Ja, maar werkt echt zo ontzettend klungelig. Waardeloos.
"Klaar" verstuurt hetgene je ingevoerd hebt; ik zou verwachten dat je eerst een preview krijgt en gewoon "terug" gaat naar het normale bericht typen scherm.
Daarvoor moet je de knop rechtsonderin gebruiken (het toetsenbordje).
Als je niks tekent in het scherm besluit je telefoon zomaar dat hij dan maar een audio fragment gaat sturen van de gehele tijd dat het tekenvenster open heeft gestaan....
Echt; hoe kom je in vredesnaam op zo'n GUI. Laten we de optie geven een bericht te tekenen, maar als je niks tekent sturen we audio
Als dit de kwaliteit van software is die we de komende jaren van Apple mogen verwachten dan is het triest gesteld.
Androo schreef op maandag 19 september 2016 @ 13:25:
Ik heb soms dat het whatsapp icoontje links onder op mijn homescreen komt.. zo kan ik heel snel whatsapp openen ( soms is het facebook ) maar naar een tijdje is dit icoontje weer weg..
Weet iemand hoe dit komt?
Vind het opzich wel handig

Volgens mij doet iOS dat op basis van locatie; het systeem onthoudt op basis van waar je bent en het tijdstip van de dag welke apps je het meest gebruikt en toont die dan als shortcut.
Werkt inderdaad best goed; iOS weet bijv. dat ik rond 17.00 van werk naar huis ga en dan Spotify aan heb staan.
[
Voor 24% gewijzigd door
XyritZz op 19-09-2016 13:36
]
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)