Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GuardMoony
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-12-2024
KraveN schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 14:40:
[...]

Ik wil de pret niet bederven maar tel er maar niet op.

Veel mensen hebben op de dag van de launch een order geplaatst met eigenlijk hetzelfde scenario. In stock, leverdatum 1 of 2 dagen erna afhankelijk van betaling en verzending. Maar de meerderheid heeft ook vervolgens een mail gekregen met daarin de melding dat er geen stock was en dat je op datum x weer een nieuwe poging zou komen.

Hopelijk is het bij jou anders!
De kans is nu wel groter dat er stock is. Aangezien er nu meerdere mensen een mail van SCAN gekregen hebben dat hun vega56 verzonden is. En er zullen er veel zijn die orders hebben gecanceld.

[ Voor 3% gewijzigd door GuardMoony op 30-08-2017 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Apoca

Array Technology Industry

Even serieus, ik persoonlijk had rekening gehouden met minimaal één tot twee weken levertijd en misschien wel langer. Met een beetje realiteitszin en op basis van postings hier van mensen die dicht bij het vuur zitten wisten we toch wel dat het erg onwaarschijnlijk zou zijn dat je op de release day 100% zeker zou zijn m.b.t. het bemachtigen van een kaart :)

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pascal1988
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 06-06 04:26
KraveN schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 14:40:
[...]

Ik wil de pret niet bederven maar tel er maar niet op.

Veel mensen hebben op de dag van de launch een order geplaatst met eigenlijk hetzelfde scenario. In stock, leverdatum 1 of 2 dagen erna afhankelijk van betaling en verzending. Maar de meerderheid heeft ook vervolgens een mail gekregen met daarin de melding dat er geen stock was en dat je op datum x weer een nieuwe poging zou komen.

Hopelijk is het bij jou anders!
Dan heb ik de pret wat later. Mijn twee r9 290s houden mij nog wel even boven water. Al ben ik niet meer zo te spreken over CrossFire. Vandaar dat ik ook overstap naar Vega en voor 510 euro (excl. verzend- en paypalkosten) kan ik niet klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-09 15:54
Medewerker van OCUK:
Arrived yesterday guys, but not until late, all 64 and 56 parts booked in from Sapphire and now shipping. :)
Die prijs was EX. VAT, ik was incl. VAT en verzending 430€ kwijt.

@Astennu,
Powercolor 56 part is due anyday, over 100 and so far only around 50 pre-sold, so if you order one of those, you will definitely get one. :)
Ik zou zeggen..GOAANN!

[ Voor 49% gewijzigd door Lord_Dain op 30-08-2017 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Lord_Dain schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 14:54:
Medewerker van OCUK:
[...]

Die prijs was EX. VAT, ik was incl. VAT en verzending 430€ kwijt.

@Astennu,

[...]

Ik zou zeggen..GOAANN!
Dat lijkt op grotere aantallen dan voor de RX Vega 64. Zou mij absoluut niks verbazen gezien het formaat van de chip, en alle applicaties voor de volle Vega 10 chip, waar de RX Vega 56 op het moment het enige "56" product is. :)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:23
Mijn Vega 64 Liquid komt in ieder geval ook morgen binnen :)

Ik moet om heel eerlijk te zijn toch wel wat verbaasd dat de 64 gewoon prima te verkrijgen is. Ok, hij is alleen maar te krijgen in bepaalde landen maar hier is de stock in ieder geval voldoende. Ik had het erger verwacht.

Van de 56 verbaasd het mij minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luiaard
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-09 15:36
radeondutch schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 14:10:
Zowel mijn gecancelde EN mijn actieve order hebben de zelfde status, alsof ze elk moment de deur uit kunnen.....geloof er allemaal geen f*ck van.
Had geld trouwens al terug van de gecancelde.....
Bij Scan gaven ze bij mij duidelijk aan na het annuleren de berichten over die specifieke order te negeren. Zal wel met het systeem te maken hebben.

Positieve noot, mijn Powercolor van Mindfactory is onderweg! Moet ik nog wel even afspreken om bij die vriend van mij in Duitsland op visite te gaan :D
Versandmitteilung (inkl. Rechnung): Ihre Bestellung vom 29.08.2017 ist unterwegs!
Dit duurde overigens een dagje langer omdat ik Vorkasse had geselecteerd en had overgemaakt, spaarde weer geld uit t.o.v. Paypal haha.

Import van EVs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 20:48
Die clowns van Scan hebben mijn order dus gecancelled, maar vervolgens de terugboeking zonder verzendkosten gedaan, want die zijn non-deductible.

maar even via twitter vragen hoe en wat, beetje vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal1988
Ik zie trouwens dat Scan het huisnummer voor de straatnaam zet. Zou wel niet veel uitmaken, staat echter wel raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Nee joh, is heel normaal in de UK..je weet toch..Downing street :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
418O2 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 15:26:
Die clowns van Scan hebben mijn order dus gecancelled, maar vervolgens de terugboeking zonder verzendkosten gedaan, want die zijn non-deductible.

maar even via twitter vragen hoe en wat, beetje vreemd
Ik zag het bij paypal dat het volledige bedrag terug geschreven zou worden. Kwam 1:1 overeen.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Astennu schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 15:32:
[...]

