Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Verwijderd schreef op zondag 1 januari 2017 @ 15:05:
[...]

Vakantie periode. Meer dataverkeer over de lijn is toch wel 1 van de grootste redenen dat mensen een brakke verbinding hebben. Nederlanders downloaden nog steeds via torrents en dat ga je wel merken soms.
Dat is toch alleen een issue bij kabelverbindingen?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

Bossie schreef op zondag 1 januari 2017 @ 15:15:
[...]

Dat is toch alleen een issue bij kabelverbindingen?
Volgens mij zijn er nog steeds heel veel ouders die geen waarde hechten aan een normale verbinding. Ga er ook vanuit dat de meerderheid van de Fifa spelers jong is en gewoon thuis woont.

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-11 21:42
Bossie schreef op zondag 1 januari 2017 @ 13:52:
Gaat weer lekker vandaag, eerste drie potjes 11 goals tegen :+
Het bekende gezever, elke keer eerste 10 minuten een bullshit goal tegen en short passes die constant de andere kant opgaan.

Relax, have some coffee :)

@hierboven, hou kan je nu shit internet hebben, is it iets aan de kant van de provider of aan jouw kant?
Ik heb Ziggo 200/20 maar op een of andere manier heb ik bij alles wat ik doe in game 0,5 seconden vertraging. Maar de tegenstanders dus niet en daardoor ben ik vaak te laat met verdedigen. Versnelling gebeurd niet. Dribbelen is nagenoeg onmogelijk want hij registreer dat gewoon te laat. En door de knoppen combinatie gebeurd er weinig.

Heb hier offline uiteraard geen last van en tot 2 weken terug ook niet. Speelde veel coops seasons (11x divisie 1 titel gewonnen) dus kan wel redelijk spelen.

Er komt hopelijk aankomende week een monteur langs die alles gaat uitmeten en fixen. Heb wel een NAS draaien met spotweb, couchpotato etc. Maar die download niet als ik aan het gamen ben.

[ Voor 18% gewijzigd door colorsone op 01-01-2017 15:25 ]

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08:23
Hier ook fijne lagg dit weekend.. Is vooral te merken aan het feit dat me passes 1 seconde later worden uitgevoerd of dat er een random pass wordt uitgevoerd, ik stop gewoon met gamen in weekenden, dan maar na werktijd gamen.

PSN: Europhea

• colorsone
Razenko schreef op zondag 1 januari 2017 @ 15:39:
Hier ook fijne lagg dit weekend.. Is vooral te merken aan het feit dat me passes 1 seconde later worden uitgevoerd of dat er een random pass wordt uitgevoerd, ik stop gewoon met gamen in weekenden, dan maar na werktijd gamen.
Ja.. dat is alleen lastig als je graag de weekend league wilt doen..

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-10 15:41
Fraaank schreef op zondag 1 januari 2017 @ 11:44:
[...]

Probeer je te plaatsen voor de weekend league! Daar heb ik al een aantal maal uit de packs die daar uit komen wat leuke spelers gehaald.

Hoop wel echt dat ze binnenkort het matchmatingsysteem gaan aanpassen. Leuk die weekend league, maar als er Est. 2011 boven je logo staat vlucht 80% van de tegenstanders terwijl ik een middelmatige speler ben. Meer mensen hier last van?
Dat ga ik maar eens doen dan :). Zojuist mijn eerste potjes tegen een online tegenstander gespeeld (in plaats van tegen AI). Moet nog maar eens hard gaan werken aan mijn verdediging :').
Razenko schreef op zondag 1 januari 2017 @ 15:39:
Heel herkenbaar helaas, doordeweeks gamen is voor mij helaas wel lastig :(

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Bossie schreef op zondag 1 januari 2017 @ 16:42:
[...]

Heel herkenbaar helaas, doordeweeks gamen is voor mij helaas wel lastig :(
Hier ook, maar op de EA-forums klagen meer mensen ook over inputlag, zeker op PC, maar wordt gewoon niks mee gedaan.

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08:23
Fraaank schreef op zondag 1 januari 2017 @ 17:03:
[...]

Hier ook, maar op de EA-forums klagen meer mensen ook over inputlag, zeker op PC, maar wordt gewoon niks mee gedaan.
En ik maar denken dat het aan mijn ps4 controller lag, blijkbaar hebben er meer mensen dus last van. Merk het vooral in weekenden en vlak na etenstijd.

Nou moet ik wel eerlijk zeggen dat ik op dit moment nog in div 8 zit en niet echt goed ben, maar de input lagg en gewone lagg helpen niet mee

PSN: Europhea

• colorsone
Heb net maar al mijn reserve spelers die ik niet gebruik maar te koop gezet.. en dan maar Pogba kopen. Ben benieuwd!
colorsone schreef op zondag 1 januari 2017 @ 16:33:
[...]

Ja.. dat is alleen lastig als je graag de weekend league wilt doen..
Ach het is irritant, maar iedereen lijkt te vergeten dat de tegenstander dezelfde beperkingen heeft. Dus per saldo gewoon een gelijkwaardige strijd. Maar EA zou dit wel als prio moeten zien om het te verhelpen c.q. verder terug te dringen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Razenko schreef op zondag 1 januari 2017 @ 17:51:
[...]

En ik maar denken dat het aan mijn ps4 controller lag, blijkbaar hebben er meer mensen dus last van. Merk het vooral in weekenden en vlak na etenstijd.

Nou moet ik wel eerlijk zeggen dat ik op dit moment nog in div 8 zit en niet echt goed ben, maar de input lagg en gewone lagg helpen niet mee
Idd, ik had een paar maal dat ik de bal in een lege hoek wil trappen an een driven pass van de zijkant, maar met input lag word de bal eerst aangenomen ipv van in-een-maal door het net geschoten.

Nadeel hiervan is dat bij de aanname de kans vaak verkeken is omdat je meteen gebombardeerd word door de keeper/CB's :X

• colorsone
Bean77 schreef op zondag 1 januari 2017 @ 18:05:
[...]

Ach het is irritant, maar iedereen lijkt te vergeten dat de tegenstander dezelfde beperkingen heeft. Dus per saldo gewoon een gelijkwaardige strijd. Maar EA zou dit wel als prio moeten zien om het te verhelpen c.q. verder terug te dringen.
Heb mijn playstation bij een vriend neer gezet, en daar had ik dit probleem niet.. en hij zei dat het altijd zo was. Wel vertraging maar niet zo extreem als bij mij thuis.

