Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16:02
10x een 100K pack geopend... Helaas geen TOTY. Lacazette en Lahm zijn duurste spelers en hoge rating.. btje jammer

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:26
Oe, Dele Alli IF en James Rodriguez uit pakjes, helaas geen blauwe. Maar komt hopelijk nog

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-11 15:43
Lekkerboeie86 schreef op maandag 9 januari 2017 @ 21:55:
10x een 100K pack geopend... Helaas geen TOTY. Lacazette en Lahm zijn duurste spelers en hoge rating.. btje jammer
of dat valt ff tegen. Jij had echt wel beter verwacht he? Met coins of met geld gekocht die packs?

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16:02
To easy schreef op maandag 9 januari 2017 @ 22:00:
[...]

of dat valt ff tegen. Jij had echt wel beter verwacht he? Met coins of met geld gekocht die packs?
Met coins uiteraard. Zou nooit zoveel geld erin pompen. Heb Messi al gehad dit jaar. Zal niet meer zeuren over pack luck :p

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Prijzen van de IF's stijgen weer. Heb iig een IF Gray en IF Fabregas op de kop getikt.

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 25-11 21:59
Bean77 schreef op maandag 9 januari 2017 @ 11:22:
[...]

Je wilt toch op een gegeven moment gaan spelen met je team en uiteindelijk wordt alles toch minder waard. De kunst is de juiste timing te vinden, maar dat is altijd pas achteraf te beoordelen.

1e team ziet er netjes uit. Bij mij deed Banega het wel erg goed als CAM, maar ik snap ook dat je Pjanic daar neer zet. Trekt Banega zijn CM rol wel met zijn fitness of heb je een vaste vervanger voor hem?

2e team, ik ben niet zo'n fan van Cech. Lloris vind ik stukken beter. Maar als hij voor jou werkt dan is dat belangrijk genoeg. Kroos zou ik zelf niet zo kiezen, maar ik weet dat je in fifa16 ook een liefhebber van was. Zijn pace nerf heeft hem echt gekilled voor mij. Voorhoede moet dodelijk zijn. Laat je jouw CAM ook standaard voorin? Ik doe dat iig.
Ik heb inmiddels Higuain & Hamsik gekocht in plaats van Allan & IF Belotti, maar slechts 1 wedstrijdje meegespeeld dus nog niet echt definitief oordeel over. Dybala is echt een fantastische speler, inmiddels 12 goals in 6 wedstrijden en nog zooitje assists. Banega is prima als hij 90 minuten moet spelen, daarna wordt het toch wel snel minder (omdat die dat niet meer volhoudt). Moet nog gaan kijken wie ik voorkeur achter de spitsen ga geven, Hamsik of Pjanic. Beide zijn zo ontiegelijk allround, dat het aan gaat komen op details.

Lloris is tegen mij ook vaak erg goed, maar Cech zijn lengte en longthrows zijn toch een enorm voordeel. Kroos was één van mijn beste spelers van FIFA 16 dus was het logisch dat ik hem dit jaar ook zou proberen. Hoewel hij nog niet echt in de positie is geweest om zijn befaamde longshots te doen, is hij al wel belangrijk geweest met passes. Voorhoede moet inderdaad dodelijk zijn en dat zijn Martial, Griezmann en Ben Arfa samen. Wat zijn die ontzettend bewegelijk en vooral de 2 spitsen zijn echt dodelijk voor de goal. Arfa is qua afmaken wat minder consistent, maar maakt veel goed met vrijzetten van andere spelers.
CAM laat ik niet standaard voorin staan, omdat ik veel probeer te combineren is het wel makkelijk dat spelers goed vanuit de organisatie gaan staan en is het minder gericht op counteren.

FIFA Benelux Administrator

• To easy
Lekkerboeie86 schreef op maandag 9 januari 2017 @ 22:03:
[...]

Met coins uiteraard. Zou nooit zoveel geld erin pompen. Heb Messi al gehad dit jaar. Zal niet meer zeuren over pack luck :p
haha nee idd dan is je luck alweer op voor fifa17 haha.

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

Ochjee, ik had me voorbereid op wat SBC's kon 1 totw en twee 82+ doen... De rest toch maar in de verkoop ivm mega winst!

Umtiti, Williams, en de enige zure walkout IF Fabregas.

Hij speelt fijn, en strong link met Kante, dus niet mega zuur. Maar wel als de andere 87 rated kaart Lukaku is :p
MyUtd4Life schreef op maandag 9 januari 2017 @ 22:21:
[...]
Lloris is tegen mij ook vaak erg goed, maar Cech zijn lengte en longthrows zijn toch een enorm voordeel. Kroos was één van mijn beste spelers van FIFA 16 dus was het logisch dat ik hem dit jaar ook zou proberen. Hoewel hij nog niet echt in de positie is geweest om zijn befaamde longshots te doen, is hij al wel belangrijk geweest met passes. Voorhoede moet inderdaad dodelijk zijn en dat zijn Martial, Griezmann en Ben Arfa samen. Wat zijn die ontzettend bewegelijk en vooral de 2 spitsen zijn echt dodelijk voor de goal. Arfa is qua afmaken wat minder consistent, maar maakt veel goed met vrijzetten van andere spelers.
CAM laat ik niet standaard voorin staan, omdat ik veel probeer te combineren is het wel makkelijk dat spelers goed vanuit de organisatie gaan staan en is het minder gericht op counteren.
Dat Frans team ziet er echt dodelijk uit, Martial, Griezman, en Arfa zijn drie hele vervelende tegenspelers maar ik kom ze vrijwel nooit samen tegen. Vaak is het Griezman + Gameiro waarbij Griezman veel acties maakt, maar Gameiro veel moeilijker van de bal af te krijgen en een ook erg goede finisher.

