Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Jamesl schreef op maandag 9 januari 2017 @ 11:16:
RIP 230K, Mertens is alweer 530K nu :'). Ik koop ook eens een speler hoor...
RIP100k voor mij, maar wel iets van 200 wedstrijden meegespeeld :)
Na TOTY gaat zijn prijs wel weer omhoog.

Heb gisteravond na een dagje spelen met mijn nieuwe team toch naar een paar transfers gedaan
- Pogba eruit, goede speler maar voor dezelfde prijs toch liever Erikson + Aguero
- Lallana gehaald om de plek de lege plek in te vullen door de switch (veel keuze, uiteindelijk voor STA+WF gegaan)
- Benteke eruit, beetje te prijzig om op te bank te hebben
- Martial / Mkhiki erbij om te kunnen switchen naar 41212 wide indien nodig

https://www.futbin.com/17/squad/1059886

Vanavond maar ff een TOTY speler pakken, aangezien ik nog maar 17 coins overheb :D

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Denken jullie dat alleen de IF een prijsdrop gaan krijgen bij het uitkomen van TOTY? Ik wacht al een twee weken op de pricedrop zodat ik een leuk Serie A team in de been kan krijgen (need std Dybala).

Ben benieuwd hoe de ze release doen dit jaar. Werd het vorig jaar niet per linie gedaan en dan verspreid? Geloof dat je dan op de zondag kans had op alles (dus aanvallers, middenvelders en verdedigers).

[ Voor 33% gewijzigd door Fraaank op 09-01-2017 11:28 ]

Bossie schreef op maandag 9 januari 2017 @ 11:25:
[...]

Heb gisteravond na een dagje spelen met mijn nieuwe team toch naar een paar transfers gedaan
- Pogba eruit, goede speler maar voor dezelfde prijs toch liever Erikson + Aguero
- Lallana gehaald om de plek de lege plek in te vullen door de switch (veel keuze, uiteindelijk voor STA+WF gegaan)
- Benteke eruit, beetje te prijzig om op te bank te hebben
- Martial / Mkhiki erbij om te kunnen switchen naar 41212 wide indien nodig

https://www.futbin.com/17/squad/1059886

Vanavond maar ff een TOTY speler pakken, aangezien ik nog maar 17 coins overheb :D
Eriksen lijkt me zo'n leuke speler om te hebben. Vaak naar gekeken, maar nog niet mee gespeeld. Heb je een maestro kaart erop? Moet je eens kijken wat voor stats die dan krijgt.... Daar kan bijna geen toty tegenop.

Edit: denk dat SBC Payet moet gaan vrezen.... Net te weinig coins voor Lukaku en Eriksen, dus hopelijk zakken ze nog ff (sorry)

[ Voor 6% gewijzigd door Bean77 op 09-01-2017 11:32 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17:04
Royz schreef op maandag 9 januari 2017 @ 11:22:
[...]

Nou ik heb veel mensen gesproken die ook heel veel andere pakketjes hebben maar die nog niet openen omdat ze wachten op TOTY. :)
Ja een vriend van mij heeft ook heel veel pakjes gespaard, ik heb ze zelf gewoon geopend. Kans op Ronaldo of TOTY Ronaldo maakt me niet zoveel uit, ik pack ze beiden toch nooit :+
Bossie schreef op maandag 9 januari 2017 @ 11:25:
[...]

Ja ik ook zo'n 150 games en ook zeker 150 goals :D
Hoop dat ie idd weer richting de 600-650K gaat na TOTY. Ik had hem gekocht met oog op upgrade en daarbij de prijstijging maar nu wil ik vooral zo min mogelijk verlies maken...
Hou hem nog +- 1-2 weken dan moet die eruit :p
Jamesl schreef op maandag 9 januari 2017 @ 11:32:
[...]

Ja een vriend van mij heeft ook heel veel pakjes gespaard, ik heb ze zelf gewoon geopend. Kans op Ronaldo of TOTY Ronaldo maakt me niet zoveel uit, ik pack ze beiden toch nooit :+

[...]

Ja ik ook zo'n 150 games en ook zeker 150 goals :D
Hoop dat ie idd weer richting de 600-650K gaat na TOTY. Ik had hem gekocht met oog op upgrade en daarbij de prijstijging maar nu wil ik vooral zo min mogelijk verlies maken...
Hou hem nog +- 1-2 weken dan moet die eruit :p
Op de vervanger van Mertens ga je geen verlies maken? >:)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Jamesl
Bean77 schreef op maandag 9 januari 2017 @ 11:33:
[...]

Op de vervanger van Mertens ga je geen verlies maken? >:)
Dat wordt iig geen IF.
Speelde een weekje met Bale tot die TIF Mertens uitkwam die ik MOEST hebben :p, denk dat ik weer Bale ga halen want die was toch echt wel bizar goed :)
Verder hoop ik dat ik nog iets leuks pack deze week, heb 4 100K packs klaarliggen _/-\o_

Als het echt meezit dan koop ik Ronaldo maar ben al erg blij als ik het verlies van Mertens op kan vangen door de leuke packs :p
Jamesl schreef op maandag 9 januari 2017 @ 11:41:
[...]

