We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dit idd, ik zet vaak de achtervolging in met de middenvelders of zelfs een snelle buitenspeler. Zelf verdedigen met de verdediging moet echt de laatste keuze zijn.Bossie schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 14:11:
[...]
Zet je CB's anders op conservative, dan stappen ze minder/niet automatisch in/uit in veel situaties waardoor je nog steeds kan herstellen ipv van dat koning Musa opeens 3-5 meter los is.
Dat is een kwestie van rustig blijven, vaak (ook ik) nemen mensen te snel een keuze door iemand weg te steken. Zodra je rustiger speelt gaat een verdediger ook twijfelen. Zorgen voor afwisseling. Binnendoor, buitenom, schieten, toch een actie. Je moet die verdedigers uit positie zien te krijgen. Dat sluit weer mooi aan op het bovenstaande.Bakkertje_01 schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 14:13:
Ik heb juist het tegenovergestelde, ik kan echt niet aanvallen.
YouTube: FIFA 17 OVERPOWERED 30K TOTY MARKET CRASH SQUAD!!! - FIFA 17 Ultimat... Goed naar dit soort filmpjes kijken, gameplay begint vanaf 5:50. Kijk hoe hij speelt, wanneer hij terug speelt welke ruimten hij opzoekt. Deze Fifa werkt het heel slecht om maar vooruit te blijven spelen, enkel als je een counter of goede trough pass speelt werkt dit. Gebruikt bij balbezit L1+R1 bal drag en R2 om de bal af te schermen.Bakkertje_01 schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 14:13:
Ik heb juist het tegenovergestelde, ik kan echt niet aanvallen.
Scoren is dan ook weer een hele andere truc, deze vent is irritant maar laat het wel goed zien YouTube: FIFA 17 ULTIMATE FINISHING TUTORIAL! HOW TO CHOOSE THE BEST FINISH I...
[ Voor 18% gewijzigd door bbblije op 05-01-2017 14:36 ]
Renato Sanches er nog bij halen. Die is zo verschrikkelijk goed voor zijn prijs.Fraaank schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 13:34:
Gister bij WL-kwalificatie eerste ronde uitgeschakelt met m'n BBVA-squad. Daarna geswitched naar Bundesliga-squad en lachend geplaatst tegen veel sterkere teams. Weet niet waarom, maar OP:
[afbeelding]
Kom maar op met de stok slagen voor deze suggestie ^^
Edit: @Bovenstaande, ik ben niet effectief. Ik heb in seizoen gemiddelde van 1.01 doelpunten tegen per pot en scoor er gemiddeld 1,54. Gemiddeld 58% balbezit en 92% passen, maak ook vrij veel kansen maar zodra ik in de 16 meter ben paniek ik en schiet ik meestal over haast of juist weer te laat.
[ Voor 22% gewijzigd door RonaldMuijs op 05-01-2017 14:39 ]
pelidee schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 14:25:
[...]
Dat is een kwestie van rustig blijven, vaak (ook ik) nemen mensen te snel een keuze door iemand weg te steken. Zodra je rustiger speelt gaat een verdediger ook twijfelen. Zorgen voor afwisseling. Binnendoor, buitenom, schieten, toch een actie. Je moet die verdedigers uit positie zien te krijgen. Dat sluit weer mooi aan op het bovenstaande.
Ik zal er even naar kijken en wat minder gehaast rondspelen, thnxbbblije schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 14:28:
[...]
YouTube: FIFA 17 OVERPOWERED 30K TOTY MARKET CRASH SQUAD!!! - FIFA 17 Ultimat... Goed naar dit soort filmpjes kijken, gameplay begint vanaf 5:50. Kijk hoe hij speelt, wanneer hij terug speelt welke ruimten hij opzoekt. Deze Fifa werkt het heel slecht om maar vooruit te blijven spelen, enkel als je een counter of goede trough pass speelt werkt dit. Gebruikt bij balbezit L1+R1 bal drag en R2 om de bal af te schermen.
Scoren is dan ook weer een hele andere truc, deze vent is irritant maar laat het wel goed zien YouTube: FIFA 17 ULTIMATE FINISHING TUTORIAL! HOW TO CHOOSE THE BEST FINISH I...
Je kan best "gehaast" rondspelen, maar dan moet er wel de ruimte voor zijn. Tikkie-takke werkt, maar enkel als je de bal de ruimte in blijft spelen. Speel zoals je kan spelen, niet zoals je wil spelen!Bakkertje_01 schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 14:40:
[...]
[...]
Ik zal er even naar kijken en wat minder gehaast rondspelen, thnx
Balverlies is vrij vaak dodelijk. Meer rust pakken en daardoor veiliger spelen scheelt voor mij veel.Bakkertje_01 schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 14:40:
[...]
[...]
Ik zal er even naar kijken en wat minder gehaast rondspelen, thnx
Ja dat is ook de tactiek die ik probeer, ik merk alleen dat het switchen naar middenvelders lastig is met L1 , doe jij dat met de stick?bbblije schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 14:10:
[...]