Ik heb Martial nu ook in mijn team als LM, hoewel ik eerst twijfelde door zijn long passing stat (Payet is trager, maar zijn passing is een wapen in mij speelstijl), denk ik dat hij toch echt wel blijft :)

Ik ben tevreden tot nu toe, maar heb nog wel een aantal potjes nodig om te wennen aan mijn nieuw team, waarbij ik toch vooral Dybala mis, uiteraard is het ook een enorm verschil met Lukaku :+ . Blijf echter ook steeds twijfelen over Courtois, ondanks zijn stats heb ik toch paar maal verbaasd naar zijn acties zitten kijken, het alternatief is Lloris of later misschien de Gea.

iemand hier overigens wel eens Matic (shadow) geprobeerd als LCB?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• To easy
Ongelovelijk weer. Zat weer in de finale van de WL wat redelijk makkelijk ging, maar serieus in de finale moet ik altijd weer tegen een hoger team. Dit keer met kdb, hazard en aguero als toppers. Daarvoor moet ik tegen zelfde soort teams van ongeveer 84 rated als ik en win ik 3 keer gewoon goed. Dan die finale waar ik me helemaal kapot speel en ga je er 1-0 af door een kopgoal in een corner. Echt verschrikkelijk dit weer!!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

To easy schreef op maandag 9 januari 2017 @ 23:55:
Ongelovelijk weer. ... Echt verschrikkelijk dit weer!!
Koud en nat, Hollandse winter!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17:04
Veel conditiesaartjes kunnen pakken voor 1000, niet super goedkoop als ik de rest hoor maargoed :) hou ze lekker in de club en we gaan zien wat ze gaan opleveren de komende weken.

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-11 21:44

shameblaster

BB4E^Cons

Mag nog steeds niets kopen. Gisteren 3x een tijdelijke 'ban' gehad op de transfermarkt. Alleen nu duurt het wel heel lang....
Verkopen etc kan wel.

Cons:::BB4E

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09:36
Heb nog paar (4) packs klaar staan van draft. Probeer me in te houden totdat alles TOTY spelers zijn releases... Vrees dat dit het eerste jaar wordt waar ik geen TOTY spelers ga packen...

Verwijderd

If gray uit een untradable guaranteed totw! ;)

• Jamesl
Beltoni schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 08:22:
Heb nog paar (4) packs klaar staan van draft. Probeer me in te houden totdat alles TOTY spelers zijn releases... Vrees dat dit het eerste jaar wordt waar ik geen TOTY spelers ga packen...
Ik krijg bijna medelijden met je :p
Ik speel al 5 jaar fut en heb nog nooit een toty of iets in die richting gepacked. :')

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

(jarig!)
Jamesl schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 09:05:
[...]

Ik speel al 5 jaar fut en heb nog nooit een toty of iets in die richting gepacked. :')
same here |:(

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Check :9 Maar ik gun jullie best een TOTY speler doe mij Gullit dan maar _/-\o_

Wel TOTY Ronaldo en Messi in een draft team zitten nu.... maar ga er vanuit dat ik er meteen de eerste ronde uitvlieg 8)7

Nu nog kijken wat de invloed van battlefield 1 op mn fifa speeltijd gaat worden :+

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:25
Gisteren mijn soepel bij de 1e poging gekwalificeerd voor de weekend league, 4x gewonnen met 2-1. Heerlijk weer. 2e week op rij.

Helaas afgelopen weekend in de Weekend League maar 10 wedstrijden gespeeld, 3 gewonnen, gaat om het mee doen haha.

Vanmiddag ga ik meespelen met een FIFA toernooi bij Excelsior :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Mars18 schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 10:26:
Gisteren mijn soepel bij de 1e poging gekwalificeerd voor de weekend league, 4x gewonnen met 2-1. Heerlijk weer. 2e week op rij.

Helaas afgelopen weekend in de Weekend League maar 10 wedstrijden gespeeld, 3 gewonnen, gaat om het mee doen haha.

Vanmiddag ga ik meespelen met een FIFA toernooi bij Excelsior :)
Succes!

Ik had gisteren 1 run, haalde de finale maar verloor onverdiend met 0-1 terwijl ik wel 4 of 5 ballen op de paal/lat geschoten had en veel beter had. Ach het hoort erbij. IF Lukaku valt niet echt op (misschien door m/m workrates) maar is wel een echte afmaker.
Ik heb hem "get in behind" staan in een 4312 opstelling (heeft een hunter kaart). Of kan ik hem beter als aanspeelpunt danwel valse 9 instellen?

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Jamesl
ErnstMid schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 10:07:
[...]

Check :9 Maar ik gun jullie best een TOTY speler doe mij Gullit dan maar _/-\o_

Wel TOTY Ronaldo en Messi in een draft team zitten nu.... maar ga er vanuit dat ik er meteen de eerste ronde uitvlieg 8)7

Nu nog kijken wat de invloed van battlefield 1 op mn fifa speeltijd gaat worden :+
Ik kwam.gisteren met mijn slechtste draft team OOIT tot de halve finale, toen beetje lamé 2-1 verloren, daarna met een redelijk draft weer halve finale met IF Vardy die echt niet normaal goed is. Verlies ik zwaar zwaar zwaar onterecht op penalty's. Daarna krijg ik echt een goddelijke draft met IF Bale ToTY Ronaldo Messi. Ga ik 2de ronde eruit... (Ook onterecht trouwens ondanks dat ik 3-1 verloor, ik had 2x zoveel schoten en hij echt 2 aids goals :') )
Jamesl schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 10:32:
[...]

