Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
http://imgur.com/K7pVSC8

Pakket met Serious Sam is 9,99 maar de individuele prijzen lijken wat vreemd :+

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20:26
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/GnE1H1T.png

1 voor 15. Maar 4 vier 4,20 xD

Ik koop die pack. En dan wil ik nog Serious Sam 2 hebben

[ Voor 51% gewijzigd door Aschtra op 23-06-2016 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
InF.Inc schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 19:42:
[...]

Niet echt. Vorig jaar had ik SP SOT al voor 75% korting.
Dus? Dan is het nog steeds een prima korting.
Alle Wadjet games zijn goedkoper geweest
Nee, hoor :) Check isthereanydeal maar ;)

Mijn winkelwagentje is in ieder geval gevuld :P

[ Voor 7% gewijzigd door anandus op 23-06-2016 19:49 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 17:09

JoeZuCK

_Fonz > all.

anandus schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 19:48:
[...]
Dus? Dan is het nog steeds een prima korting.

[...]
Nee, hoor :) Check isthereanydeal maar ;)

Mijn winkelwagentje is in ieder geval gevuld :P
Klopt, maar de korting wordt helaas niet hoger terwijl het spel wel steeds gedateerder wordt. Dat vind ik jammer.

En dat laatste klopt ook deels als je geen rekening houdt met andere keysites of stores zoals Gog.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
Kan nog goedkoper worden toch. Is pas eerste dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homme
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 08:18
Aschtra schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 19:52:
Nee, het systeem is enige tijd veranderd.
De deals die er nu zijn, zijn de deals voor de hele Sale...

Steam: the_real_abradolf | Origin / Uplay: TheRealAbradolf | PSN: lennert1984 | Xbox Live: therealabradolf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glivch
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09-09 07:53
Aschtra schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 19:52:
Nee, de prijzen staan vast voor de gehele sale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
Ooh oke. Zag inderdaad ook al geen daily/flash sales.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:00

MazeWing

The plot thickens...

Wederom is het woord "teleurstelling" de allesomvattende samenvatting van de sale. Zie zo op het oog geen grote verschillen met de wintersale. Daarbij zijn kortingen op basis van een adviesprijs van €60 nauwelijks indrukwekkend...

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
MazeWing schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 19:54:
Wederom is het woord "teleurstelling" de allesomvattende samenvatting van de sale. Zie zo op het oog geen grote verschillen met de wintersale. Daarbij zijn kortingen op basis van een adviesprijs van €60 nauwelijks indrukwekkend...
Ligt er aan hoe je het bekijkt he als je het vanuit steam zelf kijkt is het prima, als je die keysites en dergelijke er bij gaat betrekken dan is het wat minder, maar voor mezelf staat er nog genoeg tussen wat ik wou zou willen hebben (ook voor die prijzen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:29
Idd Rust voor 9.99 euro, gewoon lekker shoppen zo >:)

Server begint ook weer een beetje bereikbaar te worden :P

[ Voor 37% gewijzigd door Hammie op 23-06-2016 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
Tot nu toe niks goedkopers kunnen vinden dan gemiddelde CD-key website. Beetje jammer dit...

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
InF.Inc schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 19:52:
[...]

Klopt, maar de korting wordt helaas niet hoger terwijl het spel wel steeds gedateerder wordt. Dat vind ik jammer.
offtopic:
Oh, ik heb daar geen problemen mee, voor mij hoeft een ouder spel ook niet perse goedkoper te zijn. Ik betaal voor het spel, niet voor de leeftijd ervan :P
Er is voor mij wel een verschil tussen "net uit", en een half jaar later, maar die "halfjaarprijs" betaal ik net zo makkelijk 15 jaar later ook.
Maarja, dit is onwijs offtopic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
e1ndbaas schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 20:04:
Tot nu toe niks goedkopers kunnen vinden dan gemiddelde CD-key website. Beetje jammer dit...
Dan gebruik je toch de key sites? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
WeAreLegion schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 20:04:
[...]

Precies :P Ik snap niet waarom je dan naar een Steam sale gaat kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
WeAreLegion schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 20:04:
[...]

Tja "vroeger" toen die key sites nog niet hot waren en je eigenlijk alleen g2play had, toen waren steam sales nog echt iets om naar uit te kijken en zelfs voor op te blijven! De prijzen zijn totaal niet meer aantrekkelijk nu, en dat is toch wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
e1ndbaas schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 20:06:
[...]

Tja "vroeger" toen die key sites nog niet hot waren en je eigenlijk alleen g2play had, toen waren steam sales nog echt iets om naar uit te kijken en zelfs voor op te blijven! De prijzen zijn totaal niet meer aantrekkelijk nu, en dat is toch wel jammer.
Zoals ik al zei dat is maar hoe je het bekijkt, als jij alleen steam gebruikt wat er genoeg doen dan zijn die kortingen echt meer dan genoeg. Snap dat als je key sites gewend ben (en ik gebruik ze zelf ook wel eens) dat het wat tegen valt, maar jah dat had je van te voren ook wel kunnen raden eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
De wachtrij is nog zo traag als de wereld door een trechter... straks maar weer proberen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
WeAreLegion schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 20:07:
[...]

Zoals ik al zei dat is maar hoe je het bekijkt, als jij alleen steam gebruikt wat er genoeg doen dan zijn die kortingen echt meer dan genoeg. Snap dat als je key sites gewend ben (en ik gebruik ze zelf ook wel eens) dat het wat tegen valt, maar jah dat had je van te voren ook wel kunnen raden eigenlijk.
Ik wil niet bashen hoor, ik ben echt steam liefhebber to the bone. Trade veel en compile ook een hoop kaartjes, maar ik mis toch wel de charme van eerdere steam sales...

Toch ga ik dit jaar ook weer zo snel mogelijk voor de hoogste sale badge hoor *HYPE* :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Laatst online: 08-09 08:47
Hoe verdien je nu kaarten trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
grote_oever schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 20:09:
Hoe verdien je nu kaarten trouwens?
Discovery queue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
e1ndbaas schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 20:09:
[...]

Ik wil niet bashen hoor, ik ben echt steam liefhebber to the bone. Trade veel en compile ook een hoop kaartjes, maar ik mis toch wel de charme van eerdere steam sales...

Toch ga ik dit jaar ook weer zo snel mogelijk voor de hoogste sale badge hoor *HYPE* :9
Jah de charme ben ik het wel mee eens, het is nu wel beetje normaal aan het worden, winter, zomer, herfst, liefdes sale en noem maar op :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Ook het feit dat er geen day en flashsales zijn maakt het geheel er ook niet beter op...

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Laatst online: 08-09 08:47
Owh, steam is beetje buggy. Zie het nu ook staan, want stond er net nog niet.

Ook de free to play games zijn nou niet echt free te to play :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

MazeWing schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 20:12:
Ook het feit dat er geen day en flashsales zijn maakt het geheel er ook niet beter op...
Inderdaad, vroeger zat er nog een beetje spanning in. Nu is het rustig doorklikken, misschien twee games, en dat was het wel zo'n beetje...

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Beetje doorklikken zit er nu anders niet in hoor :P het is een hele onderneming.

[ Voor 4% gewijzigd door WeAreLegion op 23-06-2016 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-09 00:26

Dreanor

Joene

Zeker als steam zeeeeer traag is of offline? Ik kom in ieder geval niet ingelogd op de site :(

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:53

Compizfox

Bait for wenchmarks

anandus schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 20:06:
[...]

Precies :P Ik snap niet waarom je dan naar een Steam sale gaat kijken :P
Omdat je geen zin hebt in keys die gekocht zijn met gestolen creditcards misschien? :P

http://tinybuild.com/g2a-sold-450k-worth-of-our-game-keys

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Compizfox schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 20:29:
[...]

Omdat je geen zin hebt in keys die gekocht zijn met gestolen creditcards misschien? :P

Moet wel zeggen dat dat wel de meest slechte van de sites is (in mijn optiek), maar goed ik vind steam stale gewoon fijn dan betaal ik maar iets meer (koop soms ook wel eens wat op die sites).

Enige wat ik nu wil hebben zijn season 1 t/m 3 van pinball arcade zijn dlc dus die kan je zoiezo niet kopen op key sites (niet gevonden althans).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Inmiddels 1,5 uur later en steam is nog steeds ruk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Mortalboy[NL] schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 20:36:
Inmiddels 1,5 uur later en steam is nog steeds ruk
Je heb nog tot 4 juli dat scheelt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:29
Wacht wel ff tot morgen, check out gaat elke keer mis.. geen zin in wel dokken en dan maar afwachten of steam het ook allemaal kan bijhouden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Compizfox schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 20:29:
[...]

Ik hoor mensen hier altijd over zeiken, maar ik koop al tijden gametime en games via g2play. Nooit problemen gehad.
En meerdere mensen in mijn omgeving.

Leuk als je in die bangmakerij trapt hoor, maar doe nou niet alsof de hele keymarkt zo fout is.

Maar goed zo'n link geloven is een beetje als roepen "het staat in de krant dus is het waar!"

[ Voor 8% gewijzigd door corset op 23-06-2016 21:01 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:58
Banner is een beetje muf, alsof daar wel Flash sales horen, maar ze daar pas morgen mee beginnen. Zou ook wel sneaky zijn, eerst open gooien en de grootste drukte verwerken om daarna weer met grotere kortingen te komen.

Maar goed, ze hebben niet bepaald genoeg servers erbij gezet. Al was het te verwachten met de huidige opzet van zoveel pagina's aanklikken voor wat muffe kaarten die bijna niemand wil
offtopic:
En nou niet reageren dat jij 1 van de weinigen bent die dat wel wil verzamelen want dat boeit me niks

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Martinspire schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 21:01:
Banner is een beetje muf, alsof daar wel Flash sales horen, maar ze daar pas morgen mee beginnen. Zou ook wel sneaky zijn, eerst open gooien en de grootste drukte verwerken om daarna weer met grotere kortingen te komen.

Maar goed, ze hebben niet bepaald genoeg servers erbij gezet. Al was het te verwachten met de huidige opzet van zoveel pagina's aanklikken voor wat muffe kaarten die bijna niemand wil
offtopic:
En nou niet reageren dat jij 1 van de weinigen bent die dat wel wil verzamelen want dat boeit me niks
En de gene die het wil verzamelen boeit het niks dat jij het niet boeit :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

corset schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 20:57:
[...]
Ik hoor mensen hier altijd over zeiken, maar ik koop al tijden gametime en games via g2play. Nooit problemen gehad.
En meerdere mensen in mijn omgeving.

Leuk als je in die bangmakerij trapt hoor, maar doe nou niet alsof de hele keymarkt zo fout is.
Fijn voor je dat jij nog nooit problemen hebt gehad (ik heb zelf gelukkig ook nog geen problemen gehad), maar dat verandert niets aan het feit dat keys van keysites vaak van betwijfelbare afkomst zijn en regelmatig worden gerevoked (omdat de slachtoffers van de fraude bij hun creditcardmaatschappijen een chargeback doen).

