vraagje is er nou een manier dat je de PC versie voor 60 of 50 euro kunt aanschaffen? Of is 70 toch echt de goedkoopste?
Er zijn nog wel snellere auto'sVerwijderd schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 08:56:
[...]
Leuk man! Als je ff samen wilt knallen, voeg me toe
Dank voor de link van dat filmpje, zal de regera eens kopen.
Lijstje:
Koenigsegg Regera : 273MPh/439,3KMh
Ultima GTR 720.: 272MPh/437,7KMh
Lamborghini Aventador : 272MPh/ 437,7KMh
Koenigsegg One:1 : 270MPh/434,5KMh
Ik had verwacht dat die veneno het snelste was (veruit de duurste wagen toch? 4,5 mio). Bijna gekocht net, blij dat ik het nog niet gedaan heb haha.
Maar ik ben dan ook niet van plan weer te gaan upgraden over 2 jaar. Meestal gebruik ik componenten tot ze stuk gaan en dan koop ik weer wat high end spul voor de komende x aantal jaar.SomerenV schreef op donderdag 29 september 2016 @ 23:24:
[...]
Je weet wat een 1080 kost he?Heb zelf een 1060 6GB besteld vandaag. Ultra hoeft van mij niet, UHD ook niet en VR ook niet. 1070 vond ik wat te prijzig, vooral ook omdat ik binnenkort op mezelf ga dus kan niet bakken met geld uitgeven momenteel
![]()
Vandaag overigens deze wagen gevonden en een leuke upgrade gegeven:
[afbeelding]
Met de bodykit erop is dat ding echt belachelijk krachtig en op momenten echt niet fatsoenlijk recht op de weg te houden
Mijn I7 3820 heb ik pas gekocht toen mijn Q6600(geloof ik) het echt niet meer trok en 100% CPU had in Battlefield 3. Maar ja, de 1080 is aardig aan de prijs, misschien een 980 of 1070.
Ging bij jullie het downloaden ook zo extreem langzaam op de Xbox?
Forza is rond de 45GB groot en heb een lijn van 300mbit (Ziggo)
De Xbox was rond de 2u bezig, en haalde ongeveer 6MB/s.
...
Forza is rond de 45GB groot en heb een lijn van 300mbit (Ziggo)
De Xbox was rond de 2u bezig, en haalde ongeveer 6MB/s.
...
Bij mij ging het ook niet erg snel, vooral niet als je ook nog wat anders doet. Volgens mij past hij nogal hard QoS toe, dus als je youtube ofzo aanzet stopt hij bijna met downloaden.
70 euro is de goedkoopste helaas. Je kan het wel proberen op de manier dat GforceNL hierboven beschrijft.j0ppie schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:00:
vraagje is er nou een manier dat je de PC versie voor 60 of 50 euro kunt aanschaffen? Of is 70 toch echt de goedkoopste?
Steam/XBL: Avioto
in het echt heeft dat ding ook amper wielspin. Het is ook een hele goede auto voor de sneeuwSinergyX schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 09:54:
Die Tesla voelt wel beetje als cheat auto, zelfs met TC uit lijkt dir auto amper wheelspin te krijgen, zelfs offroad blijft die aardig netjes rijden.
Via de NL store niet goedkoper dan 70 euro. via andere stores kun je tot 'maximaal 25 korting krijgen'.j0ppie schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:00:
Het staat al een paar keer uitgelegd hierboven dus daar graag naar zoeken voor we weer hetzelfde mogen uitleggen
Gamertag: timmie271
Oh, zo ben ik ook hoor, maar ik hoef niet perse meer de allerhoogst mogelijk graphics. Het verschil tussen high en ultra is vaak verwaarloosbaar dus ik geef dan liever 200 euro minder uit. Ben zelf ook pas overgestapt van de Q6600 naar de i5 2500k toen ik merkte dat ik op de limiet zat (doe ook aan video-editing). Overigens zit de 1060 ongeveer tegen het niveau van de GTX980 (non TI) aanLOTG schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:06:
[...]
Maar ik ben dan ook niet van plan weer te gaan upgraden over 2 jaar. Meestal gebruik ik componenten tot ze stuk gaan en dan koop ik weer wat high end spul voor de komende x aantal jaar.
Mijn I7 3820 heb ik pas gekocht toen mijn Q6600(geloof ik) het echt niet meer trok en 100% CPU had in Battlefield 3. Maar ja, de 1080 is aardig aan de prijs, misschien een 980 of 1070.
Ik hoef ook niet persé de aller hoogste graphics, maar ik doe meer aan future proofing. Bij Forza raad hij mij low aan en dat vind ik wat overdreven, dan ziet het er slechter uit dan menig ander spel wat wel werkt en ik wilde juist op de PC spelen omdat het beter dan de Xbox uit zou zien.
Ik kijk het nog even aan, bijna feestdagen dus dan gok ik dat er wel wat aanbiedingen komen.
Mic rechten revoked gisteren en geen crash meer gehad, en wat races gespeeld. Ik had alleen het idee dat de Windows zijn render engine een beetje gaar was geworden.
Start menu renderde alleen de photo tile, en het was wat lastig om shutdown te kiezen. In Forza renderde hij de achievement popups zonder zwarte achtergrond en ik had het idee dat de tekst zelfs achter de klok van de speedo stond... Vaag.
En misschien dat iemand andres dit weet, ik heb het idee dat de controller (Xbox One V1, via USB) niet zo enthousiast is met de rumble. Vooral in de triggers had ik minder gevoel.
Ik kijk het nog even aan, bijna feestdagen dus dan gok ik dat er wel wat aanbiedingen komen.
Mic rechten revoked gisteren en geen crash meer gehad, en wat races gespeeld. Ik had alleen het idee dat de Windows zijn render engine een beetje gaar was geworden.
Start menu renderde alleen de photo tile, en het was wat lastig om shutdown te kiezen. In Forza renderde hij de achievement popups zonder zwarte achtergrond en ik had het idee dat de tekst zelfs achter de klok van de speedo stond... Vaag.
En misschien dat iemand andres dit weet, ik heb het idee dat de controller (Xbox One V1, via USB) niet zo enthousiast is met de rumble. Vooral in de triggers had ik minder gevoel.
[ Voor 43% gewijzigd door LOTG op 30-09-2016 11:48 ]
Vraagje, sinds het multi-platform is, kan ik op sites ook een Xbox versie kopen, en dan op de PC installeren? Ik heb namelijk geen Xbox maar hoe zit dat precies?
Lees voor de gein eens tot een paar pagina's terugHWSHHZ schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:46:
Vraagje, sinds het multi-platform is, kan ik op sites ook een Xbox versie kopen, en dan op de PC installeren? Ik heb namelijk geen Xbox maar hoe zit dat precies?
Zo, mijn Goliath race van 30 rondes zit er op.
Mocht iemand anders ook zo dom zijn om dit te gaan doen, hier wat screenshots met de settings/results.

Level ging van 450 naar 505
Zoals verwacht telt de XP weer niet mee voor de Club XP.
Zodra je meer dan 10 rondes doet lijkt dit te gebeuren, bij 8 rondes werkt het wel.
Mocht iemand anders ook zo dom zijn om dit te gaan doen, hier wat screenshots met de settings/results.

Zodra je meer dan 10 rondes doet lijkt dit te gebeuren, bij 8 rondes werkt het wel.
Verwijderd
Digital only = PC, staat zo'n beetje in elke review van het spel en op elke site die het spel aanbiedtHWSHHZ schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:46:
Met 61 pagina's is dat behoorlijk zoeken, dus dit ging wat sneller dacht zit ondertussen ook gewoon op t werkSomerenV schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:47:
[...]
Lees voor de gein eens tot een paar pagina's terug

Maar stel dat ik bij een shop als allkeyshop em voor xbox koop kan k dus ook op pc spelen?
Verwijderd
6 uur lang 1 race doen, man man man, ik word er rob geus van 
Respect, ik doe het je niet na, tsja ooit met project cars de 24h van lemans gedaan 2 uur gereden en de rest op autopilot gezet
ze zouden 50 ronden goliath een achievement moeten maken! XD
Respect, ik doe het je niet na, tsja ooit met project cars de 24h van lemans gedaan 2 uur gereden en de rest op autopilot gezet
Zolang het maar een key is die je kan invoeren op xbox.com en niet een cd krijgt. Misschien staat het ook wel in de startpost?HWSHHZ schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:49:
[...]
Met 61 pagina's is dat behoorlijk zoeken, dus dit ging wat sneller dacht zit ondertussen ook gewoon op t werk![]()
![]()
Maar stel dat ik bij een shop als allkeyshop em voor xbox koop kan k dus ook op pc spelen?
Ik race met damage realistic, maar dan wel de drivatars een stuk lager...Bron schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:48:
Trouwens net als in de vorige Horizon ontzettend irritant tijdens het freeroamen realistic damage. Word je ineens geflankt door een andere drivatar of zo en kun je wat rond limpen.
Als je damage op Realistic zet in deze race dan sta je zonder benzine, vandaar dat die uit staat.LOTG schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:51:
[...]
Ik race met damage realistic, maar dan wel de drivatars een stuk lager...
Trouwens net als in de vorige Horizon ontzettend irritant tijdens het freeroamen realistic damage. Word je ineens geflankt door een andere drivatar of zo en kun je wat rond limpen.
Thanks, ik heb et door. Jammer genoeg ultimate edition op allkeyshop uitverkocht, ging voor 54 eurootjes over de toonbank...timmie271 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:50:
[...]
Zolang het maar een key is die je kan invoeren op xbox.com en niet een cd krijgt. Misschien staat het ook wel in de startpost?

Ik kom trouwens regelmatig Tweakers tegen onderweg, Vooral Timmie271 en Nipje beuken me regelmatig van de weg.

<Zinloze tekst hier>
Zijn dat geen accounts? Ben ik persoonlijk niet zo een fan van. Dat is namelijk iets waar MS wel legetiem iets aan kan doen.HWSHHZ schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:52:
[...]
Thanks, ik heb et door. Jammer genoeg ultimate edition op allkeyshop uitverkocht, ging voor 54 eurootjes over de toonbank...
Ow dat was mij nog niet opgevallen. Wel een beetje raar dat het ook realistisch is aangezien je niet kunt tanken zoals bij Forza.Bron schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:52:
[...]
Als je damage op Realistic zet in deze race dan sta je zonder benzine, vandaar dat die uit staat.
[ Voor 32% gewijzigd door LOTG op 30-09-2016 11:55 ]
Goeie rijder hier heGforceNL schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:52:
Ik kom trouwens regelmatig Tweakers tegen onderweg, Vooral Timmie271 en Nipje beuken me regelmatig van de weg.
Gewoon terugbeuken hoor. Kan best wel tegen een stootje

Wat een enorm wisselende performance met deze game op mijn systeem... Heb een MSI R290, en ene keer kan ik alles op Ultra spelen met40-60FPS en andere keren op medium en haalt die net 25-30, snap er niks van

