Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 22:15
funske schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 14:23:
[...]

Ik heb even gezocht op “Mac agenda linkedin” en dan zie ik dit meteen:

[...]

Het is wel van 2012, maar je weet ooit nooit.

Ook zag ik dit.

[...]

Dus, het is te vinden dacht ik zo……..
Ik heb al deze opties al gehad (zo ver ze er nog zijn in IOS10). Sowieso staat er bij de instellingen van Linkedin al niets over agenda's, daarnaast in de agenda instellingen zelf ook niet.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-01-2023
Tja, dan weet ik het ook niet meer……..
Ik heb mijn best gedaan…..

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• subrosa
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:16
WhatsappHack schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 05:50:
[...]

Welke passcode hebben we het nou precies over?
Die om de iPad te unlocken? Dat hoort naar mijn weten niet mee te komen met een iCloud backup.

Maar mocht het een probleem opleveren dan kan je met de factuur erbij de boel laten unlocken, op afspraak, bij een Apple Store vziw.
Toch echt de oude passcode, zie plaatje.
Na autorisatie op een ander iDevice werkt het gelukkig nog steeds.

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/28qrwch.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Hoe zijn de ervaringen met iOS10.3 Beta ?

[ Voor 4% gewijzigd door Hackus op 09-03-2017 12:47 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Hebben jullie het ook dat wanneer de ipad locked of in slaapstand gaat. Dat Airplay stopt?
Ik weet zeker dat Airplay doorgaat ook wanneer de ipad gelocked is voor IOS 10.
Googlen op dit onderwerp kom ik niet uit. Het lijkt wel of dit een bekend probleem is en dat we het daar mee moeten doen.
Workaround is dat de ipad aan blijft staan gedurende de Airplay. Leuk is anders.

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Hackus schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:19:
Hoe zijn de ervaringen met iOS 3 Beta ?
Ik denk dat je iOS 10.3 beta 5 bedoelt?
iOS 3 is al een tijdje uit de beta namelijk

:P :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online
Geert1976 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 12:45:
[...]

Ik denk dat je iOS 10.3 beta 5 bedoelt?
iOS 3 is al een tijdje uit de beta namelijk

:P :P
zal het aanpassen :>

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Hackus schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:19:
Hoe zijn de ervaringen met iOS10.3 Beta ?
Hier tot nog toe erg goed...m.n. het vernieuwde bestandssysteem zorgt voor een flinke versnelling.

Gisteravond naar beta 5 gegaan...so far so good :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-09 20:50

Nyana

Who?!

Met beta 4 was de stand-by tijd erg goed! Nu beta 5 en lijkt voorlopig ook goed te zijn! Heb zelf geen laat van bugs sinds beta 3. De final zal er volgende week of de week erop wel zijn denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:28
kevinl schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 12:13:
Hebben jullie het ook dat wanneer de ipad locked of in slaapstand gaat. Dat Airplay stopt?
Ik weet zeker dat Airplay doorgaat ook wanneer de ipad gelocked is voor IOS 10.
Googlen op dit onderwerp kom ik niet uit. Het lijkt wel of dit een bekend probleem is en dat we het daar mee moeten doen.
Workaround is dat de ipad aan blijft staan gedurende de Airplay. Leuk is anders.
Heb je dit met alle apps? Ik heb dit vaker met rtlxl maar met andere apps werkt het wel weer gewoon, zoals plex bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Scrtz schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 13:50:
[...]

Heb je dit met alle apps? Ik heb dit vaker met rtlxl maar met andere apps werkt het wel weer gewoon, zoals plex bijvoorbeeld.
Heb niet veel apps die ik gebruik. Maar weet wel dat de youtube app wel door blijft gaan. Ook al is het scherm uit van de Ipad. Voor Safari is het een heel ander verhaal. Dan stopt Airplay zodra Ipad in sleep mode gaat. Ook al wordt er nog iets gestreamed vanuit Safari.

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Vandaag probeerde iemand in te liggen op mijn iCloud. Heb een uniek wachtwoord dus dat is raar. De poging werd in China gedaan.

Heeft iemand anders dit al meegemaakt? Ik ben absoluut geen interessante target, maar dit is wel irritant natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:36
dafmay schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 12:50:
[...]

Hier tot nog toe erg goed...m.n. het vernieuwde bestandssysteem zorgt voor een flinke versnelling.

Gisteravond naar beta 5 gegaan...so far so good :)
Hoe heb jij het met de accuduur. Bij mij is het minder geworden sinds beta 5. Zat eerst altijd op een 8-9 uur gebruikstijd en nu ongeveer 7uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
Garret1410 schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 23:40:
[...]

Hoe heb jij het met de accuduur. Bij mij is het minder geworden sinds beta 5. Zat eerst altijd op een 8-9 uur gebruikstijd en nu ongeveer 7uur.
Het lijkt bij mij ook iets minder te zijn geworden tov bèta 4. Maar nog steeds goed genoeg voor mij. Benieuwd wanneer 10.3 live gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online
Ms Hackus is ook over naar iOS10. (5s)
Ik ervaar moeite met overgaan van mobiel naar WiFi, het lijkt liever mobiel te gebruiken.
- iets sneller laden van Safari
- accu sneller geladen
- indeling foto's anders (ff wennen)
- mooiere smileys
- scherper beeld
- touch-id hapert soms
- dubbele verificatie i-cloud/tunes
- Siri sugesties
- geluiden en nog wat kleine dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:49
Eduardboon schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 09:55:
Vandaag probeerde iemand in te liggen op mijn iCloud. Heb een uniek wachtwoord dus dat is raar. De poging werd in China gedaan.

