vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels - trakteren
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
http://www.steephill.tv/p...&id=5035516045001&yr=2016
Hij zit er al een paar meter achter voor de opstopping imo. Zie ook niet dat hij langer vertraagd wordt eigenlijk.
[ Voor 7% gewijzigd door Goron op 14-07-2016 20:36 ]
Ja, dat is Valverde (en zie mijn edit)Goron schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 20:34:
[...]
http://www.steephill.tv/p...&id=5035516045001&yr=2016
Hij zit er al een paar meter achter voor de opstopping imo
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels - trakteren
Enige wat nog niet correct is dat de finish tijden aangenomen worden, aangezien je niet weet hoeveel seconden hinder iedereen heeft gehad. Dus laten we hopen dat ze mogelijkheid hebben om de meting te kunnen nemen vanaf de crash. Maar zal wel niet.
Denk dat er dus niks meer aan de uitslag zal veranderen.
De tijdrit voor morgen verwacht ik dat Mollema Yates en Quintana voorbij gaat in het klassement. Hopelijk met flink wat seconden en dan gaat het echt nog een hele leuke tour worden. Ook zal die wat tijd pakken op Valverde(ook al is die knecht) en Bardet.
Froome zal ook tijd gaan pakken op die namen. Ze moeten zich wel zorgen maken om Aru en Van Garderen, die kunnen ook redelijk tijd rijden.
[ Voor 24% gewijzigd door Hupske op 14-07-2016 20:52 ]
Aanname..hupske schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 20:47:
Kijk nog eens goed naar dat filmpje Goron: Van Garderen, Yates, Aru en Rodriguez zitten achterin. Quintana zit ergens voorin, want ik kan hem op geen enkele frame zien. Hij wordt er daarna dus wel gewoon vanaf gereden. Hij komt er dus erg goed mee weg dat hij de zelfde tijd krijgt als groepje Aru.
Dat hoop ik ookDe tijdrit voor morgen verwacht ik dat Mollema Yates en Quintana voorbij gaat in het klassement. Hopelijk met flink wat seconden en dan gaat het echt nog een hele leuke tour worden. Ook zal die wat tijd pakken op Valverde(ook al is die knecht) en Bardet.
Froome zal ook tijd gaan pakken op die namen. Ze moeten zich wel zorgen maken om Aru en Van Garderen, die kunnen ook redelijk tijd rijden.
Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi
De vraag is natuurlijk hoeveel last Froome morgen nog van die val heeft. (was niet in beeld eigenlijk) En het zou me niet verbazen als ie flink spierpijn heeft van al dat hardlopen, dat zijn wielrenners ook niet gewend natuurlijkhupske schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 20:47:
[ Voor 27% gewijzigd door St@m op 14-07-2016 22:20 ]
Misschien is Quintana wel de gelukkige, want die heb ik op nog geen enkel filmpje zien fietsen in het groepje van Aru. Niet paar tellen voor de crash en ook niet tijdens het passeren van de crash en ook niet na de crash.
[ Voor 38% gewijzigd door Hupske op 14-07-2016 22:25 ]
Had hij dus moeten blijven staan, en niet moeten gaan lopen. Ik dacht dat het een beetje een papieren regel was (declassering bij rennen) want wie rent er nou. Maar in het verleden bestraft = nu ook gewoon bestraffen.hupske schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 22:23:
Ik kan er niet in mee komen. Froome profiteert van Mollema? Froome kan er toch geen zak aan doen dat een motor zijn frame breekt? Anders fiets hij toch gewoon weer met Mollema mee.
Dat die tijd is gelijkgetrokken vind ik prima.
Gelukkig is Bauke Mollema sportiever dan ik en vele anderen hier
[ Voor 5% gewijzigd door St@m op 14-07-2016 22:34 ]
Alles wat er nu gedaan is is geen papieren regel. Als je van de papieren regels bent, dan had je gewoon pech en had Yates geel en Mollema er 9 seconden achter.St@m schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 22:25:
[...]