Ik kwam.gisteren met mijn slechtste draft team OOIT tot de halve finale, toen beetje lamé 2-1 verloren, daarna met een redelijk draft weer halve finale met IF Vardy die echt niet normaal goed is. Verlies ik zwaar zwaar zwaar onterecht op penalty's. Daarna krijg ik echt een goddelijke draft met IF Bale ToTY Ronaldo Messi. Ga ik 2de ronde eruit... (Ook onterecht trouwens ondanks dat ik 3-1 verloor, ik had 2x zoveel schoten en hij echt 2 aids goals :') )
Herkenbaar! Hoe beter het team hoe eerder ik er vaak uit lig. Ik had een paar weken geleden deze voorhoede als draft:

https://www.futbin.com/17/squad/1096661

Alleen helaas een keeper van 81 dus meteen het eerste potje 6-2 verloren :+
Booh ik zie net deze voorbij komen op Twitter.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C1zMAQIWIAACFCu.jpg:large

• Mars18
Bean77 schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 10:31:
[...]

Succes!

Ik had gisteren 1 run, haalde de finale maar verloor onverdiend met 0-1 terwijl ik wel 4 of 5 ballen op de paal/lat geschoten had en veel beter had. Ach het hoort erbij. IF Lukaku valt niet echt op (misschien door m/m workrates) maar is wel een echte afmaker.
Ik heb hem "get in behind" staan in een 4312 opstelling (heeft een hunter kaart). Of kan ik hem beter als aanspeelpunt danwel valse 9 instellen?
Thx, ga het toernooi spelen met Juventus, heerlijk team :)
Zal wel allemaal tegen Real Ronaldo zijn :D

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Verwijderd

Vissert schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 10:39:

[afbeelding]
Ach. Zo bijzonder is dit niet. Heb de Rossi en Coleman al super vaak gepackt.

• Jamesl

[afbeelding]
Ik zou echt zo hard schreeuwen dat ik implodeer :p
Jamesl schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 10:52:
[...]

Eigenlijk flauw dat TOTY Suarez er niet tussen zit, dan was je gelijk klaar met je voorhoede.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• ErnstMid

ErnstMid

Jamesl schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 10:52:
[...]

pfoe ik ook denk ik..... ik moet eerlijk zeggen dat van al mn fifa jaren ik dit jaar wel het meeste uit packs heb gehaald :) Maar de beste speler blijft de normale ozil; wel meer spelers die tussen de 10-20k waard waren.

• Jamesl
Bean77 schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 10:53:
[...]

Eigenlijk flauw dat TOTY Suarez er niet tussen zit, dan was je gelijk klaar met je voorhoede.
Ja he... kut EA!!!
ErnstMid schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 10:59:
[...]

pfoe ik ook denk ik..... ik moet eerlijk zeggen dat van al mn fifa jaren ik dit jaar wel het meeste uit packs heb gehaald :) Maar de beste speler blijft de normale ozil; wel meer spelers die tussen de 10-20k waard waren.
Ik haal ook het meeste uit packs dit jaar! Vidal gepacked als beste dit jaar en ook een paar aardige IF's zoals Dembele en Lallana!
Ik mag zeker niet klagen en dat doe ik ook niet maar aan de andere kant, ik heb ook echt zwaar zwaar veel meer packs geopend dit jaar. Alleen al de insane packs van de WL en daarnaast geef ik veel te veel geld uit aan SBC's :9~

• ErnstMid

ErnstMid

Jamesl schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 11:21:
[...]

Ja he... kut EA!!!

[...]

Ik haal ook het meeste uit packs dit jaar! Vidal gepacked als beste dit jaar en ook een paar aardige IF's zoals Dembele en Lallana!
Ik mag zeker niet klagen en dat doe ik ook niet maar aan de andere kant, ik heb ook echt zwaar zwaar veel meer packs geopend dit jaar. Alleen al de insane packs van de WL en daarnaast geef ik veel te veel geld uit aan SBC's :9~
Ja dat is ook wel weer zo, ik open ook echt veel meer packs :o Maar heb dit jaar wel het gevoel dat ik met draft bv makkelijker die 15k inzet weer terug krijg, zowel offline als online.

Vind zelf die sbc's wel heel tof om te doen, twijfel nu een beetje over die tradeable tvdw.... to do, or not to do....

• Jamesl
ErnstMid schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 11:33:
[...]

Ja dat is ook wel weer zo, ik open ook echt veel meer packs :o Maar heb dit jaar wel het gevoel dat ik met draft bv makkelijker die 15k inzet weer terug krijg, zowel offline als online.

Vind zelf die sbc's wel heel tof om te doen, twijfel nu een beetje over die tradeable tvdw.... to do, or not to do....
Ja ik ook, ik heb vorige keer Sneijder gekregen en kreeg uit de non-tradeable Alli, ga ze beiden niet gebruiken denk ik maarja inleveren en dan krijg je Kane en heb je 50K :p

Er zijn gewoon te weinig spelers waar je dan winst mee maakt, alleen Lukaku en Willian...
Bean77 schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 10:53:
[...]

Zou ze meteen verkopen en dan komend weekend 3-5 TOTY spelers terughalen
Had zelf vorig jaar TOTY Modric en heb daardoor het restant van het seizoen en erg leuk team gehad

[ Voor 14% gewijzigd door Bossie op 10-01-2017 11:38 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• ErnstMid

ErnstMid

Jamesl schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 11:36:
[...]

Ja ik ook, ik heb vorige keer Sneijder gekregen en kreeg uit de non-tradeable Alli, ga ze beiden niet gebruiken denk ik maarja inleveren en dan krijg je Kane en heb je 50K :p

Er zijn gewoon te weinig spelers waar je dan winst mee maakt, alleen Lukaku en Willian...
Ja precies, denk dat ik hem maar links laat liggen. Haal lewandowski ergens deze week op en dan ben ik tevreden over mn bundesliga team :P Dan eens kijken hoe we verder gaan bouwen naar een BPL team via een hybrid :+
Jamesl schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 11:36:
[...]