Verwijderd

<knip>
Mijn laatste waarschuwing was volgens mij erg duidelijk

[ Voor 107% gewijzigd door Grotman op 01-01-2017 22:25 ]

• colorsone
Verwijderd schreef op zondag 1 januari 2017 @ 19:00:
[...]

Heel leuk en aardig weer maar jij ziet niet wat er aan de andere kant van de lijn gebeurd. Daarnaast kan ik het wel technisch onderbouwen waarom speler A geen last heeft maar speler B wel. Dit resulteert dan ook in speed up lag.

Voorbeeld (heel simpel):
Speler A doet er 100ms over om speler B te bereiken.
Speler B doet er 6ms over om speler A te bereiken.

Internet providers maken gebruik van elkaars netwerk (zoek maar naar Peering). Niet elke provider heeft deze afspraken gemaakt met andere providers. Om toch langs de snelle route te gaan moet betaald (Transit) waar sommige providers niet voor gekozen hebben. Zo kan het dus zijn dat A naar B een veel langzamere route aflegt dan andersom. Ook zonder het hele Peering verhaal kan dit het geval zijn, waardoor er dus 1 speler last van kan hebben!

[...]

Zie mijn reactie hierboven.
We hebben beide Ziggo, ik heb 200/20 hij heeft 50/5 toch heb ik bij hem er geen last van en bij mij wel. Tevens heb ik ook nog een Telfort 20/2 liggen en daar heb ik ook geen lag bij.

• RonaldMuijs
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-06-2023
Struggles... morgen 6 uur m'n bedje uit om te werken en moet nog 34 potjes WL...

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 25-11 21:59
RonaldMuijs schreef op zondag 1 januari 2017 @ 19:49:
Struggles... morgen 6 uur m'n bedje uit om te werken en moet nog 34 potjes WL...
Dat lijkt me niet zo'n moeilijke keuze. Om nu nog 34 potjes te gaan doen, lukt nooit fatsoenlijk. Volgende week eventueel nieuwe poging wagen :9

FIFA Benelux Administrator

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-11 15:43
Heerlijke hangover met fifa. Speelde met een instelling van gewoon relax gamen. Leverde me wel ff 4 van de 6 potjes als overwinning op haha. 1 gelijk en 1 loss.
De afgelopen dagen wat verdiept in potentiële winterupgrades. Hoewel het speculeren is en gokken blijft heb ik besloten in de volgende spelers te investeren.

Son; heb de sbc al, maar ook de normale kaart en de IF gekocht)
Moses; normale kaart en IF
Kante; had de OTW al, normale ook gekocht
Mane; normale kaart en OTW gekocht

Normale kaarten BPL:
Sanchez, Lallana, Firmino, Sterling, Walcott, Henderson, Van Dijk, Van Aanholt, Allen, Gueye, Pickford, Daniels.

Uit andere competities:
Icardi, N'Zonzi, Rafinha, Balotelli, Lemar, Dembele, Embolo, Donnaruma, Werner.

Misschien dat jullie er iets aan hebben.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• To easy
Bean77 schreef op zondag 1 januari 2017 @ 20:05:
De afgelopen dagen wat verdiept in potentiële winterupgrades. Hoewel het speculeren is en gokken blijft heb ik besloten in de volgende spelers te investeren.

Son; heb de sbc al, maar ook de normale kaart en de IF gekocht)
Moses; normale kaart en IF
Kante; had de OTW al, normale ook gekocht
Mane; normale kaart en OTW gekocht

Normale kaarten BPL:
Sanchez, Lallana, Firmino, Sterling, Walcott, Henderson, Van Dijk, Van Aanholt, Allen, Gueye, Pickford, Daniels.

Uit andere competities:
Icardi, N'Zonzi, Rafinha, Balotelli, Lemar, Dembele, Embolo, Donnaruma, Werner.

Misschien dat jullie er iets aan hebben.
Gewone kaarten worden tocht niet geupgrade?
To easy schreef op zondag 1 januari 2017 @ 20:07:
[...]

Gewone kaarten worden tocht niet geupgrade?
Dit was het vorig jaar
https://www.easports.com/nl/fifa/fut-winter-upgrades

Ook normale kaarten dus.
En omdat sommige kaarten mogelijk wel heel interessant kunnen worden.......
De vraag is alleen als je bingo hebt, de prijs hoger gaat zijn dan je huidige investering.

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21-11 21:49
De NIF kaart zelf heeft nog nooit een upgrade gekregen, enkel een nieuwe kaart. Deze kaart verandert niet mee en zal dus ook niet stijgen in prijs.

Verder denk ik ook dat je dit jaar moet oppassen, aangezien EA dit jaar spelers hele hoge IF's geeft en er dus nog ruimte is tot verbetering zonder daarvoor de IF te veranderen. Geen idee of ze dat ook gaan doen, maar ik ben nog voorzichtig. Beste is dan om net voor aankondiging te verkopen, als de hype omtrent de evt. upgrade het grootste is.
Daimen schreef op zondag 1 januari 2017 @ 20:15:
De NIF kaart zelf heeft nog nooit een upgrade gekregen, enkel een nieuwe kaart. Deze kaart verandert niet mee en zal dus ook niet stijgen in prijs.

Verder denk ik ook dat je dit jaar moet oppassen, aangezien EA dit jaar spelers hele hoge IF's geeft en er dus nog ruimte is tot verbetering zonder daarvoor de IF te veranderen. Geen idee of ze dat ook gaan doen, maar ik ben nog voorzichtig. Beste is dan om net voor aankondiging te verkopen, als de hype omtrent de evt. upgrade het grootste is.
hmm je brengt mij aan het twijfelen. Ik zit met een upgrade die ik ooit had met Auba in mijn hoofd, maar misschien was dat wel een IF destijds. hmmmm.......
Dan heb ik hierin een fout gemaakt, excuses.
Moses, Son en Mane lijken haast wel zekerheidjes te zijn.

Bean77 schreef op zondag 1 januari 2017 @ 20:22:
[...]

hmm je brengt mij aan het twijfelen. Ik zit met een upgrade die ik ooit had met Auba in mijn hoofd, maar misschien was dat wel een IF destijds. hmmmm.......
Dan heb ik hierin een fout gemaakt, excuses.
Moses, Son en Mane lijken haast wel zekerheidjes te zijn.
Huidige normal kaarten worden niet ge-upgraded en blijven as is, de ge-upgrade kaart komt vanaf de upgrade in packs. IF's krijgen een upgrade aangezien deze gebaseerd zijn op de normale kaart.

