Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Oeffel
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-12-2021
Je zou kunnen combineren met Benzema of een strong link met Gameiro IF maar weet niet of dat je type spits is. Anders toch Lacazette moet wel een killercombi zijn. Maar maakt allemaal een 2 spitsen-systeem
Anders miss toch gebruik maken van Koke in een hybrid, La Liga re en BPL links.
Op RW of RF ben je Frans idd aangewezen op Dembele of Fekir.

Speel zelf met Martial op LF en Balotelli IF in de spits en Di Maria op RF. Maar dat houdt een Franse link makkelijker in stand met Ben arfa, Kante en Matuidi erachter.

[ Voor 33% gewijzigd door Oeffel op 08-01-2017 07:44 ]

• tomk10
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:42
Vraagje, ik heb nu dit team: https://www.futbin.com/17/squad/1057221

Nu ben ik op zoek naar versterkingen en eigenlijk zit ik te denken aan Dybala maar die kost op PC nog 185k. Ik heb dat zo'n beetje bij elkaar gespaard. Is hij een leuke optie en zo ja waar zet ik hem neer.... Het team draait eigenlijk best goed.

Ik wissel het af met dit team: https://www.futbin.com/17/squad/1057238. Of kan ik beter hier in investeren. Wellicht nog even wachten al TOTY komt dat zullen de prijzen wel een beetje gaan dalen mits er geen leuke SBC's zijn waar je alle spelers voor kwijt bent.

Ik heb ook nog een BPL team waarbij ik soms twijfel of ik dat team als 2e moet gebruiken.
tomk10 schreef op zondag 8 januari 2017 @ 07:59:
Vraagje, ik heb nu dit team: https://www.futbin.com/17/squad/1057221

Nu ben ik op zoek naar versterkingen en eigenlijk zit ik te denken aan Dybala maar die kost op PC nog 185k. Ik heb dat zo'n beetje bij elkaar gespaard. Is hij een leuke optie en zo ja waar zet ik hem neer.... Het team draait eigenlijk best goed.

Ik wissel het af met dit team: https://www.futbin.com/17/squad/1057238. Of kan ik beter hier in investeren. Wellicht nog even wachten al TOTY komt dat zullen de prijzen wel een beetje gaan dalen mits er geen leuke SBC's zijn waar je alle spelers voor kwijt bent.

Ik heb ook nog een BPL team waarbij ik soms twijfel of ik dat team als 2e moet gebruiken.
Voor je serie-a team, je kan Dybala altijd ff testen aangezien zijn loan card in de catalogus? op te halen is.
Ik zou sowieso Naingolan ook ff proberen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21-11 20:23
Morgen start de TOTY. Wat verwachten jullie? Ik denk dat de markt een flinke dip krijgt door het aantal spelers dat uit packs op de markt komt uit alle packs dat geopend wordt, en daarnaast het aantal spelers dat verkocht gaat worden omdat packs te kunnen financieren.

I like how you keep the mouse running...

• tomk10
  • Laatst online: 14:42
Bossie schreef op zondag 8 januari 2017 @ 08:56:
[...]

Voor je serie-a team, je kan Dybala altijd ff testen aangezien zijn loan card in de catalogus? op te halen is.
Ik zou sowieso Naingolan ook ff proberen.
Ah ja dat is waar ook. Niet eens meer aan gedacht, thanks.

Naingolan probeer ik ook nog een keer als ik daar de coins voor heb.

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21-11 21:49
Ik heb ongeveer 2 miljoen te besteden voor een team (ps4). Ik zal voornamelijk WL gaan spelen. Ben nog nooit in de positie geweest om Ronaldo te kunnen betalen, echter is het prijsverschil met de andere spelers wel erg groot. 1 Ronaldo staat gelijk aan bijvoorbeeld Neymar, Suarez en Bale tegelijk.... Als ik nou niet die paar packs van coins had gekocht, was deze keuze veel makkelijker geweest ;)

Wat zouden jullie doen? Ik vind normaal gesproken de 41212(2) of 4312 fijn spelen, maar goede wingers zijn ook wel prettig. Wellicht de 4321 proberen en dan switchen ingame?

[ Voor 9% gewijzigd door Daiov97 op 08-01-2017 10:07 ]

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-11 10:54
Ik zit weer rond de 500k coins en heb Messi en griezmann "over" , ik speel met een bpl en lq1 team,vandaag nog verkopen ?

PV opbrengst

Justin2000 schreef op zondag 8 januari 2017 @ 10:11:
Ik zit weer rond de 500k coins en heb Messi en griezmann "over" , ik speel met een bpl en lq1 team,vandaag nog verkopen ?
Andersom, gewoon houden en een La Liga team omheen bouwen?

@Daimen, ik zou die andere drie halen ipv een Ronaldo.
La liga heeft de beste spelers, maar vreemd genoeg vrijwel geen box to box spelers of snelle CDM's.

