Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Bean77 schreef op woensdag 28 december 2016 @ 18:02:
[...]

Zet dan mertens 87 als cam en nainggolan ipv rossi :P
Dat trio alleen al is 2mil coins

• DjangoBangahri
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 06-12-2020
Die hazard zal wel duur worden inderdaad. Maar volgens mij wel een heerlijke speler

• Casual Ruud
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06:45
Wat een shit TOTW. Hierdoor blijven de prijzen van Pogba en Ibra nog steeds hoog :S

Maar wel erg dikke spelers. Vast niet bewust gedaan haha.

Persoonlijk vind ik Reid wel interessant. De NIF speelt namelijk erg fijn. Grote en redelijk snelle CB die weinig vage streken uithaalt en ballen afpakt en inlevert aan mijn CM's. Denk dat de IF voor een prikkie te koop is straks. Echt een aanrader vind ik. Naast Smalling in een BPL squad.

Die Syriër is trouwens ook wel nice zeg. Beetje cheap Ibra. Jammer dat hij nergens (goeds) mee te linken is.
Bossie schreef op woensdag 28 december 2016 @ 18:04:
[...]

Belgische teams worden steeds zieker idd :X
Had overigens gehoopt op een TIF voor Donnaruma
Dan zie je maar weer dat het NL voetbal failliet is.......

Zojuist wel zijn NIF gekocht van Donnarumma. Zal wel een winterupgrade krijgen. Dan profiteer ik alvast gratis mee :P

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Casual Ruud
Die NIF gaat dan juist toch niet mee in de upgrade? Die wordt dan toch juist minder waard. Of mis ik nu iets.

• silvi0
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-06 23:02
Hebben jullie ook verbindingsproblemen met FUT? (PS4)

Verwijderd

Bossie schreef op woensdag 28 december 2016 @ 17:45:
Ik zit nog steeds op de eerste overwinning te wachten sinds vanmiddag 13:30 ...
Dit is me nog niet eerder overkomen :+
Speel je wel potjes dan? Als je alleen maar wacht... :)

Baal dat ik gisteren bij 10 John Terry's stopte. Hij was volop beschikbaar voor 2.4. Gaat nu weer voor 5.5k. 27k is leuk maar het was veel hoger geweest als ik had vertrouwd op mijn gedachte dat er wel weer hoge spelers nodig zouden zijn. Handelen blijft best leuk deze Fifa.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2016 @ 19:27:
[...]

Speel je wel potjes dan? Als je alleen maar wacht... :)

Baal dat ik gisteren bij 10 John Terry's stopte. Hij was volop beschikbaar voor 2.4. Gaat nu weer voor 5.5k. 27k is leuk maar het was veel hoger geweest als ik had vertrouwd op mijn gedachte dat er wel weer hoge spelers nodig zouden zijn. Handelen blijft best leuk deze Fifa.
Ik had hetzelfde gedaan met uiteindelijk 25 keer IF Lasne voor 10k en verkocht voor 15k. Met de winst uiteindelijk 1 keer die SBC gedaan en TIF Icardi als speler gekregen. Kan erger :')

Edit: Fijn dat Futbin dood is
silvi0 schreef op woensdag 28 december 2016 @ 19:26:
Hebben jullie ook verbindingsproblemen met FUT? (PS4)
Ja ik kom niet eens in FUT
Vreemd, ik kon gewoon spelen.

Trouwens weer een fabeltje ontkracht. Had maar eens een low rated team genomen en dat speelde niet beter dan mijn normale teams. Dus met een low rated team spelen kan ook de prullenbak weer in. Het is bewezen dat dat dus niks uitmaakt.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21-11 21:49
Dat gaat weer leuk worden, +/- 500k op mijn account er bij op na verkopen van m'n discard IF's!
Bean77 schreef op woensdag 28 december 2016 @ 19:43:
[...]

Vreemd, ik kon gewoon spelen.

Trouwens weer een fabeltje ontkracht. Had maar eens een low rated team genomen en dat speelde niet beter dan mijn normale teams. Dus met een low rated team spelen kan ook de prullenbak weer in. Het is bewezen dat dat dus niks uitmaakt.
Ik zou het niet meteen op 1 wedstrijd willen ontkrachten :P
EA heeft meteen de Nieuw jaarscrash voorkomen. Hoop SBCs online.
Vissert schreef op woensdag 28 december 2016 @ 19:52:
[...]

Ik zou het niet meteen op 1 wedstrijd willen ontkrachten :P
Tuurlijk wel, ik kan dat gewoon :*)

Bean77 schreef op woensdag 28 december 2016 @ 20:12:
[...]

Tuurlijk wel, ik kan dat gewoon :*)
Ja ik had laatst TOTGS Messi in een draft en hij speelde niet zo fijn. Ik denk dat het een slechte speler is :P
Vissert schreef op woensdag 28 december 2016 @ 20:15:
[...]

