Steam Summer Sale 2016 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:
  • 40.456 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05 12:15

Meneer iCy

swarma

redfoxert schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 09:55:
Dead By Daylight kunnen we weer van mn lijstje halen. Gisteren is mn account gebanned voor die game door de Game Devs, samen met nog een hele berg players als het de forums moet geloven. Nooit gecheat met dit spel, sterker nog, mijn vriendin speelt het spel op mijn account, ik heb het zelf niet eens geinstalleerd. Zij is wel de laatste die zou cheaten.

Ze heeft al een Appeal mail gestuurd naar Easy Anti Cheat (nooit van gehoord), nu afwachten wat er gebeurd.
Heeft ze een language pack of een andere modificatie op de game gedaan? Heb jij of je vriendin tegelijkertijd een Idle master laten aanstaan? Misschien je account zowel "offline" en online gebruikt en de "offline" online gebracht tijdens het gamen?

Idle master heeft in het verleden voor sommige andere games ook een (onterechte) vac ban uitgedeeld. Idle master gaat bij mij altijd uit als ik zelf een spelletje ga doen :).

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 22-12-2021
Meekoh schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 09:38:
[...]

Mijn vrouw is nu klaar met Prison Architect, ze is nu helemaal hooked aan Stardew Valley :Y)
Dacht ik nog mee te pakken Prison Architect, was net te laat voor de 6,99.

Kon ook moeilijk kiezen in deze Sale.
Had gisteren FTL gekocht, maar na een uurtje een Refund aangevraagd.

Stadia: 7unkrat#5173

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
rockhopper schreef op maandag 04 juli 2016 @ 23:36:
[...]

Dit vat ook mijn summer sale gevoel samen. Ik heb geen zin om 14 dagen te moeten wachten om kaartjes te kunnen verkopen (die dan dus niet meer bestaan) en ook geen behoefte aan dubbele of triple authenticator. Ik wil best de steam app gebruiken op m'n tablet die thuis ligt maar op m'n telefoon heb ik er geen behoefte aan.

Mijn score deze sale: niks
Mijn strategie was dan ook traden met vrienden (2 gedaan) en de rest verkopen/inkopen. Dankzij een Foil uitiendelijk 4 badges kunnen craften.
Mijn voornaamste deceptie was toch echt het ontbreken van een actie :( Geen monster-game of iets. Voor mij voortaan niet meer iets om naar uit te kijken in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-05 13:26
Life is Strange ~10€
Brutal Legend ~ 1,50
Helldivers ~ 10€
Shadow of Morder ~3,50 (via g2play, op Steam was hij 4x zo duur, in de sale) :+

Allemaal erg goede(of leuke) spellen! Brutal Legend al wel af en toe op een Xbox360 gespeeld, nu maar eens uit spelen.

Decapitatiooooooon! 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Rann op 05-07-2016 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-05 14:15
Ik heb (zoals gewoonlijk) weer veel te veel gekocht :+ . Mijn totale "schade" komt uit op €61,61 wat me nog enigsinds mee valt:

Spacebase DF-9
STAR-BOX: RPG Adventures in Space
Blood and Bacon
Rome: Total War
Portal
Grand Theft Auto: San Andreas (EU)
Unreal Tournament: GoTY
Unreal Tournament 2004
Oddworld Abes Exoddus
Mass Effect
Sega Classics: Golden Axe
Serious Sam 2
Hitman Contracts
Massive Chalice
Beyond Divinity
How To Survive Third Person
Civilization: Beyond Earth – The Collection
Command and Conquer: Tiberium Wars
Divine Divinity
To The Moon
Grand Theft Auto: Vice City New Audio ROW
POSTAL
Sparkle 3: Genesis
Playing History 3 - Vikings
Fragile Ball
12 Labours of Hercules IV: Mother Nature
Invasion: Brain Craving
Space Pilgrim Episode I: Alpha Centauri
Space Pilgrim Episode II: Epsilon Indi
Zonitron Productions Ten Games Pack
PulseCharge
Dead6hot
Space Pilgrim Episode III: Delta Pavonis
Space Pilgrim Episode IV: Sol
Hero Quest: Tower Conflict
Project Starship
State of Anarchy
Dungeon of Zolthan

Verder ook een heleboel badges af kunnen maken en gestegen van level 24 naar 30 :)

[ Voor 3% gewijzigd door NL-RaVeR op 05-07-2016 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sj0eRdJuH
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-05 20:07
mijn lijstje:

Banished 6,45€
Fable Anniversary 4,79€
Anno 2205 Gold Edition 35,99€
Euro Truck Simulator 2 - Scandinavia 5,39€
The Jackbox Party Pack 1 & 2 Bundle 14,48€
Darkest Dungeon 13,79€
The Banner Saga 4,99€

Totaal: 85,88€

Meer dan ik in eerste instantie gedacht dat ik zou kopen, maar wel tevreden over mijn aankopen. Ik kan weer even vooruit :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
  • Laatst online: 13-05 15:06
Helemaal niks gekocht. Sale is grotendeels langs me heen gegaan. Die hele nieuwe opzet zonder flashsales of daily deals zorgt er voor dat ik lang wacht en vervolgens die hele sale vergeet.

Wel goedkoop. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-05 15:18
Sj0eRdJuH schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 10:32:
mijn lijstje:

Banished 6,45€
Fable Anniversary 4,79€
Anno 2205 Gold Edition 35,99€
Euro Truck Simulator 2 - Scandinavia 5,39€
The Jackbox Party Pack 1 & 2 Bundle 14,48€
Darkest Dungeon 13,79€
The Banner Saga 4,99€

Totaal: 85,88€

Meer dan ik in eerste instantie gedacht dat ik zou kopen, maar wel tevreden over mijn aankopen. Ik kan weer even vooruit :)
Banished is heel leuk, maar schrik niet als mensen dood gaan. Een hongersnood op zijn tijd hoort erbij :p
Alleen je bereikt op een gegeven moment wel een punt dat je niet verder meer kan. (resources op)

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emnich
  • Registratie: November 2012
  • Niet online

emnich

kom je hier vaker?

