Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-11 22:16
Kopen jullie ook conditiekaartjes voor 1300? Of wat is jullie max. Probeer er ook mee te handelen :')

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:44
Bossie schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 17:32:
Iemand die hier SIF Donnaruma gebruikt maar ook Handanovic heeft gehad?
Ben vooral benieuwd hoe Handa het doet met longshots aangezien Donna hier toch bizar veel moeite mee heeft.
Jup, allebei gehad. Handanovic heeft de vaste plaats in de goal. Donnaruma heeft me niet kunnen overtuigen.

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-11 09:09
MyUtd4Life schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 21:20:
Er gaat geen week in dit topic voorbij zonder dat scripting, handicap, etc benoemd worden. YouTuber Nepenthez heeft hierover een in mijn ogen goede post geschreven op Reddit. Die verwoording is in grote lijnen hoe ik ook al jaren over de game denk en als je dat in het achterhoofd houd kan je er ook je voordeel uithalen.

Wat vinden jullie?
Het eerste probleem met deze discussie is dat er voor beide kampen geen waterdicht bewijs te overleggen is.

Hij zegt eigenlijk in zijn post dat s\m\h niet bestaat omdat er genoeg andere redenen te bedenken zijn waarom spelers slecht kunnen aanvoelen. Dat is natuurlijk waar voor de, laat ik ze 'schreeuwers' noemen - en daarbij komen we bij het tweede probleem van deze discussie, die bij de minste of geringste tegenslag roepen dat er s\m\h in het spel is. Deze mensen vergeten onder andere dat er een luck factor in het spel zit die ervoor zorgt dat Ronaldo de bal én beter én vaker beter op het doel kan schieten dan Dolberg: je schiet dus vaker en makkelijker raak met Ronaldo dan met Dolberg. MAAR het gaat dus ook wel eens mis. En ja, natuurlijk speelt stamina een rol en dat van de invloed van stats op je AI spelers is ook een goed verhaal, maar ik vind het te kort door de bocht om te zeggen dat daarmee is ontkracht dat s\m\h niet bestaat.

Het is lastig om te bewijzen, maar als we de schreeuwers weghalen zijn er nog genoeg redelijke fifaspelers die vaker dan zou moeten 'aanvoelen' dat er 'iets' anders is met hun spelers dan zou moeten. Dit 'iets' is niet te kwantificeren en daarom is het zo lastig om het s\m\h argument hard te maken.

Ik vind het om bovenstaande redenen erg lastig om een standpunt in te nemen, maar ik neig wel degelijk naar de "er is wel s\m\h in het spel"- kant. Ik weet bijvoorbeeld namelijk zeker dat iedereen herkent dat het ontzettend veel makkelijker is om te scoren vlak na een tegendoelpunt of om te incasseren na een doelpunt. En nee, dat ligt echt niet aan stamina of eigen concentratiegebrek of frustratie door het tegendoelpunt. Hetzelfde geldt voor wedstrijden waarin je gewoon weet dat het niet, of wel, gaat lukken. Je ziet de simpelste dingen mislukken bij de tegenstander of je kan zelf bijna met je ogen dicht naar het goal van de tegenstander dribbelen. Dit soort situaties zijn te herkenbaar en vinden te frequent plaats om het te gooien op user error of stats icm stamina of whatever :)

PSN: MrMistral

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-11 03:32

Turfschipper

Hup NAC

Beetje zijn kop in het zand stoppen die gast. Maar goed, je hebt nu eenmaal 2 kampen, en ooit komt het nog wel uit middels een rechtzaak of zo. Dat kan niet uitblijven.

Waar ik wel mee eens ben, is dat je rekening houdt met scripting, en je middels deze game te masteren beter en beter om kunt gaan met dit onderdeel. En zo haal je dan inderdaad je voordeel. Echter ben je dan meer een game aan het spelen, dan aan het voetballen.

En de grote vraag; is het dan nog wel leuk? Om game mechanics heen spelen ipv logische voetbal acties te maken? Voor heel veel wel, maar voor veel ook niet. Ik kan het niet velen helaas haha, ;-).

Ach ja, laten we hopen dat er ooit een fifa komt die bijna iedereen vet vindt.
MyUtd4Life schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 21:20:
Er gaat geen week in dit topic voorbij zonder dat scripting, handicap, etc benoemd worden. YouTuber Nepenthez heeft hierover een in mijn ogen goede post geschreven op Reddit. Die verwoording is in grote lijnen hoe ik ook al jaren over de game denk en als je dat in het achterhoofd houd kan je er ook je voordeel uithalen.

Wat vinden jullie?
Interessant artikel!

Ik kwam paar dagen terug dit artikel tegen. Aan beide verhalen zit wel wat interessants.

https://www.reddit.com/r/...tum_in_fifa_17_game_code/

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 25-11 21:59
Ik wil ook niet beweren dat er absoluut geen mechanics in de game zitten die de wedstrijden kunnen beïnvloeden, maar denk niet dat dat je uitgangspunt moet zijn als je wedstrijden speelt. Als je focust op wat je zelf kan beïnvloeden presteer je denk ik vele malen beter, dan wanneer je op zoek bent naar dingen die er op dat moment (mogelijk) niet zijn. Het is niet voor niks dat er gamers zijn die zonder of met slechts enkele losses in de ranglijsten van FUT Champions kunnen staan, dan is er dus tegen de mogelijke S/M/H iets te doen.

FIFA Benelux Administrator

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Maar die spelers die zo af en toe verliezen, die zijn wel allemaal megagoed, en kennen de game door en door.

Toch?

-

Bij pes was het precies hetzelfe liedje. Die heb ik uiteindelijk gemasterd, won met NAC van bijna iedereen online, en de beste spelers die kon ik goed partij bieden. Maar het had helemaal niks meer met voetbal te maken.

Heeft me trouwens jaren gekost hoor, om die game zo goed te kunnen spelen. En daar pass ik voor voor fifa nu. Om weer dat hele traject van jaren frustratie in te gaan.

Bovendien... ben ik ook wat ouder en denk zelf eerlijk gezegd dat ik nooit meer zo goed kan worden als toen ik 25 was. Maar goed, dat is een ander probleem, ;) .

[ Voor 70% gewijzigd door Turfschipper op 03-01-2017 23:08 ]

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 25-11 21:59
Turfschipper schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 22:54:
Maar die spelers die zo af en toe verliezen, die zijn wel allemaal megagoed, en kennen de game door en door.

