Ik heb een Feiyu Tech G5 in de aanbieding. De Yi 4k past op deze gimball.
Advertentie:
V&A aangeboden: Feiyu Tech G5 Waterproof Handheld Gimbal
Advertentie:
V&A aangeboden: Feiyu Tech G5 Waterproof Handheld Gimbal
nee.. ik haal veel langeriddbbi schreef op zondag 17 juni 2018 @ 22:13:
Is het normaal dat de batterij al leeg is na een halfuur op 2k,60 fps ?
(Wifi stond uit)
Ik film (tot ik mijn gimbal + nieuwe lens heb) ook op 2k 60fps en afgelopen dagen op een vriendenweekend alles met 1 accu kunnen filmen. Daarmee is 1,5 uur film materiaal geschoten verspreid over 4 dagen.iddbbi schreef op zondag 17 juni 2018 @ 22:13:
Is het normaal dat de batterij al leeg is na een halfuur op 2k,60 fps ?
(Wifi stond uit)
[ Voor 6% gewijzigd door Majesty op 18-06-2018 11:49 ]
Je kan hem via amazon.frpvink schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 11:51:
In augustus ga ik op vakantie en ben aan het kijken voor een Yi 4k+ inclusief gimbal. Overal zie ik prijzen van rond de €300 voor alleen de camera. Heeft iemand ergens een aanbieding gespot?
Ik wou mij de Yi eerste generatie pakken met een bluetooth stick erbij. De reden hiervoor is dat ik deze dan ook op diverse mounts kan monteren. Zo'n mount voor een handheld te monteren is redelijk duur.Loct schreef op maandag 18 juni 2018 @ 18:16:
[...]
Je kan hem via amazon.fr
bestellen voor 200euro. Via aliexpress voor 235 incl de waterdichte behuizing verzonden vanuit Duitsland of Spanje.
Voor welke gimbal ga je? De zhiyun rider-m gaat voor 113 op aliexpress. Ik ben zelf nog aan het twijfelen tussen de Rider-m of de Yi handheld.
[ Voor 5% gewijzigd door pvink op 18-06-2018 18:26 ]
De rider-m heeft alles al inbegrepen, wordt niet echt mee geadverteerd. De gimbal heeft alleen geen remote (dezelfde verkoper op aliexpress heeft een kit voor 143 euro).pvink schreef op maandag 18 juni 2018 @ 18:22:
[...]
Ik wou mij de Yi eerste generatie pakken met een bluetooth stick erbij. De reden hiervoor is dat ik deze dan ook op diverse mounts kan monteren. Zo'n mount voor een handheld te monteren is redelijk duur.
Ik ga mij even in die van jou inlezen..het schijnt dat die een stick heeft inbegrepen.
Voor mij is de keuze gevallen op de rider-m vanwege de extra's, mount mogelijkheden en omdat deze beter uit vergelijkingen met andere handheld gimbals komt.Loct schreef op maandag 18 juni 2018 @ 18:40:
[...]
De rider-m heeft alles al inbegrepen, wordt niet echt mee geadverteerd. De gimbal heeft alleen geen remote (dezelfde verkoper op aliexpress heeft een kit voor 143 euro).
Bescherming is wel handig voor tijdens het vervoeren van de camera. Een andere voorzet lens zoals UV of CPL filter gebruik ik niet. Er zijn wisselende resultaten daarover te vinden op het internet.Gandalf68 schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 20:55:
even een vraagje voor mensen met ervaring, is een voorzet lens handig of echt een goed effect bij de YI 4k, en / of bescherming van de lens nodig ?
[ Voor 9% gewijzigd door Eoghlear op 20-07-2018 16:57 . Reden: extra tekst/typo's ]
Heb je de Yi nog binnen gehaald met een goede deal?Eoghlear schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 16:37:
Ben nu ook serieus aan het kijken voor de yi4k+ ipv de Hero 6 als vervanger van mijn Gitup2.
Gebruiken jullie er ook een uv filter op? Om de impact van het zonlicht wat tegen te gaan? En tegen zand (ik ga in Amerika ook door stoffig gebied op de motor rijden).