[ Voor 21% gewijzigd door Bossie op 08-01-2017 10:24 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

MyUtd4Life schreef op zondag 8 januari 2017 @ 01:55:
Hoewel ik de teams die ik hier eerder gepost heb ben ik er nog steeds niet over uit hoe ik Griezmann en Martial nou het beste kan combineren. Dembele NIF RW of RF zetten? Fekir misschien? Of switchen naar een gekke opstelling zoals 3-5-2 of 5-2-2-1? Of Martial lekker op 7 chem zetten? Of juist een RW op 7 chem zetten?
Wie geeft me eens wat advies, liefst onderbouwd met statistieken hoe je zelf die spelers gebruikt hebt :9
Budget is ongeveer 350k, dus kan helaas geen Bale of andere grote vedette erin zetten.
Ik was zelf ook bezig met die combinatie. Ik overweeg om te starten met een standaard full chem Franse rb om dan in min 1 een andere Rb in te brengen.

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 09:27
DjangoBangahri schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 18:47:
[...]

Ik heb zelf dybala (inmiddels als sub) en TOTGS Mertens maar Mertens vind ik vooral veel wenbaarder/sneller/beter met dribbels, wordt sneller van de bal gezet (al wordt dybala dat ook wel). Dybala is preciezer in schieten en wat meer allround naar mijn idee.
Heb je in vorm Dybala op de bank?

dan ben ik wel benieuwd hoe je team er uit ziet.
En welke formatie je speelt.
Ik vind mertens (87) tegenvallen in de spits.

• DjangoBangahri
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 06-12-2020
Kanters85 schreef op zondag 8 januari 2017 @ 11:28:
[...]

Heb je in vorm Dybala op de bank?

dan ben ik wel benieuwd hoe je team er uit ziet.
En welke formatie je speelt.
Ik vind mertens (87) tegenvallen in de spits.
Nee, de gewone dybala.
Ik vind higuain in de spits erg fijn, die man houdt makkelijk de bal vast. Mijn twee buitenspelers zet je ook al zo van de bal af en met dybala erin heb je weinig body voorin staan.

Dit is mijn team nu:
https://www.futbin.com/17/squad/1059032

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 09:27
DjangoBangahri schreef op zondag 8 januari 2017 @ 11:36:
[...]

Nee, de gewone dybala.
Ik vind higuain in de spits erg fijn, die man houdt makkelijk de bal vast. Mijn twee buitenspelers zet je ook al zo van de bal af en met dybala erin heb je weinig body voorin staan.

Dit is mijn team nu:
https://www.futbin.com/17/squad/1059032
Thnx, ik wacht nog ff de winterupgrades af voordat ik ga herbouwen ;-)

• Justin2000
Ik heb nu wat packs staan , staat de inhoud al vast? Of kan ik ze prima bewaren tot toty?

PV opbrengst

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-11 21:44

shameblaster

BB4E^Cons

Vissert schreef op zondag 8 januari 2017 @ 10:26:
[...]

Ik was zelf ook bezig met die combinatie. Ik overweeg om te starten met een standaard full chem Franse rb om dan in min 1 een andere Rb in te brengen.
Heb ooit ergens gelezen dat elke wissel het veld in komt met 6 chem.
Heb zelf een team waarin Hazard start op 7 chem, hiermee merk ik geen verschil t.o.v. 10 chem

Cons:::BB4E

Justin2000 schreef op zondag 8 januari 2017 @ 11:38:
Ik heb nu wat packs staan , staat de inhoud al vast? Of kan ik ze prima bewaren tot toty?
Je kan ze gewoon laten staan tot de toty

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-11 09:09
Telt dit ook als in één keer? :+

PSN: MrMistral

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-11 15:43
Justin2000 schreef op zondag 8 januari 2017 @ 11:38:
Ik wou dat ook altijd, maar kon het toch niet laten. Ik dacht altijd als ik geen totw speler pak van die week dan pak ik ook geen toty speler haha.
To easy schreef op zondag 8 januari 2017 @ 12:18:
[...]

Ik wou dat ook altijd, maar kon het toch niet laten. Ik dacht altijd als ik geen totw speler pak van die week dan pak ik ook geen toty speler haha.
Ik had bedacht aan het begin om al mijn wekelijkse packs te sparenvoor de toty, maar na week 1 al niet meer kunnen beheersen :P

Voor de fun dit NL team vanochtend gekocht. Eens proberen of het wat is (waarschijnlijk niet).
https://www.futbin.com/17/squad/1054757

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• To easy
Bean77 schreef op zondag 8 januari 2017 @ 12:20:
[...]

Ik had bedacht aan het begin om al mijn wekelijkse packs te sparenvoor de toty, maar na week 1 al niet meer kunnen beheersen :P

Voor de fun dit NL team vanochtend gekocht. Eens proberen of het wat is (waarschijnlijk niet).
https://www.futbin.com/17/squad/1054757
haha precies. Zulke gedachtes heb ik dus ook. Ik ga wel proberen de packs van maandag te bewaren tot de aanvallers in packs zitten!

Wel lache team met al die informs.
Als iemand overigens eens met opkomende backs wil gaan spelen, er zitten deze week twee bizar goede en goedkope BPL fullbacks in TOTW.