Dat wordt iig geen IF.
Speelde een weekje met Bale tot die TIF Mertens uitkwam die ik MOEST hebben :p, denk dat ik weer Bale ga halen want die was toch echt wel bizar goed :)
Verder hoop ik dat ik nog iets leuks pack deze week, heb 4 100K packs klaarliggen _/-\o_

Als het echt meezit dan koop ik Ronaldo maar ben al erg blij als ik het verlies van Mertens op kan vangen door de leuke packs :p
Het schijnt, maar pin mij er niet op vast, dat je het best in het weekend packs kunt openen omdat dan alles erin zit. Al weet ik niet of bepaalde formules, percentages etc. aangepast worden.

(IF) Bale is ook de beste rechtsbuiten waarmee ik gespeeld heb. Op streams zie ik hem tegenwoordig ook vaak als CM voorbij komen. Kennelijk zijn positie penalties niet zo heel erg zwaar.

• MitchelFC
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-09 04:07
Er zijn 8 mensen met 38 winst die niet in de top 100 zijn gekomen, ik ben 97e geëindigd, wat heb ik een ongelofelijk geluk gehad zeg :),

Iemand vroeg trouwens op de PS4 hoe ik speel kwa instructies, bij deze:

4-1-2-1-2 small

RS/LS :Stay Central, druk zetten op achterste linie ( Dus geen achter de linies kruipen )
CAM: Stay Forward
CDM: Achterblijven tijdens aanval
linksback/rechtsback: Stay back while attacking, conserdatieve onderschepping

Voordeel van de spitsen: Je kan ze altijd aanspelen dus je kan lekker tikken, nadeel is natuurlijk dat je ze niet diep kan sturen.

Custom tactic van youtube overgenomen:
90, 50 org 70, 60, 40 ff, 40, 60, 40 cover

http://www.instagram.com/mitcheldenkers

Ik twijfel aangezien ik op dit moment dit team kan kopen:

https://www.futbin.com/17/squad/1078766

De RF wordt dan nog ingame vervangen door een nader te bepalen speler.

• MitchelFC
Vissert schreef op maandag 9 januari 2017 @ 12:15:
Ik twijfel aangezien ik op dit moment dit team kan kopen:

https://www.futbin.com/17/squad/1078766

De RF wordt dan nog ingame vervangen door een nader te bepalen speler.
Probeer iets met Walker en Jordi alba te maken, voor de rest prima, martial is ook één van mijn favoriete spelers dit jaar :*)

Bean77 schreef op maandag 9 januari 2017 @ 11:22:

[...]

De Gea is idd zeer goed. Maar het zijn denk ik ook de verwachtingen. Als ik met mijn verdediging blunder, dan moet ik ook niet verwachten dat De Gea elke speler stopt die alleen op hem afrent. Dan moet ik toch echt bij mezelf kijken. De Gea vind ik na Neuer de beste keeper in het spel.
Dit dus, ik heb nog geen keeper mee gemaakt die geen blunders maakt. Bij mij werkte SIF Donnarumma totaal niet. Ik probeer keepers nu gewoon te beoordelen op momenten waarop ik verwacht dat het een goal wordt maar dat hij hem toch nog houdt.
MitchelFC schreef op maandag 9 januari 2017 @ 12:17:
[...]

Probeer iets met Walker en Jordi alba te maken, voor de rest prima, martial is ook één van mijn favoriete spelers dit jaar :*)
Ik twijfelde inderdaad al over Shaw.

https://www.futbin.com/17/squad/1078845

Haal ik Walker en Smalling uit mijn eerste team. Wordt wel wat schuiven daar :'(
MitchelFC schreef op maandag 9 januari 2017 @ 12:11:
Er zijn 8 mensen met 38 winst die niet in de top 100 zijn gekomen, ik ben 97e geëindigd, wat heb ik een ongelofelijk geluk gehad zeg :),

4-1-2-1-2 small

RS/LS :Stay Central, druk zetten op achterste linie ( Dus geen achter de linies kruipen )

Voordeel van de spitsen: Je kan ze altijd aanspelen dus je kan lekker tikken, nadeel is natuurlijk dat je ze niet diep kan sturen.

Dat is erg vergelijkbaar met de custom waar ik mee speel in deze formatie (reddit guide), met een paar kleine verschillen.
- Ik heb minder risico in mijn passing
- Ik heb speel een stukje hoger met mijn verdediging.

Ik ga dit vanavond eens proberen, thanks :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08:47
Bossie schreef op maandag 9 januari 2017 @ 12:57:
[...]

Dat is erg vergelijkbaar met de custom waar ik mee speel in deze formatie (reddit guide), met een paar kleine verschillen.

Ik heb mijn reserveteam ook even omgebouwd om dit te testen. Met een paar kleine aanpassingen kon ik van 4-3-2-1 naar deze formatie: https://www.futbin.com/17/squad/1079341
Deze week weinig tijd, maar ben erg benieuwd!
Vissert schreef op maandag 9 januari 2017 @ 12:17:
[...]

Dit dus, ik heb nog geen keeper mee gemaakt die geen blunders maakt. Bij mij werkte SIF Donnarumma totaal niet. Ik probeer keepers nu gewoon te beoordelen op momenten waarop ik verwacht dat het een goal wordt maar dat hij hem toch nog houdt.
Ik heb nu Courtois, maar daar heb ik aanzienlijk meer pech dan met SIF Donna.
Het leukste voorbeeld was dat een verdediger precies goed stond tussen de 5m/penalty stip (en ongedekt) om een cross weg te koppen, maar keepertje besloot om uit te komen, de bal voor mijn verdediger schuin weg te stompen om vervolgens de klassieker intikker/bouncer goal tegen de te krijgen 8)7

AI is soms niet slim :X

• Jamesl
Bean77 schreef op maandag 9 januari 2017 @ 12:03:
[...]

Het schijnt, maar pin mij er niet op vast, dat je het best in het weekend packs kunt openen omdat dan alles erin zit. Al weet ik niet of bepaalde formules, percentages etc. aangepast worden.

(IF) Bale is ook de beste rechtsbuiten waarmee ik gespeeld heb. Op streams zie ik hem tegenwoordig ook vaak als CM voorbij komen. Kennelijk zijn positie penalties niet zo heel erg zwaar.
Ja ik open alles zaterdag, als het hele TOTY er is :)

Ja Bale kan ook zeker op CM door zijn redelijk hoge defending. Denk dat de mensen in de streams beginnen op RW en dan daarna formatie veranderen zodat die wel op 10 chem blijft.
Eigenlijk speelt geen enkele pro met de opstelling waarmee ze de wedstrijd beginnen, ze veranderen allemaal hun formatie. Volgens mij gooit bijna iedereen Ronaldo dan de spits in in 4-1-2-1-2 (2) of 4-3-1-2. Snap het wel maar ik vind het zelf bijzonder irritant om te doen elke wedstrijd weer :')
MitchelFC schreef op maandag 9 januari 2017 @ 12:11:

4-1-2-1-2 small

Lekker man! Laat met TOTY maar weten wat je packed :D
En ja diegene was ik die het vroeg op PS4 ;)

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-11 21:13
https://www.futbin.com/17/squad/1078334

Dit is nu mijn opstelling. Ik denk er over om eens een WL met een 4-4-2 te gaan spelen. De variant met CDM/CAM en RM/LM. Rechtsback moet dan Walker gaan worden gok ik zo, LB ben ik alleen nog niet over uit.
Jamesl schreef op maandag 9 januari 2017 @ 13:06:
[...]

Ja ik open alles zaterdag, als het hele TOTY er is :)

Ja Bale kan ook zeker op CM door zijn redelijk hoge defending. Denk dat de mensen in de streams beginnen op RW en dan daarna formatie veranderen zodat die wel op 10 chem blijft.
Eigenlijk speelt geen enkele pro met de opstelling waarmee ze de wedstrijd beginnen, ze veranderen allemaal hun formatie. Volgens mij gooit bijna iedereen Ronaldo dan de spits in in 4-1-2-1-2 (2) of 4-3-1-2. Snap het wel maar ik vind het zelf bijzonder irritant om te doen elke wedstrijd weer :')

[...]

Lekker man! Laat met TOTY maar weten wat je packed :D
En ja diegene was ik die het vroeg op PS4 ;)
Voornamelijk omdat ook al je instructies weg zijn en je elke keer alles opnieuw moet instellen.

Vissert schreef op maandag 9 januari 2017 @ 12:22:
[...]

Ik twijfelde inderdaad al over Shaw.

https://www.futbin.com/17/squad/1078845

Haal ik Walker en Smalling uit mijn eerste team. Wordt wel wat schuiven daar :'(
Wat vind je van deze:
- Kante RCM
- Matuidi CM

Kan je eventueel Arfa nog gebruiken als sub

• Fraaank
Bean77 schreef op maandag 9 januari 2017 @ 13:07:
[...]

Voornamelijk omdat ook al je instructies weg zijn en je elke keer alles opnieuw moet instellen.
Daarom speel ik lekker vanaf de aftrap al 41212(2) met snelle spitsen. Is natuurlijk wel een keuze om het zo te doen. Is er ergens hard bewijs dat chemistry niet wordt aangetast als je en LF of RF als ST gaat gebruiken? Of gebruikt men zulke goede spelers dat dat beetje chemistry niet uitmaakt?

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-11 11:14
Bossie schreef op maandag 9 januari 2017 @ 13:08:
[...]

Wat vind je van deze:
- Kante RCM
- Matuidi CM

Je weet dat elke sub 5 chem krijgt? :)
Thomas18GT schreef op maandag 9 januari 2017 @ 13:10:
[...]

Je weet dat elke sub 5 chem krijgt? :)
Dus, zou Arfa er sowieso bij nemen als je aanvallend iets wilt forceren ipv van die andere twee franse slopers op het middenveld

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:04

Royz

Kleurenblind!!

Momenteel speel ik met dit team op de xbox: www.futbin.com/17/squad/1041816

Ik moet zeggen dat het erg lekker speelt. Muller gaat altijd mee naar voren en Tevez staat daar eigenlijk ook wel goed. Wat ik me wel af vraag, is of ik met 1 verdedigende CM af kan. Renato Sanchez en Vidal voelt een beetje als teveel verdediging. Ik zou Renato Sanchez in kunnen ruilen voor een wat aanvallender speler, maar wie dan? Thiago IF misschien?

Of krijg ik dan met een CAM en Muller én nog een CM wat teveel van het goede?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Royz schreef op maandag 9 januari 2017 @ 13:20:
Momenteel speel ik met dit team op de xbox: www.futbin.com/17/squad/1041816

Ik moet zeggen dat het erg lekker speelt. Muller gaat altijd mee naar voren en Tevez staat daar eigenlijk ook wel goed. Wat ik me wel af vraag, is of ik met 1 verdedigende CM af kan. Renato Sanchez en Vidal voelt een beetje als teveel verdediging. Ik zou Renato Sanchez in kunnen ruilen voor een wat aanvallender speler, maar wie dan? Thiago IF misschien?

Of krijg ik dan met een CAM en Muller én nog een CM wat teveel van het goede?
Ik zou het simpelweg testen, afhankelijk van de wedstrijd kun je altijd wisselen om de juiste balans te vinden.
Muller is geen verfijnde speler, maar doet wel altijd heel veel goed.

Leuke hybrid overigens, zou eerder Dybala eens proberen ipv Icardi ipv een middenvelder te switchen

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Bossie schreef op maandag 9 januari 2017 @ 13:24:
[...]

Ik zou het simpelweg testen, afhankelijk van de wedstrijd kun je altijd wisselen om de juiste balans te vinden.
Muller is geen verfijnde speler, maar doet wel altijd heel veel goed.

Leuke hybrid overigens, zou eerder Dybala eens proberen ipv Icardi ipv een middenvelder te switchen
Thanks voor je feedback! Het is misschien inderdaad een kwestie van gevoel en of ik de onder of bovenliggende partij ben. Ik heb Icardi gehad als untradeble SBC dus wellicht als ik wat meer coins heb kan ik Icardi wisselen met Dybala. Overigens was de feedback van wat andere mensen dat 2 fysiek zwakke spelers naast elkaar niet echt een succes is (Aguero / Dybala). Zelf heb ik daar nog geen ervaring mee.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Fraaank schreef op maandag 9 januari 2017 @ 13:09:
[...]

Daarom speel ik lekker vanaf de aftrap al 41212(2) met snelle spitsen. Is natuurlijk wel een keuze om het zo te doen. Is er ergens hard bewijs dat chemistry niet wordt aangetast als je en LF of RF als ST gaat gebruiken? Of gebruikt men zulke goede spelers dat dat beetje chemistry niet uitmaakt?
Ik speel zelf 4312 formatie met dit team https://www.futbin.com/17/squad/950727
Ik kan daar lekker druk mee zetten en op zich kan kante veel dichtrennen. Als dat niet lukt dan switch ik wel naar 41212(2).

• Thomas18GT
Bossie schreef op maandag 9 januari 2017 @ 13:16:
[...]

Dus, zou Arfa er sowieso bij nemen als je aanvallend iets wilt forceren ipv van die andere twee franse slopers op het middenveld
Ah nee dacht dat je bedoelde omdat je toch al 2 Fransen had op het middenveld en dus voor de chem Arfa als sub. Verder zijn er wel betere CAM's die je dan kan gebruiken ipv Arfa namelijk :)
Bean77 schreef op maandag 9 januari 2017 @ 13:32:
[...]

Ik kan daar lekker druk mee zetten en op zich kan kante veel dichtrennen. Als dat niet lukt dan switch ik wel naar 41212(2).
Heerlijk, Remy in zo'n geweldig team O+

[ Voor 29% gewijzigd door Thomas18GT op 09-01-2017 13:35 ]

Thomas18GT schreef op maandag 9 januari 2017 @ 13:33:
[...]

Ah nee dacht dat je bedoelde omdat je toch al 2 Fransen had op het middenveld en dus voor de chem Arfa als sub. Verder zijn er wel betere CAM's die je dan kan gebruiken ipv Arfa namelijk :)

[...]

Heerlijk, Remy in zo'n geweldig team O+
Remy en Musa afwisselend eerlijk gezegd.
Maar ik wil daar IF Lukaku hebben. Maar ik wacht nog ff tot die wat meer daalt.
En Payet moet vrezen voor SIF Eriksen.

• Thomas18GT
Bean77 schreef op maandag 9 januari 2017 @ 13:40:
[...]