Echter kan EA het natuurlijk ook zomaar weer eens heel anders doen.

ow, ik denk dat Brozovic ook wel aan het lijstje kan worden toegevoegd.Daarnaast, was er niet een website waar dit allemaal bijgehouden werd?

• RonaldMuijs
Ik heb vanmiddag TIF Icardi ook maar gekocht voor 52k ik zal hem zo eens testen
Ik zag deze overigens op reddit langskomen.
https://www.futbin.com/17/squad/948776

Hoewel ik zelf waarschijnlijk Griezman zou gebruiken ipv Auba

Bossie schreef op zondag 1 januari 2017 @ 20:42:
Ik zag deze overigens op reddit langskomen.
https://www.futbin.com/17/squad/948776

Hoewel ik zelf waarschijnlijk Griezman zou gebruiken ipv Auba
Met Pogba in het midden. Ik moet het zo maar ff gaan proberen. WL speel ik toch niet heel serieus.

Ik had nog wel vertrouwen in de WL. Helaas laatste 11 potjes verloren. Straks het team maar eens rage-sellen en wat gaan handelen.

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21-11 20:23
RonaldMuijs schreef op zondag 1 januari 2017 @ 20:34:
Ik heb vanmiddag TIF Icardi ook maar gekocht voor 52k ik zal hem zo eens testen
Wel lekkere stats, met een jager chemistry is hij nog snel ook. *edit al gevonden.

[ Voor 9% gewijzigd door El Profesor op 01-01-2017 20:48 ]

I like how you keep the mouse running...

Vissert schreef op zondag 1 januari 2017 @ 20:44:
Ik had nog wel vertrouwen in de WL. Helaas laatste 11 potjes verloren. Straks het team maar eens rage-sellen en wat gaan handelen.
Altijd 87, hoewel ingame rating ook afhangt van positie/chemistry kaart

https://www.futbin.com/17/player/15592/Icardi/

edit: ging ff mis, originele post blijkbaar ge-edit tijdens deze :)

[ Voor 8% gewijzigd door Bossie op 01-01-2017 20:49 ]

• El Profesor
Bossie schreef op zondag 1 januari 2017 @ 20:48:
[...]

Altijd 87, hoewel ingame rating ook afhangt van positie/chemistry kaart

https://www.futbin.com/17/player/15592/Icardi/

edit: ging ff mis, originele post blijkbaar ge-edit tijdens deze :)
Dus als je een Icardi TIF koopt is hij altijd 87 rated? Of enkel als hij voor de derde keer in het team van de week zit?

Verwijderd

colorsone schreef op zondag 1 januari 2017 @ 19:47:
[...]

We hebben beide Ziggo, ik heb 200/20 hij heeft 50/5 toch heb ik bij hem er geen last van en bij mij wel. Tevens heb ik ook nog een Telfort 20/2 liggen en daar heb ik ook geen lag bij.
Wi-Fi kan een factor zijn. Ik heb hier in de buurt meer dan 30 routers die elkaars kanalen overlappen waardoor je soms een beroerde verbinding hebt. Zoals ik al zei kan het aan de route liggen die een pakket aflegt om van A naar B te komen. Het kan dus zeer goed met de tegenstander te maken hebben die zoals zoveel mensen nog Wi-Fi gebruikt voor de console.

Ik heb zelf ook last van deze shit verbindingen. Een aantal spellen achter elkaar downloaden op Steam (tientallen GBs) gaat met een gemiddelde van 50MB/s ongeveer vanuit mijn woning (een uur lang).
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/538c0c735969d0ef10c2b609bda3c91f.png

Daarom geloof ik ook niet dat mijn verbinding de bottleneck is van een online wedstrijd. Helemaal omdat ik bij andere spellen (waar je een ping ziet, ja ze bestaan) niet heb. Sterker nog ik zit bijna altijd rond de 5ms.
Exodus FC schreef op zondag 1 januari 2017 @ 20:51:
[...]

Dus als je een Icardi TIF koopt is hij altijd 87 rated? Of enkel als hij voor de derde keer in het team van de week zit?
Correct, en als hij nogmaals in TOTW komt dan word er weer een nieuw kaartje met hogere rating uitgebracht.
Bestaande kaartjes veranderen hierdoor niet.

• StaafM
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-12-2020
Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/a/cTR9B

Lol, prima meevaller dit!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Zo, WL zit er weer op, al weer Goud 2 op de PC gehaald.
Was best aanpoten met alle overige verplichtingen.

Deze maand voor eerst alle weekenden volledig uitgespeeld en mede daardoor ook net Goud gehaald over de maand. Ben benieuwd naar de informs die ik krijg, wat zijn jullie ervaringen?

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-11 22:16
Hmm al die verhalen over verbinding.
Heb er zelf ook last van, begon 7 Wins uit 10 en daarna verloor ik alles en stond ik bv. 8 uit 15..
Had je al eerder gezegd maar alles voelde traag en alles kwam later aan.

Moet ik dan juist op een goede internet verbinding (bekabeld, 100-120Mbs) zitten of juist op een crappy WiFi verbinding :p
Ik vraag me echt af wat ik er zelf aan kan doen om dat trage, wat Niels hierboven al aanhaalt over peering, te voorkomen. Het kost me gewoon een goede weekend League.
Jamesl schreef op zondag 1 januari 2017 @ 21:51:
Heb er zelf ook last van, begon 7 Wins uit 10 en daarna verloor ik alles en stond ik bv. 8 uit 15..

Moet ik dan juist op een goede internet verbinding (bekabeld, 100-120Mbs) zitten of juist op een crappy WiFi verbinding :p
Ik vraag me echt af wat ik er zelf aan kan doen om dat trage, wat Niels hierboven al aanhaalt over peering, te voorkomen. Het kost me gewoon een goede weekend League.
Ik zit hier op de kabel, op een meter van de router.

Verwijderd

Jamesl schreef op zondag 1 januari 2017 @ 21:51:

EA moet voor de weekend league gewoon in elk land servers plaatsen. Aangezien er een server tussen beide spelers zit heb je dus alleen hinder van de connectie met de server. Dit zou je in ieder geval denken, ik ben meerdere Nederlanders tegen gekomen tijdens mijn WL periode waar het spel ook compleet anders aanvoelde. Als ik het goed heb staan de WL servers van Europa in Engeland wat voor ons dus relatief dichtbij. Volgens mij zijn de server disconnects ook vooral op de Xbox aanwezig.

Je kunt er zelf weinig aan doen. EA moet ping gewoon inzichtelijk maken in plaats van die domme 3 balkjes. Wat je kunt doen is switchen tussen je home/away kits. Als dit niet direct veranderd dan kan het al zijn dat er een delay aanwezig is.
Bossie schreef op zondag 1 januari 2017 @ 22:14:
[...]