Ik zag het bij paypal dat het volledige bedrag terug geschreven zou worden. Kwam 1:1 overeen.
Het is VISA, die trekken handig koersverschil. scheelt 24 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!
418O2 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 15:34:
[...]

Het is VISA, die trekken handig koersverschil. scheelt 24 euro
Aah ja dat is dan idd een nadeel. Paypal is duurder maar die zorgen dan dat jij alles terug krijgt. Met dit soort dingen wel prettig maar je betaald wel meer want die wisselkoersen zijn wel even wat anders (1,125 / 1,13 euro per pond)

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Astennu schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 15:37:
[...]

Aah ja dat is dan idd een nadeel. Paypal is duurder maar die zorgen dan dat jij alles terug krijgt. Met dit soort dingen wel prettig maar je betaald wel meer want die wisselkoersen zijn wel even wat anders (1,125 / 1,13 euro per pond)
Heb ook alles terug, alleen in ponden en niet in euro's. Zal me leren snel iets te doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pascal1988
Schijnbaar was mijn kaart toch gewoon op voorraad. Hij staat nu op 'awaiting despatch'. :D

EDIT: het is verzonden

[ Voor 12% gewijzigd door Pascal1988 op 30-08-2017 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pascal1988 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 15:57:
Schijnbaar was mijn kaart toch gewoon op voorraad. Hij staat nu op 'awaiting despatch'. :D

EDIT: het is verzonden
Dat was de MSI 64? die gister besteld was?
418O2 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 15:55:
[...]

Heb ook alles terug, alleen in ponden en niet in euro's. Zal me leren snel iets te doen
Of zekere voor het onzekere nemen en paypal gebruiken.

[ Voor 32% gewijzigd door Astennu op 30-08-2017 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal1988
Astennu schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 16:18:
[...]

Dat was de MSI 64? die gister besteld was?
Ja, gisteren om om 14:31 uur.
----
In mijn bevestigingsmail stond onder 'deliver to' NL. Ik zie het in andere mails, mijn order history en de uiteindelijk pakbon nergens meer staan. Geen idee of dat normaal is. De verzendkosten zijn wel gewoon 15.72 pound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foppe-jan
  • Laatst online: 21-10-2024
Tjonge, wat is dhl-verzendinfo-statuspagina's refreshen on-belonend werk.

The new Ultimate Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything: Debt: The First 5,000 Years

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pascal1988 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 16:29:
[...]

Ja, gisteren om om 14:31 uur.
----
In mijn bevestigingsmail stond onder 'deliver to' NL. Ik zie het in andere mails, mijn order history en de uiteindelijk pakbon nergens meer staan. Geen idee of dat normaal is. De verzendkosten zijn wel gewoon 15.72 pound.
Als dat adres in de order staat gaat het wel goed komen. Ik heb daar 2 weken terug een 64 besteld die is gewoon aan gekomen. Ik heb er vanmorgen nog een besteld voor mijn broer ben benieuwd of die vandaag nog de deur uit. Verwachte levering staat op vrijdag dan moet hij eigenlijk wel vandaag onderweg anders halen ze dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca
  • Nu online

Apoca

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/62w8od6.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Apoca op 30-08-2017 16:43 ]

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwondoo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-09 14:50
Pascal1988 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 16:29:
[...]

Ik schrok ook toen ik dat bij mijn Invoice niet zag staan. Heb het toen in de live chat gevraagd, en die gaf aan dat DPD wel 'NL' op het pakketje had staan, dus komt goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 13:58

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Topicstarter
Ik heb trouwens dat Titannoob figuur op V&A gerapporteerd en al zijn ads zijn verwijderd door de mods. :)

Deze is wellicht wel interessant:

V&A aangeboden: Sapphire AMD Radeon RX Vega 64 8GB

Geen gruwelijk slechte prijs voor een 64. :)

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blaat schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 16:57:
Ik heb trouwens dat Titannoob figuur op V&A gerapporteerd en al zijn ads zijn verwijderd door de mods. :)

Deze is wellicht wel interessant:

V&A aangeboden: Sapphire AMD Radeon RX Vega 64 8GB

Geen gruwelijk slechte prijs voor een 64. :)
Waarom? omdat hij probeert onredelijk veel winst te maken? of was er nog meer aanleiding?

Nee klopt hij zal wel wat winst maken maar is niet buitensporig.
Ik heb zelf ook nog twee extra 64's besteld die voor 535 naar andere tweakers gaan mits ze geleverd worden.
Even de nederlanders aan Vega proberen te helpen. Geforce kaarten zijn ook zo saai die heeft iedreen al ^_^

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Topicstarter
Astennu schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 17:04:
[...]

Waarom? omdat hij probeert onredelijk veel winst te maken? of was er nog meer aanleiding?

Nee klopt hij zal wel wat winst maken maar is niet buitensporig.
Ik heb zelf ook nog twee extra 64's besteld die voor 535 naar andere tweakers gaan mits ze geleverd worden.
Even de nederlanders aan Vega proberen te helpen. Geforce kaarten zijn ook zo saai die heeft iedreen al ^_^
Omdat hij meerdere ads plaatste van overpriced kaarten, gecombineerd met 0 V&A feedback, geen foto's van de artikelen, een zeer karige omschrijving en een overduidelijke ontmoediging om betaalmiddelen met kopersbescherming te gebruiken (20,- toeslag indien paypal) maakte zijn advertenties op zijn best louche.