En hoe is EIS met 2.7K op de Yi? Ik lees/zie toch wat verschillende reviews.
Mijn favoriete site banggood heeft hem niet meer. En bij andere moet ik ook goed zoeken/niet op voorraad is.
Cogitationis poenam nemo patitur
Bij AliExpress is hij altijd goed op voorraad. Alleen moet je goed de prijzen in de gaten houden en bij de juiste store kopen. De officiele 'Yi Store' heeft zelfs een magazijn in Spanje met gratis verzendkosten waardoor hij binnen 1 week binnen is. Hij is inderdaad zoals gezegd vandaag in de aanbieding voor een uiterst mooie prijs van 114€ voor de YI 4K. Ben er zelf nog steeds erg over te spreken, maar wil graag een YI4K+ voor erbij want daar kun je direct een microfoon op aansluiten (Yi4K niet). Is makkelijker voor op mijn helm. (ik maak motor videos).Eoghlear schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 16:37:
Ben nu ook serieus aan het kijken voor de yi4k+ ipv de Hero 6 als vervanger van mijn Gitup2.
Gebruiken jullie er ook een uv filter op? Om de impact van het zonlicht wat tegen te gaan? En tegen zand (ik ga in Amerika ook door stoffig gebied op de motor rijden).
En hoe is EIS met 2.7K op de Yi? Ik lees/zie toch wat verschillende reviews.
Mijn favoriete site banggood heeft hem niet meer. En bij andere moet ik ook goed zoeken/niet op voorraad is.
Toevallig 1.5 week geleden een yi4k gekocht voor 112 euro via de yi store op Ali.Marrttijn schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 10:49:
Is er toevallig nog iemand die weet of de Yi 4k of de Yi 4k + ergens met een goede deal te bestellen zijn. Ik heb zelf al het internet afgestruind, maar kan geen interessante aanbiedingen vinden. Mijn voorkeur gaat uit naar de Yi 4k+, maar op dit moment vind ik het verschil van 150 euro wel erg groot.
Daarnaast zit ik ook te kijken naar een sjcam sj8 pro voor €200,- inclusief benodigde accessoires. Zouden jullie aanraden om te kiezen voor een sjcam sj8 pro of een yi 4k? Aangezien deze twee apparaten vergelijkbaar geprijsd zijn.
Cogitationis poenam nemo patitur
Op aliexpress komt regelmatig kortingsactie voorbij, ik zie m nu staan voor 162eur uit Duitsland (dus geen import kosten) https://www.aliexpress.co...P-CMOS-2/32681960513.htmlStefferke schreef op maandag 17 september 2018 @ 12:53:
Ik ben van plan om binnenkort een Yi 4K te kopen. Nu lees ik hier dat er een tijd was dat er (super)kortingen waren enig idee waarom deze gehouden werden. Zijn er nog ergens kortingen gaande?
Staat momenteel een 189€ op amazon.de
R.van.M schreef op maandag 17 september 2018 @ 13:28:
[...]
Op aliexpress komt regelmatig kortingsactie voorbij, ik zie m nu staan voor 162eur uit Duitsland (dus geen import kosten) https://www.aliexpress.co...P-CMOS-2/32681960513.html
Bedankt voor jullie reacties.Leviathius schreef op maandag 17 september 2018 @ 13:33:
Inderdaad goed de Aliexpress acties in de gaten houden.
Zo heb ik laatst voor iets meer dan €200 (normaal 250+) een YI 4k+ gekocht. Heb de YI4K al, maar miste de microfoon aansluiting functie.
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Of de case waterdicht is daar heb ik geen idee van.Eypo schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 14:52:
@razerBE Ik kon niet duidelijk uit de (duitse) omschrijving halen of er ook een waterproof case bij zit. Is dat zo? Past dat goed?
Ik ben iig op zoek naar een goede waterproof case voor de Yi 4k, maar twijfel een beetje om die bijvoorbeeld uit China te halen. Bij Amazon zou dat dan toch een stuk beter zijn.
