Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marqie
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-09 21:48
Ben zo vrij geweest me aan de GoT-club toe te voegen (Marqer). Verrassend verslavende game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 21:14
j0ppie schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 14:05:
[...]

Eigenlijk moet je gewoon verkondigen dat je gouden, zilveren en zwarte kenteken platen kunt krijgen door 8x 8 rondjes op the goliath te racen. Dan gaat iedereen dat doen en komen we 1ste te staan met tweakers group :P 8)7
Ik wil best wel met zn alle een paar rondjes goliath doen hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TunefulDJ_Mike
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-08 14:29
swoutr schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 13:23:
Dit is ook wel een klein ergerpuntje.
Het worden tegengehouden door de drivatars. Zo al meerdere malen opnieuw kunnen beginnen.
Meer mensen die de game ook zonder playback spelen?

http://xboxdvr.com/gamer/Woutertjuuuh/video/21996298
Speel normaal altijd zonder playback maar met die dronken drivatars hier ben ik toch maar weer met playback aan gaan spelen. Paar keer een race opnieuw mogen doen was het toen heel gauw zat.

Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
DonRoger schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 13:12:
Wat voor een HE auto zouden jullie kiezen voor de Goliath race? Een XP boost of CR boost auto? Ik gebruik nu een CR boost auto maar ik kan me voorstellen dat XP boost effectiever is.
Jaguar F type HE. heeft XP boost.

V12 er in gooien en gaan. Rij er 9:40 tijden mee.
Je kan ook naar wagen tunen gaan en Bron8989 zoeken. Dan heb je de standaard afstelling mocht je een lui persoon zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online

Hupske

AFCA

http://forzamotorsport.net/en-us/news/wir_9_30_16

Kan iemand het stukje van "Important Windows 10 Update" goed uitleggen?
Als ik het dus goed begrijp, brengen ze zelf deze week ook nog een update uit, maar dan moet iedereen de windows update wel hebben.
en de windows update zelf voorziet het spel van meer stuurwielen?

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:27
Daarnet nog een gekke 'bug' mee mogen maken op de PC bij de onderstaande barn find.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/gwC2WEboynF4okOsHZW56nME/medium.png

Op een gegeven moment opent Maxwell (?) - de monteur - de garage en treft daar de Falcon aan. Vervolgens zegt hij '... give me a minute' en heb ik 10 minuten naar een scherm kunnen kijken waar twee NPC's naar een auto aan het kijken zijn. :P Raar ... maar goed, het spel ging daarna verder en de barn find is toegevoegd aan mijn collectie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18
Yonix schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 15:07:
Daarnet nog een gekke 'bug' mee mogen maken op de PC bij de onderstaande barn find.
[afbeelding]

Op een gegeven moment opent Maxwell (?) - de monteur - de garage en treft daar de Falcon aan. Vervolgens zegt hij '... give me a minute' en heb ik 10 minuten naar een scherm kunnen kijken waar twee NPC's naar een auto aan het kijken zijn. :P Raar ... maar goed, het spel ging daarna verder en de barn find is toegevoegd aan mijn collectie.
Ik was er toen na 4 minuten wel klaar mee :+ daarna nog een keer gedaan en toen ging ie wel direct door :9
Was ook op de PC maar zie het hier ook langskomen op de xbox.

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 09:16

v8power67

Psn: Mausosaurus

hupske schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 14:44:
http://forzamotorsport.net/en-us/news/wir_9_30_16

Kan iemand het stukje van "Important Windows 10 Update" goed uitleggen?
Als ik het dus goed begrijp, brengen ze zelf deze week ook nog een update uit, maar dan moet iedereen de windows update wel hebben.
en de windows update zelf voorziet het spel van meer stuurwielen?
nieuws: Windows 10-update zorgt in sommige gevallen voor een bootloop
Leuk die nieuwe windows update :|

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uberdude
Yonix schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 15:07:
[afbeelding]

Had er gisteren ook last van, misschien werd hij wel heel emotioneel van die barnfind :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik naar de auction ga en ik place een bid op een auto, dan krijg ik een menuutje te zien waar ik voor €19,99 een vip membership kan kopen. Ik wil gewoon een auto kopen. Doe ik iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonRoger
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 17:25
Bron schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 14:35:
[...]

Je kan ook naar wagen tunen gaan en Bron8989 zoeken. Dan heb je de standaard afstelling mocht je een lui persoon zijn :P
Heb eventjes jouw setup gebruikt :P in een Half uurtje 518K + HE wagen binnen geharkt d:)b d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Jeej, [GoT] Yonix360 reporting for duty racing! :*)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/9XBH22fAPdx4kTUiQ9CiWVJY/medium.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Yonix schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 15:37:
Jeej, [GoT] Yonix360 reporting for duty racing! :*)
[afbeelding]
Haha, about damn time! Welkom :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bron schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 14:35:
[...]