Voldoende aanleiding om de wat minder waakzame tweaker te willen beschermen iig.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blaat schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 17:11:
[...]

Omdat hij meerdere ads plaatste van overpriced kaarten, gecombineerd met 0 V&A feedback, geen foto's van de artikelen, een zeer karige omschrijving en een overduidelijke ontmoediging om betaalmiddelen met kopersbescherming te gebruiken (20,- toeslag indien paypal) maakte zijn advertenties op zijn best louche.

Voldoende aanleiding om de wat minder waakzame tweaker te willen beschermen iig.
Ah dat van die betaalmiddelen had ik niet echt naar gekeken. Dan geef ik je inderdaad 100% gelijk! goede actie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pascal1988
[...]

https://www.paypal.com/nl/webapps/mpp/paypal-fees

3,4% van €550 is €18,70. Die €20 toeslag lijkt mij daarom niet zo raar. Als ik iets zou verkopen en iemand wil perse paypal gebruiken, dan mag diegene ook gewoon de fee betalen.

Het is natuurlijk wel een flinke hap die paypal vraagt. Bij mijn bestelling van mijn MSI kaart heb ik ook de 3,4% toeslag moeten betalen. Das het nadeel van betalen met paypal.

EDIT: ik dacht dat het over die advertentie van €550 euro ging, maar dat is dus niet zo. :P

[ Voor 4% gewijzigd door Pascal1988 op 30-08-2017 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

[...]

Die Titannoob gaf echter volgensmij ook aan dat ophalen en contant betalen mogelijk was. Dat kan wel een acceptabele optie zijn.

Maar verder inderdaad niet heel uitnodigend die advertentie...

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12:28
Zowel mijn bestelde Vega 56 en 64 zijn gepicked en op weg naar NL. Binnenkort iig 1 kaart op V&A te vinden, geen kans gezien er 1 te annuleren.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• houtig
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 19:57
Kan ik nu First roepen met de vega 56 die gekocht is? Hij is al in mijn pc geschroefd voor het eten koken :De
Na eten opstarten. Te koop: R9 270 van club3D ;)

By us.. [Als ik hier ben ben ik niet aan het werk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foppe-jan
houtig schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 18:25:
Kan ik nu First roepen met de vega 56 die gekocht is? Hij is al in mijn pc geschroefd voor het eten koken :De
Na eten opstarten. Te koop: R9 270 van club3D ;)
yup. DHL beweert dat de mijne nog immer in de DDR ligt.

The new Ultimate Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything: Debt: The First 5,000 Years

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Mijn Vega 64 ligt in Best, de 56 gaat vannacht op reis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mochten er nog meer mensen zijn die eventueel interesse hebben in een Vega 64 voor 535 laat het even weten. Wellicht dat ik er nog 1 of 2 laat komen.
Is wel leuk als de tweakers hier ook met Vega aan de slag kunnen ipv alleen maar die saaie Geforce 1xxx kaarten.

En mocht er iemand zijn die zijn een 56 en 64 krijgt en zijn 56 weg zou willen doen laat het mij weten. Ik wil heel graag mijn tests uitbreiden met Vega 56 resultaten om een beter beeld te krijgen over de efficiëntie van de chips. Ik ga ook al een 2e 64 kaart testen om te kijken of die van mij nu echt zo goed is in undervolten of dat meerdere kaarten dat kunnen. Het zou mooi zijn om ook 1 of liefst meer 56's te kunnen testen.

Een van elk zegt helaas weinig dan kan je geluk hebben of juist pech dat je chip heel goed of slecht clockt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluebear
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-04-2023
Scan.uk vraagt een extra 90 pond voor verzending. Dat maakt de Vega56 best prijzig...
bluebear schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 23:23:
Scan.uk vraagt een extra 90 pond voor verzending. Dat maakt de Vega56 best prijzig...
Laatste was het 15.66.

• Lord_Dain
bluebear schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 23:23:
Ik weet niet hoe je aan 90 pond verzending komt maar ik denk dat je VAT bedoelt.

• bluebear
Lord_Dain schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 10:51:
[...]

Ik weet niet hoe je aan 90 pond verzending komt maar ik denk dat je VAT bedoelt.
After checking with the courier they have advised on the following delivery charges:

Express service - 4th Sept Delivery £92.50
Economy Service - 7th Sept Delivery - £84.75

nee.... staat toch duidelijk 'delivery'

• foppe-jan
bluebear schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 12:22:
[...]

After checking with the courier they have advised on the following delivery charges:

Express service - 4th Sept Delivery £92.50
Economy Service - 7th Sept Delivery - £84.75

nee.... staat toch duidelijk 'delivery'
Lijkt me een goede reden om scan te mijden. ;)

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

LN237
1
E Carriage
£15.72 Inc VAT
voor mij ook 15 pond. Wel jammer dat ze de prijs van de Vega 64LE met ~60 pond hebben verhoogd, dat verschil mag ik mooi betalen. Maar zien of ik Prey/Wolfenstein kan verkopen om dat verschil terug te krijgen.

[ Voor 65% gewijzigd door MrVegeta op 31-08-2017 12:28 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• bluebear
foppe-jan schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 12:26:
[...]