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

De 84 rated spelers worden weer voor bizarre prijzen verkocht :) speculatie over een SBC is genoeg om de markt op zn kop te zetten! Ik verkoop ze voor 6K, 200% winst!

• Daiov97
bbblije schreef op zondag 8 januari 2017 @ 12:32:
De 84 rated spelers worden weer voor bizarre prijzen verkocht :) speculatie over een SBC is genoeg om de markt op zn kop te zetten! Ik verkoop ze voor 6K, 200% winst!
Helemaal speculatie is het niet:
https://fifa17.content.ea...ackdescriptions.en_gb.xml

Zoek 'Team of the week 17' en je ziet dat de SBC er weer aan gaat komen!
bbblije schreef op zondag 8 januari 2017 @ 12:32:
Dit was wel erg voorspelbaar. Er zullen nog genoeg SBC's komen en ook met steeds leukere spelers, dus high rated spelers zullen daar ook voor nodig zijn. Het is gewoon slim om zulke spelers in te slaan als ze redelijk goedkoop zijn.

Ondertussen gaat baas Pogba gewoon verder. De CAM positie is echt met flinke afstand zijn beste positie. Op het middenveld als CM kan hij toch minder dit kunstje laten zien :+

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=KceEulbFmGI]

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:57

lasharor

7 december 2004

Zo, mijn WL zit er weer op. In het begin ging het erg lekker. Stond op een gegeven moment iets van 11-2 ofzo. Daarna een beetje terug gezakt en wat meer potjes verloren. Uiteindelijk ruim genoeg voor gold 2. Zou Gold 1 ook nog wel kunnen proberen maar dat haal ik denk ik toch niet meer.

Het was ook de eerste keer dat ik met SIF Eriksen (12 goals in 28 wedstrijden) en SIF Benteke (20 goals in 21 wedstrijden) gespeeld heb. Weet niet wat ik moet vinden van Eriksen, had hiervoor Ozil en had toch meer het gevoel dat die veel beter voor de goal is. Met Eriksen loop ik mensen echt heel erg makkelijk voorbij maar verpruts ik het keer op keer bij het afmaken. Wel erg tevreden over Benteke. Gebruik hem in de positie waar ik voorheen IF Kane had staan en denk dat die wissel wel prima is. Kane is toch net te langzaam om goed mee te komen in de WL. Merk wel dat passing soms wel een issue is.

Goal van de week voor mij komt uit mijn fitness team. IF Braithwaith is niet te stoppen. Die knalt hem echt vanuit alle hoeken erin:

Ik heb uiteindelijk toch besloten om voor een volledig BPL Team te gaan ipv van mijn huidige hybrid.
Als de market nog een klein beetje meer ingezakt is ga ik onderstaand team halen:
https://www.futbin.com/17/squad/1059886

Het is vooral een stamina/physiek upgrade ivm met huidig team, aangezien ik daar toch vaak uiteindelijk door verlies. Daarnaast geeft het ook mogelijkheden om 51212 met aanvallende fullbacks te gebruiken of uit te breiden met twee wingers voor andere formaties :).

Waarschijnlijk is het beste moment om te gaan inkopen als alle TOTW spelers in packs zitten, dus ff een weekje geen fifa.

• lasharor
  • Laatst online: 15:57

lasharor

7 december 2004

Bossie schreef op zondag 8 januari 2017 @ 13:33:
Ik heb uiteindelijk toch besloten om voor een volledig BPL Team te gaan ipv van mijn huidige hybrid.
Als de market nog een klein beetje meer ingezakt is ga ik onderstaand team halen:

Het is vooral een stamina/physiek upgrade ivm met huidig team, aangezien ik daar toch vaak uiteindelijk door verlies. Daarnaast geeft het ook mogelijkheden om 51212 met aanvallende fullbacks te gebruiken of uit te breiden met twee wingers voor andere formaties :).

Waarschijnlijk is het beste moment om te gaan inkopen als alle TOTW spelers in packs zitten, dus ff een weekje geen fifa.
Waarom Kante als CM? Je kan hem toch veel beter als CDM gebruiken?

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-11 15:17
MrMistral schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 19:16:
[...]

Dybala is wat balvaster denk ik! En een echte afmaker :)

Buffon is na Handanovic IF wel de beste keeper van de serie A toch?
Om nog even op terug te komen, Buffon pakte bij mij geen punten waar Donnarumma IF dat wel doet. Donnarumma pakt bij mij veel meer 1 op 1 en van dichtbij.. Is de uprade van ongeveer 10k coins wel waard vind ik

• Ambianz
Bossie schreef op zondag 8 januari 2017 @ 13:33:

Vanwaar kies je voor Trippier op de rb als ik vragen mag?
Ambianz schreef op zondag 8 januari 2017 @ 15:06:
[...]