Zou de nissan SBZ pakken, dies 40 km/h sneller dan de project 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 15:43:
[...]

Zou de nissan SBZ pakken, dies 40 km/h sneller dan de project 7
Bedoel je de Subaru BRZ?
Die gaat een heel stuk langzamer vergeleken met de F-type.
Je kan daar namelijk geen V12 in gooien.
Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 15:31:
Als ik naar de auction ga en ik place een bid op een auto, dan krijg ik een menuutje te zien waar ik voor €19,99 een vip membership kan kopen. Ik wil gewoon een auto kopen. Doe ik iets verkeerd?
Dat komt dan doordat de auto waar je op bied in de VIP package zit.
Dan moet je dus de DLC aanschaffen om die auto te kunnen kopen.
Laat me raden, is het de Regera? :+

Die auto's van de VIP pass krijg je allemaal gratis, daarom staan ze zo goedkoop op AH omdat niemand ze koopt. Iedereen die de VIP pass heeft, heeft ook de auto al.

[ Voor 50% gewijzigd door Bron op 01-10-2016 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daxcy
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19-08 22:29
Pff goliath race zeg. Dacht op een gegeven moment wanneer ben ik klaar.. 12 min over gedaan. Morgen ga ik weer verder met die race, alleen dan eventjes mijn jaguar upgraden!

PSN: daxcyy | XBL(WIN10): FataL Risky | AMD Ryzen 7 5800X / MSI RTX 2060 / 32GB RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bron schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 15:59:
[...]

Bedoel je de Subaru BRZ?
Die gaat een heel stuk langzamer vergeleken met de F-type.
Je kan daar namelijk geen V12 in gooien.
die idd 8)7 |:(
rij jij s2 of s1?
op s1 issie fors sneller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:28
Outback & Yarra zijn level 3 en Surfers Paradise & Byron Bay op level 5 maar ik mag nog steeds geen clubs joinen :(

Wat wel irritant begint te worden is de hoeveelheid lage credit rolls in de wheelspins... heb echt maar een paar auto's gehad (waarvan 1x een HE met skills boost) en leuke geld bedragen maar veels te vaak 2000/5000/7000 credits.

Nouja maar rustig verder gaan en hopen op beter spul! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
Jaguar645 schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 16:31:
Outback & Yarra zijn level 3 en Surfers Paradise & Byron Bay op level 5 maar ik mag nog steeds geen clubs joinen :(

Wat wel irritant begint te worden is de hoeveelheid lage credit rolls in de wheelspins... heb echt maar een paar auto's gehad (waarvan 1x een HE met skills boost) en leuke geld bedragen maar veels te vaak 2000/5000/7000 credits.

Nouja maar rustig verder gaan en hopen op beter spul! :P
Ik krijg alleen maar credits, pas 2 of 3 auto's gekregen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
Uberdude schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 16:40:
[...]
Ik krijg alleen maar credits, pas 2 of 3 auto's gekregen :X
Same!

Spelen er hier eigenlijk mensen met manual clutch? Ik speel met een controller maar speelde forza altijd met manual + clutch. Echter gebruik ik A om te clutchen en X/B om te schakelen maar krijg de custom controle scheme in horizon 3 niet aan de praat!

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:01
Yonix schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 08:03:
[...]

Dat ligt aan de GPU die je gebruikt en van welke fabrikant deze is. Nvidia gebruikt daarvoor de techniek Dynamic Super Resolution en AMD noemt het Virtual Super Resolution. In beide gevallen kun je de upscale-techniek aanzetten via de drivers.

Zelf speel ik nu Forza Horizon 3 op 4K DSR (1440p native i.c.m. G-Sync) met alles op 'Ultra', 2X MSAA, V-Sync uit en FPS unlocked met 60+ FPS (met heel soms een dip). Tevens staat GameDVR uit en de prioriteit op 'laag'. Het loopt fantastisch!! _/-\o_

[afbeelding]
Jammer dat Forza Motorsport de foto's die gedeeld worden downscaled naar 1080p.

Ben nu ook meer aan het spelen met PhotoMode, maar dat is nog best lastig. Vaak zijn foto's onscherp of net te donker. Iemand een tip voor scherpe foto's? :)
Ik heb nu ook een GTX1080 maar zelfs zonder de DSR functie (en nieuwe Windows 10 installatie) heeft hij op bepaalde plekken nog wel moeite om de 60fps vol te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonRoger
Binnen een uurtje ongeveer 1,5 miljoen binnen kunnen harken + een HE auto, ben niet geheel ontevreden om eerlijk te zijn :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 16:20:
[...]

die idd 8)7 |:(
rij jij s2 of s1?
op s1 issie fors sneller
Ik rij op S2, engine swap naar V12 doen en alles erop gooien.
Is in het begin wel even wennen maar je haalt een minuut van je tijd af.

