Ik geef ze strak 1E paal op cavani, gaat regelmatig één in de lange/korte hoekRiemer schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 14:56:
[...]
Ik neem ze kort en speel rustig de 16 in of probeer richting TIF Icardi bij 1e paal voor te zetten. Die kopt ze er een enkele keer wel in.
Als de WL hetzelfde is als deze wedstrijden dan zou ik het niet eens moeten willen.
@jamesl, haha nee geen ajax voor mij.
[ Voor 10% gewijzigd door Bossie op 04-01-2017 16:54 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
9 Januari pas!Eriko1 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 17:00:
Waar blijft de bekendmaking van de TOTY?.. zie nog steeds niets dalen helaas:-(
Heb je daar toevallig n filmpje van?Justin2000 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 16:41:
[...]
Ik geef ze strak 1E paal op cavani, gaat regelmatig één in de lange/korte hoek
Sterker nog, de prijzen stijgenEriko1 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 17:00:
Waar blijft de bekendmaking van de TOTY?.. zie nog steeds niets dalen helaas:-(
Iedereen verwacht kennelijk leuke TOTY SBC's ofzo
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Niemand heeft nog vertrouwen en daardoor gaat het niet crashen. Afgelopen week is menig speler al goedkoper geworden, denk dat die random SBC's (nu ook weer met de CDR) het toch kunstmatig hoog gaan houden. Ik heb mijn team maar gewoon gekocht... Wil toch een keer spelenBean77 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 17:11:
[...]
Sterker nog, de prijzen stijgen![]()
Iedereen verwacht kennelijk leuke TOTY SBC's ofzo
Belgen zijn sowieso OP dit jaar, Lukaku / Benteke voorin met Hazard/Mertens erbij lol.bbblije schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 17:23:
Toch nog op de valreep een aantal Lukaku's ingekocht. Met Hunter, dus het is sowieso winst!
Tijd om ff wat anders te doen, als Barzaghli kopduels verliest van Koning Musa gaat het niet goed
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Waanzin...
Wel leuk voor fifa, ;-):
Wat gebeurd er met de huidige kaartjes mochten deze geintjes doorgaan?Turfschipper schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 17:53:
Hey Bean! Die Chinese clubs komen er aan hoor. Het is daar nu helemaal gestoord aan het worden. Ze willen 150 miljoen euro bieden voor Auba, die dan 41 miljoen per jaar salaris krijgt.
Waanzin...
Wel leuk voor fifa, ;-):
PSN: Kidjuh
Prijzen zullen omhoog gaan, aangezien je ze dan niet maar kan packen (Redenerende dat het oude kaartje ook niet meer te packen is bij een transfer naar een club die wel in FUT zit).Kidjuh schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 17:59:
[...]
Wat gebeurd er met de huidige kaartjes mochten deze geintjes doorgaan?
Bizar, die had ik ff gemist.Turfschipper schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 17:53:
Hey Bean! Die Chinese clubs komen er aan hoor. Het is daar nu helemaal gestoord aan het worden. Ze willen 150 miljoen euro bieden voor Auba, die dan 41 miljoen per jaar salaris krijgt.
Waanzin...
Wel leuk voor fifa, ;-):
Maar als het geld verschuift naar de Aziatische competities, dan is het waarschijnlijk afwachten tot de Qatari/Russen? ook hun investeringen verschuiven.
Hmm sure haha?Bossie schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 16:52:
Verschrikkelijk zeg die WL kwalificatie wedstrijden, wat een zuigpotjes de hele tijd.
Als de WL hetzelfde is als deze wedstrijden dan zou ik het niet eens moeten willen.
@jamesl, haha nee geen ajax voor mij.
Ik kwam tegen dennisbos met zijn team bossie
Won er 4-2 van en hij was van Tweakers zei die in berichten
Lol, nee die Chinezen hebben nog meer geld.Bossie schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 18:32:
[...]
Bizar, die had ik ff gemist.
Maar als het geld verschuift naar de Aziatische competities, dan is het waarschijnlijk afwachten tot de Qatari/Russen? ook hun investeringen verschuiven.
Moet je dit artikel lezen:
http://www.ad.nl/buitenla...electie-leveren~a5c5a7b4/
Echt helemaal gek geworden daar... Zelfs de overheid gaat investeren
De Chinezen kennende, zullen het namaak messi's en Ronaldo's wordenProtax schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 18:57:
[...]
Lol, nee die Chinezen hebben nog meer geld.