Ik zit hier op de kabel, op een meter van de router.
Zelfde hier.
Wow. Formatie geswitched naar 4312 en de eerste pot gelijk 7-2 winst in de WL. Met 4 doelpunten voor SIF Pogba als CAM.
Denk dat ik voorlopig wel ff bij deze formatie blijf, het speelt heerlijk.

https://www.futbin.com/17/squad/950727

SBC Dybala komt erin voor Remy. Moet alleen nog een verbetering zoeken voor Eriksen. Misschien wel zijn SIF versie of IF Toure misschien.

Verwijderd schreef op zondag 1 januari 2017 @ 22:22:
[...]

EA moet voor de weekend league gewoon in elk land servers plaatsen. Aangezien er een server tussen beide spelers zit heb je dus alleen hinder van de connectie met de server. Dit zou je in ieder geval denken, ik ben meerdere Nederlanders tegen gekomen tijdens mijn WL periode waar het spel ook compleet anders aanvoelde. Als ik het goed heb staan de WL servers van Europa in Engeland wat voor ons dus relatief dichtbij. Volgens mij zijn de server disconnects ook vooral op de Xbox aanwezig.

Je kunt er zelf weinig aan doen. EA moet ping gewoon inzichtelijk maken in plaats van die domme 3 balkjes. Wat je kunt doen is switchen tussen je home/away kits. Als dit niet direct veranderd dan kan het al zijn dat er een delay aanwezig is.

[...]

Zelfde hier.
Ik heb geen weekend league gespeeld vandaag, maar seasons was gewoon niet te doen vandaag door de vertragingen helaas.

• MyUtd4Life
Bean77 schreef op zondag 1 januari 2017 @ 22:49:
Wow. Formatie geswitched naar 4312 en de eerste pot gelijk 7-2 winst in de WL. Met 4 doelpunten voor SIF Pogba als CAM.

SBC Dybala komt erin voor Remy. Moet alleen nog een verbetering zoeken voor Eriksen. Misschien wel zijn SIF versie of IF Toure misschien.
4-3-1-2 is inderdaad een lekkere formatie, ook leuk voor het maken van hybrids. Snap ook wel dat je met zulke spelers 7 goals kan krijgen :9 Eriksen wellicht vervangen door de allround Yaya Touré?
Ben wel benieuwd wat de waarde van je team gaat doen in komende weken.

MyUtd4Life schreef op zondag 1 januari 2017 @ 23:02:
[...]

4-3-1-2 is inderdaad een lekkere formatie, ook leuk voor het maken van hybrids. Snap ook wel dat je met zulke spelers 7 goals kan krijgen :9 Eriksen wellicht vervangen door de allround Yaya Touré?
Dat is een te goedkope optie, Bean moet maar wat extra fitness kaartjes verkopen en TOTGS Gundogan halen :)

MyUtd4Life schreef op zondag 1 januari 2017 @ 23:02:
[...]

Je zet een tegenstander echt helemaal vast. Maar je moet wel oppassen tegen spelers die je kunnen uitkappen etc. Dan loop je snel achter de feiten aan.
Ik zit te kijken naar IF Toure. Lekker fysiek voor op een druk middenveld, al vraag ik mij af hoe hij gaat lopen ivm zijn workrates.

Tsja de waarde... Ik hou er rekening mee dat het wel 1/3e kan dalen. Maar eerlijk gezegd is alles wat ik dacht dit jaar niet uitgekomen. Dat onvoorspelbare maakt het ook wel leuk. Vooralsnog heb ik er plezier in met deze spelers.
Bossie schreef op zondag 1 januari 2017 @ 23:08:
[...]

Dat is een te goedkope optie, Bean moet maar wat extra fitness kaartjes verkopen en TOTGS Gundogan halen :)
Dat is geen probleem hoor, IF Toure is even duur. Ik denk dat het fysiek wel handig is. TOTGS Gundogan zijn stamina is een beetje brak. En daar heb ik er al eentje van in de vorm van sbc Payet. Dat is vaak standaard een wissel.

edit: hoewel ik nu totgs gundogan beter bekijk wordt het steeds verleidelijker haha. Misschien maar extra middenvelder op de bank meenemen voor hem.

[ Voor 25% gewijzigd door Bean77 op 01-01-2017 23:20 ]

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:32
Bean77 schreef op zondag 1 januari 2017 @ 22:49:

Wat is precies het verschil tussen de 4312 en 41212(2) formatie wat het zo heerlijk maakt?
Joster schreef op zondag 1 januari 2017 @ 23:26:
[...]

Wat is precies het verschil tussen de 4312 en 41212(2) formatie wat het zo heerlijk maakt?
41212(2) heb ik niet zo vaak gespeeld. Maar met 4312 heb ik veel meer het gevoel dat je de tegenstander echt kan vastpinnen op de eigen helft en nog meer onder druk kan zetten.
Heeft wel het risico dat tussen je verdediging en middenveld spelers kunnen kruipen omdat je geen cdm meer hebt.

• Casual Ruud
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06:45
Ik vind 4312 om die reden by far de beste formatie. Je kunt zowel heel aanvallend spelen zonder veel weg te geven of juist heel defensief en op de counter. Zeker als je zo'n voorhoede hebt.

Moet alleen nog even een goede custom tactic zien te vinden.

Bean, speel jij met vleugelverdedigers op normaal of op achterblijven tijdens aanval?

• To easy
Bean77 schreef op zondag 1 januari 2017 @ 20:10:
[...]

Dit was het vorig jaar
https://www.easports.com/nl/fifa/fut-winter-upgrades

Ook normale kaarten dus.
En omdat sommige kaarten mogelijk wel heel interessant kunnen worden.......
De vraag is alleen als je bingo hebt, de prijs hoger gaat zijn dan je huidige investering.
Het is al beantwoord. Maar idd er worden dan nieuwe kaarten uitgegeven. Ik begon zelf ook ff te twijfelen en anders als je goed gokt was het weer makkelijk cashen ;)
To easy schreef op zondag 1 januari 2017 @ 23:44:
[...]

Het is al beantwoord. Maar idd er worden dan nieuwe kaarten uitgegeven. Ik begon zelf ook ff te twijfelen en anders als je goed gokt was het weer makkelijk cashen ;)
Dat kan nog steeds, maar dan met IF's.
Auba was vorig jaar een goed voorbeeld.

• Fraaank
Net met lichte rage alles verkocht. Heb nog untradable TIF Icardi. Zijn er nog OP spitsen in de serie A naast hem? Bacca? Krijg veel goals tegen de laatste tijd, dus twijfel om misschien als een puss met 5 achterin te gaan spelen. Iemand ervaring met zulke formaties?
Fraaank schreef op zondag 1 januari 2017 @ 23:46:
Net met lichte rage alles verkocht. Heb nog untradable TIF Icardi. Zijn er nog OP spitsen in de serie A naast hem? Bacca? Krijg veel goals tegen de laatste tijd, dus twijfel om misschien als een puss met 5 achterin te gaan spelen. Iemand ervaring met zulke formaties?
Als je van wide houd, dan 5221, narrow dan 5121.
Met 5 ATB staat het achterin vaak wel stabiel, maar uiteindelijk kom je op andere posities te kort.

Het is mogelijk om met 5 ATB aanvallend te spelen, maar uiteindelijk verlies je slag wel op het middenveld omdat je daar simpelweg een speler minder hebt.

• To easy
Bossie schreef op zondag 1 januari 2017 @ 23:45:
[...]

Ja oke dat is waar, daar moet ik nog ff naar kijken welke ik het meest kan halen met de meeste winst kans.
Casual Ruud schreef op zondag 1 januari 2017 @ 23:38:
Ik vind 4312 om die reden by far de beste formatie. Je kunt zowel heel aanvallend spelen zonder veel weg te geven of juist heel defensief en op de counter. Zeker als je zo'n voorhoede hebt.

Moet alleen nog even een goede custom tactic zien te vinden.

Bean, speel jij met vleugelverdedigers op normaal of op achterblijven tijdens aanval?
Vleugelverdedigers moeten echt achter blijven. 4 achterin heb ik echt wel nodig, anders word ik helemaal snel uitgetikt vrees ik. Middelste CM (Kante) ook met stay back.
Pogba stay forward en de spitsen get in behind.

[ Voor 3% gewijzigd door Bean77 op 01-01-2017 23:52 ]

• MitchelFC
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-09 04:07
colorsone schreef op zondag 1 januari 2017 @ 09:54:
Zoo... gister voordat we nieuwjaar gingen vieren even snel een sbc gedaan voor een tradeable totw. Kreeg ik toch mooi 91 rated Hazard.
Speel nu 2 weken fut maar mijn packluck is ongekend. Heb nu een team van 2,8 miljoen bij elkaar gesprokkeld.
Hoe dan? Buiten die hazard om. Ben jaloers.. haha.

Edit: was al antwoord op gegeven zie ik. Ik zou zeggen, haal ronaldo en bale dan heb je nog ruim 8 ton voor je middenveld en verdediging over.

[ Voor 15% gewijzigd door MitchelFC op 02-01-2017 00:26 ]

http://www.instagram.com/mitcheldenkers

• colorsone
MitchelFC schreef op maandag 2 januari 2017 @ 00:10:
[...]

Hoe dan? Buiten die hazard om. Ben jaloers.. haha.

Edit: was al antwoord op gegeven zie ik. Ik zou zeggen, haal ronaldo en bale dan heb je nog ruim 8 ton voor je middenveld en verdediging over.
Als het zo door gaat kap ik helemaal met fut. Ik hoop zo dat het aan mijn internet ligt, door de button delay/lag is het voor mij onspeelbaar. Het lijkt ook net alsof het met 20fps word afgespeeld ipv 60fps (heb de playstation pro) jij stond vanmiddag 99ste van de wereld zag ik 👍

• MitchelFC
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-09 04:07
colorsone schreef op maandag 2 januari 2017 @ 01:01:
[...]

Als het zo door gaat kap ik helemaal met fut. Ik hoop zo dat het aan mijn internet ligt, door de button delay/lag is het voor mij onspeelbaar. Het lijkt ook net alsof het met 20fps word afgespeeld ipv 60fps (heb de playstation pro) jij stond vanmiddag 99ste van de wereld zag ik 👍
1. De juiste televisie/game monitor. Ik had er ook een keer last van maar toen kwam ik erachter dat mijn tv opeens niet meer op game modus stond :p
2. Ik zelf merk ook delay als ik met mijn controller draadloos speel ik meer delay heb.
3. Internet
4. De tijd wanneer je speel. Ik moet eerlijk bekennen dat ik vooral snachts speel. Is het niveau vaak hoger maar veel fijner omdat er minder mensen op dat moment de servers aan het belasten zijn

[ Voor 6% gewijzigd door MitchelFC op 02-01-2017 01:43 ]

http://www.instagram.com/mitcheldenkers

• RonaldMuijs
MyUtd4Life schreef op zondag 1 januari 2017 @ 19:52:
[...]

Dat lijkt me niet zo'n moeilijke keuze. Om nu nog 34 potjes te gaan doen, lukt nooit fatsoenlijk. Volgende week eventueel nieuwe poging wagen :9
Gespeeld tot zilver 2 ^^ haal vanmiddag anders wel wat slaap in

• colorsone
MitchelFC schreef op maandag 2 januari 2017 @ 01:36:
[...]

1. De juiste televisie/game monitor. Ik had er ook een keer last van maar toen kwam ik erachter dat mijn tv opeens niet meer op game modus stond :p
2. Ik zelf merk ook delay als ik met mijn controller draadloos speel ik meer delay heb.
3. Internet
4. De tijd wanneer je speel. Ik moet eerlijk bekennen dat ik vooral snachts speel. Is het niveau vaak hoger maar veel fijner omdat er minder mensen op dat moment de servers aan het belasten zijn
Nja, ik heb dus mijn hele setup mee genomen naar een vriend van mij. Met ook Ziggo internet maar dan het goedkoopste pakket. En daar had ik geen problemen.