Vanwaar kies je voor Trippier op de rb als ik vragen mag?
https://www.futbin.com/17/compare/15626/422

Workrates, passing, traits, ik wil ook 5221 kunnen spelen waarbij de wingbacks de gehele flank bestrijden.
Daarnaast is het een koopje, kan daarna altijd nog naar de meer populaire opties switchen,

Mbt Kante, precies hetzelfde, wil zowel hem als Matic hebben echter zal ik ze even een tijdje samen moeten gebruiken totdat ik bijvoorbeeld Gundogan/Toure erbij kan halen. Vreemd genoeg was Matic mijn beste CB in mij BPL team in FUT15 :D

Heb het team overigens al binnen, blijkbaar was er tussen 50-100k van de prijs afgegaan sinds lunch :)
Dadelijk toch maar eens testen.

• Luncatic12
  • Laatst online: 16-07 15:43
Elite 3 gehaald in de WL. Nu maar hopen op een leuk TOTW, zal wel tegenvallen in een weekend met weinig top voetbal...

• RonaldMuijs
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-06-2023
Luncatic12 schreef op zondag 8 januari 2017 @ 15:45:
Elite 3 gehaald in de WL. Nu maar hopen op een leuk TOTW, zal wel tegenvallen in een weekend met weinig top voetbal...
Als compensatie zitten er als goed is toty spelers in tegen de tijd dat we rewards krijgen.

• MrMistral
Ambianz schreef op zondag 8 januari 2017 @ 15:02:
[...]

Om nog even op terug te komen, Buffon pakte bij mij geen punten waar Donnarumma IF dat wel doet. Donnarumma pakt bij mij veel meer 1 op 1 en van dichtbij.. Is de uprade van ongeveer 10k coins wel waard vind ik
Oké! Ik heb al een hele tijd Donarumma IF er in staan, maar nu dan toch even Buffon aan het proberen :) Ik ben benieuwd!

• DjangoBangahri

• Luncatic12
RonaldMuijs schreef op zondag 8 januari 2017 @ 16:12:
[...]

Als compensatie zitten er als goed is toty spelers in tegen de tijd dat we rewards krijgen.
Waar baseer jij het op dat er bij de rewards kans op TOTY speler is?

Verwijderd

Luncatic12 schreef op zondag 8 januari 2017 @ 16:35:
[...]

Waar baseer jij het op dat er bij de rewards kans op TOTY speler is?
Bij je normale packs he

• Luncatic12
Ja die kans heb je altijd. Dat snap ik.
Maar het gaat mijn om mijn TOTW pack

• MitchelFC
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-09 04:07
Ik heb nu 26-1 met de weekend league, HEERLIJK!

http://www.instagram.com/mitcheldenkers

MitchelFC schreef op zondag 8 januari 2017 @ 17:15:
Ik heb nu 26-1 met de weekend league, HEERLIJK!
Uitslover :+

Goed bezig :) Bij 39-1 wordt het trakteren

• MitchelFC
Vissert schreef op zondag 8 januari 2017 @ 17:16:
[...]

Uitslover :+

Goed bezig :) Bij 39-1 wordt het trakteren
En wat moet ik trakteren via een forum? :+

MitchelFC schreef op zondag 8 januari 2017 @ 17:17:
[...]

En wat moet ik trakteren via een forum? :+
Ik denk dat wij genoegen nemen met FIFA points en een bedankje voor heel het hele topic voor je ontwikkeling de laatste tijd in je volgende video :+
Iemand nog tips voor een leuke BPL CAM/CM?
Zat zelf aan Eriksen te denken.

• MitchelFC
Vissert schreef op zondag 8 januari 2017 @ 17:23:
[...]

Ik denk dat wij genoegen nemen met FIFA points en een bedankje voor heel het hele topic voor je ontwikkeling de laatste tijd in je volgende video :+
Ik zal erover nadenken 8)7
28-1 inmiddels

Verwijderd

Bossie schreef op zondag 8 januari 2017 @ 17:23:
Ik twijfel momenteel tussen de bruyne en toure. Beide city dus wil eigenlijk niet maar pogba is te duur. Heb Rooney er nu staan. Die knalt ze er wel lekker in en geeft strakke passes. Prima stamina ook. Best een goede middenvelder. Voor een spits.

Mkhitaryan gaat ook lekker. Maar ja dan moet ie off chem of je moet hannesen met formaties in game. Daar vind ik het leven te kort voor.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2017 17:30 ]

Verwijderd schreef op zondag 8 januari 2017 @ 17:30:
[...]
Mkhitaryan gaat ook lekker. Maar ja dan moet ie off chem of je moet hannesen met formaties in game. Daar vind ik het leven te kort voor.
Dat sowieso, bizar eigenlijk dat dit nog niet gepatched is

• RonaldMuijs
MitchelFC schreef op zondag 8 januari 2017 @ 17:29:
[...]

Ik zal erover nadenken 8)7
28-1 inmiddels
Waar speel je op? En welk team gebruik je voor wl?

• MitchelFC
RonaldMuijs schreef op zondag 8 januari 2017 @ 17:34:
[...]

Waar speel je op? En welk team gebruik je voor wl?
https://www.futbin.com/17/squad/1065186
Zo staat het na de 1e minuut, die doucoure haal ik direct in game eruit, benzema LCM en martial cam :), volgende target is pogba nu

Edit:
Ik speel op de ps4 :)

[ Voor 4% gewijzigd door MitchelFC op 08-01-2017 17:43 ]

• RonaldMuijs
MitchelFC schreef op zondag 8 januari 2017 @ 17:42:
[...]

Zo staat het na de 1e minuut, die doucoure haal ik direct in game eruit, benzema LCM en martial cam :), volgende target is pogba nu

Edit:
Bijzonder team, dat ligt voor mij nog wel even buiten bereik _/-\o_

• Daiov97
[...]

Edit:
Ik ga waarschijnlijk mijn budget aan Ronaldo en Bale besteden. Lang niet zo goed als jouw, met goud1 m'n beste prestatie. Dat was wel met een budget team, dus wellicht gaat het beter met topspelers. De rest van het team zal niet bijzonder zijn, maar elke WL levert weer een prima bedrag op om de selectie mee te versterken!

• MrMistral
[...]

Edit:
Waarom niet Kanté ipv Coquelin eigk?

• MitchelFC
MrMistral schreef op zondag 8 januari 2017 @ 18:21:
[...]

Waarom niet Kanté ipv Coquelin eigk?
Ik vind alleen zijn IF eigenlijk OP, de normale kanté verliest te veel duels vind ik persoonlijk (in de lucht)

• MrMistral
MitchelFC schreef op zondag 8 januari 2017 @ 18:40:
[...]

Ik vind alleen zijn IF eigenlijk OP, de normale kanté verliest te veel duels vind ik persoonlijk (in de lucht)
Voor in de lucht heb je er niet veel aan inderdaad.

• MitchelFC
MrMistral schreef op zondag 8 januari 2017 @ 18:55:
[...]

Voor in de lucht heb je er niet veel aan inderdaad.
30-1 inmiddels, gaat wel moeizaam elk pot 8)7

• MrMistral
MitchelFC schreef op zondag 8 januari 2017 @ 19:01:
[...]

Moeizaam is niet erg :p Als je het maar haalt haha!

[...]

_/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Bossie op 08-01-2017 19:14 ]

• MrMistral
Die fitnesskaartjes gaan weg voor 2k bin per stuk momenteel, bizar. Had er nog 30 liggen uit pakjes :D

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:04
MrMistral schreef op zondag 8 januari 2017 @ 16:26:
[...]

Oké! Ik heb al een hele tijd Donarumma IF er in staan, maar nu dan toch even Buffon aan het proberen :) Ik ben benieuwd!
Ben benieuwd naar je ervaringen met Buffon want ik sta voor dezelfde keuze en neig momenteel naar Buffon ;)
Verwijderd schreef op zondag 8 januari 2017 @ 17:30:
[...]

Ik twijfel momenteel tussen de bruyne en toure. Beide city dus wil eigenlijk niet maar pogba is te duur. Heb Rooney er nu staan. Die knalt ze er wel lekker in en geeft strakke passes. Prima stamina ook. Best een goede middenvelder. Voor een spits.

Had Mhiki vandaag tegen als CAM vanaf de start en hij was erg irritant (dus goed) aanwezig.

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Gold 2 met een 50k team met held Movember Hahn. Nooit hoger gekomen dan Gold 1 helaas. 340k op de bank voor de crash. Neig naar Serie A.

• Ambianz
1e keer dat ik WL speel maar wat ontzettend triest kunnen mensen spelen. zo'n 90% kan werkelijk voor geen meter fifa maar speelt PTB en heb gewoon geen zin om daar tegen te spelen

wat is het plezier dat mensen daaruit halen? neem aan dat het dan puur om die prijzen gaat, hoe hou je dat in godsnaam 40 wedstrijden vol..

• JanVanHaaren
  • Laatst online: 24-11 18:07
MrMistral schreef op zondag 8 januari 2017 @ 19:22:
Die fitnesskaartjes gaan weg voor 2k bin per stuk momenteel, bizar. Had er nog 30 liggen uit pakjes :D
De conditiekaarten gaan tegen het einde van het weekend meestal voor hoge bedragen de deur uit. Ze worden tijdens het weekend steeds schaarser en veel mensen willen op het laatste moment nog snel wat wedstrijden voor de Weekend League spelen. :)

• colorsone
  • Laatst online: 23-11 21:42
Bossie schreef op zondag 8 januari 2017 @ 17:23:
Ik had eerst De Bruyne, en nu IF Eriksen. Wat een held is dat zeg!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Hmmm prijzen stijgen opeens weer. Kijk maar naar Suarez als voorbeeld.

• MrMistral
JanVanHaaren schreef op zondag 8 januari 2017 @ 20:52:
[...]

De conditiekaarten gaan tegen het einde van het weekend meestal voor hoge bedragen de deur uit. Ze worden tijdens het weekend steeds schaarser en veel mensen willen op het laatste moment nog snel wat wedstrijden voor de Weekend League spelen. :)
Ja bizar joh! Heb er net 10 verkocht voor 2600 :D

• JanVanHaaren
MrMistral schreef op zondag 8 januari 2017 @ 21:28:
Ja bizar joh! Heb er net 10 verkocht voor 2600 :D
Ik heb de indruk dat het effect dit weekend wat extremer is omdat veel mensen op het Team of the Year wachten.

• MrMistral
JanVanHaaren schreef op zondag 8 januari 2017 @ 21:29:
[...]

Ik heb de indruk dat het effect dit weekend wat extremer is omdat veel mensen op het Team of the Year wachten.
Hoe bedoel je dat?

• To easy
colorsone schreef op zondag 8 januari 2017 @ 21:06:
[...]

Ik had eerst De Bruyne, en nu IF Eriksen. Wat een held is dat zeg!
heb ook inform erikson op cam. Echt een heerlijke speler idd. Heb er ook hunter op gezet. Af en toe breek die los en kan je een heerlijk afstandschot lossen!

• Justin2000
Ik ben door al m'n 130 stuks conditiekaarten heen. Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt, volgende week weer ff inslaan.

PV opbrengst

• To easy
[...]

Waar woon je precies? Als je omgeving twente woont is het miss leuk om te proberen e sporter te worden voor fc twente ;). Aankomend weekend is daar een toernooi voor.
Barcelona staat momenteel met 1-0 achter door een goal van Samsone. Nog een kwartiertje, als het zo blijft dan zou Samsone wel een totw krijgen :)

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-11 21:44

shameblaster

BB4E^Cons

iig Ben Yedder (5*/4*)

Cons:::BB4E

• MitchelFC
33-1, 33-2, 38-2!
IK STA IN DE TOP 100 MET 38 OVERWINNINGEN!!

MitchelDecibel :D :D :D

[ Voor 19% gewijzigd door MitchelFC op 08-01-2017 22:26 ]

• RonaldMuijs
MitchelFC schreef op zondag 8 januari 2017 @ 22:26:
33-1, 33-2, 38-2!

Held held held

• colorsone
33-1, 33-2, 38-2!

Ik ken Koning Fifa, maar volgens mij mag iemand anders die naam over nemen hier! 👍

• MrMistral
33-1, 33-2, 38-2!

Erg netjes man! Gefeliciteerd!!! _/-\o_ *O*

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 25-11 21:59
Ik heb vanmiddag twee teams gekocht, in de hoop dat die vandaag op het laagste prijsniveau voor marktcrash zouden zitten.

Team 1:
Begon oorspronkelijk met 5-3-2 met dit team, maar miste daarbij de aansluiting van m'n middenveld richting de aanval. Komt waarschijnlijk ook omdat Dybala de enige bewegelijke speler voorin is/was. Na de switch naar 4-3-1-2 ging het beter lopen en is Dybala ook bij 9 goals betrokken in 3 wedstrijden. Belotti heeft nog altijd meer goals dan wedstrijden.

Team 2
Toch maar gegaan voor Martial op mindere chemistry en dat bevalt tot nu toe uitstekend. Merk dat ik hier met twee ontzettend bewegelijke spelers het de tegenstanders flink moeilijk kan maken. Ben Arfa kan prima combinaties maken en Kroos stuurt die 3 spelers wel goed de diepte in. Fernandinho tijdelijk op LCM gezet omdat ik hem al in club had zitten, maar die bewijst ook voor- en achterin zijn toegevoegde waarde.

Nu nog 65k over die ik later wil uitgeven aan versterkingen als ik echt weet waar die moeten komen. Op dit moment komen Belotti en Allan. Belotti is toch niet zo bewegelijk als ik zou willen, maar in de Serie A vind ik daar weinig alternatieven voor. Allan is allround, maar blinkt nergens in uit. Ik heb mijn middenvelders toch graag wat meer bepalend, zeker in aanvallend opzicht. Iemand die goed kan combineren en zelf nog kan scoren is dan dus gewenst. Brozović IF zou qua stats een hele goede zijn, maar is gewoon te duur op dit moment.

Maar ben op dit moment al lang blij dat ik m'n goedkope teams eindelijk voor wat fatsoenlijks hebben kunnen inruilen. Het is te hopen dat ik goed gegokt heb met het moment van kopen, maar dat blijft toch altijd lastig.

FIFA Benelux Administrator

• To easy
33-1, 33-2, 38-2!

Kerel echt een baas ben jij. Krijg je sicke rewards nu ofnie?

• MrMistral
Voor de liefhebber:

Zweethandjes voor de Gold 1 promotie:

• Jamesl
  • Nu online
[...]

Edit:
Waarom heb jij geen De Gea ? Is die ook zo slecht bij jou? :p

Jongens, de Gea is echt de slechtste keeper ooit, ik heb 3 games met hem gespeeld en 3 games maakt die volle blunders...

[ Voor 62% gewijzigd door Jamesl op 08-01-2017 23:36 ]

Verwijderd

Jamesl schreef op zondag 8 januari 2017 @ 23:25:
Jongens, de Gea is echt de slechtste keeper ooit, ik heb 3 games met hem gespeeld en 3 games maakt die volle blunders...
De Gea heb ik eergisteren gekocht. Voor mij nu al een held. Heb een pot 1-0 gewonnen waarbij de tegenstander 20 schoten op doel had.

En het erge is, dat was promotie naar div 3. Ik ga zo hard op mijn broek krijgen. :)
MyUtd4Life schreef op zondag 8 januari 2017 @ 22:55:
Ik heb vanmiddag twee teams gekocht, in de hoop dat die vandaag op het laagste prijsniveau voor marktcrash zouden zitten.

Team 1:
Begon oorspronkelijk met 5-3-2 met dit team, maar miste daarbij de aansluiting van m'n middenveld richting de aanval. Komt waarschijnlijk ook omdat Dybala de enige bewegelijke speler voorin is/was. Na de switch naar 4-3-1-2 ging het beter lopen en is Dybala ook bij 9 goals betrokken in 3 wedstrijden. Belotti heeft nog altijd meer goals dan wedstrijden.

Team 2
Toch maar gegaan voor Martial op mindere chemistry en dat bevalt tot nu toe uitstekend. Merk dat ik hier met twee ontzettend bewegelijke spelers het de tegenstanders flink moeilijk kan maken. Ben Arfa kan prima combinaties maken en Kroos stuurt die 3 spelers wel goed de diepte in. Fernandinho tijdelijk op LCM gezet omdat ik hem al in club had zitten, maar die bewijst ook voor- en achterin zijn toegevoegde waarde.

Nu nog 65k over die ik later wil uitgeven aan versterkingen als ik echt weet waar die moeten komen. Op dit moment komen Belotti en Allan. Belotti is toch niet zo bewegelijk als ik zou willen, maar in de Serie A vind ik daar weinig alternatieven voor. Allan is allround, maar blinkt nergens in uit. Ik heb mijn middenvelders toch graag wat meer bepalend, zeker in aanvallend opzicht. Iemand die goed kan combineren en zelf nog kan scoren is dan dus gewenst. Brozović IF zou qua stats een hele goede zijn, maar is gewoon te duur op dit moment.

Maar ben op dit moment al lang blij dat ik m'n goedkope teams eindelijk voor wat fatsoenlijks hebben kunnen inruilen. Het is te hopen dat ik goed gegokt heb met het moment van kopen, maar dat blijft toch altijd lastig.
Wat Allan betreft, ik heb in meerdere formaties met Marchisio gespeeld als LCM en hij is simpelweg altijd positief aanwezig in zowel aanvallend en verdedigend. Hoewel hij vaak onopvallend is in tegenstelling tot Naingolan, scoort hij ook nog regelmatig.

Naingolan is natuurlijk ook een optie hoewel ik hem meer als een verdedigende speler zie, terwijl Marchisio meer allround is een ook prima als CAM gebruikt kan worden.

• DjangoBangahri
33-1, 33-2, 38-2!

Ik zie je staan inderdaad. Nr 67. Knap hoor, erg goed!!

• colorsone
[...]

Ja bij mij ook, nooit een bal klem, liet van alles door. Heb nu IF Lloris gehaald, win in eens al mijn wedstrijden...

• pelidee
  • Niet online
MrMistral schreef op zondag 8 januari 2017 @ 23:14:
Voor de liefhebber:

Zweethandjes voor de Gold 1 promotie:
[video]
Welke camera gebruik je? Dit is volgens mij niet de default of lijtk dat zo ?

• Fischerr
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 19-06-2021
Vandaag mn beste finish tot nu toe in de weekend league, 26 wins dus lekker wat 100k packs voor TOTY :)

Ook nog eens divisie 1 voor t eerst gewonnen, een goed team maakt wel echt veel verschil deze FIFA...

Mitchel heb jij nooit last van scripting/handicap? Of vecht je daar gewoon doorheen

• pelidee
  • Niet online

Team 1:

Team 2

Denk je dat het alweer voorbij is de daling ?

• MitchelFC
To easy schreef op zondag 8 januari 2017 @ 22:57:
[...]

Kerel echt een baas ben jij. Krijg je sicke rewards nu ofnie?
11 In Forms, 125.000 coins & 2 of 3 100k packs dat is nog even afwachten

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

Ik sta op het punt dit team in elkaar te draaien: https://www.futbin.com/17/squad/1071687

Door de hoeveelheid untradables is dit waar ik op uit kom, maar nu staat of valt het team met Nainggolan. Vinden jullie hem de 50-60k waard?