Heeft iemand anders dit al meegemaakt? Ik ben absoluut geen interessante target, maar dit is wel irritant natuurlijk.
Vervelend! Hoe kwam je daar achter als ik vragen mag? Stuurt Apple dan een mailtje o.i.d.? En het is neem ik aan bij een poging gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
sww89 schreef op zondag 12 maart 2017 @ 10:52:
[...]

Vervelend! Hoe kwam je daar achter als ik vragen mag? Stuurt Apple dan een mailtje o.i.d.? En het is neem ik aan bij een poging gebleven?
Kreeg op het scherm van de iPhone ineens de melding of ik wou toestaan ja of nee. Het is inderdaad bij 1 poging gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
Eduardboon schreef op zondag 12 maart 2017 @ 11:39:
[...]

Kreeg op het scherm van de iPhone ineens de melding of ik wou toestaan ja of nee. Het is inderdaad bij 1 poging gebleven.
Had ik nog niet aan gedacht. Ik neem aan dat je twee-factor-authenticatie (niet te verwarren met twee-staps) aan hebt staan en zodoende ook meteen de locatie kon zien. Goed om te zien dat deze functie z'n nut bewijst. Maar heel naar dat er blijkbaar een inlogpoging is geweest waarbij jouw unieke wachtwoord moet zijn gebruikt :S Ik neem aan dat je die nu veranderd hebt. Eventueel nog jouw Apple ID/nickname/emailadres?

Ik ben nu dan ook wel benieuwd of anderen het ook al mee hebben gemaakt, en of dat er misschien ergens een lek is en er nu een golf van inlogpogingen bij andere Apple gebruikers komt. Het blijft namelijk toch vreemd hoe deze eventueel bemachtigd zou kunnen worden. Ook omdat neem ik aan dit soort gegevens versleuteld jouw Apple device verlaten. Malafide apps misschien nog?

Zou Apple een log bijhouden met dit soort dingen? Dat er bijvoorbeeld is geprobeerd jouw wachtwoord te veranderen middels beveiligingsvragen en codes enzo? Ik zou dan wel willen weten waar de zwakke schakel zit. Dat je zelf onvoorzichtig bent geweest of dat het echt een random inlogpoging is geweest bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
sww89 schreef op zondag 12 maart 2017 @ 12:19:
[...]

Had ik nog niet aan gedacht. Ik neem aan dat je twee-factor-authenticatie (niet te verwarren met twee-staps) aan hebt staan en zodoende ook meteen de locatie kon zien. Goed om te zien dat deze functie z'n nut bewijst. Maar heel naar dat er blijkbaar een inlogpoging is geweest waarbij jouw unieke wachtwoord moet zijn gebruikt :S Ik neem aan dat je die nu veranderd hebt. Eventueel nog jouw Apple ID/nickname/emailadres?

Ik ben nu dan ook wel benieuwd of anderen het ook al mee hebben gemaakt, en of dat er misschien ergens een lek is en er nu een golf van inlogpogingen bij andere Apple gebruikers komt. Het blijft namelijk toch vreemd hoe deze eventueel bemachtigd zou kunnen worden. Ook omdat neem ik aan dit soort gegevens versleuteld jouw Apple device verlaten. Malafide apps misschien nog?

Zou Apple een log bijhouden met dit soort dingen? Dat er bijvoorbeeld is geprobeerd jouw wachtwoord te veranderen middels beveiligingsvragen en codes enzo? Ik zou dan wel willen weten waar de zwakke schakel zit. Dat je zelf onvoorzichtig bent geweest of dat het echt een random inlogpoging is geweest bijvoorbeeld.
Mijn Apple-ID veranderen zit ik niet op te wachten, dat mail-adres gebruik ik vrij ge-merged. Maar mijn wachtwoord is uiteraard gewijzigd in een nieuw uniek wachtwoord. Heb ook geen idee hoe ze dit voor elkaar hebben gekregen, want het wachtwoord stond ook nergens opgeslagen behalve op een papiertje bij mij in de ladekast, daar komen ze in China toch vrij lastig aan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havelock
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-09 22:32
Hoe kan dat het de ene keer het wel in instellingen zie van apps en andere keren niet wie weet hoe dat kan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:04

JB

Cédric roelt!

Hmm apart issue met DSvideo app. Op de iPad Air 2 zie ik geen Apple TV, maar op de iPhone 7 wel. Draaien beide laatste iOS versie en zover ik kan nagaan staan settings mbt Airplay/wifi/bluetooth ook hetzelfde. Iemand een idee?

[ Voor 3% gewijzigd door JB op 13-03-2017 12:32 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
...en public bèta 6 is beschikbaar...