Remy en Musa afwisselend eerlijk gezegd.
Maar ik wil daar IF Lukaku hebben. Maar ik wacht nog ff tot die wat meer daalt.
En Payet moet vrezen voor SIF Eriksen.
Ik had Benteke SIF een paar wedstrijden geprobeerd maar zo'n logge spits is helemaal niks voor mij, doe mij maar Vardy, Musa, Gray en Remy _/-\o_
Bossie schreef op maandag 9 januari 2017 @ 13:08:
[...]

Wat vind je van deze:
- Kante RCM
- Matuidi CM

Om Martial op 9 chem te houden moet Kante cm blijven staan. Ik ben groot fan van Gonalons IF. 10 wedstrijden mee gespeeld en bijna elk potje motm.

• MitchelFC
Bossie schreef op maandag 9 januari 2017 @ 12:57:
[...]

Voor jou kan dit zeker werken met je Lukaku en Benteke. Lekker shielden heel de tijd haha

• MitchelFC
Vissert schreef op maandag 9 januari 2017 @ 13:43:
[...]

Om Martial op 9 chem te houden moet Kante cm blijven staan. Ik ben groot fan van Gonalons IF. 10 wedstrijden mee gespeeld en bijna elk potje motm.
Dus als ik jou vraag beste cdm deze fifa zeg jij Gonsalons? :)

• Fraaank
Bean77 schreef op maandag 9 januari 2017 @ 13:32:
[...]

Interessant! Misschien deze week is proberen!

Vraagje voor de pro's: Wil Dybala kopen, maar is op PC nog 170k. Nu zie ik ook dat SIF Immobile te krijgen is voor de helft. Zag dat mensen positief waren over hem. Wil dan 4312 gaan spelen met TIF Icardi ernaast.
Thomas18GT schreef op maandag 9 januari 2017 @ 13:41:
[...]

Ik had Benteke SIF een paar wedstrijden geprobeerd maar zo'n logge spits is helemaal niks voor mij, doe mij maar Vardy, Musa, Gray en Remy _/-\o_
Maar er moet iemand aanspeelbaar zijn, de bal kunnen vasthouden, en vervolgens die lopers weer diep te kunnen sturen ;)

MitchelFC schreef op maandag 9 januari 2017 @ 13:44:
[...]

Dus als ik jou vraag beste cdm deze fifa zeg jij Gonsalons? :)
Voor deze prijs en gezien mijn beperkte ervaringen met duurdere spelers zeg ik ja de beste cdm waar ik mee gespeeld heb :+

• Thomas18GT
Bossie schreef op maandag 9 januari 2017 @ 13:47:
[...]

Maar er moet iemand aanspeelbaar zijn, de bal kunnen vasthouden, en vervolgens die lopers weer diep te kunnen sturen ;)
Dat is dus precies niet mijn speelstijl, ik tik liever door de verdediging heen en dan heb je niet veel aan zo'n logge spits. Daarnaast heeft Gray IF ook nog 85 strength, dus die kan ook wel een balletje vasthouden mocht het nodig zijn :)

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 25-11 21:10
[...]

SBC Smolov met Hawk <3

96 pace, 88 strength.
[...]

Nou... gisteren een stream aan het kijken waarbij iemand tegen een IF Lukaku moest, maar die was me toch heel erg snel moet ik je zeggen.

• Jamesl
Bean77 schreef op maandag 9 januari 2017 @ 14:42:
[...]

Nou... gisteren een stream aan het kijken waarbij iemand tegen een IF Lukaku moest, maar die was me toch heel erg snel moet ik je zeggen.
Normale Lukaku werkte bij mij al heel goed, zijn IF lijkt me helemaal insane

• klavan88
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 22-05-2021
Een aanvalstrio TOTGS Neymar, SIF Ronaldo, TOTGS Messi, moet toch wel super zijn?

Of zou ik TOTGS Messi laten vallen ipv IF Bale? :)

Kheb voldoende coins, moet er wel nog wat voor verkopen :)

• MitchelFC
klavan88 schreef op maandag 9 januari 2017 @ 16:02:
Een aanvalstrio TOTGS Neymar, SIF Ronaldo, TOTGS Messi, moet toch wel super zijn?

Of zou ik TOTGS Messi laten vallen ipv IF Bale? :)

Kheb voldoende coins, moet er wel nog wat voor verkopen :)
Toty ronaldo!

• klavan88
Maar daarvoor heb ik sowieso niet voldoende coins denk ik :P, die gaat toch voor +5m coins gaan? De SIF kost nu 3,5m ongeveer :p.

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Hoe laat begint dat toty circus?

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• Fischerr
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 19-06-2021
Het real life gala is van 18:30-20:00, niet lang daarna zal het circus op de game wel beginnen.

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Zit te wachten om mijn 1,65 miljoen in een team te spenderen. Vergeleken met gisteren is de markt alweer wat omhoog gegaan. Ben benieuwd wat het doet als de pakketten echt geopend zullen gaan worden.

