Beter koop je die op Origin, heb je vaak voor 10 of 12,50 de complete C&C franchise
Zo, de eerste centen zijn uitgegeven. Onder andere 'Monkey Island: Special Edition Bundle' gekocht voor €3,74.
Zijn de remastered edities van Monkey Island 1 en 2. De remastered versie van Day of the Tentacle is me met €8,99 nog te duur helaas.
Zijn de remastered edities van Monkey Island 1 en 2. De remastered versie van Day of the Tentacle is me met €8,99 nog te duur helaas.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Na de traagheid gisteren vandaag maar eens gekeken. Alle games die ik wil hebben zijn gewoon niet in de aanbieding
- Factorino
- Total war: Warhammer
- Ori
Doom is trouwens wel scherp geprijsd, maar dat trekt mijn pc toch niet
- Factorino
- Total war: Warhammer
- Ori
Doom is trouwens wel scherp geprijsd, maar dat trekt mijn pc toch niet
Bij Origin heb je de complete bundel met 17 games voor 7.5 euro. Maar als je Steam vooral gebruikt snap ik dat je dat liever op die account hebtAngeloonie schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 10:55:
1e aankopen zijn alweer een feitAlles met -75%
Command & Conquer: Tiberium Wars 2,49€
Command & Conquer: Kane's Wrath 2,49€
Tomb Raider Collection 19,99€
Had C&C al als hardcopy, maar voor €5 fijn om in steam te hebben
Tomb Raider eigenlijk enkel voor Tomb Raider en niet voor de oude shit, maar voor die €10 kan ik het ook niet laten, en misschien wil mijn vrouw die oude shit nog wel spelen.
[ Voor 6% gewijzigd door Smeldor op 24-06-2016 13:55 ]
Jep ik heb Crysis 3 en Mass effect 3 ook meegenomen voor nog geen 10 euro.Webgnome schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 14:07:
Zie dat Crysis ook in de aanbieding is. Dat is nog wel een leuke . Jammer alleen dat Crysis 3 dan weer niet via steam te krijgen is. Hierdoor is de deal op Origin een stuk beter. Alle delen + uitbreiding voor maar 19 euro
Maar goed ik zal stoppen over Origin aangezien dit het Steam topic is
Ik heb beide, in AC meer dan 110 uur in zitten. Ik denk PC max 6 uur.Magic schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 13:17:
Ooh, zit te twijfelen, Assetto Corsa of Project Cars.
Wat ik een pre vindt voor AC zijn de mods.
Napalm Racing Team Holland - @ STEAM aka NRTH
Van mij hoeft het niet, ik zit al tijden te denken over mass effect bijvoorbeeld, en baal ervan dat ik dan bij steam niet de hele serie heb, was me er niet van bewust dat er bij origin ook iets van een sale aan de gang was, dus ben blij dat ik nu getipt ben om is te gaan kijken!Smeldor schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 14:08:
[...]
Jep ik heb Crysis 3 en Mass effect 3 ook meegenomen voor nog geen 10 euro.
10 second ninja DONE
Een kleine verwijzing naar Origin/uPlay/GMG mag best wel hoor, mits het inderdaad niet de boventoon krijgt.Smeldor schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 14:08:
[...]
Jep ik heb Crysis 3 en Mass effect 3 ook meegenomen voor nog geen 10 euro.
Keyshops ed. niet!
Je kunt games die je via Origin hebt wel starten vanuit Steam volgens mij. Althans dat lijkt google mij te vertellen. Als je dan de origin client zo insteld dat deze ook echt afsluit als je de game afsluit heb je niet het probleem dat steam denkt dat je nog aan het gamen bent.Sagat schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 14:33:
[...]
Van mij hoeft het niet, ik zit al tijden te denken over mass effect bijvoorbeeld, en baal ervan dat ik dan bij steam niet de hele serie heb, was me er niet van bewust dat er bij origin ook iets van een sale aan de gang was, dus ben blij dat ik nu getipt ben om is te gaan kijken!
vanavond maar even proberen.
Oh ik vind het zelf ook niet erg om origin te starten hoor, ben niet een die hard steam user. Wel handig als het zo kan, voor bvb steam link.
10 second ninja DONE
AC als je online wilt gaan spelen en PC voor de betere singleplayer ervaring. Zelf vind ik AC absoluut de betere racegame, maar niet echt onder de indruk van de career.Magic schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 13:17:
Ooh, zit te twijfelen, Assetto Corsa of Project Cars. Jammer dat er geen dailies meer zijn met extra korting, maar aan de andere kant is vrijwel alles uit mijn wishlist meteen voor leuke prijsjes te krijgen. Maargoed, we blijven Hollanders natuurlijk.
Check dan ook even 8-bit armies. Precies die gameplay, maar dan zonder de beruchte tussenfilmpjes (helaas).
[ Voor 20% gewijzigd door Beakzz op 24-06-2016 15:05 ]
oops
[ Voor 94% gewijzigd door Beakzz op 24-06-2016 15:04 ]
TIP
Wie tijdens de sale door de lijst met een grote hoeveelheid games heen bladert, heeft ongetwijfeld wel de volgende error gezien;Maak je geen zorgen! Je hoeft niet opnieuw te beginnen met zoeken.No results were returned for that query.
- Minimaliseer Steam naar de systemtray (rechtsboven op het kruisje klikken).
- Wacht een seconde of twee (om zeker te zijn) en open Steam weer.
- Nu ben je terug in je Library.
- Klik op Store en je bent terug op de pagina waar je was gebleven met browsen.
Eventueel herhalen als de error zich blijft voordoen.
Uiteraard werkt dit alleen als je de store bezoekt in Steam zelf, niet via een browser
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Beakzz schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 15:03:
[...]
AC als je online wilt gaan spelen en PC voor de betere singleplayer ervaring. Zelf vind ik AC absoluut de betere racegame, maar niet echt onder de indruk van de career.
[...]
Check dan ook even 8-bit armies. Precies die gameplay, maar dan zonder de beruchte tussenfilmpjes (helaas).

Je kunt wel zien waar Petroglyph hun roots heeft..

Maar wel nog veel simpeler dan de originele C&C qua opzet (weinig units e.d.)Beakzz schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 15:03:
[...]
