@Timmert de route beschrijving van de camping had het expliciet over niet via Privas te rijden met een caravan aan de haak.
Terug denk ik dat we vanuit de camping naar Aubenas rijden (20 minuten) en dan de D104 omhoog naar Privas.
Afhankelijk van waar we de 2de wel van de vakantie heen gaan trouwens.
Idee is richting de Loire te rijden, richting Noord West vanuit hier dus.
Bijvoorkeur bij Clermont-Ferrand de A71 op naar vanuit Aubenas is dat nou niet echt een hele goede verbinding in dit richting.
Tenminste niet met gezin in een caravan achter de auto.
Ik vind dat niet zo een probleem maar ik ben bang dat de reistijd echt te lang wordt dan.
Evengoed we hebben nog een week hier, vandaag eens ergens in de Ardèche plonzen, vandaag is het tenminste nog goed weer. De verwachtingen zijn niet heel goed.
Terug denk ik dat we vanuit de camping naar Aubenas rijden (20 minuten) en dan de D104 omhoog naar Privas.
Afhankelijk van waar we de 2de wel van de vakantie heen gaan trouwens.
Idee is richting de Loire te rijden, richting Noord West vanuit hier dus.
Bijvoorkeur bij Clermont-Ferrand de A71 op naar vanuit Aubenas is dat nou niet echt een hele goede verbinding in dit richting.
Tenminste niet met gezin in een caravan achter de auto.
Ik vind dat niet zo een probleem maar ik ben bang dat de reistijd echt te lang wordt dan.
Evengoed we hebben nog een week hier, vandaag eens ergens in de Ardèche plonzen, vandaag is het tenminste nog goed weer. De verwachtingen zijn niet heel goed.
If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.
:strip_exif()/f/image/PjLgfHLTVTa0yDhvM0BpXhX0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/X99icsr8a4LSGCPbTBYHp4fV.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0OtRuMYu89KAX0clyKdxj7aD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FjGy7UTmugJMvxvSZ95Fvua6.jpg?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/kozzY6BHImEk1xb9ZKXIP8sA.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gVD2BVVTVT9gTdPcFID3TzV0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/j75UT1xNxqt6aW4KdDcXmoYx.jpg?f=fotoalbum_large)