• Fraaank
pelidee schreef op maandag 9 januari 2017 @ 16:53:
Zit te wachten om mijn 1,65 miljoen in een team te spenderen. Vergeleken met gisteren is de markt alweer wat omhoog gegaan. Ben benieuwd wat het doet als de pakketten echt geopend zullen gaan worden.
Lucky you! Ik moet het met 350k doen op PC :(

• DjangoBangahri
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 06-12-2020
Neuer, Dani Alves, Pique, Ramos, Marcelo, Iniesta, Modric, Kroos, Messi, Ronaldo, Griezmann

Dat wordt het waarschijnlijk, wellicht nog suarez ipv griezman.
Wel jammer zoveel spaanse spelers en verder weinig.

Voor mij alleen dani alves waar ik erg nieuwsgierig naar ben. Zal die 88 rated worden?
DjangoBangahri schreef op maandag 9 januari 2017 @ 17:13:
Neuer, Dani Alves, Pique, Ramos, Marcelo, Iniesta, Modric, Kroos, Messi, Ronaldo, Griezmann

Voor mij alleen dani alves waar ik erg nieuwsgierig naar ben. Zal die 88 rated worden?
Ik verwacht Dani Alves niet, aangezien hij niet echt een bijzonder jaar heeft gehad echter krijgen Brazilianen altijd wel veel stemmen.

Pepe zou ik ook wel logisch vinden, sowieso meer dan Pique, maar het zal wel niet.

• Hoodlum77
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-07 10:18
Vandaag Allan en Parrolo vervangen voor Marchissio en Nainggolan. Beide voor 47k opgepikt, dat kan je niet laten liggen😂
https://www.futbin.com/17/squad/848257

Iemand idee voor chem styles voor deze heren?

En is IF Salah de moeite?

[ Voor 6% gewijzigd door Hoodlum77 op 09-01-2017 18:35 ]

• MitchelFC
DjangoBangahri schreef op maandag 9 januari 2017 @ 17:13:

Sergio Ramos meest interessant voor mij persoonlijk. :9~

Hoodlum77 schreef op maandag 9 januari 2017 @ 18:35:
Vandaag Allan en Parrolo vervangen voor Marchissio en Nainggolan. Beide voor 47k opgepikt, dat kan je niet laten liggen😂
https://www.futbin.com/17/squad/848257

Iemand idee voor chem styles voor deze heren?

En is IF Salah de moeite?
Yep, met afstand de beste RW/RF in de Serie-a

Fifa tv is nu live op youtube

Speciaal voor myutd4life een TOTY Kroos vermoed ik zo ;)
Hopelijk incl speed boost

edit:

TOTY bekend via twitter
https://twitter.com/easportsfifa?lang=nl

edit 2: OMG TOTY Ronaldo en Messi :o :o :o :o :o :o :o

[ Voor 39% gewijzigd door Bean77 op 09-01-2017 19:10 ]

• DjangoBangahri

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Forwards are now available?

edit: en een nieuwe sbc

[ Voor 33% gewijzigd door peeweeherman op 09-01-2017 19:14 ]

• JJoosterman
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-11 19:04
In de game zelf zie ik nog nergens een melding staan. Ik wacht nog even met het openen van mijn packs.

• JJoosterman
In de game zelf zie ik nog nergens een melding staan. Ik wacht nog even met het openen van mijn packs.

Nvm. Ik zie Messi er al op staan. 9,595,000 coins..

• DjangoBangahri
9,5 miljoen wtf

En ronaldo 12,5 mil

[ Voor 43% gewijzigd door DjangoBangahri op 09-01-2017 19:17 ]

Verwijderd

peeweeherman schreef op maandag 9 januari 2017 @ 19:13:
Forwards are now available?

edit: en een nieuwe sbc
Sbc is zeer makkelijk. Naast een raar tenue krijg je een premium gold players pack. Nogal de moeite voor een discard team.

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Forwards ja, is confirmed door EA twitter: https://twitter.com/EASPORTSFIFA/status/818523459202347010

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Helaas, had mijn 2 wekelijkse "deluxe"jumbo packs en die van de sbc, maar geen blauwe kaart...

Nog wel een Smalling om de pijn iets te verzachten en gelukkig is er weer een sbc waar Informs voor nodig zijn, laat ik er daar nu net nog 10 van gekocht hebben voor discard prijs...

• JJoosterman
6 packs geopend. Helaas geen blauwe kaart. Wel Trippier IF. In totaal zo'n 50 gouden spelers erbij. Mwha, niet verkeerd door alleen de Hybrid Nations + 1 Hybrid Leagues te doen. (2de account)

[ Voor 3% gewijzigd door JJoosterman op 09-01-2017 19:32 ]

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 25-11 21:25
Ik zou nog even wachten met packs openen, alleen de aanvallers zitten nog in de packs, de rest van TOTY nog niet.

PSN: Kidjuh

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

40.000 mensen die Castro 200.000 FIFA points erdoorheen zien jagen. Gekkenhuis :)

• klavan88
klavan88 schreef op maandag 9 januari 2017 @ 16:28:
[...]