7unkrat schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 10:12:
[...]

Dacht ik nog mee te pakken Prison Architect, was net te laat voor de 6,99.

Kon ook moeilijk kiezen in deze Sale.
Had gisteren FTL gekocht, maar na een uurtje een Refund aangevraagd.
Hij is bij Humble nu voor 6,49:
https://www.humblebundle.com/store/prison-architect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
Thnx.

Als je wat in de Humble koop is het bij nader inzien niet te refunden zeker? Zelfde geldt voor Gifts (Kinguin/G2A), of niet? (nooit geprobeerd eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:42

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

7unkrat schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 10:54:
[...]

Thnx.

Als je wat in de Humble koop is het bij nader inzien niet te refunden zeker? Zelfde geldt voor Gifts (Kinguin/G2A), of niet? (nooit geprobeerd eigenlijk.
Nee niet te refunden maar als je hem koopt doe het via Humble. G2A zijn duivels ongeveer.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
Touchdomex schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 10:55:
[...]

Nee niet te refunden maar als je hem koopt doe het via Humble. G2A zijn duivels ongeveer.
Zo erg? Ze hebben wel goede deals zo nu en dan. Ik zou er niet zo snel iets kopen boven de 10,- iig. Dan koop ik dat wel in een Steam Sale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sj0eRdJuH
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-05 20:07
Meekoh schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 10:47:
[...]

Banished is heel leuk, maar schrik niet als mensen dood gaan. Een hongersnood op zijn tijd hoort erbij :p
Alleen je bereikt op een gegeven moment wel een punt dat je niet verder meer kan. (resources op)
Als ze niet dood gaan van de honger dan wel van de kou of een blizzard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
icy schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 10:07:
[...]

Heeft ze een language pack of een andere modificatie op de game gedaan? Heb jij of je vriendin tegelijkertijd een Idle master laten aanstaan? Misschien je account zowel "offline" en online gebruikt en de "offline" online gebracht tijdens het gamen?

Idle master heeft in het verleden voor sommige andere games ook een (onterechte) vac ban uitgedeeld. Idle master gaat bij mij altijd uit als ik zelf een spelletje ga doen :).
Geen idee, wat is Idle Master? :) Account is voor zover ik weet niet offline gebruikt ofzo, we zijn toch altijd online. Geen game modificaties of language packs. Engels is onze main language, zelfs de kinderen leren we al vrij snel Engels :)
Beakzz schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 10:06:
[...]

Een man verwacht bijna nooit dat zijn vrouw cheat :+ Tenminste bij vrienden met liefdesverdriet hoorde ik nooit "ja had wel verwacht haar met een ander te vinden" :p
Tjah ... dat kan zijn maar ze is erg fel tegen cheaters, zowel IRL als ingame :) Ik ben nu 13 jaar samen met haar en ik denk haar toch best goed te kennen.

We zijn vooral benieuwd naar de reden van de ban om in de toekomst problemen met andere games te voorkomen. Als er iets op haar systeem draait wat niet door de beugel kan dan gaat het eraf. Dagelijks wordt het systeem door Hitman.Pro gescanned (licentie voor 3 jaar) en Hitman.Alert houdt realtime de boel in de gaten, naast de virusscanner.

Het gaat me dus niet zozeer om een unban ofzo, maar meer de reden van de ban.

[ Voor 14% gewijzigd door redfoxert op 05-07-2016 11:15 ]

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

redfoxert schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 11:13:
[...]

Geen idee, wat is Idle Master? :) Account is voor zover ik weet niet offline gebruikt ofzo, we zijn toch altijd online. Geen game modificaties of language packs. Engels is onze main language, zelfs de kinderen leren we al vrij snel Engels :)
Idle master is een appje waarmee je je kaarten kan craften terwijl je de game niet speelt. Met een zeer gevulde game library via humblebundle kan het wel uit mits je je pc specifiekd voor deze idler laat draaien.

Laat ik nu een server thuis hebben draaien 24/7 waarbij ik een virtuele machine heb waarin deze app een tijd lang heeft gedraaid :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
icy schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 11:15:
[...]

Idle master is een appje waarmee je je kaarten kan craften terwijl je de game niet speelt. Met een zeer gevulde game library via humblebundle kan het wel uit mits je je pc specifiekd voor deze idler laat draaien.

Laat ik nu een server thuis hebben draaien 24/7 waarbij ik een virtuele machine heb waarin deze app een tijd lang heeft gedraaid :+
Oh ... we hebben Steam voor de games, niet voor de onzin er omheen :) Hebben ons dus ook totaal niet verdiept in die kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

redfoxert schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 11:17:
[...]

Oh ... we hebben Steam voor de games, niet voor de onzin er omheen :) Hebben ons dus ook totaal niet verdiept in die kaarten.
Begin dit jaar heeft me dat toch even wat andere leuke games opgeleverd ;-)

Had iets van 800 kaarten en heb er iets van 40 euro uitgetrokken qua kaartjes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-05 15:03
icy schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 11:19:
[...]

Begin dit jaar heeft me dat toch even wat andere leuke games opgeleverd ;-)

Had iets van 800 kaarten en heb er iets van 40 euro uitgetrokken qua kaartjes. :)
Nou dan hoop ik dat je ook een salebot hebt, want dat verkopen is echt een drama tegenwoordig. En dan nog min stroomkosten (en zelfs de suffe games hebben wat gekost neem ik aan). Weet niet hoor, maar ik denk dat je sneller geld kan verdienen met uhm....wat dan ook :?

Of mis ik iets? Het zou hoe dan ook niets voor mij zijn, want ik hou van het overzicht hoe lang (of vaak kort) ik een game heb gespeeld en zo'n idler geeft een totaal verkeerd beeld.

[ Voor 18% gewijzigd door Beakzz op 05-07-2016 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Beakzz schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 11:32:
[...]

