Afgelopen weekend een Campooz lazy jack gekocht.
We keken er al een tijdje naar, en ook cabanon combi-comp en aart kok bekeken.
Aart kok zit bij ons om de hoek in heemstede, en mijn ouders hadden er een.
Maar zowel de ervaring van mijn ouders als ons is dat we de klantvriendelijkheid in de winkel vonden tegenvallen.
Dus even helemaal naar de wit geweest, daar campooz voor het eerst in het echt gezien en ook naar de cabanons gekeken.
We waren er toen al snel uit dat we een dubbelklapper niks vinden.
Mijn vriendin vind de kerkers onder de bedden maar niks (lees creepy) en ik vind de ronde vorm wel mooi maar de hoekige klapkar erachter niet. Het is het voor mij gewoon net niet.
De campooz is hoog, maar dat waren we gewend van de riverlodge van mijn ouders.
Maar ik vind hem wel lekker stoer.
Toen volgde een paar weken getwijfel.
Internet afgestruind naar een tweedehands, maar niks waar de ugly betty aan past.
(we willen de meiden in een eigen slaaptentje leggen voorlopig, en misschien komt er nog een derde)
Vorige week maandag naar Karsten in zwaag geweest, ik was daar voor het laatst geweest in de oude winkel toen ik nog een klein jochie was.
We (mijn ouders met mijn broertje en ik) hebben jaren in karsten tenten gekampeerd dus had die optie ook nog aangedragen aan mijn vriendin.
Maar het gebrek aan slaapcabines (dat dat na al die jaren nog steeds zo is snap ik niet) zorgde ervoor dat die optie meteen verworpen werd.
Beneden staat de Fat Freddy met campingluifel.
Hier ff doorheen gelopen en we zeiden dit moet het toch maar worden.
Waar staat de Lazy jack?
Trap op naar boven, en ja hoor ik zag tussen 2 voortenten door een klein stukje van de trekking luifel.
Daar boven achteraan in een donker hoekje stond

de Lazy Jack.
Helemaal zoals wij wilden.
Trekkingluifel
Ugly betty
Keuken
Etc etc.
Eenmaal thuis al onze spaarcenten geteld, en ja het kon.
Toen Karsten gebeld of ze er een konden leveren.
Vandaag 7-7-2020 zouden ze een levering krijgen, dus zij hebben campooz gebeld of er nog een Lazy jack bij kon.
Maar helaas, ze zijn allemaal uitverkocht
Gevraagd of we het showmodel mogen kopen, ze ging het navragen.
5 minuten later ging de telefoon weer, en ja hoor we mochten het showmodel kopen.
Dus afgelopen zaterdag weer richting Karsten gereden, en onze Campooz Lazy Jack nog een keer goed bekeken.
Daarna met de verkoper gaan zitten en de wagen gekocht.
De Lazy Jack met Trekkingluifel is nu van ons
Nieuwe bamboe trap erbij
Nieuw keukentje erbij
Schokbrekers laten monteren
Nieuwe ugly betty erbij
We zijn zo blij als een stel kleine kinderen
Aankomende zondag gaan we hem ophalen