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Welke perk is voor de XP? Kan hem steeds niet vinden. Of is dat er eentje die je steeds opnieuw moet activeren in de bovenste balk?Bron schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:48:
hier ook een R9 290 maar kan niet eens op Medium spelenMother_Goozz schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:55:
Wat een enorm wisselende performance met deze game op mijn systeem... Heb een MSI R290, en ene keer kan ik alles op Ultra spelen met40-60FPS en andere keren op medium en haalt die net 25-30, snap er niks van
[ Voor 29% gewijzigd door timmie271 op 30-09-2016 11:57 ]
[quote]LOTG schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:54:
[...]
Zijn dat geen accounts? Ben ik persoonlijk niet zo een fan van. Dat is namelijk iets waar MS wel legetiem iets aan kan doen.
Dat weet ik zo gauw niet maar ga er niet van uit, kom terecht op een officiele site ofzo
[...]
Zijn dat geen accounts? Ben ik persoonlijk niet zo een fan van. Dat is namelijk iets waar MS wel legetiem iets aan kan doen.
Dat weet ik zo gauw niet maar ga er niet van uit, kom terecht op een officiele site ofzo
Kun je inderdaad kopen op allkeyshop voor 35€ ,dan code invoeren op je xbox account op.de pc en klaarHWSHHZ schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:49:
[...]
Met 61 pagina's is dat behoorlijk zoeken, dus dit ging wat sneller dacht zit ondertussen ook gewoon op t werk![]()
![]()
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sutro-1795/hero/1283069
De performance op de meeste 'oudere' tech is op dit moment ondermaats.Mother_Goozz schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:55:
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
In begin van FH2 zat een leuke glitch, als je met stuur raced, controller ook aanzet (om bv menu te navigeren), vervolgens je stuur disconnect (krijg je popup) en vervolgens dashboard->game ging, bleef de game gewoon doordraaien en werd je auto overgenomen door AI met die popup nog open.Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:50:
6 uur lang 1 race doen, man man man, ik word er rob geus van
Zou leuk zijn als die in FH3 nog had gewerkt, was Goliath wel bizar makkelijk
Vraag me af technische gezien waarom die AMD kaarten dat ook hebben, dacht dat de 4 serie technisch aardig identiek aan de 2/3 series was, maar die 480 vs 390 is bijna dubbele fps.Gundogan schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:57:
[...]
De performance op de meeste 'oudere' tech is op dit moment ondermaats.
[video]
[ Voor 21% gewijzigd door SinergyX op 30-09-2016 12:00 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik ook maar dat is toch gewoon AI met namen uit je Xbox lijst?GforceNL schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:52:
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
sutro schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:56:
[...]
Kun je inderdaad kopen op allkeyshop voor 35€ ,dan code invoeren op je xbox account op.de pc en klaar
Staat er trouwens haarfijn uitgelegd hoe dit in ze werk gaat.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sutro-1795/hero/1283069
Normaal gesproken wel, maar zodra je online gaat dan kom je de meeste vreemde namen tegen van allemaal onbekende spelers.. Dat is weer wat minder...Donstil schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:58:
[...]
Ik ook maar dat is toch gewoon AI met namen uit je Xbox lijst?
Triple Skills XP perk van de bovenste balk onder "skills" tab.timmie271 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:56:
[...]
Welke perk is voor de XP? Kan hem steeds niet vinden. Of is dat er eentje die je steeds opnieuw moet activeren in de bovenste balk?
Misschien is er ook nog een kleine xp boost perk ergens, maar niet dat ik uit mijn hoofd weet.
Gewoon alles unlocken joh
En beetje 'jouw rijstyle' er in opgenomen, je drivatar. Bij selectie van die AI heeft friendlist voorkeur, maar heb je ook een berg non-friends die rondrijden, om de algehel interactie met andere spelers wat te vergroten en ook mensen met weinig friends in andere races te laten rijden.Donstil schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:58:
[...]
Ik ook maar dat is toch gewoon AI met namen uit je Xbox lijst?
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dat is datgene waar een 0 onder staat en dus maar tijdelijk geld? Dan zal die als een van de laatste zijn om te unlockenBron schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 12:01:
[...]
Triple Skills XP perk van de bovenste balk onder "skills" tab.
Misschien is er ook nog een kleine xp boost perk ergens, maar niet dat ik uit mijn hoofd weet.
Gewoon alles unlocken joh
Dan heeft iedereen het goed getroffen met mijn drivatarSinergyX schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 12:02:
[...]
En beetje 'jouw rijstyle' er in opgenomen, je drivatar. Bij selectie van die AI heeft friendlist voorkeur, maar heb je ook een berg non-friends die rondrijden, om de algehel interactie met andere spelers wat te vergroten en ook mensen met weinig friends in andere races te laten rijden.
Laten we zeggen dat onze Drivatars dol zijn op botsautootjes.....
de AI inname neemt inderdaad vooral namen over uit je friendslist, de drivers die je moet recruiten staan ook (bij mij) allemaal in mn friendslist.
de AI inname neemt inderdaad vooral namen over uit je friendslist, de drivers die je moet recruiten staan ook (bij mij) allemaal in mn friendslist.
<Zinloze tekst hier>
Het is toch ook een botsautospelletje? gisteren met @zoepersooi gespeeld en wij ramden mekaar ook wel es van de baanGforceNL schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 12:11:
Laten we zeggen dat onze Drivatars dol zijn op botsautootjes.....