Toch?
Daar draait het toch ook om? Een gast die écht goed is zal zelden verliezen, maar het percentage dat over die kwaliteiten beschikt is maar heel laag.

FIFA Benelux Administrator

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

1. Ja, mee eens, de beste zullen vaker winnen. Maar je bent dan het best in de gamemechanics omzeilen, en niet aan het voetballen.

Kan het wellicht moeilijk uit leggen. Maar je doet andere dingen dan dat je ze in het echt zou doen. Nu is dat in een game natuurlijk altijd wel een beetje. Maar in fifa is het veel te extreem.(edit; is puur eigen mening he ;) )

Ga je echt voetballen, ben je gewoon in het nadeel. Simpel voorbeeld, gasten die continu slidings maken omdat ze weten dat ze er mee weg komen. En zo zitten er zoveel dingen in die game waar je wel of niet handig (mis)bruik van kan maken.

2. Het is inderdaad een heel klein percentage die vaardig genoeg zijn, en kennis over de game hebben, zodat ze amper verliezen, dat klopt.

Daar tegenover staan dus miljoenen spelers die die vaardigheden niet hebben, en dus wel continu last hebben van irritante beinvloeding in gelijkopgaande wedstrijden.

En dat zijn heus niet allemaal kneuzen hoor.

[ Voor 15% gewijzigd door Turfschipper op 03-01-2017 23:18 ]

MyUtd4Life schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 22:56:
[...]

Daar draait het toch ook om? Een gast die écht goed is zal zelden verliezen, maar het percentage dat over die kwaliteiten beschikt is maar heel laag.
Idd, veel frustratie bij mij komt in ieder geval uit herhaaldelijk dezelfde stomme fout maken ipv simpelweg ervan te leren. Een paar leuke voorbeelden:
- Na een onderschepping achterin, short pass na een medespeler. Die is vrijwel altijd krachteloos, uit de richting, of word onderscherpt, dus ram dat ding gewoon het stadion uit :+
- Goals vanaf de aftrap/spelers die naar binnen snijden, je weet dat wanneer je uiteindelijk naar de juiste speler bent geswitched je vaak alweer te laat bent dus grijp simpelweg tijdig/hard in :+

Daarnaast heb ik nog een paar verbeterpunten met ingooien/doeltrappen :+

Kleine simpele dingen, maar alles bij elkaar maakt het wel het verschil en vaak zijn de verschillen in een potje vrij klein en word het op details beslist.

Als EA ook nog eens een paar kleine dingen zou patchen, dan zou het helemaal leuk worden. Maar de physics voor verdedigingen lijkt code re-use van madden te zijn en heeft vaak niets met voetbal te maken. Scheidsrechters kan ik helaas ook geen touw aan vastknopen, maar misschien moeten Dybala / Mertens maar eens wat vaker naar de sportschool gaan ;)

edit:

@MrMistral:
Eens, twee dingen die mij te vaak overkomen en vaak gepaard gaan met een aantal toevalligheden wat naar mijn inziens simpelweg te vaak gebeurt om random te zijn
- meteen een goal vanaf de aftrap nadat er gescored is
- goals in de 45/90 minuut
vaak gaat dit gepaard met meerdere momenten in de aanval, waarop de bal word onderschept/veroverd en meteen weer teruggaat naar de tegenstander. Prima, dit kan, maar niet 2/4 maal in een aanval, muv van koning Musa uiteraard.

[ Voor 15% gewijzigd door Bossie op 03-01-2017 23:22 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-11 15:43
Bossie schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 23:15:
[...]

Idd, veel frustratie bij mij komt in ieder geval uit herhaaldelijk dezelfde stomme fout maken ipv simpelweg ervan te leren. Een paar leuke voorbeelden:
- Na een onderschepping achterin, short pass na een medespeler. Die is vrijwel altijd krachteloos, uit de richting, of word onderscherpt, dus ram dat ding gewoon het stadion uit :+
- Goals vanaf de aftrap/spelers die naar binnen snijden, je weet dat wanneer je uiteindelijk naar de juiste speler bent geswitched je vaak alweer te laat bent dus grijp simpelweg tijdig/hard in :+

Daarnaast heb ik nog een paar verbeterpunten met ingooien/doeltrappen :+

Kleine simpele dingen, maar alles bij elkaar maakt het wel het verschil en vaak zijn de verschillen in een potje vrij klein en word het op details beslist.

Als EA ook nog eens een paar kleine dingen zou patchen, dan zou het helemaal leuk worden. Maar de physics voor verdedigingen lijkt code re-use van madden te zijn en heeft vaak niets met voetbal te maken. Scheidsrechters kan ik helaas ook geen touw aan vastknopen, maar misschien moeten Dybala / Mertens maar eens wat vaker naar de sportschool gaan ;)
Dat deed ik in het echt ook haha. Als je het niet zeker weet als verdediger ram dan die bal zo hard als je kan ergens heen. Mocht je tijd hebben dan gericht en naar voren toe. In fifa precies hetzelfde 8)

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-11 21:44

shameblaster

BB4E^Cons

Jamesl schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 22:26:
Kopen jullie ook conditiekaartjes voor 1300? Of wat is jullie max. Probeer er ook mee te handelen :')
1000/1100.

Cons:::BB4E

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

[...]

Kijk! Perfect voorbeeld dit met wat ik bedoel je doet andere dingen dan dat je normaliter zou doen. Omdat de gamemechanics jou dwingen. Doe je dat niet, kom je in de problemen.

De goede spelers (her)kennen al die momentjes en weten wat ze moeten doen.

Kunnen die dan heel goed virtueel voetbal spelen?

Mwa..... sommigen wel, sommigen niet hoor, zijn gewoon geslepen en ervaren voordeeljagers haha.

[ Voor 18% gewijzigd door Turfschipper op 03-01-2017 23:25 ]

Turfschipper schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 23:22:
[...]

Kijk! Perfect voorbeeld dit met wat ik bedoel je doet andere dingen dan dat je normaliter zou doen. Omdat de gamemechanics jou dwingen. Doe je dat niet, kom je in de problemen.
Mwoah, clearance doe je in het echt ook, je reset simpelweg de situatie als je het niet voetballend kan oplossen. Wat je bijvoorbeeld niet in het echt doet is bij een corner omhoog springen en dan vervolgens de bal op je borst aannemen ipv te koppen :o

Verdeeljagers misschien, maar zoals hier al meermaals herhaald, als je weet hoe de game werkt en hoe je bepaalde situaties kunt voorkomen of juist benutten, doe het dan vooral ook.

