We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ben wel benieuwd wat je van kimmich vindt na een aantal potjesPetrCech_3 schreef op maandag 2 januari 2017 @ 17:21:
Ik heb zojuist dit team gekocht:
https://www.futbin.com/17/squad/776763
Nu een aantal teamgeestvragen.
Welke zouden jullie geven aan Auba, Robben, Chiellini?
Heb nu 20 potten gespeeld. Eerst als linker cm, nu centraal. Vind het centraal het sterkst maar niet extreem bijzonder. Scoort zo nu en dan. Wel een meer dan bruikbare speler. Muller op CM is wel kansloos gebleken, dat gaat Marchisio -> Vidal worden.ErnstMid schreef op maandag 2 januari 2017 @ 18:59:
[...]
Ben wel benieuwd wat je van kimmich vindt na een aantal potjes
Ik vind hem meer aanwezig dan de IF en SIF, maar in die 4 potteb die ik nu gespeeld heb was ie behoorlijk belangrijk.MrMistral schreef op maandag 2 januari 2017 @ 17:44:
[...]
Ja zeker waar! Geen idee eigenlijk, ik zal eens even kijken als ik thuis ben
Hoe zit dat eigenlijk idd? Alle gold divisies dezelfde rewards? Belangrijkste was voor mij de gold 3 afgelopen weekend, want heb geen zin in die kwalificatie doordeweeks
[...]
Ik hobbel voor het 2e seizoen in divisie 2, maar dat vind ik echt veeeeel makkelijker dan de WL.
[...]
Hoe vindt jij Icardi? Ik heb 'm ook en hij brengt niet zo heel veel behalve dat hij dodelijk is in de 16 met het hoofd
Ja precies, ik speel inderdaad 41212(2) dan is hij denk ik als cam beter.Bossie schreef op maandag 2 januari 2017 @ 17:58:
[...]
Als spits liep hij vrijwel 1:1 met veel assists, dat was in 433-x/4321 als F9.
Ik speel nu 41212, waar hij als CAM speelt, maar afhankelijk van de tegenstander schuif ik hem ook regelmatig door naar ST. Ik check later wel ff ingame voor zijn assists.
Mijn tweede spits is Dybala, vandaar dat ik Icardi gebruik anders zijn het hele vervelende potjes tegen de Zouma's/Smalling/Baily's etc. Icardi kun je dan tenminste wel redelijk veilig aanspelen
Ja ik vind m best aardig maar niet extreem bijzonder. Ga muller op cam zetten achter auba em straks lewandowski erbijPetrCech_3 schreef op maandag 2 januari 2017 @ 19:06:
[...]
Heb nu 20 potten gespeeld. Eerst als linker cm, nu centraal. Vind het centraal het sterkst maar niet extreem bijzonder. Scoort zo nu en dan. Wel een meer dan bruikbare speler. Muller op CM is wel kansloos gebleken, dat gaat Marchisio -> Vidal worden.
Edit: of thiago IF op cam en vidal op middenveld
[ Voor 5% gewijzigd door ErnstMid op 02-01-2017 19:51 ]
Sanchez is ook bijzonder irritant als CAM en is zelfs dan nog overal op het veld te vinden.ErnstMid schreef op maandag 2 januari 2017 @ 19:47:
[...]
Ja ik vind m best aardig maar niet extreem bijzonder. Ga muller op cam zetten achter auba em straks lewandowski erbij
Edit: of thiago IF op cam en vidal op middenveld
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
FIFA Benelux Administrator
Mijn gevoel zegt Engine, als ik echter de RPP op Futbin bekijk is hij als CM:
Artist 92
Engine 89.
Wat zegt jullie gevoel?
Ik moet het nog zien.. team wat ik wil zakt nog niks, en vaak is maandag een goedkoepe dag!MyUtd4Life schreef op maandag 2 januari 2017 @ 19:57:
TOTY crash begint toch te komen, team van 500k wat ik op het oog had is in drie dagen gedaald naar 420k. En ja, EA zal vast met iets komen tijdens die periode, maar prijzen van bepaalde groepen spelers zullen zeker zakken.
Ik zou ook zeggen Engine. Denk dat 90 dri en pass wel genoeg is. Dank dat je dan iets meer aan pace hebt.PetrCech_3 schreef op maandag 2 januari 2017 @ 19:58:
De laatste gewetensvraag: Marchisio: Artist of Engine?
Mijn gevoel zegt Engine, als ik echter de RPP op Futbin bekijk is hij als CM:
Artist 92
Engine 89.
Wat zegt jullie gevoel?
Ik zie btw nog weinig crash tot op heden. Enkel de nuttige spelers als Smalling, Kante etc lijken wat gedaald. Ibra en Pogba zijn nog steeds even duur als voor het weekend.
Hopelijk heeft iedereen dadelijk zijn gewenste team.MyUtd4Life schreef op maandag 2 januari 2017 @ 19:57:
TOTY crash begint toch te komen, team van 500k wat ik op het oog had is in drie dagen gedaald naar 420k. En ja, EA zal vast met iets komen tijdens die periode, maar prijzen van bepaalde groepen spelers zullen zeker zakken.
Ik ben benieuwd of en zo ja wat EA uit de hoge hoed gaat toveren. Moet ze nageven dat ze met deze acties de boel wel heerlijk onvoorspelbaar houden. En ondertussen vangen ze ook nog flink.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Yep, heb inmiddels een leuk aantal muntjes, maar wacht nog even tot wanneer TOTY uit is.Bean77 schreef op maandag 2 januari 2017 @ 20:24:
[...]
Hopelijk heeft iedereen dadelijk zijn gewenste team.
Ik ben benieuwd of en zo ja wat EA uit de hoge hoed gaat toveren. Moet ze nageven dat ze met deze acties de boel wel heerlijk onvoorspelbaar houden. En ondertussen vangen ze ook nog flink.
Hoewel Bonucci, Chiellini, Buffon? en Dybala genomineerd zijn, verwacht ik niet dat ook maar een, een kaartje gaat krijgen.
Dybala zou ik sowieso niet kunnen betalen, maar een TOTY CB zou moet lukken, zo niet dan heb ik twee versterkingen op het oog die dan waarschijnlijk ook goedkoper dan nu zijn.
TOTGS Dani Alves zou ook kunnen, maar die heeft simpelweg ruk workrates voor een back.
Ik zie het deels zo:Bean77 schreef op maandag 2 januari 2017 @ 20:24:
[...]
Hopelijk heeft iedereen dadelijk zijn gewenste team.
Voor SBCs waarbij je een hoge teamrating moet hebben worden de goedkoopste spelers uit die categorieën gepakt. Als je bijvoorbeeld een 85-rated nodig hebt neem je eerder Gaitan, Verrati en Cavani (die allemaal rond 10k zijn) voor de SBC dan, spelers als Dybala, Lacazette en Coutinho zijn daar toch te duur voor. Omdat mensen toch graag coins willen verdienen om packs te kunnen openen of die SBC-spelers te kunnen kopen, zakken spelers uit die categorie.
EA komt zeker met een SBC om een TOTY crash te voorkomen net als tijdens Black friday en Kerst wat vorig jaar de crash momenten waren. Ik zie trouwens dat er al een crash is in Serie A spelers zoals Dybala, Naigolan, Chielini etc.Eriko1 schreef op maandag 2 januari 2017 @ 20:21:
[...]
Ik moet het nog zien.. team wat ik wil zakt nog niks, en vaak is maandag een goedkoepe dag!
Herkenbaar, heb de afgelopen dagen.. 7 oprij verloren, daarna 10 oprij gelijk, toen 3 oprij gewonnen, maar daarna weer 4 oprij verloren.. hadden er 5 moeten zijn maar mijn tegenstander.. liet um de laatste 10min lopen.. van div 5 helemaal terug naar 7 gegaan nu weer in 6StaafM schreef op maandag 2 januari 2017 @ 21:17:
de Eaids is weer real hier. kansloos met 1-0-7 uit divisie 3 gedegradeerd. meest kansloze ballen vliegen erin en men 87 Mertens kan er opeens niets meer van, sure! Jammer, hij liep 2 op 1, is nu kansloos verneukt. controller in de hoek geflikkerd en morgen nog maar een x proberen.
Haha dat mag jij zeggen... geen idee, is wel over meerdere dagen!.. Kon erop een gegeven moment wel op lachen, maar was echt zo vaag soms.. voor lege goal, rustig schieten.. pof op de lat😂.. dat soort dingenMyUtd4Life schreef op maandag 2 januari 2017 @ 21:38:
Sorry dat ik het zeg hoor Eriko1, maar als je daadwerkelijk 7 wedstrijd op rij verliest en direct daarna 10 gelijk speelt lijkt me dat er meer aan de hand is dan dat je beïnvloed zou worden door de game. Waarom zou de game je zo nadelig tegenwerken dat je er 17 op rij niet wint?
Ik schommel in seizoen tussen 3&4, 4 gaat me gemakkelijk af en 3 kan ik geen potten in breken.
Vond WL gisteravond makkelijker dan seizoenen maar de stress door de klok is frustrerend.
colorsone schreef op maandag 2 januari 2017 @ 23:05:
Nou, de monteur is vandaag geweest. Internet werkt weer zonder lag. Althans de qualificatie verliep goed. Gelijk de eerste keer gehaald. Nu maar hopen dat het tijdens de weekend league ook soepel loopt.
Ff gecheckt: 9 wins. Was dus zeker haalbaar!MyUtd4Life schreef op maandag 2 januari 2017 @ 10:55:
[...]
Mooie prestatie! Het is alleen wel jammer dat je Elite 3 niet gehaald hebt voor maandelijkse, wat toch wel betere rewards heeft dan Gold 1. Hoeveel wins zat je daar nog vandaan?
Tussen Gold 1 en Gold 3 zit volgens mij ook geen verschil.
De prijs van die spelers is niet gecrasht hoor...deltananie schreef op maandag 2 januari 2017 @ 21:04:
[...]
EA komt zeker met een SBC om een TOTY crash te voorkomen net als tijdens Black friday en Kerst wat vorig jaar de crash momenten waren. Ik zie trouwens dat er al een crash is in Serie A spelers zoals Dybala, Naigolan, Chielini etc.
PSN: MrMistral
Lag het probleem nu lokaal bij jou? Misschien handig om te delen wat de monteur heeft gedaan zodat anderen dit ook kunnen controleren?colorsone schreef op maandag 2 januari 2017 @ 23:05:
Nou, de monteur is vandaag geweest. Internet werkt weer zonder lag. Althans de qualificatie verliep goed. Gelijk de eerste keer gehaald. Nu maar hopen dat het tijdens de weekend league ook soepel loopt.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Oblak, Pepe, Iniesta, IF N'Zonzi, Alba ingeruild
Nieuw bij de club Neuer, Boateng, Sanches, Xabi. Plattenhart IF en Kante.
Na de aftrap wissel ik gelijk Xabi Alonso voor Kante erin.
Alaba en Vidal nog als upgrades erbij hopelijk de komende periode.
De 4-3-1-2 bevalt me niet heel slecht. Middenveld is iets meer gesloten omdat je op lijn speelt. Met de 4-1-2-1-2(2) toch het gevoel dat de buitenste middenvelders naar buiten lopen waardoor er wel eens een gat kwam, met toen nog iniesta en n'zonzi (niet de snelste allebei) toch te weinig kracht daar.
[ Voor 24% gewijzigd door pelidee op 03-01-2017 09:23 ]
Als je Rodriguez voor Iniesta vervangt en je spitsen omdraait staan ze in ieder geval wel allemaal op 10 chempelidee schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 09:12:
Nadat ik gisteren meerdere post had gezien over de 4-3-1-2 ipv 4-1-2-1-2(2) heb ik er ook maar een paar potjes mee gespeeld. Van een La Liga team omgezet naar de volgende hybrid: https://www.futbin.com/17/squad/973084
Oblak, Pepe, Iniesta, IF N'Zonzi, Alba ingeruild
Nieuw bij de club Neuer, Boateng, Sanches, Xabi. Plattenhart IF en Kante.
Na de aftrap wissel ik gelijk Xabi Alonso voor Kante erin.
Alaba en Vidal nog als upgrades erbij hopelijk de komende periode.
De 4-3-1-2 bevalt me niet heel slecht. Middenveld is iets meer gesloten omdat je op lijn speelt. Met de 4-1-2-1-2(2) toch het gevoel dat de buitenste middenvelders naar buiten lopen waardoor er wel eens een gat kwam, met toen nog iniesta en n'zonzi (niet de snelste allebei) toch te weinig kracht daar.
Verder vind ik Kanté (of wie dan ook) op 5 chem altijd zo zonde, het is gewoon een -3 a -4 op alles..
Neemt niet weg dat het er wel uit ziet als een heerlijk team
https://www.futbin.com/17/squad/973861
Zo is hij ook wel leuk
Wat is dat precies dat je -5 krijgt? Ik kijk altijd alleen naar het totaal of dat 100 chem is. Begrijp ik nu dat je ook naar andere chem moet kijken?Thomas18GT schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 10:34:
[...]
Verder vind ik Kanté (of wie dan ook) op 5 chem altijd zo zonde, het is gewoon een -3 a -4 op alles..
Neemt niet weg dat het er wel uit ziet als een heerlijk team
I like how you keep the mouse running...
Zeker, individueel is nog veel belangrijker zelfs.Exodus FC schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 10:47:
[...]
Wat is dat precies dat je -5 krijgt? Ik kijk altijd alleen naar het totaal of dat 100 chem is. Begrijp ik nu dat je ook naar andere chem moet kijken?
Zie hier Kanté met 10 chem
http://www.futhead.com/17...hem=100&individualChem=10
En hier met 5 chem
http://www.futhead.com/17...Chem=100&individualChem=5
Beide wanneer de totale chem van je team wel 100 is.
*Je kan aan de balken schuiven om te zien wat voor effect verdere veranderingen hebben
[ Voor 7% gewijzigd door Thomas18GT op 03-01-2017 10:50 ]
Thanks. Echt nog nooit naar gekeken. Hoe wordt die chem bepaald? Of de juiste speler op de juiste positie staat?Thomas18GT schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 10:49:
[...]
Zeker, individueel is nog veel belangrijker zelfs.
Zie hier Kanté met 10 chem
http://www.futhead.com/17...hem=100&individualChem=10
En hier met 5 chem
http://www.futhead.com/17...Chem=100&individualChem=5
Beide wanneer de totale chem van je team wel 100 is.
*Je kan aan de balken schuiven om te zien wat voor effect verdere veranderingen hebben
Onder andere, volgens mij is op de juiste positie al 5 3 chem. Dan krijg je nog +1 voor een match met de trainer (zelfde nationaliteit of zelfde competitie) en als de speler 10 wedstrijden voor je heeft gespeeld de loyaliteitsbonus van +1.Exodus FC schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 10:51:
[...]
Thanks. Echt nog nooit naar gekeken. Hoe wordt die chem bepaald? Of de juiste speler op de juiste positie staat?
Daarnaast wordt ook gekeken naar de teamspelers eromheen. Dit is weer afhankelijk van de opstelling maar op futbin in de squadcreator kan je makkelijk zien op hoeveel chem je spelers uiteindelijk uitkomen.
De middelste CM in een 4312 formatie heeft 5 links en is dus vaak moeilijk in te vullen in een hybrid, als voorbeeld. Een back heeft vaak maar 2 links (naar de CB en naar een CM) en is dus makkelijker om op 9 of 10 chem te hebben.
Dacht dat er ook alleen gekeken werd naar hoe je een wedstrijd start. Of is dat alleen je team chem?Exodus FC schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 10:51:
[...]
Thanks. Echt nog nooit naar gekeken. Hoe wordt die chem bepaald? Of de juiste speler op de juiste positie staat?
Toty schijnt trouwens gelekt te zijn:
KLIK
Precies, tijdens een wedstrijd zal de chem hetzelfde blijven. Invallers hebben standaard 5 individuele chem.pelidee schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 10:57:
[...]
Dacht dat er ook alleen gekeken werd naar hoe je een wedstrijd start. Of is dat alleen je team chem?
Toty schijnt trouwens gelekt te zijn:
KLIK
Zou wel een faal zijn trouwens, heel Barcelona/Real met Neuer en Thiago Silva.. En dan Pepe niet terwijl die de CL en het EK heeft gewonnen..