Ja inderdaad, wijs gebruiken die dingen in het begin.timmie271 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 12:05:
[...]
Dat is datgene waar een 0 onder staat en dus maar tijdelijk geld? Dan zal die als een van de laatste zijn om te unlockeneerst degene die voor altijd zijn
Ging eens tussendoor een paar korte races doen in het begin, vergat dat ik mijn perks aan had.
Possimpible, valt me een beetje tagen dat je Drivatar zich blijft verstoppen. Zo kan ik je natuurlijk nooit toevoegen aan mijn line-up he

Zojuist eindelijk de beste wagen gewoon met wheelspin!

met jou kaart is het aan te raden om anti aliasing uit te zetten of de framerate te cappen op 30.Mother_Goozz schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:55:
Damm! Respect. Ik doe meestal een ronde of 3-5. Verklaard wel waarom je zo'n hoog lvl hebt xD.Bron schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:48:
Er ligt dus nog een hoop werk klaar om deze game geoptimaliseerd te krijgen...Gundogan schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:57:
[...]
De performance op de meeste 'oudere' tech is op dit moment ondermaats.
[video]
Ik heb dan "maar" een R290 en een I4770 met 24Gb geheugen, maar deze game presseert echt het slechts in verhouding met andere games, maar je video zegt genoeg..
Terwijl ik het er dus echt grafisch echt niet hoogstaand vind, het zo (bij mij dan) zo

Lijkt wel of die uit 1998 komt

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Dat heb ik met mijn 970GTX ook gedaan word in filmpje er boven ook aangeraden. Het spel heeft erg goede frame pacing dus loopt erg smoothj0ppie schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 12:20:
[...]
met jou kaart is het aan te raden om anti aliasing uit te zetten of de framerate te cappen op 30.
Zijn alle auto's te winnen via wheelspin? Of is er een lijst ? Want dan weet ik welke auto's ik niet hoef te kopen.
Ik heb een fury X. Met een Fury X loopt het spel eigenlijk behoorlijk goed! Het enige nadeel is dat je niet te hoog kunt gaan met de graphics want dan is er een tekort aan geheugen. Dus ik speel nu op een mix van medium/high met 2x AA op 3440x1440. De resolutie + antialiasing zorgt er voor dat alle wel mega strak is. Maar de detail zou wat hoger kunnen. Zit wel op 60-75fps ongeveer (heb 75hz scherm)WeAreLegion schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 12:22:
[...]
Dat heb ik met mijn 970GTX ook gedaan word in filmpje er boven ook aangeraden. Het spel heeft erg goede frame pacing dus loopt erg smoothalles op ultra en gaan met die handel.
Ja hij tikt als ik hem los zet bijna altijd de 60 wel aan maar hij zakt soms om no reason at all weer in dan speel ik het liever zo met alle eyecandy aan.j0ppie schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 12:25:
[...]
Ik heb een fury X. Met een Fury X loopt het spel eigenlijk behoorlijk goed! Het enige nadeel is dat je niet te hoog kunt gaan met de graphics want dan is er een tekort aan geheugen. Dus ik speel nu op een mix van medium/high met 2x AA op 3440x1440. De resolutie + antialiasing zorgt er voor dat alle wel mega strak is. Maar de detail zou wat hoger kunnen. Zit wel op 60-75fps ongeveer (heb 75hz scherm)
En over je vraag volgens mij kan je elke auto winnen met dat wheelspin.
Vergeet niet mijn PostNL livery erop te doen en een like te gevenBron schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 12:17:
Zojuist eindelijk de beste wagen gewoon met wheelspin!![]()
[afbeelding]
/verkaptereclamevoorinkomsten

Ik heb het idee dat het in die 290 series zit, ik heb een 290X en die krijg ik niet eens over 60fps, 30-50 meeste gevallen (dynamic resution op max). Als ik dan dat filmpje kijk, met die 390/480, die performance-index iets onder de 290X zitten, lijkt er toch ergens stukje software/iets te zijn waardoor een 290 aanzienlijk minder presteert.Mother_Goozz schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 12:22:
[...]
Er ligt dus nog een hoop werk klaar om deze game geoptimaliseerd te krijgen...
Ik heb dan "maar" een R290 en een I4770 met 24Gb geheugen, maar deze game presseert echt het slechts in verhouding met andere games, maar je video zegt genoeg..
Terwijl ik het er dus echt grafisch echt niet hoogstaand vind, het zo (bij mij dan) zo
[afbeelding]
Lijkt wel of die uit 1998 komtEn zelfs nu loopt die niet op 60Fps.... (medium settings) MSAA uit
[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 30-09-2016 12:34 ]
DoneSinergyX schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 12:33:
[...]
Vergeet niet mijn PostNL livery erop te doen en een like te geven
[afbeelding]
Ik verwacht wel een % van de opbrengsten natuurlijk.
Zal je drivatar wel een race laten winnenBron schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 12:37:
[...]
Done
Ik verwacht wel een % van de opbrengsten natuurlijk.
Ze lijken design-status wel flink te hebben opgekrikt, ik heb al kleine 200 downloads en nog steeds freelancer.
Die is wel heel erg leuk! *gaat eens achter een busje aan*SinergyX schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 12:33:
[...]
Vergeet niet mijn PostNL livery erop te doen en een like te geven
[afbeelding]
<Zinloze tekst hier>
Ben helemaal klaar met het racen nu, ik word wel postbode.
Bedankt Sinergiks!

Bedankt Sinergiks!