En dan nog min stroomkosten (en zelfs de suffe games hebben wat gekost neem ik aan). Weet niet hoor, maar ik denk dat je sneller geld kan verdienen met uhm....wat dan ook :?
- Server staat toch al aan, niet de snelste server maar wattage bij het aanzetten van de genoemde vm gaat maar met 1-2watt omhoog :) (oke oke een tijdelijke hogere piek bij het aanzetten, maar als de vm in idle staat verbruikt die net niets.)
- De meeste (suffe) games krijg je er gratis bij bij degene die je echt wil hebben (ja kan ze ook op steam kopen, maar 9 van de 10 keer is dat duurder :)).
- Salebot gebruikt voor de grootste zut, daarna niet meer. Nu doe ik het gewoon met een steam inventory helper en paar keer klikken op je mobiel.

[ Voor 10% gewijzigd door Meneer iCy op 05-07-2016 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-05 17:15

PromWarMachine

Forsaken Archer

Ik heb me zwaar ingehouden deze sale.

Heb alleen Shadow of Mordor gekocht, voor €10 inclusief alle DLC's

Interessanter nieuws: een paar sales geleden heb ik Civ V complete edition gekocht en daar ben ik nu verhit mee bezig. Het is zo'n goed spel! Oh ja, de 287 te halen achievements spelen ook mee. :+

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:52

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

eL_Jay schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 10:16:
[...]

Mijn strategie was dan ook traden met vrienden (2 gedaan) en de rest verkopen/inkopen. Dankzij een Foil uitiendelijk 4 badges kunnen craften.
Mijn voornaamste deceptie was toch echt het ontbreken van een actie :( Geen monster-game of iets. Voor mij voortaan niet meer iets om naar uit te kijken in ieder geval.
Geheel mee eens, ik ruil met vrouwlief (nou ja ik doe al het werk met het klikken door de rijen) maar dan nog zit er een 24u wachttijd op, super irritant maar niet helemaal onoverkomelijk.

Het ontbreken van een thema of spel (of zelf een red herring hunt achter de schermen) is een enorm gemis voor mij. Ik kan me de kerst-sale waarbij je achievements moest unlocken nog het beste herinneren. Die vond ik echt briljant omdat je en gemotiveerd werd om spellen te spelen die je anders opzij zou laten liggen, en je mocht er echt iets voor doen. Al waren sommige achievements wel erg moeilijk het gaf een hoop sfeer en discussie over tips & trucks. De laatste paar sales lijken gewoon lui, nauwelijks een thema geen spel variant en sales die ook niet super waren (kijk maar naar de enorme discussie hier over grijze keys) al boeit me dat laatste (de matige prijzen) niet zo veel omdat ik toch nog een backlog heb van hier tot Tokio.

Ik had me verder voorgenomen niks te kopen voor meer dan 5€ tenzij civ VI in de aanbieding kwam. Niks echt leuks kunnen vinden waarvan ik dacht insta-buy al twijfelde ik over gauntlet maar die was precies 5€ niet goedkoop genoeg om me over de streep te trekken.

Ik vind het wel leuk om te zien dat er gelukkig mensen zijn in dit topic die wel leuke deals en leuke spellen gevonden hebben.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMe
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-02-2024
ravw schreef op zondag 03 juli 2016 @ 19:08:
Ik zit er nog aan te denken om Stranded Deep te gaan halen , maar iemand hier wat meer ervaringen mee

ik hoop dat het een rustige game is en niet te veel actie maar gewoon lekker op je gemak dingen doen

Dus niet zo als ARK waar je steeds maar weer moet vluchten moet , of dat je in spanning zit dat je weer niet opgegeten word ..
Ik heb Stranded Deep. Ik heb m al een jaar, maar 'slechts' 32 uur gespeeld. Het spel is aardig in ontwikkeling en ook al behoorlijk veranderd sinds ik m heb.
Het is een aaridge survival / crafting game.
Puur solo-play op het moment en geen vijanden (behalve natuur: haaien en slangen) . Overleven is aardig lastig, maar als je een basis op de rit hebt, is het weer vrij eentonig.

Het is een leuk spel om even een paar uurtjes in weg te zakken, maar het mist nog een 'einddoel'. Als je basis staat is de grootste uitdaging: navigeren op zee. Ik ben al vaak mijn basis kwijtgeraakt, omdat ik van eiland naar eiland aan t varen was om voorraden te verzamelen.
(nerdstuff: met een virtueel in-game compas en een papier met gradenboog maak ik nu mijn eigen 'map' )

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-05 08:51

The Inquisitor

Greetings weaklings

volgende sale toch maar die steam Link aanschaffen denk ik. Nu te lang getwijfeld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
The Inquisitor schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 12:31:
volgende sale toch maar die steam Link aanschaffen denk ik. Nu te lang getwijfeld :D
Voor je het weet is de volgende al weer (zal wel weer een end of summer komen of iets dergelijks). En een paar weken geleden waren de Steam link en controller ook nog in de aanbieding dus dat zal vast niet lang duren.

Hoe dan ook is een saleweek lichtelijke onzin aan het worden nu ze er niet veel bijzonders meer van maken, want je hebt elke week de weekly deals, midweek deals en weekend deals dus door het jaar heen komt alles een paar keer voor dezelfde prijs langs als in een "officiële"sale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Beakzz schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 12:39:
[...]

Voor je het weet is de volgende al weer (zal wel weer een end of summer komen of iets dergelijks). En een paar weken geleden waren de Steam link en controller ook nog in de aanbieding dus dat zal vast niet lang duren.
True :) Heb niet heel veel haast, maar wintersale duurt dan wel weer even natuurlijk. Alhoewel, anderzijds: in de zomer zit ik toch niet zoveel op Steam.

Kan ik in de tussentijd alvast nadenken hoe ik de Link kan connecten met LAN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
The Inquisitor schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 12:46:
[...]

Kan ik in de tussentijd alvast nadenken hoe ik de Link kan connecten met LAN.
Bekabeld en wireless. Bekabeld heeft de voorkeur ivm latency :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

redfoxert schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 12:47:
[...]