De packs kun je bewaren voor de volgende TOTW he? Tenminste daar ging ik wel van uit :P

• pelidee
  • Niet online
Vissert schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 11:40:
[...]

De packs kun je bewaren voor de volgende TOTW he? Tenminste daar ging ik wel van uit :P
Ja is mogelijk.
Ik ga denk ik ook nog een poging doen voor de untradeable TOTW, is dat sowieso altijd goud of kan je ook een Bronze/Silver TOTW krijgen?

• Jamesl
Vissert schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 11:40:
[...]

Ah oke, maar die untradeable niet toch? Daar staat vgm expliciet totw 16 bij
Bossie schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 11:45:
[...]

Ik ga denk ik ook nog een poging doen voor de untradeable TOTW, is dat sowieso altijd goud of kan je ook een Bronze/Silver TOTW krijgen?
Altijd goud :)

[ Voor 24% gewijzigd door Jamesl op 10-01-2017 11:45 ]

• pelidee
  • Niet online
Jamesl schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 11:45:
[...]

[...]

Ah oke, maar die untradeable niet toch? Daar staat vgm expliciet totw 16 bij

[...]

Altijd goud :)
Klopt ook! :)

• MyUtd4Life
Ik zit erover te denken om mijn gameplay momenten die leerzaam te zijn in een video te zetten en daar wellicht een kleine analyse in te maken. Bijvoorbeeld stopzetten op momenten dat ik bepaalde beslissingen maak en uitleg waarom ik die doe. Denk bijvoorbeeld aan waarom ik besluit te passen of juist een actie maak.
Zou daar interesse voor zijn?

• ErnstMid

ErnstMid

Heb zelf niet echt een speler in het huidige tvdw waarvan ik denk; yes die MOET ik hebben....

EDIT:
MyUtd4Life schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 11:50:
Ik zit erover te denken om mijn gameplay momenten die leerzaam te zijn in een video te zetten en daar wellicht een kleine analyse in te maken. Bijvoorbeeld stopzetten op momenten dat ik bepaalde beslissingen maak en uitleg waarom ik die doe. Denk bijvoorbeeld aan waarom ik besluit te passen of juist een actie maak.
Yes, lijkt me best leuk om te kijken :*)

[ Voor 52% gewijzigd door ErnstMid op 10-01-2017 11:53 ]

• silvi0
  • Laatst online: 05-06 23:02
Leerzame video's zijn altijd interessant :)

• Mars18
Mijn weekend league wedstrijden waren leuk, geen park the bus gezien

Zeker, van erg goede spelers kunnen we altijd wat van leren.

Ik verwacht dan ook een video "skillen met cuadrado" :P ;)

• Jamesl
Zeker! Leerzame vids altijd goed.

Wat ga je in de WL normaal gesproken? :)
Ik hou mij ook aanbevolen! *O*

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Laatst mijn hele team omgegooid, van Spaanse spelers naar Premier League gegaan. Loopt een stuk beter. Heb vandaag Eriksen gehaald en Toure. Mochten die niet bevallen heb ik Lallana voor CAM en Fernandinho of Dembele op CM.

Iemand nog tips/suggesties? Heb niet al te veel coins. Krijg er donderdag nog 50.000 van de weekendleague (en wat pakjes natuurlijk).

http://imgur.com/X5SuJWJ

http://imgur.com/01f8cFc

PSN/Steam: Xamsix

• MyUtd4Life
Jamesl schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 12:31:
[...]

Zeker! Leerzame vids altijd goed.

Wat ga je in de WL normaal gesproken? :)
Met m'n matige 20k teams haalde ik gold zonder alle wedstrijden te doen. Met m'n nieuwe teams, die ik eergisteren gepost heb hier, nog niet gespeeld in WL. Ook niet echt tijd voor om in weekenden veel games te doen. Maar ik lijk nu met niet al te veel moeite divisie 2 titel te gaan pakken.

Ik snap soms niets van EA, ben een half uur bezig geweest om een 84 rated team samen te stellen op basis van mijn club stack pile.

Had alle ratings juist alleen een 83 keeper, maar door de 83 keeper te vervangen door een 78 keeper gaat mijn overal rating opeens van 83 naar 84?

• silvi0
Bossie schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 13:07:
Ik snap soms niets van EA, ben een half uur bezig geweest om een 84 rated team samen te stellen op basis van mijn club stack pile.

Had alle ratings juist alleen een 83 keeper, maar door de 83 keeper te vervangen door een 78 keeper gaat mijn overal rating opeens van 83 naar 84?
Ja van die ratings klopt geen zak idd..

Je kan op futbin een handig overzicht zien om bepaalde ratings te halen..
https://www.futbin.com/sbc-rating-combinations

• MyUtd4Life
Bossie schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 13:07:

Check dit http://www.fifauteam.com/fifa-17-squad-rating-guide/ ;)

• silvi0
Hier nog een stukje over de manipulatie die EA doorvoert..

http://fhm.nl/ea-sports-b...fa-potjes-te-manipuleren/
Ik had een guide van reddit, maar had toevallig nog een 83 keepert op voorraad. Vandaar de verbazing.

• Casual Ruud
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17:48
Tijdens de chaos gisteren dit team gekocht. Tot op heden erg blij mee. 7/8 gewonnen, maar net de WL finale verloren met 3-2 in de laatste minuten.

https://www.futbin.com/17/squad/1064086

Vooral Ibra, Trippier en Milner verbazen me.

Dembele wil ik nog vervangen, Kouyate denk ik niet. Twijfel een beetje tussen IF Fabregas en SIF Eriksen of TIF ervanuitgaande dat die woensdag in packs zit. Ook wil ik nog een andere keepert. Denk aan IF Schmeichel maar die is 11 cm korter dan Butland. Iemand ervaring met een van deze drie spelers?