[ Voor 14% gewijzigd door Bossie op 03-01-2017 23:27 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-11 15:43
Bossie schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 23:25:
[...]

Mwoah, clearance doe je in het echt ook, je reset simpelweg de situatie als je het niet voetballend kan oplossen. Wat je bijvoorbeeld niet in het echt doet is bij een corner omhoog springen en dan vervolgens de bal op je borst aannemen ipv te koppen :o

Verdeeljagers misschien, maar zoals hier al meermaals herhaald, als je weet hoe de game werkt en hoe je bepaalde situaties kunt voorkomen of juist benutten, doe het dan vooral ook.
Nee nee dat heb je verkeerd.

Ronaldinho style aannemen op de borst en dan een omhaal maken ;)

• MrMistral
Turfschipper schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 23:04:
1. Ja, mee eens, de beste zullen vaker winnen. Maar je bent dan het best in de gamemechanics omzeilen, en niet aan het voetballen.

Kan het wellicht moeilijk uit leggen. Maar je doet andere dingen dan dat je ze in het echt zou doen. Nu is dat in een game natuurlijk altijd wel een beetje. Maar in fifa is het veel te extreem.(edit; is puur eigen mening he ;) )

Ga je echt voetballen, ben je gewoon in het nadeel. Simpel voorbeeld, gasten die continu slidings maken omdat ze weten dat ze er mee weg komen. En zo zitten er zoveel dingen in die game waar je wel of niet handig (mis)bruik van kan maken.

2. Het is inderdaad een heel klein percentage die vaardig genoeg zijn, en kennis over de game hebben, zodat ze amper verliezen, dat klopt.

Daar tegenover staan dus miljoenen spelers die die vaardigheden niet hebben, en dus wel continu last hebben van irritante beinvloeding in gelijkopgaande wedstrijden.

En dat zijn heus niet allemaal kneuzen hoor.
Daarom vind ik Rocket League bijvoorbeeld geweldig. Daar gaat het echt om pure skill. Niets anders. Als je een slechte dag hebt ligt het puur aan jezelf. Maar bij fifa zal het nooit zo worden ben ik bang. Je kan niet 11 spelers tegelijk besturen :)

• Jamesl
Hoe win je die in godsnaam, zie ze echt niet voor minder en win ze niet met open bid.

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21-11 20:23
[...]

Herkenbaar, en toch ligt dat vaak aan jezelf. Het is meer dat je te snel naar voren wilt spelen, terwijl je het best het balletje rustig eerst wat rond speelt achterin. De betere spelers bouwen altijd op na balwinst achterin, tenzij je zo vast staat dat je er echt niets mee kunt dan ram je hem weg.
Op de een of andere manier kan ik hier mn vinger nog niet op krijgen. Verdedig ik nu te gretig / zenuwachtig of is dit een stukje scripting. Ik denk toch dat het meer aan mezelf ligt.

Gelukkig hebben ze niet teveel fysiek, dan zou het wel heel erg moeilijk worden te verdedigen als ze gaan schermen naast het dribbelen.
- goals in de 45/90 minuut
Is mij nog nooit echt opgevallen. Als het er echt om gaat dan speel ik in de 89e minuut richting de cornervlag en scherm ik de bal die laatste 2 minuten af.

I like how you keep the mouse running...

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

(jarig!)
Iemand ervaring met Movember versie van Barzagli? Is die de moeite waard? Of zal ik Barzagli gewoon vervangen voor Chiellini ?
Exodus FC schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 07:25:

[...]

Is mij nog nooit echt opgevallen. Als het er echt om gaat dan speel ik in de 89e minuut richting de cornervlag en scherm ik de bal die laatste 2 minuten af.
Ik krijg ze meestal in de 44/45ste minuut tegen, maar ik heb er heel erg veel in de 90ste minuut mee (zelden tegen).

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Bean77 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 08:38:
[...]

Ik krijg ze meestal in de 44/45ste minuut tegen, maar ik heb er heel erg veel in de 90ste minuut mee (zelden tegen).
Het verhaal van Nepenthez klinkt best aardig en ben het deels ook wel met hem eens. Vaak geef je ook een pas die nergens op slaat dwars door het midden heen. Wat echter wel crappy is, is dat passes soms de verkeerde kant opgaan dan waar ik mik. Maar wellicht moet ik dan die pass-assist uitzetten, want die staat default aan. Wellicht is dat ook wel een dingetje, of spelen jullie alles op Manual?
Fraaank schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 08:43:
[...]

Het verhaal van Nepenthez klinkt best aardig en ben het deels ook wel met hem eens. Vaak geef je ook een pas die nergens op slaat dwars door het midden heen. Wat echter wel crappy is, is dat passes soms de verkeerde kant opgaan dan waar ik mik. Maar wellicht moet ik dan die pass-assist uitzetten, want die staat default aan. Wellicht is dat ook wel een dingetje, of spelen jullie alles op Manual?
Ach ik speel het spel gewoon. Complottheorieën of niet. Ze werken ook 2 kanten op lijkt het.
Het spel niet te serieus nemen en de momenten koesteren als je de "wind" mee hebt is mijn advies. Een spel dood analyseren is een beetje zinloos. Overal zit wel wat scripting in denk ik, en gelukkig ook maar, want anders zouden we elk schot het stadion uitschieten :+

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-11 11:14
Voor degene die direct vanaf de aftrap een goal tegen krijgen: Probeer met je sterkste aanvaller gewoon mee te lopen en te duwen, maak desnoods gelijk een overtreding.

Bij mij komt hij direct vanaf de aftrap niet bij mijn 16 in de buurt in ieder geval :+
[...]

Herkenbaar, en toch ligt dat vaak aan jezelf. Het is meer dat je te snel naar voren wilt spelen, terwijl je het best het balletje rustig eerst wat rond speelt achterin. De betere spelers bouwen altijd op na balwinst achterin, tenzij je zo vast staat dat je er echt niets mee kunt dan ram je hem weg.
Nah, het is meer dat een short pass vaak krachteloos of volledig uit de richting is na een interceptie, zelfs als twee spelers met het gezicht naar elkaar toe staan op 5 meter afstand. Dit moet gewoon geen issue zijn, vandaar dat het ook zo verrassend is als het gebeurt.