Had hij dus moeten blijven staan, en niet moeten gaan lopen. Ik dacht dat het een beetje een papieren regel was (declassering bij rennen) want wie rent er nou. Maar in het verleden bestraft = nu ook gewoon bestraffen.
Dat die tijd is gelijkgetrokken vind ik prima.
Haha idd. Laten zien dat die Keniaans bloed heeft
[ Voor 4% gewijzigd door Hupske op 14-07-2016 22:35 ]
Bauke is een leuke persoonlijkheid en altijd die ouderwetse wielerpet op met de klep omhoog.St@m schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 22:25:
[...]
Het is net of je 30-40 jaar terug in de tijd gaat als je hem ziet en dat vind ik wel positief.
Zegt ook gewoon wat hij denk en eigenlijk altijd zonder echte stemverheffing.
Dan die blik van hem als hij antwoord geeft op de vraag hoe het met z'n tijdrit is, ben benieuwd.
Only fools are enslaved by time and space.
Na 200 km fietsen is 100 meter hardlopen inderdaad het gene waar een topsporter spierpijn van krijgt.dataworm schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 22:19:
[...]
De vraag is natuurlijk hoeveel last Froome morgen nog van die val heeft. (was niet in beeld eigenlijk) En het zou me niet verbazen als ie flink spierpijn heeft van al dat hardlopen, dat zijn wielrenners ook niet gewend natuurlijk
https://twitter.com/GregV...status/753638989651816449

[ Voor 15% gewijzigd door enchion op 14-07-2016 23:19 ]
How do you save a random generator ?
Your Friendly Neighborhood Moderator
Of die gewoon door gaat, of niet.
Sport moet altijd doorgaan...anders laat je gebeuren wat ze willen. Zijn genoeg voorbeelden waar de sport zelf door terrorisme geraakt is (OS 1972)Soldaatje schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 04:33:
Ben benieuwd of er nog iets met de tour gaat gebeuren nu, na de aanslag in Nice.
Gewoon door gaan met de sport er wel bij stilstaan met een minuut stilte en zwarte banden maar zeker niet stoppen, want dan geef je toe aan terrorisme.Soldaatje schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 04:33:
Ben benieuwd of er nog iets met de tour gaat gebeuren nu, na de aanslag in Nice.
^^ dit.Axente schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 08:19:
[...]
Gewoon door gaan met de sport er wel bij stilstaan met een minuut stilte en zwarte banden maar zeker niet stoppen, want dan geef je toe aan terrorisme.
We zijn zwaar belazerd door Quintana! Bah Quintana hoort helemaal niks te krijgen. Een flinke tijdstraf zelfs! Wat baal ik van de organisatie zeg! Kijk eens hoe vies die aan de motor vast houd. Komt ook nog eens als 1 van de eerste voorbij zetten. Nee hij hoort totaal niet de zelfde tijd te krijgen als Aru! Bah Bah
[ Voor 29% gewijzigd door Hupske op 15-07-2016 11:49 ]
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Señor Sjon schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:50:
Lekker aan het fietsje wiel achterop een motor hangen ook nog.
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Op dit moment zit R.Dennis op de fiets voor de tijdrit. Denk dat dit de tijd moet gaan worden waar Dumoulin zich op moet gaan richten.
Ik denk niet dat Dumoulin zich op een adere tijd richt, maar puur op zn eigen vermogenhupske schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:54:
Ja hopelijk kunnen ze hier nog wat mee doen. Dit is totaal niet terecht dat hij de zelfde tijd heeft als Aru, lijkt mij dus duidelijk dat hij er gewoon nog vanaf gefietst is.
Op dit moment zit R.Dennis op de fiets voor de tijdrit. Denk dat dit de tijd moet gaan worden waar Dumoulin zich op moet gaan richten.
Oké, beter gezegd; waar wij als kijker de toppers mee moeten gaan vergelijken.Sjurm schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:02:
[...]