Moet je dit artikel lezen:
http://www.ad.nl/buitenla...electie-leveren~a5c5a7b4/
Echt helemaal gek geworden daar... Zelfs de overheid gaat investeren
FC Bossie, heb een gouden badge van en of andere vage clubJamesl schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 18:48:
[...]
Hmm sure haha?
Ik kwam tegen dennisbos met zijn team bossie
Won er 4-2 van en hij was van Tweakers zei die in berichten
Word idd tijd dat de prijzen ff flink dalen zodat ik goed wat versterkingen kan kopen voor WL, maarja dat gaan de tegenstanders ook doen dus zal wel niet veel uitmaken haha.
Tja, ik heb nog een attempt left voor de WL kwalificatie, maar dat is me toch een shitstorm.To easy schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 20:02:
Zo wou ff hele avond lekker fifa spelen. Alleen naar 3 potjes al weer een ragequit en battlefield opgestart. Wat zat het me tegen weer en ik was mezelf weer helemaal gek aan het maken.
Word idd tijd dat de prijzen ff flink dalen zodat ik goed wat versterkingen kan kopen voor WL, maarja dat gaan de tegenstanders ook doen dus zal wel niet veel uitmaken haha.
Het issue blijft hetzelfde, mijn aanvallers worden constant onbestraft onderste boven gekegeld, terwijl ik zelf altijd wel een domme goal tegen krijg.
Het is een beetje irritant aan het worden, hoewel mijn huidig team erg lekker speelt, misschien moet ik simpelweg ook een houthakker team samenstallen gebaseerd op snelheid en kracht.
Verwijderd
Prima als die Chinesee competitie erin komt. Als Auba dan maar naar de Vietnamese competitie gaatTurfschipper schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 17:53:
Waanzin...
Wel leuk voor fifa, ;-):
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
I like how you keep the mouse running...
Diego Costa voor kopsterk.. of snelheid Remy of VardyVerwijderd schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 20:34:
Ben een hybride aan het maken. Ga voor het eerst met pl spelen. Als United fan ga ik Mhikhitaryan en Martial sowieso op lf en rf zetten. Nu nog een bpl spits. Enige eis is dat hij niet van Liverpool of City is. Wie heeft er tips? (mag tot 100k kosten)
Ja! Je clubnaam veranderen in Earl Gray, en dan de volgende 5 wedstrijden winnen en bij ieder doelpunt de Teabag celebration doen!Exodus FC schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 20:40:
Weet iemand hoe je IF Grey kan krijgen buiten de transfermarkt om? Wat een kaart! http://www.futhead.com/17/players/51592/andre-gray/
heel veel packs openenExodus FC schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 20:40:
Weet iemand hoe je IF Grey kan krijgen buiten de transfermarkt om? Wat een kaart! http://www.futhead.com/17/players/51592/andre-gray/
Zorgen dat je afgelopen weekend in de top 100 van de WL was geëindigd.Exodus FC schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 20:40:
Kent iemand Saad FUT? Dat is zn gamerstag op xbox, speelde net tegen hem en hij speelde echt verschrikkelijk goed. Kwam amper door zijn linies heen, passrichtingen vooruit, achteruit hij had ze allemaal door. Kon het uiteindelijk wel op 0-0 houden maar heb nog nooit zoveel moeite moeten doen om een aanval op te bouwen.
[ Voor 33% gewijzigd door RonaldMuijs op 04-01-2017 21:25 ]
Zou beide 86 kaartjes kunnen halen en de rest van mijn team Serie-A kunnen laten.
Dan ga ik van dribbeldwergen naar het andere uiterste
Haha jammer, ik vond het wel lekker om van een echte rasechte Nederlander met vol BPL team en Ajax logo te winnenBossie schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 19:34:
[...]
FC Bossie, heb een gouden badge van en of andere vage club
laat maar even weten als je ze hebt. Zou ik met TOTY ook wel beide willen kopen!Bossie schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 21:46:
Hmm, wat zijn de ervaringen met de IF kaartjes van Lukaku en Benteke in een twee spitsen systeem?
Zou beide 86 kaartjes kunnen halen en de rest van mijn team Serie-A kunnen laten.
Dan ga ik van dribbeldwergen naar het andere uiterste
Ja ik blijf het ook verschrikkelijk vinden. Heel anders dan gewoon seasons. En idd de standaard snelheid teams word je ook gek van. Heb zelf ook echt snel upgrades nodig!Bossie schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 20:17:
[...]
Tja, ik heb nog een attempt left voor de WL kwalificatie, maar dat is me toch een shitstorm.