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
Wat zijn jullie ervaringen vwb het installeren van opeenvolgende public bèta OTA's, en daarna de uiteindelijke nieuwe iOS versie? Doen jullie een fresh install bij 10.3...of niet?

Is mijn allereerste keer iPhone / iOS / public betas >:)

[ Voor 48% gewijzigd door dafmay op 14-03-2017 21:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

dafmay schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 21:04:
Wat zijn jullie ervaringen vwb het installeren van opeenvolgende public bèta OTA's, en daarna de uiteindelijke nieuwe iOS versie? Doen jullie een fresh install bij 10.3...of niet?

Ik installeer vanaf iOS 9 al via ota en ook de public bèta's. Nooit problemen ondervonden.
Ben sinds de iPhone 7 plus wel met een clean install begonnen maar ook daar direct weer de public bèta's ota geïnstalleerd. In eerste instantie voor de portrait modes.
Tot dusver nog steeds niet tegen problemen aangelopen. Werkt erg soepel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Nope, ik doe nooit clean installs... Ik heb wel wat beters te doen zegmaar. :P OTA werkt prima, ook met beta's.

[ Voor 17% gewijzigd door WhatsappHack op 15-03-2017 01:40 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
Top...beiden dank 8)

[ Voor 20% gewijzigd door dafmay op 15-03-2017 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnRGS
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 20-09-2024
Wie gebruikt er nog meer de Slaap Analyse / Bedtijd functie in iOS10? Heb hem altijd aan staan en toen ik vanochtend wakker werd en keek naar de data staat overal ineens dat ik 22 uur heb geslapen per dag etcetera. Alle data is compleet door elkaar heen gehusseld en er staan tientallen uren bij. De enige bron die het mag meten is de klok app zelf en geen watch of iets dergelijks. Iemand die hetzelfde ervaart en is het een bug in de klok app zelf of op Apple Servers? Heel erg vreemd...

EDIT: Ik zie dat alle random data toegevoegd is vanochtend om 7:30:12... Dus precies om die tijd is er honderden regels aan data toegevoegd. Zou wel een bug zijn dan lijkt mij, hoop dat dit zichzelf oplost. Niet handig als ik het dan allemaal handmatig zou moeten verwijderen!

[ Voor 22% gewijzigd door MartijnRGS op 15-03-2017 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banshee
  • Laatst online: 25-05 20:18
En daar is beta 7, ze hebben haast lijkt het :)
http://www.iculture.nl/nieuws/ios-10-3-macos-10-12-4-beta-7/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
Yup...het gaat rap >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Ik heb de laatste tijd heel veel dat apps denken dat ik ze voor het eerst op start. Ik krijg weer splash screens met de nieuwe functies (thirdparty maar ook bijvoorbeeld van iMessage), ik moet whatsapp op nieuw authorizen (geen 2FA) en dan is mijn achtergrond gereset.
Data is er van alle apps nog wel maar het is heel vaag en gebeurt willekeurig. Iemand die dit herkent?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
dafmay schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 21:04:

Ik heb vanaf iOS 6 al geen clean install meer gedaan. Elke iOS beta gerund vanaf developer beta 1 en later alles OTA geupdate. De enigste beta die echt niet goed liep was dacht ik ios 8 dp1 waarmee mijn batterij in 2-3 uur leeg was. Voor de rest waren vrijwel alle dp's nog best prima te draaien voor dagelijks gebruik.

Dat clean install is echt zoiets ouderwets van de windows tijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
:) Thx. Ja op mijn Android telefoons wilde ik vaak nog wel eens een clean install uitvoeren.

Dat lijkt nu fijn verleden tijd met de iPhone...nice! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
dafmay schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 10:19:
:) Thx. Ja op mijn Android telefoons wilde ik vaak nog wel eens een clean install uitvoeren.

Dat lijkt nu fijn verleden tijd met de iPhone...nice! _/-\o_
Als je gewoon op tijd backups maakt en zeker voordat je een nieuwe beta gaat installeren kan er eigenlijk weinig fout gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beta 7 is hier een stuk buggier dan de vorige beta's. Random app crashes zonder oorzaak en crashdumps, Safari die niet goed op het scherm staat, "Hey Siri" is opeens overgevoelig, de mail zoekbar is gehalveerd en enkel met heel veel moeite aan te tikken, et cetera. Raar, want in Beta 6 was dit totaal geen probleem.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goofman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:38
WhatsappHack schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 14:17:
Beta 7 is hier een stuk buggier dan de vorige beta's. Random app crashes zonder oorzaak en crashdumps, Safari die niet goed op het scherm staat, "Hey Siri" is opeens overgevoelig, de mail zoekbar is gehalveerd en enkel met heel veel moeite aan te tikken, et cetera. Raar, want in Beta 6 was dit totaal geen probleem.
clean install proberen wellicht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNameIsBart
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
Een vraagje voor de Apple experts:

Wanneer ik video's importeer van mijn iPhone 7 Plus naar mijn PC, gewoon via de kabel, staan alle datums verkeerd. Bij foto's is dit niet het geval. Ik lees op het internet allerlei soortgelijke problemen maar ik kan nergens een oplossing vinden. Heeft een van jullie een idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

WhatsappHack schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 14:17:
Vind persoonlijk Siri sowieso gevoelig.