Hebben jullie trouwens ook gemerkt dat er altijd een enorm grote frame drop is in die langzame bocht naar links als je net de buitenrand van de stad in rijdt tijdens de Goliath race?
Altijd als ik daar met wheelspin schakel is daar of een enorme frame dop, of het is gewoon een stutter.
DonRoger schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 17:07:
Binnen een uurtje ongeveer 1,5 miljoen binnen kunnen harken + een HE auto, ben niet geheel ontevreden om eerlijk te zijn :9
Nu de race op 30 rondes zetten >:)

[ Voor 18% gewijzigd door Bron op 01-10-2016 17:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• timmie271
Dodge Viper HE edition is binnen :D net gewonnen met een wielspin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sutro
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-10-2024
iemand een idee waarom de game blijft crashen op pc?
vanaf dat ik de game opstart en op continue duw crasht hij

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sutro-1795/hero/1283069

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12:47

Sorbo

Uw hulp in huis!

timmie271 schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 17:12:
Dodge Viper HE edition is binnen :D net gewonnen met een wielspin :)
Nice, verrassend toffe bak als je m voorziet van wat upgrades :) Heb m zelf uit de auction (net als de Ford GT HE), 800k :X. Met name Goliath is toch wel een stuk leuker met deze (vanwege de rewards).

Next up: Sparen voor een HE auto met XP Boost... Jag F-type Project 7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonRoger
Bron schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 17:09:
[...]

Dat gaat me net iets te ver :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sutro schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 17:15:
iemand een idee waarom de game blijft crashen op pc?
vanaf dat ik de game opstart en op continue duw crasht hij
google ff, iets met mic wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
DonRoger schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 17:19:
[...]

Dat gaat me net iets te ver :+ :+
nooit de race op 30 rondjes zetten! 8 max. Anders tellen de punten niet mee voor de tweakers club ;) En we moeten wel stijgen in de ladder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
En toen had ik de hurican horizon edition ineens in m'n garage staan :+
Vraag me af waar al die auto's ineens vandaan komen?

Heb nu dus uit het niets een warthog en hurican HE in de garage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
ik zit tijdens een goliath race vast op een rots.... :S hij word niet gereset maar ik kan ook niet voor of achteruit rijden. Kan ik men wagen niet resetten ?:S:S:S:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:01

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

daxcy schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 14:52:
[...]

Uhu, in dit geval ligt het zeker niet aan je cpu. Dat bedoel ik ook niet. Maar ben het met je eens dat het aan de 290 serie ligt. Hopelijk dat amd asap met een update komt zodat wij hier vanaf zijn.

Tenzij dit een hardware issue is, waar ik natuurlijk niet vanuit ga!
Net mn cpu naar 4.6ghz gegooid, framerate gaat niet omhoog. Viel me ook al op in gw2, die zit ook met behoorlijk lage framerate.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
sta je dan na 40 min races op de helft.
Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/2dtoivt.jpg
Echt belachelijk dat er geen reset knop is zodat je naar de laatste checkpoint spand.
iemand een tip?

[ Voor 4% gewijzigd door j0ppie op 01-10-2016 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SupremeRick
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 10:02

SupremeRick

Muse Fan

Jo Guys, net de club gejoined onder de naam TheUpris3r.

PC: CPU: i9-10900KF @ 4.8GHZ | GFX: MSI Gaming X GTX1080Ti | RAM: GSKILL TridentZ 4x16GB @ 3600MHz | SSD: 2TB | HDD: 1TB | Mobo: Asus Strix Z470-e | Case: Corsair 500D SE | Cooler: Corsair H150i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Laatst online: 17:01

SomerenV

It's something!

SinergyX schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 18:28:
[...]