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-11 09:09

[afbeelding]
Damn!

PSN: MrMistral

Casual Ruud schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 14:26:
Tijdens de chaos gisteren dit team gekocht. Tot op heden erg blij mee. 7/8 gewonnen, maar net de WL finale verloren met 3-2 in de laatste minuten.

https://www.futbin.com/17/squad/1064086

Vooral Ibra, Trippier en Milner verbazen me.

Dembele wil ik nog vervangen, Kouyate denk ik niet. Twijfel een beetje tussen IF Fabregas en SIF Eriksen of TIF ervanuitgaande dat die woensdag in packs zit. Ook wil ik nog een andere keepert. Denk aan IF Schmeichel maar die is 11 cm korter dan Butland. Iemand ervaring met een van deze drie spelers?
SIF Eriksen doet het bij mij prima als CAM en heeft 99 Stamina :P
Gebruik ook IF Lallana, wat in principe gewoon een goedkope Eriksen is.

Momenteel zit ik zelf nog wat te stoeien met mijn verdediging/keeper, aangezien Courtois iets tegenvalt maar de Gea even iets te duur is momenteel maar Lloris wel zou kunnen. Daarnaast zoek ik nog een tweede goede CB naast IF Azpilicueta (Dave!), waardoor ik erg nieuwsgierig ben naar jouw ervaringen met IF Reid.

Verwijderd

Griezmann TOTGS ging gistermiddag korte tijd voor 550k, nu is hij weer 700k. Griezmann is wel een interessante speler, maar ik krijg hem genoeg op chem voor een team met BPL spelers en naast Aguero.

https://www.futbin.com/17/squad/1000271, ik zit aan zoiets te denken. Wat meer defensieve zekerheid, nadat ik lang 4-3-2-1 heb gespeeld. Alleen in deze 4-3-1-2 is het lastig om genoeg chem te bereiken in een hybride team.

Heb 2.2 miljoen voor een nieuw elftal.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2017 16:05 ]

• Casual Ruud
[b][message=49804063,noline]Daarnaast zoek ik nog een tweede goede CB naast IF Azpilicueta (Dave!), waardoor ik erg nieuwsgierig ben naar jouw ervaringen met IF Reid.
Ik vind NIF Reid de fijnste verdediger die ik had. Groot, sterk en redelijk. De IF was gisteren 35k ofzo, dus ik dacht neem die maar mee. Tot op heden vind ik hem echt fijn. Qua stats ook nagenoeg gelijk aan Smalling. Dus heb nu 2 van die lange bomen achter in.

Ik ga IF Lallana eens bekijken. Ik wil Pogba als CAM houden, vanwege zijn longshots, strenght en lengte, dus ben nog echt op zoek naar een CM. IF Fabregas leek me daarom wel aardig, omdat die iets sterker is en iets meer def heeft. Met een Shadow erop is dat beste een all-round CM denk ik.

• pelidee
  • Niet online
Casual Ruud schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 16:22:
[...]

Ik vind NIF Reid de fijnste verdediger die ik had. Groot, sterk en redelijk. De IF was gisteren 35k ofzo, dus ik dacht neem die maar mee. Tot op heden vind ik hem echt fijn. Qua stats ook nagenoeg gelijk aan Smalling. Dus heb nu 2 van die lange bomen achter in.

Ik ga IF Lallana eens bekijken. Ik wil Pogba als CAM houden, vanwege zijn longshots, strenght en lengte, dus ben nog echt op zoek naar een CM. IF Fabregas leek me daarom wel aardig, omdat die iets sterker is en iets meer def heeft. Met een Shadow erop is dat beste een all-round CM denk ik.
Hoe vindt je Reid ivm een Bailly? Is die zijn meerprijs waard? Voor mij zijn Smalling - Bailly het koningskoppel van de BPL.

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-11 09:09
Als ik het goed begrijp zitten de toty aanvallers maar tot morgen in de pakjes toch?

PSN: MrMistral

• Casual Ruud
pelidee schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 16:44:
[...]

Hoe vindt je Reid ivm een Bailly? Is die zijn meerprijs waard? Voor mij zijn Smalling - Bailly het koningskoppel van de BPL.
Ik denk dat er niet veel verschil is stats is en dat het in principe niet uitmaakt, maar ik vind CB's met H/M behoorlijk irritant omdat ze bij mij altijd domme shit uithalen. Ik werd zo helemaal leip van Ogbonna deze fut en Mangala vorige fut.

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09:36
Jamesl schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 09:05:
[...]

Bedenk me net, het moeten TOTS zijn geweest. Wel kut dat je nog nooit iets heb gepacked... Heb ook al Vieira en Owen gepacked, zonder ooit een FIFA point te hebben gekocht.

Zag gisteren Castro voor weet ik veel hoeveel euro packs openen, die kreeg nog wel Roberto Carlos maar voor dat geld had de gemiddelde persoon hier een luxe vakantie kunnen boeken.

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-11 11:14
Ballin als bron en die hebben niet eens een bron. Staat er een stukje code bij wat commentaar is en totaal niets zegt..

Clickbait much
Vaag, zojuist even twee potjes gespeeld maar blijkbaar had ik gisteren te veel gewonnen.
Klinkt vreemd, maar ik heb soms sessies waarbij ik een soort toeschouwer ben tijdens de wedstrijd en mijn spelers bijzonder traag en langzaam zijn waarbij er vrijwel geen goede pass gegeven word. Zeker sprintduels laten goed zien dat er iets niet klopt :(

Eerste potje kunnen winnen door de juiste momenten te omschakelen, maar bij het tweede potje was er geen ontkomen aan. Blijkbaar is het magische getal 0-3, want meteen na de derde tegengoal leek het alsof mijn team een kratje redbull per persoon had gehad en ging het weer als normaal.