Het issue blijft hetzelfde, mijn aanvallers worden constant onbestraft onderste boven gekegeld, terwijl ik zelf altijd wel een domme goal tegen krijg.
Het is een beetje irritant aan het worden, hoewel mijn huidig team erg lekker speelt, misschien moet ik simpelweg ook een houthakker team samenstallen gebaseerd op snelheid en kracht.
Hier idem hoor. Bepaalde tackles die normaal rood waren die zijn nu gewoon doorspelen.Bossie schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 20:17:
[...]
Tja, ik heb nog een attempt left voor de WL kwalificatie, maar dat is me toch een shitstorm.
Ik heb mij ook nog niet gekwalificeerd, maar ik speelde zelf ook erg slecht moet ik bekennen.
Komen de WL prijzen over 5 minuten of over een uur en 5 minuten?
Ik zit momenteel aan de volgende wijziging te denken, maar ben er nog niet helemaal uit:Bean77 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 23:38:
[...]
Hier idem hoor. Bepaalde tackles die normaal rood waren die zijn nu gewoon doorspelen.
Ik heb mij ook nog niet gekwalificeerd, maar ik speelde zelf ook erg slecht moet ik bekennen.
https://www.futbin.com/17/squad/880243
Veel power voorin, maar geen Dybala meer dan.
@hierboven, volgens mij zit FUT voor ons op de UK klok.
[ Voor 5% gewijzigd door Bossie op 04-01-2017 23:58 ]
En beide Marksman geven?Bossie schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 23:57:
[...]
Ik zit momenteel aan de volgende wijziging te denken, maar ben er nog niet helemaal uit:
Zonder gekheid, ik heb met beide niet gespeeld. Ik was in fifa16 wel erg gecharmeerd van TOTS Lukaku. Misschien aan de rechterkant zetten omdat hij linksbenig is?
Ze staan erop hoor ^^ Deulofeu en Srna hoogste ratedBossie schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 23:57:
[...]
Ik zit momenteel aan de volgende wijziging te denken, maar ben er nog niet helemaal uit:
Hunter/Anchor, PHY hebben ze beide genoeg maar extra pace/finishing is altijd prima.Bean77 schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 00:03:
[...]
En beide Marksman geven?Kan je gelijk je l2 knop vastlijmen
Zonder gekheid, ik heb met beide niet gespeeld. Ik was in fifa16 wel erg gecharmeerd van TOTS Lukaku. Misschien aan de rechterkant zetten omdat hij linksbenig is?
Benteke is binnen, de timing voor Lukaku is een beetje ongelukkig door zijn TOTW, dus daar wacht ik nog even mee zodat ik waarschijnlijk zijn nieuwe kaartje kan scoren.
Alves TOTGS was een experiment, maar echt een merkbare betere back dan Florenzi ondanks zijn workrates,
Vreemd eigenlijk dat het blauwe kaartje maar een +1 is, terwijl het merendeel van zijn stats +3/4 zijn.
Toch een IFVissert schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 07:38:
Ik had gewoon een IF in mijn WL packs! (Bob) Sinclair die weg gaat voor discard prijzen
Bij mij niet veel spannends. Paar 84/83 spelers.
Had de monthly rewards eigenlijk ook verwacht. Weet iemand wanneer dit dan wel komen?
Ik heb mijn futbeloning nog niet. Of kun je die niet ophalen via de app?Vissert schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 07:38:
Ik had gewoon een IF in mijn WL packs! (Bob) Sinclair die weg gaat voor discard prijzen
Neee, inloggen op console of PC. Dan staat er bij je WL scherm dat je beloningen geclaimd kunnen worden.Exodus FC schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 07:49:
[...]
Ik heb mijn futbeloning nog niet. Of kun je die niet ophalen via de app?
Ik was er oprecht blij mee tot ik er achter kwam dat het een geen BPL speler ispelidee schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 07:43:
[...]
Toch een IF![]()
Bij mij niet veel spannends. Paar 84/83 spelers.
Had de monthly rewards eigenlijk ook verwacht. Weet iemand wanneer dit dan wel komen?
Pc is als je op de pc speelt en dus niet de webapp.pelidee schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 07:51:
[...]
Neee, inloggen op console of PC. Dan staat er bij je WL scherm dat je beloningen geclaimd kunnen worden.
Ja excuus, tis nog vroeg hahaVissert schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 08:00:
Pc is als je op de pc speelt en dus niet de webapp.
Haha maakt niet uit. Was meer om verdere teleurstelling te voorkomen
Ik ben gestopt toen ik net was gepromoveerd naar divisie 4, heb er nu 4 gespeeld en twee verloren 1 gewonnen en 1 gelijk. Moet wel zeggen dat het allemaal 79 rated bronze bench teams zijn en ik een 86 rated team gebruik, misschien toch een handicap, zo voelt het soms wel iig.
Een IF is een IFVissert schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 07:38:
Ik had echt weer 0,0. Maar heb alle hoop gevestigd op de IF's van de monthly rewards
PSN: MrMistral
Iedereen doet wss de untradable Teabag methode.Thomas18GT schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 09:31:
Ligt het aan mij of is Gray IF gewoon helemaal niet te koop op de PS4?
Ik zie er genoeg, misschien een over het hoofd gezien filtertje?Thomas18GT schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 09:31:
[ Voor 49% gewijzigd door pelidee op 05-01-2017 09:35 ]
De wat?bbblije schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 09:33:
[...]
Iedereen doet wss de untradable Teabag methode.
Nu zie ik ze ookpelidee schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 09:33:
[...]
Ik zie er genoeg, misschien een over het hoofd gezien filtertje?
[afbeelding]
[ Voor 43% gewijzigd door Thomas18GT op 05-01-2017 09:35 ]
Ja daarom! Kijken of ik even een goedkoop team om hem heen kan bouwen. Net SIF Gayle gesniped voor 25k. Goedkope versie van Gray.MrMistral schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 09:23:
[...]
Een IF is een IF
Ik had echt weer 0,0. Maar heb alle hoop gevestigd op de IF's van de monthly rewards
Was het maar waar, deze gaan we heel vaak tegenkomen vanaf nuThomas18GT schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 09:31:
Wanneer komen die monthly rewards dan? Morgen?MrMistral schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 09:23:
[...]
Een IF is een IF
Ik, als pacehoer zijnde, heb hem ook maar even opgepikt samen met de upgrade van Vardy naar de IF versie. Nu moet alleen Musa nog een IF krijgenBossie schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 09:47:
[...]
Was het maar waar, deze gaan we heel vaak tegenkomen vanaf nu
Ik speel nu met de IF Plattenhardt op de LB dat is een beest, kost maar 12k.s1ck schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 09:59:
Nog advies voor achterin? Heb nog rond de 50k coins. Middenveld speelt wel lekker op Götze na, ik vind hem persoonlijk "traag". https://www.easports.com/...ffId=cIuOMAXdnab:FFA17XBO
Bedankt voor de tip! Gelijk gekocht voor 11kpelidee schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 10:03:
[...]
Ik speel nu met de IF Plattenhardt op de LB dat is een beest, kost maar 12k.
Ik zou Muller op 10 zetten en een andere spits nemen; Hernandez, Werner of Modeste bijvoorbeelds1ck schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 09:59:
Nog advies voor achterin? Heb nog rond de 50k coins. Middenveld speelt wel lekker op Götze na, ik vind hem persoonlijk "traag". https://www.easports.com/...ffId=cIuOMAXdnab:FFA17XBO
Modeste IF met een hunter kaartje heb je voor onder de 40k en heeft heerlijke stats dan
[ Voor 9% gewijzigd door Thomas18GT op 05-01-2017 10:10 ]
Draxler maakt een lekkere spits!Thomas18GT schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 10:08:
[...]
Ik zou Muller op 10 zetten en een andere spits nemen; Hernandez, Werner of Modeste bijvoorbeeld
Draxler zal wel duurder gaan worden omdat ie naar PSG is vertrokken.
Daarna toch gewonnen, en gekwalificeerd voor de weekend league
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Momenteel ook bezig met 5212 te testen op basis van onderstaand draadje:
https://www.reddit.com/r/...5212_by_request_guide_on/
Het lijkt heel defensief, maar het is vergelijkbaar met 41212-2 waarbij je je CDM opoffert voor een extra CB, maar je wingbacks juist het veld breedhouden en zowel verdedigend als aanvallend steeds aanspeelbaar zijn.
Nice! Eerste keer dat je nu mee gaat doen of was het eerder ook al gelukt?Mars18 schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 10:45:
Gister 2x verloren in de 1e ronde van teams met messi, ronaldo, poba.
