Index |
![]() |
Wat is dit topic |
Jaja, de mooiste tijd om games te kopen staat weer voor de deur. De geruchtenmolen is al enkele weken bezig, maar zeer waarschijnlijk begint donderdag 23 juni om 19:00 de Steam Summer Sale 2016. De beste (package) deals, grootse kortingen en het grootste aanbod. Kortom het moment om van de piraterij af te stappen De Steam Summer sale 2016 loopt van donderdag 23 juni tot en met 4 juli. Belangrijk Om topicvervuiling te voorkomen zijn er alternatieven beschikbaar voor verschillende onderwerpen:
|
FAQ |
Wordt "Game X" nog goedkoper? Als Game X op dit moment Daily Deal, Flash sale of Community's Choice is wordt het niet meer goedkoper. Wanneer dat niet het geval is kan het nog goedkoper worden. Het slimst is dan tot de laatste dag van de sale te wachten, als het uiteindelijk niet meer goedkoper is geworden kun je het dan alsnog kopen. Het vermoeden bestaat dat de opzet overeenkomt met de laatste sale. Gedurende de gehele sale hebben games dan een vast kortingspercentage Zie ook: Een uitleg voor de steam-sale-maagden door TotalBiscuit En de Flowchart: anandus in "Steam Summer Sale 2014" Ik heb de game betaald maar het spel verschijnt niet in mijn Steam Library? Als de nieuwe ronde net is uitgekomen, bestellen heel veel mensen tegelijkertijd (lees tienduizenden) een spel/software, dus de servers moeten elke bestelling stuk voor stuk behandelen. Daarom kan het wat langer duren als je net na een nieuwe ronde hebt besteld. Als je hem na een aantal uur nog niet hebt, zal je even contact op moeten nemen met de Steam Helpdesk https://support.steampowered.com/. Help, mijn downloads gaan traag Mochten je downloads heel traag gaan, dan kun je je download settings wijzigen en deze bijvoorbeeld naar Rusland (Steam->Settings->Downloads+Cloud->Download region) zetten om toch hoge download snelheden te halen en vanavond nog dat ene spel kunnen spelen Zijn er weer daily's, flash en community choice deals? Nee. Gedurende de gehele sale hebben games dan een vast kortingspercentage. Een flink lager fun-gehalte, maar wel overzichtelijker en beter bij te houden. Is deze game echt goedkoop? Bekijk de game op de volgende site om te controleren of het écht om een goede deal gaat: Is there any Deal of installeer de plugin Enhanced Steam. Wat zijn tradingcards? Waarom heb ik ze? Wat kan ik ermee? Kijk voor uitleg en informatie over tradingcards in het daarvoor bestemde topic: Steam Trading Cards. Vragen over cards horen niet in dit topic thuis! Is er weer een Monster-game net zoals vorig jaar? Nee, je kan wel dagelijks de Discovery Queue doen om kaarten te verdienen om die vervolgens om te zetten naar badges. Meer info hier of hier (screenshot). |
Highlighted Deals |
[list] • Highlighted Deals 23/06/2016 • Highlighted Deals 24/06/2016 • Highlighted Deals 25/06/2016 • Highlighted Deals 26/06/2016 • Highlighted Deals 27/06/2016 • Highlighted Deals 28/06/2016 • Highlighted Deals 29/06/2016 • Highlighted Deals 30/06/2016 • Highlighted Deals 01/07/2016 • Highlighted Deals 02/07/2016 • Highlighted Deals 03/07/2016 |
Bundles |
[list] • Alle Steam Bundles |
Ontbreekt er iets aan deze post of heb je een aanvulling? Laat het weten in dit topic of stuur een PM naar eL_Jay of Cybergamer.
[ Voor 109% gewijzigd door Cybergamer op 03-07-2016 23:59 ]