Net mn cpu naar 4.6ghz gegooid, framerate gaat niet omhoog. Viel me ook al op in gw2, die zit ook met behoorlijk lage framerate.
Ik ben van een 280X naar een 1060 gegaan en de framerate gaat (zelfs op medium) nog steeds alle kanten op. RAM is ook niet het probleem (24GB) maar mijn i5-2500K @ 4.2GHz lijkt de boosdoener te zijn. De enige fix die er uitgebracht zou kunnen worden is een manier om de absurde 256bit AES encryptie DRM uit de game te slopen. Dat soort encryptie is niet bedoeld om on the fly te streamen terwijl je met 400km/u over wegen scheurt en er om je heen van alles gebeurt.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
j0ppie schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 18:36:
[afbeelding]
Echt belachelijk dat er geen reset knop is zodat je naar de laatste checkpoint spand.
iemand een tip?
Ik zag in singlepayer een knop om de wagen te resetten, met de controller het menu openen en op X drukken. Geen idee of dit in mp werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonRoger
j0ppie schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 18:10:
[...]

nooit de race op 30 rondjes zetten! 8 max. Anders tellen de punten niet mee voor de tweakers club ;) En we moeten wel stijgen in de ladder!
Ik zal het onthouden, de club doet het al best goed :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:59
Ik zit ook al in de club, Dutch B0nes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:37

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Meh... De game blijft hier nu constant crashen als ik weer de game wil opstarten :/

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Uberdude schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 19:35:
[...]

Ik zag in singlepayer een knop om de wagen te resetten, met de controller het menu openen en op X drukken. Geen idee of dit in mp werkt
aah super bedankt! Was ondertussen een serie gaan kijken inde hoop op een dergelijke reactie :D Thanks! Saved my day!. Ga nu weer verder met de laatste 40 min van de race 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Senaxx schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 17:06:
[...]

Ik heb nu ook een GTX1080 maar zelfs zonder de DSR functie (en nieuwe Windows 10 installatie) heeft hij op bepaalde plekken nog wel moeite om de 60fps vol te houden.
Wat voor een processor en hoeveel RAM heb je in gebruik? Op 1440p en 8x MSAA doet mijn systeem 80+ FPS, op 2160p en 2x MSAA 60 FPS met af en toe dips.

/me Yonix is nu op een familiedag, wel heel gezellig, maar kan stiekem niet wachten om weer rond te gaan rijden in The Outback. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naar aanleiding van een tijdje lurken in dit topic heb ik de game ook aangeschaft.

Ik heb de Singapore manier van een paar pagina's terug gebruikt, maar ik zie het spel nog niet terug in de XBOX app (PC). Ik begin nu een beetje te twijfelen of ik nu de verkeerde heb aangeschaft, want dan heb ik een hoteleigenaar in Singapore blijgemaakt :P

Ik heb de Forza Horizon 3 Standard Edition (69 SD), en ik zie in em ook terug in mijn order history op de Microsoft-store (website).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonRoger
Bron schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 17:09:
[...]

Trouwens Bron, ik weet niet hoe je het voor elkaar krijgt om 9m 40s te halen maar bij mij is 10m 40s echt het minimale :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
j0ppie schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 18:36:
[afbeelding]
iemand een tip?
op start drukken en dan reset car

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadaverke
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 13:55
e1ndbaas schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 16:50:
[...]

Same!

Spelen er hier eigenlijk mensen met manual clutch? Ik speel met een controller maar speelde forza altijd met manual + clutch. Echter gebruik ik A om te clutchen en X/B om te schakelen maar krijg de custom controle scheme in horizon 3 niet aan de praat!
In de forza motorsport games speel ik ook met manual en clutch, in forza is dat merkbaar sneller, ik deed voornamelijk rivals. Maar in horizon rijd ik alleen met manual, echt rivals doe ik in horizon niet. Meer een beetje cruisen :+ Maar ik kan de controller settings ook niet aanpassen.. Ik speel op de PC met xbone controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
Yonix schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 20:12:
[...]

Wat voor een processor en hoeveel RAM heb je in gebruik? Op 1440p en 8x MSAA doet mijn systeem 80+ FPS, op 2160p en 2x MSAA 60 FPS met af en toe dips.

/me Yonix is nu op een familiedag, wel heel gezellig, maar kan stiekem niet wachten om weer rond te gaan rijden in The Outback. :D
I5 6600K met 16GB DDR4 3000 Mhz zou toch genoeg moeten zijn zou je denken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plofkotje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-02 15:52
Ik ben Tom Hekker in de club.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:08
ik wacht nog steeds op de demo van dit spel want ik wil kijken of hij goed loopt

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Senaxx schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 21:06:
[...]

I5 6600K met 16GB DDR4 3000 Mhz zou toch genoeg moeten zijn zou je denken :)
Spel op een SSD? Ik heb wel wat 'tweaks' uitgevoerd om het spel stottervrij te laten lopen - prioriteit op laag in Windows Taakbeheer en 'processor 0' uitgeschakeld (Windows Taakbeheer > Affiniteit). Ik heb trouwens wel een 144Hz G-Sync scherm, dat speelt ook een rol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sutro
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-10-2024
hoe verander je mph naar km?
ik kan nergens die optie vinden

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sutro-1795/hero/1283069

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
sutro schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 21:46:
hoe verander je mph naar km?
ik kan nergens die optie vinden
units op metric zetten. Idd beetje vaag:p }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Ondertussen alleen Yarra Valley nog op lvl 3 staan (alle showcases ook al gedaan) maar nog steeds geen clubs unlocked :/ Dacht dat wellicht de game op de xbox starten het zou triggeren maar helaas...

iemand wellicht nog een tip daarvoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

GforceNL

Out of memory....

Jaguar645 schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 22:13:
Ondertussen alleen Yarra Valley nog op lvl 3 staan (alle showcases ook al gedaan) maar nog steeds geen clubs unlocked :/ Dacht dat wellicht de game op de xbox starten het zou triggeren maar helaas...

ben ook wel benieuwd wanneer je de clubs unlocked... :9

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uberdude
GforceNL schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 22:18:
[...]

ben ook wel benieuwd wanneer je de clubs unlocked... :9
Jaguar645 schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 22:13:

3 festivals tot lvl 3 unlocken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Uberdude schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 22:31:
[...]

[...]

3 festivals tot lvl 3 unlocken
Ik heb er dus al 3 op lvl5 en 1 op lvl 3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 20:18:
Naar aanleiding van een tijdje lurken in dit topic heb ik de game ook aangeschaft.

Ik heb de Singapore manier van een paar pagina's terug gebruikt, maar ik zie het spel nog niet terug in de XBOX app (PC). Ik begin nu een beetje te twijfelen of ik nu de verkeerde heb aangeschaft, want dan heb ik een hoteleigenaar in Singapore blijgemaakt :P

Ik heb de Forza Horizon 3 Standard Edition (69 SD), en ik zie in em ook terug in mijn order history op de Microsoft-store (website).
Niet per ongeluk een hardcopy besteld? Zo ja dan zo snel mogelijk contact opnemen met Microsoft. Als je het spel digitaal gekocht zou hebben dan moet ie direct te downloaden zijn. En er staat dat ie al gekocht Is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
Jaguar645 schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 22:32:
[...]

Ik heb er dus al 3 op lvl5 en 1 op lvl 3 ;)
Kan je wel al online spelen? anders staat er iets niet goed in je privacy settings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 20:55
swoutr schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 13:23:
Dit is ook wel een klein ergerpuntje.
Het worden tegengehouden door de drivatars. Zo al meerdere malen opnieuw kunnen beginnen.
Meer mensen die de game ook zonder playback spelen?

http://xboxdvr.com/gamer/Woutertjuuuh/video/21996298
Wat is daar ergerlijk aan?

Ik zie een auto (blijkbaar een drivatar) welke zijn positie verdedigt. Vervolgens tik jij hem irritant linksachter aan, waardoor hij de bocht niet goed meer kan maken en je last van hem blijft houden.

Als dat verdedigen er bewust in is geprogrammeerd dan vind ik dat juist een pluim waard! d:)b

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Uberdude schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 22:34:
[...]

Kan je wel al online spelen? anders staat er iets niet goed in je privacy settings
Vandeweek iig nog met een vriend van me de online coop gedaan.

Weet wel dat mijn privacy settings wat strakker staan aangezien ik ook vaker (pre)alpha/beta games test.... zal eens even kijken of daar nog wat geks tussen zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exill
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-08 20:25
Na een hoop gezeik met falende downloads in de store is het nu toch eindelijk gelukt om het spel te installeren. SSD werkte niet dus maar op de trage HD gezet. Nu het spel gestart kom ik niet verder het loading screen met daarop de controller layout.

Al van alles geprobeerd maar hij blijft crashen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

GforceNL

Out of memory....

Exill schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 22:46:
Na een hoop gezeik met falende downloads in de store is het nu toch eindelijk gelukt om het spel te installeren. SSD werkte niet dus maar op de trage HD gezet. Nu het spel gestart kom ik niet verder het loading screen met daarop de controller layout.

Al van alles geprobeerd maar hij blijft crashen....
Microfoons uitzetten loste het bij mij op.

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
Had geen geduld meer, maar een F-type gekocht via de auction house

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exill
  • Laatst online: 16-08 20:25
GforceNL schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 22:52:
[...]

Microfoons uitzetten loste het bij mij op.
heb uiteindelijk alle usb dingen los moeten maken en heb nu zelfs een race kunnen rijden. Hopelijk blijft het zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 18:20

FeaR

In GoT we trust

Iemand wel eens een Skill Song tijdens een race gehad? Niet dat het iets uitmaakt, maar vroeg me af of dat überhaupt voor komt.