Als ik voor werk bel met de vaste lijn en mijn telefoon ligt op mijn bureau springt die gewoon random aan. Dit met woorden die totaal niet op Siri lijken..
Wel weer grappig is dat ik de Siri van een twee vrienden kan activeren en één van hem maar bij mij :D

Deze beta nog even laten liggen dus?

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goofman schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 15:26:
[...]
clean install proberen wellicht ;)
Hehe :P
Nee... Gewoon nee. ;) Ik wacht wel even op de volgende beta, al zal de volgende release ook best wel eens een public stable kunnen zijn.
Famous schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 16:15:
[...]
Deze beta nog even laten liggen dus?
Ach, ligt eraan. :)
Het is niet zo dat het super instabiel is ofzo, alleen wel wat meer beta gedrag dan de vorige releases.
't is niet zo dat het echt heel problematisch is, gewoon random wat problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofman
Ik heb deze voor de zekerheid maar een clean install gedaan. De final versie zal niet lang meer op zich laten wachten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Garret1410
Beta 6 draait goed hier. Heel af en toe stotterd een animatie wel eens maar accuduur is erg goed.

Wat ik nog wel een beetje vervelend vind is dat een swipe op het touchscreen soms niet doet wat ik wil. Voorbeeld.
Notificatie naar rechts swipen zorgt ervoor dat het widget scherm tevoorschijn komt.
Slider helderheid verplaatsen zorgt ervoor dat het controlcenter verplaatst.
In YouTube app de afgespeelde video naar beneden swipen wil soms niet goed lukken.

Heb het idee dat het touchscreen van de S7 wat gevoeliger is en daar heb ik deze dingen niet.
Ik heb wel een screenprotector op de iPhone dus misschien is dat het probleem.

Toch na bijna drie maanden iPhone 7 gebruik ben ik zeer tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
Bèta 6 of 7?

Beiden draaien prima op mijn 7+. Tot nu toe net zoals jij zeer tevreden met mijn keuze voor de iPhone (als verzadigde Android aanhanger) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
dafmay schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 09:52:
Bèta 6 of 7?

Beiden draaien prima op mijn 7+. Tot nu toe net zoals jij zeer tevreden met mijn keuze voor de iPhone (als verzadigde Android aanhanger) >:)
Beta 6.

Beta 7 moet ik nog installeren maar kennelijk draait die wat buggy
(als verzadigde Android aanhanger) >:)
Klopt. Diep van binnen ben ik Android fan en het blijft moeilijk. Maar soms moet je eerlijk zijn en kijken wat het beste bij je past.

[ Voor 22% gewijzigd door Garret1410 op 18-03-2017 13:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik snap jullie ervaring :)
Had dat ook. Al m'n apps op Android, tweaks, instelligen en workflow. Ben je zo aan gewend, en verhuizen naar een ander platform is a bitch. Maar ik kreeg bij Android steeds meer het idee wat ik ook had met Linux op de desktop: het blijft hobbyen, altijd work-arounds moeten zoeken en dingen die het nét niet zijn fixen. En bij Android dan nog de problemen met steeds factory resets na elke update, terwijl Android geen goed backup systeem had/heeft, en steeds weer geen security updates. Op een gegeven moment een iPad Air gekocht, en tot m'n verbazing was iOS (toen v9 geloof ik) zeer sterk verbeterd ten opzichte van jaren daarvoor; en hadden ze wat functies afgekeken bij Android.
Toen langzaam omgegaan. ;) Tot zover geen spijt van. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wtf is er trouwens met Siri gebeurt in Beta 7 :')
Klinkt opeens een stuk blikkeriger. Beetje stephen hawking nu, terwijl 't eerst best goed klonk. Was ook grappig dat Mac, iPhone en TomTom allen dezelfde stem hadden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goofman
Hier ook een ex-Android gebruiker. Ik vond de iPhone altijd te duur maar nu de 5S nog 'maar' 300 Euro kost toch overgestapt. Meest voorname reden overigens was de fantastische geluidskwaliteit via de hoofdtelefoon uitgang. Had van te voren bij wijze van test de 5S van onze oudste zoon uitgeprobeerd en was dus onder de indruk van de geluidskwaliteit. Daarnaast was ik erg gecharmeerd van het uiterlijk, de solide behuizing en de compactheid ervan. Ik mis de 5 inch en groter schermen niet. Accuduur is goed genoeg en fotokwaliteit ook goed. En een software update installeren werkt vlekkeloos. Geen gedoe met clean install en dalvik cache leeg gooien bla bla.

Enige wat ik jammer vind is de niet-uitbreidbare opslag van 16 Gb. Ik moet nu wat zuiniger aan doen met offline kaarten en Spotify offline playlists. Maar waarom zaken offline opslaan die ik toch niet gebruik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-09 18:37
Goofman schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 15:41:
Hier ook een ex-Android gebruiker. Ik vond de iPhone altijd te duur maar nu de 5S nog 'maar' 300 Euro kost toch overgestapt. Meest voorname reden overigens was de fantastische geluidskwaliteit via de hoofdtelefoon uitgang. Had van te voren bij wijze van test de 5S van onze oudste zoon uitgeprobeerd en was dus onder de indruk van de geluidskwaliteit. Daarnaast was ik erg gecharmeerd van het uiterlijk, de solide behuizing en de compactheid ervan. Ik mis de 5 inch en groter schermen niet. Accuduur is goed genoeg en fotokwaliteit ook goed. En een software update installeren werkt vlekkeloos. Geen gedoe met clean install en dalvik cache leeg gooien bla bla.