Ik denk niet dat Dumoulin zich op een adere tijd richt, maar puur op zn eigen vermogen
Starttijd Tony Martin: 14:09
Starttijd Tom Dumoulin: 14:47
http://nos.nl/teletekst#851
[ Voor 16% gewijzigd door SR8 op 15-07-2016 12:26 ]
Er is veel wind op het parcour. Niet voordelig voor Dumoulin en Martin, aangezien de wind rond de middag het meeste aanwezig is.
Aan de andere kant, met zijn schijnbaar mindere vorm en de kleine verschillen in het klassement zullen die paar seconden over een week weinig uitmaken. Ik denk dat we deze etappe zo snel mogelijk moeten vergeten, behalve dat er iets gedaan moet worden tegen idiote toeschouwers.hupske schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:48:
https://twitter.com/assekevin/status/753720450551836673
We zijn zwaar belazerd door Quintana! Bah Quintana hoort helemaal niks te krijgen. Een flinke tijdstraf zelfs! Wat baal ik van de organisatie zeg! Kijk eens hoe vies die aan de motor vast houd. Komt ook nog eens als 1 van de eerste voorbij zetten. Nee hij hoort totaal niet de zelfde tijd te krijgen als Aru! Bah Bah
Aru stelt toch een beetje teleur, bij iedere lichte prik is het hij die met Nibali verdwijnt in de achtergrond.
Zou Thomas De Gendt zijn bollen kunnen houden? Pinot start vandaag niet meer, waardoor Majka de grootste concurrent wordt voor de bollen.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Maar ik kan me bijna niet voorstellen dat je zoiets doet op zo'n druk punt in de koers, dat valt toch veel te veel mensen (en rijders) op.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Nu in alle hectiek was de kans groot dat het niemand opviel. En dat was ook bijna gelukt, want zonder dit filmpje had niemand het doorgehad. Zo simpel gaat het dus.
De grote media laat inmiddels ook alle beelden van Quintana zien die het reservewiel vast houd van de motor. Lijkt mij dat de tour hier toch niet onderuit kan?
[ Voor 94% gewijzigd door Hupske op 15-07-2016 14:22 ]
Donderdagmiddag wist Thomas de Gendt de twaalfde etappe van de Tour de France te winnen en dit deed de Belg in etappe vol met spektakel. In een eindsprint tegen Serge Pauwels was het echter de renner van Lotto Soudal die wist te winnen. Er gebeurde echter iets unieks, aangezien Chris Froome hardlopend de Mont Ventoux op moest rennen. De geletruidrager raakte namelijk samen met Bauke Mollema en Richie Porte ten val, waarbij de frame van Froome zijn fiets brak. Er was vervolgens geen reservefiets te vinden, waarop de wielrenner besloot te rennen. Uiteindelijk verloor Froome veel tijd, maar de tourjury heeft besloten het tijdverlies kwijt te schelden.
Vrijdag is het tijd voor tijdrijden en de dertiende etappe bestaat dan ook ‘slechts’ uit 37,5 kilometer. Na de zware Mont Ventoux moeten de renners dus opnieuw individueel beuken en ditmaal staan er gelukkig wat minder beklimmingen op het programma. Toch kent de 13e etappe wel twee heuveltjes met een stijging van 7% die zowel in het begin als op het einde plaatsvinden. In het algemeen klassement zullen er ongetwijfeld pijnlijke verschillen gaan plaatsvinden en het is dan ook jammer dat Alberto Contador uit de Tour is. De Spanjaard is namelijk erg goed in tijdrijden, al verwachten wij ook veel van Chris Froome. Voor Quintana wordt het noodzaak niet nog meer achterstand op te lopen, terwijl iemand als Tom Dumoulin misschien wel opnieuw voor een etappezege kan gaan.
Nee heeft gisteren teveel op kop gereden. Flink lopen beuken om waaiers te krijgen.beekjo schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 14:29:
Tony Martin wint
Ik denk dat Quintana wint. Krijg een minuut tijd cadeau, omdat het erg hard waait en Quintana te licht is om tegen de wind in te beuken. Dit vind de tour niet eerlijk en probeert door tijd cadeau te doen het verschil in gewicht en body op te heven.
[ Voor 37% gewijzigd door Hupske op 15-07-2016 14:34 ]
Wel 100 meter bergop natuurlijk. Let er trouwens maar eens op bij een triathlon. Diverse mensen met kramp in de eerste paar honderd meter lopen of die nog even moeten stoppen om de kuiten te rekken. En die trainen nog regelmatig op hardlopen ook. Maar volgens mij had je de knipoog gemist in mijn commentaar.Awsom schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 22:59:
[...]
Na 200 km fietsen is 100 meter hardlopen inderdaad het gene waar een topsporter spierpijn van krijgt.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Dat flapje zorgt voor extra downforce zodat Tom zijn vermogen kwijt kanhupske schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 15:29:
Nou je kan zo mooi pak maken, plak je alleen je rugnummer er niet goed op. Dat ding pakt aardig wat wind.
Haha inderdaad. Maar ik denk dat het niet eens een tiende seconde scheelt, want het zijn echt net de hoekjes.hupske schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 15:29:
Nou je kan zo mooi pak maken, plak je alleen je rugnummer er niet goed op. Dat ding pakt aardig wat wind.
Die tiende seconde die je pakt, door zo goed pak te hebben raak je door zoiets stoms dus weer kwijt.Fleximex schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 15:30:
[...]
Haha inderdaad. Maar ik denk dat het niet eens een tiende seconde scheelt, want het zijn echt net de hoekjes.
Het is wachten op de eerste spoiler op een fietsGoron schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 15:30:
[...]
Dat flapje zorgt voor extra downforce zodat Tom zijn vermogen kwijt kan
Nou Kelderman is van start. Benieuwd of die in de top 10 kan komen. Verder grote kans dat Froome nog als enigste in de buurt komt van de tijd van Dumoulin.
Ongelooflijk zeg. 1.31 sneller dan Oliveira. Martin gedegradeerd, Cancellare gedegradeerd, Dennis gedegradeerd
[ Voor 19% gewijzigd door Hupske op 15-07-2016 15:38 ]
Maar het is wel winderige dag dus wie weet wat er nog gaat gebeuren
[ Voor 44% gewijzigd door Goron op 15-07-2016 15:39 ]
"Sometimes I sits and thinks, and sometimes I just sits" - (W. the Poo)
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Weet niet of dit een soort van definitief is?
Verder heeft de tour nog niks laten weten over Quintana. Wellicht wachten ze daarmee tot einde van de dag en anders doen ze er niks mee.
Haha Quintana bijna de bocht uit. Jammer dat dat niet gebeurde
[ Voor 12% gewijzigd door Hupske op 15-07-2016 16:59 ]
Mollema ook nog eens goed bezig. Wat een wielerjaar.
Verschrikkelijk Frans volk met dat Booeee geroep.
[ Voor 52% gewijzigd door Hupske op 15-07-2016 17:25 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Goron op 15-07-2016 17:27 ]
Mollema 1 minuut op de rest en Froome 2 minuten op de rest. Ik ben tevreden.
'Ja das mooi'
Mooie droogkloot die Bauke
Tegen wie deden ze boe-roepen dan?hupske schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 17:23:
Wow Mollema geweldig gereden! Quintana word er hard afgereden. Yates pakt hij ook wel, maar verschil zal niet heel groot zijn denk ik.
Verschrikkelijk Frans volk met dat Booeee geroep.
Tegen Froome natuurlijk. Is al de hele tour gaande.
http://m.hln.be/hln/m/nl/...it-heeft-uitgereden.dhtml
[ Voor 19% gewijzigd door Vos op 15-07-2016 22:33 ]
Dit had met Kelderman ook makkelijk kunnen gebeuren vandaag. Die vloog alle kanten op door de wind.
Wie zijn de kanshebbers voor morgen? Weer van Avermaet die mee kan zitten?
Er is zelfs geen klacht van andere ploegen gekomen...
Wel van Trek op de compensatie van Quintana toch (los van het aanhangen aan de motor)? Waarom zou een klacht omtrent het aanhangen überhaupt nodig zijn denk ik dan ook. Regels worden niet nageleefd; daar staat een straf op.Anton.net schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 13:09:
De jury heeft gezegd dat ze het voorval met Quintana die aan de neutrale motor hing door de vingers zien.
Omdat alle andere ploegen het ook doen.Anton.net schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 13:09:
De jury heeft gezegd dat ze het voorval met Quintana die aan de neutrale motor hing door de vingers zien.
Het was dikke chaos na die val en de gele trui rennend de berg op, dat is wat anders dan in een normaal verlopen rit echt aan een motor gaan hangen.Anton.net schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 13:09:
Ik vind het wel plausibel wat ze op de Belg concludeerden, dat het eerder was om niet om te vallen dan om daadwerkelijk voordeel te behalen. [dat zei Quintana zelf ook]
Verder snap ik de ophef ook niet, de uiteindelijke tijdsopname is genomen nog voor het punt dat Quintana aan de motor hing dus weinig relevant ook.
Prima dus dat ze het geval [situationeel] door de vingers zien.
Wat een toeval niet?Joster schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 20:38:
Nee hoor, de verschillen in de uiteindelijke tijd "komen daar ongeveer mee overeen" is aangegeven.
Je zou bijna denken dat ze dat zo goed mogelijk hebben proberen te benaderen.
Niet zo goed gelukt alleen, Quintana kreeg namelijk dezelfde tijd als iemand die op dat punt meerdere seconden voor hem fietste.LoneRanger schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 23:01:
[...]
Wat een toeval niet?
Je zou bijna denken dat ze dat zo goed mogelijk hebben proberen te benaderen.
Heb de naam even voor je aangepast om het verhaal kloppend te maken.Joster schreef op zondag 17 juli 2016 @ 00:18:
[...]
Niet zo goed gelukt alleen, QuintanaValverde kreeg namelijk dezelfde tijd als iemand die op dat punt meerdere seconden voor hem fietste.
Quintana zat in de groep Yates/Aru, kijk ook maar naar de foto van het vasthouden, daar staat Aru ook op.
Valverde volgde op een seconde of 15.
Check maar vanaf 4:11 daar moet Valverde zo'n beetje lossen en zit Quintana nog voorin de groep.
27 seconden later is de opstopping en achter Valverde zit geen Quintana maar een cameramotor.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=5emUuEiKLso]
Kunnen we er nu dan een streep onder zetten?
Your Friendly Neighborhood Moderator
Yes, you're right. Ik was in de veronderstelling dat Quintana er daar afgereden was maar dat was inderdaad Valverde.LoneRanger schreef op zondag 17 juli 2016 @ 01:10:
[...]
Heb de naam even voor je aangepast om het verhaal kloppend te maken.
Quintana zat in de groep Yates/Aru, kijk ook maar naar de foto van het vasthouden, daar staat Aru ook op.
Valverde volgde op een seconde of 15.
Check maar vanaf 4:11 daar moet Valverde zo'n beetje lossen en zit Quintana nog voorin de groep.
27 seconden later is de opstopping en achter Valverde zit geen Quintana maar een cameramotor.
[video]
Kunnen we er nu dan een streep onder zetten?
Heeft die ook compensatie gehad trouwens?
Edit: Maar feitelijk is het dus dit geworden (want ze hebben wel naar tijden op de finish gerekend): Iedereen krijgt de tijd van de eerst aankomende van de groep waar hij in zat bij het incident.
[ Voor 10% gewijzigd door Joster op 17-07-2016 09:26 ]
Vijf seconde later demareert hij weg bij Van Baarle, Nibali in de achtervolging!
[ Voor 34% gewijzigd door Goron op 17-07-2016 15:36 ]
zeg ik op het moment dat hij bijgehaald wordt.
[ Voor 30% gewijzigd door enchion op 17-07-2016 15:57 ]