Zoveel mogelijk met je middenvelders verdedigen, laat de AI de man vastlopen (eventueel dmv R1, maar trek nooit de defensieve lijn uit elkaar), en kom dan met een speler uit het middenveld om de man af te snijden. Iemand die goed kan dribbelen zal een verdediger die instapt vaak te slim af zijn, daarom moet je hem een ruimte geven waar hij naartoe kan kappen die je kan afsnijden met een middenvelder. Het is net schaken! Hem de ruimte in sturen die jij kan verdedigen!
YouTube: FIFA 17 DEFENDING TUTORIAL / How To Defend Effectively - BEST Way To...
Renato ook bekeken, ook al eerder mee gespeeld. Echter vond ik de prijs te hoog voor mijn cheapteam. Net even bekeken en gehaald voor 6.6k (PC). Thanks!RonaldMuijs schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 14:36:
[...]
Renato Sanches er nog bij halen. Die is zo verschrikkelijk goed voor zijn prijs.
Kom maar op met de stok slagen voor deze suggestie ^^
Ga je geen spijt van krijgenFraaank schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 14:52:
[...]
Renato ook bekeken, ook al eerder mee gespeeld. Echter vond ik de prijs te hoog voor mijn cheapteam. Net even bekeken en gehaald voor 6.6k (PC). Thanks!
Op mijn adres kan ik een maximale internetsnelheid halen van 28mb/s, komt daar mn lag vandaag of ligt het aan de situatie in huis?
Vaak met de stick, L1 moet eigenlijk dood, maar ik gebruik het soms nog uit "paniek". Het is iets wat ik pas vanaf vorig jaar meer ben gaan doen, en soms schiet je dan terug in je oude zelf. Wordt vaak afgestraft omdat je dan een speler krijgt die helemaal niet in de richting van de aanval staat. Het is dan slimmer voor de L1 switch R1 te gebruiken, dan weet je zeker dat je die speler krijgt. Maar dan nog is het een gewoonte afleren, dat blijft moeilijk. Als je maar genoeg speelt zal je op den duur ook beter aanvoelen naar welke speler L1 je zal sturen. Het veiligste blijft stick switchen, maar dat werkt ook niet perfect. Daar is overigens weer de regel, leren om gaan met de "broken mechanics"Jamesl schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 14:46:
[...]
Ja dat is ook de tactiek die ik probeer, ik merk alleen dat het switchen naar middenvelders lastig is met L1 , doe jij dat met de stick?
Dat is niet extreem laag, het is of de bekabeling in huis, of input lag van je tv of de bekabeling naar de zendmast buiten je huis. Zo'n probleem is vaak niet op te lossen vanachter je beeldscherm. Maar een trial & error, 1 voor 1 testen.ErnstMid schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 14:53:
[...]
Ga je geen spijt van krijgen![]()
Op mijn adres kan ik een maximale internetsnelheid halen van 28mb/s, komt daar mn lag vandaag of ligt het aan de situatie in huis?
[ Voor 21% gewijzigd door bbblije op 05-01-2017 14:57 ]
28 MB klinkt traag, maar ligt denk wel aan je thuis situatie. Ik woon bij mijn ouders in een buitengebied, krijgen niet meer dan 500 kbs. Ja jullie lezen het goed kbs. Maar ik kan gamen zonder lag. Alleen als er mensen aan het downloaden zijn oid treed er lagg op. Daarom speel ik ook vaak 's avonds laat als er niemand op het internet zit. Misschien moet je eens kijken of jij er 's nachts last van hebt.ErnstMid schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 14:53:
[...]
Ga je geen spijt van krijgen![]()
Rip als jij een update bestand moet downloaden haha.RonaldMuijs schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 14:56:
[...]
28 MB klinkt traag, maar ligt denk wel aan je thuis situatie. Ik woon bij mijn ouders in een buitengebied, krijgen niet meer dan 500 kbs. Ja jullie lezen het goed kbs. Maar ik kan gamen zonder lag. Alleen als er mensen aan het downloaden zijn oid treed er lagg op. Daarom speel ik ook vaak 's avonds laat als er niemand op het internet zit. Misschien moet je eens kijken of jij er 's nachts last van hebt.
Damn, dan woon je echt in de middle of nowhere
mja, heb al een kabel naar boven getrokken. Als er verder niemand thuis is gaat t best oke... zodra de anderen thuis zijn ben ik de pineutRonaldMuijs schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 14:56:
[...]
28 MB klinkt traag, maar ligt denk wel aan je thuis situatie. Ik woon bij mijn ouders in een buitengebied, krijgen niet meer dan 500 kbs. Ja jullie lezen het goed kbs. Maar ik kan gamen zonder lag. Alleen als er mensen aan het downloaden zijn oid treed er lagg op. Daarom speel ik ook vaak 's avonds laat als er niemand op het internet zit. Misschien moet je eens kijken of jij er 's nachts last van hebt.
voordeel is natuurlijk dat ik al mn verliespartijen daarop gooi
Yes klopt.. Als FIFA uit komt koop ik meestal maar een hardcopy want als die anders uit de store gaat downloaden kan je anderhalve dag later pas spelen. Spullen voor computer etc download ik allemaal op schoolJamesl schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 14:58:
[...]
Rip als jij een update bestand moet downloaden haha.
Damn, dan woon je echt in de middle of nowhere
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Mocht je echt een digitale versie willen kun dan je vaak games preloaden een paar dagen van te voren!RonaldMuijs schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 15:00:
[...]