Enige wat ik jammer vind is de niet-uitbreidbare opslag van 16 Gb. Ik moet nu wat zuiniger aan doen met offline kaarten en Spotify offline playlists. Maar waarom zaken offline opslaan die ik toch niet gebruik....
De introductie prijs is tegenwoordig hetzelfde als de Samsung flagships. Het verschil is dat Apple verder geen budget toestellen heeft. Dat na een jaar de kosten van een iPhone nog veel hoger liggen dan bijvoorbeeld een Samsung, is dan ook omdat de iPhone veel meer waardevast is, je verkoopt ze over een jaar nog voor een flink bedrag.

Niet uitbreidbaar vind ik zelf niet zo'n issue. Ik heb nu een 128 GB iPhone 7. Ik heb eens een Android toestel gehad, en daar vond ik het uitbreidbaar geheugen maar een gimmick omdat heel veel apps niet naar de SD kaart te zetten zijn, en ik zelf geen muziek opsla maar Spotify gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNameIsBart
  • Niet online
Psvtje10 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 16:09:

Wanneer ik video's importeer van mijn iPhone 7 Plus naar mijn PC, gewoon via de kabel, staan alle datums verkeerd. Bij foto's is dit niet het geval. Ik lees op het internet allerlei soortgelijke problemen maar ik kan nergens een oplossing vinden. Heeft een van jullie een idee?
Iemand? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Ik kan je niet helpen, alleen kun je het hier nog eens vragen in het iPhone 7 topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

Hoe importeer je die dan? Via een Windows import iets? En welke datum? De creation, modification of EXIF datum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNameIsBart
  • Niet online
iAmRenzo schreef op maandag 20 maart 2017 @ 14:46:
[...]

Hoe importeer je die dan? Via een Windows import iets? En welke datum? De creation, modification of EXIF datum?
Ik importeer ze door simpelweg te kopiëren en plakken wanneer mijn iPhone is aangesloten via een USB-kabel. Alle datums kloppen niet. De datum "gewijzigd" is voor mij enkel belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

Psvtje10 schreef op maandag 20 maart 2017 @ 14:49:
Ik importeer ze door simpelweg te kopiëren en plakken wanneer mijn iPhone is aangesloten via een USB-kabel. Alle datums kloppen niet. De datum "gewijzigd" is voor mij enkel belangrijk.
Je sleept/kopieert ze vanuit de map op je iPhone? Tja, dan is de bewerkingsdatum natuurlijk de datum van kopieren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNameIsBart
  • Niet online
iAmRenzo schreef op maandag 20 maart 2017 @ 14:54:
[...]

Je sleept/kopieert ze vanuit de map op je iPhone? Tja, dan is de bewerkingsdatum natuurlijk de datum van kopieren...
Dat is niet het geval. Het lijken wel allemaal willekeurige datums. Het gaat hier over de gewijzigde datum. De andere datums geven wel de datum van kopiëren aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

Psvtje10 schreef op maandag 20 maart 2017 @ 15:43:
Dat is niet het geval. Het lijken wel allemaal willekeurige datums. Het gaat hier over de gewijzigde datum. De andere datums geven wel de datum van kopiëren aan.
Wazig. Ik maak gebruik van Fotos.app dus ik heb er geen last van. Maar herken je problemen wel. Wellicht kun je nog met een tool de EXIF datum kunnen kopieren naar de bewerkingsdatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNameIsBart
  • Niet online
Doel je met foto's.app op de foto applicatie van OSX of andere software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
Goofman schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 15:41:

No offence maar Ik vraag me af in hoeverre het verstandig is om een nieuwe 5s te kopen. Is al wat ouder dus de update ondersteuning is ook niet zo lang meer. ( 4-5 jaar dacht ik)
Accu, camera en geheugen is ook maar net aan en qua
audio zijn er naar mijn idee ook wel betere of vergelijkbare te toestellen te krijgen voor dat geld.

Dan had ik persoonlijk liever een SE gekocht of een 6s nieuw of refurbished. Iphone is duur maar je krijgt lange update ondersteuning en hoge restwaarde en als je even op MP zoekt dan kom je best wat leuks tegen voor een mooie prijs.

Het is niet verkeerd bedoeld hoor maar zo kijk ik er tegenaan en ik wens je zeker veel plezier met je 5s want het gaat erom dat jij tevreden bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofman
Garret1410 schreef op maandag 20 maart 2017 @ 17:40:
[...]

No offence maar Ik vraag me af in hoeverre het verstandig is om een nieuwe 5s te kopen. Is al wat ouder dus de update ondersteuning is ook niet zo lang meer. ( 4-5 jaar dacht ik)
Accu, camera en geheugen is ook maar net aan en qua
audio zijn er naar mijn idee ook wel betere of vergelijkbare te toestellen te krijgen voor dat geld.

