Links is een mesh raam, in het dak zit ook mesh. De halve voordeur is mesh. Bij de slaapkamer zitten die 2 grote vleugels en het ventileert om de slaapcabine. Tevens voelt het fresh ook echt minder drukkend en benauwd, dat voelt al zo onder de tarp. Geen idee wat voor coating het is maar het lijkt te werken. Gisterenavond koelt de tent net zo snel af als het buiten is, mijn onze Harrier tc tent is dat echt niet het geval, leek daar langer in te blijven hangen.
Voor 1200€ een Decathlon tent hield mij ook tegen, er is zoveel te koop voor 1200€. En de pakmaat is echt verschrikkelijk, nog groter en zwaarder dan mijn outwell Harrier L.... En die is 2x zo groot en zwaar als de air seconds 5.2.
Ze hebben wat rare dingen zoals het mesh raam aan de linkerzijde maar aan de andere kant als het gaat regenen hoef je niet naar buiten om de luiken dicht te doen. Dus alhoewel sommige dingen in mijn optiek niet logisch zijn is er wel over nagedacht

Ik had ook twijfels over het polyester, laatst nog met de kids alleen met de vigor 5 weg. Bok heet en benauwd binnen, ook in de nacht erg warm gehad met 3 in de tent terwijl alles open stond. De Decathlon fresh and black is echt van een andere orde dan. Zelfs de vrouw twijfelt of we de outwell ooit nog op gaan zetten.
De outwell vigor 5 gaat sowieso in de verkoop, deze zet sneller op ondanks dat ie 12 kilo zwaarder is.
[
Voor 8% gewijzigd door
charrel op 18-07-2021 11:20
]