Al is gigantische skills ook niet alles. Ik had net ruim over twee miljoen punten (lekker driften door de bosjes met een HE tijdens een Skill Song) en daar kreeg ik slechts drie Skill Points uit :/

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
FeaR schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 23:20:
Iemand wel eens een Skill Song tijdens een race gehad? Niet dat het iets uitmaakt, maar vroeg me af of dat überhaupt voor komt.

Al is gigantische skills ook niet alles. Ik had net ruim over twee miljoen punten (lekker driften door de bosjes met een HE tijdens een Skill Song) en daar kreeg ik slechts drie Skill Points uit :/
Is ook een skill unlock om dj's vaker skill songs te laten draaien, multiplier gaat bij mij dan tot 10x max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Uberdude schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 23:21:
[...]

Is ook een skill unlock om dj's vaker skill songs te laten draaien, multiplier gaat bij mij dan tot 10x max
Maar tijdens een race heb ik nog niet meegemaakt. Ook al heb ik die skill wel al unlockt. Laatst overigens een skillsong gehad bij Timeless :+ Vol door de outback raggen met klassieke muziek op de achtergrond is echt episch _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 18:20

FeaR

In GoT we trust

Uberdude schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 23:21:
[...]
Die heb ik al. Zo'n beetje alle nuttige Skills zijn al unlocked qua skills. Qua songs heb ik alleen nog voor tien Points dat ik per direct een Skill Song kan laten spelen. Ging meer om een Skill Song tijdens een race.
SomerenV schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 23:31:
[...]
Laatst overigens een skillsong gehad bij Timeless :+ Vol door de outback raggen met klassieke muziek op de achtergrond is echt episch _/-\o_
En met een beetje geluk ook nog eens een "song" van tientallen minuten :D

[ Voor 32% gewijzigd door FeaR op 01-10-2016 23:34 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Laatst online: 00:50

Turfschipper

Hup NAC

Heb nog nooit een horizon game gespeeld. Maar moet altijd denken aan Outrun. Kennen jullie dat misschien (nog)?

Is het zo iets dergelijks, of lijkt het daar helemaal niet op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
verdomme zeg, net zon dubbel xp horizon auto gekocht race ik er een race mee win ik die boss 302 mustang met dubbel xp als perk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Turfschipper schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 23:35:
Heb nog nooit een horizon game gespeeld. Maar moet altijd denken aan Outrun. Kennen jullie dat misschien (nog)?

Is het zo iets dergelijks, of lijkt het daar helemaal niet op?
Ja, alleen zitten er in Horizon bijna 500 wegen in plaats van 1. In Horizon kun je van de weg af. Er zitten meer dan 400x zoveel wagens in. Etc etc.

Outrun en Horizon 3 zijn echt totaal niet met elkaar te vergelijken :+ In beiden bestuur je een auto maar daar houdt het wel bij op. Het lijkt meer op Test Drive Unlimited, Need for Speed (de versies met een open wereld) en The Crew. Grote kans dat als je racen wel gaaf vindt dat je Horizon 3 ook wel tof vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Laatst online: 00:50

Turfschipper

Hup NAC

Haha, ;-).

Maar ik bedoel een beetje 'de vibe'... Dat nu alles 100 keer groter en beter is dat is logisch. Maar ok, het is niet te vergelijken dus. Ok, thanks.

Het ziet er soms belachelijk goed uit.

Overigens, de arcade versie van Outrun had ook verschillende routes geloof ik hoor. Was destijds een topgame. Op de Amiga 500 had je ook zo een racer, beetje een rip off maar wel een steenvette, denk dat die Lotus heet. Was ook supertof.

Maar goed, ik ben keihard aan het vervuilen, ;) .

[ Voor 43% gewijzigd door Turfschipper op 01-10-2016 23:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Turfschipper schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 23:40:
Haha, ;-).

Maar ik bedoel een beetje 'de vibe'... Dat nu alles 100 keer groter en beter is dat is logisch. Maar ok, het is niet te vergelijken dus. Ok, thanks.

Het ziet er soms belachelijk goed uit.
De vibe is eigenlijk ook niet echt te vergelijken, maar ook weer wel. Outrun is door zonnige oorden langs de zee schuren en met piepende banden de bochten nemen terwijl je het verkeer ontwijkt. Dat heeft Horizon ook wel heel erg, al heb je ook een regenwoud, soort woestijn en van alles er tussen in.

En ja, het ziet er soms inderdaad belachelijk goed uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
iemand zin om een paar rondjes goliath te rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
j0ppie schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 21:48:
[...]

units op metric zetten. Idd beetje vaag:p }:O
Waarom is dat vaag? Het metric system gaat toch juist over meters enz 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Uberdude schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 23:45:
iemand zin om een paar rondjes goliath te rijden?
Hangt ervanaf wat een paar rondjes zijn? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
timmie271 schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 23:54:
[...]