Dan had ik persoonlijk liever een SE gekocht of een 6s nieuw of refurbished. Iphone is duur maar je krijgt lange update ondersteuning en hoge restwaarde en als je even op MP zoekt dan kom je best wat leuks tegen voor een mooie prijs.

Het is niet verkeerd bedoeld hoor maar zo kijk ik er tegenaan en ik wens je zeker veel plezier met je 5s want het gaat erom dat jij tevreden bent.
Voor mijn gebruik is het het perfecte toestel. En de DAC schijnt subliem te zijn zeker gezien de 300 Euro die je nu voor de 5S betaalt. Gebruikt of refurbished had ik geen zin in. De SE heeft naar wat ik lees weer een mindere DAC en de 6S was me te duur/te groot.
Maar wie weet over een jaar wanneer duidelijk wordt dat de 5S niet iOS 12 gaat krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjors123
  • Laatst online: 17-09 17:13
iAmRenzo schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 09:49:
Ik heb de laatste tijd heel veel dat apps denken dat ik ze voor het eerst op start. Ik krijg weer splash screens met de nieuwe functies (thirdparty maar ook bijvoorbeeld van iMessage), ik moet whatsapp op nieuw authorizen (geen 2FA) en dan is mijn achtergrond gereset.
Data is er van alle apps nog wel maar het is heel vaag en gebeurt willekeurig. Iemand die dit herkent?
Hier heb ik ook last van sinds een paar dagen. Is bij mij beperkt tot de apps van Whatsapp, het AD, gmail en een spelletje wat ik speel. Zou dit een hack oid kunnen zijn. Zit nu te overwegen een clean install uit te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havelock
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-09 22:32
Is er een mogelijkheid om in ios alle tabbladen van Safari op een snelle manier op te slaan ?
zonder het een voor een te doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

sjors123 schreef op maandag 20 maart 2017 @ 19:52:
Hier heb ik ook last van sinds een paar dagen. Is bij mij beperkt tot de apps van Whatsapp, het AD, gmail en een spelletje wat ik speel. Zou dit een hack oid kunnen zijn. Zit nu te overwegen een clean install uit te voeren.
Ik ben blij dat ik niet de enige ben, maar vreemd is het wel he?!
Bij mij is het Whatsapp, SleepCycle, iMessage sowieso. Misschien meer maar dat weet ik niet.

Ik zou best een clean install willen doen maar heb net al mijn personen weer getagged. Ik wil dat eigenlijk niet weer opnieuw doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Laatst online: 14:58

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik heb op IOS al heel lang een 404 icoontje bij de Safari-bladwijzer van de website van Buienradar. Op andere devices is dit wel goed. Hoe kan ik dat icoontje wijzigen?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iAmRenzo schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 09:07:
[...]

Ik ben blij dat ik niet de enige ben, maar vreemd is het wel he?!
Bij mij is het Whatsapp, SleepCycle, iMessage sowieso. Misschien meer maar dat weet ik niet.

Ik zou best een clean install willen doen maar heb net al mijn personen weer getagged. Ik wil dat eigenlijk niet weer opnieuw doen :(
Is dat bij jullie op de beta of gewoon stable 10.2.1?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv
Goh vanavond dan iOS 10.3? Ik hoop het in ieder geval. Voor het eerst in jaren dat ik tussentijdse beta's oversla, maar nieuwe file system met bijbehorende snelheidsverbeteringen zie ik wel zitten :) Toegegeven: het kostte mij wat moeite maar niet telkens updates te hoeven bijwerken geeft ook wat rust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
sww89 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 14:57:
Goh vanavond dan iOS 10.3? Ik hoop het in ieder geval. Voor het eerst in jaren dat ik tussentijdse beta's oversla, maar nieuwe file system met bijbehorende snelheidsverbeteringen zie ik wel zitten :) Toegegeven: het kostte mij wat moeite maar niet telkens updates te hoeven bijwerken geeft ook wat rust.
Ja, ik gok ook op 10.3 vanavond. Ik ben ook wel benieuwd :) Ook hier voor het eerst geen beta's geinstalleerd, maar de nieuwe functies wil ik wel graag hebben. Ook op m'n Watch (bioscoop-functie _/-\o_ )

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Ik denk pas begin April aangezien de nieuwe app Clips, begin April uitkomt. En daarbij is 10.3 vereist.
"Clips will be available on the App Store® for free beginning in April, and is compatible with iPhone 5s and later, the new 9.7-inch iPad, all iPad Air® and iPad Pro® models, iPad mini™ 2 and later, and iPod touch® 6th generation. Devices must be running iOS 10.3." - Apple

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
Rivanov schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 15:10:
Ik denk pas begin April aangezien de nieuwe app Clips, begin April uitkomt. En daarbij is 10.3 vereist.

[...]
Goeie. Dat nieuws heb ik even gemist :D Als die app wordt voorgeïnstalleerd zou April een goede optie kunnen zijn inderdaad. Maar deze app lijkt mij meer passen in het rijtje iWork en iMovie (dus optioneel), en dan zouden beide prima apart gereleased kunnen worden. Maarja dat is speculeren.