Ja ik had laatst TOTGS Messi in een draft en hij speelde niet zo fijn. Ik denk dat het een slechte speler is :P
Daarom zie je hem ook niet zo vaak en kiest bijna iedereen voor Bale.

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-11 09:09
Ik denk ik doe even de gegarandeerde totw 15 sbc. Krijg ik Briand 8)7 |:(
Ach ja, part of the game I think.

PSN: MrMistral

Ik kreeg Pinto.. Maar daarna wel een untradeable Barzagli uit een Calcio A pakketje

Verwijderd

MrMistral schreef op woensdag 28 december 2016 @ 20:48:
Ik denk ik doe even de gegarandeerde totw 15 sbc. Krijg ik Briand 8)7 |:(
Ach ja, part of the game I think.
Ik kreeg die 82 Italiaanse LM als untradeable. Komt vanzelf wel weer van pas en dan kan ik hem inruilen tegen een 81 tradeable :+

• DjangoBangahri
Ik heb hem drie keer gedaan =)

Kreeg ik 2x de Duitse RM van 81 en 1x de duitse linksachter van 81.. haha tegen discardprijzen te koop

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:59
Nou...als ik het zo lees kan ik beter coins en spelers vasthouden in plaats van die SBC.

FIFA Benelux Administrator

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-11 15:43
Bean77 schreef op woensdag 28 december 2016 @ 20:18:
[...]

Daarom zie je hem ook niet zo vaak en kiest bijna iedereen voor Bale.
En een stukje goedkoper haha :)

Damn die nieuwe sbc zijn idd weer een waste van spelers helaas.

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Ah thiago IF uit een pack gehaald :) wel untradeable maar past prima in m'n bundesliga team :)

• Eriko1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-11 01:04
Ik was er gister zo klaar mee, begon standaard met 1-0 achterstand, elke 1e schot ging er in bij mijn tegenstanders.. heb alles verkocht, 2 goedkope paceteams gekocht, en nu wachten op de crash en dan lekker 1 pace team en 1 goed team Bpl halen voor 1,6 milj
Vissert schreef op woensdag 28 december 2016 @ 21:05:
Ik kreeg Pinto.. Maar daarna wel een untradeable Barzagli uit een Calcio A pakketje
Ik had een walkout met zo'n pakje. Ik ging er eens goed voor zitten. Het werd de meest kansloze speler van fifa17..... lahm }:O

• DjangoBangahri
Prijzen van de totw zijn nu wel erg laag.
I Icardi bijv voor maar 90k

Verwijderd

DjangoBangahri schreef op woensdag 28 december 2016 @ 22:06:
Prijzen van de totw zijn nu wel erg laag.
I Icardi bijv voor maar 90k
"Slechte" league volgens sommige mensen. Vandaar dat zijn prijs zo laag is.

• RonaldMuijs
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-06-2023
Waarom zit Blind niet in TOTW? 8)7

• Ambianz
  • Laatst online: 25-11 15:17
Wat denken jullie van 87 icardi vs 85 immobile? zit sterk te twijfelen welke ik zal halen..
Zelf nog nooit met icarde gespeelt maar vraag me af op de meerprijs van 10 a 20k het waard is tov immobile

• RonaldMuijs
Ambianz schreef op woensdag 28 december 2016 @ 22:33:
Wat denken jullie van 87 icardi vs 85 immobile? zit sterk te twijfelen welke ik zal halen..
Zelf nog nooit met icarde gespeelt maar vraag me af op de meerprijs van 10 a 20k het waard is tov immobile
Nog even zijn prijs in de gaten houden. Ik zit ook te kijken. Hij daalt elke 10 minuten weer 1/2k. Zijn SIF wordt nu ook echt gedumpt.

• Ambianz
RonaldMuijs schreef op woensdag 28 december 2016 @ 22:35:
[...]

Nog even zijn prijs in de gaten houden. Ik zit ook te kijken. Hij daalt elke 10 minuten weer 1/2k. Zijn SIF wordt nu ook echt gedumpt.
Ja precies, denk jij dat icardi uiteindelijk wel 'beter' is? Als ik de stats zo vergelijk zie ik dat icardi qua koppen, balans, positionering en kracht sterk in het voordeel is. Mocht je een hunter kaart geven komen beide eigenlijk overal op 99 schieten.

Vooral de hoge balans icm hogere dribbeling zou erop moeten duiden dat icarde een fijnere spits is, maar twijfel toch

• RonaldMuijs
Ambianz schreef op woensdag 28 december 2016 @ 22:38:
[...]

Ja precies, denk jij dat icardi uiteindelijk wel 'beter' is? Als ik de stats zo vergelijk zie ik dat icardi qua koppen, balans, positionering en kracht sterk in het voordeel is. Mocht je een hunter kaart geven komen beide eigenlijk overal op 99 schieten.