Daarna toch gewonnen, en gekwalificeerd voor de weekend league
Heb dat even gemist
Vond zelf Hummels niet echt een fantastische verbetering t.o.v. Naldo; ik heb m verkocht in ieder geval. Dus daar zou je eventueel wat coins winst kunnen halen. Maar ik heb nu die Toprak SBC naast Sokratis IF, beide beter dan Hummelss1ck schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 09:59:
Hoe vind je Muller in de spits? Als dat je wel bevalt kun je ook voor Draxler/Thiago op CAM gaan
Nice! Ik zet hem even op het lijstje om te halen. Sokratis IF is nog wel te betalen idd! Muller is vrij sterk maar na een paar potjes kan ik het nog niet oordelen. De eerdere reactie betreft de andere spitsen, die ga ik nog even uitproberen!ErnstMid schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 11:02:
[...]
Vond zelf Hummels niet echt een fantastische verbetering t.o.v. Naldo; ik heb m verkocht in ieder geval. Dus daar zou je eventueel wat coins winst kunnen halen. Maar ik heb nu die Toprak SBC naast Sokratis IF, beide beter dan HummelsMijn bescheiden mening uiteraard
![]()
Hoe vind je Muller in de spits? Als dat je wel bevalt kun je ook voor Draxler/Thiago op CAM gaan
Damn, die stats van Benteke SIF en Lukaku SIF zijn wel echt ziek. Jammer dat ik totaal niet met linkspoten kan omgaan dus ik heb Benteke maar eens gehaald om hem naast Vardy te testenBossie schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 10:52:
Ik heb inmiddels Dybala/Icardi verkocht en Benteke SIF / Lukaku gehaald. Lukaku word na de WL vervangen door zijn IF kaartje. Dadelijk maar eens een paar rondjes spelen met deze powerhouses up front
Momenteel ook bezig met 5212 te testen op basis van onderstaand draadje:
https://www.reddit.com/r/...5212_by_request_guide_on/
Het lijkt heel defensief, maar het is vergelijkbaar met 41212-2 waarbij je je CDM opoffert voor een extra CB, maar je wingbacks juist het veld breedhouden en zowel verdedigend als aanvallend steeds aanspeelbaar zijn.
Benteke is een brute afmaker, en Lukaku maakt heel veel ruimte/runsThomas18GT schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 11:44:
[...]
Damn, die stats van Benteke SIF en Lukaku SIF zijn wel echt ziek. Jammer dat ik totaal niet met linkspoten kan omgaan dus ik heb Benteke maar eens gehaald om hem naast Vardy te testen
Kan niet wachten tot ik zijn IF ook te pakken hebben, mis wel de finesse van Dybala maar een dribbeldwerg (Mertens) is voldoende.
Zojuist voor het eerst een penalty gekregen door een overtreding van een keeper
Het is ook leuk om te zijn dat de spits simpelweg doorloopt als een verdediger tegen hem aan beukt tijdens een run op een through ball
Ik heb IF Hazard 91 ST, en die is wel echt heerlijk als spits..Eriko1 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 22:05:
Even een vraagje.. ben opzoek na een 2e spits voor mijn BPL team.. heeft iemand ervaring met Hazard in de spits en dan de gewone variant, of wat vinden jullie
https://imgur.com/gallery/ng8CH
Als ik het meeste zou verkopen ( van team 2 kan ik alleen benteke en kante verkopen, de rest is untradeable) zou ik onderstaand team kunnen kopen (heb dybala ook nog in club):
https://imgur.com/gallery/aexOq
Neymar is ook untradeable overigens. Als ik dit doe dan vervang ik van de eerste link Benteke met Musa en kante met Dembele.
Ik vraag me af hoe groot de verbetering gaat worden, in iedere wedstrijd switch ik in het begin naar 4-1-2-1-2 en dan komen Bale en Benzema in de spits en Neymar op cam. Ik loop er tegen aan dat in mijn calcio team Salah wat zwak voelt op CAM en mijn verdedigers wat langzaam aanvoelen en moeite hebben met de Vardy's en Sturridges.
Dan moet je meer werk steken in je verdedigingtechniek. Ik ben absoluut geen pro, en speel ivm de crash al weken met Bender en Mustafi. Die weten iedere Musa, Vardy, Sturridge af te stoppen. Het is een kwestie van juiste formatie en custom tactics. Je gaat niet beter verdedigen met betere spelers, de AI zal enkel iets beter verdedigen met betere spelers!wildcardxl schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 12:18:
Twijfel even wat te doen, momenteel gebruik ik al 4 weken onderstaande teams:
https://imgur.com/gallery/ng8CH
Als ik het meeste zou verkopen ( van team 2 kan ik alleen benteke en kante verkopen, de rest is untradeable) zou ik onderstaand team kunnen kopen (heb dybala ook nog in club):
https://imgur.com/gallery/aexOq
Neymar is ook untradeable overigens. Als ik dit doe dan vervang ik van de eerste link Benteke met Musa en kante met Dembele.