Op de een of andere manier kan ik hier mn vinger nog niet op krijgen. Verdedig ik nu te gretig / zenuwachtig of is dit een stukje scripting. Ik denk toch dat het meer aan mezelf ligt.
Ik denk haast het laatste, aangezien het voor beide partijen gebeurt. Misschien geen scripting, maar positionering spelers bij een aftrap?
Gelukkig hebben ze niet teveel fysiek, dan zou het wel heel erg moeilijk worden te verdedigen als ze gaan schermen naast het dribbelen.
Doel meer op het verdedigen waarbij de verdediger simpelweg van achteren door de aanvaller gaat, veel fysieke acties (obstructie) en slide tackles zijn in FUT ok, maar op het veld altijd een overtreding. Vooral de slide tackles waarbij de speler onderste boven word gekegeld en het spel simpelweg doorgaat zijn bizar.
Slim, ik doe het ook voor de 90e minuut, maar de 45e gebeurt me regelmatig. Mijn tegengoals gebeuren vaak in volgende ranges:
1-10m
45m
90m

Bizar, misschien conformation bias, maar er zitten wel patronen in de score verloop in veel wedstrijden.
En toch ga ik later vandaag echt weer fifa spelen :P

[ Voor 42% gewijzigd door Bossie op 04-01-2017 09:25 ]

• MrMistral
Thomas18GT schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 09:12:
Voor degene die direct vanaf de aftrap een goal tegen krijgen: Probeer met je sterkste aanvaller gewoon mee te lopen en te duwen, maak desnoods gelijk een overtreding.

Bij mij komt hij direct vanaf de aftrap niet bij mijn 16 in de buurt in ieder geval :+
Ja, dit is inderdaad de beste manier. Ik schop ze gelijk onderderuit :)

Zorg er vooral voor dat het spel niet meteen door kan gaan, dus ik schop ze onderuit en krijg een vrije trap tegen of schiet de bal over de zijlijn :) Ik doe trouwens hetzelfde bij wissels van de tegenstanders O-)

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-10 20:40
Jamesl schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 00:07:
[...]

Hoe win je die in godsnaam, zie ze echt niet voor minder en win ze niet met open bid.
zelfde hier, ik probeer ook wat te verdienen als ik niet speel weet allen niet waarmee te handelen, het is niet meer zoals vroeger... iemand nog een tip? hoeft ook geen vetpot te zijn maar alles helpt.
Thomas18GT schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 09:12:

hmm gewoon tiki/taka spelen vanaf de aftrap ;) :P
allemaal 1-2 tjes tot het doelpunt.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=EMmLKXWK2xQ]

[ Voor 3% gewijzigd door Bean77 op 04-01-2017 09:24 ]

• Thomas18GT
vegetto1983 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 09:22:
[...]

zelfde hier, ik probeer ook wat te verdienen als ik niet speel weet allen niet waarmee te handelen, het is niet meer zoals vroeger... iemand nog een tip? hoeft ook geen vetpot te zijn maar alles helpt.
Je kan overal een vetpot van maken.
Vorige week in Onana's zitten handelen, die keeper van 020 ja :X

Er waren er zo weinig op de markt dat ik ze allemaal had opgekocht, wat me zo'n 20k kostte voor 50 stuks, elke Onana onder de 500 kocht ik gewoon direct weer en ze gingen er allemaal voor 1000 op. Een paar voor 8/900 ertussen en die verkochten er toch een stuk of 10 per uur.

• Thomas18GT
Bean77 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 09:24:
[...]

hmm gewoon tiki/taka spelen vanaf de aftrap ;) :P
allemaal 1-2 tjes tot het doelpunt.

[video]
Haha begin van het filmpje ben je al veel te ver, zo ver kom je bij mij niet hoor >:)
MrMistral schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 09:21:
[...]

Ja, dit is inderdaad de beste manier. Ik schop ze gelijk onderderuit :)

Zorg er vooral voor dat het spel niet meteen door kan gaan, dus ik schop ze onderuit en krijg een vrije trap tegen of schiet de bal over de zijlijn :) Ik doe trouwens hetzelfde bij wissels van de tegenstanders O-)
Toen ik Ibra had gebeurde me dit niet idd :X

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-11 20:26
Thomas18GT schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 09:26:
[...]

Haha begin van het filmpje ben je al veel te ver, zo ver kom je bij mij niet hoor >:)
Die gozer tegen wie die speelt is ook een noob. check hoe die loopt haha

automation fanboy

• Thomas18GT
Bossie schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 09:26:
[...]

Toen ik Ibra had gebeurde me dit niet idd :X
Ibra is hier echt perfect voor, Vardy doet het voor mij ook prima.
Punkbuster schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 09:27:
[...]

Die gozer tegen wie die speelt is ook een noob. check hoe die loopt haha
Vaak is het ook gewoon ruk, als je in het midden moet switchen naar de juiste verdediger, gaat dat vrijwel nooit in eenmaal goed, ik heb soms 2/3 switches nodig om mijn CDM te pakken te krijgen omdat EA vind dat je eerste ff langs de twee CM's moet die tussen je huidige speler en in dit voorbeeld mijn CDM staan.

Dan ben je al reactief / te laat, terwijl je echt wel ziet wat er gaat gebeuren

• Punkbuster
switchen doe jij vast met L1.. daarvoor is een rechterknuppel. Dat maakt nog al verschil.

automation fanboy

Ik ben op dit moment druk aan het sparen voor een tweede team. Ik vermoedt dat het zoiets gaat worden:

https://www.futbin.com/17/squad/989868

De Gea zit ook in mijn huidige team dus die kan ik mooi dubbel gebruiken :)

• Thomas18GT
Bossie schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 09:32:
[...]

Vaak is het ook gewoon ruk, als je in het midden moet switchen naar de juiste verdediger, gaat dat vrijwel nooit in eenmaal goed, ik heb soms 2/3 switches nodig om mijn CDM te pakken te krijgen omdat EA vind dat je eerste ff langs de twee CM's moet die tussen je huidige speler en in dit voorbeeld mijn CDM staan.

