Zelf ervaar ik soms wel 2 a 3 % per uur, vooral na een auto ritje.. Als ik op een vaste locatie ben is het wat minder. En uiteraard de Google Play service. Had dat probleem geval ook al op m'n Sony Z3 na een update van de play service. Toch een Google foutje denk ik.
maar ja, battery life van de S7 valt me ook beetje tegen.
Overigens valt het me op dat op internet nogal matige tips staan (wifi / bluetooth uit , duh...) en dat er er weinig concrete voorbeelden zijn van goed versus niet goede battery life. Misschien een idee om dat hier op te zetten en uit te zoeken.
Aanpassing:
Even ter verduidelijking t.o.v. de eerste opmerking. Thuis telefoon van de lader gehaald en zonder telefoon aan te zetten 1:30 uur gereden. 4% afname vooral Google Play Service.
maar ja, battery life van de S7 valt me ook beetje tegen.
Overigens valt het me op dat op internet nogal matige tips staan (wifi / bluetooth uit , duh...) en dat er er weinig concrete voorbeelden zijn van goed versus niet goede battery life. Misschien een idee om dat hier op te zetten en uit te zoeken.
Aanpassing:
Even ter verduidelijking t.o.v. de eerste opmerking. Thuis telefoon van de lader gehaald en zonder telefoon aan te zetten 1:30 uur gereden. 4% afname vooral Google Play Service.
[ Voor 20% gewijzigd door easydisk op 13-02-2017 10:22 ]