom de game al met de laatste kwam, terwijl ik nog 4 upgrades nodig had om alles op level 5 te krijgen. Pak dat dan gewoon als laatste moment. Alsof er nog 1 bij moest komen maar ze daar geen tijd meer voor hadden of iets.
Had er in FH3 op een gegeven moment gewoon 4 op de kaart staan. En ik had ze nog niet eens allemaal en de volgende kwam alweer....
Driften is slecht te doen met een stuur vergeleken met een controller.
Ook erg jammer hoe gelimiteerd het aanpassen van settings van je stuur is.
Ook erg jammer hoe gelimiteerd het aanpassen van settings van je stuur is.
This is the life.

Daarnaast nog een fotootje geschoten van mijn nieuwe Ferrari 488 GTB:

Damn, dit spel is gewoon weer nét zo verslavend als elk anders Forza-spel. Heer-lijk!
Hoop wel dat ik snel de clubfunctionaliteit unlock (heb net mijn derde festivallocatie geopend), want ik wil bij de GoT-club!

Damn, dit spel is gewoon weer nét zo verslavend als elk anders Forza-spel. Heer-lijk!
Hoop wel dat ik snel de clubfunctionaliteit unlock (heb net mijn derde festivallocatie geopend), want ik wil bij de GoT-club!
[ Voor 3% gewijzigd door Yonix op 01-10-2016 10:55 ]
Ik heb de Ariël atom en dan de tune van octagon.timmie271 schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 00:04:
[...]
Met welke auto?.......
Het is mij ook gelukt hoor, heb hem ook gelijk maar 0.37 meter verder gezet
Kost een paar rewinds want je moet hem net goed hebben.
Dus succes