Na een aftrap moet je gewoon niet switchen, je spits pakt de bal of de speler >:)

Maar als je het doet is de enige manier zoals Punkbuster zegt met de rechter joystick, dat zou ik jezelf echt aanleren, het scheelt zoveel. Anders ben je inderdaad altijd te laat.

• Punkbuster
Ja het verschil is altijd mooi te merken als je tegen beginners speelt. Die kunnen geen passlijn dicht lopen. Dus leer het je zelf aan, anders blijf je verliezen tegen mensen die dat wel gebruiken.

automation fanboy

• PeacockSR4
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-09-2021
Hoelaat begint op vrijdag eigenlijk de Weekend League?
Heb mij gekwalificeerd door Divisie 1 te halen en heb vrijdag een vrije dag. Ben benieuwd hoe ver ik kan komen op 1 dag. Ben de laatste tijd in ieder geval lekker in vorm met tikki takka speelstijl >:)

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
PeacockSR4 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 09:47:
Heb mij gekwalificeerd door Divisie 1 te halen en heb vrijdag een vrije dag. Ben benieuwd hoe ver ik kan komen op 1 dag. Ben de laatste tijd in ieder geval lekker in vorm met tikki takka speelstijl >:)
Vrijdag 02:00 tot Maandag 02:00 als ik het goed heb.
PeacockSR4 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 09:47:
Om 8 uur 's ochtends maar wat ik merk is dat je de eerste paar uur sterkere tegenstanders tegenkomt.
pelidee schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 09:48:
[...]

Vrijdag 02:00 tot Maandag 02:00 als ik het goed heb.
Nee Vrijdag 08:00 tot maandag 08:00 :)

Edit:

Ik gebruik altijd deze reddit pagina:

https://www.reddit.com/r/...ule_requirements_rewards/

[ Voor 24% gewijzigd door Vissert op 04-01-2017 09:52 ]

• MrMistral
Thomas18GT schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 09:26:
[...]

Inderdaad :P

• MrMistral
Bossie schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 09:32:
[...]

Ja, zelfs als je met het rechterpookje switcht is het lastig om je cdm te pakken te krijgen merk ik. No idea why 8)7

Edit: excuus voor de dubbel

[ Voor 3% gewijzigd door MrMistral op 04-01-2017 09:53 ]

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Vissert schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 09:49:
[...]

Nee Vrijdag 08:00 tot maandag 08:00 :)

Edit:

Ik gebruik altijd deze reddit pagina:

https://www.reddit.com/r/...ule_requirements_rewards/
Wel mooi dat er nu een paar weekenden geen restricties zijn geweest en ook niet komen.
Ene kant vervelend dat je je team om moet gooien naar hun voorwaardes, het gevoel voor je eigen ultimate team is dan weg.

• PeacockSR4
Vissert schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 09:48:
[...]

Om 8 uur 's ochtends maar wat ik merk is dat je de eerste paar uur sterkere tegenstanders tegenkomt.
Die sterke tegenstanders zie ik wel als een uitdaging. Ben nooit verder gekomen dan brons, omdat ik nooit tijd heb om 10+ wedstrijden te spelen in een weekend.

• Fraaank
PeacockSR4 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 10:18:
[...]

Die sterke tegenstanders zie ik wel als een uitdaging. Ben nooit verder gekomen dan brons, omdat ik nooit tijd heb om 10+ wedstrijden te spelen in een weekend.
Blij dat ik dan PC speel. WL heeft daar maar 25 wedstrijden!

• MrMistral
Fraaank schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 10:22:
[...]

Blij dat ik dan PC speel. WL heeft daar maar 25 wedstrijden!
Dat scheelt inderdaad ja. Aan de andere kant heb je ook minder wedstrijden om aan het aantal wins te komen en zijn de rewards iets minder :)

Punkbuster schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 09:34:
switchen doe jij vast met L1.. daarvoor is een rechterknuppel. Dat maakt nog al verschil.
Rechterknuppel, dit is alleen een issue wanneer er meerdere spelers in dezelfde lijn staat als de speler die je wilt selecteren.

• DjangoBangahri
  • Laatst online: 06-12-2020
ind0mi schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 08:24:
Iemand ervaring met Movember versie van Barzagli? Is die de moeite waard? Of zal ik Barzagli gewoon vervangen voor Chiellini ?
Ik speel zelf het liefste met chiellini en movember barzagli in de basis. Bonucci is mijn evt wissel als ik ze niet met zijn 3en roteer.
DjangoBangahri schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 11:37:
[...]

Ik speel zelf het liefste met chiellini en movember barzagli in de basis. Bonucci is mijn evt wissel als ik ze niet met zijn 3en roteer.
Hetzelfde hier

• RonaldMuijs
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-06-2023
Vardy of Sturridge?

Weak foot van Sturridge is wel echt bagger. Maar vind hem wel altijd een lastige tegenstander.

1 van bovenstaande komt naast Callum Wilson te spelen. Mijn held in het spel.

[ Voor 82% gewijzigd door RonaldMuijs op 04-01-2017 12:23 ]

Verwijderd

Vooral met aftrap, maar sowieso is verdedigen inderdaad het beste door gewoon mee te lopen, vaak loopt je tegenstander zich dan vanzelf vast :)
Dat switchen met de rechterknuppel moet ik mezelf ook maar gaan aanleren.
RonaldMuijs schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 12:22:
Vardy of Sturridge?

Weak foot van Sturridge is wel echt bagger. Maar vind hem wel altijd een lastige tegenstander.

Vardy is aardig voorspelbaar, maar heeft wel de juiste eigenschappen om erg vervelend voor een tegenstander te zijn. Sturridge is een spits die vaak onverwachte goals maakt.

Vardy of Sturridge?

Ik zou voor Vardy gaan. Pace is ook in fifa17 nog steeds een belangrijk wapen.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13:42
Wil me weer dolgraag kwalificeren met voor WL. Eerst tegen een zeer sterk team met o.a. Ronaldo. Ging prima en won uiteindelijk met 2-0! Erna tegen een brons team met 30 Chem. En vlieg ik eruit. Gelukkig nog wat pogingen. Maar het scheelde niet veel of ik kon eerst een nieuwe TV en een nieuwe controller halen

• El Profesor
Vardy of Sturridge?

Wilson is bij mij ook ongeevenaard. Loopt schouderaan schouder de sterkste verdedigers er uit.

Zou als ik jou was even wat potjes spelen met normale teams, gewoon online divisies met Leicester en Liverpool. Kijken wie het lekkerst speelt.

• Thomas18GT
Vardy of Sturridge?

100% Vardy O+
Sturridge kan helemaal niets met rechts dus dat is wel heel voorspelbaar..

Vardy zit ook in mijn (uit de hand gelopen) fitnessteam

https://www.futbin.com/17/squad/992045

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08:47
Thomas18GT schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 13:04:
[...]

100% Vardy O+
Sturridge kan helemaal niets met rechts dus dat is wel heel voorspelbaar..

Vardy zit ook in mijn (uit de hand gelopen) fitnessteam

https://www.futbin.com/17/squad/992045
Boateng en Alaba -> Fitness team, hahahaha! Mafkees! :9~

• Thomas18GT
PetrCech_3 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 13:14:
[...]

Boateng en Alaba -> Fitness team, hahahaha! Mafkees! :9~
Haha dit is nu mijn eerste team hoor, maar dit was een fitnessteam wat lekkerder speelde dan mijn eerste team.. Het probleem is dat ik nog 1.5 mln over heb en de enige upgrades die ik kan bedenken IF's zijn.

• PeacockSR4
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 12:57:
Wil me weer dolgraag kwalificeren met voor WL. Eerst tegen een zeer sterk team met o.a. Ronaldo. Ging prima en won uiteindelijk met 2-0! Erna tegen een brons team met 30 Chem. En vlieg ik eruit. Gelukkig nog wat pogingen. Maar het scheelde niet veel of ik kon eerst een nieuwe TV en een nieuwe controller halen
Oei dat is wel heel zuur. Was de speler die met het bronzen team speelde zo goed dan?

• PetrCech_3
Thomas18GT schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 13:23:
[...]

Haha dit is nu mijn eerste team hoor, maar dit was een fitnessteam wat lekkerder speelde dan mijn eerste team.. Het probleem is dat ik nog 1.5 mln over heb en de enige upgrades die ik kan bedenken IF's zijn.
Ik kan alleen maar zeggen dat Auba en Robben NIF echt grandioos zijn, echt waanzinnig. Laat staan dat ze IF zijn. Was bang dat Robben met rechts een drama zou zijn, maar niets is minder waar. Legt ze gewoon rustig in de lange hoek als ik er via de zijkant voorbij ben.

• Lekkerboeie86
PeacockSR4 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 13:36:
[...]

Oei dat is wel heel zuur. Was de speler die met het bronzen team speelde zo goed dan?
Was zeker een goeie speler. Maar ik kwam tot 3 keer toe op voorsprong. En hij kwam telkens terug. Met penalties eruit helaas. Dus moest heel ff een time out. Nu weer met een frisse blik er tegen aan:)

• RonaldMuijs
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 13:54:
[...]

Was zeker een goeie speler. Maar ik kwam tot 3 keer toe op voorsprong. En hij kwam telkens terug. Met penalties eruit helaas. Dus moest heel ff een time out. Nu weer met een frisse blik er tegen aan:)
Heb je nu weinig aan, maar probeer je te kwalificeren op maandag. Maandag rol ik er zo doorheen terwijl op andere dagen ik meestal wel 2/3 pogingen nodig heb.
PetrCech_3 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 13:46:
[...]

Ik kan alleen maar zeggen dat Auba en Robben NIF echt grandioos zijn, echt waanzinnig. Laat staan dat ze IF zijn. Was bang dat Robben met rechts een drama zou zijn, maar niets is minder waar. Legt ze gewoon rustig in de lange hoek als ik er via de zijkant voorbij ben.
Robben is linksbenig, dus als je naar binnen komt zal hij meestal ook met zijn sterke been schieten ;)

Ik ga eens kijken naar een cheap fitness team zodat ik wat fitness kaarten kan besparen.

• PetrCech_3
Bean77 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 14:29:
[...]

Robben is linksbenig, dus als je naar binnen komt zal hij meestal ook met zijn sterke been schieten ;)

Ik ga eens kijken naar een cheap fitness team zodat ik wat fitness kaarten kan besparen.
Goed lezen wat er staat... Ik was er dus bang voor dat als ik er eens via de zijkant voorbij kwam hij met rechts een matig schot zou hebben door zijn 2* WF. Maar dat is niet zo... Alleen maar naar binnen gaan is ook vrij voorspelbaar he ;)

• El Profesor
Weet iemand wanneer de WL prijzen uitgekeerd worden?

PetrCech_3 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 14:35:
[...]

Goed lezen wat er staat... Ik was er dus bang voor dat als ik er eens via de zijkant voorbij kwam hij met rechts een matig schot zou hebben door zijn 2* WF. Maar dat is niet zo... Alleen maar naar binnen gaan is ook vrij voorspelbaar he ;)
Ah sorry ;) Je moet alleen niet op de voorspelbare momenten naar binnen trekken ;) Maar goed, ik ben ook geen voorzetter want het lukt mij nooit om de bal eens fatsoenlijk te koppen. (moet misschien maar eens een goede tutorial daarvoor kijken).

• DjangoBangahri
Exodus FC schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 14:37:
Morgen
Bean77 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 14:37:
[...]

Ah sorry ;) Je moet alleen niet op de voorspelbare momenten naar binnen trekken ;) Maar goed, ik ben ook geen voorzetter want het lukt mij nooit om de bal eens fatsoenlijk te koppen. (moet misschien maar eens een goede tutorial daarvoor kijken).
Dat voorzetten en koppen gaat bij mij ook nooit goed, andersom ook maar weinig eerlijk gezegd.

• RonaldMuijs
Exodus FC schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 14:37:
Rewards
Available here
05/01/2017 (Thursday) 12am UK🇬🇧
04/01/2017 (Wednesday) 5pm PT🇺&#127480

Edit; te traag ^^

[ Voor 3% gewijzigd door RonaldMuijs op 04-01-2017 14:41 ]

• PetrCech_3
Bean77 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 14:37:
[...]

Wat ik wel weet is dat de aangever extreem belangrijk is. Ik was/ben er ook niet goed in, maar sinds ik Marchisio en Robben (indraaiend ;)) heb... Auba knikt ze er één voor één in. Terwijl hij toch echt middelmatige kopper is..

• RonaldMuijs
Is het handig om wat BBVA spelers te kopen? Voor WL week 15 moet je voor de kwalificatie minimaal 15(!) spelers uit de BBVA in je team hebben.