Hangt ervanaf wat een paar rondjes zijn? :9
Eh 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Is goed. doe ik nog even de laatste race van m'n championship :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
Top, ren ik nog even naar beneden voor wat drinken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Uberdude schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 23:55:
Doe ik straks gewoon lopend :+

Ben ik al vriendjes met je op de xbox? misschien wel handig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Uberdude schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 23:55:
Ik doe ook wel mee :) Voeg me maar toe: SomerenV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
timmie271 schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 23:56:
[...]

Doe ik straks gewoon lopend :+

Ben ik al vriendjes met je op de xbox? misschien wel handig :+
volgensmij niet, Ubbiedude is het op mn ms account
SomerenV schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 23:57:
[...]

Ik doe ook wel mee :) Voeg me maar toe: SomerenV
Toegevoed

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Club net gejoined! Dennisscho1337 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Je moet de goliath race een keer proberen met een Dodge viper HE die niet tot zeer slecht kan remmen :+
Moest gewoon 600-1000 meter voor een haakse bocht al beginnen met remmen....

Heb een lap time neergezet van 11.45 wat ik nog best netjes vind :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Hoe de fuck houden sommige mensen het vol die race een paar uur achter elkaar te rijden? :X Na 4 rondjes voel ik het al in m'n handen :+ En had een rondetijd van 11:17 maar dat kan echt veel beter. Minder bomen knuffelen en in de zandbak spelen, meer rubber op het asfalt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
Yonix schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 21:34:
[...]

Spel op een SSD? Ik heb wel wat 'tweaks' uitgevoerd om het spel stottervrij te laten lopen - prioriteit op laag in Windows Taakbeheer en 'processor 0' uitgeschakeld (Windows Taakbeheer > Affiniteit). Ik heb trouwens wel een 144Hz G-Sync scherm, dat speelt ook een rol.
Nee maar ik zou hem nog wel eens naar me SSD kunnen verplaatsen. En die tweaks heb ik wel gelezen maar die hadden meer een averechts effect dan een beter effect (zou in relatie kunnen staan tot de SSD) En het type beeldscherm zou toch niet moeten meespelen hoeveel FPS je haalt? (alleen weergave?)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lucky_Luuk
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 28-08 11:04
Ik heb een snelle manier van credits farmen gevonden.
Je hebt hier wel alle Horizon Edition auto's nodig en de perk dat je wheelspins kan kopen.
Zodra je al de HE auto's hebt moet je door blijven wheelspinnen totdat je weer bij een HE auto zit.
Je krijgt dan de optie om deze aan de garage toe te voegen of voor 5 miljoen te verkopen.
Blijf dit doen totdat je vind dat je genoeg geld hebt.
Ikzelf zit nu op 105 miljoen credits.

Steam: Lucky Luuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
was leuk om even gespeeld te hebben, toch weer een paar levels omhoog gegaan door die goliath run haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Man man, ik vermaak mij prima met FH3, maar AI/Drivatars blijft toch niet echt het sterkste punt van de serie. Los van de rubberbanding troep (AI die je nagenoeg vanaf het begin stof laat happen zit aan het einde van de race je opeens magisch weer op de hielen) zijn ze ook nog eens debiel agressief. In sommige gevallen sturen ze letterlijk op je in. Vervelend. Een uurtje terug tijdens een rondje Goliath letterlijk iedereen op 30 seconden of meer achterstand terwijl ik over Great Ocean Road rij. Alleen nog het laatste stukje strand. Ik rij over de finish en zit er verdomme opeens eentje twee seconden achter mij :P. *poef, magic*

Hier trouwens ook een AMD R9 290X met vreemde lage FPS. Kan het spel van medium tot Ultra instellen maar de FPS blijft 40-55. Van 2x MSAA naar 8x MSAA? Geen probleem, is gratis. Zelfde framerate. CPU is ook niet echt aan het zweten, en mijn 4670K omhoog gooien naar 4,6GHz doet ook weinig. Maar goed dat ik hem ook op de Xbox aan kan zwengelen als de framerate te vervelend doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:01

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Propane schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 02:04:
Hier trouwens ook een AMD R9 290X met vreemde lage FPS. Kan het spel van medium tot Ultra instellen maar de FPS blijft 40-55. Van 2x MSAA naar 8x MSAA? Geen probleem, is gratis. Zelfde framerate. CPU is ook niet echt aan het zweten, en mijn 4670K omhoog gooien naar 4,6GHz doet ook weinig. Maar goed dat ik hem ook op de Xbox aan kan zwengelen als de framerate te vervelend doet.
Lees wat terug, meerdere met 2xx die blijkbaar precies hetzelfde probleem hebben.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjaakmoes
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-09 23:09

Sjaakmoes

XBL:Freakpost PSN:Sjaakmoes

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/wF4lJhW.jpg

Zo is het toch een soort van Need for Speed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
SinergyX schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 02:11:
[...]