Denk dat ik jou gewoon laat spelen hahaha, dan komt het zeker goed 😂

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

Hoe verwachten jullie dat de "crash" zal verlopen? Gezien de huidige SBCs vannacht aflopen verwacht ik dat de huidige daling die is ingezet tot een max komt. Daarna zal de markt zich weer opbouwen naar de weekendleage toe. Het blijft echter gissen of EA met nieuwe SBC's komt die zorgen dat de markt sterker aantrekt of stabiel blijft. Waar ik wel van uit ga is dat de pre crash groter gaat zijn dan de werkelijke crash, door zowel SBCs en de vraag toename. Ook zullen Youtubers een grote rol gaan spelen in de pre-crash, die meer mensen gaan overtuigen de boel te verkopen. Het lijkt mij dan ook het beste moment om te gaan shoppen als de best gevolgde Youtubers "crash" titels gaan gebruiken. Hoe denken jullie er over?
bbblije schreef op maandag 2 januari 2017 @ 10:09:
Hoe verwachten jullie dat de "crash" zal verlopen? Gezien de huidige SBCs vannacht aflopen verwacht ik dat de huidige daling die is ingezet tot een max komt. Daarna zal de markt zich weer opbouwen naar de weekendleage toe. Het blijft echter gissen of EA met nieuwe SBC's komt die zorgen dat de markt sterker aantrekt of stabiel blijft. Waar ik wel van uit ga is dat de pre crash groter gaat zijn dan de werkelijke crash, door zowel SBCs en de vraag toename. Ook zullen Youtubers een grote rol gaan spelen in de pre-crash, die meer mensen gaan overtuigen de boel te verkopen. Het lijkt mij dan ook het beste moment om te gaan shoppen als de best gevolgde Youtubers "crash" titels gaan gebruiken. Hoe denken jullie er over?
Ook de youtubers weten evenveel wat wij weten.
Wat je ziet is dat EA kunstmatig de markt op peil houdt door allerlei acties. Doordat ze ervoor zorgen dat veel spelers uit de game gaan doordat ze ingeruild worden zie je dat er veel packs geopend blijven worden. Dat is voor EA natuurlijk financieel erg aantrekkelijk. Ze hebben dus er belang bij dat de markt niet instort.
Rond de TOTY zullen ze ook wel wat gaan verzinnen. Mooie regenboog kaarten of wel iets anders "exclusief" :+
Maar goed, dit is mijn verwachting.

• MrMistral
  • Laatst online: 25-11 09:09
Ondanks alle sociale eindejaarsdrukte toch Gold 3 kunnen halen en Gold 1 voor de maandelijkse :D Had zelfs nog 16 wedstrijden te gaan. Balen dat ik niet meer tijd had. Ben benieuwd naar de maandelijkse rewards :)

PSN: MrMistral

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Gisteren ook als een idioot zitten spelen, wist dat ik deze weekend league 22 overwinningen nodig had om Maandelijke Elite te halen (112 van de 200 winnen). Uiteindelijk met nog 1 wedstrijd over de 22 gehaald.
Donderdag 11 rode informs. Ben benieuwd of er wat leuks tussen zit. Als mijn pack luck net zo is als de afgelopen weken verwacht ik er niet veel van.

• MyUtd4Life
MrMistral schreef op maandag 2 januari 2017 @ 10:36:
Ondanks alle sociale eindejaarsdrukte toch Gold 3 kunnen halen en Gold 1 voor de maandelijkse :D Had zelfs nog 16 wedstrijden te gaan. Balen dat ik niet meer tijd had. Ben benieuwd naar de maandelijkse rewards :)
Mooie prestatie! Het is alleen wel jammer dat je Elite 3 niet gehaald hebt voor maandelijkse, wat toch wel betere rewards heeft dan Gold 1. Hoeveel wins zat je daar nog vandaan?
Tussen Gold 1 en Gold 3 zit volgens mij ook geen verschil.

Met welk niveau divisie vinden jullie de WL te vergelijken? Ik blijf het frustrerend vinden dat ik goed mee kom in div2 maar met veel moeite de gold haal in de WL.

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Vissert schreef op maandag 2 januari 2017 @ 11:02:
Met welk niveau divisie vinden jullie de WL te vergelijken? Ik blijf het frustrerend vinden dat ik goed mee kom in div2 maar met veel moeite de gold haal in de WL.
Ik zou zeggen tussen de 1-3.
Sommige potjes waarbij ik me echt afvraag van hoe kan je je kwalificeren voor de WL, en andere potjes denk ik dit zijn de Pro's hier heb ik niks te zoeken.

• El Profesor
Het lijkt erop dat de prijzen iets aan het dalen zijn vandaag. Als het dezelfde trend als vorig jaar is dan zullen de prijzen tot ca 8-10 januari dalen en daarna wel weer gaan stijgen.

Exodus FC schreef op maandag 2 januari 2017 @ 11:07:
Het lijkt erop dat de prijzen iets aan het dalen zijn vandaag. Als het dezelfde trend als vorig jaar is dan zullen de prijzen tot ca 8-10 januari dalen en daarna wel weer gaan stijgen.
Het is de maandag na WL dus dat geeft altijd een daling aan. Maar ben benieuwd of de stijging van de aankomende WL nu uitblijft.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Bean77 schreef op maandag 2 januari 2017 @ 11:09:
[...]

Het is de maandag na WL dus dat geeft altijd een daling aan. Maar ben benieuwd of de stijging van de aankomende WL nu uitblijft.
Ik verwacht nog een dip vannacht/morgen, en dan weer een (kleine) klim richting het weekend. Of morgen het laagste punt is bereikt kunnen we pas achteraf vertellen helaas :(

• DjangoBangahri
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 06-12-2020
Ik speel zelf in divisie 4 op het moment en haal eigenlijk wekelijks gold 3 als ik tijd heb om veel wedstrijden te spelen in het weekend. Ik win ca. de helft van mijn wedstrijden in de weekend league
DjangoBangahri schreef op maandag 2 januari 2017 @ 11:47:
[...]

Ik speel zelf in divisie 4 op het moment en haal eigenlijk wekelijks gold 3 als ik tijd heb om veel wedstrijden te spelen in het weekend. Ik win ca. de helft van mijn wedstrijden in de weekend league
Ik speel D3/4 normaal gesproken maar aangezien ik daar ben steeds wat blijf hangen ben ik nu een aantal andere formaties aan het testen ipv het oude vertrouwde 4321/433-2. Veel wisselende resultaten maar wel leerzaam.

Ik heb de weekend league helaas nog niet gespeeld, kwalificatie is simpelweg lastig door week, en daarnaast vraag ik me af of ik ook hier een weekend aan wil opofferen. Deze week heb ik nog een paar dagen vrij, dus ga wel proberen me te kwalificeren.

Ik ben nu 41212-2 aan het testen, eerste game was een rage-quit nadat ik de 5e had gescoord, heb de game na afloop maar meteen weer afgesloten want zoveel scoor ik normaal nooit :X
https://www.reddit.com/r/...of_how_to_use_bruma_1_in/?
https://www.futbin.com/17/squad/880243

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Bossie schreef op zondag 1 januari 2017 @ 23:45:
[...]

Kanté?