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Oh nee, ik voel een discussie aankomen....

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• To easy
pelidee schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 16:44:
[...]

Prefer je bailly boven koscienly? Ben wel benieuwd naar meer meningen naar 1 van hun 2 :)

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Bailly vind ik lastig om tegen te spelen, maar voor mij werkt het niet. Ik heb nu ook IF Reid en Smalling. Heb ook IF Azpicublabla en Koscielny wel gehad, maar dit werkt voor mij het beste.

Het mooie van Fut is dat je alles kan proberen, om tot je ultimate team te komen 😉

[ Voor 20% gewijzigd door peeweeherman op 10-01-2017 18:47 ]

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Casual Ruud schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 14:26:

Twijfel een beetje tussen IF Fabregas en SIF Eriksen of TIF ervanuitgaande dat die woensdag in packs zit.
Is dit een reeel scenario, want dan verkoop ik snel mijn SIF voor die daalt?

• Casual Ruud
peeweeherman schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 18:50:
[...]

Is dit een reeel scenario, want dan verkoop ik snel mijn SIF voor die daalt?
Hij heeft 2 assists gegeven tegen Chelsea. Verder zijn er weinig middenvelders die echt iets gepresteerd hebben volgens mij. Ook qua spitsen is het niet echt fantastisch behalve Ben Yeddar dus de kans is groot dat hij er in zit. Op futhead wordt zijn naam in ieder geval wel genoemd.

Geen idee of hij als cm/cam speelde, kan best dat hij ineens een LM TIF krijgt ofzo. 8)7
peeweeherman schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 18:46:
Bailly vind ik lastig om tegen te spelen, maar voor mij werkt het niet. Ik heb nu ook IF Reid en Smalling. Heb ook IF Azpicublabla en Koscielny wel gehad, maar dit werkt voor mij het beste.

Het mooie van Fut is dat je alles kan proberen, om tot je ultimate team te komen 😉
Ik vind het heerlijk om tegen Bailey te spelen. Die gast loopt structureel verkeerd met zijn workrates. 1-2 en genoeg ruimte erachter :P

• rsca777
  • Registratie: Februari 2015
  • Niet online
Welke spelers gaan uit de pakketten en zijn maybe de moeite waard om te investeren?

Which players will be out of packs?

- Axel Witsel (Bel, Zenit) transfer to China
- Anthony Vanden Borre (Bel, Montpellier) silver player - retirement
- John Obi Mikel (Nig, Chelsea) transfer to China
- Oscar (Bra, Chelsea) transfer to China
- ...

Vanden Borre op dit moment te koop aan 5000/5500, max. prijs is 16000.

[ Voor 9% gewijzigd door rsca777 op 10-01-2017 20:25 ]

• rsca777
  • Registratie: Februari 2015
  • Niet online
MrMistral schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 17:19:
Als ik het goed begrijp zitten de toty aanvallers maar tot morgen in de pakjes toch?
Correct.

• To easy
Bean77 schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 19:51:
[...]

Ik vind het heerlijk om tegen Bailey te spelen. Die gast loopt structureel verkeerd met zijn workrates. 1-2 en genoeg ruimte erachter :P
Dus jij zou zeggen kosclieny is beter dan Bailly 8) ?
To easy schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 20:55:
[...]

Dus jij zou zeggen kosclieny is beter dan Bailly 8) ?
Ogbonna is beter dan Bailey 8) >:)

Verwijderd

Bossie schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 18:11:
Vaag, zojuist even twee potjes gespeeld maar blijkbaar had ik gisteren te veel gewonnen.
Klinkt vreemd, maar ik heb soms sessies waarbij ik een soort toeschouwer ben tijdens de wedstrijd en mijn spelers bijzonder traag en langzaam zijn waarbij er vrijwel geen goede pass gegeven word. Zeker sprintduels laten goed zien dat er iets niet klopt :(

Eerste potje kunnen winnen door de juiste momenten te omschakelen, maar bij het tweede potje was er geen ontkomen aan. Blijkbaar is het magische getal 0-3, want meteen na de derde tegengoal leek het alsof mijn team een kratje redbull per persoon had gehad en ging het weer als normaal.
Ik merk vooral dat ik na wat overwinningen vaak de volgende sessie tegen betere spelers speel. Ze zetten meer druk en doorzien me beter.

Nadat ik weer flink verloren heb op zo een avond gaat het een sessie later weer top. Zo schommel ik al een week of twee tussen div 3 en 5. Waarbij ik moet zeggen dat ik echt niet goed genoeg ben voor 3. Ik win daar Max 3 potjes en allemaal met veel geluk. :)

Mijn gevoel is dat elo zijn werk doet. Niet meteen maar elke keer als je UT afsluit/of later terugkomt. Dit is natuurlijk een mening en niet een feit.

• To easy
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 21:06:
[...]

Ik merk vooral dat ik na wat overwinningen vaak de volgende sessie tegen betere spelers speel. Ze zetten meer druk en doorzien me beter.

Nadat ik weer flink verloren heb op zo een avond gaat het een sessie later weer top. Zo schommel ik al een week of twee tussen div 3 en 5. Waarbij ik moet zeggen dat ik echt niet goed genoeg ben voor 3. Ik win daar Max 3 potjes en allemaal met veel geluk. :)

Mijn gevoel is dat elo zijn werk doet. Niet meteen maar elke keer als je UT afsluit/of later terugkomt. Dit is natuurlijk een mening en niet een feit.
Ja dat idee heb ik ook altijd met WL. Ik haal bijna met elke try de finale, maar naar 3 overwinningen moet ik in de finale altijd tegen een beter rated team en die speelt ook altijd even goed of beter. Ik snap dat dat kan, maar heb echt het idee dat ik nooit een keer een noob tegen kom in de finale die mij eens wat geluk gunt haha.