Maar daarvoor heb ik sowieso niet voldoende coins denk ik :P, die gaat toch voor +5m coins gaan? De SIF kost nu 3,5m ongeveer :p.
Slik, 12m coins voor Ronaldo TOTY
Ik haal TOTW sinclair uit de tenue sbc :(

De hype is groot en ondertussen koop ik TOTW Lukaku :)

• MitchelFC
klavan88 schreef op maandag 9 januari 2017 @ 19:50:
[...]

Slik, 12m coins voor Ronaldo TOTY
Je zal zoiets maar packen

• DjangoBangahri
Bean77 schreef op maandag 9 januari 2017 @ 19:52:
Ik haal TOTW sinclair uit de tenue sbc :(

De hype is groot en ondertussen koop ik TOTW Lukaku :)
Beter als mijn beste, een 81 discard :)

• klavan88
Kzal het toch maar houden met SIF Ronaldo denk ik :p. TOTY Ronaldo is gewoon niet haalbaar. Wel gek dat er toch al 10 zo'n TOTY kaartjes van Ronaldo op de markt zijn (PS4)

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-11 15:17
Markt daalt wel heel snel nu. Nu moeten wachten op het goede moment van inkopen maar dat blijft natuurlijk gissen

• JJoosterman
Volgens mij heb ik iets met Thiago. Pas geleden 2x IF untradable, en nu haal ik de normale variant uit de sbc. :)
Ambianz schreef op maandag 9 januari 2017 @ 20:04:
Markt daalt wel heel snel nu. Nu moeten wachten op het goede moment van inkopen maar dat blijft natuurlijk gissen
Wow dit is een flinke crash

• pelidee
  • Niet online
Ambianz schreef op maandag 9 januari 2017 @ 20:04:
Welke spelers zakken dan heel snel volgens jou? Spelers waar ik naar kijk wel redelijk stabiel.

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

pelidee schreef op maandag 9 januari 2017 @ 20:17:
[...]

Welke spelers zakken dan heel snel volgens jou? Spelers waar ik naar kijk wel redelijk stabiel.
wat snel daalt zijn de huidige totw spelers.
Had zelf ook verwacht dat dit pas eind van de week, dus voor volgende editie zou gebeuren, was vanavond om half 7 nog blij met een IF Alli voor 45k ;w

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-11 15:17
Heb een serie A en Franse squad staan. Die gaan erg hard omlaag.

Spelers als Marchisio nainggolan en chiellini al 10k p.p. gezakt

• klavan88
Beter alternatief gevonden TOTY Suarez :D

• pelidee
  • Niet online
peeweeherman schreef op maandag 9 januari 2017 @ 20:19:
[...]

wat snel daalt zijn de huidige totw spelers.
Had zelf ook verwacht dat dit pas eind van de week, dus voor volgende editie zou gebeuren, was vanavond om half 7 nog blij met een IF Alli voor 45k ;w
Idd, Gray zag ik voor 60k gaan. 2x knipperen en ik zie ze voor 53 en 52 gaan. Gekkenhuis! 8)7

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-11 21:44

shameblaster

BB4E^Cons

Al 17 conditie kaarten voor 950 op kunnen kopen. Wat een aanbod nu pagina's vol

Cons:::BB4E

• PetrCech_3
Gewoon rustig blijven. Met name die IF's komen wel weer terug richting de oude prijs.

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-11 15:43
Jesus wat een monster kaarten weer. Je zal er maar 1 packen haha. Apart dat ze nu met aanvallers beginnen dat had ik niet verwacht, maarja fifa doet wel meer rare dingen dit jaar. Zou miss nu beste zijn om teams te kopen aangezien nu meeste packs geopend worden doordat de voorhoede in packs zitten? Denk zelf meer packs dan dat alle kaarten erin zitten.

• To easy
MitchelFC schreef op maandag 9 januari 2017 @ 00:01:
[...]

11 In Forms, 125.000 coins & 2 of 3 100k packs dat is nog even afwachten
Jesus dat is lekker met TOTY in packs!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 25-11 21:25
shameblaster schreef op maandag 9 januari 2017 @ 20:27:
Al 17 conditie kaarten voor 950 op kunnen kopen. Wat een aanbod nu pagina's vol
Hoe filter je de team-fitness eruit? Ik zie alleen maar speler fitness.

PSN: Kidjuh

• JJoosterman
Martinez voor 700, Sokratis voor 2000. Gaat prima. De standaard gold cards vliegen er bij mij voor 400/500 coins doorheen. :D

• PetrCech_3
9 packs open gemaakt (had gespaard). Hart het beste.... Dan weet je weer hoe het zit met je pack-luck.

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Kidjuh schreef op maandag 9 januari 2017 @ 20:33:
[...]

Niet. Zoeken op goud.
Het lukt momenteel ook voor 150. Staan er teveel op. Je glipt er soms doorheen voor 150:D

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

shameblaster schreef op maandag 9 januari 2017 @ 20:57:
[...]