Lijkt me een goede reden om scan te mijden. ;)
ik moet er wel bij zeggen dat dit een verzending naar Nieuw Zeeland is (de vega 56 is hier gewoonweg nog niet te krijgen) maar 100 pond meer op aankoop prijs is mij wat te gortig..

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:38
Ik betaalde 13.10 pond voor Carriage bij Scan. 16 augustus besteld en 19 augustus zat hij in mijn PC

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-09 20:08

superwashandje

grofheid alom

bluebear schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 12:31:
[...]

ik moet er wel bij zeggen dat dit een verzending naar Nieuw Zeeland is (de vega 56 is hier gewoonweg nog niet te krijgen) maar 100 pond meer op aankoop prijs is mij wat te gortig..
haha lijkt me belangrijk om meteen te melden :P dat verschilt nogal

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

• radeondutch
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-09 10:06
Nog even een update, die van mij komt vrijdag.

Waar: Scan.co.uk
Tijdstip besteld: Maandag 15:06
Levering: Vrijdag 1 september.
Aangegeven op voorraad bij SCAN: 1 september.

Oftewel, toch nog sneller gegaan dan verwacht :)

• Slash303
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-07 15:38
Iemand een idee waar ik een RX Vega 56 kan pre-orderen op mijn (belgisch) bedrijf? Op factuur dus.
De shops die ik tot nu toe gevonden heb laten dit niet toe of vragen veel hoger dan MSRP-prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foppe-jan
Mijne komt op het enige tijdinterval deze week dat ik niet thuis ben. #PrutDHL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuardMoony
Als ik DPD mag geloven zou deze vandaag geleverd moeten worden. Maar hun tracking deze ochtend staat sinds 31aug 03:00 nog in de UK. Als ik nu controleer werkt hun tracking plots niet meer ....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lord_Dain
GuardMoony schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 09:07:
Als ik DPD mag geloven zou deze vandaag geleverd moeten worden. Maar hun tracking deze ochtend staat sinds 31aug 03:00 nog in de UK. Als ik nu controleer werkt hun tracking plots niet meer ....
076-5041866 bellen, vanochtend ook gedaan en ze kunnen dan handmatig je pakket bezorging aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Weet iemand eigenlijk hoe OCUK zich opstelt qua leveringen van kaarten die op pre order staan? Gewoon leveren zodra ze de kaarten hebben of doen ze moeilijk als de prijs stijgt? Blijk namelijk toch een paypall account te hebben en baal nu een beetje, want hebben, hebben. :P

Hier in NL gaat het voorlopig ook niet gebeuren. Ik ga al helemaal geen €600 betalen voor een RX Vega 56 zoals Alternate voorstelt...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foppe-jan
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 11:11:
Weet iemand eigenlijk hoe OCUK zich opstelt qua leveringen van kaarten die op pre order staan? Gewoon leveren zodra ze de kaarten hebben of doen ze moeilijk als de prijs stijgt? Blijk namelijk toch een paypall account te hebben en baal nu een beetje, want hebben, hebben. :P

Hier in NL gaat het voorlopig ook niet gebeuren. Ik ga al helemaal geen €600 betalen voor een RX Vega 56 zoals Alternate voorstelt...
Zou ivm mogelijk garantie nodighebben eerder uit DE (al dan niet via huifkar) bestellen dan uit het VK -- brexit gaat juist mbt logistiek best een rotzooi worden, want het ontbreekt nu aan de infrastructuur om alle extra producten die straks langs douane moeten te verwerken, en tot dusver hoor ik weinig goeds over hoe serieus ze dat probleem nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal1988
GuardMoony schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 09:07:
Bij mij is precies hetzelfde aan de hand. Wellicht dat het trackingssysteem problemen heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Topicstarter
Pascal1988 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 11:30:
[...]

Bij mij is precies hetzelfde aan de hand. Wellicht dat het trackingssysteem problemen heeft?
DPD tracking werkt bij mij ook niet bij een paar schoenen die ik besteld heb dus ik denk dat het systeem eruit ligt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal1988
Lord_Dain schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 10:00:
[...]

076-5041866 bellen, vanochtend ook gedaan en ze kunnen dan handmatig je pakket bezorging aanpassen.
Hoe bedoel je? Als ze het niet aanpassen, gaat het dan niet goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
foppe-jan schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 11:28:
[...]

Zou ivm mogelijk garantie nodighebben eerder uit DE (al dan niet via huifkar) bestellen dan uit het VK -- brexit gaat juist mbt logistiek best een rotzooi worden, want het ontbreekt nu aan de infrastructuur om alle extra producten die straks langs douane moeten te verwerken, en tot dusver hoor ik weinig goeds over hoe serieus ze dat probleem nemen.
Je kan altijd claimen via de fabrikant. Verder zijn die Duitsers niet lief en weigeren de meeste naar Nederland te verschepen. Als jij mij een Duitse site kan wijzen waar ik een RX Vega 56 kan krijgen voor €400 ish, dan graag. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lord_Dain
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 11:32:
[...]