Staat wel op mijn verlanglijst, wacht tot een mooie -50% oid
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Van Factorio hebben de ontwikkelaars al aangegeven dat ze niet van plan zijn om mee te doen aan kortingsacties (staat als het goed is ook in de beschrijving van het spel op Steam). Als je dat spel wil hebben, dan heeft het dus weinig zin om te wachten op een sale.grote_oever schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 13:54:
Na de traagheid gisteren vandaag maar eens gekeken. Alle games die ik wil hebben zijn gewoon niet in de aanbieding![]()
- Factorino
[...]
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Ik vind het steam summer sale erg gehyped. Zijn de games ook echt veel goedkoper? De meeste keys staan al sinds de winter sale, of de summer sale 2015 voor net zo duur op kinguin.. en dan het gehele jaar door nog wel.
Flauwekul, sommige games zijn echt wel goedkoper op Steam nu tijdens de sale. En who cares wat jij er van vind? Er zijn mensen die niet willen kopen op 3rd party keysites, en daar is dit topic ook helemaal niet voor bedoeld! Lees de topic warning trouwens even voordat je wat post.Rule schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 15:35:
Ik vind het steam summer sale erg gehyped. Zijn de games ook echt veel goedkoper? De meeste keys staan al sinds de winter sale, of de summer sale 2015 voor net zo duur op kinguin.. en dan het gehele jaar door nog wel.
Net Submerged gekocht. Echt een leuke aanbieding IMHO.
[ Voor 4% gewijzigd door Cybergamer op 24-06-2016 15:46 ]
Eerste 2 games van de sale zijn binnen:
Assassin's Creed 2 Deluxe Edition
Crookz - The Big Heist
Niet dat ik er tijd voor heb want ik ben net begonnen met the division
Assassin's Creed 2 Deluxe Edition
Crookz - The Big Heist
Niet dat ik er tijd voor heb want ik ben net begonnen met the division
Zal me maar gedragen zoals el Jay om vroeg
[ Voor 129% gewijzigd door Meneer iCy op 24-06-2016 16:09 ]
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Lijstje met aankopen graag bewaren tot na de sale (zie TS).
Wijs elkaar
Wijs elkaar
Zie TS, beetje jammer als dit topic enkel verzand in haten op de sale (ook ongewenst zie TS) en aankooplijstjes. Daarom is het al jaren policy (sinds 2014) policy om dit niet te doen.Poedelini schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 15:51:
[...]
Waarom? Dat vind ik juist zo leuk om te lezen.
[ Voor 75% gewijzigd door eL_Jay op 24-06-2016 15:54 ]
Waarom? Dat vind ik juist zo leuk om te lezen.eL_Jay schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 15:50:
Lijstje met aankopen graag bewaren tot na de sale (zie TS)
Maar wat is het nut van topic dan? Gewoon zeggen wat er in de aanbieding is (of wat je wil hebben), want dat is dan toch net zo raar eigenlijkeL_Jay schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 15:50:
Wijs elkaar
[...]
Zie TS, beetje jammer als dit topic enkel verzand in haten op de sale (ook ongewenst zie TS) en aankooplijstjes. Daarom is het al jaren policy (sinds 2014) policy om dit niet te doen.
Inderdaad, als dat niet mag dan gaat het nut van dit topic mij volledig voorbij.WeAreLegion schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 15:56:
[...]
Maar wat is het nut van topic dan? Gewoon zeggen wat er in de aanbieding is (of wat je wil hebben), want dat is dan toch net zo raar eigenlijkmaar goed zal het niet meer posten dan.
Ik inderdaad ook. Leuk om die lijstjes door te nemen en zo nieuwe interessante games te ontdekkenPoedelini schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 15:51:
[...]
Er valt niet veel te bespreken als je je aankopen niet kwijt kunt, of kunt vergelijken met andere resellers. Ik ben inderdaad ook benieuwd naar wat andere mensen kopen. Er is nu zoveel in één keer te koop.. geen idee waar ik anders moet beginnenPoedelini schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 15:57:
[...]
Inderdaad, als dat niet mag dan gaat het nut van dit topic mij volledig voorbij.
Napalm schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 14:24:
[...]
Ik heb beide, in AC meer dan 110 uur in zitten. Ik denk PC max 6 uur.
Wat ik een pre vindt voor AC zijn de mods.
Dat is precies waar ik een beetje tussenzit, voornamelijk zal ik single-player willen spelen, career maakt mij wat minder uit, voornamelijk gewoon een paar uurtjes met wat vrienden rondjes rijden en millisecondes schaven. Ik neig inderdaad naar AC voor de mods. uiteindelijk zal het er wel op neerkomen dat ik AC met de 3 dreampacks koop, en de basisversie van PCBeakzz schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 15:03:
[...]
AC als je online wilt gaan spelen en PC voor de betere singleplayer ervaring. Zelf vind ik AC absoluut de betere racegame, maar niet echt onder de indruk van de career.
[...]
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Ik vind de DL snelheid van Steam tijdens de sale erg laag in Nederland. Ik kreeg maar ca. 8MB/s. Heb hem ff op Düsseldorf gezet en krijg weer 15MB/s. Anderen hier ook trage snelheid van de Nederlandse Steam server?
[ Voor 3% gewijzigd door TNJ op 24-06-2016 16:04 ]
De fun met de sales is er een beetje uit: geregeld is er wel een sale en de flash deals hebben plaats moeten maken voor de refunds. An sich heb ik daar geen problemen mee, want nu hoef je niet tot op de laatste dag van de uitverkoop te wachten op het kopen van een spel. Nu is er op dag 1 duidelijk hoeveel korting op een game wordt gegeven en kan je gedurende de sale nieuwe spellen ontdekken en tegen een sterk gereduceerd tarief uitproberen. Je kan immers een refund aanvragen als een spel uiteindelijk niet bevalt.
Niet te vergeten dat Steam al bijna 13 jaar bestaat. De meeste gebruikers hebben al een aardige games library opgebouwd. Als je een spel zo graag wilt hebben dan heb je die meestal al aangeschaft, waardoor een sale niet meer zo boeiend is. Ik gebruik de sale om veelal dlc's te kopen en om spellen aan te schaffen die ik te duur vind bij introductie.
Tot nu toe heb ik mij aardig weten in te houden:
Niet te vergeten dat Steam al bijna 13 jaar bestaat. De meeste gebruikers hebben al een aardige games library opgebouwd. Als je een spel zo graag wilt hebben dan heb je die meestal al aangeschaft, waardoor een sale niet meer zo boeiend is. Ik gebruik de sale om veelal dlc's te kopen en om spellen aan te schaffen die ik te duur vind bij introductie.
