Als kampvuurtje? Mja, je krijgt er wat vlammetjes van en je kan er een marshmallow op roosteren, maar het gaat je niet warm houden, zeker niet als je er met een gezin in een kring omheen gaat zitten. Daarvoor is het echt veel te klein. Het is echt bedoeld als een alternatief voor een 1-pits gas/benzine brander. Met de bonus dat je er een grill op kan zetten. Als sfeervlammetje op tafel zou het kunnen, maar je zit dan dus wel ook de hele tijd naar de ventilator te luisteren, al valt dat op de laagste stand nog wel mee.Gonadan schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 12:05:
[...]
En in dat licht () zit ik nu weer te denken aan een Biolite nu ik waarschijnlijk ruimte over heb in de vouwwagen. Deze blijf ik toch wel erg tof vinden: https://www.bioliteenergy.com/products/campstove-2-plus
@Orion84 had deze geloof ik, werkt dit ook een beetje als kampvuurtje of moet je dan die grotere hebben? Ben op zich wel benieuwd naar de levensduur van zoiets, je zit toch steeds een bak elektronica heet te stoken.
Die elektronica wordt niet heel heet, behalve de warme kant van de TEC natuurlijk, het gele deel kan je tijdens gebruik gewoon vastpakken. Dat hangt los van de dubbelwandige brander en daar blaast natuurlijk ook nog eens de lucht doorheen
Ik heb zowel de CampStove als de CampStove2 (dus niet die nieuwe 2+ die zo te zien een iets grotere accu heeft). Beide doen het nog prima, maar ik gebruik ze ook weer niet heel vaak.
[ Voor 7% gewijzigd door Orion84 op 11-08-2021 12:37 ]
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr