Ja heel mooi! Wel even wennen aan het feit dat 't Engels af en toe wat beroerd is. De gidsen spreken over 't algemeen redelijk tot harstikke prima Engels, de nog wat lagere medewerkers in "rang" ("helpers" naar ik heb begrepen die zich, als ik het goed begrepen heb, op kunnen werken tot divemaster/instructeurs et c.) spreken maar een paar woordjes Engels, if any.
Verder zijn de vorige duikscholen waar ik ben geweest wat "persoonlijker". Hier voel ik me meer een nummertje. Papierwerk regelen, check-diveje op dag 1 en voor de rest zoek je het maar uit. Deel van de medewerkers doet wel echt z'n best, maar even gezellig een praatje maken is er niet bij, veel verder dan "how are you? good how are you? good." komt het meestal niet. Wel merk je dat degene die het Engels wat beter machtig zijn ook wel wat prateriger zijn, wat op zich ook wel logisch is. Maar ergens ook wel weer jammer.
De riffen zijn hier prachtig qua koraal, zeer veel leven, vanalles en nogwat. Vooral klein grut, maar zo af en toe ook wel wat groters, m.n. als je wat verder de Rode Zee op gaat (zodiac/daytrip). En je hebt hier wel aardig wat te kiezen. Heel week-programma met duikstekken van minibusjes voor kantduiken, zodiacs voor verder het water op tot relaxte dagtrips met de "grote" boot. Dus als je wil kun je aardig wat afduiken
En natuurlijk haaien @ Elphinstone

Al waren er slechts een paar, het water is schijnbaar nog wat te warm. Dus geen spectaculaire filmpjes van longi's die tussen de groep doorzwemmen helaas

Maar wel een paar gezien die eigenlijk geen interesse in ons hadden
Resort is verder prima, elektriciteit valt zo af en toe een paar seconden uit en de main water pipe was weekje terug gemold, dus die moesten ze snel ff repareren

Oh en je darmen moeten even een weekje wennen natuurlijk

ook al doe je alles met fleswater..
Al met al zeker de moeite waard om eens heen te gaan IMO, maar of ik snel weer eens terug zal gaan, I dunno. Bonaire is ook heel erg leuk. Wel wat minder mooi koraal, maar voelt allemaal toch wat persoonlijker daar (bij VIP Diving iig).