Tot nu toe heb ik mij aardig weten in te houden:
- Rocket League - op aanraden van enkele vrienden en ik moet zeggen dat ik het wel lachen vind. Voor die 12 euro wat het kost, goeie deal
- Planetary Annihilation Upgrade to Titans - hoewel ik PA al heb maar nog nooit heb gespeeld, wordt Titans blijkbaar beter gewaardeerd. Het is lang geleden dat ik nieuwe RTS heb gespeeld, dus ik ben benieuwd.
- GTA V & Great White Shark Cash Card - GTA V staat al lange tijd op mijn verlanglijst, maar de prijs vond ik nog steeds te hoog. Met een korting van 40% vind ik de prijs acceptabel. Ik heb er ook maar een cash card bijgekocht. Dat was maar een paar euro extra: al heb ik geen flauw idee wat je er zoal mee in-game kan kopen
Ja, gewoon aan houden. Dit is zelfbescherming, want hierdoor wordt mijn wishlist te veel gevuld en wellicht schaf ik nog meer aan.Poedelini schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 15:51:
[...]
Ik ben wel weer klaar voor deze sale, heb deze maand 100 euro aan software/diensten uitgegeven (niet alleen steam)
schade:
This war of mine
Nihilumbra
Tengami
Life is strange episodes 2-5
Hou ik nog wel geld over voor andere leuke dingen. En leuke games voor de volgende sale
schade:
This war of mine
Nihilumbra
Tengami
Life is strange episodes 2-5
Hou ik nog wel geld over voor andere leuke dingen. En leuke games voor de volgende sale
ora et labora
Mmm even rondgekeken, ´k zag Saints Row IV, heb me erg vermaakt met 3 dus ik kon ´m niet `laten liggen`.
Galaxy Gio > Galaxy S Plus > Nexus 5 > Galaxy S7 Edge > iPhone Xs Max + Apple Watch Series 4 > iPhone 14 Pro
Wilde eigenlijk niks kopen deze sale. Nog genoeg te spelen. Zit net op het werk even te scrollen en dan toch maar een paar games aangeschaft die al op mijn lijstje stonden:
- Windward
- This War of Mine
- Invisible, Inc.
Zit nog te kijken naar Valiant Hearts: The Great War en Duck Game.
- Windward
- This War of Mine
- Invisible, Inc.
Ik zit te twijfelen tussen;
Alan Wake
Defense Grid 2
Fable Anniversary
Mini Ninja's
Alan Wake
Defense Grid 2
Fable Anniversary
Mini Ninja's
Far Cry 4 voor 15 euro klinkt niet slecht. Even kijken of ik hem nu ga kopen of later.
Alan Wake kan ik zelf heel erg aanrader. Heb genoten om al die games te spelen.Poedelini schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 16:31:
Alan Wake
Defense Grid 2
Fable Anniversary
Mini Ninja's
[ Voor 62% gewijzigd door Mitchell op 24-06-2016 16:35 ]
Signature
Voor wie op zoek is naar goede deals, maar geen specifieke games in gedachten heeft is SteamDB momenteel heel handig: Je kan zoeken op een combinatie van rating en korting.
https://steamdb.info/sale...discount=80&min_rating=90
https://steamdb.info/sale...discount=80&min_rating=90
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ja het verhaal spreekt me erg aan. Waarschijnlijk word dat het sowieso.Mitch377 schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 16:34:
Far Cry 4 voor 15 euro klinkt niet slecht. Even kijken of ik hem nu ga kopen of later.
[...]
Alan Wake kan ik zelf heel erg aanrader. Heb genoten om al die games te spelen.
En lekker goedkoop! Veel plezier.Webgnome schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 16:37:
[...]
thanks voor het noemen hiervan. Ik heb Fable altijd al willen spelen omdat het zo'n gaaf spel schijnt te zijn. Nooit gedaan omdat ik geen console wil/heb. Nu eindelijk toch in mijn bezit!
[ Voor 32% gewijzigd door Poedelini op 24-06-2016 16:38 ]
thanks voor het noemen hiervan. Ik heb Fable altijd al willen spelen omdat het zo'n gaaf spel schijnt te zijn. Nooit gedaan omdat ik geen console wil/heb. Nu eindelijk toch in mijn bezit!Poedelini schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 16:31:
Alan Wake
Defense Grid 2
Fable Anniversary
Mini Ninja's
Zeker doen!Poedelini schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 16:37:
[...]
Ja het verhaal spreekt me erg aan. Waarschijnlijk word dat het sowieso.
Als er mensen zijn die nog nooit POSTAL hebben gespeeld, dan moet je POSTAL en POSTAL 2 echt halen tijdens de sale. Het is een heerlijk fucked up game.
Signature
Op dit moment heb ik het volgende in m'n mandje liggen:
- F1 2015 voor 19,99 (vrij duur)
- Assetto Corsa + Dream Packs voor 32,99 (redelijk)
- NBA 2K16 voor 9,99 (redelijk)
Denk er nog even een paar dagen over na.
Ik Civ V complete en de Microsoft RTS pack. (met AoE II, III, Age of Mythology en Rise of Nations)JPtjeeNL schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 17:28:
Op dit moment heb ik het volgende in m'n mandje liggen:
Maar twijfel ook nog...
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Civ is altijd goed, geweldige serie, ik hoop stiekem dat deel VI ook in de aanbieding komt (al moet ie nog uitkomen).On_E schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 17:34:
[...]
Ik Civ V complete en de Microsoft RTS pack. (met AoE II, III, Age of Mythology en Rise of Nations)
Maar twijfel ook nog...
Beyond Earth viel me tegen, dus ik heb zeker geen zin volle mep voor VI te betalen.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Klopt, ik heb de base game al lang maar nooit die expansions gekocht en het schijnt dat die eigenlijk onmisbaar zijn. (base Civ V werd ook snel saai vond ik)rockhopper schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 17:36:
[...]
Civ is altijd goed, geweldige serie, ik hoop stiekem dat deel VI ook in de aanbieding komt (al moet ie nog uitkomen).
Beyond Earth viel me tegen, dus ik heb zeker geen zin volle mep voor VI te betalen.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Just Cause 3 + Rise of the Tomb Raider Bundle samen voor 43.11Euro
Twijfel nog, aangezien allebei de spellen veel negatieve recensies hebben mbt bugs (Gameworks bende) en dure DLC.