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
De kou zorgt ervoor dat een accu zijn spanning langzamer afgeeft. Daardoor krijgt de camera (of telefoon of drone) te weinig spanning en valt uit.DelinQ schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 19:06:
Afgelopen week de Yi 4k in de kou gebruikt en deze hield het 30 sec uit, waarna deze uitviel omdat deze "leeg" was. In het restaurant werkte deze weer. Heeft iemand hier ook dezelfde ervaring mee?
Of is dit een bekend issue? Zo ja, zijn er work-arounds?
Geldt voor alle electronica, van telefoon tot drone. Het koudste wat ik geweest ben is -35Dirrukje schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 10:10:
Over wat voor temperaturen heb je het precies? Toch wel nuttig voor mij om te weten aangezien ik nog in de markt ben en volgende week vrijdag vertrek.
Maar ligt dat voor alle electronica op dezelfde temperatuur of zit hier variatie in? -35 ga ik als het goed is niet redden volgende week op de wintersportR.van.M schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 14:32:
[...]
Geldt voor alle electronica, van telefoon tot drone. Het koudste wat ik geweest ben is -35
Daar merkte je dat je telefoon binnen paar uur leeg was, zelfs als ie in je broekzak zat
Met de originele batt doet mijn 4K het zeker een uur per batt op wintersport.Dirrukje schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 14:49:
[...]
Maar ligt dat voor alle electronica op dezelfde temperatuur of zit hier variatie in? -35 ga ik als het goed is niet redden volgende week op de wintersport
Nice, dan zal het wel goed komenApC_IcE schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 15:16:
[...]
Met de originele batt doet mijn 4K het zeker een uur per batt op wintersport.
Ik heb er 3 bij me plus een powerbank om evt op te laden.
Bij mij zat ie de hele dag in een duikcase op mijn helm in de buitenlucht met temps rond de -5
[ Voor 4% gewijzigd door Dirrukje op 31-01-2019 20:59 ]
Ben benieuwd hoe die bevalt op wintersport. Mijne valt simpelweg uit na paar minuten, had hier geen last van tijdens vakantie in midden Amerika (25+ graden) maar wintersport (-10-15 graden) vind ie geloof ik niet leuk.Dirrukje schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 20:58:
Heren, hopelijk mag ik even gebruik maken van jullie expertise. De yi 4k+ net binnen en in gebruik genomen, morgen vertrek ik naar de wintersport. En eigenlijk heb ik niet zo veel tijd om qua instellingen van alles uit te proberen, dus hoop ik een klein beetje dat jullie een vergelijkbaar traject al zijn doorgegaan met de 4k+ op wintersport. En ben ik eigenlijk wel benieuwd wat jullie settings zijn voor foto en video in HD en UHD. Waarbij mijn uitgangspunt zal zijn dat de meeste video in HD zal zijn. Wellicht kan ik nog inhaken op jullie settings voor ik morgen vertrek.![]()
En anders moet ik het doen met de default zaken
Hi! Prima bevallen eigenlijk, alhoewel ik wat minder tevreden ben over het beeld in de waterdichte case. Lijkt alsof er een waas overheen zit. Mijn broertje heeft een 5 jaar oude Sony en daar lijkt toch iets kleurrijker beeld uit te komen wat helderder is. Kan wellicht te maken hebben nog met de settings hoor, geen idee.Chip. schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 00:40:
[...]
Ben benieuwd hoe die bevalt op wintersport. Mijne valt simpelweg uit na paar minuten, had hier geen last van tijdens vakantie in midden Amerika (25+ graden) maar wintersport (-10-15 graden) vind ie geloof ik niet leuk.
Had je geen condensvorming op de lens? Ik heb in de divecase in en buiten het water gefilmt en zag eigenlijk geen verschil met en zonder de caseDirrukje schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 09:28:
[...]
Hi! Prima bevallen eigenlijk, alhoewel ik wat minder tevreden ben over het beeld in de waterdichte case. Lijkt alsof er een waas overheen zit. Mijn broertje heeft een 5 jaar oude Sony en daar lijkt toch iets kleurrijker beeld uit te komen wat helderder is. Kan wellicht te maken hebben nog met de settings hoor, geen idee.