Bekabeld en wireless. Bekabeld heeft de voorkeur ivm latency :)
Dat wordt lekker kutten met de LAN kabel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Laatst online: 13-05 15:06
Link en controller heb ik over zitten twijfelen ook. Maar dat is toch meer iets voor de winter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-03 12:20
Inrage schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 17:31:

Age of Mythology EX 5.59€
Prison architect 6.99€
Broforce 5.59€
This War of Mine 4.74€
Child of Light 3.74€
Nog net op tijd om een refund te vragen voor Broforce, wat een piece of shit game is dat. Laadt traag, sommige mappen moet je onmogelijk jumps doen (ik weet dat je en sprintje kan trekken), multiplayer is totaal crap, als je dan al eens in een game komt waar je niet direct gekicked wordt voor god weet welke reden... Ik heb geen flauw idee waar deze game al die goede reviews van krijgt. De grap is er na 5 minuten af en de gameplay is 100% repetitief zonder doel.

Spijtig want ik ben nog steeds op zoek naar een leuke split screen coop game die ik icm met m'n nieuwe Steam Link kan spelen. Zag te laat dat Divinity original sin in splitscreen wel eens fun kon zijn. Sales zijn voorbij ;(

In ruil season 1-5 van Life is Strange gekocht, hopelijk is dat wel een gameplay toppertje.
The Inquisitor schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 12:49:
[...]

Dat wordt lekker kutten met de LAN kabel :D
Gewoon een powerplug gebruiken toch?

[ Voor 9% gewijzigd door Inrage op 05-07-2016 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Laatst online: 05-05 13:26
Inrage schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 13:15:
[...]

Spijtig want ik ben nog steeds op zoek naar een leuke split screen coop game die ik icm met m'n nieuwe Steam Link kan spelen. Zag te laat dat Divinity original sin in splitscreen wel eens fun kon zijn. Sales zijn voorbij ;(

In ruil season 1-5 van Life is Strange gekocht, hopelijk is dat wel een gameplay toppertje.
Battleblock Theater
Forced
Helldivers

Paar tips O+

Life is strange heb ik ookgekocht, 20 minuten gespeeld, en ik was impressed door het gevoel van de game.. Moet nog meer uurtjes.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

[...]

Nog net op tijd om een refund te vragen voor Broforce, wat een piece of shit game is dat. Laadt traag, sommige mappen moet je onmogelijk jumps doen (ik weet dat je en sprintje kan trekken), multiplayer is totaal crap, als je dan al eens in een game komt waar je niet direct gekicked wordt voor god weet welke reden... Ik heb geen flauw idee waar deze game al die goede reviews van krijgt. De grap is er na 5 minuten af en de gameplay is 100% repetitief zonder doel.

Zijn beide wel leuke games, maar het traag laden heb ik niks van gemerkt. De game op multiplayer is voornamelijk leuk met kameraden via teamspeak, maar met randoms wordt je inderdaad voor no reason gekicked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik koop geen games meer, het begint te veel op hoarden te lijken.
Als ik een spel echt wil spelen, dan pirate ik het wel en zet het op m'n wishlist om alsnog te kopen bij korting, behalve als je er een gekochte key bij nodig hebt. Nu is het kopen bij een sale om het alvast te hebben wanneer er geen sale is en je het wil spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Manke schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 13:36:
Als ik een spel echt wil spelen, dan pirate ik het wel en zet het op m'n wishlist om alsnog te kopen bij korting, behalve als je er een gekochte key bij nodig hebt. Nu is het kopen bij een sale om het alvast te hebben wanneer er geen sale is en je het wil spelen.
Stoer hoor, maar wat een flauw excuus om jezelf goed te praten, je kan toch gewoon een refund vragen als het niet goed is of wachten op een nieuwe sales? Ik was erg verbaasd dat Steam hiermee begonnen is. En ze doen daar helemaal niet moeilijk over... (uit eigen ervaring)

Sommige games zijn ook gewoon de volle pot waard, en als je ze direct bij launch wil spelen dan moet je maar betalen. Korting is geen recht...

[ Voor 11% gewijzigd door Inrage op 05-07-2016 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Gewoon een powerplug gebruiken toch?
Mee te hebben gelezen dat je dan alsnog lag ondervindt, net zoals wifi. Maar dat zou ik eens goed moeten uitzoeken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inrage
The Inquisitor schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 14:08:
[...]

Mee te hebben gelezen dat je dan alsnog lag ondervindt, net zoals wifi. Maar dat zou ik eens goed moeten uitzoeken
M'n desktop is al 10 jaar aangesloten via een plug en nu ook m'n Steamlink, ofwel besef ik ondertussen al niet meer wat lag is ofwel werkt het gewoon erg goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:58

KipCurreh

Nightcrawler

Inrage schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 14:18:
[...]

M'n desktop is al 10 jaar aangesloten via een plug en nu ook m'n Steamlink, ofwel besef ik ondertussen al niet meer wat lag is ofwel werkt het gewoon erg goed :D
Exact hetzelfde hiero... Ik heb iets van een 2-3ms input, 6-8ms ping en 30ms display lag via de steam link over de powerline..

Das niet echt merkbaar, maar het hangt natuurlijk af van hoe en wat je wilt spelen...

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Niet online
Inrage schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 13:40:
[...]

Stoer hoor, maar wat een flauw excuus om jezelf goed te praten, je kan toch gewoon een refund vragen als het niet goed is of wachten op een nieuwe sales? Ik was erg verbaasd dat Steam hiermee begonnen is. En ze doen daar helemaal niet moeilijk over... (uit eigen ervaring)

Sommige games zijn ook gewoon de volle pot waard, en als je ze direct bij launch wil spelen dan moet je maar betalen. Korting is geen recht...
niet stoer bedoeld.
te veel spellen die ik (eva?) koop blijven lange tijd ongespeeld, daarom. Als blijkt dat ik er echt tijd in ga steken (ipv even) , betaal ik er wel voor, eventueel / liefst tijdens een sale.
Dat laatste idd. Maar sale hoarden doe ik niet meer aan zoals vroeger :) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 258387

Ja, dit is tijdens een Steam Sale ook echt een heel nuttige bijdrage! :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
Inrage schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 13:40:
[...]

