Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 12:00:
[...]

Ziet er goed uit :)

Tja ik wil graag horen of het een beetje in balans is. Ik ben er wel achter dat alleen maar grote namen neerzetten meestal niet werkt. Er zijn nog meer zaken om rekening mee te houden. Tijdje met 433(4) gespeeld, maar dit weekend wil toch proberen om met 41212(2) te spelen.

Wat ik met daarbij vaak af vraag of jullie meestal met linksbenige spits links zetten of juist rechts? Naar mijn idee is naar binnen trekken vaak gevaarlijker, en kom ik met regelmaat met het verkeerde been uit. Bijvoorbeeld Lukaku vind ik erg fijn, maar zou je hem als linker of rechter spits neerzetten?
Ja de workrates zijn sowieso een ding om op te letten. Ik zet mn CM sowieso op stay back maar hij (sanches of vidal) houdt zich er niet altijd even goed aan :X En Thiago IF zou denk ik beter zijn op CAM dan op CM maar hou Muller lekker op CAM. Vaak gaat Thiago eruit voor Kante. Ik heb Kimmich ook nog met med/med dus die blijft iets meer op positie maar vind zowel sanches als vidal een stuk lekkerder spelen :)

Je spitsen links/rechts neerzetten ligt denk ik vooral aan je speelstijl... lekker uitproberen zou ik zeggen :)

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-11 11:14
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 12:00:
[...]

Ziet er goed uit :)

Tja ik wil graag horen of het een beetje in balans is. Ik ben er wel achter dat alleen maar grote namen neerzetten meestal niet werkt. Er zijn nog meer zaken om rekening mee te houden. Tijdje met 433(4) gespeeld, maar dit weekend wil toch proberen om met 41212(2) te spelen.

Wat ik met daarbij vaak af vraag of jullie meestal met linksbenige spits links zetten of juist rechts? Naar mijn idee is naar binnen trekken vaak gevaarlijker, en kom ik met regelmaat met het verkeerde been uit. Bijvoorbeeld Lukaku vind ik erg fijn, maar zou je hem als linker of rechter spits neerzetten?
Ik kan totaal niet omgaan met linksbenige spelers en schiet om de een of andere reden altijd met rechts. Ik heb dan ook alleen rechtsbenige aanvallers :+

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08:47
Nu al twee keer van de servers gekickt tijdens een match. Is me nog nooit overkomen dit...

• DjangoBangahri
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 06-12-2020
Gelukkig mijn eerste wedstrijd gewonnen in de verlenging met 3-1 na een eigen doelpunt van de keeper in de blessuretijd haha. Ik dacht heel even oké het gaat toch niet zo beginnen 😂

• Sander.vanerp
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-12-2024
Dag mede-FUT'ers,

Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om mijn team te beoordelen:
http://www.futhead.com/squad-builder/S0AB1F0!L!00hC!-0uQ!x0k3dx06u1x02BPi0Cf!e0dt!e0TJ!M0C-Cj03Kv00hCvr0nG!c0sVL00Ar!e0El!M0yB1i/

Suggesties voor verbeteringen/aanpassingen zijn meer dan welkom, op dit moment zo'n 60k te besteden.

Alvast bedankt! :)

• chengbondkwok
  • Nu online
Sander.vanerp schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 16:00:
Dag mede-FUT'ers,

http://www.futhead.com/squad-builder/S0AB1F0!L!00hC!-0uQ!x0k3dx06u1x02BPi0Cf!e0dt!e0TJ!M0C-Cj03Kv00hCvr0nG!c0sVL00Ar!e0El!M0yB1i/

Suggesties voor verbeteringen/aanpassingen zijn meer dan welkom, op dit moment zo'n 60k te besteden.

Renato Sanches ipv Götze?

• Thomas18GT
Dag mede-FUT'ers,

Ik zou zeggen 2 andere cb's, deze zijn wat mij betreft echt te sloom.
Daarnaast sowieso Renato Sanches halen ipv Gotze of Draxler. Eventueel Muller plekje terug plaatsen en een andere spits als Hernandez oid.

• Sander.vanerp
Hernandez en Renato heb ik inderdaad ookal. Punt is dat de Bundelsiga geen goede, snelle CB's kent (behalve boateng)

• Thomas18GT
Sander.vanerp schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 16:05:
Hernandez en Renato heb ik inderdaad ookal. Punt is dat de Bundelsiga geen goede, snelle CB's kent (behalve boateng)
Moah, Sokratis en Toprak of Naldo zijn al een stuk beter :)

• Sander.vanerp
Toprak bedoel je (al aangepast), ik ga Martinez in ieder geval vervangen door Naldo :)

[ Voor 9% gewijzigd door Sander.vanerp op 06-01-2017 16:10 ]

• Thomas18GT
Sander.vanerp schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 16:10:
Toprak bedoel je (al aangepast), ik ga Martinez in ieder geval vervangen door Naldo :)
Ik zou zelf Sokratis eerst proberen, scheelt je nog 4k ook :)
Overigens moet je dan ook een andere RB om die op volle chem te houden, dan is Piscek wel een aanrader

[ Voor 16% gewijzigd door Thomas18GT op 06-01-2017 16:16 ]

• Sander.vanerp
Die gebruik ik ookal, probeer zoveel mogelijk te rouleren in verband met conditie. Ik heb nu Naldo, Hummels, Toprak en Sokratis voor de CB.
Sander.vanerp schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 16:17:
Die gebruik ik ookal, probeer zoveel mogelijk te rouleren in verband met conditie. Ik heb nu Naldo, Hummels, Toprak en Sokratis voor de CB.
Ik zou Gustavo ook ff meepakken, altijd handig tegen sterkere tegenstanders.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• PetrCech_3
Bossie schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 16:20:
[...]

Ik zou Gustavo ook ff meepakken, altijd handig tegen sterkere tegenstanders.
Aubameyang is ook altijd wel een nuttige speler ;)

• Sander.vanerp
PetrCech_3 schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 16:21:
[...]

Aubameyang is ook altijd wel een nuttige speler ;)
Als ik 200K mag lenen 8)7

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Sander.vanerp schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 16:05:
sokratis IF _/-\o_ _/-\o_ (en Toprak SBC maar daar heb je nu niks meer aan...)

• Hoppahop
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:14
Dag mede-FUT'ers,

Ik heb een tijdje doorgespaard voor IF Hernandez. En dat is een beest, meer doelpunten dan wedstrijden na 50 games. Rond de 70e minuut als Hernandez een keer wat minder zin heeft, gebruik ik André Hahn als vervanger voor Hernandez.

Daarnaast gebruik ik Leroy Sané als sub voor Robben, echt een aanrader.

Thiago heb ik ingeruild voor Castro, meer controle over de wedstrijd en heeft een goed schot.

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

Reus is een held IRL maar helaas deze Fifa absoluut waardeloos: https://www.futbin.com/17/squad/1029221
bbblije schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 16:44:
[...]

Reus is een held IRL maar helaas deze Fifa absoluut waardeloos: https://www.futbin.com/17/squad/1029221
In FUT16 was hij ook waardeloos als LW, maar heel sterk op LF :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Bossie schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 17:18:
[...]

Elke positie waar hij niet veel hoeft te lopen kan hij goed spelen :+

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Bossie schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 17:18:
[...]

Zo was Auba in 16 ook mijn favoriet, in 17 kan ik er nog geen bal mee aannemen :(

• RonaldMuijs
  • Laatst online: 22-06-2023
Hoe gaat bij jullie WL? Ik stond top 100 regionaal na 8-2 en toen ging ik even eten, kwam ik terug en was de concentratie weg. Sta nu 10-12 ja je leest het goed. Hoop goud 3 nog te halen maar vind het eigen al weer mooi geweest.

• PetrCech_3
Conclusies na een dag Weekend League:
1. Bizar hoeveel mensen met het standaard PL team spelen (Vardy-Musa)
2.1 Bizar hoeveel mensen park the bus spelen
2.2 Bizar hoeveel mensen na een eventuele 1-0 gaan haten door achterin rond te tikken en andere shit
3. Bizar hoe vaak een tegenstander leaved bij het matchen (kost soms minuten voor een match)
4. Bizar dat je 40 wedstrijden moet spelen. Niet lullig naar anderen, maar als je dat doet, dan heb je echt niets ''nuttigs'' te doen in je weekend. In één dag is het namelijk nagenoeg niet te doen.
5.1 Ik ben na 12 uit 18 gestopt, vind t wel best.
5.2 Conclusie: voor mij GEEN Weekend League meer.
6. Ik ga bier drinken. Fijn weekend allen!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 25-11 21:25
PetrCech_3 schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 18:14:
2.2 Bizar hoeveel mensen na een eventuele 1-0 gaan haten door achterin rond te tikken en andere shit
3. Bizar hoe vaak een tegenstander leaved bij het matchen (kost soms minuten voor een match)
4. Bizar dat je 40 wedstrijden moet spelen. Niet lullig naar anderen, maar als je dat doet, dan heb je echt niets ''nuttigs'' te doen in je weekend. In één dag is het namelijk nagenoeg niet te doen.
Conclusie: lekker bij draft en divisies houden en je weekend invullen met punt 6 ;).

@MitchelFC Zag net een bericht van Sparta dat ze een Esporter zoeken, lekker dicht in de buurt van 070! Neem een kijkje op de site!

PSN: Kidjuh

PetrCech_3 schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 18:14:
No offense, maar dit was toch allemaal toch al bekend? Dat is in dit topic inmiddels tig keer voorbij gekomen.

Beste remedie is om WL niet zo geforceerd/serieus te spelen. Ik kwalificeer mij en dan speel ik gewoon wedstrijden tussendoor en tot wanneer ik het wel. Ik forceer mij allang niet meer om 40 wedstrijden in een weekend te spelen. Als ik ergens in zilver zit vind ik het wel prima en dwing ik mij niet om naar goud ofzo te gaan. Tenzij dat toevallig kan. Lage verwachtingen van WL = minder teleurstelling.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• PetrCech_3
Bean77 schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 18:32:
[...]

No offense, maar dit was toch allemaal toch al bekend? Dat is in dit topic inmiddels tig keer voorbij gekomen.

Beste remedie is om WL niet zo geforceerd/serieus te spelen. Ik kwalificeer mij en dan speel ik gewoon wedstrijden tussendoor en tot wanneer ik het wel. Ik forceer mij allang niet meer om 40 wedstrijden in een weekend te spelen. Als ik ergens in zilver zit vind ik het wel prima en dwing ik mij niet om naar goud ofzo te gaan. Tenzij dat toevallig kan. Lage verwachtingen van WL = minder teleurstelling.
Was zeer zeker bekend. Toch lijkt het mij dat ik voor mezelf pas een conclusie kan trekken als ik het zelf onderga...
Je laatste zin is dan inderdaad de conclusie, ook voor mij.
PetrCech_3 schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 18:34:
[...]

Was zeer zeker bekend. Toch lijkt het mij dat ik voor mezelf pas een conclusie kan trekken als ik het zelf onderga...
Je laatste zin is dan inderdaad de conclusie, ook voor mij.
tsja het is erg frustrerend, ik heb precies hetzelfde ervaren hoor. Ik heb ook gewoon geen zin om 12-15 uur WL te spelen in het weekend. Ik merk wel dat wanneer je het relaxed benader dat je zelf ook minder gestrest aan het spelen ben en soms ook nog wel betere resultaten behaal.
Je hebt zelf ook de luxe om dingen te testen. Zo viel mij op dat wanneer je de eerste helft zeer controlerend speel, je de 2e helft altijd wel counter opties krijgt omdat tegenstanders vaak gaan forceren.

Bean77 schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 18:42:
[...]

tsja het is erg frustrerend, ik heb precies hetzelfde ervaren hoor. Ik heb ook gewoon geen zin om 12-15 uur WL te spelen in het weekend. Ik merk wel dat wanneer je het relaxed benader dat je zelf ook minder gestrest aan het spelen ben en soms ook nog wel betere resultaten behaal.
Je hebt zelf ook de luxe om dingen te testen. Zo viel mij op dat wanneer je de eerste helft zeer controlerend speel, je de 2e helft altijd wel counter opties krijgt omdat tegenstanders vaak gaan forceren.
Ben eigenlijks wel nieuwsgierig hoe een wedstrijd tussen twee PTB spelers dan gaat, klinkt erg saai als geen van beide wil voetballen.

Bossie schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 19:27:
[...]

Ben eigenlijks wel nieuwsgierig hoe een wedstrijd tussen twee PTB spelers dan gaat, klinkt erg saai als geen van beide wil voetballen.
Leuk om te streamen 8)7
Had je IF Lukaku al gekocht?

Bean77 schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 19:55:
[...]

Leuk om te streamen 8)7
Had je IF Lukaku al gekocht?
Nah, hij is 100k ofzo duurder dan eerder deze week.
Ik wacht ff tot de TOTY pack openings, tot dan gebruikt ik zijn normale kaartje.

• PetrCech_3
Bossie schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 19:27:
[...]

Haha, dat heb ik dus vandaag de 2e helft tegen een gast gedaan. 1 schot van mij, blunder van hem en goal Auba. 1-0 winst. Maar idd echt geen reet aan!
Bossie schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 20:01:
[...]

Ik wacht ff tot de TOTY pack openings, tot dan gebruikt ik zijn normale kaartje.
Zijn normale kaartje vind ik ook erg irritant. Als hij de bal gaat afschermen dan kom je er haast niet meer bij.

p.s. nu flink wat winst aan het pakken op de fitness kaarten van begin van de week. 1900 per stuk nu.

• Oeffel
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-12-2021
Bijna TOTY! Heb zonet de Marquee Matchup ingevuld en heb geen speler hoeven kopen. Daardoor nu 15 pakjes klaar gezet met SBC's en maandag jumbopakjes. Als daar niks fantastisch uitkomt weet ik het niet meer 😎

• DjangoBangahri
Bean77 schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 20:16:
[...]

p.s. nu flink wat winst aan het pakken op de fitness kaarten van begin van de week. 1900 per stuk nu.
Hier hetzelfde :)

Normaal kom ik in de weekend league niet van die erge ptb spelers tegen, maar vandaag is andere koek. Alleen maar.
Zelfs eentje net leek het alsof het nog erger was als normale ptb?

Iedereen praat alleen maar of TOTY. Wat is het verschil met een inform kaart? Behalve de reden. Zijn ze extra geboost of extra zeldzaam?

[ Voor 14% gewijzigd door DjangoBangahri op 06-01-2017 20:54 ]

DjangoBangahri schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 20:50:
[...]

Normaal kom ik in de weekend league niet van die erge ptb spelers tegen, maar vandaag is andere koek. Alleen maar.

Iedereen praat alleen maar of TOTY. Wat is het verschil met een inform kaart? Behalve de reden. Zijn ze extra geboost of extra zeldzaam?
TOTY en TOTS kaarten zijn de beste kaarten die je in fifa kunt krijgen.
Google maar op voorgaande edities ;)

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-11 21:13
Blanc gepackt met de marquee matchups. Nu de grote vraag verkopen of houden

Verwijderd

Amelandbor schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 21:11:
Blanc gepackt met de marquee matchups. Nu de grote vraag verkopen of houden
Die stats :o
DjangoBangahri schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 20:50:
[...]

yep, de hele tijd alleen maar PTB, High Pressure of een combinatie van beide gezien in seasons.
Helaas wat het vrij laggy, dus het viel allemaal weer wat tegen qua resultaten.

Zag overigens een 4312 met Gray als CAM en Vardy/Costa als spitsen, bijzonder vervelend.

@Bean,
Het zijn twee slopers in de zestien, hoewel ook met deze spelers er geen ontkomen aan de smeerlapperij is, dat is simpelweg iets dat EA eens moet gaan tunen. Ze scoren overigens niet bijzonder veel, maar laten de rest van team aansluiten en daar profiteert vooral Mertens van :)

[ Voor 16% gewijzigd door Bossie op 06-01-2017 22:09 ]

Het tweede super sub team staat weer met beide benen op de grond. 4-1 weggetikt door een team met Dybala als cam. WL sta ik nu op 10 winst en 3 verlies geloof ik.

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-11 15:43
Bossie schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 20:01:
[...]

Die lijkt mij ook wel wat. Had hem even vergeleken met de normale Zlatan. Zelfde prijs ongeveer, maar lukaku ziet er buiten schieten er wel erg goed uit op alle andere fronten. Vooral zijn snelheid voor zo'n tank spreekt mij wel aan!

Verwijderd

Pack eerst Martial uit een two player pack. Jumbo premium gold is totw Benteke. Nog nooit zo een waardevolle speler gepackt. Hoppa!

Ga er dit weekend mee spelen in mijn nieuwe pl squad. Dan verpatsen. Kan er iets te veel mee upgraden om er mee te spelen. :)

• JanVanHaaren
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-11 18:07
Bean77 schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 20:16:
Idem. Ik heb er vandaag al zo'n 125 verkocht en heb er nog zo'n 170 in voorraad. 8)
Ik had helaas te weinig om goed in te slaan maar ik ben er ook al zo'n 100 kwijt. Nog 50 de markt.

Pack ik vanavond toch even Mahrez. Niet super maar toch 25k ofzo.

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21-11 20:23
Iemand als met IF Gray gespeeld?

I like how you keep the mouse running...

• tomk10
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:42
Ik kan maar moeilijk tegenstanders vinden in de WL. Iedereen sluit af op het moment van matchmaking. Iemand enig idee waarom mensen dit doen?
tomk10 schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 09:03:
Ik kan maar moeilijk tegenstanders vinden in de WL. Iedereen sluit af op het moment van matchmaking. Iemand enig idee waarom mensen dit doen?
Er zijn wat ideeën dat je minder input lag hebt wanneer je thuis speelt. Ook zijn er mensen die kijken naar wanneer je je club hebt aangemaakt. Met het idee dat iemand uit december 2016 minder ervaring en goed team heeft als iemand uit 2012.

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Vissert schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 09:20:
[...]

Er zijn wat ideeën dat je minder input lag hebt wanneer je thuis speelt. Ook zijn er mensen die kijken naar wanneer je je club hebt aangemaakt. Met het idee dat iemand uit december 2016 minder ervaring en goed team heeft als iemand uit 2012.
Dit dus! Heb hetzelfde helaas. Tijd voor EA om dat weg te halen!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Weekend league was weer leuk gisteren. Eerste pot gewonnen erna 3x verloren :p

Ben maar gestopt om vanavond op herkansing te gaan.

• DjangoBangahri
Ik heb ook al vaak voordat ik in het matchmaking scherm ben, de tegenstander heeft je wedstrijd verlaten. Soms ook in het scherm zelf.

Heb geen rare naam en mijn team is opgericht in 2016.

Hoe ervaren jullie het? Is iemand uit 2013 beter als iemand die opgericht is uit 2016 of maakt het voor jullie geen verschil?

Ik merk het zelf niet echt namelijk

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
DjangoBangahri schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 10:30:
Ik heb ook al vaak voordat ik in het matchmaking scherm ben, de tegenstander heeft je wedstrijd verlaten. Soms ook in het scherm zelf.

Hoe ervaren jullie het? Is iemand uit 2013 beter als iemand die opgericht is uit 2016 of maakt het voor jullie geen verschil?

Heb dat ook erg vaak. Eerst had ik voorkeur voor spelers uit 2015/2016, maar als je dan een paar ingemaakt bent, kom er achter dat het fluit uit maakt.

Zie zelf maar een kleun beetje verschil, maar niet om een wedstrijd te verlaten.

Van de week een account aangemaakt voor mijn zoontje en dus januari 2017. Ik heb even zitten spelen en spelers via mic werden helemaal gek dat ze weggetikt werden door een brons team met waardeloze chemistry lol.

Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 10:35:
[...]

Heb dat ook erg vaak. Eerst had ik voorkeur voor spelers uit 2015/2016, maar als je dan een paar ingemaakt bent, kom er achter dat het fluit uit maakt.
Ik vind het weinig relevant, ik verwacht dat de matchmaking in seasons mij tegen tegenstanders in dezelfde bracket matched.

In WL/DKT vind ik het meer verdacht als de tegenstander een zilver/bronze team heeft :/

• DjangoBangahri
Bean77 schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 21:05:
[...]

TOTY en TOTS kaarten zijn de beste kaarten die je in fifa kunt krijgen.
Google maar op voorgaande edities ;)
Ik heb gekeken inderdaad, niet normaal die upgrades haha
Het lijkt erop dat de eerste serie wintertransfers zijn verwerkt, met oa deze voor de BPL:
https://www.futbin.com/17/player/15647/Charly%20Musonda

• tomk10
  • Laatst online: 14:42
Aha dat kan het verklaren, mijn club is van okt 11. Volgens mij maakt het niet zoveel uit tegen wie je speelt.

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-11 09:09

Dat doet mij dus vermoeden dat het ergens anders aan ligt. Het brakke matchmaking systeem bijvoorbeeld. Ik heb ook soms dat ik wordt gematcht met een tegenstander en niet op ready kan drukken, dan ga ik er dus maar uit. Dat de goede shirtjes worden vertoond mogen ze trouwens ook een keer fixen 8)7

PSN: MrMistral

• DjangoBangahri
MrMistral schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:53:
[...]

Dat doet mij dus vermoeden dat het ergens anders aan ligt. Het brakke matchmaking systeem bijvoorbeeld. Ik heb ook soms dat ik wordt gematcht met een tegenstander en niet op ready kan drukken, dan ga ik er dus maar uit. Dat de goede shirtjes worden vertoond mogen ze trouwens ook een keer fixen 8)7
Je moet gewoon kijken naar welk shirt ze aanhebben, daar zul je ook mee spelen

• MrMistral
DjangoBangahri schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 13:02:
[...]

Je moet gewoon kijken naar welk shirt ze aanhebben, daar zul je ook mee spelen
Haha ja dat snap ik, thnx. Maar slaat toch nergens op dat ze dat niet fixen 8)7

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-11 15:12
MrMistral schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 13:09:
[...]

Haha ja dat snap ik, thnx. Maar slaat toch nergens op dat ze dat niet fixen 8)7
Heeft al 3 keer in de patchnotes gestaan dat het gefixt was. Blijkbaar toch moeilijker op te lossen dan gedacht

• MrMistral
Arwintju schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 13:42:
[...]

Heeft al 3 keer in de patchnotes gestaan dat het gefixt was. Blijkbaar toch moeilijker op te lossen dan gedacht
Ja precies :)

• To easy
@nielsk ik zag vandaag staan dat binnekort er een fifa toernooi is bij FC twente. Als je wint mag je hun vertegenwoordigen op E-sport toernooien ;)

• Jamesl
  • Laatst online: 25-11 22:16
Ik word alweer helemaal gek van de WL, ik ben elke wedstrijd echt 100x beter maar mijn spelers weigeren de bal er gewoon in te schieten. De keeper van mijn tegenstander is telkens een God en hijscoort telkens een aids goaltje.

Kreeg net zelf een bericht van tegenstander dat hij onverdiend had gewonnen en me het beste toewenst, als dat al gaat gebeuren dan is er echt wat mis met het spel.
Ik speel gewoon echt goed voetbal, probeer verschillende aanvalsmethoden en doe geen domme dingen achterin maar het mag gewoon niet van EA.
Dan heb ik het niet per se over scripting o.i.d. maar gewoon over het feit dat het echt echt maar dan ook echt niet mee zit in de afronding en verdediging waar ik naar mijn mening weinig aan kan doen.

• MrMistral
Jamesl schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 14:17:
Ik word alweer helemaal gek van de WL, ik ben elke wedstrijd echt 100x beter maar mijn spelers weigeren de bal er gewoon in te schieten. De keeper van mijn tegenstander is telkens een God en hijscoort telkens een aids goaltje.

Kreeg net zelf een bericht van tegenstander dat hij onverdiend had gewonnen en me het beste toewenst, als dat al gaat gebeuren dan is er echt wat mis met het spel.
Ik speel gewoon echt goed voetbal, probeer verschillende aanvalsmethoden en doe geen domme dingen achterin maar het mag gewoon niet van EA.
Dan heb ik het niet per se over scripting o.i.d. maar gewoon over het feit dat het echt echt maar dan ook echt niet mee zit in de afronding en verdediging waar ik naar mijn mening weinig aan kan doen.
Ik begrijp je helemaal.

Wat mij goed helpt momenteel is dan een tijdje gewoon niet aanvallen. Focus op balbezit en probeer niet naar de goal van de tegenstander toe te werken. Na een tijdje dsn weer proberen. En idd, sommige wedstrijden mag het gewoon niet. Had net toevallig een potje: 18 schoten, 16 op doel, 68% balbezit. Hij 1 schot, 1 op doel. Hij scoort in de 92e minuut. Ik scoor gelukkig meteen na de aftrap en verlies in de 120e minuut ;(
Maar dat hoort er blijkbaar bij.

Exact het zelfde hier. Ik had geloof ik 10 winst 2 verlies maar ik draai inmiddels al weer 1:1.

Heet god toevallig butland :( ?

• DjangoBangahri
Bossie schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 16:54:
[...]

Ik speelde vandaag tegen een Butland en hij maakte een eigen goal. Lekker voor je dacht ik haha
Ik vind Butland (en begovic) erg overrated. Zijn prima doelmannen die zeker aan het begin van het spel erg goede prijs/kwaliteit verhouding hebben.
Ik heb er niet meer moeite mee om tegen te scoren dan tegen andere keepers.

• 3xH
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-01-2023

3xH

Voor mijn gevoel maakt het niet zoveel uit welke keeper je gebruikt. Er is wel een uitzondering welke ik nooit meer zal gaan gebruiken en dat is Rulli. Die hield niks voor mij tegen en de keer dat ik tegen hem speelde blunderde hij ook.

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Tot nu toe 17 gespeeld en 13 gewonnen, nog niet eerder zo goed gegaan. Ik speel normaal altijd tot 18 wins en dan stop ik om ook nog wat anders aan mijn weekend te hebben maar het kriebelt nu wel :)

Inmiddels 1,1 miljoen coins en erg aan het twijfelen wat ik er mee ga doen.

Speel dit weekend met een team van ongeveer 18.000 als je untradeable neymar en sbc hamsik niet meerekent. Toch bijzonder dat dit team het beter doet dan mijn team van 900k wat ik vorige weekenden gebruikte.

• Jamesl
  • Laatst online: 25-11 22:16
Bossie schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 16:54:
[...]

Ja of begovic of lloris of De gea :p

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 09:27
Beste allen,

Heb een serie a team gemaakt met als spits IF icardi en op cam Mertens (IF)
Wat is zijn de verschillen tussen if Dybala en Mertens ( behalve van wat je ziet aan stats op het kaartje)

Of heeft iemand ervaring hiermee? of goede suggesties voor de Serie A.

Alvast bedankt voor jullie reacties

• To easy
Bean77 schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 17:11:
Ik vind Butland (en begovic) erg overrated. Zijn prima doelmannen die zeker aan het begin van het spel erg goede prijs/kwaliteit verhouding hebben.
Ik heb er niet meer moeite mee om tegen te scoren dan tegen andere keepers.
Ik heb nog begovic, maar wil met toty wel een upgrade. Soms keept bego als een neuer en de andere keer als een cillessen...

• DjangoBangahri
Kanters85 schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 18:40:
Beste allen,

Wat is zijn de verschillen tussen if Dybala en Mertens ( behalve van wat je ziet aan stats op het kaartje)

Ik heb zelf dybala (inmiddels als sub) en TOTGS Mertens maar Mertens vind ik vooral veel wenbaarder/sneller/beter met dribbels, wordt sneller van de bal gezet (al wordt dybala dat ook wel). Dybala is preciezer in schieten en wat meer allround naar mijn idee.

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Koning Musa met 2 goals matchwinner tegen Everton in de FA-cup, het zal toch niet...!

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• To easy
peeweeherman schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 19:01:
Koning Musa met 2 goals matchwinner tegen Everton in de FA-cup, het zal toch niet...!
Als die een inform krijgt dan stop ik met fifa online spelen!

• DjangoBangahri
To easy schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 19:03:
[...]

Als die een inform krijgt dan stop ik met fifa online spelen!
Haha of we kopen ze allemaal op en stoppen ze gewoon in onze voorraad

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 25-11 21:59
peeweeherman schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 19:01:
Zover ik weet worden bekertoernooien niet meegenomen in het bepalen wie een IF krijgt...gelukkig in dit geval *O*

FIFA Benelux Administrator

• MrMistral
Kanters85 schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 18:40:
Beste allen,

Dybala is wat balvaster denk ik! En een echte afmaker :)

Buffon is na Handanovic IF wel de beste keeper van de serie A toch?

MyUtd4Life schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 19:15:
[...]

Zover ik weet worden bekertoernooien niet meegenomen in het bepalen wie een IF krijgt...gelukkig in dit geval *O*
klopt FA wedstrijden tellen niet mee.

SIF Pogba speelt heerlijk op de CAM positie. 9 van de 10 goals zijn dit soort doelpunten van hem.
Geef hem niet teveel ruimte als je hem tegenkomt!
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=z2vvxIX-l0U]

MrMistral schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 19:16:
[...]

Dybala is wat balvaster denk ik! En een echte afmaker :)

Buffon is na Handanovic IF wel de beste keeper van de serie A toch?
SIF Donnaruma bevalt mij toch beter dan Buffon

• To easy
MyUtd4Life schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 19:15:
[...]

Oja klopt ook. Oke dan is er nog hoop haha!

• MrMistral
Bossie schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 19:23:
[...]

SIF Donnaruma bevalt mij toch beter dan Buffon
Hmmm... die heb ik nu op doel staan. Maar heb toch zoiets van dat moet beter kunnen. Zeker bij afstandsschoten. Nja ik ga iig Buffon proberen :)

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Prijzen zijn al mooi aan het dalen, hopelijk morgen nog lager :)
MrMistral schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 19:58:
[...]

Hmmm... die heb ik nu op doel staan. Maar heb toch zoiets van dat moet beter kunnen. Zeker bij afstandsschoten. Nja ik ga iig Buffon proberen :)
Dat heb ik ook, echter in de box pakt hij vrijwel alles waar Buffon toch regelmatig steken liet vallen.

• MrMistral
Bossie schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 20:05:
[...]

Dat heb ik ook, echter in de box pakt hij vrijwel alles waar Buffon toch regelmatig steken liet vallen.
Dat beeld herken ik inderdaad van Donarumma. Ben benieuwd :)

MrMistral schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 20:28:
[...]

Dat beeld herken ik inderdaad van Donarumma. Ben benieuwd :)
Handanovic dan? heb hem zelf nog niet echt getest deze fifa.
Hoop eigenlijk dat Donna een winterupgrade krijgt.

• To easy
Bossie schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 20:42:
[...]

Handanovic dan? heb hem zelf nog niet echt getest deze fifa.
Hoop eigenlijk dat Donna een winterupgrade krijgt.
Ik gebruik hando al vanaf het begin. Doet het uitstekend, maar tuurlijk heeft die wel eens een off day haha maar hij is stabiel genoeg voor mij. Vooral het duiken in verre hoeken doet die lekker!

• To easy
https://www.reddit.com/r/...ot_counting_towards_totw/

haha waren er meer die er bang voor waren :)

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Koopt alvast TOTGS Mahrez, voor de strong link hybrid...

• Ymro
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 30-10-2020
Weet iemand toevallig wat de beloning is van het vorige weekend toernooi? Vorige WL kreeg ik een rode Robben uit een pakket en nu heb ik niks gekregen... Dus geen extra beloning terwijl ik goud 2 had gehaald.

[ Voor 48% gewijzigd door Ymro op 08-01-2017 00:48 ]

• Casual Ruud
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:47
In ieder geval wel een IF Ben Yedder incoming. Heeft net 2-0 gemaakt voor Sevilla. Wel leuke cheape spits denk ik met 5*WF.

• MrMistral
Ymro schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 21:41:
Weet iemand toevallig wat de beloning is van het vorige weekend toernooi?
Uh, kan je iets specifieker zijn?

• JanVanHaaren
Ik ben dit jaar voor het eerst serieus met Ultimate Team op de PlayStation 4 bezig. Nadat ik de voorbije weken ruim 600.000 munten bij elkaar gespaard heb, wil ik daar binnenkort graag een leuk team mee bouwen. Aangezien het de eerste keer is dat ik dit ga doen, zijn tips en suggesties erg welkom.

Ik ben niet gebonden aan specifieke formaties, competities of spelers. Ik heb ervaring met 4-2-3-1 (2) en recent ook 3-4-1-2, maar ik sta open voor andere formaties zoals bijvoorbeeld 4-1-2-1-2 (2). Ik geef echter de voorkeur aan formaties met minstens vier verdedigers. Ik heb momenteel een aantal goedkope Belgische spelers (onder andere Alderweireld, Vertonghen, Mertens, Witsel, Vermaelen, Batshuayi, Benteke, Origi en Mignolet) en spelers uit de Belgische competitie in mijn club die ik eventueel nog zou kunnen verkopen.

Kortom, als jij ruim 600.000 munten te besteden zou hebben om een team te bouwen zonder verdere beperkingen, hoe zou jij dan te werk gaan?

• DjangoBangahri
Ik zou zelf een beetje gaan puzzelen op www.futbin.com > squad builder. Zie je ook meteen de prijzen.

Zoiets is wel geinig en makkelijk binnen je budget. https://www.futbin.com/17/squad/1052466
JanVanHaaren schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 22:25:
Ik ben dit jaar voor het eerst serieus met Ultimate Team op de PlayStation 4 bezig. Nadat ik de voorbije weken ruim 600.000 munten bij elkaar gespaard heb, wil ik daar binnenkort graag een leuk team mee bouwen. Aangezien het de eerste keer is dat ik dit ga doen, zijn tips en suggesties erg welkom.

Ik ben niet gebonden aan specifieke formaties, competities of spelers. Ik heb ervaring met 4-2-3-1 (2) en recent ook 3-4-1-2, maar ik sta open voor andere formaties zoals bijvoorbeeld 4-1-2-1-2 (2). Ik geef echter de voorkeur aan formaties met minstens vier verdedigers. Ik heb momenteel een aantal goedkope Belgische spelers (onder andere Alderweireld, Vertonghen, Mertens, Witsel, Vermaelen, Batshuayi, Benteke, Origi en Mignolet) en spelers uit de Belgische competitie in mijn club die ik eventueel nog zou kunnen verkopen.

Kortom, als jij ruim 600.000 munten te besteden zou hebben om een team te bouwen zonder verdere beperkingen, hoe zou jij dan te werk gaan?
Ik denk dat een team uit de BPL je de meeste opties geeft qua formaties, kwaliteit en keuze mogelijkheden.

Dit zou je vertrekpunt kunnen zijn https://www.futbin.com/17/squad/1052426
Afhankelijk van de TOTY, prijsdalingen zou je kunnen kijken of je voldoende coins hebt voor upgrades. Deze coins zou ik besteden aan je middenveld of aanval. Verdediging en keeper zijn tot 1,5mln in waarde van je team wel solide genoeg om mee te kunnen.

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Ik heb mijn WL er weer op zitten, met 13 uit 25 weer goud 2.
Als het goed is nu dus ook gekwalificeerd voor de volgende WL.

Valt me verder op dat de eisen voor de monthly reward anders zijn als vorige maand.
Toen moest je voor goud 3 minimaal 49 wedstrijden winnen, nu maar 43.

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• JanVanHaaren
Bean77 schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 23:05:
Ik denk dat een team uit de BPL je de meeste opties geeft qua formaties, kwaliteit en keuze mogelijkheden.

Dit zou je vertrekpunt kunnen zijn https://www.futbin.com/17/squad/1052426
Afhankelijk van de TOTY, prijsdalingen zou je kunnen kijken of je voldoende coins hebt voor upgrades. Deze coins zou ik besteden aan je middenveld of aanval. Verdediging en keeper zijn tot 1,5mln in waarde van je team wel solide genoeg om mee te kunnen.
Bedankt voor je advies! Dat ziet er inderdaad al een leuk team uit dat bovendien ruim binnen mijn budget past. :)

• MrMistral
peeweeherman schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 23:22:
Ik heb mijn WL er weer op zitten, met 13 uit 25 weer goud 2.
Als het goed is nu dus ook gekwalificeerd voor de volgende WL.

Valt me verder op dat de eisen voor de monthly reward anders zijn als vorige maand.
Toen moest je voor goud 3 minimaal 49 wedstrijden winnen, nu maar 43.
Je had vorige maand een week meer :)

JanVanHaaren schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 23:30:
[...]

Bedankt voor je advies! Dat ziet er inderdaad al een leuk team uit dat bovendien ruim binnen mijn budget past. :)
Graag gedaan. En je hebt nog coins over om een upgrade te kopen op de plek die je wilt. SIF Eriksen zou een goede kanshebber kunnen zijn denk ik.

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 25-11 21:59
Hoewel ik de teams die ik hier eerder gepost heb ben ik er nog steeds niet over uit hoe ik Griezmann en Martial nou het beste kan combineren. Dembele NIF RW of RF zetten? Fekir misschien? Of switchen naar een gekke opstelling zoals 3-5-2 of 5-2-2-1? Of Martial lekker op 7 chem zetten? Of juist een RW op 7 chem zetten?
Wie geeft me eens wat advies, liefst onderbouwd met statistieken hoe je zelf die spelers gebruikt hebt :9
Budget is ongeveer 350k, dus kan helaas geen Bale of andere grote vedette erin zetten.

[ Voor 7% gewijzigd door MyUtd4Life op 08-01-2017 01:56 ]

FIFA Benelux Administrator

Pagina: 1 ... 88 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.