Yes klopt.. Als FIFA uit komt koop ik meestal maar een hardcopy want als die anders uit de store gaat downloaden kan je anderhalve dag later pas spelen. Spullen voor computer etc download ik allemaal op school
Ik ben vooral benieuwd naar het effect op de marktBean77 schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 15:36:
Ik begin nu wel erg benieuwd te raken naar de TOTY. Eens zien of er nog OP versies komen.
Vraag me trouwens af of een speler van 2 miljoen coins nog OP kan zijn, of dat hij dan gewoon speelt naar zijn prijs?
FIFA Benelux Administrator
Meestal maak ik 4 teams; bpl, serie a, bundesliga en la liga. Toch nog een beetje afwisseling erin houden, dat maakt het ook wel weer leuk.
Alleen die WL soms zo frustrerend....
Ik heb nu een aardig bundesliga team bij elkaar en ga nu kijken of ik via een hybrid een mooi bpl team erbij kan krijgentomk10 schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 16:36:
Ik merk dat de meeste hier op ps of xbox spelen. Zelf speel ik op de pc. Lees al een tijdje mee en zo af en toe komen er goede tips voorbij. Heb ik toch al een beetje kunnen handelen en een aantal teams bij elkaar kunnen sprokkelen.
Meestal maak ik 4 teams; bpl, serie a, bundesliga en la liga. Toch nog een beetje afwisseling erin houden, dat maakt het ook wel weer leuk.
Alleen die WL soms zo frustrerend....
Hoor veel over die WL... zit met een weekendrelatie dus WL zit er sowieso niet in voor mij
Er komen toch ook maar 11 spelers, vooral van liga Santander?Bean77 schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 15:36:
Ik begin nu wel erg benieuwd te raken naar de TOTY. Eens zien of er nog OP versies komen.
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Sommige denken (reddit) dat de overige spelers van de laatste 23 die buiten de 11 raken in een sbc te verkijgen zijn.peeweeherman schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 17:22:
[...]
Er komen toch ook maar 11 spelers, vooral van liga Santander?
GK: Gianluigi Buffon
D: Jérôme Boateng, Gerard Piqué, Sergio Ramos, Leonardo Bonucci
M: Luka Modrić, Toni Kroos, Andrés Iniesta
A: Leo Messi, Antoine Griezmann, Cristiano Ronaldo
Sauce: http://en.toty.uefa.com/Thomas18GT schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 18:31:
You voted. Here's your 2016 Team of the Year!
GK: Gianluigi Buffon
D: Jérôme Boateng, Gerard Piqué, Sergio Ramos, Leonardo Bonucci
M: Luka Modrić, Toni Kroos, Andrés Iniesta
A: Leo Messi, Antoine Griezmann, Cristiano Ronaldo
[ Voor 25% gewijzigd door bbblije op 05-01-2017 18:37 ]
UEFA TOTY != FIFA TOTY
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ah ja dan word het inderdaad wat lastiger, kwalificeren lukt me wel maar het lukt mij ook niet altijd alle wedstrijden te spelen.ErnstMid schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 16:45:
[...]
Ik heb nu een aardig bundesliga team bij elkaar en ga nu kijken of ik via een hybrid een mooi bpl team erbij kan krijgen![]()
Hoor veel over die WL... zit met een weekendrelatie dus WL zit er sowieso niet in voor mijDenk ook niet dat ik me kan kwalificeren maar goed....
Kwalificatie moet wel een keertje lukken toch?
Vandaag had ik nog een IF Modeste voor 40k BIN gekocht en verkocht voor 47k... alle kleine beetjes helpen
Als er nog iemend een keer een vriendschappelijk potje op PC wil doen hoor ik het graag.
bbblije schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 18:30:
Ik word zo nerveus van de markt op het moment! Geen idee waar het naartoe gaat... Wanneer we moeten kopen, of wellicht al te laat zijnKut SBC's zullen het wel verkloten
Ik heb een 5 discards if's gekocht een berg raten 83 spelers die zijn nu lekker laag in prijs vergeleken met 84 en 85 rated en boven raten 86 kaarten gekocht. EA gaat zeker een sbc lancerenRonaldMuijs schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 14:42:
Zijn er trouwens al meer mensen die uit voorzorg wat spelers hebben in gekocht voor TOTY? Ik verwacht weer SBC's en heb dus al wat discard IF's gekocht en wat high rated kaarten.
Daar heb je ook een punt.MyUtd4Life schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 16:08:
[...]
Ik ben vooral benieuwd naar het effect op de markt
Vraag me trouwens af of een speler van 2 miljoen coins nog OP kan zijn, of dat hij dan gewoon speelt naar zijn prijs?
Maar neem een spits. Met een leuke chem kaartje kan je al skyhigh alles boosten qua snelheid en finishing bijvoorbeeld. Een TOTY kan nooit hoger zijn dan 99, hoogstens dan wat allrounder (wat beter passen, dribbelen, fysiek). De vraag is dan hoeveel beter een meer allrounder TOTY is vs een normal/IF kaart waar de main skills al nagenoeg 99 zijn.
Rationeel lijkt me het prijsverschil nooit te rechtvaardigen.... of toch wel?