Klopt, dat refunden werkt echt prima via Steam. Nooit moeilijk overgedaan. Je moet alleen wel opletten dat je ongebruikt de 14 dagen niet voorbij gaat. En als je de game wel checkt niet over de 2 uur speeltijd gaat. Blijf je binnen die lijnen kan je zonder gedoe een refund aanvragen. :*)

Sommige games zijn namelijk niet de volle pond waard. Of niet eens een shamele 5 euro. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-05 15:43
Dus als je het echt wil spelen dan jat je het maar gewoon om het te kunnen spelen om het vervolgens tijdens de sale voor minder geld te kopen. En dat vind jij normaal? Zou wat zijn als we dat allemaal deden bij non-digitale goederen..

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeerDitch
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:52
eL_Jay schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 10:16:
[...]

rockhopper schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 12:19:
[...]

Het ontbreken van een thema of spel (of zelf een red herring hunt achter de schermen) is een enorm gemis voor mij. Ik kan me de kerst-sale waarbij je achievements moest unlocken nog het beste herinneren. Die vond ik echt briljant omdat je en gemotiveerd werd om spellen te spelen die je anders opzij zou laten liggen, en je mocht er echt iets voor doen. Al waren sommige achievements wel erg moeilijk het gaf een hoop sfeer en discussie over tips & trucks. De laatste paar sales lijken gewoon lui, nauwelijks een thema geen spel variant en sales die ook niet super waren (kijk maar naar de enorme discussie hier over grijze keys) al boeit me dat laatste (de matige prijzen) niet zo veel omdat ik toch nog een backlog heb van hier tot Tokio.
Volledig met jullie eens. Ze hebben zich er dit keer makkelijk vanaf gemaakt daar bij Valve. Zouden ze druk zijn met het maken van andere "dingen"??? (8> :Y

f251a3362191f14872ff368789dd3c1a220782a1c582fbb31fec609763dd2cef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
DeerDitch schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 09:51:
[...]

[...]

Volledig met jullie eens. Ze hebben zich er dit keer makkelijk vanaf gemaakt daar bij Valve. Zouden ze druk zijn met het maken van andere "dingen"??? (8> :Y
Denk meer dat niemand zich intern geroepen voelde om iets leuks te organiseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:37
7unkrat schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 01:05:
[...]

Klopt, dat refunden werkt echt prima via Steam. Nooit moeilijk overgedaan. Je moet alleen wel opletten dat je ongebruikt de 14 dagen niet voorbij gaat. En als je de game wel checkt niet over de 2 uur speeltijd gaat. Blijf je binnen die lijnen kan je zonder gedoe een refund aanvragen.
En je moet ook niet per ongeluk Idle Master op de achtergrond draaien die de game alvast naar 2+ uur farmed voor de cards. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Niet online
Webgnome schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 08:04:
[...]

Dus als je het echt wil spelen dan jat je het maar gewoon om het te kunnen spelen om het vervolgens tijdens de sale voor minder geld te kopen. En dat vind jij normaal? Zou wat zijn als we dat allemaal deden bij non-digitale goederen..
Niet per se tijdens een sale, of ik koop het direct van een key webshop. Heb dit nog niet eens gedaan. Van alles goedkoop kopen om het bij de volgende sale nog niet eens geprobeerd te hebben, wie kent het niet.

Bij non-digtale goederen is het een ander verhaal, maar het gaat dan ook om principe. Maar er zijn wel winkels die je wat geld terug geven als je de volle pond hebt betaald als het ineens in de aanbieding is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
Sempy schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 10:41:
[...]

En je moet ook niet per ongeluk Idle Master op de achtergrond draaien die de game alvast naar 2+ uur farmed voor de cards. :)
Idle Master? Farmen?

Tell me more! 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Laatst online: 04:18
7unkrat schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 11:55:
[...]

Idle Master? Farmen?

Tell me more! 8)
Google --> Idle Master Steam. :+

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
Nnoitra schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 13:08:
[...]

Google --> Idle Master Steam. :+
Oh Snap! Ga ik vanavond zeker even proberen.
_/-\o_

Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Manke schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 11:39:
[...]

Niet per se tijdens een sale, of ik koop het direct van een key webshop. Heb dit nog niet eens gedaan. Van alles goedkoop kopen om het bij de volgende sale nog niet eens geprobeerd te hebben, wie kent het niet.

Bij non-digtale goederen is het een ander verhaal, maar het gaat dan ook om principe. Maar er zijn wel winkels die je wat geld terug geven als je de volle pond hebt betaald als het ineens in de aanbieding is.
Het woord principe gebruiken na het melden dat je wel gewoon de boel pirate |:( . Dat je het doet moet je zelf weten, maar wat is het nut om het hier te melden? Hoop je dat we ineens het licht zien en je goede voorbeeld volgen? Dat jij elk jaar bij de sale nog games hebt die je niet gespeeld hebt is toch echt iets wat je zelf veroorzaakt. Ik heb elke sale nog minstens 80% niet gespeeld, maar dat is geen enkele reden om te piraten. Dan kan je beter aan die games beginnen die je nog niet gespeeld heb :+

En ik heb in het verleden ook genoeg gedownload hoor dus ik wil zeker niet heilig overkomen, maar bij mij was het downloaden zeker niet bevorderlijk voor het uitspelen van spellen. Je gaat juist horden als iets gratis is. Helaas kan ik nu genoeg/teveel besteden aan deze hobby en begint het kopen van games dezelfde vorm aan te nemen. En tja keysites zijn verleidelijk, maar volgens een aantal ontwikkelaars kan je dan net zo goed gewoon downloaden, want de grijze markt is niet echt fris schijnbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-05 02:48
Ik begrijp je volkomen, maar dat is geen reden om aan piraterij te doen IMHO.
Webgnome schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 08:04:
[...]