Twijfel nog, aangezien allebei de spellen veel negatieve recensies hebben mbt bugs (Gameworks bende) en dure DLC.
[ Voor 5% gewijzigd door enchion op 24-06-2016 18:13 ]
How do you save a random generator ?
Dat slaat helemaal nergens op met deze sale. Het einde van de sale is voor veel mensen gisteren al geweest aangezien alle games nu toch dezelfde prijs behouden. Als ik een bepaalde game in meerdere lijstjes zie is dat voor mij een teken om de game eens te gaan bekijken.eL_Jay schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 15:50:
En als er niet gehaat mag worden op de sale, over keysites gepraat mag worden en dan ook nog niet over de aankopen dan zijn we toch klaar hier?
nog niks gezien tot zo ver
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
^^ dat, plus dat die lijstjes mij helpen om titels te (her)ontdekken die mij in eerste instantie ontschoten waren.Beakzz schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 18:20:
[...]
Dat slaat helemaal nergens op met deze sale. Het einde van de sale is voor veel mensen gisteren al geweest aangezien alle games nu toch dezelfde prijs behouden. Als ik een bepaalde game in meerdere lijstjes zie is dat voor mij een teken om de game eens te gaan bekijken.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Onmisbaar is ook weer een beetje te sterk, maar de game wordt er zeker beter door met de expansions. Ik denk dat ik met VI de base koop en dan xx-maanden later de complete, want de tussentijdse releases zijn aardig aan de prijs met maar weinig meerwaarde. Ik zag trouwens net dat de release van VI pas eind oktober is, dus ik denk dat er wel geen korting voor zal komen zo ver van te voren.On_E schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 17:48:
[...]
Klopt, ik heb de base game al lang maar nooit die expansions gekocht en het schijnt dat die eigenlijk onmisbaar zijn. (base Civ V werd ook snel saai vond ik)
Wat betreft de lijstjes, laat maar komen. Ik twijfel zelf nog over
- Gauntlet
- Transistor
- Half minute hero (I & II)
- Misschien een Final Fantasy game
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Maar, zijn er nu ook weer Daily sales, of niet? Kan het er niet echt uithalen.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Zo op het eerste gezicht niet. Maar ik maak dagelijks een screen dump van de website, dus dat kunnen we later vergelijken.Yorinn schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 20:02:
Maar, zijn er nu ook weer Daily sales, of niet? Kan het er niet echt uithalen.
[ Voor 17% gewijzigd door Cybergamer op 24-06-2016 22:50 ]
Windward zit alweer in de refund procedure. Kan goed leuk zijn voor sommigen, maar 't is naar mijn idee nogal saai. Lijkt allemaal te veel op elkaar en de besturing is nogal meh. Jammer, idee is heel erg leuk.JanW schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 16:29:
Wilde eigenlijk niks kopen deze sale. Nog genoeg te spelen. Zit net op het werk even te scrollen en dan toch maar een paar games aangeschaft die al op mijn lijstje stonden:
- Windward
- This War of Mine
- Invisible, Inc.
Inviseble, Inc. is dan weer wel een leuke game, en ook This War of Mine heb ik geen twijfels over
De regel van het niet bespreken van G2A- en andere keysites komt van mij na het zien van meerdere topicreports daarover. Er was een verhitte discussie gaande over het al dan niet illegaal handelen van die sites en dat stoorde een groot aantal users. Dit is daar ook simpelweg het topic niet voor. Als iemand een game in deze sale ziet die goedkoper elders te krijgen is, mag dat van mij best vermeld worden. Het risico is alleen dat die discussie weer oplaait en dat is zeker niet de bedoeling en zal gemod worden.Beakzz schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 18:20:
[...]
Dat slaat helemaal nergens op met deze sale. Het einde van de sale is voor veel mensen gisteren al geweest aangezien alle games nu toch dezelfde prijs behouden. Als ik een bepaalde game in meerdere lijstjes zie is dat voor mij een teken om de game eens te gaan bekijken.
En als er niet gehaat mag worden op de sale, over keysites gepraat mag worden en dan ook nog niet over de aankopen dan zijn we toch klaar hier?
Dat van het niet melden van lijstjes komt denk ik van oudere topics toen de sale nog wat populairder was en het topic onderstroomde met lijstjes. Ik heb eigenlijk geen idee. Daar zie ik persoonlijk geen probleem in, zeker niet gezien de lauwe reacties op de sale.
Dit topic loopt erg hard zeg.... Kan me niet herinneren dat een steam "sale" topic zo weinig reacties had na ruim 24 uur.
Toch vreemd allemaal! Het is namelijk zo'n goede sale.....
Voor de grap vanmiddag eens een aantal games vergeleken met steam prijzen uit het verleden. Praktisch elk spel dat ik vergeleek was in het verleden goedkoper (en in sommige gevallen ruim 50% goedkoper) geweest dan tijdens deze sale. Zelf sales die afgelopen winter ook in de aanbieding waren, waren destijds goedkoper.
Een goed voorbeeld zijn zo'n beetje alle Bethesda games.
Toch vreemd allemaal! Het is namelijk zo'n goede sale.....

Voor de grap vanmiddag eens een aantal games vergeleken met steam prijzen uit het verleden. Praktisch elk spel dat ik vergeleek was in het verleden goedkoper (en in sommige gevallen ruim 50% goedkoper) geweest dan tijdens deze sale. Zelf sales die afgelopen winter ook in de aanbieding waren, waren destijds goedkoper.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Ik dacht dat ik Skyrim heb gekocht voor 2.99 ergens in Winter Sale. Nu staat hij voor 7.49.
Heel veel games zijn 50% of 75% in de aanbieding, niet meer. Vorige summer sales waren er echter met de daily deals en flash sales vaak aanbiedingen tot de 90%, helaas zie ik die nu niet meer.MazeWing schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 22:17:
Dit topic loopt erg hard zeg.... Kan me niet herinneren dat een steam "sale" topic zo weinig reacties had na ruim 24 uur.