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Ouch.... Zoiets heb ik ook een keer gehad helaas. Eerste potje draft, heerlijk team, wedstrijd begint....ik rek nog ff m'n voeten uit...RonaldMuijs schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 19:47:
Verdorie het was vandaag niet ea dat tegen zat maar mijn eigen zus. 1-0 voor in de 80ste minuut en dan gaat ze voor de aan en uit knop van de xbox staan en valt die uit...
Blij dat ik naar een grotere kamer ben gegaan
De main stat waar ik naar kijk na een upgrade is stamina. Die is met geen enkele chem style te upgraden.Bean77 schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 20:26:
[...]
Daar heb je ook een punt.
Maar neem een spits. Met een leuke chem kaartje kan je al skyhigh alles boosten qua snelheid en finishing bijvoorbeeld. Een TOTY kan nooit hoger zijn dan 99, hoogstens dan wat allrounder (wat beter passen, dribbelen, fysiek). De vraag is dan hoeveel beter een meer allrounder TOTY is vs een normal/IF kaart waar de main skills al nagenoeg 99 zijn.
Klopt, maar goed genoeg is voldoende, meer stamina maakt me dan ook niks uit.bbblije schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 20:29:
[...]
De main stat waar ik naar kijk na een upgrade is stamina. Die is met geen enkele chem style te upgraden.
De 2e keerpelidee schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 10:58:
[...]
Nice! Eerste keer dat je nu mee gaat doen of was het eerder ook al gelukt?
Heb dat even gemist
Al heb ik morgen zelf een toernooi en vrijdag een house warming
Zaterdag 2 toernooien en zondag uit eten en nog meer.
Dus geen tijd haha
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik ook alleen denk ik voor mij iets te prijzig jammer genoeg.DjangoBangahri schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 20:02:
Ben benieuwd naar de ratings van buffon en bonucci. En de grote vraag... Wat zullen ze kosten 👿
Ben meer benieuwd of deze TOTY gaan halenDjangoBangahri schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 20:02:
Ben benieuwd naar de ratings van buffon en bonucci. En de grote vraag... Wat zullen ze kosten 👿
Heb nu sinds 1 wedstrijd SIF Icardi (met hawk), hiervoor heb ik altijd Higuain (met hawk) gehad.
Ik wil ongeveer 120k uitgeven aan een leuke spits, wat is volgens jullie de beste optie?
Ik speel met TIF Icardi in de spits (hawk) 18 gespeeld 13 goals. Naast hem SIF Immobile. Voor mij werkt hetLuncatic12 schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 21:38:
Wat is in jullie ogen de beste betaalbare spits in de serie a?
Heb nu sinds 1 wedstrijd SIF Icardi (met hawk), hiervoor heb ik altijd Higuain (met hawk) gehad.
Ik wil ongeveer 120k uitgeven aan een leuke spits, wat is volgens jullie de beste optie?
https://www.futbin.com/17/squad/1017517
Het beste Serie A team wat ik op dit moment kan betalen als ik ook 2e team nog wil kopen.
https://www.futbin.com/17/squad/1017307
Normaal ben ik niet zo van spelers op mindere chemistry zetten, maar vind de RWs en CMs die linken met Griezmann het wel het proberen waard.
Die LCM plek zorgt ervoor dat ik erg veel spelers kan proberen, zoals Matuidi en elke BPL middenvelder.
Opmerkingen / suggesties?
En nee, ik ben geen Musa of Vardy abuser, dus die koop ik sowieso niet.
[ Voor 7% gewijzigd door MyUtd4Life op 05-01-2017 21:57 ]
Maar wat ik me afvraag, kloppen die chemistry styles wel, iemand met 80 pace voelt echt niet als 95 pace na jager kaartjeBean77 schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 20:26:
[...]
Daar heb je ook een punt.
Medel ruilen voor de Rossi? En marchisio voor pjanic? Ik weet alleen niet of je dan met budget weg komt gezien marchisio duurder is.MyUtd4Life schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 21:57:
Ik wil over een paar dagen deze twee teams kopen:
Het beste Serie A team wat ik op dit moment kan betalen als ik ook 2e team nog wil kopen.
Normaal ben ik niet zo van spelers op mindere chemistry zetten, maar vind de RWs en CMs die linken met Griezmann het wel het proberen waard.
Die LCM plek zorgt ervoor dat ik erg veel spelers kan proberen, zoals Matuidi en elke BPL middenvelder.
EA wil hier geen verduidelijking in brengen. Dit is hoe men het heeft geïnterpreteerd. Ik ben het met je eens dat een kaart er niet veel sneller of behendiger door gaat voelen, wel haalt de goede chem style de ruwe randjes van een speler af. Digitale skunkJamesl schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 22:14:
[...]
Maar wat ik me afvraag, kloppen die chemistry styles wel, iemand met 80 pace voelt echt niet als 95 pace na jager kaartje
Doorsparen en Dybala halen!tomk10 schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 21:45:
[...]
Ik speel met TIF Icardi in de spits (hawk) 18 gespeeld 13 goals. Naast hem SIF Immobile. Voor mij werkt het
PSN: MrMistral
Voor het Serie-a team zou ik SIF Icardi proberen ipv Higuain, hoewel beide hetzelfde type speler zijn heb je bij Icardi nog een kans op een upgrade voor een iets hogere prijs. Ik lees hier ook steeds hele positieve dingen over SIF Immobile. Zowel Immo als Icardi heeft "Tries to beat defensive line".MyUtd4Life schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 21:57:
@Hierboven, Pjanic/Marchisio zijn beide erg goed en naar mijn inziens redelijk gelijk waarbij Marchisio verdedigend sterker is en Pjanic aanvallender, Medel is een bizar sterke CDM.
[ Voor 8% gewijzigd door Bossie op 05-01-2017 22:50 ]
Kan dit beamen. Heb eerst Higuain gehad, die voldeed eigenlijk niet. Daarna SIF immobile, die was ok. Die heb ik ingeruild voor SIF Icardi, en nog geen spijt gehad. 8 goals in 5 wedstrijden ofzo. Eerste spits met een ratio boven 1:1.Bossie schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 22:48:
[...]
Voor het Serie-a team zou ik SIF Icardi proberen ipv Higuain, hoewel beide hetzelfde type speler zijn heb je bij Icardi nog een kans op een upgrade voor een iets hogere prijs. Ik lees hier ook steeds hele positieve dingen over SIF Immobile. Zowel Immo als Icardi heeft "Tries to beat defensive line".
@Hierboven, Pjanic/Marchisio zijn beide erg goed en naar mijn inziens redelijk gelijk waarbij Marchisio verdedigend sterker is en Pjanic aanvallender, Medel is een bizar sterke CDM.
Ik gebruik liever geen IFs, want vind de meeste toch inconsistent presteren. Belotti IF is daar gelukkig wel een uitzondering op (32 goals in 25 wedstrijden). En gezien het aantal goals wat ik tegen heb gehad van Higuain wil ik hem eerst is proberen, kan ik altijd nog iemand anders proberen als dat niet bevalt. Voordeel van Higuain is natuurlijk z'n super link met Dybala, waardoor ik ze altijd samen in ander team kan zetten.Bossie schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 22:48:
[...]
Voor het Serie-a team zou ik SIF Icardi proberen ipv Higuain, hoewel beide hetzelfde type speler zijn heb je bij Icardi nog een kans op een upgrade voor een iets hogere prijs. Ik lees hier ook steeds hele positieve dingen over SIF Immobile. Zowel Immo als Icardi heeft "Tries to beat defensive line".
Over Medel ben ik het met je eens, tot nu toe prima CDM gebleken in cheap Serie A team.
Higuain was voor mij gelijkwaardig aan Icardi, het zijn immers ook hetzelfde type speler (ingame dan).daboytim schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 22:54:
[...]
Kan dit beamen. Heb eerst Higuain gehad, die voldeed eigenlijk niet. Daarna SIF immobile, die was ok. Die heb ik ingeruild voor SIF Icardi, en nog geen spijt gehad. 8 goals in 5 wedstrijden ofzo. Eerste spits met een ratio boven 1:1.
Goal ratio over 5 wedstrijden zegt nog niet zoveel, kijk bij 20 ofzo nog eens.
Een makkelijke tegenstander en je spits maakt er opeens 3/4, dat normaliseert wel over een reeks.
Ik heb met zowel de Rossi als medel gespeeld en mijn voorkeur gaat uit naar medel. Je moet alleen wel zorgen dat je zijn lengte compenseert in je verdediging. Anders verlies je standaard de uit trappen van de tegenstander. Marchisio werd bij mij door medel uit de basis gespeeld.MyUtd4Life schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 22:57:
[...]
Ik gebruik liever geen IFs, want vind de meeste toch inconsistent presteren. Belotti IF is daar gelukkig wel een uitzondering op (32 goals in 25 wedstrijden). En gezien het aantal goals wat ik tegen heb gehad van Higuain wil ik hem eerst is proberen, kan ik altijd nog iemand anders proberen als dat niet bevalt. Voordeel van Higuain is natuurlijk z'n super link met Dybala, waardoor ik ze altijd samen in ander team kan zetten.
Over Medel ben ik het met je eens, tot nu toe prima CDM gebleken in cheap Serie A team.
[ Voor 5% gewijzigd door Vissert op 05-01-2017 23:40 ]
Ben ik het met je eens, ik interpreteerde het vroeger altijd zoals de streepjes aangeven, dus jager is +3 pace +3 schot.bbblije schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 22:30:
[...]
EA wil hier geen verduidelijking in brengen. Dit is hoe men het heeft geïnterpreteerd. Ik ben het met je eens dat een kaart er niet veel sneller of behendiger door gaat voelen, wel haalt de goede chem style de ruwe randjes van een speler af. Digitale skunk
Mijn enige opmerking is dat het krom is om Vardy en Musa abuse te noemen en dan zelf Martial (op 5 chemMyUtd4Life schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 21:57:
M'n Vardy is bijna net zo duur als heel zo'n team bij elkaar, heeft niks met abuse te maken, je offert gewoon passing en dribbling op voor pace.
Verder zijn het volgens mij leuke teams
Mensen ervaring met IF Salah tov de gewone Salah? Ik vind zijn IF echt prijzig en weet nog of de IF versie wel potten zal breken
Vind ik ook nog steeds apart ja. Als ik via futbin/futhead TIF icardi een hunter kaartje geef zou deze op 95 pace moeten zitten. 96 acceleration en 94 sprint speed. Daar geloof ik echt niet in als ik 'm vergelijk met de Musa's en Vardy's.Jamesl schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 23:40:
[...]
Ben ik het met je eens, ik interpreteerde het vroeger altijd zoals de streepjes aangeven, dus jager is +3 pace +3 schot.
Waar het natuurlijk aan zou kunnen liggen is hoe een speler oogt. Een lichtvoetige speler zal eerder snel aanvoelen en meer passen zetten en voor je gevoel sneller zijn.. Dingen als snelheid zijn natuurlijk meetbaar, dus wellicht dat er al video's zijn die de (hoogte van de) chemistry styles ontkrachten of juist bevestigen.
Dat idee heb ik ook. Ik heb Tevez met een hunter kaart, dan heeft hij 97 acc en 90 speed maar voelt in de praktijk veel langzamer aan dan Wilson. Eigenlijk zou je eens een friendly moeten doen, iemand met bijv. Vardy of een andere snelle speler, en een minder snelle speler met chem kaart zodat ze even snel zouden moeten zijn en dan gewoon een sprint met bal trekken en met stopwatch meten hoe snel de speler over een bepaalde afstand doet.Ambianz schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 00:58:
[...]
Vind ik ook nog steeds apart ja. Als ik via futbin/futhead TIF icardi een hunter kaartje geef zou deze op 95 pace moeten zitten. 96 acceleration en 94 sprint speed. Daar geloof ik echt niet in als ik 'm vergelijk met de Musa's en Vardy's.
I like how you keep the mouse running...
Ik heb al met medel gespeelt en die beviel altijd goed. Heb toch maar voor de rossie gekozen ivm lengte. Maar als ik dit zo lees ga ik medel eens een keer op cdm zetten.Vissert schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 23:38:
[...]
Ik heb met zowel de Rossi als medel gespeeld en mijn voorkeur gaat uit naar medel. Je moet alleen wel zorgen dat je zijn lengte compenseert in je verdediging. Anders verlies je standaard de uit trappen van de tegenstander. Marchisio werd bij mij door medel uit de basis gespeeld.
Ja die wil ik zeker proberen, maar die zit rond de 200k. Ik hoop dat de markt iets daalt en ik nog wat door kan sparen en dan komt hij in zicht.
Klopt idd ze lijken erg op elkaar. Heb pjanic ook maar dan als sub en dan zet ik hem eigenlijk op cam neer als hamsik moe is.Bossie schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 22:48:
[...]
Verwijderd
Achterin as roma met Perrin er achter. (zeer goedkoop, tip van reddit). Daarvoor Rooney, Matic, Kante, Martial, Remy, Mkhitaryan.
Dat speelt me een partij lekker makkelijk.
Tegenstander komt er nauwelijks doorheen en je hebt enorm veel opties aanvallend. Moet nog wel uitzoeken wat ik met chem styles ga doen. Maar ook zonder voelt dit als erg goed aan.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2017 08:33 ]
https://www.easports.com/...chemistry-works-in-fut-17
Met bijbehorende tabel:
https://docs.google.com/s...gwd6LC6y6Y1tQEwV8/pubhtml
Voor een sprint met bal zijn gewoon meer dingen belangrijk dan alleen acceleration en sprintspeed, zoals alles bij dribbling en stamina wat verder in de wedstrijd.
Ik heb vaker het gevoel dat de chemstyles me niet heel veel helpen eerlijk gezegd, soms denk ik zelfs dat het me tegenwerkt. Is eerder een gevoel dan iets anders.Thomas18GT schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 08:51:
Wat betreft de chemistry kaarten, dit komt van EA zelf:
https://www.easports.com/...chemistry-works-in-fut-17
Met bijbehorende tabel:
https://docs.google.com/s...gwd6LC6y6Y1tQEwV8/pubhtml
Voor een sprint met bal zijn gewoon meer dingen belangrijk dan alleen acceleration en sprintspeed, zoals alles bij dribbling en stamina wat verder in de wedstrijd.
Dat zou kunnen, dat het zo voelt. Ik vertrouw er maar op dat wat EA naar buiten brengt ook daadwerkelijk klopt omdat dat in deze de enige (betrouwbare) bron is.Fraaank schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 08:57:
[...]
Ik heb vaker het gevoel dat de chemstyles me niet heel veel helpen eerlijk gezegd, soms denk ik zelfs dat het me tegenwerkt. Is eerder een gevoel dan iets anders.
Het lijkt wel alsof dit een compleet ander spel is geworden! Haha
Ja een speler met 99 pace door chem styles zal niet echt 99 pace hebben gok ik. Maar het voordeel van chem styles vind ik dat het mindere spelers meer acceptabel maakt of acceptabele spelers op sommige gebieden briljant maakt. Ik speel bijv met Candreva (800 coins) en een deadeye (killer) chem style. Die scoort bij mij even veel als SIF Immobile van 80k.Fraaank schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 08:57:
[...]
Ik heb vaker het gevoel dat de chemstyles me niet heel veel helpen eerlijk gezegd, soms denk ik zelfs dat het me tegenwerkt. Is eerder een gevoel dan iets anders.
Ook een interessante, dat gewicht. Zou zomaar kunnen dat dat ook meespeelt inderdaad. Overigens zijn de dribbling stats van POTM sterling ook nogal wat beter dan die van TIF icardi, dus dat is niet zo heel gekRiemer schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 09:25:
Ik merk echt wel een verschil tussen een bijv. NIF Icardi en TIF Icardi (met hunter chemstyle) Als ik deze alleen vergelijk met mijn POTM Sterling dan is het nog een wereld van verschil. Ik denk dat in basis de snelheid hetzelfde zal zijn zijn van alle spelers met dezelfde sprint- en acceleratie stats. Zoals hierboven al vermeld spelen andere stats ook een rol; agility, stamina en bij sprinten met bal ook ball controle e.d. maar wat volgens mij ook mee kan spelen is hoe lang en zwaar spelers zijn. Kleine, lichte mannekes zullen vast sneller rennen dan een speler van 180+ die 99 pace heeft.
Volgens dit filmpje is Neymar de snelste sprinter met bal in Fifa 17, en die is wel klein en licht natuurlijk. Maar hij heeft ook hele goede sprint en dribbling stats.
YouTube: FIFA 17 Speed Test | Fastest players in FIFA
Yep, een goed voorbeeld is hoe een speler dribbelt wanneer hij op een snelheid. De ene houd de bal bijvoorbeeld heel dichtbij en kan daardoor snel handelen terwijl een ander de bal echt voor zich uit ramt.Riemer schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 09:25:
Ik merk echt wel een verschil tussen een bijv. NIF Icardi en TIF Icardi (met hunter chemstyle) Als ik deze alleen vergelijk met mijn POTM Sterling dan is het nog een wereld van verschil. Ik denk dat in basis de snelheid hetzelfde zal zijn zijn van alle spelers met dezelfde sprint- en acceleratie stats. Zoals hierboven al vermeld spelen andere stats ook een rol; agility, stamina en bij sprinten met bal ook ball controle e.d. maar wat volgens mij ook mee kan spelen is hoe lang en zwaar spelers zijn. Kleine, lichte mannekes zullen vast sneller rennen dan een speler van 180+ die 99 pace heeft.
En hoeveel wedstrijden moet je nu op PC spelen?peeweeherman schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 09:45:
ik zie net dat op de PC in de WL Goud 3 nu voldoende is voor kwalificatie voor volgende week, dit was elite 3.
Hahaha same story, heb er alleen nog maar 1 potje opzitten. Hij begon 4-5-1, eerste minuut pauze en toen bleven er standaard 6 spelers achterin. Nadat die met een afstandschot scoorde ging die weer op pauze en stond er standaard 1 speler op de middellijn en derest stond allemaal rond zijn 16 meterPetrCech_3 schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 09:04:
4 potten weekend league -> frustratie level max.
Vissert schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 10:11:
[...]
Draxler zal wel duurder gaan worden omdat ie naar PSG is vertrokken.
Wat speelt hij lekker op CAM zeg! 2 wedstrijden en nu al 5 goals
Nog niet op gelet, maar stond niets over in de melding dat er wat veranderd is.Riemer schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 09:56:
[...]
En hoeveel wedstrijden moet je nu op PC spelen?
Heb de boel al weer afgesloten, had gewoon behoefte aan een eerste overwinning!
Was kantje boord tegen auba en consorten, maar de kop is er weer af.
Ben nu aan mijn 6e pot begonnen. 3 gewonnen 2 verloren. Maar het is precies wat jij zegt. Park the bus, afstandsknallen voor het leven en voor de pot hangen. Toch de manier om effectief te winnen..... Maar ik weiger het te spelenRonaldMuijs schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 09:57:
[...]
Hahaha same story, heb er alleen nog maar 1 potje opzitten. Hij begon 4-5-1, eerste minuut pauze en toen bleven er standaard 6 spelers achterin. Nadat die met een afstandschot scoorde ging die weer op pauze en stond er standaard 1 speler op de middellijn en derest stond allemaal rond zijn 16 meter. Kwam er niet doorheen en daardoor sta ik nu 0-1. Hopelijk zijn de andere tegenstanders beter.
Toch zie ik steeds minder "echte" ptb. Wel veel spelers die op de counter spelen maar dat was in fifa 16 ook zo.PetrCech_3 schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 10:06:
[...]
Ben nu aan mijn 6e pot begonnen. 3 gewonnen 2 verloren. Maar het is precies wat jij zegt. Park the bus, afstandsknallen voor het leven en voor de pot hangen. Toch de manier om effectief te winnen..... Maar ik weiger het te spelen
Mijn WL is zeer goed gestart. 4 uit 5 met 2 ragequits met het "Grayle - Sinclair" duo. Ik switch na de start naar 4-3-1-2 met het duo voorin. Grayle speelt echt heel fijn
Thank you Jebus!peeweeherman schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 09:45:
ik zie net dat op de PC in de WL Goud 3 nu voldoende is voor kwalificatie voor volgende week, dit was elite 3.
Elite 3 red ik steeds niet, maar Goud 3 red ik wel regelmatig.
Vanmorgen 1 gespeeld en 1 gewonnen. 3-0 op het gemakkie.PetrCech_3 schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 09:04:
4 potten weekend league -> frustratie level max.
TOen moest ik weg voor een afspraak. Vanavond gaan we weer verder op weg naar wat moois.
Verwijderd
Heb je een bron? Of is dit ingame seasons?Verwijderd schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 10:25:
Er zijn al wintertansfers gedaan Draxlet zit al bij psg in fut en nog verschillende bv. Misonda bij Chelsea, bazoer bij wolfsburg
Zoek ze maar op op de transferlijst
In FUT dus
[ Voor 3% gewijzigd door Thomas18GT op 06-01-2017 10:28 ]
Toch apart dat EA het zonder aankondiging erin pleurt...Thomas18GT schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 10:28:
[...]
Zoek ze maar op op de transferlijst
In FUT dus
Verwijderd
Ja vind ik ook raar zou oscar dan al uit de packs zijn?bbblije schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 10:31:
[...]
Toch apart dat EA het zonder aankondiging erin pleurt...
Linkje naar je teamVissert schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 10:16:
[...]
Toch zie ik steeds minder "echte" ptb. Wel veel spelers die op de counter spelen maar dat was in fifa 16 ook zo.
Mijn WL is zeer goed gestart. 4 uit 5 met 2 ragequits met het "Grayle - Sinclair" duo. Ik switch na de start naar 4-3-1-2 met het duo voorin. Grayle speelt echt heel fijn
Inmiddels is het hier 4 uit 6. Op hoeveel winst moet je uitkomen om fatsoenlijke prijzen te krijgen?Vissert schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 10:16:
[...]
Toch zie ik steeds minder "echte" ptb. Wel veel spelers die op de counter spelen maar dat was in fifa 16 ook zo.
18 voor fatsoenlijke rewards, 29 voor een TOTW packPetrCech_3 schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 10:32:
[...]
Inmiddels is het hier 4 uit 6. Op hoeveel winst moet je uitkomen om fatsoenlijke prijzen te krijgen?
[ Voor 9% gewijzigd door bbblije op 06-01-2017 10:35 ]
Ik neem aan van welVerwijderd schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 10:32:
[...]
Ja vind ik ook raar zou oscar dan al uit de packs zijn?
Op pc vanaf 11 wins goud 3
Nu nog rewards vergelijkbaar met Xbox/PS4...
Als wij dan ook maar 25 potjes mogen spelenFraaank schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 10:42:
[...]
Nu nog rewards vergelijkbaar met Xbox/PS4...
Heb besloten om de hele mikmak te verkopen. tik nu bijna de 1 miljoen aan.
Dit zijn de mannen die overblijven en het dit weekend in de WL moeten doen:
https://imgur.com/gallery/Szqxg
Dat is het enige positieve aan de PC-versie, die 25 matches!wildcardxl schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 11:08:
[...]
Als wij dan ook maar 25 potjes mogen spelen![]()
Heb besloten om de hele mikmak te verkopen. tik nu bijna de 1 miljoen aan.
Dit zijn de mannen die overblijven en het dit weekend in de WL moeten doen:
https://imgur.com/gallery/Szqxg
https://www.futbin.com/17/squad/1008803
Waarbij ik uiteraard in andere formatie start vanwege full chem.
Ik mis Kante?Vissert schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 11:19:
[...]
https://www.futbin.com/17/squad/1008803
Waarbij ik uiteraard in andere formatie start vanwege full chem.
https://www.futbin.com/17/squad/1025069
Of Deze Calcio
https://www.futbin.com/17/squad/1025261
BPL: ben ik happy mee
https://www.futbin.com/17/squad/1025361
[ Voor 35% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 06-01-2017 12:05 ]
Mja wat wil je horen? Leuk team, zeker die voorhoedeLekkerboeie86 schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 11:40:
Iemand een mening over deze Bundesliga squad? Ik heb al een bpl voor de weekend league, maar wil er nog 1 erbij. Kan natuurlijk ook nog een keer Calcio proberen..
https://www.futbin.com/17/squad/1025069
Speel zelf met dit team: http://www.futhead.com/17/squads/3688888/ met Vardy en Kante als wissels
Ziet er goed uitErnstMid schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 11:52:
[...]
Mja wat wil je horen? Leuk team, zeker die voorhoedeJe kunt hem op een paar plekken uiteraard ook verbeteren maar dat zal bijna altijd wel zo blijven.
Speel zelf met dit team: http://www.futhead.com/17/squads/3688888/ met Vardy en Kante als wissels
Tja ik wil graag horen of het een beetje in balans is. Ik ben er wel achter dat alleen maar grote namen neerzetten meestal niet werkt. Er zijn nog meer zaken om rekening mee te houden. Tijdje met 433(4) gespeeld, maar dit weekend wil toch proberen om met 41212(2) te spelen.
Wat ik met daarbij vaak af vraag of jullie meestal met linksbenige spits links zetten of juist rechts? Naar mijn idee is naar binnen trekken vaak gevaarlijker, en kom ik met regelmaat met het verkeerde been uit. Bijvoorbeeld Lukaku vind ik erg fijn, maar zou je hem als linker of rechter spits neerzetten?
Klopt
Hieronder een voorbeeld. Zelfs die verdediger (bij 3 seconde) krijgt de bal niet geblocked van de voeten van Icardi.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=K-NHtujL3GE]
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.