Verwijderd

To easy schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 21:08:
[...]

Ja dat idee heb ik ook altijd met WL. Ik haal bijna met elke try de finale, maar naar 3 overwinningen moet ik in de finale altijd tegen een beter rated team en die speelt ook altijd even goed of beter. Ik snap dat dat kan, maar heb echt het idee dat ik nooit een keer een noob tegen kom in de finale die mij eens wat geluk gunt haha.
Zou dat niet meer zijn dat goede spelers verder komen? Heb je ook met Draft hé. Heb daar een stuk of 8 van gewonnen (terwijl WL me veel meer moeite kost). Heb daar nooit tegen een echte prutser gespeeld. Terwijl dat tot en met de halve finale vaak genoeg gebeurde.

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Net Kevin de Bruyne gepacked. Hopelijk stijgen de prijzen nog iets.

Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 21:06:
[...]

Divisie 3 is begrijpelijk. De matchmaking van EA is dusdanig dat je wordt geloot in een groep van div 1 tm div 3. Dus met pech wordt je weggetikt en met geluk pak je makkelijk de titel.

• MyUtd4Life
Vissert schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 22:23:
[...]

Divisie 3 is begrijpelijk. De matchmaking van EA is dusdanig dat je wordt geloot in een groep van div 1 tm div 3. Dus met pech wordt je weggetikt en met geluk pak je makkelijk de titel.
Je wordt niet geloot, je wordt waarschijnlijk (want EA is hier nooit op ingegaan zover ik weet) op basis van ELO-ranking in een bepaalde groep gezet. Want geen enkele speler, in wat voor divisie dan ook, is hetzelfde qua niveau. Iemand die dus 10x divisie 1 wint en een keer dipje heeft en dan net degradeert is niet van hetzelfde niveau als iemand die normaal in divisie 4 speelt en met geluk 2x promoveert. Als jij dus als divisie 3 speler een divisie 1 tegenstander tegenkomt zal hij ongeveer van hetzelfde niveau zijn.

MyUtd4Life schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 22:32:
[...]

Je wordt niet geloot, je wordt waarschijnlijk (want EA is hier nooit op ingegaan zover ik weet) op basis van ELO-ranking in een bepaalde groep gezet. Want geen enkele speler, in wat voor divisie dan ook, is hetzelfde qua niveau. Iemand die dus 10x divisie 1 wint en een keer dipje heeft en dan net degradeert is niet van hetzelfde niveau als iemand die normaal in divisie 4 speelt en met geluk 2x promoveert. Als jij dus als divisie 3 speler een divisie 1 tegenstander tegenkomt zal hij ongeveer van hetzelfde niveau zijn.
Dat is dan behoorlijk slecht geïmplementeerd, als je seasons speelt dan horen je tegenstanders uit hetzelfde season te komen. Wat ik voornamelijk lees en hoor is dat dit per brackets gaat (1-3, 4-7, 8-10).

Hoe gaan jullie overigens met high-pressure om, ik word de hele avond al afgemat door 433-4's en icm met een beetje lag is het erg lastig om er onder uit te komen.

• To easy
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 21:11:
[...]

Zou dat niet meer zijn dat goede spelers verder komen? Heb je ook met Draft hé. Heb daar een stuk of 8 van gewonnen (terwijl WL me veel meer moeite kost). Heb daar nooit tegen een echte prutser gespeeld. Terwijl dat tot en met de halve finale vaak genoeg gebeurde.
Ja dat dacht ik ook altijd en miss nog steeds wel, maar hier werd toen ik keer gepost dat het elke keer een random match is? Ongeacht welke ronde je zit je zou dus in de finale iemand tegen kunnen komen die net zijn 1ste potje speelt.

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Klopt het dat de "schaduw" teamgeeststijl is aangepast?
Ik heb een kaartje met ^^ snelheid ipv ^^^?
Andere kaartjes zijn wel met ^^^

[ Voor 18% gewijzigd door shameblaster op 10-01-2017 23:56 ]

• Casual Ruud
shameblaster schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 23:53:
Klopt het dat de "schaduw" teamgeeststijl is aangepast?
Ik heb een kaartje met ^^ snelheid ipv ^^^?
Andere kaartjes zijn wel met ^^^
Alleen op volle chem 10 krijg je de maximale boost . Dus je zult of 10 potjes moeten spelen of de juiste manager moeten gebruiken.

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Dat is het inderdaad, dank.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Ik heb zo'n vermoeden dat we een mega pack krijgen aan het einde van TOTY. De cadeautjes die ik dagelijks via de webapp krijg lopen op! 500 coins, gold pack, 1000 coins... en gezien we niets "groots" hebben gekregen met de kerst, zou dit wel is kunnen gaan gebeuren!!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Ik heb mijn geliefde SIF Eriksen maar verkocht, afgaande op de voorspellingen van totw17. Tot die tijd maar stoeien met IF Alli of IF Fabregas. Ik verwacht nog wel weer wat dynamiek dit weekend, met alle toty in de packs en wat slimme marketing van EA. De kas is weer enigszins gevuld, dus kom maar op met cheap IF's!

Ik verwacht morgen ook nog de monthly reward van december, goed voor 3 gouden informs, ben benieuwd!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
peeweeherman schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 07:29:
Ik verwacht morgen ook nog de monthly reward van december, goed voor 3 gouden informs, ben benieuwd!
Thanks for the reminder! Krijg volgens mij ook 3 gouden (rode toch?) informs! Wilde al mijn team langzaam gaan samenstellen, maar dan wacht ik hier nog even op.