Qua uitvallen geen issues gehad eigenlijk, maar heb de -15 ook niet gezien in Oostenrijk vorige week. Wel is de accu zo leeg dus voor een dag wintersport moet je zeker 3 accu's erbij hebben.
Hmm, ja dat zou kunnen.. Eigenlijk helemaal niet opgelet realiseer ik me. De beelden ook pas na de wintersport pas echt terug gekeken natuurlijk. Volgend jaar dan maar even op letten, of als het hier weer wat kouder wordt eens kijken of er sprake is van condensvorming.R.van.M schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 10:27:
[...]
Had je geen condensvorming op de lens? Ik heb in de divecase in en buiten het water gefilmt en zag eigenlijk geen verschil met en zonder de case
11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd
de witte yi 4k was afgelopen week in aanbieding bij duitse amazon, 85 euro voor set met selfiestick en afstandbediening .... en dus ook sneller in huis, de mijne heb ik vrijdag al ontvangenizzet3838 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 10:53:
Goededag beste medetweakers,
Ik ben in de markt voor een action camera en kwam al snel uit bij YI
Deze is ook uit duitslabd maar, ik zal de aanbiedingen wat beter in de gaten houden als het zoveel verschil maakt toch bedankt.Ted038 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 12:35:
[...]
de witte yi 4k was afgelopen week in aanbieding bij duitse amazon, 85 euro voor set met selfiestick en afstandbediening .... en dus ook sneller in huis, de mijne heb ik vrijdag al ontvangen![]()
https://nl.pepper.com/aan...a-amazonde-95795#comments
https://nl.pepper.com/aan...mment=588246#comments-new
Wellicht de aanbiedingen wat meer in de gaten houden ?
Uit china bestellen is veel langer onderweg, en later eventueel garantie halen gaat lastiger / kan duurder worden ... ( Paypal betaling geeft dan beetje zekerheid ivm vergoeding retour-kosten, als dat kan bij de gekozen chinese webshop)
11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd
verzenden uit Duitsland idd , dus hoogstwaarschijnlijk snel in huis, wel extra 11 euro nogwat aan verzendkosten, wat totale prijs 128 euro maakt....izzet3838 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:04:
[...]
Deze is ook uit Duitsland maar, ik zal de aanbiedingen wat beter in de gaten houden als het zoveel verschil maakt toch bedankt.
Wat voor soort accesoires was je naar op zoek? Ik heb alles van Ali gehaald. Je hebt namelijk alleen een behuizing nodig voor de YI specifiek. Ik heb een aluminium casing gevonden. Daaraan zit dan zo'n GoPro adapter zeg maar. Dan hoef je alleen nog maar een GoPro accesoireset te kopen bij Ali en je hebt alles wat je nodig hebt.theduke1989 schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 11:41:
Ik ben van plan om het aan te schaffen.
Xiaomi 4K Camera:
Op www.notebookbilliger.de kost die met verzendkosten €95,- Maar mijn grootste probleem is dat ik geen fatsoenlijke accessoires kan vinden.
Op AliExpress bijvoorbeeld heb je de Eken H9R met een kit voor €65,- maar de kwaliteit van de camera en alles is een stuk lager.
Iemand die een site weet waar ik betere kwaliteit accessoires kits kan vinden.
Gaat het hier om Xiaomi of Yi?theduke1989 schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 11:41:
Ik ben van plan om het aan te schaffen.
Xiaomi 4K Camera: ........
[ Voor 29% gewijzigd door elinx op 16-08-2019 09:00 ]
[ Voor 19% gewijzigd door theduke1989 op 15-08-2019 13:39 ]
[ Voor 66% gewijzigd door elinx op 15-08-2019 14:57 ]
[ Voor 26% gewijzigd door elinx op 16-08-2019 09:03 ]
Officleël inderdaad niet, omdat niet alle 128GB kaartjes werken. Updaten met de laatste FW en formateren in de cam is raadzaam.Acradavos schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 10:31:
....Werkt een 128GB SD kaartje nu eigenlijk wel of niet? Volgens de officiële website in ieder geval niet. ....
[ Voor 20% gewijzigd door elinx op 13-10-2020 12:37 ]
[ Voor 15% gewijzigd door Chip. op 13-08-2022 15:19 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq