Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• derfischmeister
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 17-10 14:59
Ik heb een Feiyu Tech G5 in de aanbieding. De Yi 4k past op deze gimball.
Advertentie:
V&A aangeboden: Feiyu Tech G5 Waterproof Handheld Gimbal

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iddbbi
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 01-10 23:10
Is het normaal dat de batterij al leeg is na een halfuur op 2k,60 fps ?

(Wifi stond uit)

• R.van.M
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 10:39
quote:
iddbbi schreef op zondag 17 juni 2018 @ 22:13:

(Wifi stond uit)
nee.. ik haal veel langer

• Majesty
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 17-10 22:35
quote:
iddbbi schreef op zondag 17 juni 2018 @ 22:13:

(Wifi stond uit)
Ik film (tot ik mijn gimbal + nieuwe lens heb) ook op 2k 60fps en afgelopen dagen op een vriendenweekend alles met 1 accu kunnen filmen. Daarmee is 1,5 uur film materiaal geschoten verspreid over 4 dagen.
Dus, nee dat lijkt me niet normaal. Firmware up to date?

Majesty wijzigde deze reactie 18-06-2018 11:49 (6%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Loct
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 09-10 23:26
quote:
pvink schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 11:51:
In augustus ga ik op vakantie en ben aan het kijken voor een Yi 4k+ inclusief gimbal. Overal zie ik prijzen van rond de 300 voor alleen de camera. Heeft iemand ergens een aanbieding gespot?
Je kan hem via amazon.fr
bestellen voor 200euro. Via aliexpress voor 235 incl de waterdichte behuizing verzonden vanuit Duitsland of Spanje.

Voor welke gimbal ga je? De zhiyun rider-m gaat voor 113 op aliexpress. Ik ben zelf nog aan het twijfelen tussen de Rider-m of de Yi handheld.

• pvink
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 15:43
quote:
Loct schreef op maandag 18 juni 2018 @ 18:16:
[...]

Je kan hem via amazon.fr
bestellen voor 200euro. Via aliexpress voor 235 incl de waterdichte behuizing verzonden vanuit Duitsland of Spanje.

Voor welke gimbal ga je? De zhiyun rider-m gaat voor 113 op aliexpress. Ik ben zelf nog aan het twijfelen tussen de Rider-m of de Yi handheld.
Ik wou mij de Yi eerste generatie pakken met een bluetooth stick erbij. De reden hiervoor is dat ik deze dan ook op diverse mounts kan monteren. Zo'n mount voor een handheld te monteren is redelijk duur.

Ik ga mij even in die van jou inlezen..het schijnt dat die een stick heeft inbegrepen.

pvink wijzigde deze reactie 18-06-2018 18:26 (5%)

• Loct
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 09-10 23:26
quote:
pvink schreef op maandag 18 juni 2018 @ 18:22:
[...]

Ik wou mij de Yi eerste generatie pakken met een bluetooth stick erbij. De reden hiervoor is dat ik deze dan ook op diverse mounts kan monteren. Zo'n mount voor een handheld te monteren is redelijk duur.

Ik ga mij even in die van jou inlezen..het schijnt dat die een stick heeft inbegrepen.
De rider-m heeft alles al inbegrepen, wordt niet echt mee geadverteerd. De gimbal heeft alleen geen remote (dezelfde verkoper op aliexpress heeft een kit voor 143 euro).

• pvink
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 15:43
quote:
Loct schreef op maandag 18 juni 2018 @ 18:40:
[...]

De rider-m heeft alles al inbegrepen, wordt niet echt mee geadverteerd. De gimbal heeft alleen geen remote (dezelfde verkoper op aliexpress heeft een kit voor 143 euro).
Voor mij is de keuze gevallen op de rider-m vanwege de extra's, mount mogelijkheden en omdat deze beter uit vergelijkingen met andere handheld gimbals komt.

• Gandalf68
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 13:06
Nou ik ben ook overstag, en dat op mijn 50e :) .

Vandaag een Yi 4k gekocht via Amazon met een 64 gb geheugen kaart erbij … komt dinsdag aan en de dag erna voor het eerst met het vliegtuig.

Dat laatste was ook de reden om hem te kopen om het opstijgen etc te filmen, timelaps etc... dus ben erg benieuwd...

• Gandalf68
even een vraagje voor mensen met ervaring, is een voorzet lens handig of echt een goed effect bij de YI 4k, en / of bescherming van de lens nodig ?

• Majesty
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 17-10 22:35
quote:
Gandalf68 schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 20:55:
even een vraagje voor mensen met ervaring, is een voorzet lens handig of echt een goed effect bij de YI 4k, en / of bescherming van de lens nodig ?
Bescherming is wel handig voor tijdens het vervoeren van de camera. Een andere voorzet lens zoals UV of CPL filter gebruik ik niet. Er zijn wisselende resultaten daarover te vinden op het internet.

Ik heb deze week deze lens besteld, om van m'n fish-eye af te zijn (deze is 90 graden). Ik zal nog laten weten wat mijn bevindingen ermee zijn.

• Gandalf68
Ben benieuwd

• Eoghlear
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 16-10 12:17
Ben nu ook serieus aan het kijken voor de yi4k+ ipv de Hero 6 als vervanger van mijn Gitup2.
Gebruiken jullie er ook een uv filter op? Om de impact van het zonlicht wat tegen te gaan? En tegen zand (ik ga in Amerika ook door stoffig gebied op de motor rijden).

En hoe is EIS met 2.7K op de Yi? Ik lees/zie toch wat verschillende reviews.

Mijn favoriete site banggood heeft hem niet meer. En bij andere moet ik ook goed zoeken/niet op voorraad is.

Eoghlear wijzigde deze reactie 20-07-2018 16:57 (9%)
Reden: extra tekst/typo's

• elbeannie
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 17-10 20:35
quote:
Eoghlear schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 16:37:
Ben nu ook serieus aan het kijken voor de yi4k+ ipv de Hero 6 als vervanger van mijn Gitup2.
Gebruiken jullie er ook een uv filter op? Om de impact van het zonlicht wat tegen te gaan? En tegen zand (ik ga in Amerika ook door stoffig gebied op de motor rijden).

Mijn favoriete site banggood heeft hem niet meer. En bij andere moet ik ook goed zoeken/niet op voorraad is.
Heb je de Yi nog binnen gehaald met een goede deal?

• Bullet NL
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 14:38

Bullet NL

Moderator Mobile

Eigen Wijs

ahhh.... lastig..... via AliEx alleen morgen de 4k versie voor 114 euro.....
Het punt is dat ik alleen twijfel tussen een 2e hands Hero 5 of de Yi 4K

Cogitationis poenam nemo patitur

• Leviathius
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 16:29
quote:
Eoghlear schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 16:37:

Bij AliExpress is hij altijd goed op voorraad. Alleen moet je goed de prijzen in de gaten houden en bij de juiste store kopen. De officiele 'Yi Store' heeft zelfs een magazijn in Spanje met gratis verzendkosten waardoor hij binnen 1 week binnen is. Hij is inderdaad zoals gezegd vandaag in de aanbieding voor een uiterst mooie prijs van 114 voor de YI 4K. Ben er zelf nog steeds erg over te spreken, maar wil graag een YI4K+ voor erbij want daar kun je direct een microfoon op aansluiten (Yi4K niet). Is makkelijker voor op mijn helm. (ik maak motor videos).

Op mijn kanaal heb ik tot nu toe pas 1 video die ik echt in 2.7K gefilmd heb. De andere zijn in 1080p. Maar je kunt wel de EIS beoordelen. Ik ben er goed over te spreken in ieder geval! :) Dee video is opgenomen met uv filtertje die ik bij een aliexpress pakket kreeg.

YouTube: MotorcycleGeek

• Marrttijn
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 29-08 17:16
Is er toevallig nog iemand die weet of de Yi 4k of de Yi 4k + ergens met een goede deal te bestellen zijn. Ik heb zelf al het internet afgestruind, maar kan geen interessante aanbiedingen vinden. Mijn voorkeur gaat uit naar de Yi 4k+, maar op dit moment vind ik het verschil van 150 euro wel erg groot.

Daarnaast zit ik ook te kijken naar een sjcam sj8 pro voor 200,- inclusief benodigde accessoires. Zouden jullie aanraden om te kiezen voor een sjcam sj8 pro of een yi 4k? Aangezien deze twee apparaten vergelijkbaar geprijsd zijn.

• Bullet NL
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 14:38

Bullet NL

Moderator Mobile

Eigen Wijs

quote:
Marrttijn schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 10:49:
Is er toevallig nog iemand die weet of de Yi 4k of de Yi 4k + ergens met een goede deal te bestellen zijn. Ik heb zelf al het internet afgestruind, maar kan geen interessante aanbiedingen vinden. Mijn voorkeur gaat uit naar de Yi 4k+, maar op dit moment vind ik het verschil van 150 euro wel erg groot.

Daarnaast zit ik ook te kijken naar een sjcam sj8 pro voor 200,- inclusief benodigde accessoires. Zouden jullie aanraden om te kiezen voor een sjcam sj8 pro of een yi 4k? Aangezien deze twee apparaten vergelijkbaar geprijsd zijn.
Toevallig 1.5 week geleden een yi4k gekocht voor 112 euro via de yi store op Ali.
ding kwam uit Spanje, dus ook nog eens snel in huis. de 4k+ is natuurlijk beter in de 4k resolutie, maar toch..... de 4k voor 112 euro is goedkoop.

sjcam v.s. yi, ik ben voor de laatste gegaan om dat die consequent beter uit de reviews kwam.

Cogitationis poenam nemo patitur

• Stefferke
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 14-10 16:05
Ik ben van plan om binnenkort een Yi 4K te kopen. Nu lees ik hier dat er een tijd was dat er (super)kortingen waren enig idee waarom deze gehouden werden. Zijn er nog ergens kortingen gaande?

Staat momenteel een 189 op amazon.de

• R.van.M
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 10:39
Stefferke schreef op maandag 17 september 2018 @ 12:53:
Ik ben van plan om binnenkort een Yi 4K te kopen. Nu lees ik hier dat er een tijd was dat er (super)kortingen waren enig idee waarom deze gehouden werden. Zijn er nog ergens kortingen gaande?

Staat momenteel een 189 op amazon.de
Op aliexpress komt regelmatig kortingsactie voorbij, ik zie m nu staan voor 162eur uit Duitsland (dus geen import kosten) https://www.aliexpress.co...P-CMOS-2/32681960513.html

• Leviathius
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 16:29
Inderdaad goed de Aliexpress acties in de gaten houden.

Zo heb ik laatst voor iets meer dan 200 (normaal 250+) een YI 4k+ gekocht. Heb de YI4K al, maar miste de microfoon aansluiting functie.

YouTube: MotorcycleGeek

• Stefferke
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 14-10 16:05
R.van.M schreef op maandag 17 september 2018 @ 13:28:
[...]

Op aliexpress komt regelmatig kortingsactie voorbij, ik zie m nu staan voor 162eur uit Duitsland (dus geen import kosten) https://www.aliexpress.co...P-CMOS-2/32681960513.html
Leviathius schreef op maandag 17 september 2018 @ 13:33:
Inderdaad goed de Aliexpress acties in de gaten houden.

Zo heb ik laatst voor iets meer dan 200 (normaal 250+) een YI 4k+ gekocht. Heb de YI4K al, maar miste de microfoon aansluiting functie.
Bedankt voor jullie reacties.
Ik heb hem net besteld op Ali Kheb hem wel laten leveren vanuit Spanje ook geen import kosten maar veel lagere transport kosten :)

• Sneezzer
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 16:33
Heb je misschien de link naar Ali Kheb? Ik kan deze shop niet vinden op aliexpress.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

• Panini
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 08-10 13:10
Mensen hier die ervaringen hebben met de waterproof case? Ik lees dat het apparaat zelf niet waterproof is en dat de behuizing vrij matig is qua kwaliteit.

• razerBE
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 17-10 17:10
Deze week een koopje gedaan en een 2dehands yi 4k+ overgekocht.

het gaat om volgende extra's:
https://www.amazon.de/New...-4&keywords=yi+4k+battery

https://www.amazon.de/Nee...keywords=yi+4k+accesoires

pricewatch: Sandisk Ultra microSDXC Class 10 UHS-I A1 UHS Class 1 200GB + SD-...

En daar heb ik 240 inclu verzendkosten voor betaald :+

Firmware updaten en wat prullen maar!
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True