Ik begrijp je helemaal in je beweegredenen om een seizoensplek te nemen.Drardollan schreef op donderdag 28 april 2022 @ 13:07:
[...]
Ligt inderdaad aan de camping. Ik ken ze die praktisch jaarrond open zijn, van 1 maart tot 1 november en van 1 april tot 1 oktober. En alles ertussenin en omheen.
Zelf houd ik overigens zo rond 1 april aan meestal als start. Dan is het vaak nog wel koud en afgelopen 2 jaar hebben we sneeuw gehad in april, maar gemiddeld genomen heb je dan wel aardig weer. Zoals gisteren was het nagenoeg de hele dag heerlijk in de zon en uit de wind. Op de camping ga je dan toch sneller naar buiten weet ik uit ervaring, thuis zou ik nog niet eens de achterdeur open hebben gezet.
Ik ben van de afgelopen paar weken al serieus bijgekleurd, heerlijk het zonnetje op de snoet!
Net als @pirke hoef ik ook niet van huis om hetzelfde te ervaren. Gezegend met een kavel van 1800 m2 met veel gras. Hell, over een paar maandjes houden we er een kampeerweekend met familie. Lekker weg in eigen tuin
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?