Ik zie hier regelmatig goede tips voorbij komen, dus ik heb goede hoop dat ik die nu ook krijgen kan
We gaan volgende week richting de Picos de Europa (oostkant ervan), uiteraard kamperen. Nu is het plan om eerst een week (of 10 dagen) in Frankrijk te staan alvorens we doorreizen.
We willen dit jaar het gebied ten oosten van Bordeaux (Dordogne) aandoen, de omgeving van Saint-Emillion lijkt ons wel leuk om eens te bezoeken (wijngaarden en zo).
Onze (gezin met twee kinderen, 3 en 5 jaar oud) wensen voor een camping:
- (mooi) zwembad (eis)
- speeltoestellen voor kinderen
- dichtbij een dorpje, liefst op loopafstand om een terrasje te pakken, bakkertje, enz.
Liefst geen gigantische, commerciële, massale bedoeling...
Wat heb ik zelf gevonden:
* camping-saint-emilion.com, inderdaad, zo'n massale en bovendien erg dure camping, mooie ligging, maar valt hierom af
* vieuxchateau.fr, ziet er wel leuk uit, maar helaas is er in de buurt weinig te doen (geen leuke dorpjes ed) lijkt het.
*
http://www.camping-residentiel-le-paradis.fr/index.htm, ziet er op zich wel leuk uit, weinig info over te vinden, ook ver van dorpje...
Maar heeft iemand de ultieme tip voor ons?
1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.