Niet. Zoeken op goud.
Het lukt momenteel ook voor 150. Staan er teveel op. Je glipt er soms doorheen voor 150:D
Dat doe ik idd ook gewoon bieden en van de 20 kom je er 5x doorheen met 150

Verwijderd

Kidjuh schreef op maandag 9 januari 2017 @ 20:33:
[...]

1tje vinden en op compare price klikken.

• To easy
Men ik word gek. wil zo graag packs en spelers kopen. Maar kan iemand mij met een super goeie onderbouwing vertellen wanneer het beste moment is voor beide haha!!!!

Hou het niet meer hier :)
To easy schreef op maandag 9 januari 2017 @ 21:11:
Men ik word gek. wil zo graag packs en spelers kopen. Maar kan iemand mij met een super goed onderbouwing vertellen wanneer het beste moment is voor beide haha!!!!

Hou het niet meer hier :)
Als alles in packs zit meestal.

• DjangoBangahri
shameblaster schreef op maandag 9 januari 2017 @ 20:57:
[...]

Niet. Zoeken op goud.
Ik moet even afkoelen; heb teveel geboden, nu mag ik even niet meer haha

• RonaldMuijs
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-06-2023
Lol lol 3 uur geleden ging if gray voor 90k, hij wordt nu elke minuut onder de 40k gelist. Ik heb alleen 21k dus van mij mag die nog wel even door dalen. Anders haal ik vardy of sturridge.

• pelidee
  • Niet online
RonaldMuijs schreef op maandag 9 januari 2017 @ 21:14:
Lol lol 3 uur geleden ging if gray voor 90k, hij wordt nu elke minuut onder de 40k gelist. Ik heb alleen 21k dus van mij mag die nog wel even door dalen. Anders haal ik vardy of sturridge.
Ja klopt, zit ook te snipen.
Gelukt om er 1 van 53k te pakken en 55k. Maar die prijzen gaan nog lager nu haha. >:)

Moet je voor de grap ook eens naar Fabregas zijn IF kijken. Die knalt gewoon 50k naar beneden vanaf de opening.

[ Voor 11% gewijzigd door pelidee op 09-01-2017 21:18 ]

• Jamesl
Hmm ik kan die verhandelbare TOTW heel goedkoop doen door non-tradeable Sneijder en nog 1 in te ruilen die ik niet ga gebruiken, moet ik dat doen of bewaren tot een 'betere' SBC? Want tbh is allee Lukaku en Willian leuk...

• To easy
Bossie schreef op maandag 9 januari 2017 @ 21:12:
[...]

Als alles in packs zit meestal.
Ja wel he. Dat is dus vrijdag of zaterdag en dat word nog ff flink inhouden. Maar ik zat te denken omdat nu de duurste kaarten erin zitten dat misschien iedereen zichzelf nu kapot packed. Altijd weer lastig met al die veranderingen van fifa dit jaar.

• Fraaank
Market op PC is nog niet veel veranderd. Dybala blijft op 170-180k hangen. Kom op PC-community!

• RonaldMuijs
Manmanman, ik durf ook niet meer naar mijn eigen spelers te zoeken. Sommige spelers zijn gewoon 30-40% gedaald in prijs in 2 uur.

• pelidee
  • Niet online
RonaldMuijs schreef op maandag 9 januari 2017 @ 21:23:
Manmanman, ik durf ook niet meer naar mijn eigen spelers te zoeken. Sommige spelers zijn gewoon 30-40% gedaald in prijs in 2 uur.
Ja balen, voor aankopen het goede moment zien te vinden. Op een moment houdt het dalen op. Dan moet je er bij zijn, anders betaal je weer te veel.

• RonaldMuijs
pelidee schreef op maandag 9 januari 2017 @ 21:17:
[...]

Ja klopt, zit ook te snipen.
Gelukt om er 1 van 53k te pakken en 55k. Maar die prijzen gaan nog lager nu haha. >:)

Moet je voor de grap ook eens naar Fabregas zijn IF kijken. Die knalt gewoon 50k naar beneden vanaf de opening.
IF Kane is ongeveer gehalveerd. Met een goede snipe betaal je nu iets meer dan 60k. Terwijl zn prijs 125k was. Ongelofelijk...

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

DjangoBangahri schreef op maandag 9 januari 2017 @ 21:13:
[...]

Ik moet even afkoelen; heb teveel geboden, nu mag ik even niet meer haha
Haha hier ook.
Alle blessures +4 etc ook gewoon voor 150 :D
Heb nu totaal al 108 team conditie kaarten en 24 blessure kaarten kunnen bemachtigen

Benieuwd hoe lang dit duurt

[ Voor 4% gewijzigd door shameblaster op 09-01-2017 21:45 ]

• RonaldMuijs
Volgens Futbin stijgt de markt weer heel iets.
Gelukkig heb ik vanmiddag mijn nieuwe team gekocht :+ ;w |:( -O-
Pagina: 1 ... 90 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.