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

PetrCech_3 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 14:41:
[...]

Wat ik wel weet is dat de aangever extreem belangrijk is. Ik was/ben er ook niet goed in, maar sinds ik Marchisio en Robben (indraaiend ;)) heb... Auba knikt ze er één voor één in. Terwijl hij toch echt middelmatige kopper is..
Ik hoop op leuke voorzetjes van Thiago IF die dan door Auba, Muller SBC of Vardy ingekopt worden _/-\o_

Maken jullie ook gebruik van vroege voorzetten? Toegegeven ik vind alles aan fifa nog lastig maar deze lukken me eigenlijk nooit echt fatsoenlijk... 8)7

• Fraaank
ErnstMid schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 14:47:
[...]

Ik hoop op leuke voorzetjes van Thiago IF die dan door Auba, Muller SBC of Vardy ingekopt worden _/-\o_

Maken jullie ook gebruik van vroege voorzetten? Toegegeven ik vind alles aan fifa nog lastig maar deze lukken me eigenlijk nooit echt fatsoenlijk... 8)7
Speel vaak zonder buitenspelers. Corners blijft een drama. Geen idee wat ik doe eigenlijk :D

• Thomas18GT
Fraaank schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 14:49:
[...]

Speel vaak zonder buitenspelers. Corners blijft een drama. Geen idee wat ik doe eigenlijk :D
Ik geef wel eens wat gratis corners weg, de meesten weten er toch niet uit te scoren en het zijn heerlijke countermogelijkheden >:)

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

[...]

Ja ik speel ook zonder buitenspelers maar wel met een vrije rol voor 2 middenvelders die daardoor nog wel s in de positie komen om er een voorzetje uit te gooien. Heb Auba nog maar net gekocht dus hoop dat die er een shitload in schiet/kopt of wat ie dan ook wil doen zolang t balletje er maar ingaat _/-\o_

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-11 23:13
[...]

Ik neem ze kort en speel rustig de 16 in of probeer richting TIF Icardi bij 1e paal voor te zetten. Die kopt ze er een enkele keer wel in.

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-11 21:44

shameblaster

BB4E^Cons

Jamesl schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 00:07:
[...]

Op maandag en dinsdag heb bij vele kaatyen 100 geboden. Je wordt idd vaak overboden, maar ik hield er ook genoeg over voor 1000.

Cons:::BB4E

• Lekkerboeie86
RonaldMuijs schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 14:19:
[...]

Heb je nu weinig aan, maar probeer je te kwalificeren op maandag. Maandag rol ik er zo doorheen terwijl op andere dagen ik meestal wel 2/3 pogingen nodig heb.
Yeah het is me zojuist gelukt! Halve finale won ik met 6-0. Zojuist finale gespeeld en deze met 1-0 en een flinke dosis EA LUCK gewonnen. Kwam een paar keer erg goed weg.
Thomas18GT schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 14:51:
[...]

Ik geef wel eens wat gratis corners weg, de meesten weten er toch niet uit te scoren en het zijn heerlijke countermogelijkheden >:)
Zeker als je Vardy voorin hebt staan ;)

Maar ik vind het soms een te grote gok. Soms idd counter, maar je kan ook onder druk blijven staan wat vrij irritant is.

• Thomas18GT
Bean77 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 14:59:
[...]

Zeker als je Vardy voorin hebt staan ;)

Maar ik vind het soms een te grote gok. Soms idd counter, maar je kan ook onder druk blijven staan wat vrij irritant is.
Vardy, Musa en Remy alle 3 met hunter >:)

Ik krijg echt maar heel weinig goals tegen uit een corner, maar ik maak ze zelf ook gewoon nooit. Kan ze onderhand beter gewoon terugspelen en gaan opbouwen..

• Riemer
Thomas18GT schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 15:01:
[...]

Vardy, Musa en Remy alle 3 met hunter >:)

Ik krijg echt maar heel weinig goals tegen uit een corner, maar ik maak ze zelf ook gewoon nooit. Kan ze onderhand beter gewoon terugspelen en gaan opbouwen..
Precies en op die manier krijg je ook niet een counter goal tegen. In begin van FIFA 17 was een corner 90% goalkans met OP 2e paal koppers maar helaas nu nauwelijks goals uit voorzetten bij een corner.

• Thomas18GT
Riemer schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 15:02:
[...]

Precies en op die manier krijg je ook niet een counter goal tegen. In begin van FIFA 17 was een corner 90% goalkans met OP 2e paal koppers maar helaas nu nauwelijks goals uit voorzetten bij een corner.
Haha van mij mogen ze de corners helemaal afschaffen, als is dat ook weer niet realistisch :P
Totaal geen inzicht of tactiek voor nodig, gewoon geluk. Tenzij je natuurlijk kiest voor allemaal midgets in je team, dan is het logisch dat je ze tegen krijgt.

• Riemer
Thomas18GT schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 15:07:
[...]

Haha van mij mogen ze de corners helemaal afschaffen, als is dat ook weer niet realistisch :P
Totaal geen inzicht of tactiek voor nodig, gewoon geluk. Tenzij je natuurlijk kiest voor allemaal midgets in je team, dan is het logisch dat je ze tegen krijgt.
Persoonlijk heb ik dat ook met vrije trappen. Als verdedigend team valt daar niets tegen te doen (behalve mannetje naast de keeper zetten dan) :)

Wat ik met corners wel echt irritant vind is dat mijn CB's (Manolas en Chiellin) rond de 16 staan en blijven staan ipv bij de keeper. Als ik dan een keer de corner kort neem en daarheen wil leggen kan ik niet lekker van afstand schieten. Vroeger kon je ook custom tactics instellen voor corners meen ik, kan dat nu helemaal niet meer?

• MrMistral
Ik scoor zeker in 2/3e van de wedstrijden uit de corner. 3 balkjes eerste paal en TIF Icardi kopt 'm erin (enige waar ie goed voor is).