[ Voor 13% gewijzigd door Thomas18GT op 03-01-2017 11:00 ]
Zal me niets verbazen als dit met opzet "gelekt" is om de hype lekker aan te wakkeren.
Ik kan me echter niet voorstellen dat hij het 100% correct heeft. Zoals gebruikelijk, afwachten
Mocht je nog meer willen lezen: http://www.fifauteam.com/...de-fifa-16-ultimate-team/Exodus FC schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 11:16:
@Thomas18GT dank voor de uitleg.
Staat veel info op deze site!
[ Voor 24% gewijzigd door bbblije op 03-01-2017 11:19 ]
Gister was dat minimaal 7 nationaliteiten in je team als ik me niet vergis.Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 11:03:
Kan het even niet zo snel vinden aangezien ik geen PS4 in de buurt heb, maar kan je met elk team kwalificeren voor WL deze keer? Of is er een max aan nationaliteiten?
Ja precies, lijkt mij ook te mooi voor woorden maar verbaast me andere kant ook weer niets als het zo amateuristisch lekt.bbblije schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 11:17:
[...]
Zal me niets verbazen als dit met opzet "gelekt" is om de hype lekker aan te wakkeren.
Ik kan me echter niet voorstellen dat hij het 100% correct heeft. Zoals gebruikelijk, afwachten
[...]
Mocht je nog meer willen lezen: http://www.fifauteam.com/...de-fifa-16-ultimate-team/
Staat veel info op deze site!
Het is een stemming toch, niet gebaseerd op prestaties?pelidee schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 11:20:
[...]
Ja precies, lijkt mij ook te mooi voor woorden maar verbaast me andere kant ook weer niets als het zo amateuristisch lekt.![]()
Dat vind ik persoonlijk het kromme ervan...Bossie schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 11:24:
[...]
Het is een stemming toch, niet gebaseerd op prestaties?
Ook bijna alleen maar LaLiga spelers...
Ja precies, maar meer mooi in de zin dat zoiets dan weer op zo'n manier moet uitlekken bij de FIFA.Bossie schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 11:24:
[...]
Dat maakt het nog meer frappant, waar is dan een Paul Pogba? Of idd Griezman.Bossie schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 11:24:
[...]
Griezman ok, maar Pogba?bbblije schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 12:07:
[...]
Dat maakt het nog meer frappant, waar is dan een Paul Pogba? Of idd Griezman.
Pas op!! We hebben net de zwarte pieten discussie weer voor drie kwart jaar in de koelkast staan
Wat is hoog? Ik heb er gisteren veel voor 1100 kunnen kopen op de ps4DjangoBangahri schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 12:33:
De prijzen van de team conditie kaarten blijven wel erg hoog de afgelopen 2 dagen. Normaal ligt de prijs veel lager.
1100 is waar ik ze al het hele weekend voor kan kopen... Ze moeten naar de 850-900Bean77 schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 12:38:
[...]
Wat is hoog? Ik heb er gisteren veel voor 1100 kunnen kopen op de ps4
Van't weekend heb ik er weet ik niet hoeveel verkocht voor 1800 coins. Toch een makkelijke winst.bbblije schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 12:40:
[...]
1100 is waar ik ze al het hele weekend voor kan kopen... Ze moeten naar de 850-900
Ik heb de portemonnee ook goed gevuldBean77 schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 12:43:
[...]
Van't weekend heb ik er weet ik niet hoeveel verkocht voor 1800 coins. Toch een makkelijke winst.
1100 vind ik een prima prijsBean77 schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 12:38:
[...]
Wat is hoog? Ik heb er gisteren veel voor 1100 kunnen kopen op de ps4
Jullie zijn me steeds voor denk ik ;-) kom ze niet tegen helaas
SIF Immobile heeft inmiddels de cultstatus te pakken met 60 goals en 40 assist in 120 wedstrijden
120 wedstrijden? My god. Hoeveel wedstrijden heb je in totaal dan al wel niet gespeeld?!Vissert schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 12:51:
TIF Icardi gaat toch de club verlaten denk ik. Ik kan meer met de 70k dan met een spits die minder speelt als SIF Immobile.
SIF Immobile heeft inmiddels de cultstatus te pakken met 60 goals en 40 assist in 120 wedstrijden
Tering jantje. Haha! Kom ik aan met mijn 97 wedstrijden.Vissert schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 12:55:
Euh sta geloof ik op 280 winst, 35 gelijk en 230 nederlagen of iets in die richting. Dus 500+ wedstrijden
Ben dan blijkbaar toch meer van het handelen...
Ja ik heb weinig gehandeld tot gistermiddag. Hoog uit wat contracten ingekocht voor 150 en verkocht voor 250. Vandaar dat ik ook maar een team van een paar 100k hebPetrCech_3 schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 13:04:
[...]
Tering jantje. Haha! Kom ik aan met mijn 97 wedstrijden.![]()
Ow gelukkig! Ik was al bang dat ik de enige was met een bijna 1-1 Win Loss ratio. Je ego gaat helemaal naar de klote als je die records van streamers en Youtubers zietVissert schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 12:55:
Euh sta geloof ik op 280 winst, 35 gelijk en 230 nederlagen of iets in die richting. Dus 500+ wedstrijden
Haha ik heb er ook maar net over de 100 hoor, wel 12 kampioenschappenPetrCech_3 schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 13:04:
[...]
Tering jantje. Haha! Kom ik aan met mijn 97 wedstrijden.![]()
Tsja als je in divisie 7 blijft hangen is het ook wat makkelijker heThomas18GT schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 13:06:
[...]
Haha ik heb er ook maar net over de 100 hoor, wel 12 kampioenschappen
Op zich valt het mee. Als je 2 WLs speelt dan zit je al aan 80. Los van de potjes draft en de normale seizoenen.Thomas18GT schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 13:06:
[...]
Haha ik heb er ook maar net over de 100 hoor, wel 12 kampioenschappen
Ja 1 op 1 is redelijk standaard. Sommige zie ik hier voorbij komen met meer nederlagen dan winstbbblije schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 13:06:
[...]
Ow gelukkig! Ik was al bang dat ik de enige was met een bijna 1-1 Win Loss ratio. Je ego gaat helemaal naar de klote als je die records van streamers en Youtubers ziet
True, ik ga het dit weekend voor het eerst proberen. Ben heel benieuwd, tips? Kwalificeren ging vrij easy. 4-1, 5-0, 3-1 en de finale ragequit na 3-0 in 15min. Haha.Vissert schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 13:10:
[...]
Op zich valt het mee. Als je 2 WLs speelt dan zit je al aan 80. Los van de potjes draft en de normale seizoenen.
Heb het toch maar even nagekeken, ik sta op 73-9-34. Kan erger volgens mij...Ja 1 op 1 is redelijk standaard. Sommige zie ik hier voorbij komen met meer nederlagen dan winst
Haha divisie 1 kampioen ondertussenBean77 schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 13:09:
[...]
Tsja als je in divisie 7 blijft hangen is het ook wat makkelijker he![]()
Ik heb helaas nooit tijd in het weekend, tenminste niet voor meer dan 20 wedstrijden..Vissert schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 13:10:
[...]
Op zich valt het mee. Als je 2 WLs speelt dan zit je al aan 80. Los van de potjes draft en de normale seizoenen.
[ Voor 40% gewijzigd door Thomas18GT op 03-01-2017 13:17 ]
Tja ik heb het idee dat het niveau in de WL heel erg verschilt. Of ik faal gewoon hard in de WLPetrCech_3 schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 13:14:
[...]
True, ik ga het dit weekend voor het eerst proberen. Ben heel benieuwd, tips? Kwalificeren ging vrij easy. 4-1, 5-0, 3-1 en de finale ragequit na 3-0 in 15min. Haha.
[...]
Heb het toch maar even nagekeken, ik sta op 73-9-34. Kan erger volgens mij...
Ik kom op dit moment goed mee in div2 en als ik een normaal weekend heb dan zal ik rond de 20/25 moeten kunnen halen. Een vriend van mij waar ik meestal wel van win die haalt dit met gemak. Dus hoe de matchmaking bepaald wordt is zeer interessant
Ja begrijpelijk. Ik sla de slag meestal op zondag wanneer ik het huis voor mij alleen heb en niemand die mij lastigvaltThomas18GT schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 13:15:
[...]
Haha divisie 1 kampioen ondertussen
[...]
Ik heb helaas nooit tijd in het weekend, tenminste niet voor meer dan 20 wedstrijden..
[ Voor 21% gewijzigd door Vissert op 03-01-2017 13:19 ]
Ik onderga het maar gewoon. Heb sowieso geen zin om alle 40 potten te gaan spelen.Vissert schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 13:18:
[...]
Tja ik heb het idee dat het niveau in de WL heel erg verschilt. Of ik faal gewoon hard in de WL
Ik kom op dit moment goed mee in div2 en als ik een normaal weekend heb dan zal ik rond de 20/25 moeten kunnen halen. Een vriend van mij waar ik meestal wel van win die haalt dit met gemak. Dus hoe de matchmaking bepaald wordt is zeer interessant
[...]
Ja begrijpelijk. Ik sla de slag meestal op zondag wanneer ik het huis voor mij alleen heb en niemand die mij lastigvalt
Haha precies dit!Vissert schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 13:18:
[...]
Ja begrijpelijk. Ik sla de slag meestal op zondag wanneer ik het huis voor mij alleen heb en niemand die mij lastigvalt
Dat: "Het is maar een spelletje hoor!" is misschien nog wel frustrerender dan het daadwerkelijke verliezen
Tja, ik heb een console ter ontspanning, maar zodra ik Fifa ga spelen dan word er toch iets getriggerdThomas18GT schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 13:21:
[...]
Haha precies dit!
Dat: "Het is maar een spelletje hoor!" is misschien nog wel frustrerender dan het daadwerkelijke verliezen
Haha ontspanning is het bij mij verre van hoor, zo slecht kan ik tegen mijn verlies..Bossie schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 13:27:
[...]
Tja, ik heb een console ter ontspanning, maar zodra ik Fifa ga spelen dan word er toch iets getriggerd
Gelukkig verlies ik dan ook niet zo vaak
Qua statistiek zit rond 1:1 als ik me niet vergis, echter heb ik in 2,5 jaar Fifa nog geen controller gesloopt.Thomas18GT schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 13:29:
[...]
Haha ontspanning is het bij mij verre van hoor, zo slecht kan ik tegen mijn verlies..
Gelukkig verlies ik dan ook niet zo vaak
Echter heb ik nog wel een NES Classic en een paar andere games, waar ik door fifa nog niet mee begonnen ben.
Haha ik heb 3 kapotte liggen, daar moet toch nog wel een werkende van te maken zijnBossie schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 13:35:
[...]
Qua statistiek zit rond 1:1 als ik me niet vergis, echter heb ik in 2,5 jaar Fifa nog geen controller gesloopt.
Echter heb ik nog wel een NES Classic en een paar andere games, waar ik door fifa nog niet mee begonnen ben.
Ik wil je anders graag van je NES Classic af helpen hoor
Het is een leuk dingetje, denk dat Nintendo zich behoorlijk heeft verslikt met hun prijstrategie aangezien door de #hype deze waarschijnlijk ook wel voor 99/149e zouden kunnen worden weggezet.Thomas18GT schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 13:37:
[...]
Haha ik heb 3 kapotte liggen, daar moet toch nog wel een werkende van te maken zijn![]()
Ik wil je anders graag van je NES Classic af helpen hoor
Precies, ik was helaas te laat en ik weiger meer te betalen op marktplaats oidBossie schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 13:44:
[...]
Het is een leuk dingetje, denk dat Nintendo zich behoorlijk heeft verslikt met hun prijstrategie aangezien door de #hype deze waarschijnlijk ook wel voor 99/149e zouden kunnen worden weggezet.
We wachten netjes en vooral heel geduldig af..
Ik had hem besteld naar aanleiding van de post op de tweakers frontpage, hopelijk komt er ook een SNES variant zoals je overal leest.Thomas18GT schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 13:56:
[...]
Precies, ik was helaas te laat en ik weiger meer te betalen op marktplaats oid![]()
We wachten netjes en vooral heel geduldig af..
Uhm, nou hij heeft sowieso vanaf het AOP de bekabeling naar het modem vervangen, de standaard kabel van Ziggo was waardeloos. Als je hem een millimeter heen en weer beweegt, viel het signaal weg voor enkele milliseconden. Dit kan ertoe lijden dat je lag krijgt maar het signaal niet verliest.Bean77 schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 01:01:
[...]
Lag het probleem nu lokaal bij jou? Misschien handig om te delen wat de monteur heeft gedaan zodat anderen dit ook kunnen controleren?
Zelf afgelopen weekend voor het eerst meegedaan aan de WL. Voorheen nooit tijd / zin gehad. Tot zilver 1 gespeeld met nog 14 wedstrijden over omdat ik gewoon geen tijd meer had zondag avond. Ik vind 40 wedstrijden wel erg veel. Wel leuk om te doen en de prijzen vind ik ook wel erg leuk. Gisteravond toch maar weer gekwalificeerd en zal kijken of ik weer wat wedstrijdjes kan spelen aankomend weekend.Thomas18GT schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 13:15:
[...]
Haha divisie 1 kampioen ondertussen
[...]
Ik heb helaas nooit tijd in het weekend, tenminste niet voor meer dan 20 wedstrijden..
Even een noob vraagje over penalty's. Wellicht ben ik de enige maar als ik een penalty moet nemen probeer ik gebruik te maken van de hulp functie (pijltje) maar dat ding vliegt werkelijk alle kanten op. Is het zo gevoelig of is mijn linker stickje wat overgevoelig door overmatig gebruik?
Ik weet dat ik penalty's kan oefenen met skill-games maar kan ik ze ook 1 op 1 oefenen tegen een keeper in de arena ofzo?
26 wedstrijden vind ik dus echt veel te veel, zeker als je maar de helft wint oid..Riemer schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 14:53:
[...]
Zelf afgelopen weekend voor het eerst meegedaan aan de WL. Voorheen nooit tijd / zin gehad. Tot zilver 1 gespeeld met nog 14 wedstrijden over omdat ik gewoon geen tijd meer had zondag avond. Ik vind 40 wedstrijden wel erg veel. Wel leuk om te doen en de prijzen vind ik ook wel erg leuk. Gisteravond toch maar weer gekwalificeerd en zal kijken of ik weer wat wedstrijdjes kan spelen aankomend weekend.
Even een noob vraagje over penalty's. Wellicht ben ik de enige maar als ik een penalty moet nemen probeer ik gebruik te maken van de hulp functie (pijltje) maar dat ding vliegt werkelijk alle kanten op. Is het zo gevoelig of is mijn linker stickje wat overgevoelig door overmatig gebruik?
Ik weet dat ik penalty's kan oefenen met skill-games maar kan ik ze ook 1 op 1 oefenen tegen een keeper in de arena ofzo?
In de arena kan je pijltje naar beneden (of een andere kant op
26 was te doen. (was middernacht zondag) en wekkertje gaat vroeg dus was er ook echt wel klaar mee.Thomas18GT schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 14:59:
[...]
26 wedstrijden vind ik dus echt veel te veel, zeker als je maar de helft wint oid..
In de arena kan je pijltje naar beneden (of een andere kant op) duwen als de bal in de 16 is, dan kan je een penalty oefenen. Persoonlijk hou ik hem schuin naar boven links of rechts en dan tussen de 2 en 3 balkjes power
Bedankt voor de tip m.b.t. penalty's. Ga ik vanavond even oefenen want ben daar dit jaar zo slecht in. Gisteren een wedstrijd wel met 14-13 na penalty's gewonnen maar dat was meer geluk dan wijsheid
Jij hebt nog het geluk dat je die pijl te zien krijgtRiemer schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 14:53:
[...]
Is afhankelijk wat de instellingen bij je tegenstander zijn geloof ik.bbblije schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 15:30:
[...]
Jij hebt nog het geluk dat je die pijl te zien krijgtBij mij heeft dat ding qua zichtbaarheid een eigen leven. Soms istie er, soms niet, soms kan ik hem dmv d-pad tevoorschijn halen, vaak niet
Pingels zijn echt heel makkelijk. Gewoon de linker analoog recht omhoog duwen en dan stukje naar rechts of links draaien. Als je de analoog recht omhoog duwt en hem dan naar links draait en hem precies positioneert tussen de pijltjes toetsen (beneden en rechts) dan zit je strak in de linker hoek. Ik neem standaard een referentiepunt op mn joypad ipv naar het scherm te kijken.Riemer schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 15:10:
[...]
26 was te doen. (was middernacht zondag) en wekkertje gaat vroeg dus was er ook echt wel klaar mee.
Bedankt voor de tip m.b.t. penalty's. Ga ik vanavond even oefenen want ben daar dit jaar zo slecht in. Gisteren een wedstrijd wel met 14-13 na penalty's gewonnen maar dat was meer geluk dan wijsheid
Ik heb misschien tijd, maar weet nog niet zeker. Ook is het eigenlijk nog wachten op mijn team voor na TOTY-crash, wat ik nu heb zal je niet veel moeite mee hebben. Daarna wil ik sowieso wel potje tegen jou en andere Tweakers spelenVissert schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 16:43:
Wie wil er vanavond een potje doen?
Haha mijn team is ook niet super hoorMyUtd4Life schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 16:57:
[...]
Ik heb misschien tijd, maar weet nog niet zeker. Ook is het eigenlijk nog wachten op mijn team voor na TOTY-crash, wat ik nu heb zal je niet veel moeite mee hebben. Daarna wil ik sowieso wel potje tegen jou en andere Tweakers spelen
Ik ben vanavond wel online, volgens mij stel ik dit sowieso al een tijdje uitVissert schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 16:43:
Wie wil er vanavond een potje doen?
Hou ik je aanBossie schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 17:00:
[...]
Ik ben vanavond wel online, volgens mij stel ik dit sowieso al een tijdje uit
Mijn PSN is CasualRuud.
Ben vooral benieuwd hoe Handa het doet met longshots aangezien Donna hier toch bizar veel moeite mee heeft.
Verwijderd
Heb ze beide gehad. Kan niet zeggen dat ik meer longshots tegen krijg met SIFDonnaruma. Komt waarschijnlijk omdat ik niet goed genoeg ben dat mijn tegenstander van ver hoeft te schieten.Bossie schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 17:32:
Iemand die hier SIF Donnaruma gebruikt maar ook Handanovic heeft gehad?
Ben vooral benieuwd hoe Handa het doet met longshots aangezien Donna hier toch bizar veel moeite mee heeft.
Donnaruma vind ik wel betrouwbaarder dan Handanovic. Maar dat kan een gevoel zijn.
Heb ik met Callum Wilson, echt een beest. Totaal 64 wedstrijden, 53 goals en 22 assists. Net nog een team met Dybala en Hazard gesloopt met WilsonVissert schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 12:51:
TIF Icardi gaat toch de club verlaten denk ik. Ik kan meer met de 70k dan met een spits die minder speelt als SIF Immobile.
Ik sta op 416-106-345 (=867)!Vissert schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 12:55:
10 verlies daarvan heb ik ooit in het begin gehad om chemistry te krijgen voor de eerste reeks sbc.
Niet slecht voor een pc-speler, toch?!
Volgend jaar hopelijk ook Chinese competitie, nu Witsel weer
[ Voor 7% gewijzigd door peeweeherman op 03-01-2017 18:14 ]
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Wat leuk, ik ook!Nipje schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 19:53:
Ik ben momenteel bezig met het kopen van (low budget) LW en RW spelers voor in mijn huidige premier league squad (ik ben een starter). Ik weet echter niet helemaal zeker welke stat verdeling ik voor deze posities zou moeten pakken, meestal pak ik namelijk gewoon "basic" spelers. Wellicht raden jullie mij echter aan om bijvoorbeeld voor finisher, hwk of wat dan ook te gaan? Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen (ja ik ben een beginner).
Ik speel zelf met 4-3-3 (2) en dan voornamelijk op de counter. Dus ik wil zelf juist hele snelle spelers hebben, het hangt van je opstelling/tactiek af.
Met welke opstelling speel je en waar bestaat je huidige team uit?
PSN: Europhea
In het begin verdien je best veel coins (vergeet de boosts niet uit de catalogus) en dus zal je je team vaak upgraden. Ik raad je daarom aan om geen coins extra te spenderen aan dure chemistry styles. Als je speler voor dezelfde prijs met een chemistry style (voor buitenspelers bijvoorbeeld pace, shooting en/of dribbling, passing en verdedigend vind ik namelijk zelf niet echt nodig op die plekken) is dat natuurlijk wel mooi meegenomen.Nipje schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 19:53:
Ik ben momenteel bezig met het kopen van (low budget) LW en RW spelers voor in mijn huidige premier league squad (ik ben een starter). Ik weet echter niet helemaal zeker welke stat verdeling ik voor deze posities zou moeten pakken, meestal pak ik namelijk gewoon "basic" spelers. Wellicht raden jullie mij echter aan om bijvoorbeeld voor finisher, hwk of wat dan ook te gaan? Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen (ja ik ben een beginner).
Staar je ook vooral niet blind op rating en pace, want spelers met een minder hoge rating of pace kunnen net zo goed of zelfs beter spelen voor jou.
Probeer je coins vooral niet te spenderen aan packs, want de kans dat je iets goeds krijgt is niet zo groot.
TofRazenko schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 19:59:
[...]
Wat leuk, ik ook!![]()
Ik speel zelf met 4-3-3 (2) en dan voornamelijk op de counter. Dus ik wil zelf juist hele snelle spelers hebben, het hangt van je opstelling/tactiek af.
Met welke opstelling speel je en waar bestaat je huidige team uit?
Edit: dit is waar ik mee ben begonnen:
https://www.futbin.com/17/squad/119143
Dank voor de informatie, ik besteed inderdaad geen geld aan packs maar koop liever de gewenste spelers op de market. Goed om te horen dat ik voor nu nog niet echt op de chemistry styles hoef te letten, ik ga maar gewoon voor basicMyUtd4Life schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 20:00:
[...]
In het begin verdien je best veel coins (vergeet de boosts niet uit de catalogus) en dus zal je je team vaak upgraden. Ik raad je daarom aan om geen coins extra te spenderen aan dure chemistry styles. Als je speler voor dezelfde prijs met een chemistry style (voor buitenspelers bijvoorbeeld pace, shooting en/of dribbling, passing en verdedigend vind ik namelijk zelf niet echt nodig op die plekken) is dat natuurlijk wel mooi meegenomen.
Staar je ook vooral niet blind op rating en pace, want spelers met een minder hoge rating of pace kunnen net zo goed of zelfs beter spelen voor jou.
Probeer je coins vooral niet te spenderen aan packs, want de kans dat je iets goeds krijgt is niet zo groot.
Probeer trouwens ook in het begin zeker op te letten naar contracten. Soms kan 100 coins het verschil zijn tussen 3 en 43 contract van een speler. Ook het trucje van managers kopen waardoor je het percentage van contractbonussen kan laten stijgen is erg handig. De zeldzame managers geven 3% (goud), 2% (zilver) of 1% (bonus) bovenop de waarde die op het contractkaartje staat. Als je voldoende managers koopt kan je dit tot maximaal 50% omhoog krijgen. Scheelt je dus voortaan erg veel coins bij kopen van nieuwe contractkaartjes.Nipje schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 20:07:
Dank voor de informatie, ik besteed inderdaad geen geld aan packs maar koop liever de gewenste spelers op de market. Goed om te horen dat ik voor nu nog niet echt op de chemistry styles hoef te letten, ik ga maar gewoon voor basic. Mocht er goedkoop een speler met betere style op de market staan dan is dat inderdaad mooi meegenomen.
Probeer daar dus ook beetje coins in te steken.
Kijk dit zijn handige tips, dank!! Ik ga zo direct eens even de store in. Ik let inderdaad wel op de contracts bij het kopen van de spelers, maar ik zit nog lang niet in de buurt van een 50% boost.MyUtd4Life schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 20:10:
[...]
Probeer trouwens ook in het begin zeker op te letten naar contracten. Soms kan 100 coins het verschil zijn tussen 3 en 43 contract van een speler. Ook het trucje van managers kopen waardoor je het percentage van contractbonussen kan laten stijgen is erg handig. De zeldzame managers geven 3% (goud), 2% (zilver) of 1% (bonus) bovenop de waarde die op het contractkaartje staat. Als je voldoende managers koopt kan je dit tot maximaal 50% omhoog krijgen. Scheelt je dus voortaan erg veel coins bij kopen van nieuwe contractkaartjes.
Probeer daar dus ook beetje coins in te steken.
Overigens ben ik momenteel wel veel geld weg aan het gooien omdat ik niet precies weet wat ik wil. Ik maak voor nu mijn 442 en 433 squads maar af voor zo weinig mogelijk goud en ga vervolgens maar proberen betere spelers te krijgen uit de weekend league.
Ik heb een tijd lang met Walcott en mané gespeeld op de flanken, later Walcott vervangen voor Martial. Je hebt een sloot aan bruikbare lm/lw's in de BPL, maar weinig voor op rechts. Je kunt een LW tot 7 of 8 chem krijgen op RW volgens mij.Nipje schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 20:15:
[...]
Kijk dit zijn handige tips, dank!! Ik ga zo direct eens even de store in. Ik let inderdaad wel op de contracts bij het kopen van de spelers, maar ik zit nog lang niet in de buurt van een 50% boost.
Overigens ben ik momenteel wel veel geld weg aan het gooien omdat ik niet precies weet wat ik wil. Ik maak voor nu mijn 442 en 433 squads maar af voor zo weinig mogelijk goud en ga vervolgens maar proberen betere spelers te krijgen uit de weekend league.
Wat vinden jullie?
Een depay en montero zijn ook goedkope opties voor de linker kant. Rechts gebruik ik alleen ManeFraaank schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 21:11:
[...]
Ik heb een tijd lang met Walcott en mané gespeeld op de flanken, later Walcott vervangen voor Martial. Je hebt een sloot aan bruikbare lm/lw's in de BPL, maar weinig voor op rechts. Je kunt een LW tot 7 of 8 chem krijgen op RW volgens mij.
PSN: Europhea
Ik ben een beetje verbaast een dusdanige goed uitgedachte post in /r/fifa te zien, het klinkt allemaal bijzonder logisch om eerlijk te zijn. Het gelinkte artikel van fifa 12 is ook prima, hoewel de meeste stats natuurlijk self-explainotory zijn, is de link tussen stats en ai controller players iets om goed in het achterhoofd te houden.MyUtd4Life schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 21:20:
Er gaat geen week in dit topic voorbij zonder dat scripting, handicap, etc benoemd worden. YouTuber Nepenthez heeft hierover een in mijn ogen goede post geschreven op Reddit. Die verwoording is in grote lijnen hoe ik ook al jaren over de game denk en als je dat in het achterhoofd houd kan je er ook je voordeel uithalen.
Wat vinden jullie?
Video nog niet gekeken.
offtopic, wat boeit die dab nou?
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.