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen
Ik luister soms naar lange mp3 bestanden. Ik heb die bestanden zelfs software matig moeten verharden om ze fatsoenlijk te kunnen horen. De ingame geluid op 1 is nog steeds giga hard. Die stomme stem kun je ook niet uitzetten van "you want me to set a waypoint blablablablablabla fucking bla" ja het audio gedeelte vand e game is een drama!TunefulDJ_Mike schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 00:23:
[...]
[...]
Ingame geluid op 1 is hij vaak nog steeds harder dan mijn Discord en/of TS3 vind het gewoon raar dat je het volume niet via de audio mixer kan regelen. Heb nu al mijn chat clients giga hard staan waardoor mijn systeem volume op 3 staat en al mijn spellen moe tik nu veel harder gaan zetten.
mooie boxjesYonix schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 10:50:
This is the life.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Damn, dit spel is gewoon weer nét zo verslavend als elk anders Forza-spel. Heer-lijk!![]()
FH3 op de PC is hier verschrikkelijk instabiel 
Ik word steeds na een paar minuten rondrijden terug naar de desktop gegooid.
Specs: GTX 780 Ti, Core i7 6700, Asus Maximus VIII Ranger, 16 GB
Ik heb een aparte Windows 10 installatie waar ik alleen games op speel en waar geen andere software op staat.
Heb zowel de 372.70 als 372.90 drivers geprobeerd, maar dat maakt ook niks uit. Microfoon uitschakelen helpt ook niet. Ik speel met een Xbox One controller via de wireless adapter.
Iemand tips?
Ik heb een aparte Windows 10 installatie waar ik alleen games op speel en waar geen andere software op staat.
Heb zowel de 372.70 als 372.90 drivers geprobeerd, maar dat maakt ook niks uit. Microfoon uitschakelen helpt ook niet. Ik speel met een Xbox One controller via de wireless adapter.
Iemand tips?
Verwijderd
Haha dikke setup man! en mooi F1 ernaastYonix schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 10:50:
This is the life.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Damn, dit spel is gewoon weer nét zo verslavend als elk anders Forza-spel. Heer-lijk!![]()
Ook regelmatig last van de groep waarmee ik speel hoor ik het ook regelmatig. Zelfs een XB1 speler heeft het af en toe.Mr Magic schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 11:06:
FH3 op de PC is hier verschrikkelijk instabiel
Iemand tips?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Het was al gelukt als je het bericht nog een keer gelezen Hadzoepersooi schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 10:56:
[...]
Ik heb de Ariël atom en dan de tune van octagon.
Kost een paar rewinds want je moet hem net goed hebben.
Dus succes
60% in m'n garage blijft meestal stock. Vooral omdat ze anders onbeheersbaar kunnen worden...Yonix schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 12:22:
Trouwens, voorzien jullie al je wagens van upgrades of laat je een groot deel ook stock?
Verwijderd
Ik zie niet bijzonders. Hoe ziet dat eindpunt er dan uit? En aangezien je zegt dat ik ook de route zou moeten zien, die zie ik ook niet. Doe ik wellicht iets fout? Start ik een head-to-head race wel goed?skreppiedoe schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 23:04:
[...]
Als de head to head race start krijg je vanzelf de route incl. eindpunt op je minimap. Je hebt geen checkpoints ,dus je bent vrij om je eigen (kortere)route te bepalen.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2016 12:56 ]
Een head to head race start je door achter een drivatar te rijden en dan de button indrukken die onder zijn naam staat om hem uit te dagen. Daarna krijg je kort een introschermpje te zien (3 seconden) en dan een blauwe lijn op je minimap. Deze moet je gewoon volgen (of afsnijden naar de bestemming) hier zul je ook niks zien. Alleen hetzelfde als je zelf een waypoint neer zou zetten.Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 12:55:
[...]
Ik zie niet bijzonders. Hoe ziet dat eindpunt er dan uit? En aangezien je zegt dat ik ook de route zou moeten zien, die zie ik ook niet. Doe ik wellicht iets fout? Start ik een head-to-head race wel goed?
Zo duidelijk?
Met de head to head races kun je de streetraces unlocken. Je hebt er als het goed is 50 nodig om alles te unlocken..
Wat voor een HE auto zouden jullie kiezen voor de Goliath race? Een XP boost of CR boost auto? Ik gebruik nu een CR boost auto maar ik kan me voorstellen dat XP boost effectiever is.
Is dat kleine monitortje "the life"?Yonix schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 10:50:
This is the life.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou ik speel op een 65" onderuit op de bank. Dat is "the life" als je het mij vraagt
Aarrgh. De framedrops door de 100% load op de 1e core haalt echt het plezier uit een race.
Kan niet wachten tot dit gefixed wordt.
Kan niet wachten tot dit gefixed wordt.
Dit is ook wel een klein ergerpuntje.
Het worden tegengehouden door de drivatars. Zo al meerdere malen opnieuw kunnen beginnen.
Meer mensen die de game ook zonder playback spelen?
http://xboxdvr.com/gamer/Woutertjuuuh/video/21996298
Het worden tegengehouden door de drivatars. Zo al meerdere malen opnieuw kunnen beginnen.
Ik maak gewoon een screenshot vanuit Windows, open de foto modus, stel je camera in zoals je wilt, druk op het knopje Hide ui en dan linkse alt+Windows knop en print screen indrukken op je toetsenbordYonix schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 08:03:
[...]
Dat ligt aan de GPU die je gebruikt en van welke fabrikant deze is. Nvidia gebruikt daarvoor de techniek Dynamic Super Resolution en AMD noemt het Virtual Super Resolution. In beide gevallen kun je de upscale-techniek aanzetten via de drivers.
Zelf speel ik nu Forza Horizon 3 op 4K DSR (1440p native i.c.m. G-Sync) met alles op 'Ultra', 2X MSAA, V-Sync uit en FPS unlocked met 60+ FPS (met heel soms een dip). Tevens staat GameDVR uit en de prioriteit op 'laag'. Het loopt fantastisch!!![]()
[afbeelding]
Jammer dat Forza Motorsport de foto's die gedeeld worden downscaled naar 1080p.
Ben nu ook meer aan het spelen met PhotoMode, maar dat is nog best lastig. Vaak zijn foto's onscherp of net te donker. Iemand een tip voor scherpe foto's?
To each his own, maar ik geef dan toch echt de voorkeur aan 4K DSR met alles op 'Ultra' en 60+ FPS.Donstil schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 13:12:
[...]
Is dat kleine monitortje "the life"?
Nou ik speel op een 65" onderuit op de bank. Dat is "the life" als je het mij vraagt![]()
Hier iemand zonder playback en dat is vooral frustrerend in de 'illegale' street races (sprints), want die heb ik toch al een aantal keer opnieuw moeten doen i.v.m. stuurfoutjes.swoutr schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 13:23:
Dit is ook wel een klein ergerpuntje.
Kan ook inderdaad, maar ik ben met name opzoek naar settings waardoor de auto op de foto goed scherp is. Ik heb soms het idee dat de setting 'focus' niet veel doet.Uberdude schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 13:27:
[...]
Ik maak gewoon een screenshot vanuit Windows, open de foto modus, stel je camera in zoals je wilt, druk op het knopje Hide ui en dan linkse alt+Windows knop en print screen indrukken op je toetsenbord

Ja de camera mode is leuk maar heeft weinig met een echte camera te maken.Yonix schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 13:32:
Kan ook inderdaad, maar ik ben met name opzoek naar settings waardoor de auto op de foto goed scherp is. Ik heb soms het idee dat de setting 'focus' niet veel doet.
De focus knop doet hier ook erg weinig helaas.
Bij mij draait gamen om gameplayYonix schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 13:32:
To each his own, maar ik geef dan toch echt de voorkeur aan 4K DSR met alles op 'Ultra' en 60+ FPS.
Wat is die game trouwens enorm verslavend, gisteren om 11 savonds begonnen met de mindset dat ik maar even ging spelen. Het was 6 uur toen ik mijn tanden ging poetsen en naar bed ging
Op een of ander manier kan ik m'n auto niet verkopen, dan staat er 'Your action is being listed. Please wait...' nadat ik alle prijzen heb ingesteld en op confirm heb geklikt, daarna moet ik het spel afsluiten omdat ik dan oneindig lang kan wachten.
Eigenlijk moet je gewoon verkondigen dat je gouden, zilveren en zwarte kenteken platen kunt krijgen door 8x 8 rondjes op the goliath te racen. Dan gaat iedereen dat doen en komen we 1ste te staan met tweakers groupUberdude schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 00:27:
[...]
Horizon edition autos hebben standaard zwarte platen, editon autos zijn te verkrijgen met wheel spins of via een auction te kopen