Jammer overigens dat Apple zo een app als Clips (na)maakt. Nergens voor nodig aangezien gebruikers prima de andere apps van concurrenten weten te vinden. Verder niet aan mij besteed denk ik, want ik doe ook niet aan Snapchat en Instagram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

WhatsappHack schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 14:00:
Is dat bij jullie op de beta of gewoon stable 10.2.1?
Yep. Via de stable. Ik doe geen beta's meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjors123
  • Laatst online: 17-09 17:13
iAmRenzo schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 16:14:
[...]

Yep. Via de stable. Ik doe geen beta's meer ;)
Bij mij ook. Gisteren alle instellingen hersteld en heb nu nergens meer last van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren een nieuwe update van iTunes gehad. We kunnen misschien heel binnenkort al iOS 10.3 verwachten? Ben wel benieuwd wat het met zich meebrengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 19:44:
Ik heb gisteren een nieuwe update van iTunes gehad. We kunnen misschien heel binnenkort al iOS 10.3 verwachten? Ben wel benieuwd wat het met zich meebrengt.
Ik kan het mis hebben maar naar mijn idee niets bijzonders. Tenminste voor mij dan. Draai al een tijdje alle bèta's maar merk weinig verschil.
Maar het kan verschillen per gebruiker.
Misschien als ik terug ga naar 10.2 dat ik opeens verschil merk.

[ Voor 7% gewijzigd door Garret1410 op 22-03-2017 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FinnCoding
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 17-02-2021
Hey

Ik heb al 2 en een half jaar mijn iPad air, hij werkt nog super goed kan nieuwste updates alles.
Maar toch ben ik benieuwd is er een manier om windows 10/8/7 op een iPad te zetten? (Dat je nog wel iOS ook hebt) of een soort Virtual Machine

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scrtz
FinnCoding schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 11:00:
Hey

Ik heb al 2 en een half jaar mijn iPad air, hij werkt nog super goed kan nieuwste updates alles.
Maar toch ben ik benieuwd is er een manier om windows 10/8/7 op een iPad te zetten? (Dat je nog wel iOS ook hebt) of een soort Virtual Machine
Ik zou zeggen google: Windows on a iPad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FinnCoding
Tja heb ik al vaak genoeg gedaan, vind alleen allemaal rare dingen XD
Scrtz schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 11:17:
[...]

Ik zou zeggen google: Windows on a iPad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhero10
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08-08-2023
Ik ben sinds een maand de eigenaar van iPhone SE, maar ik heb sinds een aantal dagen een vervelend probleem. Als ik word gebeld hoor ik helemaal niets, en de andere kant kan mij ook niet horen. Ik moet eerst op luidspreker klikken en weer terug voordat ik een gesprek kan voeren. Hetzelfde geldt als ik met oortjes wil bellen. Weet iemand de oplossing voor dit irritante probleem :'( ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Zhero10 schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 22:30:
Ik ben sinds een maand de eigenaar van iPhone SE, maar ik heb sinds een aantal dagen een vervelend probleem. Als ik word gebeld hoor ik helemaal niets, en de andere kant kan mij ook niet horen. Ik moet eerst op luidspreker klikken en weer terug voordat ik een gesprek kan voeren. Hetzelfde geldt als ik met oortjes wil bellen. Weet iemand de oplossing voor dit irritante probleem :'( ?
Afspraakje met de genius bar maken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Nyana schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 22:48:
[...]

Afspraakje met de genius bar maken.
Nou nou... Is dat niet wat overdreven?
@Zhero10 heeft nog niet eens gezegd wat hij/zij geprobeerd heeft... Misschien is 't handig om eerst zelf te proberen het probleem op te lossen ipv meteen naar de winkel te gaan. Er zitten er ook maar 3 in heel NL :P

De vraag is dan ook wat Zhero10 zelf al geprobeerd heeft...
Als het op te lossen is door de luidspreker aan en weer uit te zetten, gaat mijn vermoeden uit naar de software. Dan is een backupje maken (iTunes of iCloud) en dan een factory reset doen bijvoorbeeld al een optie om zelf eens te proberen of dat het oplost. Half uurtje werk at most, en als 't dan werkt dan weet je waar t probleem zat.
Zet je je backup terug en komt t probleem terug? Dan wordt t eens tijd om te kijken naar draaiende apps... En wie kan daar weer mee helpen? Applecare via de chat, kunnen op afstand sysreport diagnoses aanmaken. Et cetera, genoeg dingen zelf te proberen.
En natuurlijk de simpele stappen, zoals "staat 't volume wel goed?" :P

Kortom, genoeg zelf te proberen alvorens je een genius bar nodig hebt dunkt mij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:32
Probeer eens een volledige reset.
Helpt dat niet, stel hem dan opnieuw in m.b.v. terugzetten van backup.
Helpt dat ook niet, stel hem dan in als nieuwe iPhone.
Ik heb dat laatste nodig gehad bij een SE waarvan het touchscreen niet correct werkte. Niets hielp, uiteindelijk ingesteld als nieuwe iPhone en probleem verholpen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18-09 22:52
FinnCoding schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 11:00:
Hey

YouTube: Game Boy Color on Apple Watch & Windows XP on iPhone! + More App...