Je kan altijd claimen via de fabrikant. Verder zijn die Duitsers niet lief en weigeren de meeste naar Nederland te verschepen. Als jij mij een Duitse site kan wijzen waar ik een RX Vega 56 kan krijgen voor €400 ish, dan graag. ;)
Ik had de 56 in preorder (omdat ik 6 minuten ofzo te laat was met bestellen) en kreeg de kaart woensdag al opgestuurd op het moment dat ie weer op stock kwam - tegen de preorder prijs. Ik heb ook gebeld met OCUK om dit te bevragen en als je een product voor bedrag x bestelt en de prijs verandert, krijg je het gewoon voor het bedrag x.

Het grappige is dat ze dezelfde kaarten onder 2 prijzen verkopen. De preorder krijgen de MSRP / release prijs en worden per x aantal geleverd en dan verstuurd. De duurdere zijn precies dezelfde met een iets ander nummer waar niet de subsidie van AMD op zit >:)

[ Voor 15% gewijzigd door Lord_Dain op 01-09-2017 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Lord_Dain schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 11:34:
[...]

Ik had de 56 in preorder (omdat ik 6 minuten ofzo te laat was met bestellen) en kreeg de kaart woensdag al opgestuurd op het moment dat ie weer op stock kwam - tegen de preorder prijs. Ik heb ook gebeld met OCUK om dit te bevragen en als je een product voor bedrag x bestelt en de prijs verandert, krijg je het gewoon voor het bedrag x.
Kijk, dat wou ik even weten. Bedankt dus. :Y
Nu nog even de laatste verantwoording bij mezelf inpraten dat ik echt een RX Vega 56 nodig heb. :P
Het grappige is dat ze dezelfde kaarten onder 2 prijzen verkopen. De preorder krijgen de MSRP / release prijs en worden per x aantal geleverd en dan verstuurd. De duurdere zijn precies dezelfde met een iets ander nummer waar niet de subsidie van AMD op zit >:)
Nee, bij die krijg je Prey en Wolfenstein 2. Beste deal ooit. :F

[ Voor 22% gewijzigd door DaniëlWW2 op 01-09-2017 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 11:35:
[...]

Kijk, dat wou ik even weten. Bedankt dus. :Y
Nu nog even de laatste verantwoording bij mezelf inpraten dat ik echt een RX Vega 56 nodig heb. :P
Nog even een duwtje in de rug dan..
https://www.overclockers....rds/amd/radeon-rx-vega-56
Die 1e moet je hebben daar, komt bij mij vandaag aan :9
Pascal1988 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 11:31:
[...]

Hoe bedoel je? Als ze het niet aanpassen, gaat het dan niet goed?
Het zou natuurlijk goed moeten gaan. Echter mijn pakket zou gisteren geleverd worden en deze heb ik toen online aangepast. Op dat moment treedt er automatisch 1 dag vertraging op..(ivm communicatie vanuit het logistieke systeem -> depot en bestuurder). De medewerkers die je aan de telefoon krijgt kunnen een 'handmatige' aanpassing doen en dan treedt de 'digitale' vertraging van 1 dag niet op.

[ Voor 39% gewijzigd door Lord_Dain op 01-09-2017 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Lord_Dain schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 11:36:
[...]

Nog even een duwtje in de rug dan..
https://www.overclockers....rds/amd/radeon-rx-vega-56
Die 1e moet je hebben daar, komt bij mij vandaag aan :9
Die had ik allang gezien, en het is nog Sapphire ook. Eigenlijk moet je ook Sapphire kopen als je toch een AMD GPU koopt. Ja Sapphire is altijd beter, ook al is de kaart identiek aan alle anderen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 11:38:
[...]

Die had ik allang gezien, en het is nog Sapphire ook. Eigenlijk moet je ook Sapphire kopen als je toch een AMD GPU koopt. Ja Sapphire is altijd beter, ook al is de kaart identiek aan alle anderen. :+
Ik zie dat ook hier alle checks groen zijn.. Hebben. Hebben!
Over die duurdere kaart heb je gelijk. 2 games waar je misschien niet eens van houdt en die via andere kanalen stukken goedkoper te krijgen zijn. lol @ bundelverkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Lord_Dain schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 11:40:
[...]

Ik zie dat ook hier alle checks groen zijn.. Hebben. Hebben!
Over die duurdere kaart heb je gelijk. 2 games waar je misschien niet eens van houdt en die via andere kanalen stukken goedkoper te krijgen zijn. lol @ bundelverkoop.
Wat mij het meeste tegenhoud is dat ik een Sappire Nitro + RX580 8GB heb die nog geen twee maanden oud is. Ik voel me eigenlijk een beetje lullig bij de gedachte die voor tientallen euro's winst te gaan verkopen, want maar €280 voor betaald. Dit is pas een luxeprobleem zeg. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foppe-jan
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 11:42:
[...]

Wat mij het meeste tegenhoud is dat ik een Sappire Nitro + RX580 8GB heb die nog geen twee maanden oud is. Ik voel me eigenlijk een beetje lullig bij de gedachte die voor tientallen euro's winst te gaan verkopen, want maar €280 voor betaald. Dit is pas een luxeprobleem zeg. :P
wil dat nog? Ik dacht dat de verkoop wat minder hard liep, nu de rewards per work unit met 40% zijn gedaald (van 5 naar 3 eth sinds 25/8)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 11:42:
[...]