Lees wat terug, meerdere met 2xx die blijkbaar precies hetzelfde probleem hebben.
Jup, vandaar het woord 'ook' daar ergens aan het begin ;) :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-12-2023
weet iemand of forza horizon 3 nog ergens goedkoper verkocht wordt voor pc? Vind 70 euro echt absurd

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
timmie271 schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 01:01:
Je moet de goliath race een keer proberen met een Dodge viper HE die niet tot zeer slecht kan remmen :+
Moest gewoon 600-1000 meter voor een haakse bocht al beginnen met remmen....

Heb een lap time neergezet van 11.45 wat ik nog best netjes vind :9
Ik heb de zelfde auto. Remmen is logisch zo ver van te voren met een snelheid van 400+ xD. Ik heb hem getuned naar X999 level en ik rij de rondjes in iets onder de 10 min. (mits ik niet crash)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
SomerenV schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 01:14:
Hoe de fuck houden sommige mensen het vol die race een paar uur achter elkaar te rijden? :X Na 4 rondjes voel ik het al in m'n handen :+ En had een rondetijd van 11:17 maar dat kan echt veel beter. Minder bomen knuffelen en in de zandbak spelen, meer rubber op het asfalt :D
Controller iets relaxter vast houden & veel oefenen xD Gister 2x 8 laps gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

iantje31 schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 11:44:
weet iemand of forza horizon 3 nog ergens goedkoper verkocht wordt voor pc? Vind 70 euro echt absurd
Het is niet alsof dit niet al tig keer gezegd is, maar nee. De enige manier is om het via een ander land in de MS Store te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Sjaakmoes schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 02:26:
[afbeelding]

Zo is het toch een soort van Need for Speed :P
Wat is er gebeurt met de achterkant van het beeld? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 16:56

Gundogan

Rip and tear, until it is done

SomerenV schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 11:59:
[...]

Het is niet alsof dit niet al tig keer gezegd is, maar nee. De enige manier is om het via een ander land in de MS Store te kopen.
Of via een niet oplettende Target een paar dagen terug. :*)

Met de fps locked op 48 loopt het hier redelijk op max @ 1080p zonder cpu core en affinity settings. Paar stutters nog, maar het is speelbaar. Met unlocked gemiddeld wel 60+ maar de drops zijn wel merkbaar dan. Maar de game heeft gelukkig nog steeds een aardig gevoel van snelheid met een framerate van onder de 60. Uiteindelijk nog steeds wel teleurstellend dat Horizon maar de helft van de fps haalt tov Apex.

Hopelijk doen de patches wat, want de gameplay is wel vermakelijk.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Kwestie van wennen en oefenen denk ik. Ik heb in Forza 6 veel gereden in alle auto's zonder TCS en andere assists (ook P en X auto's). Het is idd even wennen en soms lastig om de auto onder controle te houden, maar het geeft wel een extra kick als je door een bocht drift met 280. :D Je moet idd soms half of maar kwart gas geven. :-)

Ik heb in deze game alle assists uitstaan. Heerlijk. :D

Edit; ik vind het een vermakelijke game maar vind Forza 6 wél leuker. Ben meer een circuit racer denk ik.

[ Voor 13% gewijzigd door Format-C op 02-10-2016 12:28 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
j0ppie schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 11:58:
[...]

Ik heb de zelfde auto. Remmen is logisch zo ver van te voren met een snelheid van 400+ xD. Ik heb hem getuned naar X999 level en ik rij de rondjes in iets onder de 10 min. (mits ik niet crash)
Normaal gesproken als ik rem sta ik wel met 100 meter stil :+
Ik reed 380-390 en de auto stond pas na 800 meter helemaal stil!!!
De koenigsegg one staat na 100-200 meter stil van ruim 420km/h...

Dus ik miste toch echt we de remblokken, omdat de schijven ook niet opgloeieden wat ze normaal wel zouden doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:08
Format-C schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 12:25:
[...]

Edit; ik vind het een vermakelijke game maar vind Forza 6 wél leuker. Ben meer een circuit racer denk ik.
ik ben nu ook aan het gamen met forza 6 (pc) en ik vermaak me er ook mee .. hoop alleen dat er snel meer auto's komen
en banen :-)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Pagina: 1 ... 18 ... 33 Laatste