XP kan wel maar erg goed werkt het niet :7

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FinnCoding
Thanks, ik zal het uitproberen als ik thuis ben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Wat WhatsappHack al zegt idd.

Welke apps met geluid uitvoer gebruik je of zijn actief evt met ververs op achtergrond?
Een gekoppeld/standby bluetooth device, ook hier mogelijk achtergrond verversing (Bose connect bijvoorbeeld).

Probeer de situatie nog eens na te bootsen met apps afgesloten, dubbel home, swipe apps naar boven.

NRG

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mr.ZeroNull!
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:01
iOS 10.3 is beschikbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
indeed...dl-ing as we speak >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnRGS
Loopt lekker op de iPhone 7 hoor, lijkt allemaal nog wat smoother te lopen! Sommige kleine haperingen kom ik niet meer tegen, zoals ontgrendelen van sim die altijd haperde.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Banshee
  • Laatst online: 25-05 20:18
Sommige dingen gaan idd soepeler, andere apps zoals Facebook lijken een soort van lag te geven voordat het start.
Betreft een 64GB SE hier trouwens.

Edit: safari is beestachtig snel merk ik 😃

[ Voor 15% gewijzigd door Banshee op 27-03-2017 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnRGS
Lag met FB bij opstart is normaal voor een eerste start na reboot. Safari is inderdaad belachelijk sneller geworden. Heb nooit ondervonden dat de iPhone 7 langzaam was o.i.d. maar het voelt nu veel sneller en snappier aan allemaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erulezz
APFS :D Dat het maar snel naar macOS mag komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:34
Klopt het dat beta 7 gelijk staat aan de final van 10.3? Krijg namelijk geen update aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnRGS
Untouchablezz20 schreef op maandag 27 maart 2017 @ 20:03:
Klopt het dat beta 7 gelijk staat aan de final van 10.3? Krijg namelijk geen update aangeboden.
Moet je je developer profiel verwijderen en nog eens zoeken, krijg je hem aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Heb ik inderdaad gedaan, maar nog niks aangeboden gekregen. Zal hem eens opnieuw opstarten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnRGS
Untouchablezz20 schreef op maandag 27 maart 2017 @ 20:05:
Heb ik inderdaad gedaan, maar nog niks aangeboden gekregen. Zal hem eens opnieuw opstarten.
Vreemd, kwam bij mij toen gelijk. Misschien dat een reboot inderdaad werkt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Yes, reboot werkt! Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikjuh
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:21
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit zo'n snelheidsverschil gemerkt met een iOS update. Heb een 7 plus trouwens.

MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maikjuh schreef op maandag 27 maart 2017 @ 20:23:
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit zo'n snelheidsverschil gemerkt met een iOS update. Heb een 7 plus trouwens.
Dat is te danken aan het nieuwe filesystem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofman
5S hier en lekker snel met 10.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikjuh
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:21
WhatsappHack schreef op maandag 27 maart 2017 @ 21:02:
[...]

Dat is te danken aan het nieuwe filesystem :)
Ik had echt niet gedacht dat dat zoveel verschil zou maken. Dacht dat die nieuwe filesystem vooral goed is voor security. Dan mogen ze het van mij zo snel mogelijk naar MacOS brengen haha.

MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
Apart, voor het eerst met iOS updates heb ik bij de laatste stap ook mijn MacbookPro wachtwoord in moeten vullen :?

En nu ook gelijk een melding op mac: KeychainSyncingOverIDSProxy is onverwacht gestopt :+

[ Voor 28% gewijzigd door Erulezz op 27-03-2017 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicj56
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11:09
Merk een aanzienlijke versnelling op 10.3 puik werk van Apple. Gebruik een iPhone 6S😊

MBPr 13" 2017 128GB  iPhone 16 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09 14:14

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

iPad Air (1) draait weer als een zonnetje. Eindelijk; geen wachtwoorden meer nodig voor het schrijven van recensies. Benieuwd of app ontwikkelaars nu actief gaan deelnamen aan het beantwoorden van recensies...

En alle apps onderin bij Instellingen zijn ook allemaal verdwenen. Lekker opgeruimd zo.

[ Voor 3% gewijzigd door Splinter Cell op 27-03-2017 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Goofman schreef op maandag 27 maart 2017 @ 21:02:
5S hier en lekker snel met 10.3
Is het merkbaar sneller op je 5s ten opzichte van 10.2.1 of bv ios 9?

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexvandoef
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-09 22:18
Splinter Cell schreef op maandag 27 maart 2017 @ 22:30:
En alle apps onderin bij Instellingen zijn ook allemaal verdwenen. Lekker opgeruimd zo.
Kan je deze nu eigenlijk nog ergens terug vinden? Heb ff lopen zoeken maar kon het ze 1,2,3 niet vinden

Acties:
  • +1 Henk 'm!
lexvandoef schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 00:10:
[...]

Kan je deze nu eigenlijk nog ergens terug vinden? Heb ff lopen zoeken maar kon het ze 1,2,3 niet vinden
Het is niet de bedoeling dat die er niet staan...
Even instellingen killen en opnieuw openen, dan moeten ze weer verschijnen. Eventueel ff rebooten.

Pagina: 1 ... 26 ... 31 Laatste