"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Ik heb m in huis gehaald, voor dat geld wilde ik m best eens uitproberen.pirke schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 18:11:
[...]
75% goedkoper...
Ik kan niet heel veel specs vinden, ook de handleiding is vrij summier.
140 watt staat er, ik gok even dat dat het verwarmingsvermogen is. Dan zou 50 ml water van 15 naar 98 graden verwarmen zo'n 2 minuten en 7 seconde duren volgens AI. Rekening houdend met warmteverliezen ben je ongeveer 2,5 minuut bezig, dat is dezelfde tijd als die Outin Nano. Handleiding zegt dat je 3 tot 4 minuten moet wachten als je hem aanzet, dat zit in dezelfde orde grootte. Warm water erin werkt altijd het beste.
De Action website zegt dat er een 18650 batterij in zit, maar niet wat de capaciteit is, of hoeveel cellen. De Outin Nano heeft 3x2500mAh.
Volgende de verpakking: 7800mAh accu. Dat is zelfs nog meer dan de Outin Nano. In self heating mode kun je er 3-5 kopjes mee zetten. Als je hem vult met kokend water meer dan 200.
Lijkt me ook ideaal voor lange ritten, zet m in de bekerhouder en je kan tijdens het rijden koffie zetten
Ik moet zeggen dat de Senseo beter smaakt dan al die Maas koffieblubber die ik jarenlang heb gedronken bij de ING / Rabobank
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Zou dit een vergelijkbaar model zijn, specs komen aardig overeen volgens mij:pirke schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 18:48:
[...]
Ik heb m in huis gehaald, voor dat geld wilde ik m best eens uitproberen.
Volgende de verpakking: 7800mAh accu. Dat is zelfs nog meer dan de Outin Nano. In self heating mode kun je er 3-5 kopjes mee zetten. Als je hem vult met kokend water meer dan 200.
Lijkt me ook ideaal voor lange ritten, zet m in de bekerhouder en je kan tijdens het rijden koffie zetten
https://www.bol.com/nl/nl/p/eafc-draagbare-elektrische-espressomachine-snelle-waterverwarming-20-bar-2-in-1-draagbare-koffiemachine-reis-camping-koffiezetapparaat-12-volt/9300000244261076
edit:
Zie wel een levertijd van 3 weken dus schiet ook niet echt op...
Zie wel een levertijd van 3 weken dus schiet ook niet echt op...
[ Voor 4% gewijzigd door Just-Be op 27-06-2026 20:01 ]
Lijkt bijna identiek met zo op het oog identieke accesoires. De usb laadpoort zit daar aan de voorkant ipv achter een rubberen kapje aan de achterkant bij die van Princess. Prijs is ook bijna identiek, dan zou ik niet voor een Chinese dropshipper gaan...Just-Be schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 19:59:
[...]
Zou dit een vergelijkbaar model zijn, specs komen aardig overeen volgens mij:
https://www.bol.com/nl/nl/p/eafc-draagbare-elektrische-espressomachine-snelle-waterverwarming-20-bar-2-in-1-draagbare-koffiemachine-reis-camping-koffiezetapparaat-12-volt/9300000244261076edit:
Zie wel een levertijd van 3 weken dus schiet ook niet echt op...
Mijn ervaring met deze: een beetje aftoppen gaat prima. Maar als je per band veel moet bijvullen redt je niet 4 banden want dan is de accu leeg (= mijn scenario met zomer<>winterbanden wissel). Hij laadt ook alleen op als hij uitstaat dus even snel door met een usb kabel erin geprikt gaat niet.Yukkie schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 15:18:
[...]
Kun je hier ook een beetje fatsoenlijk autobanden (of specifieker: banden van een VW busje) mee oppompen tot en Bar of 4? Volgens de beschrijving wel, maar ik hoor graag hands-on ervaringen
Wij hebben zo’n Mobicool MCF40. Werkt als de brandweer. Ik heb er destijds de vrij bekende fanmod op gedaan met de typische Akasa fan. Dat werkt in NL goed, maar bij Franse temperaturen (al dan niet in NL
) maakt de Akasa meer herrie dan het origineel. (Niveau dat ik er niet naast zou willen staan) Ik denk dat ik er een temperatuurcontroller en een Noctua in ga hobbyen zode ik weer terug ben.
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Exact dezelfde aantallen als ze bij de Outin Nano opgeven. En met water van ca 80 graden kwamen wij daarmee ruim voorbij de 50 kopjes.pirke schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 18:48:
[...]
Ik heb m in huis gehaald, voor dat geld wilde ik m best eens uitproberen.
Volgende de verpakking: 7800mAh accu. Dat is zelfs nog meer dan de Outin Nano. In self heating mode kun je er 3-5 kopjes mee zetten. Als je hem vult met kokend water meer dan 200.
Lijkt me ook ideaal voor lange ritten, zet m in de bekerhouder en je kan tijdens het rijden koffie zetten
de weg naar de top begint met de eerste stap, en als je er bent snel weer terug. reizen is leuker dan er zijn.