Dat is een dure grap geweest met al die 250's van 10mil perHoolz14 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 13:01:
Net alle ferraris gekocht
[ Voor 44% gewijzigd door Bron op 30-09-2016 13:04 ]
Ja van 68 mil naar 11.. nu maar weer bankenBron schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 13:03:
Bedankt Sinergiks!
[afbeelding]
Dat is een dure grap geweest met al die 250's van 10mil per
haha, geweldigBron schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 13:03:
Bedankt Sinergiks!
[afbeelding]
We deden in FH2 een race met die vans, iedereen een andere livery van zo'n postbedrijf (UPS, DHL etc), dat was m'n idee om er een PostNL versie van te maken.
Verzoekjes mogen altijd worden ingediend
hoe werkt dit spel met een G25 stuur ?
want ik wacht op de demo voor ik hem gaat aanschaffen
want ik ben nog niet helemaal over
er komen wel mooie auto's voorbij
ik houd van USA muscle cars hoop dat die er ook genoeg er in zitten :-)
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Ik begin hier ook aan te twijfelen nu. Aangezien ik niet de enige ben. Als ik op 1280x720 speel met alles op medium en een 36fps cap (wat niet is aan te zien op een 144hz monitor), en de prioriteit aanpas in het taakbeheer op laag. Kan ik het spel spelen zonder crashes. En zelfs dan heb ik fps drops.SinergyX schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 12:33:
Ik heb het idee dat het in die 290 series zit, ik heb een 290X en die krijg ik niet eens over 60fps, 30-50 meeste gevallen (dynamic resution op max). Als ik dan dat filmpje kijk, met die 390/480, die performance-index iets onder de 290X zitten, lijkt er toch ergens stukje software/iets te zijn waardoor een 290 aanzienlijk minder presteert.
Als ik csgo speel dan gooit ie er 300fps uit terwijl die zijn neus vreet. Dus maybe is de gameready driver van amd helemaal niet geoptimaliseerd..
Maatje van mij speelt op een 270x 1920x1080 op medium 60fps dus zal de 290 dit easy moeten kunnen!
PSN: daxcyy | XBL(WIN10): FataL Risky | AMD Ryzen 7 5800X / MSI RTX 2060 / 32GB RAM
Zou het iets specifiek rond de 290 zijn? Nu die maat van je 270x wel 60fps draait, ik dacht dat het meer een 2xx/3xx vs 4xx series was. Sommige games is mijn CPU de bottleneck (FX8350), vond toen de upgrade naar een 4xx ook minder interessant dan een 2de hands 290x (stukje goedkoper).daxcy schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 13:15:
[...]
Ik begin hier ook aan te twijfelen nu. Aangezien ik niet de enige ben. Als ik op 1280x720 speel met alles op medium en een 36fps cap (wat niet is aan te zien op een 144hz monitor), en de prioriteit aanpas in het taakbeheer op laag. Kan ik het spel spelen zonder crashes. En zelfs dan heb ik fps drops.
Als ik csgo speel dan gooit ie er 300fps uit terwijl die zijn neus vreet. Dus maybe is de gameready driver van amd helemaal niet geoptimaliseerd..
Maatje van mij speelt op een 270x 1920x1080 op medium 60fps dus zal de 290 dit easy moeten kunnen!
Alleen de benchmarks gaan ze vaak rond een i5/i7 zitten, dus echt hard vergelijkingsmateriaal heb ik niet. Want het rare is dat bij recommended specs een 290x/480 staat, maar in die digi.foundry video is het verschil tussen die 2 bizar groot (zij solid 60, ik haal niet eens 60).
[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 30-09-2016 13:26 ]
Ja, draait een asus r9 270x 4gb icm i5 4690k en 16gb ram. Zijn game draait stabiel en heeft heel af en toe last van crashes. Daarom dacht ik dus dat het einde in zicht was van mijn videokaart. Ik zelf heb een sapphire r9 290 tri-x icm i7 6700k met 16gb ram 2666mhz. Dus aan me proc zal het niet liggen!SinergyX schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 13:23:
[...]
Zou het iets specifiek rond de 290 zijn? Nu die maat van je 270x wel 60fps draait, ik dacht dat het meer een 2xx/3xx vs 4xx series was. Sommige games is mijn CPU de bottleneck (FX8350), vond toen de upgrade naar een 4xx ook minder interessant dan een 2de hands 290x (stukje goedkoper).
Alleen de benchmarks gaan ze vaak rond een i5/i7 zitten, dus echt hard vergelijkingsmateriaal heb ik niet.
PSN: daxcyy | XBL(WIN10): FataL Risky | AMD Ryzen 7 5800X / MSI RTX 2060 / 32GB RAM
Weet niet hoe het met de G25 zit, maar over het algemeen is de Force Feedback niet geweldig in het spel.ravw schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 13:12:
hoe werkt dit spel met een G25 stuur ?
Als ik sorteer op Retro muscle, Modern muscle en Classic muscle dan zijn er 50 in totaal.
Best wel ruime keuze dus
Nog een tip, ik heb frame rate smoothing uit gezet.
Dit gaf bij bijvoorbeeld Xcom 2 ook slechtere ipv betere performance.
<Zinloze tekst hier>
Damm das wel heel erg extreem! En dan te bedenken dat een 290 eigenlijk niet heel veel onder doet voor een 480 in de meeste games. Maar volgensmij ligt het niet echt aan AMD maar meer aan microsoft. Tot nu toe is DX12 weinig imposant te noemen.daxcy schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 13:15:
[...]
Ik begin hier ook aan te twijfelen nu. Aangezien ik niet de enige ben. Als ik op 1280x720 speel met alles op medium en een 36fps cap (wat niet is aan te zien op een 144hz monitor), en de prioriteit aanpas in het taakbeheer op laag. Kan ik het spel spelen zonder crashes. En zelfs dan heb ik fps drops.
sowieso zou ik frame smoothing uit zetten. Je kunt ook met Vsync kloten soms lost dat wat op. En zet sowieso even in de AMD driver software tesselation op max 8X (of 16) iig niet op amd optimized.GforceNL schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 13:30:
Nog een tip, ik heb frame rate smoothing uit gezet.
Dan moet hij een nieuwere CPU hebben want ik haal met een 280X en een i5 2500K @ 4.2GHz geen constante 60 fps op medium. Maar als je op 720p met alles op low moet spelen dan is er toch wel iets aan de hand. Of je CPU is gewoon niet voldoende, of je hebt te weinig werkgeheugen (Horizon 3 eet beiden rauw).daxcy schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 13:15:
[...]
heeft ie ook, de i5 4690k. Ik heb hem eventjes een berichtje gestuurd om het nog eens te controleren want ik begin nu ook te twijfelen haha.SomerenV schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 13:36:
[...]
Dan moet hij een nieuwere CPU hebben want ik haal met een 280X en een i5 2500K @ 4.2GHz geen constante 60 fps op medium. Maar als je op 720p met alles op low moet spelen dan is er toch wel iets aan de hand. Of je CPU is gewoon niet voldoende, of je hebt te weinig werkgeheugen (Horizon 3 eet beiden rauw).
Edit: Heb een berichtje gekregen. Hij speelt met een R9 270x, i5 4690k en 16gb ram 40 tot 50 fps op high settings. Het probleem ligt dus duidelijk bij de R9 290 serie!
[ Voor 12% gewijzigd door daxcy op 30-09-2016 13:44 ]
Woensdag ook maar eens begonnen met FH3. Dit weekend nog maar wat tijd vinden om weer verder te spelen. Na foto's etc. in het topic te hebben gezien, krijg ik weer meteen zin om FH3 te spelen.
Die PostNL Livery is wel vet, maar de issues zijn dus weg die er woensdagavond waren met de designs?
Die PostNL Livery is wel vet, maar de issues zijn dus weg die er woensdagavond waren met de designs?
oke dat is wel lekker ....Bron schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 13:28:
[...]
Weet niet hoe het met de G25 zit, maar over het algemeen is de Force Feedback niet geweldig in het spel.
Als ik sorteer op Retro muscle, Modern muscle en Classic muscle dan zijn er 50 in totaal.
Best wel ruime keuze dus
want ik heb het niet zo op jappen enz
zie ook veel filmpjes met die jappen bakken driften ...
maar geef mij dan maar een Dodge challenger
is het dan niet voor het driften dan wel voor het geluid :-)
YouTube: DODGE CHALLENGER sound,Burnout & Drifting donuts - Best V8 HEMI ...
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Thats racistravw schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 13:41:
[...]
oke dat is wel lekker ....
want ik heb het niet zo op jappen enz
zie ook veel filmpjes met die jappen bakken driften ...
maar geef mij dan maar een Dodge challenger
is het dan niet voor het driften dan wel voor het geluid :-)
YouTube: DODGE CHALLENGER sound,Burnout & Drifting donuts - Best V8 HEMI ...
Die buggy heeft inmens veel grip in het zand, na een paar keer proberen had ik de goede zandhoop gevonden om op dat dak te komenVerwijderd schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 06:55:
[...]
Hoe heb jij 'm gehaald? Serieus gisteren al een uur of 2 mee bezig geweest, ik krijg hem maar niet te pakken... Laatste 'ding' in forza dat ik moet raken/ vinden, frustrerend!
@ Je wagen: al gezien idd, hilarisch, een uitlaat met extra functie
Had een wat bruter geluid verwacht uit deze wagen.
Misschien had ik er niet meteen een V12 in moeten gooien.
Misschien had ik er niet meteen een V12 in moeten gooien.