Toch vreemd allemaal! Het is namelijk zo'n goede sale.....![]()
Ja vind je het gek dat het hier niet storm loopt. Ik lees alleen maar gezeur. In plaats van dat we elkaar wegwijs maken in de volgens Steam ruim 12.800 aanbiedingen (ik heb ze niet geteld
) lees ik alleen maar 'ik heb niks gevonden', 'ik ga wel naar G2A', 'wintersale had hogere kortingen' etc
Het gaat er om of je een spel het geld waard vindt. Bij veel games zet 50% of 70% korting weinig zoden aan de dijk hoor. Dat zit deels tussen de oren. Oke tenzij je voor €1700 op je verlanglijstje hebt staan las ik hier op het begin.
Dus om het goede voorbeeld te geven: ik heb alvast Banished en American Truck Simulator gekocht en ik overweeg dankzij jullie nog Rust en wat oude klassiekers zoals Command & Conquer, Crysis, en.....toen ging de discussie al weer over andere onderwerpen.
Ik speur weer even verder in het achterhoofd houdende dat er in de PSN store nog een mogelijke flash sale komt zeer binnenkort dus dat wordt euro's spreiden
Het gaat er om of je een spel het geld waard vindt. Bij veel games zet 50% of 70% korting weinig zoden aan de dijk hoor. Dat zit deels tussen de oren. Oke tenzij je voor €1700 op je verlanglijstje hebt staan las ik hier op het begin.
Dus om het goede voorbeeld te geven: ik heb alvast Banished en American Truck Simulator gekocht en ik overweeg dankzij jullie nog Rust en wat oude klassiekers zoals Command & Conquer, Crysis, en.....toen ging de discussie al weer over andere onderwerpen.
Ik speur weer even verder in het achterhoofd houdende dat er in de PSN store nog een mogelijke flash sale komt zeer binnenkort dus dat wordt euro's spreiden
Noemde het enkel als voorbeeld in mijn verhaal, want zit er zelf ook niet op te wachten dat alles wordt vergeleken met die keysitesGrotman schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 20:44:
[...]
De regel van het niet bespreken van G2A- en andere keysites komt van mij na het zien van meerdere topicreports daarover. Er was een verhitte discussie gaande over het al dan niet illegaal handelen van die sites en dat stoorde een groot aantal users. Dit is daar ook simpelweg het topic niet voor. Als iemand een game in deze sale ziet die goedkoper elders te krijgen is, mag dat van mij best vermeld worden. Het risico is alleen dat die discussie weer oplaait en dat is zeker niet de bedoeling en zal gemod worden.
Waarschijnlijk zijn de laatste 2 sales ook tegengevallen voor Valve zelf en hopen ze nu met kleinere kortingen meer winst te makenMazeWing schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 22:17:
Eigenlijk vind ik het wel goed zo. Kan nog wat nieuwere games kopen met een leuk korting en veel games die ik jaren geleden in de sale heb gekocht zijn nu duurder. Dan volet het toch minder zuur aangezien ik het merendeel nooit gespeeld heb
[ Voor 36% gewijzigd door Beakzz op 25-06-2016 00:11 ]
Beter kijken, er zijn zat games die 85%+ in de aanbieding zijn. Toegegeven, het zijn geen AAA titels, maar ze zijn er wel.markdm schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 23:24:
[...]
Heel veel games zijn 50% of 75% in de aanbieding, niet meer. Vorige summer sales waren er echter met de daily deals en flash sales vaak aanbiedingen tot de 90%, helaas zie ik die nu niet meer.
https://steamdb.info/sales/
Er wordt hier geimpliceerd dat de kortingen niet meer veranderen. Is dat ergens bevestigd?
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Ik bedoel gewoon de games die me aanspreken, op de voorpagina, op mijn verlanglijst etc. Vorige sales had ik de helft gekocht met 90% korting, nu denk ik dat het alleen maar 75% wordt.Cybergamer schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 00:06:
[...]
Beter kijken, er zijn zat games die 85%+ in de aanbieding zijn. Toegegeven, het zijn geen AAA titels, maar ze zijn er wel.
https://steamdb.info/sales/
Deze bundel is wel "opvallend" :)
Prijs van individuele producten: 26,86€
Jouw prijs: 64,99€
... euh bedankt maar koop het wel los
Prijs van individuele producten: 26,86€
Jouw prijs: 64,99€
... euh bedankt maar koop het wel los
Persoonlijk ben ik al blij met een korting van 75%markdm schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 00:17:
[...]
Ik bedoel gewoon de games die me aanspreken, op de voorpagina, op mijn verlanglijst etc. Vorige sales had ik de helft gekocht met 90% korting, nu denk ik dat het alleen maar 75% wordt.
Maar moet wel toegeven dat ik de prijzen op andere sites ook in de gaten hou. Maar soms zit er wel een juweeltje tussen die ik dan gewoon koop omdat die niet elders te krijgen was voor die prijs.
Gewoon zoeken en overwegen, dat hoort erbij en ik vind het eigenlijk een spel op zichzelf
[ Voor 7% gewijzigd door Cybergamer op 25-06-2016 00:31 ]
Transformers: Devastation (-75%), Shadowrun Tokyo (-65%), en Divine Divinity (standaard prijs -50%). En daar blijft het bij voor mij.
Twijfelde nog over Witcher 3, maar ik moet eerst maar eens deeltje 2 uitspelen.
Twijfelde nog over Witcher 3, maar ik moet eerst maar eens deeltje 2 uitspelen.
Ik heb toch maar een redelijke impulsaankoop gedaan, namelijk Stardew Valley (97% rating op Steam). Ik heb nu 116 minuten in de game zitten (dit vanwege de 2 uur refund limiet) en weet niet wat ik ervan moet denken. Het idee is leuk en het spreekt me wel aan, alleen weet ik niet of ik hier voor bijna 12 euro plezier uit kan halen. Zo heb ik laatst Wolfenstein: The new order voor een euro of 4 bij G2A gehaald, toch ruim 20 uur plezier van gehad.
Ik heb ~80 ongespeelde games, waarvan er 10 eigenlijk "interessant" genoemd mogen worden (Far Cry 3, Tropico 5, Saints Row 3&4, Space Engineers, Tomb Raider enz. enz. enz.). Ik heb gewoon geen zin om ze te spelen, ben niet binnen 2-3 uur hooked en laat ze vervolgens liggen. Nu Steam die nieuwe functie heeft ben ik eigenlijk gekke Henkie als ik er geen gebruik van maak. Wat zouden jullie doen?