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-11 23:13
Zou idd goed kunnen. Maar net als bij Icardi, Donnaruma, Brozovic zijn de IF's al een behoorlijke up in vergelijking met hun NIF kaarten. Icardi zijn reguliere kaart is volgens mij 82. Zijn eerste IF is 84. Stel dat hij een upgrade krijgt en zijn reguliere kaart een 84 wordt dan zou als ik het goed begrijp alleen zijn 1e IF een 85 worden en zijn SIF en TIF 'wellicht' gewoon 86 en 87 blijven. Voor Spelers als Donnaruma en Brozovic moeten de upgrades helemaal super zijn wil dit de IF's beïnvloeden denk ik.... maar wellicht bedenkt EA wel dat ze gewoon een upgrade krijgen.. We zullen het eind januari / begin februari meemaken.
Riemer schreef op maandag 2 januari 2017 @ 12:31:
[...]

Zou idd goed kunnen. Maar net als bij Icardi, Donnaruma, Brozovic zijn de IF's al een behoorlijke up in vergelijking met hun NIF kaarten. Icardi zijn reguliere kaart is volgens mij 82. Zijn eerste IF is 84. Stel dat hij een upgrade krijgt en zijn reguliere kaart een 84 wordt dan zou als ik het goed begrijp alleen zijn 1e IF een 85 worden en zijn SIF en TIF 'wellicht' gewoon 86 en 87 blijven. Voor Spelers als Donnaruma en Brozovic moeten de upgrades helemaal super zijn wil dit de IF's beïnvloeden denk ik.... maar wellicht bedenkt EA wel dat ze gewoon een upgrade krijgen.. We zullen het eind januari / begin februari meemaken.
Dat blijft afwachten idd, zou me verbazen dat EA hierover duidelijkheid zal geven voordat de upgrades bekend worden gemaakt.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Bossie schreef op maandag 2 januari 2017 @ 13:10:
[...]

Dat blijft afwachten idd, zou me verbazen dat EA hierover duidelijkheid zal geven voordat de upgrades bekend worden gemaakt.
Ik (en wellicht meerdere) hadden toch de hoop dat jij je strakke groene broek zou aantrekken ;)
bbblije schreef op maandag 2 januari 2017 @ 13:29:
[...]

Ik (en wellicht meerdere) hadden toch de hoop dat jij je strakke groene broek zou aantrekken ;)
strakke groene broek? :o :o :o

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-11 22:16
Verwijderd schreef op zondag 1 januari 2017 @ 22:22:
[...]

[...]

Zelfde hier.
Ja zou zo fijn zijn als je je ping kon zien!

• Fraaank
Hele boel verkocht. 450k aan muntjes (PC). Zit eraan te denken om weer m'n cheap team te pakken (movember Hahn als ST) en te wachten op de crash. Ben het wel eens met de posts hierboven dat EA dit jaar goed reguleert met SBCs, dus misschien komt ie helemaal niet

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-11 23:13
En die stond hem goed..... ken uw klassiekers _/-\o_
Fraaank schreef op maandag 2 januari 2017 @ 14:23:
Hele boel verkocht. 450k aan muntjes (PC). Zit eraan te denken om weer m'n cheap team te pakken (movember Hahn als ST) en te wachten op de crash. Ben het wel eens met de posts hierboven dat EA dit jaar goed reguleert met SBCs, dus misschien komt ie helemaal niet
Ik hoop het voor je. Bovendien is het het waard om echt op je eigen spel te focussen en daarin te verbeteren. Daar zit echt de meeste marge die je kunt pakken.

Voorlopig crash ik mijn tegenstanders met dit team.
Door opmerking van Bossie toch voor de Duitse vriend gegaan.

SBC Dybala komt erin voor Remy als de wedstrijd begonnen is.

Zojuist tegen iemand gespeeld die de Veltins arena gebruikte icm donkere tenues.
Meerdere situaties gehad dat ik simpelweg niet zag dat er een tegenstander stond ...

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:36
Vandaag LastIF Driesje op CAM gezet met SIF Immobile en TIF Icardi ervoor. Daar blijft ie staan wat mij betreft. Wat een briljante CAM zeg!

• Fraaank
Bean77 schreef op maandag 2 januari 2017 @ 14:27:
[...]

Ik hoop het voor je. Bovendien is het het waard om echt op je eigen spel te focussen en daarin te verbeteren. Daar zit echt de meeste marge die je kunt pakken.

Voorlopig crash ik mijn tegenstanders met dit team.
Door opmerking van Bossie toch voor de Duitse vriend gegaan.

SBC Dybala komt erin voor Remy als de wedstrijd begonnen is.
Goed team man, niet normaal! Ben momenteel weer is zoekende naar een formatie. Heb veel 41212-2 gespeeld. Misschien maar is 4312 proberen!
Fraaank schreef op maandag 2 januari 2017 @ 14:45:
[...]

Goed team man, niet normaal! Ben momenteel weer is zoekende naar een formatie. Heb veel 41212-2 gespeeld. Misschien maar is 4312 proberen!
Het speelt ook lekker.
Alleen jammer dat ik sbc son en sbc sterling daarvoor niet kan gebruiken. Misschien toch maar een fitness team maken en ze daarin zetten.

Bean77 schreef op maandag 2 januari 2017 @ 14:50:
[...]

Het speelt ook lekker.
Alleen jammer dat ik sbc son en sbc sterling daarvoor niet kan gebruiken. Misschien toch maar een fitness team maken en ze daarin zetten.
SBC Son is echt een irritante speler om tegen te spelen. Hetzelfde geld voor SBC Kurzawa. 2x tegengekomen en kwam er niet voorbij.
Vissert schreef op maandag 2 januari 2017 @ 14:57:
[...]

SBC Son is echt een irritante speler om tegen te spelen. Hetzelfde geld voor SBC Kurzawa. 2x tegengekomen en kwam er niet voorbij.
Ik heb Son een hunter kaart gegeven en het afwerken is echt subliem. Linkerkant, rechtsbenig, 5* WF.
Ik hoop dat zijn kaart een upgrade krijgt.

Bean77 schreef op maandag 2 januari 2017 @ 15:14:
[...]

Ik heb Son een hunter kaart gegeven en het afwerken is echt subliem. Linkerkant, rechtsbenig, 5* WF.
Ik hoop dat zijn kaart een upgrade krijgt.
Ja echt een vervelende speler!

Net even de verhandelbaar TOTW SBC gedaan. Ik had nog wat 83/84 spelers liggen en 1 IF en kon voor 39k de rest binnenhalen.

TIF Icardi. Ik mag niet klagen :) Beter dan Pinto :+
Vissert schreef op maandag 2 januari 2017 @ 15:46:
[...]