• Fischerr
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 19-06-2021
bbblije schreef op maandag 9 januari 2017 @ 00:26:
Ik sta op het punt dit team in elkaar te draaien: https://www.futbin.com/17/squad/1071687

Door de hoeveelheid untradables is dit waar ik op uit kom, maar nu staat of valt het team met Nainggolan. Vinden jullie hem de 50-60k waard?
Nainggolan is het sowieso waard

Verwijderd

Hulp gevraagd ...Ik wil een bundesliga team maken . Ik ben zo slecht in verdedigen dus ik wil een team waarbij de middenvelders ook hele goede defenseratings hebben . Welke spelers en welke formatie kan ik het best gebruiken . ik heb ongeveer 100k te besteden .. Iemand tips ???? thanks alvast

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 25-11 21:25
Verwijderd schreef op maandag 9 januari 2017 @ 06:24:
Hulp gevraagd ...Ik wil een bundesliga team maken . Ik ben zo slecht in verdedigen dus ik wil een team waarbij de middenvelders ook hele goede defenseratings hebben . Welke spelers en welke formatie kan ik het best gebruiken . ik heb ongeveer 100k te besteden .. Iemand tips ???? thanks alvast
Sanchez, Vidal, Castro, Luiz Gustavo Movember.

PSN: Kidjuh

[...]

Keepers zijn vrij variabel. De Gea is namelijk bij mij echt in top vorm. Speelt zowel in mijn eerste als mijn tweede team.

• Jamesl
  • Nu online
Teamfitness gaat nog steeds voor 1700 coins, wil er deze week weer een paar inslaan maar dan moeten ze wel gaan dalen :p
Vissert schreef op maandag 9 januari 2017 @ 08:55:
[...]

Keepers zijn vrij variabel. De Gea is namelijk bij mij echt in top vorm. Speelt zowel in mijn eerste als mijn tweede team.
Heb hem maar weer verkocht na 6 wedstrijden waarvan hij er 3 heeft verspeeld.. butland doet het beter

[ Voor 15% gewijzigd door Jamesl op 09-01-2017 10:20 ]

• JanVanHaaren
Het is slechts giswerk, maar ik denk dat veel mensen de aankoop van nieuwe pakketten naar aanleiding van het Team of the Year even uitgesteld hebben waardoor er tijdens het weekend nog minder conditiekaarten dan anders op de markt waren. Als het aanbod daalt en de vraag constant blijft, dan stijgen de prijzen.

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:04

Royz

Kleurenblind!!

Jamesl schreef op maandag 9 januari 2017 @ 09:45:
Teamfitness gaat nog steeds voor 1700 coins, wil er deze week weer een paar inslaan maar dan moeten ze wel gaan dalen :p
Ik denk dat ze wel gaan dalen. Veel mensen krijgen ze uit pakketjes en niemand maakt pakketjes open tot TOTY waardoor er nog maar weinig op de markt zijn.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• Jamesl
  • Nu online
Royz schreef op maandag 9 januari 2017 @ 10:40:
[...]

Ik denk dat ze wel gaan dalen. Veel mensen krijgen ze uit pakketjes en niemand maakt pakketjes open tot TOTY waardoor er nog maar weinig op de markt zijn.
Zal niet veel veranderen als mensen alleen 100k packs openen :p

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Verwijderd schreef op maandag 9 januari 2017 @ 06:24:
- welk platform?
- heb je al spelers?
- heb je al een favoriete opstelling?

sanches is een no brainer om te halen, zeker gelet op je budget. :*)

• Jamesl
  • Nu online
RIP 230K, Mertens is alweer 530K nu :'). Ik koop ook eens een speler hoor...

Team 1:

Team 2

Je wilt toch op een gegeven moment gaan spelen met je team en uiteindelijk wordt alles toch minder waard. De kunst is de juiste timing te vinden, maar dat is altijd pas achteraf te beoordelen.

1e team ziet er netjes uit. Bij mij deed Banega het wel erg goed als CAM, maar ik snap ook dat je Pjanic daar neer zet. Trekt Banega zijn CM rol wel met zijn fitness of heb je een vaste vervanger voor hem?

2e team, ik ben niet zo'n fan van Cech. Lloris vind ik stukken beter. Maar als hij voor jou werkt dan is dat belangrijk genoeg. Kroos zou ik zelf niet zo kiezen, maar ik weet dat je in fifa16 ook een liefhebber van was. Zijn pace nerf heeft hem echt gekilled voor mij. Voorhoede moet dodelijk zijn. Laat je jouw CAM ook standaard voorin? Ik doe dat iig.
Vissert schreef op maandag 9 januari 2017 @ 08:55:
[...]

De Gea is idd zeer goed. Maar het zijn denk ik ook de verwachtingen. Als ik met mijn verdediging blunder, dan moet ik ook niet verwachten dat De Gea elke speler stopt die alleen op hem afrent. Dan moet ik toch echt bij mezelf kijken. De Gea vind ik na Neuer de beste keeper in het spel.

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:04

Royz

Kleurenblind!!

Jamesl schreef op maandag 9 januari 2017 @ 10:47:
[...]

Zal niet veel veranderen als mensen alleen 100k packs openen :p
Nou ik heb veel mensen gesproken die ook heel veel andere pakketjes hebben maar die nog niet openen omdat ze wachten op TOTY. :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Lijkt erop dat de crash nu wel aan het inzetten is. Kleine pre crash vorige week en nu echt wel de lijn naar beneden ingezet.
Bean spiekt nog ff naar IF Lukaku en die gaat ook de goede kant op qua toekomstige investering zo lijkt het (vannacht 50k minder geworden).

Pagina: 1 ... 89 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.