En ja, als ik dat artikel mag geloven (wat ik doe, het ziet er uit als een gedegen en betrouwbaar artikel), is een groot deel van die markt zo fout. Het is ook geen geheim dat zo nu en dan hele batches keys van keysites worden gerevoked. Sterker nog, G2A heeft hier een soort bescherming (wat extra kost) tegen. Dat dat er is zegt al genoeg.

Behalve creditcardfraude zijn er ook resellers die bots gebruiken om keys van giveaways (zoals op /r/pcmasterrace) te scrapen en door te verkopen. Om die reden worden keys in giveaways daar nu altijd goed verstopt in een puzzel/CAPTCHA geplaatst.

Als laatste heb je nog de mildste variant, waarbij resellers boxed versies van games inkopen in landen waar deze goedkoop zijn (zoals Rusland), de keys inscannen en massaal online doorverkopen. Dit is alsnog niet fijn voor de consument omdat je in sommige gevallen een proxy/VPN moet gebruiken om de keys te activeren.

Welke manier ze ook gebruiken om aan die keys te komen, zuiver is het zeker niet.

Meer leesvoer: https://www.reddit.com/r/...d_what_they_mean_for_you/

http://www.pcgamesn.com/action-henk/action-henk-g2a-piracy

[ Voor 8% gewijzigd door Compizfox op 27-06-2016 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Prijzen zijn trouwens stuk hoger bij bepaalde titels dan voorgaande jaren:
- fallout 3 collectie was eerder (paar jaar geleden) €10 nu €12
- idem bij New Vegas
- Skyrim legendary edition is helemaal mooi. Voorgaande jaren regelmatig €14,99 en zelfs €9,99 dit jaar €25

We worden weer eens genaaid mensen! Hoezo een "sale"???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14:38

KipCurreh

Nightcrawler

oh jee hier gaan we dan...

Oh, kan er iemand misschien even OP aanpassen met einddatum ? 4 juli staat mooier dan ???? ;)

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Compizfox schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 21:15:
[...]

Fijn voor je dat jij nog nooit problemen hebt gehad (ik heb zelf gelukkig ook nog geen problemen gehad), maar dat verandert niets aan het feit dat keys van keysites vaak van betwijfelbare afkomst zijn en regelmatig worden gerevoked (omdat de slachtoffers van de fraude bij hun creditcardmaatschappijen een chargeback doen).

En ja, als ik dat artikel mag geloven (wat ik doe, het ziet er uit als een gedegen en betrouwbaar artikel), is een groot deel van die markt zo fout. Het is ook geen geheim dat hele batches keys van keysites worden gerevoked. Sterker nog, G2A heeft hier een soort bescherming (wat extra kost) tegen. Dat dat er is zegt al genoeg. Behalve creditcardfraude zijn er ook resellers die bots gebruiken om keys van giveaways (zoals op /r/pcmasterrace) te scrapen en door te verkopen. Om die reden worden keys in giveaways daar nu altijd goed verstopt in een puzzel/CAPTCHA geplaatst. Als laatste heb je nog de mildste variant, waarbij resellers boxed versies van games inkopen in landen waar deze goedkoop zijn (zoals Rusland), de keys inscannen en massaal online doorverkopen.

Welke manier ze ook gebruiken om aan die keys te komen, zuiver is het zeker niet.
Kan jij me dan precies even de cijfers geven? Want als jij zeker weet dat een deel van betwijfelbare afkomst is, was er allang wat tegen gedaan qua sites als G2play, Kinguin etc. Het feit dat ze er nog zijn bewijst toch het tegendeel.

Ik blijf erbij, dit is hetzelfde als roepen "Het is waar! het staat in de telegraaf, dan zijn het feiten!"

Ja een deel is slecht, dat heb je me ook nergens zien ontkennen. Dat krijg je als je met onafhankelijke verkopers werkt op zo'n site. Zo werkt de wereld. Dat is een beetje als over Etsy gaan ragen omdat ze soms licensed producten verkopen.
Maar goed, dit is lullen tegen een muur. G2play is het kwaad, er is niks goeds aan, ik snap de hint, dat ze nog bestaan is uiteraard corruptie, en allemaal illegaal :+
MazeWing schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 21:17:
Prijzen zijn trouwens stuk hoger bij bepaalde titels dan voorgaande jaren:
- fallout 3 collectie was eerder (paar jaar geleden) €10 nu €12
- idem bij New Vegas
- Skyrim legendary edition is helemaal mooi. Voorgaande jaren regelmatig €14,99 dit jaar €25

We worden weer eens genaaid mensen! Hoezo een "sale"???
Zie boven je, mensen trappen er toch weer in :) Helaas is de sale deze keer compleet ruk, vooral als er inderdaad niks gaat veranderen. Maar het is een Steam Sale, dus het verkoopt toch wel. Ze kunnen de games 120% duurder maken en het verkoopt. Sommigen zien "Steam Sale" en de rekening wordt leeg getrokken, wat het ook kost.

[ Voor 17% gewijzigd door corset op 23-06-2016 21:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

corset schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 21:18:
[...]

Kan jij me dan precies even de cijfers geven? Want als jij zeker weet dat een deel van betwijfelbare afkomst is, was er allang wat tegen gedaan qua sites als G2play, Kinguin etc. Het feit dat ze er nog zijn bewijst toch het tegendeel.

Ik blijf erbij, dit is hetzelfde als roepen "Het is waar! het staat in de telegraaf, dan zijn het feiten!"

Ja een deel is slecht, dat heb je me ook nergens zien ontkennen. Dat krijg je als je met onafhankelijke verkopers werkt op zo'n site. Zo werkt de wereld. Dat is een beetje als over Etsy gaan ragen omdat ze soms licensed producten verkopen.
Maar goed, dit is lullen tegen een muur. G2play is het kwaad, er is niks goeds aan, ik snap de hint :+
Het lijkt er meer op dat jij hier heel bewust ervoor kiest om het artikel niet te geloven.

Nee, exacte cijfers heb ik niet, wel een hoop voorbeelden:

https://www.destructoid.c...hird-parties-286686.phtml
http://unknownworlds.com/...-and-discount-steam-keys/
https://www.steamgifts.co...luB9P/blackwell-deception
https://www.engadget.com/...ite-3-steam-keys-revoked/
https://twitter.com/devol...status/466577590606520320

Ik snap niet hoe je met al dit bewijs nog kunt blijven beweren dat het allemaal wel meevalt. Dit is gewoon het business model van key resellers. Wat je ermee doet moet je zelf weten, ik houd niemand tegen om keys te kopen van reseller :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:15
Het grappige is dat als je iets wilt kopen je niet eens kunt afrekenen vanwege de trage website. Top ideetje zo'n steam sale.

Always look on the bright side of life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Compizfox schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 21:22:
[...]

Het lijkt er meer op dat jij hier heel bewust ervoor kiest om het artikel niet te geloven.

Nee, exacte cijfers heb in niet, wel een hoop voorbeelden:

https://www.destructoid.c...hird-parties-286686.phtml
http://unknownworlds.com/...-and-discount-steam-keys/
https://www.steamgifts.co...luB9P/blackwell-deception
https://www.engadget.com/...ite-3-steam-keys-revoked/
https://twitter.com/devol...status/466577590606520320

Ik snap niet hoe je met al dit bewijs nog kunt blijven beweren dat het allemaal wel meevalt. Dit is gewoon het business model van key resellers.
Ok, even een leuk lijstje maar:

1.) Ubisoft was inderdaad fout, was van 1 seller. Die is toen door G2play gelijk aangepakt. (Goed opgelost)
2.) "Beware shady" zonder duidelijke voorbeelden, alleen maar schoppen zonder onderbouwing. As usual
etc

Ik herhaal, even bold voor je misschien:

Ik zeg ook niet dat alles goed is

Maar rage je ook zo over illegale doorverkopers van concert tickets? Is precies hetzelfde
Sites die zonder license spullen van DC, warcraft etc verkopen?

Nee precies, maar wel hierover klagen 8)7

Om te gaan roeptoeteren dat alles illegaal en kut is, zonder zelf eigenhandig uberhaupt ervaring met dit soort sites te hebben is gewoon onzinnig. Ik zal met ongeveer 50% van mijn steam library (253 games) wel moeten opassen, straks ben ik gewoon 125 games kwijt /gasp

En echt, ik wil je niet laten schrikken hoor. Maar ik heb het bij de eerste nagevraagd bij zowel Square Enix als Blizzard, of G2Play gametime/expansions goedgekeurd werden. En hun antwoord?

Over het algemeen wel, er zijn zelden situaties geweest waarin ze fout bleken te zijn

Of lopen developers hier te liegen? :o

[ Voor 14% gewijzigd door corset op 23-06-2016 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:23

IceStorm

This place is GoT-like!!!

corset schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 21:18:
Dat iets bestaat wil niet zeggen dat het dus ook legaal is natuurlijk.
Het gaat vaak om keys die weliswaar niet 'illegaal' zijn maar waarbij de licentievoorwaarden WEL overschreden worden bij doorverkoop. Zeker als dat buiten de regio gedaan wordt.
Dat is met Microsoft keys ook al jaren het geval, dat je ze KUNT kopen/gebruiken wil niet zeggen dat je ze ook MAG gebruiken.

Uiteindelijk natuurlijk een andere discussie, ik ga eens op mijn gemak mijn wishlist langs Steam Enhanched leggen en kijken wat de goeie deals zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
corset schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 21:26:
[...]
Ik zeg ook niet dat alles goed is
offtopic:
Dat is toch ook wat hij zegt? 8)7

Jullie zeggen allebei dat
A. De herkomst dubieus is
B. Keys ingetrokken kunnen worden.

Maar jullie zeggen ook allebei dat het
C. Prima, zonder problemen kan zijn.

Zo, nu we dat uit de lucht hebben, zullen we weer ontopic gaan over de Steam-sale?

Verder discussiëren over grijze keys kan in het daarvoor bestemde topic, lijkt me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadpunK
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:04

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Clifdon schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 21:22:
Het grappige is dat als je iets wilt kopen je niet eens kunt afrekenen vanwege de trage website. Top ideetje zo'n steam sale.
Of je hebt betaald middels iDeal en je hebt geen bevestigingsmail en/of spellen in je bibliotheek.. :( :(

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
anandus schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 21:29:
[...]
offtopic:
Dat is toch ook wat hij zegt? 8)7

Jullie zeggen allebei dat
A. De herkomst dubieus is
B. Keys ingetrokken kunnen worden.

Maar jullie zeggen ook allebei dat het
C. Prima, zonder problemen kan zijn.

Zo, nu we dat uit de lucht hebben, zullen we weer ontopic gaan over de Steam-sale?

Verder discussiëren over grijze keys kan in het daarvoor bestemde topic, lijkt me :P
Tenminste iemand die het snapt hier :+

Maar goed, mijn aankopen tot nu toe:

Stick of Truth
Girls Love Robots

Dat was het wel eigenlijk, rest van de sale is.. meh. Ik had gehoopt op toch wat meer flash sale niveau prijsdalingen. Maar aangezien flash sales poof zijn, zijn de goede aanbiedingen ook weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:51
Ik blijf me verbazen dat een bedrijf als Valve het iedere sale voor elkaar krijgt dat hun servers belast raken. :(
Je zou bijna denken dat het een marketingstunt is zo.

Edit: Op het moment van posten begint Steam ineens beter te werken. Alsof ze weten dat je aan het klagen bent :P

[ Voor 25% gewijzigd door NegativeFreak op 23-06-2016 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
NegativeFreak schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 21:35:
Ik blijf me verbazen dat een bedrijf als Valve het iedere sale voor elkaar krijgt dat hun servers belast raken. :(
Je zou bijna denken dat het een marketingstunt is zo.
Ik denk dat het niet rendabel is om de servers bij te prikken. De sale verkoopt toch wel of het nou plat ligt of niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Waarom zouden ze er servers bij gaan zetten het is even paar uur druk, en dan tot 4 juli niet meer. Het werkt hier nu al stuk beter.

Eerste aankoop is de DLC van Rise of the Tomb Raider de Season Pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

corset schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 21:26:
[...]
Nee precies, maar wel hierover klagen 8)7
Dat vat je dan verkeerd op. Ik klaag niet. Het was bedoeld ter kennisgeving en waarschuwing.
Om te gaan roeptoeteren dat alles illegaal en kut is, zonder zelf eigenhandig uberhaupt ervaring met dit soort sites te hebben is gewoon onzinnig. Ik zal met ongeveer 50% van mijn steam library (253 games) wel moeten opassen, straks ben ik gewoon 125 games kwijt /gasp
Ehm, in heb wel degelijk ervaring met resellers. En ook ik heb nog geen problemen gehad, gelukkig. Maar dat betekent niet dat het probleem niet bestaat, alleen omdat ik persoonlijk geen problemen heb ondervonden.

Anyway, stel dat ik er geen ervaring mee zou hebben, verandert dat dan iets aan wat ik zeg? Dat is toch helemaal niet relevant?

Sterker nog, juist iemand die er geen persoonlijke ervaring mee heeft zou objectiever naar het probleem kunnen kijken wegens afwezigheid van cognitieve bias.

[ Voor 16% gewijzigd door Compizfox op 23-06-2016 21:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Aangezien dit topic over de Steam Sale gaat en mensen het denk ik vooral interessant vinden om het over de aanbiedingen te hebben, graag de discussie over al dan niet grijze/illegale keys op G2A of soortgelijke sites te laten rusten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Valt wel erg tegen. Elke game op m'n wishlist kan ik bij een divers aantal keysites goedkoper krijgen. Scheelt soms een paar cent, soms een paar euro. Enige uitzondering is Divinity, die kan ik nergens goedkoper vinden.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:13
Het is nog redelijk uitdagend om iets te kopen momenteel...

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Tip: Download de extention voor firefox/chrome: Enhanced Steam.

Dan krijg je op de steam pagina extra info zoals laagste prijs ooit van de game game. Ideaal om te kijken hoe goed een steam sale is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 15:12

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

sdk1985 schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 21:56:
Het is nog redelijk uitdagend om iets te kopen momenteel...
De hoofdpagina is geen probleem inderdaad, maar het lijkt alsof sommige games hun store pagina aardig overbelast hebben.

En nogmaals, het is op een paar games na eigenlijk weer een beetje bout, Arma, Payday zijn wel leuk. Andere games als GTAV en The Witcher 3 zijn weer een beetje tegenvallend. En zoals iemand anders hier al zei, op site's als G2A zijn de games vaak toch nog goedkoper. De verhalen achter die key's vind ik zeer spijtig, maar het is niet anders.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 11:40
kuusj98 schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 22:06:
[...]

De hoofdpagina is geen probleem inderdaad, maar het lijkt alsof sommige games hun store pagina aardig overbelast hebben.

En nogmaals, het is op een paar games na eigenlijk weer een beetje bout, Arma, Payday zijn wel leuk. Andere games als GTAV en The Witcher 3 zijn weer een beetje tegenvallend. En zoals iemand anders hier al zei, op site's als G2A zijn de games vaak toch nog goedkoper. De verhalen achter die key's vind ik zeer spijtig, maar het is niet anders.
Het kan wel anders. Kijk eens op www.isthereanydeal.com, daar kun je een waitlists maken en instellen wanneer of je gemaild wilt worden als iets op je waitlist in de aanbieding gaat.

Jammer dat ze niet meer aan daily deals doen, maar nu zie je dus ook meteen dat iedereen nu de eerste avond zijn spellen wil kopen omdat ze toch niet meer goedkoper worden. Het probleem met overbelasting is nu erger dan voorheen naar mijn gevoel.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Alleen die pakt niet de keysites die al onder die prijs van de aanbieding zitten.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Tsurany schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 22:22:
Alleen die pakt niet de keysites die al onder die prijs van de aanbieding zitten.
Er bestaat ook vast een keysitevergelijker, misschien heeft die een wishlistimporteerfunctie?
soulcrusher schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 22:19:
[...]

Het kan wel anders. Kijk eens op www.isthereanydeal.com, daar kun je een waitlists maken en instellen wanneer of je gemaild wilt worden als iets op je waitlist in de aanbieding gaat.
Zorg wel dat je aanvinkt dat-ie alleen mailt als er een nieuw allerlaagste prijs is, anders krijg je bij elke aanbieding mails.

[ Voor 42% gewijzigd door anandus op 23-06-2016 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik gebruik http://www.allkeyshop.com, geen idee of dat samen werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-08 03:28
Ik ook, goed overzicht, daar staan ze echter niet "allemaal" op.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:48
Had ik mijn mandje mooi volgedaan, denkend dat het een leuke sale gaat worden.

Breekt vervolgens hier de pleuris uit. Storm inclusief hagel formaat tennisbal :( Heel de buurt naar de tering, hier ook alle daken lek 8)7, PV installatie vol met gaten.. Bah dat wordt een dure verzekerigsgrap.

Wens jullie toch veel plezier.

(maar heb toch mijn mandje afgerekend bij ome GabeN :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

MusicAddict schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 22:26:
Pfff gelukkig maar haha ;) d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

MusicAddict schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 22:26:
Had ik mijn mandje mooi volgedaan, denkend dat het een leuke sale gaat worden.

Breekt vervolgens hier de pleuris uit. Storm inclusief hagel formaat tennisbal :( Heel de buurt naar de tering, hier ook alle daken lek 8)7, PV installatie vol met gaten.. Bah dat wordt een dure verzekerigsgrap.

Wens jullie veel plezier.

Ik weet niet waar je woont, maar hier in Z-Limburg pakken we ook nog even een stormpje van formaat mee, Jezus bijna 1 continue lichtflits. Gelukkig geen hagel en we liggen op een heuvel, all hail Limburg. Is natuurlijk de straf van GabeN, dat we z'n sale bekritiseerd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinzzz243
  • Laatst online: 22-01 23:36
kuusj98 schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 22:29:
[...]

Ik weet niet waar je woont, maar hier in Z-Limburg pakken we ook nog even een stormpje van formaat mee...
wilde het nét typen :)
iemand die nog tip heeft voor goede 3d sbs game om op mn beamer te gamen :)
waarom krijg ik youtube videos waar in titel 3d sbs staat, te zien in anaglief :? is geen optie voor daadwerkelijk side by side...

[ Voor 17% gewijzigd door Vinzzz243 op 23-06-2016 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

[...]

Ik weet niet waar je woont, maar hier in Z-Limburg pakken we ook nog even een stormpje van formaat mee, Jezus bijna 1 continue lichtflits. Gelukkig geen hagel en we liggen op een heuvel, all hail Limburg. Is natuurlijk de straf van GabeN, dat we z'n sale bekritiseerd hebben.
Hier exact hetzelfde in de Achterhoek. De hemel blijft maar verlicht. Wel een gaaf gezicht als je er geen schade van ondervindt. Klote voor je MusicAddict... :/

Stekker er voor de zekerheid maar uit dus ik koop morgen wel wat.

Steam || Diablo 3

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/6w74nmctd25x.png

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 11:32
ROTFLOL!

Leuke Anandus :)

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:48
[...]

Het lijkt inderdaad wel straf voor de slechte sale :+

Beneden Eindhoven, hebben echt belachelijk grote hagel gehad. Hoop dat iedereen veilig heeft kunnen schuilen want als je die op je kop krijgt..

Echt niet normaal meer, platte dak van de aanbouw zit vol met gaten, wordt gelukkig morgen gemaakt, maar daar hebben we nu niks aan natuurlijk. Alleen zijn overal de dakpannen en ruiten ook gesneuveld, dus langzaamaan begint de rest ook al te klagen. :/

Letterlijk dweilen met de kraan open

Maar de hele regio heeft belachelijke schade, morgen eens zeilen inslaan, alleen de auto heeft een kapotte voorruit dus dat zal wel niet gaan :(

[ Voor 3% gewijzigd door MusicAddict op 23-06-2016 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

MusicAddict schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 23:06:
[...]

Beneden Eindhoven, hebben echt belachelijk grote hagel gehad. Hoop dat iedereen veilig heeft kunnen schuilen want als je die op je kop krijgt..

Echt niet normaal meer, platte dak van de aanbouw zit vol met gaten, wordt gelukkig morgen gemaakt, maar daar hebben we nu niks aan natuurlijk. Alleen zijn overal de dakpannen en ruiten ook gesneuveld, dus langzaamaan begint de rest ook al te klagen. :/

Maar de hele regio heeft belachelijke schade, morgen eens zeilen inslaan, alleen de auto heeft een kapotte voorruit dus dat zal wel niet gaan :(
Pff, kun je inderdaad blij zijn dat je veilig thuis was. Als je aan het rijden bent, en zo'n ding tettert door je voorruit heb je toch ook een hartverzakking. En dit is ook niet de eerste superbui, en waarschijnlijk ook niet de laatste...

De Sales komen morgen wel idd, die zijn toch niet zo spannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:48
Prison Architect is echt een aanrader voor het geld!

Zit zelf nu best wel te twijfelen of ik maar eens Rocket Leauge moet halen. Of RL+Steam Controller voor €45; dan is die Steam Controller eigenlijk wel heel erg goedkoop...

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd1
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Richh schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 23:39:

Zit zelf nu best wel te twijfelen of ik maar eens Rocket Leauge moet halen. Of RL+Steam Controller voor €45; dan is die Steam Controller eigenlijk wel heel erg goedkoop...
Let wel op dat er nog shipping en handling kosten bijkomen (althans dat was zo bij mijn controller toen ik die los bestelde). Die kosten bedroegen toen 9 euro geloof ik.

// edit: dan nog een goede deal natuurlijk :9

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd1 op 23-06-2016 23:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Na nog eens goed in de store rond te hebben gekeken moet ik Valve complimeteren met het feit dat ze zichzelf hebben overtroffen. Na jaren van zeer matige sales is dit verreweg de slechtste sale tot op heden.

Ik weet niet of het komt door veranderde dollar/euro prijzen, of omdat Valve meer winst wil maken, maar praktisch alles is duurder geworden dan voorgaande sales. Daarbij is het ronduit schandalig dat games die 3 jaar terug in de sale waren, destijds goedkoper waren dan dezelfde games in deze sale.

Ik snap dan ook niet waar heel de hype vandaan komt. Het "shut up and take my money" plaatje is al lang niet meer relevant. Wat dat betreft heet het veel weg van de MediaMarkt BTW-vrije dagen. Gewoon de prijs verhogen en op die prijs korting geven.

Nee.... Ik (en velen met mij) zijn er wederom ingetrapt om enigsinds uit te kijken naar de nieuwe sale. Maar ik ben er nu toch wel zeker van dat dit toch echt de laatste keer was dat ik ook maar geringe hoop heb dat er goede deals tussen zitten. Ik zal met goede gevoelens terug kijken naar de eerste sales en de gigantisch goede deals die er toen waren en verder voortaan games (eventueel snel genoeg na release) kopen via de bekende key-sites. Ten eerste heb ik er dan al maanden/jaren plezier van, ten tweede kost het me niet eens zoveel meer en in vele gevallen nog goedkoper ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:48

SomerenV

It's something!

MusicAddict schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 23:06:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/aetxdRv.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/WE2v2yq.jpg

:'( Een en al ellende hier. Ik denk dat zo'n beetje iedereen in heel het dorp (16k inwoners) wel schade heeft. Net m'n pijn maar een beetje verzacht met een mooie deal op Banished :>

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

MazeWing schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 23:53:
Na nog eens goed in de store rond te hebben gekeken moet ik Valve complimeteren met het feit dat ze zichzelf hebben overtroffen. Na jaren van zeer matige sales is dit verreweg de slechtste sale tot op heden.

Ik weet niet of het komt door veranderde dollar/euro prijzen, of omdat Valve meer winst wil maken, maar praktisch alles is duurder geworden dan voorgaande sales. Daarbij is het ronduit schandalig dat games die 3 jaar terug in de sale waren, destijds goedkoper waren dan dezelfde games in deze sale.

Ik snap dan ook niet waar heel de hype vandaan komt. Het "shut up and take my money" plaatje is al lang niet meer relevant. Wat dat betreft heet het veel weg van de MediaMarkt BTW-vrije dagen. Gewoon de prijs verhogen en op die prijs korting geven.

Nee.... Ik (en velen met mij) zijn er wederom ingetrapt om enigsinds uit te kijken naar de nieuwe sale. Maar ik ben er nu toch wel zeker van dat dit toch echt de laatste keer was dat ik ook maar geringe hoop heb dat er goede deals tussen zitten. Ik zal met goede gevoelens terug kijken naar de eerste sales en de gigantisch goede deals die er toen waren en verder voortaan games (eventueel snel genoeg na release) kopen via de bekende key-sites. Ten eerste heb ik er dan al maanden/jaren plezier van, ten tweede kost het me niet eens zoveel meer en in vele gevallen nog goedkoper ook.
Helemaal mee eens, maar goed, Valve heeft jaren groot feest gehouden tijdens sales en eens moest dat blijkbaar ophouden. Als ik eerlijk ben heb ik ook eigenlijk wel zo ongeveer alle games die je normaal wel in een redelijke collectie hebt zitten en zie ik er geen brood in maar iedere keer alles te kopen wat in de sale is. Een game als Skyrim koop je, en dan is het dat, het duurt jaren voordat er weer een TeS game uitkomt.

Nee, dat is echt niet de bedoeling in dit topic, dit gaat over de Steam Summer Sale.

[ Voor 10% gewijzigd door Grotman op 24-06-2016 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:13
MazeWing schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 23:53:

Het is pas de eerste dag hè. Ik heb een 4pack rise of nations gekocht voor +- 10 euro. Prima deal :). Vorig jaar heb ik hem overgeslagen. Volgens mij was hij toen circa 10 euro per stuk (of ik moet de grote discount gemist hebben).

Er lijken nu vooral meer games mee te doen. Ook nieuwere titels die ze dan een flauwe 10% geven. Vroeger had je een beperkter aanbod van games met hogere korting.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Laatst online: 17:25

mrc4nl

Procrastinatie expert

Ik heb mijn eerte 2 deals alweer te pakken, de dlc voor life is strange, en tengami.
ik zat nog te twijfelen over lego jurassic world, en een JRPG titel, maar ik geef liever nu geen grote bedragen uit. idem voor gtaV 40% korting is leuk, maar met goedkope (indie) games kan je ook een heel hoop lol hebben

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Gaan ze zelfde prijzen vasthouden tot het einde? Of hebben we dagelijkse sales?

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

New Yorker schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 02:40:
Gaan ze zelfde prijzen vasthouden tot het einde? Of hebben we dagelijkse sales?
prijzen blijven gelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Dan is het slechtste sale ooit.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:40

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik weet nog dat ik op vakantie was en het een soort sidequest was om via superbrakke camping WiFi dagelijks toch die paar keer de flashsales en votes en dergelijke te kunnen meepakken van zeer mooie sales. Mooie tijden waren dat. Deze sale valt me zowel qua prijzen als qua event dik tegen. :(

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
Ze gaan echt het verlies van de flash/daily sale missen. Maar ja, wat ik al aangaf, het verkoopt toch wel. Fanboys will be fanboys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:33

Meneer iCy

swarma

Ik denk dat ik onderstaande 2 ga aanschaffen maandag:

TRANSFORMERS: Devastation
Prison Architect Standard

Zit te twijfelen of ik Super Meat Boy en FTL voor mijn eigen library ook moet aanschaffen, want ik speel die wel eens via mijn broertjes library (family share)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14:38

KipCurreh

Nightcrawler

Richh schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 23:39:

Ik spreek uit ervaring, die Steam Controller is echt wel aan te raden hoor.. In het begin wel ff wennen, maar na een paar uurtjes wil je niks anders meer :)

En RL is eigenlijk een no-brainer, die game is zo simpel en toch o zo geweldig leuk

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
icy schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 08:38:
Ik denk dat ik onderstaande 2 ga aanschaffen maandag:

TRANSFORMERS: Devastation
Prison Architect Standard

Zit te twijfelen of ik Super Meat Boy en FTL voor mijn eigen library ook moet aanschaffen, want ik speel die wel eens via mijn broertjes library (family share)
FTL FTW >:)

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:33

Meneer iCy

swarma

Of ik doe de transformers niet en haal dus FTL en Super Meatboy voor mijn eigen library ;-)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:28

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Duck game, Wolfenstein en Tabletop Sim.

:D

Schade valt nog mee.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Heb tot nu toe

Stardew , Seasonpass Tomb Raider (nieuweste) en 20XX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeerDitch
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-09 07:55
Aan iedereen die zit te zeiken over de daily/flash sales: Ja het is verschrikkelijk, maar nu weten we het wel!

Als Steam nu weer wel daily/flash deals introduceert en het refund systeem cancelled dan kunnen jullie daar weer over gaan klagen. Toon een echte Hollandse kant van jezelf en klaag over het weer...

Ik zag in m'n wishlist dat niet alle games korting hebben bv. Ori & Blind Forres, Mad Max, No Man's Sky (wat dus inhoud dat niet Valve de korting geeft maar de developers??).
Iemand enig idee of die nog wel korting gaan krijgen? En zo ja, zou dat dan inhouden dat er ook games zijn die hun korting verliezen?

f251a3362191f14872ff368789dd3c1a220782a1c582fbb31fec609763dd2cef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:18

Sagat

Is pappa x2!

Simpel idee. Tijdens de sale geen refunds tot.......na de sale? En dan wel dailies? Maar wsl zal dit legaal moeilijk dicht te timmeren zijn......

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03:47

ResuCigam

BOFH

DeerDitch schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 09:34:
Ik zag in m'n wishlist dat niet alle games korting hebben bv. Ori & Blind Forres, Mad Max, No Man's Sky (wat dus inhoud dat niet Valve de korting geeft maar de developers??).
Iemand enig idee of die nog wel korting gaan krijgen? En zo ja, zou dat dan inhouden dat er ook games zijn die hun korting verliezen?
No Man's Sky is nog niet eens released, het zou een beetje raar zijn als die game nu al in de uitverkoop gaat.

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Even tussendoor:
De Humble Monthly deze maand is voor het einde van de sale.
Dus als je, zoals ik, een abonnement hebt op de Monthly, dan loont het om eerst dat even af te wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeerDitch
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-09 07:55
ResuCigam schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 09:54:
[...]

No Man's Sky is nog niet eens released, het zou een beetje raar zijn als die game nu al in de uitverkoop gaat.
Ja das waar een pre-order in de sale zou wel erg raar zijn voor alle mensen die hem al ge-pre-ordert hebben

f251a3362191f14872ff368789dd3c1a220782a1c582fbb31fec609763dd2cef

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Walhallo
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 05-06-2024
Jammer ik had wel een 50% korting verwacht op de VIVE... Wachten op de wintersale dan maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:12

Angeloonie

Cheeseburger Addict

1e aankopen zijn alweer een feit :P Alles met -75%

Command & Conquer: Tiberium Wars 2,49€
Command & Conquer: Kane's Wrath 2,49€
Tomb Raider Collection 19,99€

Had C&C al als hardcopy, maar voor €5 fijn om in steam te hebben :)
Tomb Raider eigenlijk enkel voor Tomb Raider en niet voor de oude shit, maar voor die €10 kan ik het ook niet laten, en misschien wil mijn vrouw die oude shit nog wel spelen.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Modbreak:Dit is het Steam Summer sale topic jongens, ik blijf het niet zeggen. Reacties over G2A e.d. horen hier gewoon niet thuis. Ontopic nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geo3kant
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-07 18:37
Ook de eerste aankopen gedaan:
Cube destroyer (vanwege de cards, zijn meer waard dan het spel)
Edge
Battleblock theater

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Walhallo schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 10:53:
Jammer ik had wel een 50% korting verwacht op de VIVE... Wachten op de wintersale dan maar..
€450 korting op een hardwareproduct van 2 maanden oud?

Ik denk dat je al blij mag zijn met 10% korting in de wintersale. Ik zou er in ieder geval niet van uitgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Angeloonie schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 10:55:
1e aankopen zijn alweer een feit :P Alles met -75%

Command & Conquer: Tiberium Wars 2,49€
Command & Conquer: Kane's Wrath 2,49€
Tomb Raider Collection 19,99€

Had C&C al als hardcopy, maar voor €5 fijn om in steam te hebben :)
Tomb Raider eigenlijk enkel voor Tomb Raider en niet voor de oude shit, maar voor die €10 kan ik het ook niet laten, en misschien wil mijn vrouw die oude shit nog wel spelen.
aah, C&C! goede :D compleet vergeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ooh, zit te twijfelen, Assetto Corsa of Project Cars. Jammer dat er geen dailies meer zijn met extra korting, maar aan de andere kant is vrijwel alles uit mijn wishlist meteen voor leuke prijsjes te krijgen. Maargoed, we blijven Hollanders natuurlijk.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 11:32
Ik zit nog in twijfel over Submerged. Goeie korting, dat wel...

[ Voor 39% gewijzigd door Cybergamer op 24-06-2016 16:13 ]

cybergamers.nl

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over de Steam Summer Sale en dus niet over G2A of soortgelijke sites. Discussies over het verkopen van al dan niet illegale keys horen hier niet thuis en worden verwijderd.