Ik vraag me af hoe groot de verbetering gaat worden, in iedere wedstrijd switch ik in het begin naar 4-1-2-1-2 en dan komen Bale en Benzema in de spits en Neymar op cam. Ik loop er tegen aan dat in mijn calcio team Salah wat zwak voelt op CAM en mijn verdedigers wat langzaam aanvoelen en moeite hebben met de Vardy's en Sturridges.
+1 daarvoor. Wat een baas is die Hazard. Zijn afronden is ook ongekend.colorsone schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 12:16:
[...]
Ik heb IF Hazard 91 ST, en die is wel echt heerlijk als spits..
https://www.futbin.com/17/squad/1008803
Ik ben benieuwd naar Gayle en Sinclair. Sinclair speelde in FIFA15 niet verkeerd. Gayle heeft zeer goede balance en agility dus met een hunter kaartje hoop ik op het Musa effect.
Waarom pak je niet gewoon Musa en Martial?Vissert schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 13:09:
Het voorlopige tweede team is klaar. Smalling, Walker en de Gea zitten in beide teams. Ik heb een voorraad van over de 100 individuele fitness kaarten. Die gaan we maar eens opmakenNa de weekend maar verder investeren.
https://www.futbin.com/17/squad/1008803
Ik ben benieuwd naar Gayle en Sinclair. Sinclair speelde in FIFA15 niet verkeerd. Gayle heeft zeer goede balance en agility dus met een hunter kaartje hoop ik op het Musa effect.
Omdat een modje hem dan hier gaat bannen, jij verdient overigens ook 20 stokslagen met deze suggestieThomas18GT schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 13:13:
[...]
Waarom pak je niet gewoon Musa en Martial?
Geen walcott/baily ?
[ Voor 4% gewijzigd door Bossie op 05-01-2017 13:18 ]
Koning Musa is alleen al 20 stokslagen waardBossie schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 13:18:
[...]
Omdat een modje hem dan hier gaat bannen, jij verdient overigens ook 20 stokslagen met deze suggestie
Geen walcott/baily ?
Omdat ik impulsief Gayle kocht toen ik hem voor 7k goedkoper op de markt zag staan (25k ipv 32k). En ik haalde vanochtend sinclair uit een packThomas18GT schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 13:13:
[...]
Waarom pak je niet gewoon Musa en Martial?
Ik zou deze 2 sowieso nog even verkopen aangezien er maandag een shitload op de markt van gaat komen, dan daalt de prijs geheidVissert schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 13:20:
[...]
Omdat ik impulsief Gayle kocht toen ik hem voor 7k goedkoper op de markt zag staan (25k ipv 32k). En ik haalde vanochtend sinclair uit een pack
Bailly was ik niet tevreden over. Verdedigend een beest uiteraard maar hij loopt vaak uit positie door zijn workrates. Daarnaast is Otamendi met een shadow kaart ok niet verkeerd.Bossie schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 13:18:
[...]
Omdat een modje hem dan hier gaat bannen, jij verdient overigens ook 20 stokslagen met deze suggestie
Geen walcott/baily ?
Sinclair gaat al voor ongeveer de discardprijs. Die 2k maakt mij niet veel uit. En Gayle zat in TOTW in december.Thomas18GT schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 13:22:
[...]
Ik zou deze 2 sowieso nog even verkopen aangezien er maandag een shitload op de markt van gaat komen, dan daalt de prijs geheid
[ Voor 30% gewijzigd door Vissert op 05-01-2017 13:25 ]
Ah ik zit met Gray in de warVissert schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 13:24:
[...]
Sinclair gaat al voor ongeveer de discardprijs. Die 2k maakt mij niet veel uit. En Gayle zat in TOTW in december.
Excuus!
Sorry maar als het niet uitmaakte welke spelers ik had zou ik met een 14k team ook in Elite komen, dat lukte met m'n begin team niet en huidige team wel. Kan natuurlijk zijn dat ik ook gewoon beter ben gaan spelen maar lijkt me niet dat dit de enige reden is.bbblije schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 12:24:
[...]
Dan moet je meer werk steken in je verdedigingtechniek. Ik ben absoluut geen pro, en speel ivm de crash al weken met Bender en Mustafi. Die weten iedere Musa, Vardy, Sturridge af te stoppen. Het is een kwestie van juiste formatie en custom tactics. Je gaat niet beter verdedigen met betere spelers, de AI zal enkel iets beter verdedigen met betere spelers!