Dat schijnt anders te zijn. De precieze redenatie erachter ben ik het ook niet mee eens, maar volgens vele ben je dan geen dief omdat je een kopie maakt ipv het object fysiek steelt.

Ikzelf download ook wel eens een game hoor. Puur om te kijken of het wat voor mij is, meestal koop ik het alsnog wel (liefst steam-based). Met de huidige prijzen en mogelijkheden vind ik het eigenlijk niet eens de moeite waard om illegaal te downloaden.

Leuk voorbeeld: Ik heb een half uurtje Quantum break gedaan, erg leuke game! Nu wil ik die toch hebben, maar ik wacht gewoon even totdat die wat goedkoper is want ik heb nog genoeg games die ik wil spelen. In de afgelopen sale Rise of the tomb Raider, 35MM, Submerged en andere games gekocht, die eerst maar eens doen :)

[ Voor 42% gewijzigd door Cybergamer op 06-07-2016 14:03 ]

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Toch nog XCOM 2 meegenomen, kon het niet laten :D

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
7unkrat schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 13:36:
[...]

Oh Snap! Ga ik vanavond zeker even proberen.
_/-\o_

Thnx
Ben sinds gister begonnen gaat lekker ;)
Heb hem nu draaien op mijn werklaptop (helaas mac, dus maar 172 games om te idle-en ipv >700).
Want het is wel jammer als je je PC er speciaal voor aanzet, maar als je het mooi op de achtergrond kan doen (niet tijdens games) dan is het mooi meegenomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
eL_Jay schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 14:44:
[...]

Ben sinds gister begonnen gaat lekker ;)
Heb hem nu draaien op mijn werklaptop (helaas mac, dus maar 172 games om te idle-en ipv >700).
Want het is wel jammer als je je PC er speciaal voor aanzet, maar als je het mooi op de achtergrond kan doen (niet tijdens games) dan is het mooi meegenomen :)
Moet je Steam op je "werk" PC hebben staan? Of werkt het via inloggen, want dat haal ik niet helemaal uit de website. Anders moet ik hem thuis aanzetten... Zeker even testen _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-05 02:48
7unkrat schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 14:49:
[...]

Moet je Steam op je "werk" PC hebben staan? Of werkt het via inloggen, want dat haal ik niet helemaal uit de website. Anders moet ik hem thuis aanzetten... Zeker even testen _/-\o_
Zolang Steam geïnstalleerd is kan je op diezelfde computer idle-master draaien, de games hoeven ook niet geïnstalleerd te zijn ervoor.

cybergamers.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eL_Jay
7unkrat schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 14:49:
[...]

Overigens raad ik je af om in te loggen. (ik deel mijn steamwachtwoord met niemand, i.t.t. mijn library ;)) Ikzelf heb het via de sessionId en LoginID cookies gedaan, dan weet je iets zekerder dat er niet iemand met je account vandoor gaat het.

Het gaat trouwens wel traag. Hij lijkt tegelijk tot 30 games te kunnen idle-en tot de 2 uur mark (vanaf dan worden er kaarten gedropt). Om daadwerkelijk kaarten te laten droppen (vanaf 2 uur mark) kan ie nog maar 1 game tegelijk idlen. (is een settings bij de windows client die je kan kiezen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
eL_Jay schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 15:03:
[...]

Overigens raad ik je af om in te loggen. (ik deel mijn steamwachtwoord met niemand, i.t.t. mijn library ;)) Ikzelf heb het via de sessionId en LoginID cookies gedaan, dan weet je iets zekerder dat er niet iemand met je account vandoor gaat het.

Het gaat trouwens wel traag. Hij lijkt tegelijk tot 30 games te kunnen idle-en tot de 2 uur mark (vanaf dan worden er kaarten gedropt). Om daadwerkelijk kaarten te laten droppen (vanaf 2 uur mark) kan ie nog maar 1 game tegelijk idlen. (is een settings bij de windows client die je kan kiezen)
Bedoel je dat de Steam Client niet ingelogd wordt? Moet toch wil hij mij library bekijken en Steam Cards koppelen aan mijn account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Niet online
Iemand wel eens family share gebruikt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eL_Jay
7unkrat schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 15:32:
[...]

Bedoel je dat de Steam Client niet ingelogd wordt? Moet toch wil hij mij library bekijken en Steam Cards koppelen aan mijn account?
Mijn device logt automatisch op steam in. Het is noodzakelijk dat je op je device ook steam aan hebt staan. Vervolgens maak je bij steam-idle-master de koppeling met je steam-sessie. Dit kan door in steam-idle-master in te loggen met je steam-credentials, of iets veiliger met je cookies (staat in de github repo wel ergens uitgelegd, sessionID en steamLogin nodig, andere 2 zijn optioneel)
Manke schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 15:40:
Iemand wel eens family share gebruikt?
Is dat die account-share functionaliteit? Dan ja, een aantal vrienden heeft toegang tot mijn library. Hierdoor kunnen ze alle games uit mijn library spelen MITS ik niet online ben (kan dus wel gewoon nog in offline modus spelen).

[ Voor 22% gewijzigd door eL_Jay op 06-07-2016 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
eL_Jay schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 15:43:
[...]

Mijn device logt automatisch op steam in. Het is noodzakelijk dat je op je device ook steam aan hebt staan. Vervolgens maak je bij steam-idle-master de koppeling met je steam-sessie. Dit kan door in steam-idle-master in te loggen met je steam-credentials, of iets veiliger met je cookies (staat in de github repo wel ergens uitgelegd, sessionID en steamLogin nodig, andere 2 zijn optioneel)

[...]

