@bleufred1 Ik denk dat dit ook een verschil is tussen tentkampeerders en vouwwagenkampeerders. Toen wij een paar keer met de (Falco) tent op vakantie zijn geweest, heb ik er ook niet iets onder gelegd, het kuipzeil maak je immers helemaal los en kun je prima even separaat vies-op-vies in de (aparte) zak stoppen en later laten drogen, of ter plekke netjes schoonmaken en dan opruimen.
Met de vouwwagen is dat een aardige operatie, in principe blijft (bij mij) het kuipzeil gewoon vast zitten en komt ie als laatste tevoorschijn. Dan wil ik gewoon weg
Wij doen het precies zoals @Gonadan zegt dus.
Overigens, zo'n bouwzeil laat geen water door. En opgesloten water kan wel gaan meuren. Geen aanrader wat mij betreft, net als dat wegwerpplastic.
Met de vouwwagen is dat een aardige operatie, in principe blijft (bij mij) het kuipzeil gewoon vast zitten en komt ie als laatste tevoorschijn. Dan wil ik gewoon weg
Overigens, zo'n bouwzeil laat geen water door. En opgesloten water kan wel gaan meuren. Geen aanrader wat mij betreft, net als dat wegwerpplastic.
vw id.7 tourer pro s | evcc | holtkamper aero | fiscalist & prutser