Er valt altijd wel wat te tweaken, het is niet zo dat ik iedere wedstrijd er veel om de oren krijg, maar deze twee zijn toch echt een duidelijke upgrade op Varane/barzagli.
Ik zeg ook niet dat ik iedere wedstrijd non stop goals om de oren krijg, maar wat bij mij bijvoorbeeld heel belangrijk is is dat ik spelers heb met veel stamina en deze twee hebben duidelijk betere stamina.
Het voornaamste probleem blijft SIF Salah, kan een verschrikkelijk goede speler zijn maar voor slow build up play is hij gewoon niet goed, voor de counter wel. Nu is bale natuurlijk vergelijkbaar maar hij heeft tenminste nog de mogelijkheid om een bal te shielden.
maar buiten dat, als het jou lukt om met die spelers in Elite te komen dan vind ik dat oprecht knap. Dat gaat mij niet lukken.
Ik speel niet met Musa, ik ben helaas regelmatig slachtofferThomas18GT schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 13:19:
[...]
Koning Musa is alleen al 20 stokslagen waard
Misschien moet ik Koulibaly simpelweg gaan gebruiken als de tegenstander Musa heeft (of Manolas).
Musa staat bij mij op 10Bossie schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 13:27:
[...]
Ik speel niet met Musa, ik ben helaas regelmatig slachtoffer![]()
Misschien moet ik Koulibaly simpelweg gaan gebruiken als de tegenstander Musa heeft (of Manolas).
Je zou ook naar een andere chem kaart kunnen kijken voor je Salah? Ik weet niet wat je er nu op hebt staan?wildcardxl schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 13:26:
[...]
Sorry maar als het niet uitmaakte welke spelers ik had zou ik met een 14k team ook in Elite komen, dat lukte met m'n begin team niet en huidige team wel. Kan natuurlijk zijn dat ik ook gewoon beter ben gaan spelen maar lijkt me niet dat dit de enige reden is.
Er valt altijd wel wat te tweaken, het is niet zo dat ik iedere wedstrijd er veel om de oren krijg, maar deze twee zijn toch echt een duidelijke upgrade op Varane/barzagli.
Ik zeg ook niet dat ik iedere wedstrijd non stop goals om de oren krijg, maar wat bij mij bijvoorbeeld heel belangrijk is is dat ik spelers heb met veel stamina en deze twee hebben duidelijk betere stamina.
Het voornaamste probleem blijft SIF Salah, kan een verschrikkelijk goede speler zijn maar voor slow build up play is hij gewoon niet goed, voor de counter wel. Nu is bale natuurlijk vergelijkbaar maar hij heeft tenminste nog de mogelijkheid om een bal te shielden.
maar buiten dat, als het jou lukt om met die spelers in Elite te komen dan vind ik dat oprecht knap. Dat gaat mij niet lukken.
Sorry ik zal hierna geen team meer maken met onbekende spelers
Dit moet het volgende tweede (of eerste) team worden:
https://www.futbin.com/17/squad/989868
[ Voor 11% gewijzigd door Vissert op 05-01-2017 13:34 ]
Snap ik, het is een bijzonder goed wapen.
Musa is vaak ongevaarlijk in duels, maar zodra hij na een kaats diepgaat dan ben je vrijwel altijd kwijt.
Hij is een van de weinige aanvallers die met bal sneller is dan vrijwel elke verdediger zonder.
Zonder op Futbin te kijken, zal zijn reactions/agility ook wel bovengemiddeld zijn
En daarom ga ik voor GayleBossie schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 13:33:
[...]
Musa is vaak ongevaarlijk in duels, maar zodra hij na een kaats diepgaat dan ben je vrijwel altijd kwijt.
Hij is een van de weinige aanvallers die met bal sneller is dan vrijwel elke verdediger zonder.
Zonder op Futbin te kijken, zal zijn reactions/agility ook wel bovengemiddeld zijn
Links Gayle en rechts Musa.
Haha precies dit, veel spelers hebben ondertussen door dat je gewoon zoveel mogelijk met hem in duel moet gaan. Een 1-2 vanaf de 10 en hij is weg hoorBossie schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 13:33:
[...]
Haha noo! Groot van van Gayle, over een paar weken weer naar NewcastleVissert schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 13:30:
[...]