Ja echt een vervelende speler!

Net even de verhandelbaar TOTW SBC gedaan. Ik had nog wat 83/84 spelers liggen en 1 IF en kon voor 39k de rest binnenhalen.

TIF Icardi. Ik mag niet klagen :) Beter dan Pinto :+
Hunter kaart erop en gaan! Die speelt immobile nog wel uit de basis bij jou ;)

Bean77 schreef op maandag 2 januari 2017 @ 15:51:
[...]

Hunter kaart erop en gaan! Die speelt immobile nog wel uit de basis bij jou ;)
Hij krijgt zeker de kans! Ik twijfel alleen nog wel kaartje. Hunter is een beetje zonde maar maakt hem wel heel zieke spits :+

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Is het heel fout om met auba en vardy in de spits te spelen? :D

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-11 11:14
ErnstMid schreef op maandag 2 januari 2017 @ 16:17:
Is het heel fout om met auba en vardy in de spits te spelen? :D
En Musa erachter? _/-\o_

Hmm dan krijg je Auba nooit op 10 chem..

[ Voor 9% gewijzigd door Thomas18GT op 02-01-2017 16:26 ]

The FIFA 17 TOTY nominees for 2016 has been announced December 1st, 2016. All 55 players will have a chance at receiving a prestigious blue FIFA 17 TOTY inform card. The FIFA FIFPro World 11 will be announced January 9th at the 2016 Ballon d’Or Gala in Zurich. The FIFA 17 Team of the Year informs will be released from 8pm UK, Monday 9th January until 6pm UK, 16th January, 2017.

Dat is volgende week al blijkbaar, misschien is dit een goed moment om paar kaartjes om te zetten naar muntjes :) Hoewel ik niet verwacht dat de voor mij interessante spelers TOTY gaan halen.

Thomas18GT schreef op maandag 2 januari 2017 @ 16:20:
[...]

En Musa erachter? _/-\o_

Hmm dan krijg je Auba nooit op 10 chem..
4321 starten met IF vardy als spits sterling en walcott op de flanken. Middenveld met Musa en auba. Kan je na de start switchen naar 41212 met voorin auba en vardy, Musa als cam en sterling en walcott als lm/rm. :+ Alleen defensief laat je wel een steekje vallen denk ik.

• Nachtapotheker
Vissert schreef op maandag 2 januari 2017 @ 16:00:
[...]

Hij krijgt zeker de kans! Ik twijfel alleen nog wel kaartje. Hunter is een beetje zonde maar maakt hem wel heel zieke spits :+
Die TIF Icardi is zeker n aanwinst.

@Bean gewoon allebei opstellen met Mertens er achter :9
Nachtapotheker schreef op maandag 2 januari 2017 @ 16:47:
[...]

Die TIF Icardi is zeker n aanwinst.

@Bean gewoon allebei opstellen met Mertens er achter :9
Yep, ik gebruikt Mertens ook als CAM en dat gaat prima, hoewel hij als spits bij mij uiteraard veel meer scoorde.
Gebruik overigens Hawk voor Icardi, Hunter is zonde aangezien je veel van de boost verliest door zijn hoge shooting.

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08:47
Ik heb zojuist dit team gekocht:
https://www.futbin.com/17/squad/776763

Nu een aantal teamgeestvragen.
Welke zouden jullie geven aan Auba, Robben, Chiellini?

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-11 15:12
PetrCech_3 schreef op maandag 2 januari 2017 @ 17:21:

Chiellini, Anchor
Auba, Maestro
Robben, Engine

In het Nederlands dus Anker, Maestro en Motor.
PetrCech_3 schreef op maandag 2 januari 2017 @ 17:21:

Robben -> engine
Auba -> Meastro, Artist of Sniper (iets wat finishing boost, sneller word ie toch niets)
Chiellini --> Shadow, Anchor (gebruikt zelf ook vaak cataclyst, omdat CB's vaak traag + lage passing hebben)

edit: te traag

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-11 15:12
Bossie schreef op maandag 2 januari 2017 @ 17:34:
[...]

Robben -> engine
Auba -> Meastro, Artist of Sniper (iets wat finishing boost, sneller word ie toch niets)
Chiellini --> Shadow, Anchor (gebruikt zelf ook vaak cataclyst, omdat CB's vaak traag + lage passing hebben)

edit: te traag
Haha, gelukkig hebben we dezelfde mening dus dat scheelt. Nu is het wel zeker waar hij voor moet gaan.

• Nachtapotheker
Bossie schreef op maandag 2 januari 2017 @ 17:03:
[...]

Yep, ik gebruikt Mertens ook als CAM en dat gaat prima, hoewel hij als spits bij mij uiteraard veel meer scoorde.
Gebruik overigens Hawk voor Icardi, Hunter is zonde aangezien je veel van de boost verliest door zijn hoge shooting.
Bij mij scoort ie als cam meer dan als spits. Ik speel vaak Icardi of Immobile aan, dan rent Mertens door, afleggen en raak :+
Al heeft ie vaker n assist, in 14 potten 9 assists en 4 goals.
TIF Icardi 4 matches 4 assists 4 goals.

• MrMistral
  • Laatst online: 25-11 09:09
MyUtd4Life schreef op maandag 2 januari 2017 @ 10:55:
[...]

Mooie prestatie! Het is alleen wel jammer dat je Elite 3 niet gehaald hebt voor maandelijkse, wat toch wel betere rewards heeft dan Gold 1. Hoeveel wins zat je daar nog vandaan?
Tussen Gold 1 en Gold 3 zit volgens mij ook geen verschil.
Ja zeker waar! Geen idee eigenlijk, ik zal eens even kijken als ik thuis ben :)
Hoe zit dat eigenlijk idd? Alle gold divisies dezelfde rewards? Belangrijkste was voor mij de gold 3 afgelopen weekend, want heb geen zin in die kwalificatie doordeweeks :p
Ik hobbel voor het 2e seizoen in divisie 2, maar dat vind ik echt veeeeel makkelijker dan de WL.
Nachtapotheker schreef op maandag 2 januari 2017 @ 14:39:
Vandaag LastIF Driesje op CAM gezet met SIF Immobile en TIF Icardi ervoor. Daar blijft ie staan wat mij betreft. Wat een briljante CAM zeg!
Hoe vindt jij Icardi? Ik heb 'm ook en hij brengt niet zo heel veel behalve dat hij dodelijk is in de 16 met het hoofd :)

PSN: MrMistral

Pagina: 1 ... 83 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.