Ik heb ~80 ongespeelde games, waarvan er 10 eigenlijk "interessant" genoemd mogen worden (Far Cry 3, Tropico 5, Saints Row 3&4, Space Engineers, Tomb Raider enz. enz. enz.). Ik heb gewoon geen zin om ze te spelen, ben niet binnen 2-3 uur hooked en laat ze vervolgens liggen. Nu Steam die nieuwe functie heeft ben ik eigenlijk gekke Henkie als ik er geen gebruik van maak. Wat zouden jullie doen?
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Zoals?MazeWing schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 22:17:
Ik browse steam met de Enhanced Steam addon, die me niet alleen vertelt waar een spel goedkoper te krijgen is, maar ook wat de goedkoopste prijs is die ooit gezien werd voor een spel. Zo goed als alle spellen in mijn wishlist die nu in sale staan zijn nog nooit goedkoper geweest.
Dat er eens een uitzondering tussenzit wil ik best geloven, maar "praktisch elk spel"? Goedkoper tijdens de wintersale? Bullshit. Vertel me maar welke spellen je deze middag juist vergeleken hebt,
Ik ben van mening dat degenen die klagen geen flauw besef hebben hoe de prijzen zich verhouden.
[ Voor 13% gewijzigd door boe2 op 25-06-2016 01:34 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Heb even geen zin om er nu verder in te duiken, maar degene die mij zijn opgevallen tot nu toe.boe2 schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 01:28:
[...]
Zoals?
Ik browse steam met de Enhanced Steam addon, die me niet alleen vertelt waar een spel goedkoper te krijgen is, maar ook wat de goedkoopste prijs is die ooit gezien werd voor een spel. Zo goed als alle spellen in mijn wishlist die nu in sale staan zijn nog nooit goedkoper geweest.
Dat er eens een uitzondering tussenzit wil ik best geloven, maar "praktisch elk spel"? Goedkoper tijdens de wintersale? Bullshit. Vertel me maar welke spellen je deze middag juist vergeleken hebt,
Ik ben van mening dat degenen die klagen geen flauw besef hebben hoe de prijzen zich verhouden.
Skyrim
Fallout New Vegas Ultimate Edition
Banished
Allemaal gecheckt op Enhanced dus ik denk dat het er simpelweg aan ligt welke games je op je wishlist hebt staan.
Tot zover toe is mijn schade The Escapists + DLCs. Op zich wel geinig maar het spel is meer fast-paced dan ik had verwacht. Is misschien even wennen. Misschien omdat ik niet weet wat waar ligt in de gevangenissen en moet ik het gewoon een paar keer spelen om er vertrouwd mee te zijn.
Iemand gaf me This War of Mine, dat ik zelf bijna had gekocht. Mooi maar wel erg droevig spel.
Verder denk ik later nog Invisible Inc + DLC te kopen, heb eens een free weekend daarvan gespeeld en ik vond het een heel leuke speelstijl. Dan nog even Space Pilgrim Saga en dan is dat het wel denk ik qua spellen voor dit sale. Ik ga namelijk Rimworld instabuyen zodra het gereleased wordt (na de sale).
En ik wil de Steam Link+Controller kopen. De hardware is nu eindelijk mooi afgeprijsd.
Iemand gaf me This War of Mine, dat ik zelf bijna had gekocht. Mooi maar wel erg droevig spel.
Verder denk ik later nog Invisible Inc + DLC te kopen, heb eens een free weekend daarvan gespeeld en ik vond het een heel leuke speelstijl. Dan nog even Space Pilgrim Saga en dan is dat het wel denk ik qua spellen voor dit sale. Ik ga namelijk Rimworld instabuyen zodra het gereleased wordt (na de sale).
En ik wil de Steam Link+Controller kopen. De hardware is nu eindelijk mooi afgeprijsd.
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Moet toch zeggen dat ik dit keer meer aankoop dan ik eigenlijk zou willen 
Mijn lijst tot nu toe:
Mijn lijst tot nu toe:
- Mass Effect 1
- Mass Effect 2
- Farcry 4
- Sniper elite trilogy
- Fable HD
- Alan Wake
- Limbo
Heb je die echt gekocht? Die was namelijk gratis van de week (op steam)
Dat was wel zeer kort dat ie gratis was volgens mij. Ik kwam er pas naderhand achter. Ik had hem gelukkig al eens op de PS4 gespeeld.icy schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 09:24:
[...]
Heb je die echt gekocht? Die was namelijk gratis van de week (op steam)
Er komen blijkbaar nog wel nieuwe kortingen bij. Serious sam 2 is sinds vandaag ook 90% korting.
Dus klopt niet wat hier gezegd werd dat wat er donderdag was dat dat het was qua korting
Dus klopt niet wat hier gezegd werd dat wat er donderdag was dat dat het was qua korting
Ja die was 1 dag gratis, ik dacht de 22ste of de 23ste van juniSteen447 schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 09:44:
[...]
Dat was wel zeer kort dat ie gratis was volgens mij. Ik kwam er pas naderhand achter. Ik had hem gelukkig al eens op de PS4 gespeeld.
Bethesda is smerige truukjes aan het toepassen. Skyrim is een nieuwe entry in de store geworden, heet nu de enhanced edition en kost ineens een smak geld meer. Paar sales terug was Skyrim nog voor €5 te koop. Zelfde trucje flikken ze ook bij Fallout New Vegas nu.Beakzz schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 04:33:
[...]
Heb even geen zin om er nu verder in te duiken, maar degene die mij zijn opgevallen tot nu toe.
Skyrim
Fallout New Vegas Ultimate Edition
Banished
Allemaal gecheckt op Enhanced dus ik denk dat het er simpelweg aan ligt welke games je op je wishlist hebt staan.
Is het nu niet dat je the legendary edition standaard koopt ipv apart?JanW schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 10:48:
[...]
Bethesda is smerige truukjes aan het toepassen. Skyrim is een nieuwe entry in de store geworden, heet nu de enhanced edition en kost ineens een smak geld meer. Paar sales terug was Skyrim nog voor €5 te koop. Zelfde trucje flikken ze ook bij Fallout New Vegas nu.
Ik zie overigens als je die hebt dat je dan gratis mag upgraden naar de special edition als die 28 oktober uitkomt.
Je kan ook de losse kopen: http://store.steampowered.com/app/72850/shaiwa887 schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 11:15:
[...]
Is het nu niet dat je the legendary edition standaard koopt ipv apart?