Ik heb mijn RX480 ook veel te goedkoop verkocht aan een miner. 340€ ofzo terwijl ik hem voor..2xx€ gekocht had. Ik was nog een van de goedkoopste ook op dat moment (ze gingen al voor 370/38). Enige lullige moment was het overhandigen van de kaart en de originele factuur. Maar goed, dat is marktwerking.. ;)

De dagen erna ging de prijs ruim over de 400€. Tja je kan niet alles hebben. De koper heeft zijn geld er nu al uit als het goed is, of bijna, dus geen medelijden met de miner(s) hier.

[ Voor 14% gewijzigd door Lord_Dain op 01-09-2017 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuardMoony
Pascal1988 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 11:30:
[...]

Hoop dat het dit is en geen verloren container :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Nice, "Order Picked" van Scan.co.uk sinds twee uur geleden, terwijl ik eerst een email kreeg dat ik tot 14 september moest wachten.

Kan ik eindelijk weer een beetje fatsoenlijk gamen binnenkort en voor het eerst Freesync/144 hz gebruiken. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Ik ga denk ik maar voor €320 a €330. Goed genoeg als winst en ik ga echt proberen mijn RX580 aan een gamer te verkopen.

Oh en "good news everyone". :*)
OCUK heeft een partij RX Vega 56 ontvangen, Powercolor. Scan heeft een partij Sapphire's en MSI's. Kopen kopen kopen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRick1987
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-07 10:53
Iemand ervaring met de volgende online store (of fysieke store in griekenland)?

https://digital-shop.eu/

Prijzen lijken "to Good to be True"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
PRick1987 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 13:02:

Dan zijn ze dit vaak ook. :P
En ik ben bezweken hoor, Sapphire RX Vega 56 komt er als het goed is dinsdag aan. Ga ik ook maar eens ondervolten. Target voor mij gaat denk ik 1500MHz zijn, en zo laag mogelijk voltage. Dan HBM2 en beetje kietelen en kijken hoe ver ik kom. Bios modden ga ik niet doen, heb ik ook geen zin in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maypole
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
PRick1987 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 13:02:

Domeinnaam is 2 weken terug geregistreerd. Gegarandeerd een scam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal1988
Lord_Dain schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 11:36:
Het zou natuurlijk goed moeten gaan. Echter mijn pakket zou gisteren geleverd worden en deze heb ik toen online aangepast. Op dat moment treedt er automatisch 1 dag vertraging op..(ivm communicatie vanuit het logistieke systeem -> depot en bestuurder). De medewerkers die je aan de telefoon krijgt kunnen een 'handmatige' aanpassing doen en dan treedt de 'digitale' vertraging van 1 dag niet op.
Maar bij jou was die dus al in Nederland aangekomen of klopte bij jou de statusupdate ook niet? Bij mij staat nog steeds dat het pakketje op weg is naar Nederland. Ik weet niet precies wat er dan aangepast moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
De dag van de aanmelding kreeg ik de mail rond de middag. Einde van de dag de pickup. De volgende dag is het pakket de gehele dag (in beide gevallen) onderweg geweest vooral binnen UK. Daarna verlaat aan het einde van de 2e dag het pakket naar nederland. Hoeveel dagen geleden is je pickup bericht geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal1988
Ze hebben de order woensdagmiddag gepickt. Op 31 augustus om 0:24 uur is was er een status update in 'Hub 4 - Hinckley'. Daarna kwamen er twee updates om 2:38 uur. Dat was in 'international gateway'. Sindsdien staat de status op 'Your parcel has left the United Kingdom and is on its way to Netherlands'.

Het lijkt mij toch sterker dat ze inmiddels 36 uur onderweg zijn naar Nederland, zonder dat het pakketje ergens opnieuw is gescand. Wellicht dat het systeem niet goed update nu. De afleverdatum staat nog steeds op 1 september tussen 6:00 en 22:00 uur.

Iemand anders hierboven heeft schijnbaar hetzelfde 'probleem'. Daar is het ook al 36 uur niet geupdate.

[ Voor 8% gewijzigd door Pascal1988 op 01-09-2017 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca
  • Nu online

Apoca

En binnen :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/E8kQCXo.jpg?1

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/G3S62K3.jpg?1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Pascal1988 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 14:32:
Ze hebben de order woensdagmiddag gepickt. Op 31 augustus om 0:24 uur is was er een status update in 'Hub 4 - Hinckley'. Daarna kwamen er twee updates om 2:38 uur. Dat was in 'international gateway'. Sindsdien staat de status op 'Your parcel has left the United Kingdom and is on its way to Netherlands'.

Het lijkt mij toch sterker dat ze inmiddels 36 uur onderweg zijn naar Nederland, zonder dat het pakketje ergens opnieuw is gescand. Wellicht dat het systeem niet goed update nu. De afleverdatum staat nog steeds op 1 september tussen 6:00 en 22:00 uur.

Iemand anders hierboven heeft schijnbaar hetzelfde 'probleem'. Daar is het ook al 36 uur niet geupdate.
Gisteren was er een storing, zag ik op Twitter. Mijn 2e kaart die een dag later verstuurd is was vanochtend ook niet meer te vinden (kreeg een foutmelding) maar kan ik nu weer zien. Kans dus dat er door de storing een aantal pakketten statusloos zijn geworden en pas bij de volgende scan weer zichtbaar worden?

Bij mij stond er trouwens Hub3- Bham (denk dat dit Birmingham is). Hub4 kwam bij mij niet voorbij.