Iemand toevallig ervaring met SIF Harry Kane? Heb hem als untradable in de club, en wil wellicht een team om hem heen bouwen.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Fraaank schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 07:35:
[...]

Thanks for the reminder! Krijg volgens mij ook 3 gouden (rode toch?) informs! Wilde al mijn team langzaam gaan samenstellen, maar dan wacht ik hier nog even op.

Iemand toevallig ervaring met SIF Harry Kane? Heb hem als untradable in de club, en wil wellicht een team om hem heen bouwen.
Niet snel genoeg uit de startblokken ivm mijn speelstijl.

• Fraaank
bbblije schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 07:36:
[...]

Niet snel genoeg uit de startblokken ivm mijn speelstijl.
Welke formatie speel je? Ik speel meestal met twee spitsen. Kan hem wellicht ook als CAM inzetten.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Fraaank schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 07:38:
[...]

Welke formatie speel je? Ik speel meestal met twee spitsen. Kan hem wellicht ook als CAM inzetten.
4321 of 4312 afhankelijk van de tegenstander. Mkhitarian is de beste CAM die ik tot nu toe heb gebruikt. IF Fabregas is mijn Verratti van vorig jaar! Beide altijd aanspeelbaar en zoeken samen echt naar de ruimte! Hele fijne combinatie.

[ Voor 25% gewijzigd door bbblije op 11-01-2017 07:41 ]

bbblije schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 07:38:
[...]

4321 of 4312 afhankelijk van de tegenstander. Mkhitarian is de beste CAM die ik tot nu toe heb gebruikt. IF Fabregas is mijn Verratti van vorig jaar! Beide altijd aanspeelbaar en zoeken samen echt naar de ruimte! Hele fijne combinatie.
IF Fabregas is een aanrader dus?, ik zoek namelijk nog een derde middenvelder met allround stats voor mijn PL team. Andere opties zijn zeer prijzig (Gundogan/Toure).

• Fraaank
Bossie schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 07:43:
[...]

IF Fabregas is een aanrader dus?, ik zoek namelijk nog een derde middenvelder met allround stats voor mijn PL team. Andere opties zijn zeer prijzig (Gundogan/Toure).
Ik vond Touré niet zo speciaal moet ik zeggen. Wedstrijd of 20 met hem gespeeld, maar voor de prijs die je betaald vind ik Dembéle gelijkwaardig spelen.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Bossie schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 07:43:
[...]

Absoluut! Met een Shadow kaart heeft hij ook nog fatsoenlijke defensieve stats. Ik heb er een "goedkopere" Catalyst kaart op gezet om hem uit te proberen, maar zelfs dan bevalt hij defensief. Hij rent z'n benen van z'n lijf, ondanks zijn workrates is hij er on iedere aanval op te bouwen! Van box tot box!
bbblije schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 07:50:
[...]

Absoluut! Met een Shadow kaart heeft hij ook nog fatsoenlijke defensieve stats. Ik heb er een "goedkopere" Catalyst kaart op gezet om hem uit te proberen, maar zelfs dan bevalt hij defensief. Hij rent z'n benen van z'n lijf, ondanks zijn workrates is hij er on iedere aanval op te bouwen! Van box tot box!
Dat is een leuke en relatief goedkope optie dan :)

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Ik heb hem als CAM, maar hij wint vrij vaak kopduels na een uittrap van de tegenstander, bal dan vlug naar Musa en klaar!

• pelidee
  • Niet online
Fraaank schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 07:35:
[...]

Weten we zeker dat de monthly's morgen komen?
Zie EA er nog wel voor aan om het een week uit te stellen nu de TOTY er is.
Op Twitter zeggen ze ook alleen maar "Monthly rewards for December will be given out before the end of January"

• Jamesl
bbblije schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 07:27:
Ik heb zo'n vermoeden dat we een mega pack krijgen aan het einde van TOTY. De cadeautjes die ik dagelijks via de webapp krijg lopen op! 500 coins, gold pack, 1000 coins... en gezien we niets "groots" hebben gekregen met de kerst, zou dit wel is kunnen gaan gebeuren!!
Ik kreeg een bronzen pakket :')

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21-11 20:23
Wie van plan zijn packs te openen, bekijk deze video maar eens en denk er dan nog eens over na. Hij maakt maakt voor zo'n 1500 euro aan packs open en krijgt op een paar walkouts niets bijzonders. YouTube: TEAM OF THE YEAR 125K PACKS! | FIFA 17 ULTIMATE TEAM

I like how you keep the mouse running...

• Fraaank
pelidee schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 09:06:
[...]

Weten we zeker dat de monthly's morgen komen?
Zie EA er nog wel voor aan om het een week uit te stellen nu de TOTY er is.
Op Twitter zeggen ze ook alleen maar "Monthly rewards for December will be given out before the end of January"
Nee nog niet zeker. Je hebt best kans dat het wordt opgeschoven tot na TOTY inderdaad!

• pelidee
  • Niet online
Exodus FC schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 09:42:
Wie van plan zijn packs te openen, bekijk deze video maar eens en denk er dan nog eens over na. Hij maakt maakt voor zo'n 1500 euro aan packs open en krijgt op een paar walkouts niets bijzonders. YouTube: TEAM OF THE YEAR 125K PACKS! | FIFA 17 ULTIMATE TEAM
Tsja is ook allemaal geluk voor mijn gevoel.
Die Castro zat ook voor 200.000 FIFA points te openen, die packt een TOTY Suarez.
Zulke gasten hebben toch zat sponsors waardoor ze dit kunnen doen. Is gewoon ruim 1600 euro, kan je toch een hoop anders 'zinvolle' dingen mee doen 8)7
Pagina: 1 ... 91 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.