• RonaldMuijs
MrMistral schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 15:11:
Ik scoor zeker in 2/3e van de wedstrijden uit de corner. 3 balkjes eerste paal en TIF Icardi kopt 'm erin (enige waar ie goed voor is).
Ik vind TIF Icardi best fijn. Nu 10 goals in 16 potjes maar hij maakt vooral veel ruimte. Komt veel in de bal waardoor Muriel heel veel ruimte krijgt. Sinds Icardi erin staat loopt Muriel 1 op 1. Ook is Hamsik nu veeol gevaarlijker. Hamsik speelt Icardi dan in, dan hou ik daar de bal mee vast en Hamsik sprint door het gat in. Steek balletje en goal. Hamsik heeft ik 33 potjes nu 19 goals en 17 assist.
RonaldMuijs schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 15:14:
[...]

Ik vind TIF Icardi best fijn. Nu 10 goals in 16 potjes maar hij maakt vooral veel ruimte. Komt veel in de bal waardoor Muriel heel veel ruimte krijgt. Sinds Icardi erin staat loopt Muriel 1 op 1. Ook is Hamsik nu veeol gevaarlijker. Hamsik speelt Icardi dan in, dan hou ik daar de bal mee vast en Hamsik sprint door het gat in. Steek balletje en goal. Hamsik heeft ik 33 potjes nu 19 goals en 17 assist.
Ik heb Icardi zojuist in mijn spare part fitness team gezet. Ik ben erg benieuwd hoe het team gaat spelen. Insigne heb ik op 7 chem en evt kan Sterling nog als supersub invallen.
(Khedira, Lichtsteiner en Benatia zijn untradable)

https://www.futbin.com/17/squad/993654

• Thomas18GT
Bean77 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 15:20:
[...]

Ik heb Icardi zojuist in mijn spare part fitness team gezet. Ik ben erg benieuwd hoe het team gaat spelen. Insigne heb ik op 7 chem en evt kan Sterling nog als supersub invallen.
(Khedira, Lichtsteiner en Benatia zijn untradable)

https://www.futbin.com/17/squad/993654
Wat een verschrikkelijk saai team voor jouw doen :P
MrMistral schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 15:11:
Doe je dat rondje waar de bal zegmaar zal komen dan in de 5 meter of wat? Mij lukt het in ieder geval echt nooit. In mijn 125 wedstrijden FUT misschien 3 keer ofzo.

[ Voor 31% gewijzigd door Thomas18GT op 04-01-2017 15:23 ]

Thomas18GT schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 15:21:
[...]

[...]

Doe je dat rondje waar de bal zegmaar zal komen dan in de 5 meter of wat? Mij lukt het in ieder geval echt nooit. In mijn 125 wedstrijden FUT misschien 3 keer ofzo.
Moet wat met mijn "restjes" ;) Zonde om die sbc/potm spelers niet te gebruiken :+

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:18
Ik ben bezig een Hybrid team te maken van mijn Spaanse en Italiaanse team, dat is toch lastiger dan gedacht, hou er altijd wel één op 6 Chem over tot op heden :{

• MrMistral
RonaldMuijs schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 15:14:
[...]

Hij loopt bij mij naast Dybala in een 41212 met TIF Brozo er achter maar kan geen potten breken helaas. Maar misschien moet ik 'm eens anders gaan gebruiken.
Thomas18GT schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 15:21:
[...]

[...]

Het rondje doe ik als we de 5 meter lijn aanhouden bij de eerste paal op ong 3 meter van de achterlijn en dan een heel klein beetje naar de cornervlag toe :) Zal het anders wel een keer posten.

Net maar even Vardy gekocht nav bovenstaande discussie. Had Sturridge staan maar wil wel eens wat anders proberen. Met dit soort dingen is het wel erg fijn dat de markt niet zo inkakt :)

• Thomas18GT
MrMistral schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 15:39:

[...]

Het rondje doe ik als we de 5 meter lijn aanhouden bij de eerste paal op ong 3 meter van de achterlijn en dan een heel klein beetje naar de cornervlag toe :) Zal het anders wel een keer posten.

Net maar even Vardy gekocht nav bovenstaande discussie. Had Sturridge staan maar wil wel eens wat anders proberen. Met dit soort dingen is het wel erg fijn dat de markt niet zo inkakt :)
Tnx, ga ik dat maar eens proberen :*)
Zag ook dat je corners blijkbaar in een keer kunt scoren.. Ook maar eens proberen.

Vardy is een topper, die gaat je echt wel bevallen!

Thomas18GT schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 15:42:
[...]

Tnx, ga ik dat maar eens proberen :*)
Zag ook dat je corners blijkbaar in een keer kunt scoren.. Ook maar eens proberen.

Vardy is een topper, die gaat je echt wel bevallen!

[video]
Die keepers kunnen ook meteen een andere baan gaan zoeken :D

• Thomas18GT
Bossie schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 15:46:
[...]

Die keepers kunnen ook meteen een andere baan gaan zoeken :D
Haha inderdaad verschrikkelijk. Dit had me een nieuwe controller gekost als dit in de laatste minuut gebeurd :+

• Jamesl
shameblaster schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 14:58:
[...]

Op maandag en dinsdag heb bij vele kaatyen 100 geboden. Je wordt idd vaak overboden, maar ik hield er ook genoeg over voor 1000.
Heb er nou 20 voor 1000-1200, al paar verkocht voor 1800 :)

• Lekkerboeie86
Iemand zin om een friendly season te doen?

• DjangoBangahri

• MrMistral
Thomas18GT schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 15:48:
[...]

Haha inderdaad verschrikkelijk. Dit had me een nieuwe controller gekost als dit in de laatste minuut gebeurd :+
Ja dat inderdaad! Waarom deel je het dan ook :p

Ben benieuwd naar Vardy :)

• Thomas18GT
Wauw, en dan ook nog Gray en Kane. 3 PL spitsen :+
MrMistral schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 16:06:
[...]

Ja dat inderdaad! Waarom deel je het dan ook :p

Ben benieuwd naar Vardy :)
Haha ik wil jullie zo'n corner niet ontnemen natuurlijk, zolang je hem maar niet tegen mij gebruikt >:)

[ Voor 38% gewijzigd door Thomas18GT op 04-01-2017 16:09 ]

• RonaldMuijs
Jammer.. had gehoopt op IF Wijnaldum en IF Martial. Verder een leuke totw, geen hele bijzondere klappers. Hoop dat ea mij toch een Dele Alli kado doet ^^
Jamesl schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 15:57:
[...]

Heb er nou 20 voor 1000-1200, al paar verkocht voor 1800 :)
Ik net 12 voor 1900 coins..... Toeval denk ik.

Pagina: 1 ... 85 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.