Whoa, hier is/was jouw pakket dus.. mega hub; YouTube: DPD Superhub

[ Voor 5% gewijzigd door Lord_Dain op 01-09-2017 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal1988
Een update: Ik heb zojuist gebeld met DPD en mij werd verteld dat er vannacht een container te laat binnen is gekomen. De kans is aanwezig dat mijn pakketje er tussen zit en hij heeft daarom nog geen scan gehad. Als dit klopt, komt hij vandaag helaas niet binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hafermaut
  • Laatst online: 18:24
Pascal1988 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 14:48:
Een update: Ik heb zojuist gebeld met DPD en mij werd verteld dat er vannacht een container te laat binnen is gekomen. De kans is aanwezig dat mijn pakketje er tussen zit en hij heeft daarom nog geen scan gehad. Als dit klopt, komt hij vandaag helaas niet binnen.
Mijn update was minder gedetailleerd maar er is mij inderdaad verteld het pakketje niet voor maandag te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal1988
Hafermaut schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 14:49:
[...]

Mijn update was minder gedetailleerd maar er is mij inderdaad verteld het pakketje niet voor maandag te verwachten.
En ik had zo gehoopt om met de kaart aan de slag te kunnen. Maar ach, vertraging komen nou eenmaal voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KWi2288
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 20:38
Bij die reference kaarten maakt het merk dus totaal niet uit, toch? Heb op Overclockers.co.uk de PowerColor variant besteld, aangezien die daar op voorraad is. Had eerder bij Caseking.de de Sapphire besteld, maar daar hebben ze geen idee wanneer deze weer op voorraad komt, dus zodra de kaart van Overclockers onderweg is, annuleer ik die bij Caseking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuardMoony
Damn you SCAN! juist DPD gebeld. Hmm blijkbaar staat er bij uw adres alleen maar 133 / 8 ingevuld.
Terwijl op de mail van SCAN wel het correcte adres aanwezig was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nLr
  • Laatst online: 04-08 13:31

nLr

KWi2288 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 14:55:
Bij die referencekaarten maakt het merk dus totaal niet echt uit, toch? Heb op Overclockers.co.uk de PowerColor variant besteld, aangezien die daar op voorraad is. Had eerder bij Caseking.de de Sapphire besteld, maar daar hebben ze geen idee wanneer deze weer op voorraad komt, dus zodra de kaart van Ocerclockers onderweg is, annuleer ik die bij Caseking.
Maakt niets uit inderdaad..

Ryzen 7800X3D| ASUS TUF GAMING X670E-PLUS | MSI RTX4080 Gaming Trio X 16GB | LG GP95R | 32GB DDR5 6000 F5-6000J3238F16GX2-TZ5NR | Samsung 970 Evo Plus | NZXT H710i | NZXT Kraken x73 | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
GuardMoony schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 15:05:
Damn you SCAN! juist DPD gebeld. Hmm blijkbaar staat er bij uw adres alleen maar 133 / 8 ingevuld.
Terwijl op de mail van SCAN wel het correcte adres aanwezig was.
En nu? Zij passen het hopelijk wel aan? Lullig..en blij dat ik bij SCAN heb geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwondoo
  • Laatst online: 05-09 14:50
Fuck. DPD zou vandaag leveren, maar door jullie berichten ook maar eens gebeld. Wordt maandag pas geleverd...
Welk post bedrijf gaat er nou in het weekend dicht? =.="

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sergelwd
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-04-2021
Achja Het kan altijd nog wat erger, zo wacht ik nu al sinds half juni op mijn rx 570 die ik nog net voor de mining gekte heb kunnen bestellen voor een zacht prijsje.
Ik verdenk Azerty er alleen wel van dat die niet heel veel prioriteit krijgt van ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuardMoony
Sergelwd schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 15:20:
Achja Het kan altijd nog wat erger, zo wacht ik nu al sinds half juni op mijn rx 570 die ik nog net voor de mining gekte heb kunnen bestellen voor een zacht prijsje.
Ik verdenk Azerty er alleen wel van dat die niet heel veel prioriteit krijgt van ze.
Kan je beter ff conflict in dienen ofzo. Kvrees dat je die niet meer gaat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelunox
  • Laatst online: 15-06 10:16

Gelunox

Hardware addicted

kwondoo schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 15:17:
Fuck. DPD zou vandaag leveren, maar door jullie berichten ook maar eens gebeld. Wordt maandag pas geleverd...
Er zijn er die gewoon alleen aan kantoortijden doen, en dan ook nog eens afhaalpunten hebben die volledig aan kantoortijd zitten. Je zou maar voor 8'en al van huis zijn en na 6'en pas weer terug... kan je nooit aan je pakketje komen.

PC: R9 5950X | 32GB | VEGA 64 Liquid Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal1988
kwondoo schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 15:17:
Ik had ook graag gezien dat ze morgen dan langskomen, maar het had niet zo mogen zijn. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sergelwd
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-04-2021
GuardMoony schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 15:24:
[...]

Kan je beter ff conflict in dienen ofzo. Kvrees dat je die niet meer gaat zien.
Ze hebben me verteld dat ze op volgorde van bestelling uitleveren en er een 'aantal' voor me stonden, dus ik neem aan dat ze toch ooit wel weer een lading van de MSI Radeon RX 570 ARMOR 4G OC binnen gaan krijgen.
Ik laat in ieder geval mijn bestelling staan zolang er niets vergelijkbaars is voor ~€209.