Is dat die account-share functionaliteit? Dan ja, een aantal vrienden heeft toegang tot mijn library. Hierdoor kunnen ze alle games uit mijn library spelen MITS ik niet online ben (kan dus wel gewoon nog in offline modus spelen).
Ik ga bij thuiskomst meteen even checken. Kan het mooi even draaien onder het nuttigen van een warme hap. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Mijn device logt automatisch op steam in.
Let wel op, als je apparatuur hier speciaal extra voor aan moet laten staan dat de kosten niet opwegen tegen de baten, mits je een allin stroomtarief hebt of je server/pc toch sowieso al aanstaat :).
MITS ik niet online ben (kan dus wel gewoon nog in offline modus spelen).
MITS je niet gamed, je kan uiteraard wel gamen als het hoofdaccount enkel online is. Wat ik me wel af vraag is, wat als persoon Y uit je family share een game speelt. Zou persoon X uit de family share ook een game kunnen starten of is de library dan in gebruik?
eL_Jay schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 14:44:
[...]
Virtualbox of iets dergelijks en daarin een Win7 sessie laten draaien? :+

[ Voor 15% gewijzigd door Meneer iCy op 06-07-2016 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
icy schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 16:17:
[...]

Let wel op, als je apparatuur hier speciaal extra voor aan moet laten staan dat de kosten niet opwegen tegen de baten, mits je een allin stroomtarief hebt of je server/pc toch sowieso al aanstaat :).

[...]

MITS je niet gamed, je kan uiteraard wel gamen als het hoofdaccount enkel online is. Wat ik me wel af vraag is, wat als persoon Y uit je family share een game speelt. Zou persoon X uit de family share ook een game kunnen starten of is de library dan in gebruik?

[...]

Virtualbox of iets dergelijks en daarin een Win7 sessie laten draaien? :+
Ik ga dadelijk proberen of ik ze langs elkaar kan laten draaien }) Op windows lekker 30 simultaan idlen tot 2 uur en dan op de mac tijdens werktijd lekker traag de daadwerkelijk harvest (van de eerste 170 games :P). Voordat dat klaar is ben ik een maand of 3 verder gok ik ;)

Moet nog ff kijken of ik wel gewoon singleplayers kan spelen als dat idle-master loopt (VAC bans zijn alleen voor MP neem ik aan)

Overigens kan je volgens mij wel allebei gamen MITS de sharer zijn steam op offline modus zet.

Wanneer ik inlog/een game start wordt degene die ingame is op zijn eigen account maar mijn library gebruikt, gekickt (ik als sharer merk er niets van)

[ Voor 15% gewijzigd door eL_Jay op 06-07-2016 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

eL_Jay schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 16:22:
[...]

Ik ga dadelijk proberen of ik ze langs elkaar kan laten draaien }) Op windows lekker 30 simultaan idlen tot 2 uur en dan op de mac tijdens werktijd

Moet nog ff kijken of ik wel gewoon singleplayers kan spelen als dat idle-master loopt (VAC bans zijn alleen voor MP neem ik aan)

Overigens kan je volgens mij wel allebei gamen MITS de sharer zijn steam op offline modus zet.

Wanneer ik inlog/een game start wordt degene die ingame is op zijn eigen account maar mijn library gebruikt, gekickt (ik als sharer merk er niets van)
2. Dat weet ik niet. Ik game iig niet als ik de idlemaster laat lopen, maar dat is ook makkelijk als je toch een server thuis hebt draaien met een VM

3. Dat zou toch lukratief zijn als je een nieuwe game met een X vrienden wil kopen. Zet het op een alternatieve account van je en game met 10 vrienden (apparaten!!!) tegelijkertijd en het spelletje kost je dus dan maar 6 euro pp ipv 60(600 als ieder hem apart koopt) euro.

Maar goed, dan moet je wel goed vrienden blijven uiteraard :9

4. Klopt, je krijgt dan nog 5 minuten oprottijd om uit de library te stappen. :+

[ Voor 3% gewijzigd door Meneer iCy op 06-07-2016 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
icy schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 16:29:
[...]
3. Dat zou toch lukratief zijn als je een nieuwe game met een X vrienden wil kopen. Zet het op een alternatieve account van je en game met 10 vrienden (apparaten!!!) tegelijkertijd en het spelletje kost je dus dan maar 6 euro pp ipv 60(600 als ieder hem apart koopt) euro.

Maar goed, dan moet je wel goed vrienden blijven uiteraard :9
Ik ga het dit weekend denk ik testen. Een maat van me heeft in de sale Just Cause 3 en Rise of the Tomb Raider gekocht, die gaat ie nu met mij sharen, ik laat hem dan weten wanneer ik wil gamen en dan gaat hij offline. Als dit met JC3 (denuvo!) werkt dan werkt het vermoedelijk voor elke single-player game zo.

Uiteindelijk wil ik de game toch zelf in mijn library hebben, zeker wanneer er een opvolger komt voor JC2MP mod (de goeie ;)) en een survival district ;) (moet er natuurlijk wel een GotY edition komen)

Volgens mij kon je maar op 5 devices je account sharen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
Moet dat sharen ook maar eens gaan testen inderdaad. Maat van me heeft een berg titels.. Maar goed, kopen is ook wel oke if the price is right. In het kader van hebben hebben hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geo3kant
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-06-2020
icy schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 16:29:
[...]

Heb je hier meer info over? Deze feature ken ik niet.. Wel de familyshare, maar dan moet de eigenaar zeg maar offline zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
Geo3kant schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 17:38:
[...]

Heb je hier meer info over? Deze feature ken ik niet.. Wel de familyshare, maar dan moet de eigenaar zeg maar offline zijn.
Maar dat kan dus door steam in offline modus te zetten ;) De eigenaar kan dan gewoon doorspelen (geen cloud save en andere ongein) en diegene met wie het gedeeld is ook :)
Ik ga binnenkort testen of het ook met denuvo werkt (JC3).

Overigens kan je niet simultaan idlen (als in ik heb het geprobeerd op mijn macbook en game-rig tegelijk maar dat lukte niet)
Als je net als mij van de Cookie inlog gebruik maakt, moet je volgens mij elke keer dat je van netwerk verandert opnieuw cookies invoeren :( Account koppelen lijkt me een stuk handiger (maar vertrouw ik niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-05 13:11
eL_Jay schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 18:33:
[...]