Ik zie overigens als je die hebt dat je dan gratis mag upgraden naar de special edition als die 28 oktober uitkomt.
En Skyrim was bij de wintersale geen 5 euro, maar:
25 Dec, 2015
Skyrim
Purchase
Wallet
3,74€ -3,74€
[ Voor 12% gewijzigd door Meneer iCy op 25-06-2016 11:22 ]
Toch iets boeiends van Steam mbt Sale ?
http://store.steampowered.com/news/22613/
As a special offer in the Summer Picnic Sale, select games are available in themed complete-the-set bundles!
Buy the entire set of games for additional savings. If you already own one of the games, don't worry- it's automatically removed from the price!
The different bundles include a variety of great games like Slime Rancher, The Witness, Scrap Mechanic, DuckGame, Gremlins Inc, and more!
The Metroidvania Bundle
The Survival Bundle
The JRPG Bundle
The Turn-Based Strategy Bundle
The Building Bundle
The Point-And-Click Bundle
The Party Games Bundle
The First-Person Puzzle Bundle
Offer available now through July 4th at 10am Pacific
Dan wacht ik nog even of ze met nog iets creatievers uit de bus komen.
http://store.steampowered.com/news/22613/
As a special offer in the Summer Picnic Sale, select games are available in themed complete-the-set bundles!
Buy the entire set of games for additional savings. If you already own one of the games, don't worry- it's automatically removed from the price!
The different bundles include a variety of great games like Slime Rancher, The Witness, Scrap Mechanic, DuckGame, Gremlins Inc, and more!
The Metroidvania Bundle
The Survival Bundle
The JRPG Bundle
The Turn-Based Strategy Bundle
The Building Bundle
The Point-And-Click Bundle
The Party Games Bundle
The First-Person Puzzle Bundle
Offer available now through July 4th at 10am Pacific
Dan wacht ik nog even of ze met nog iets creatievers uit de bus komen.
How do you save a random generator ?
Ik haal er inderdaad twee door elkaar, excuus. Skyrim vanilla is 7,50 nu, wat een schappelijke prijs is. De uitbreidingen zijn wel aardig aan de prijs en volgens mij ook goedkoper geweest (Dragonborn en Dawnguard).shaiwa887 schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 11:15:
[...]
Is het nu niet dat je the legendary edition standaard koopt ipv apart?
Ik denk dat ik de Witcher 3 voor 25 euro ga kopen, ziet er nog wel een leuke deal uit;)
Ik zei tegen iemand dat ik doom ging kopen voor 35 Euro in sale.
Hij zei dat ik gek ben want bij een of andere CD keys site is hij gewoon 30 Euro.
Mét DLC én steam erbij.
Hij zei dat ik gek ben want bij een of andere CD keys site is hij gewoon 30 Euro.
Mét DLC én steam erbij.
★ What does that mean? ★
Er is maar 1 spel wat ik wil hebben deze sale, maar het lijkt erop dat ie niet in de sale gaat belanden. 
http://store.steampowered.com/app/289070
Available: 21 OctoberZorian schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 12:56:
Er is maar 1 spel wat ik wil hebben deze sale, maar het lijkt erop dat ie niet in de sale gaat belanden.
Skyrim is wel de moeite waard, zou wachten met de DLC's in kijken of die goedkoper zijn aan het einde van het jaar met de wintersale.JanW schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 12:18:
[...]
Ik haal er inderdaad twee door elkaar, excuus. Skyrim vanilla is 7,50 nu, wat een schappelijke prijs is. De uitbreidingen zijn wel aardig aan de prijs en volgens mij ook goedkoper geweest (Dragonborn en Dawnguard).
Nu daadwerkelijk de Steam Link+Controller besteld. Kan haast niet wachten. 
De verzendkosten zijn ongeveer 11 euro, dat valt wel mee.
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
De Steam controller heb ik ook, echt een geweldig ding!Trinsec schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 13:21:
Nu daadwerkelijk de Steam Link+Controller besteld. Kan haast niet wachten.
Ik ben ook voor de Steam Controller gegaan, het Rocket League-package. Inclusief verzending minder dan 54 euro.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Is hier iemand die ook interesse heeft om payday 2 te kopen? Zoek nog 1 iemand voor de four pack. Je betaalt dan 3.45 ipv 5 euro.
zo, verlanglijstje is weer gegroeid, zit nog te twijfelen om ze toch te kopen. Tot nu 3 weer 3 games aan mijn bibliotheek toegevoegd:
- Tomb Raider (2013)
- Metro Redux Bundle
- Far Cry 4
zit nog te twijfelen om, Stalker, Fallout 4, SOMA, Dying light en L.A. Noire, maar helaas heb ik geen geldboom(pje)
Betreft de sale zelf, hij is inderdaad niet zo gruwelijk als bijv. 3 jaar geleden, maar ja; wel korting!
ook lees ik over snelheid? haal gewoon de volle 200Mbps van ziggo ;):
Niet slecht, en dat op Wifi
- Tomb Raider (2013)
- Metro Redux Bundle
- Far Cry 4
zit nog te twijfelen om, Stalker, Fallout 4, SOMA, Dying light en L.A. Noire, maar helaas heb ik geen geldboom(pje)
Betreft de sale zelf, hij is inderdaad niet zo gruwelijk als bijv. 3 jaar geleden, maar ja; wel korting!
ook lees ik over snelheid? haal gewoon de volle 200Mbps van ziggo ;):
code:
1
2
3
| 25.0 MB/s Hoogst 184.4GB Totaal (dit is incl. GTA V die ik opnieuw heb geïnstalleerd) 36.7MB/s schijfactiviteit |
Niet slecht, en dat op Wifi
[ Voor 21% gewijzigd door geenwindows op 25-06-2016 17:30 ]
Fan van: Unraid, ProxMox, Pi-hole, PlexMediaServer, OPNsense. Meer een gluurder dan een reaguurder.
Ze hebben wel vaker een preorder in de sale toch?
GTA V met 40% korting, is nu 35,99.
Dit ga ik in de gaten houden. Deze gaat gekocht worden!
Far Cry 4 zit op 50%. Ook die ga ik in de gaten houden.
Dit ga ik in de gaten houden. Deze gaat gekocht worden!
Far Cry 4 zit op 50%. Ook die ga ik in de gaten houden.
Op Steam? Nooit gezien volgens mij (of nooit opgevallen).Zorian schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 18:02:
[...]