[ Voor 9% gewijzigd door Sergelwd op 01-09-2017 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuardMoony
Gelunox schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 15:24:
[...]

Er zijn er die gewoon alleen aan kantoortijden doen, en dan ook nog eens afhaalpunten hebben die volledig aan kantoortijd zitten. Je zou maar voor 8'en al van huis zijn en na 6'en pas weer terug... kan je nooit aan je pakketje komen.
DPD levert wel tot 22u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Sergelwd schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 15:20:
Eind mei een RX580 bestelt daar, en ontvangen in juli toen ze er weer een paar kregen. Ook dik €100 onder de prijs op de website toen. De RX570 lijkt alleen nog dramatischer te zijn qua levering dan de RX580...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lord_Dain
Yesss.. 20 minuten geleden van DPD bericht dat beide kaarten klaarliggen bij de parcelshop in de buurt!

Kijken of ik dit weekend aan het testen kan en dan de zware keuze maken welke kaart ik ga houden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Nou, die van mij is ook verzonden. Kijken of het echt pas dinsdag gaat zijn, of toch iets eerder. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KWi2288
@DaniëlWW2 Waar heb jij 'm uiteindelijk besteld?

Hoewel mijn order op de website van OverClockers nog op "Payment not yet confirmed" staat, heb ik al wel een mailtje ontvangen dat mijn order is ingepakt en verscheept gaat worden. Dus neem aan dat ik van die mail uit kan gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
KWi2288 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 16:22:
@DaniëlWW2 Waar heb jij 'm uiteindelijk besteld?

Hoewel mijn order op de website van OverClockers nog op "Payment not yet confirmed" staat, heb ik al wel een mailtje ontvangen dat mijn order is ingepakt en verscheept gaat worden. Dus neem aan dat ik van die mail uit kan gaan ;)
Ik ben voor Scan gegaan omdat ik perse een Sapphire wou. Ik denk dat ik daar ook geluk heb gehad want een uurtje na bestellen zag ik dat ze al van de site zijn gehaald. Denk dat ik een van de weinige te pakken heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KWi2288
@DaniëlWW2 Ik wilde in eerste instantie ook voor de Sapphire gaan, maar omdat het in feite dezelfde kaarten zijn, en ik 'm wel graag snel wil hebben, de PowerColor maar besteld... Maar zit er dan toch verschil in volgens jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuardMoony
KWi2288 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 16:37:
@DaniëlWW2 Ik wilde in eerste instantie ook voor de Sapphire gaan, maar omdat het in feite dezelfde kaarten zijn, en ik 'm wel graag snel wil hebben, de PowerColor maar besteld... Maar zit er dan toch verschil in volgens jou?
In het materiaal zit geen verschil. Alleen mogelijk in de support voor RMA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KWi2288
GuardMoony schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 16:39:
[...]

In het materiaal zit geen verschil. Alleen mogelijk in de support voor RMA.
Ja oke, daar zit wat in. Hopelijk hoeven we daar geen gebruik van te maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
KWi2288 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 16:37:
Ja, een Sapphire stikker op de kaart. Erg belangrijk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal1988
Mijn kaart is nu eindelijk aangekomen in het depot in Veenendaal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuardMoony
Pascal1988 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 18:09:
Mijn kaart is nu eindelijk aangekomen in het depot in Veenendaal :D
Mijne ook.... Moet nu nog van NL naar BE ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Zo, had borrel maar kon niet heel lang blijven hangen helaas >:)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/7JoTGHE.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/sLUjoBQ.jpg

Bij mij zat er in elke buitendoos een zakje haribo snoepjes?? grapje van OCUK? }:O

[ Voor 20% gewijzigd door Lord_Dain op 01-09-2017 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Lord_Dain schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 18:37:
Zo, had borrel maar kon niet heel lang blijven hangen helaas >:)

[afbeelding]
[afbeelding]

Bij mij zat er in elke buitendoos een zakje haribo snoepjes?? grapje van OCUK? }:O
Mijn Vega's kwamen van Caseking.de, ook met de Haribo-beertjes. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca
  • Nu online

Apoca

Capsaicin schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 08:02:
[...]
Mijn Vega's kwamen van Caseking.de, ook met de Haribo-beertjes. O+
Check hier ook van OC UK, de Haribo-beertjes vielen in goede aarde bij het dochtertje van mijn vriendin :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hafermaut
  • Laatst online: 18:24
En mijn Vega56 via Scan en DPD werd ik en half uur geleden bezorgd!

Ondanks het gedoe en de onduidelijkheid in het begin gewoon goede service. Ik vind het wel prettig dat ze telkens een en ruime marge nemen en dan daarbinnen alsnog leveren (beide partijen).

Dan nu eerst de nuttige dingen en dan pas de doos openen...
Pagina: 1 ... 21 ... 29 Laatste

Let op:
Dit is een topic over levertijden en beschikbaarheid. Wil je praten over prestaties e.d. zit je hier fout. Wil je alle nieuwtjes volgen, ga dan naar CJ's AMD Radeon Info & Nieuwsdiscussietopic - Deel 143. Dit topic is puur om levertijden en beschikbaarheid te bespreken.