Sorry ik zal hierna geen team meer maken met onbekende spelers![]()
Dit moet het volgende tweede (of eerste) team worden:
https://www.futbin.com/17/squad/989868
Haha sorry man! Uit het oog, uit het hartThomas18GT schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 13:36:
[...]
Haha precies dit, veel spelers hebben ondertussen door dat je gewoon zoveel mogelijk met hem in duel moet gaan. Een 1-2 vanaf de 10 en hij is weg hoor
[...]
Haha noo! Groot van van Gayle, over een paar weken weer naar Newcastle
Met deze voorhoede maak je gehakt van mijn verdediging ipv steeds tegen de Italiaanse muur op te lopenVissert schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 13:36:
[...]
En daarom ga ik voor Gayle![]()
Links Gayle en rechts Musa.
[afbeelding]
Damn, nu moet ik Gayle ook wel testen, jouw schuld!Vissert schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 13:37:
[...]
Haha sorry man! Uit het oog, uit het hart
Ik betwijfel het met je ptb tactiekBossie schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 13:38:
[...]
Met deze voorhoede maak je gehakt van mijn verdediging ipv steeds tegen de Italiaanse muur op te lopen
Volgende week met de weekly gok ikpelidee schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 09:49:
[...]
Wanneer komen die monthly rewards dan? Morgen?
PSN: MrMistral
YouTube: FIFA 17 OVERPOWERED 30K TOTY MARKET CRASH SQUAD!!! - FIFA 17 Ultimat...wildcardxl schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 13:26:
[...]
Sorry maar als het niet uitmaakte welke spelers ik had zou ik met een 14k team ook in Elite komen, dat lukte met m'n begin team niet en huidige team wel. Kan natuurlijk zijn dat ik ook gewoon beter ben gaan spelen maar lijkt me niet dat dit de enige reden is.
Het spel is kapot, dat weten we al jaren. Sommige noemen het scripting/momentum, andere zeggen kapotte game mechanics. Ik heb me bij het laatste neergelegd en leer steeds beter met het spel om te gaan. Accepteren dat je vaak niet het voetbal kan spelen zoals jij wil, maar aanvoelen waar de AI je naartoe stuurt. Sindsdien enkel wedstrijden verloren van mensen die oprecht beter waren in het aanvoelen van de game mechanics.
Als je kijkt naar de goede streamers/Youtubers zie je ze bijna allemaal het zelfde doen. Qua verdedigen, aanvallen, opbouwen, naar binnen kappen, hoek waar onder ze schieten. Helaas moet je zo spelen om Elite te halen, het is zo in elkaar gecodeerd.
[ Voor 31% gewijzigd door bbblije op 05-01-2017 13:58 ]
Had defensive als mentality, door jouw manier van druk zetten zat ik simpelweg muurvast
Ik stond nog op defensiefBossie schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 13:57:
[...]
Had defensive als mentality, door jouw manier van druk zetten zat ik simpelweg muurvast
Ik moet echt beter werken aan mijn verdedigende capaciteiten. Ik scoor er zo'n 2.5 per wedstrijd maar krijg er ook 1.7 tegen per wedstrijd, dat frustreerd me gewoon.
Ik merk vaak dat ik onnodig uitstap met mijn CB waardoor er een gat valt, dit komt vaak omdat die dan naar hem switchen met L1 maar ik heb moeite om alleen te switchen met de stick, dat is soms onnauwkeurig en traag voor mijn gevoel, iemand tips daarvoor?
Verder heb ik echt veel en veel te vaak dat ik precies weet wat een aanvaller gaat doen (bv. Berbaspin 4 star skill) en ik beweeg dan me stick al naar achter o.i.d. maar ik kan hem dan alsnog niet afpakken en dan komt er een schot/goal/rebound. Iemand daar nog tips voor?
Als ik verdedigend sterker wordt dan denk ik dat goud 1/elite 3 weleens moet lukken, scorend vermogen ligt het vaak niet aan, zeker niet met Mertens die er 99 in heeft liggen in 88 games.
Zoveel mogelijk met je middenvelders verdedigen, laat de AI de man vastlopen (eventueel dmv R1, maar trek nooit de defensieve lijn uit elkaar), en kom dan met een speler uit het middenveld om de man af te snijden. Iemand die goed kan dribbelen zal een verdediger die instapt vaak te slim af zijn, daarom moet je hem een ruimte geven waar hij naartoe kan kappen die je kan afsnijden met een middenvelder. Het is net schaken! Hem de ruimte in sturen die jij kan verdedigen!
https://youtu.be/3xnZq_mciso
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.