Maar dat kan dus door steam in offline modus te zetten ;) De eigenaar kan dan gewoon doorspelen (geen cloud save en andere ongein) en diegene met wie het gedeeld is ook :)
Ik ga binnenkort testen of het ook met denuvo werkt (JC3).

Overigens kan je niet simultaan idlen (als in ik heb het geprobeerd op mijn macbook en game-rig tegelijk maar dat lukte niet)
Als je net als mij van de Cookie inlog gebruik maakt, moet je volgens mij elke keer dat je van netwerk verandert opnieuw cookies invoeren :( Account koppelen lijkt me een stuk handiger (maar vertrouw ik niet)
Dat je het niet vertrouwt is begrijpelijk. Ik heb idlemaster nu al een hele lang tijd (bijna 1 jaar ofzo) gebruikt en ik heb nog geen problemen met mijn account gehad. Ik log gewoon in met mijn account + steam authenticator.
Volgens mij heeft de maker ook aangegeven dat account gegevens niet opgeslagen / verstuurd worden. En als hij ze toch zou verkrijgen dan zou dat allang bekend zijn geweest op Steamgifts / pagina op Steam.
Laatst 18 games laten idlen, heeft ie 3 dagen over gedaan. Ik heb mijn laptop gewoon de hele tijd aan gelaten. Het verkopen van kaarten is alleen een gedoe met het handje en de authenticator :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
NegativeFreak schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 19:49:
[...]

Dat je het niet vertrouwt is begrijpelijk. Ik heb idlemaster nu al een hele lang tijd (bijna 1 jaar ofzo) gebruikt en ik heb nog geen problemen met mijn account gehad. Ik log gewoon in met mijn account + steam authenticator.
Volgens mij heeft de maker ook aangegeven dat account gegevens niet opgeslagen / verstuurd worden. En als hij ze toch zou verkrijgen dan zou dat allang bekend zijn geweest op Steamgifts / pagina op Steam.
Laatst 18 games laten idlen, heeft ie 3 dagen over gedaan. Ik heb mijn laptop gewoon de hele tijd aan gelaten. Het verkopen van kaarten is alleen een gedoe met het handje en de authenticator :/
Je kan de "waarde-loze/lage" kaarten ook converteren naar gems waarmee je een waardevoller boosterpack (van een spel met duurdere kaarten) kan generen.
Dan hoef je veel minder individuele verkoop acties aan te maken.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geo3kant
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-06-2020
enchion schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 00:12:
[...]

Je kan de "waarde-loze/lage" kaarten ook converteren naar gems waarmee je een waardevoller boosterpack (van een spel met duurdere kaarten) kan generen.
Dan hoef je veel minder individuele verkoop acties aan te maken.
Tenzij het kaarten van Valve zijn leveren ze vaak weining gems op en dan denk ik dat je nog meer winst maakt met kaart verkopen a 3 cent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
Nou het draait lekker hier. Super tip!

Lekker werken en ook wat kaarten unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

razerBE schreef op maandag 27 juni 2016 @ 21:00:
[...]
Ik heb deze op ps4 gespeeld en was aangenaam verrast _/-\o_
Laat zeker weten of je hem ook wel mag ;p
Beetje oude topic kick maar ik wil het toch nog even kwijt 8).

Het heeft even geduurd, Overwatch en WoW kwamen nog een paar keer om de hoek kijken dus ik was er nog niet echt aan toegekomen, maar de afgelopen twee weken eindelijk alle episodes van Life is Strange uitgespeeld. Wat een fantastisch mooie game zeg. Normaal ben ik niet zo van dit soort games maar deze game wist toch gelijk de juiste snaar te raken. Ook de hele setting waarin het zich afspeelt met af en toe van die fijne deuntjes sprak me erg aan. Ik vond o.a. ep4 en het einde alleen erg triest maar aan de andere kant, welke keuzes je daar ook maakt, het past goed in het verhaal/de game.
9/10! :)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-05 01:02
Is al bekend wanneer de Summer Sale 2017 gaat plaatsvinden? Ik had enige tijd geleden ergens gelezen 22 juni. Dat zou aanstaande donderdag al zijn. Wie weet er meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Oh nice, dat is alweer snel. Dat wordt weer veel inkopen, mijn wenslijstje staat vol/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quellien
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-05 10:23

Quellien

Excrement producer

Ik ontken elke betrokkenheid en ik ben hier nooit geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Yeah.

Wishlist updaten en donderdag teveel geld uitgeven. Love it.

& ik zal even een nieuwe topic openen.

Edit; 2017 topic; Steam Summer Sale 2017

[ Voor 135% gewijzigd door The Inquisitor op 20-06-2017 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
-Moondust- schreef op maandag 19 juni 2017 @ 23:43:
Is al bekend wanneer de Summer Sale 2017 gaat plaatsvinden? Ik had enige tijd geleden ergens gelezen 22 juni. Dat zou aanstaande donderdag al zijn. Wie weet er meer?
www.whenisthenextsteamsale.com
All you need to know ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-05 12:52

Dreanor

Joene

The Inquisitor schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 09:24:
Yeah.

Wishlist updaten en donderdag teveel geld uitgeven. Love it.

& ik zal even een nieuwe topic openen.

Edit; 2017 topic; Steam Summer Sale 2017
Yeah, al 150 titels op mijn wishlish en vakantiegeld is al binnen ... gouden combo ... voor Gaben dan haha

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:00

BM

Moderator Spielerij
Laten we dan ook maar in het nieuwe topic verder gaan, kan deze op slot :)

[ Voor 31% gewijzigd door BM op 21-06-2017 08:22 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over de Steam Summer Sale en dus niet over G2A of soortgelijke sites. Discussies over het verkopen van al dan niet illegale keys horen hier niet thuis en worden verwijderd.