Verwijderd
Haha Bron, ik ben jou ook nog nooit tegen gekomen! Mss ff als friend toevoegen? Vrienden kom ik gelijk tegen (en als ik ze delete vanwege een betere daarna zelfs weer gelijk).Bron schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 12:17:
[...]
Ja inderdaad, wijs gebruiken die dingen in het begin.
Ging eens tussendoor een paar korte races doen in het begin, vergat dat ik mijn perks aan had.
Possimpible, valt me een beetje tagen dat je Drivatar zich blijft verstoppen. Zo kan ik je natuurlijk nooit toevoegen aan mijn line-up he![]()
Zojuist eindelijk de beste wagen gewoon met wheelspin!![]()
[afbeelding]
Dikke wagen, die tunen is hilarisch, is verrekte snel...
We zijn al vriendenVerwijderd schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 14:05:
[...]
Haha Bron, ik ben jou ook nog nooit tegen gekomen! Mss ff als friend toevoegen? Vrienden kom ik gelijk tegen (en als ik ze delete vanwege een betere daarna zelfs weer gelijk).
Dikke wagen, die tunen is hilarisch, is verrekte snel...

Verwijderd
Heb 'm inmiddels ookUberdude schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 13:45:
[...]
Die buggy heeft inmens veel grip in het zand, na een paar keer proberen had ik de goede zandhoop gevonden om op dat dak te komen
Verwijderd
Huh echt? Oh sorry haha, kijk er nooit in, maar dan wel raar idd! Misschien te hoog level verschil?
* SinergyX meld zichVerwijderd schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 14:07:
Ik zie trouwens dat ik nog een HALO code over heb, iemand hier die die warthog wil en geen 500.000 heeft om hem ingame te kopen? (ze staan op de auction house).
Zie op reddit ook al tegenstrijdige verhalen, benchmarks waar 290x min55 max72 draait, maar er niemand is die voorbij de ~45fps komt.daxcy schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 13:28:
Ja, draait een asus r9 270x 4gb icm i5 4690k en 16gb ram. Zijn game draait stabiel en heeft heel af en toe last van crashes. Daarom dacht ik dus dat het einde in zicht was van mijn videokaart. Ik zelf heb een sapphire r9 290 tri-x icm i7 6700k met 16gb ram 2666mhz. Dus aan me proc zal het niet liggen!
YouTube: Forza Horizon 3 Pc Ultra - GTX 1070 + FX 8350
Deze bv draait dezelfde 8350, met een 1070 (op papier tot 2x sneller dan 290x), maar hangt ook rond de 40-50fps, maar op ultra settings.
YouTube: Forza Horizon 3 - PC Benchmark w/ Ultra Settings, GTX 1060, FX 8350,...
Zelfde hier, maar met een 1060, wederom rond 40-50fps.
YouTube: Forza Horizon 3 : Ultra | Medium | Low Settings FPS Test R9 280X FX ...
Dan deze, Ultra (met 4.4 OC op de FX) op een 280x (stock).. 23fps (tot aantal drops onder 20).
Zou bijna zeggen dat er software/settings ergens iets is waardoor zo'n beetje elke setup met die settings in de 40-50 zone terechtkomt, waar die maat van je blijkbaar 'iets' anders heeft staan en wel goed draait.
[ Voor 72% gewijzigd door SinergyX op 30-09-2016 14:23 ]
tweakers club staat in de top 100
97ste als ik me niet vergis. Terwijl er echt 10.000de clubs zijn. Gaat best lekker dus. xD
Als we nou allemaal even 10 rondjes goliath race doen dan grinden we misschien wel naar de top 10;)
Als we nou allemaal even 10 rondjes goliath race doen dan grinden we misschien wel naar de top 10;)
[ Voor 28% gewijzigd door j0ppie op 30-09-2016 14:25 ]
Downloading....
PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton PS4: BF1 + GT Sport Xbox One: Forza 7 + GoW4 - Steam: LoadedBaton - PUBG + Spintires
8 rondjes*!j0ppie schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 14:24:
tweakers club staat in de top 10097ste als ik me niet vergis. Terwijl er echt 10.000de clubs zijn. Gaat best lekker dus. xD
We missen al 6mil XP van mij.
8 rondjes is de max? Heb je dat getest?
Miss moeten we 8 rondjes doen met een groep online
dat zou wellache zijn.
Miss moeten we 8 rondjes doen met een groep online
Meerdere keren 8 rondes gedaan, dan telde het mee voor de club.j0ppie schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 14:28:
8 rondjes is de max? Heb je dat getest?
Miss moeten we 8 rondjes doen met een groep onlinedat zou wellache zijn.
3x meer dan 10 gedaan, en dan telt het niet.
Online zou ik niet aanraden met die race, tenzij de servers nu wel echt stabiel zijn.
Zat in coop met iemand en in ronde 3 was de race ineens weg en stonden we in onze single player sessies.
Maar als mensen het met een groep willen proberen, I'm in!
[ Voor 5% gewijzigd door Bron op 30-09-2016 14:31 ]
Misschien ligt het aan de processor? De FX8350 is inmiddels ook al bijna 4 jaar uit he. Heb em zelf ook gehad en dit was mijn bottleneck in games van vorig jaar. Maar die maat van mij speelt op high settings, geen ultra. Dus vind het best wel overeen komen.SinergyX schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 14:11:
[...]
* SinergyX meld zich
[...]
Zie op reddit ook al tegenstrijdige verhalen, benchmarks waar 290x min55 max72 draait, maar er niemand is die voorbij de ~45fps komt.
YouTube: Forza Horizon 3 Pc Ultra - GTX 1070 + FX 8350
Deze bv draait dezelfde 8350, met een 1070 (op papier tot 2x sneller dan 290x), maar hangt ook rond de 40-50fps, maar op ultra settings.
YouTube: Forza Horizon 3 - PC Benchmark w/ Ultra Settings, GTX 1060, FX 8350,...
Zelfde hier, maar met een 1060, wederom rond 40-50fps.
YouTube: Forza Horizon 3 : Ultra | Medium | Low Settings FPS Test R9 280X FX ...
Dan deze, Ultra (met 4.4 OC op de FX) op een 280x (stock).. 23fps (tot aantal drops onder 20).
Zou bijna zeggen dat er software/settings ergens iets is waardoor zo'n beetje elke setup met die settings in de 40-50 zone terechtkomt, waar die maat van je blijkbaar 'iets' anders heeft staan en wel goed draait.
Sta op het punt om een GTX 1060 te bestellen, niet alleen vanwege forza, maar ook omdat ik klaar ben met AMD. Plus Adobe After Effects maakt gebruik van cuda cores dus heb mijn hobby ook al dik 2 jaar stil liggen.
Verwijderd
haha, ik pas! maar goede prestatie met z'n allen!j0ppie schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 14:24:
tweakers club staat in de top 10097ste als ik me niet vergis. Terwijl er echt 10.000de clubs zijn. Gaat best lekker dus. xD
Waar kan ik deze race ergens vinden?j0ppie schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 14:24:
1ste festival naar lvl 5 krijgen en dan komt de goliath race op strand tevoorschijn. Deze grinden voor de group
Ik heb nu in totaal zo'n 30-35 rondjes goliath gedaan. Maar dat is niks ivm wat sommige andere hebben gedaan
Mijn geval zal CPU zeker rol spelen, maar als ik andere setups kijk met bv een 290X, hangen die ook allemaal rond die 40-50fps, alsof dat een soort van softcap is bij bepaalde configuraties of instellingen. Kan mijn CPU best een trap geven naar de 4.8Ghz, heb ik weinig tot geen fps verhoging, kan ik de 8350 voor nu even uitrulen als limiet en het toch in de 290 lijkt te zitten.daxcy schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 14:32:
[...]
Misschien ligt het aan de processor? De FX8350 is inmiddels ook al bijna 4 jaar uit he. Heb em zelf ook gehad en dit was mijn bottleneck in games van vorig jaar. Maar die maat van mij speelt op high settings, geen ultra. Dus vind het best wel overeen komen.
Sta op het punt om een GTX 1060 te bestellen, niet alleen vanwege forza, maar ook omdat ik klaar ben met AMD. Plus Adobe After Effects maakt gebruik van cuda cores dus heb mijn hobby ook al dik 2 jaar stil liggen.
Denk dat je best klein kan proberen, voor de mensen die nog geen lvl5 hebben, kunnen dan een lvl5 joinen en die race doen.Bron schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 14:30:
[...]
Meerdere keren 8 rondes gedaan, dan telde het mee voor de club.
3x meer dan 10 gedaan, en dan telt het niet.
Online zou ik niet aanraden met die race, tenzij de servers nu wel echt stabiel zijn.
Zat in coop met iemand en in ronde 3 was de race ineens weg en stonden we in onze single player sessies.
Maar als mensen het met een groep willen proberen, I'm in!
Uhu, in dit geval ligt het zeker niet aan je cpu. Dat bedoel ik ook niet. Maar ben het met je eens dat het aan de 290 serie ligt. Hopelijk dat amd asap met een update komt zodat wij hier vanaf zijn.SinergyX schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 14:45:
[...]
Mijn geval zal CPU zeker rol spelen, maar als ik andere setups kijk met bv een 290X, hangen die ook allemaal rond die 40-50fps, alsof dat een soort van softcap is bij bepaalde configuraties of instellingen. Kan mijn CPU best een trap geven naar de 4.8Ghz, heb ik weinig tot geen fps verhoging, kan ik de 8350 voor nu even uitrulen als limiet en het toch in de 290 lijkt te zitten.
Tenzij dit een hardware issue is, waar ik natuurlijk niet vanuit ga!
[ Voor 4% gewijzigd door daxcy op 30-09-2016 14:53 ]
Ik krijg telkens wel mensen van GoT, maar altijd de lage levels.Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 14:06:
[...]
Huh echt? Oh sorry haha, kijk er nooit in, maar dan wel raar idd! Misschien te hoog level verschil?
Zelf sta ik ook maar in 1 persoon zijn lineup (Van friends list)
Misschien wijst iedereen me gewoon af
Zo, ik heb me ook maar eens toegevoegd aan de GoT club. Eens kijken of de club nog hoger kunnen krijgen.
Wel nog een vraag. De achievement om een blueprint race van een ander te rijden, hoe doen jullie dat? Ik ben hem bij geen enkele race nog tegengekomen.
Wel nog een vraag. De achievement om een blueprint race van een ander te rijden, hoe doen jullie dat? Ik ben hem bij geen enkele race nog tegengekomen.
Ik zit bij 6 mensen in hun line upBron schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 14:56:
[...]
Ik krijg telkens wel mensen van GoT, maar altijd de lage levels.
Zelf sta ik ook maar in 1 persoon zijn lineup (Van friends list)
Misschien wijst iedereen me gewoon af
Mij Drivatar doet ook steeds mee aan 300-500 races per dag
Nope. Maar een race die lang is en waar je veel en snel xp en credits mee kan farmenMartinspire schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 15:15:
Is Goliath een achievement of zo?
[ Voor 23% gewijzigd door timmie271 op 30-09-2016 15:16 ]
Hoe kan je de game van club leden eigelijk joinen? Kom de hele tijd in random lobbys terecht

I Love the yellow.
Er zijn geen matte opties hè? Althans behalve dat handje vol "speciale" kleuren dan.
[ Voor 14% gewijzigd door Donstil op 30-09-2016 15:35 ]
Ik join de hele tijd vriendjes verder zou ik het niet wetenUberdude schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 15:23:
Hoe kan je de game van club leden eigelijk joinen? Kom de hele tijd in random lobbys terecht
Gewoon matte kleur kiezen en in de aply decals grote vlakken erop plakken met je kleur naar wens.Donstil schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 15:26:
[afbeelding]
I Love the yellow.
Er zijn geen matte opties hè? Althans behalve dat handje vol "speciale" kleuren dan.
Afgelopen woensdag ook lid geworden van de GoT Club.
Ik speel op de XboxOne.
Ik speel op de XboxOne.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Worden de "vlakken" dan ook mat? Das tof dat wist ik nietSinergyX schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 15:30:
[...]
Gewoon matte kleur kiezen en in de aply decals grote vlakken erop plakken met je kleur naar wens.
Heb maar 2 man in mijn vriendenlijst die deze game hebben en die zitten allebij in Amerikatimmie271 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 15:27:
[...]
Ik join de hele tijd vriendjes verder zou ik het niet weten
Gebruikt hier iemand groove? Zo ja, heeft er iemand een leuke afspeellijst voor me?
Kost geld
, ben al tevreden met Pulse en Bass Arena.
Ik denk dat niemand groove gebruikt (ja de 14 dagen trial)daxcy schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 15:38:
Gebruikt hier iemand groove? Zo ja, heeft er iemand een leuke afspeellijst voor me?
De overige ingame radio stations bevatten genoeg muzieknummers.
Daarnaast ga ik geen groove aanschaffen, terwijl ik spotify heb die 1000x beter is.
Angelo NL / Global Cargo VTC