Ze hebben wel vaker een preorder in de sale toch?
Soms (regelmatig?) zie je dat er in de week of maand voor release er een 10% discount is, of een gratis upgrade naar 'collectors edition'. Je ziet het wel meer bij indy games om zo nog wat 'ontwikkelgeld' los te peuteren, maar het kan in principe ook bij AAA games gebeuren, al is dat veel zeldzamer.Cybergamer schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 21:47:
[...]
Op Steam? Nooit gezien volgens mij (of nooit opgevallen).
Leuke sale hoor. Inmiddels The Witcher 3, Dishonored en Max Payne 3 aangeschaft
Wellicht dat ik ook nog Project Cars voor het eind van de sale haal, eerst hier maar eens mee aan de slag
PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632
Windward via groupbuy gekocht.
Nu nog This war of Mine.
Maar die wil ik enkel omdat ik via Kickstarter het bordspel heb gebacked.
Nu nog This war of Mine.
Maar die wil ik enkel omdat ik via Kickstarter het bordspel heb gebacked.
[ Voor 63% gewijzigd door maartend op 25-06-2016 22:16 ]
Ik heb refuct gekocht, ik dacht, ah 4 achievements ,maar dat moet makkelijk te halen zijn. 36 minuten later: jup uitgespeeld. 
wel goed voor je lijstje met "completed games" op steam
wel goed voor je lijstje met "completed games" op steam
ora et labora
Schade tot nu toe:
MegaDrive & Genesis Classics Pack 1
Punch Club
Bully: Scholarship Edition
Ryse son of Rome (in 1 ruk, 5 uur om precies te zijn, uitgespeeld. Niet heel lang dus maar echt een geweldige, naar mijn mening een zeer underrated game!)
MegaDrive & Genesis Classics Pack 1
Punch Club
Bully: Scholarship Edition
Ryse son of Rome (in 1 ruk, 5 uur om precies te zijn, uitgespeeld. Niet heel lang dus maar echt een geweldige, naar mijn mening een zeer underrated game!)
[ Voor 37% gewijzigd door dannbla op 25-06-2016 23:04 ]
There's no school like the old school and i'm the headmaster
Paar week terug hetzelfde gekocht in een aanbieding op gamestop.[b][message=47363047,noline]
Bevalt super goed, wordt ook graag door de kids gebruikt. Nadeeltje is dat heel soms de game gemijimaliseerd word door een of ander game event of een big picture event, ran moet je weer terug naar je pc om alt tab te doen.
Voor mij reden een goedkope steamos machine samen te stellen, maar de link werkt uitstekend verder.
Stelletje smiechten op Steam.
De gehele CiV franchise is on sale, maar ze hebben de nieuwe niet meegerekend. Noem het dan ook niet de franchise.
De gehele CiV franchise is on sale, maar ze hebben de nieuwe niet meegerekend. Noem het dan ook niet de franchise.

Mijn bankrekening is aan het huilen;
Battlefield Bad Company 2
Borderlands
Carmageddon 1
Carmageddon 2
Carmageddon TDR 2000
Command & Conquer: Red Alert 3
Command & Conquer: Red Alert 3 - Uprising
Command & Conquer: Tiberium Wars
Command & Conquer: Kane's Wrath
Ford Racing Off Road
Ford Street Racing
Just Cause 2
Max Payne 3
Middle-earth: Shadow of Mordor Game of the Year Edition
Need For Speed: Hot Pursuit
Serious Sam 3: BFE
Torchlight
Torchlight II
Company of Heroes Complete Pack
- Company of Heroes
- Company of Heroes: Opposing Fronts
- Company of Heroes: Tales of Valor
Monkey Island: Special Edition Bundle
- The Secret of Monkey Island: Special Edition
- Monkey Island 2: Special Edition
Red Faction Collection:
- Red Faction
- Red Faction Guerilla + soundtrack
- Red Faction Armageddon + DLC + soundtrack
- Red Faction II
Heb nog 30 titels in m'n wishlist staan, maar nog allemaal te duur naar mijn mening.
Battlefield Bad Company 2
Borderlands
Carmageddon 1
Carmageddon 2
Carmageddon TDR 2000
Command & Conquer: Red Alert 3
Command & Conquer: Red Alert 3 - Uprising
Command & Conquer: Tiberium Wars
Command & Conquer: Kane's Wrath
Ford Racing Off Road
Ford Street Racing
Just Cause 2
Max Payne 3
Middle-earth: Shadow of Mordor Game of the Year Edition
Need For Speed: Hot Pursuit
Serious Sam 3: BFE
Torchlight
Torchlight II
Company of Heroes Complete Pack
- Company of Heroes
- Company of Heroes: Opposing Fronts
- Company of Heroes: Tales of Valor
Monkey Island: Special Edition Bundle
- The Secret of Monkey Island: Special Edition
- Monkey Island 2: Special Edition
Red Faction Collection:
- Red Faction
- Red Faction Guerilla + soundtrack
- Red Faction Armageddon + DLC + soundtrack
- Red Faction II
Heb nog 30 titels in m'n wishlist staan, maar nog allemaal te duur naar mijn mening.
Denk zelf nog na over de Just Cause 3 + Rise of the Tomb Raider bundle (€43,11 - 57% korting).
Tomb Raider (2013) vond ik een van de betere games in tijden. Het is misschien alleen zonde omdat ik Rise of the Tomb Raider waarschijnlijk amper kan spelen op de GT 750M in m'n MacBook Pro.
http://www.notebookcheck....-Benchmarks.158810.0.html
Tomb Raider (2013) vond ik een van de betere games in tijden. Het is misschien alleen zonde omdat ik Rise of the Tomb Raider waarschijnlijk amper kan spelen op de GT 750M in m'n MacBook Pro.
http://www.notebookcheck....-Benchmarks.158810.0.html
You will need at least a lower-mainstream GPU to play Rise of the Tomb Raider at all. Processor chips like the Intel HD Graphics 4600 and older multimedia or all-round chips like the GeForce GT 740M or GT 750M cannot even handle minimum details.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic gaat over de Steam Summer Sale en dus niet over G2A of soortgelijke sites. Discussies over het verkopen van al dan niet illegale keys horen hier niet thuis en worden verwijderd.
Dit topic gaat over de Steam Summer Sale en dus niet over G2A of soortgelijke sites. Discussies over het verkopen van al dan niet illegale keys horen hier niet thuis en worden verwijderd.