Vooral de hoge balans icm hogere dribbeling zou erop moeten duiden dat icarde een fijnere spits is, maar twijfel toch
In mijn ogen is die een betere spits. Alleen stats zeggen soms niks. Ik heb 45k atm op xbox one. Maar vrees dat die niet zo laag gaat eindigen ;)

Edit: Misschien ook wel... van 70k waar die 5 minuten geleden werd gelist naar 63k atm. Weekend League pakjes zijn al geweest toch?

[ Voor 9% gewijzigd door RonaldMuijs op 28-12-2016 22:42 ]

RonaldMuijs schreef op woensdag 28 december 2016 @ 22:35:
[...]

Ik heb hem ook gehaald, ipv Higuain:
https://www.futbin.com/17/compare/15592/70/15299
(edit - specialties zijn nog niet bijgewerkt voor Icardi)

4 uit 5 tot nu toe, het grote verschil met Higuain is toch wel "tries to beat defensive line", daarnaast zou hij met 3 IF's nog wel eens een winter upgrade kunnen krijgen.

[ Voor 5% gewijzigd door Bossie op 28-12-2016 22:43 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Ambianz
Bossie schreef op woensdag 28 december 2016 @ 22:43:
[...]

Ik heb hem ook gehaald, ipv Higuain:
https://www.futbin.com/17/compare/15592/70/15299
(edit - specialties zijn nog niet bijgewerkt voor Icardi)

4 uit 5 tot nu toe, het grote verschil met Higuain is toch wel "tries to beat defensive line", daarnaast zou hij met 3 IF's nog wel eens een winter upgrade kunnen krijgen.
heb hem ook gehaald net voor 63k. aangezien zijn sif tot vanmiddag nog boven de 70k zat lijkt me dat ook wel een schappelijke prijs.

iemand die enig idee is wanneer het slim is om IF's en non IF's te halen? Een brozovic sif blijft bijv rond de 90k schommelen terwijl dat vorige week een stuk minder was.. blijf toch twijfelen of hij het waard is

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-11 20:23

lasharor

7 december 2004

ook 3x die SBC gedaan. 1x SIF Icardi daarna 2 spelers die niet zoveel waard zijn.

Ben wel blij met die Icardi, speelt best wel goed. Kan ik een mooi team omheen bouwen.

• RonaldMuijs
Ambianz schreef op woensdag 28 december 2016 @ 22:45:
[...]

heb hem ook gehaald net voor 63k. aangezien zijn sif tot vanmiddag nog boven de 70k zat lijkt me dat ook wel een schappelijke prijs.

iemand die enig idee is wanneer het slim is om IF's en non IF's te halen? Een brozovic sif blijft bijv rond de 90k schommelen terwijl dat vorige week een stuk minder was.. blijf toch twijfelen of hij het waard is
Ik twijfel ook weer of ik voor SIF Icardi of zijn TIF moet gaan. Zijn SIF gaat nu maar voor 40k. Vind dat wel een koopje.

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

Die SBC's, 84+ spelers gaan 50% in prijs omhoog... En het grootste gedeelte van ons trekt zijn club leeg, hopend op een (kleine) winst. EA weet ons weer geld/clubwaarde afhandig te maken ;) of zijn er hier een hoop mensen die deze bui alweer zagen hangen en nu flink aan het cashen zijn voor een crash die waarschijnlijk niet gaat komen. In ieder geval niet in de vorm die we gewend zijn. De BF en Futmas crash was/is marginaal te noemen...

Verwijderd

bbblije schreef op woensdag 28 december 2016 @ 22:54:
Die SBC's, 84+ spelers gaan 50% in prijs omhoog... En het grootste gedeelte van ons trekt zijn club leeg, hopend op een (kleine) winst. EA weet ons weer geld/clubwaarde afhandig te maken ;) of zijn er hier een hoop mensen die deze bui alweer zagen hangen en nu flink aan het cashen zijn voor een crash die waarschijnlijk niet gaat komen. In ieder geval niet in de vorm die we gewend zijn. De BF en Futmas crash was/is marginaal te noemen...
Alle gouden spelers hebben een waarde nu (die het meest voorkomen omdat er minder zilveren en bronzen packs geopend worden). Non rare goud kun je inleveren voor een 81+ speler (rare) en die kun je mocht je een 84 rated speler hebben weer inleveren voor een TOTW speler.

Je kunt dus wel zeggen dat SBCs de markt stabiel houden.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2016 @ 22:56:
[...]

Alle gouden spelers hebben een waarde nu (die het meest voorkomen omdat er minder zilveren en bronzen packs geopend worden). Non rare goud kun je inleveren voor een 81+ speler (rare) en die kun je mocht je een 84 rated speler hebben weer inleveren voor een TOTW speler.

Je kunt dus wel zeggen dat SBCs de markt stabiel houden.
Exactly 11 players: rare.

Volgens mn app moeten alle spelers rare zijn voor de 2x 81+ SBC

Verwijderd

bbblije schreef op woensdag 28 december 2016 @ 23:02:
[...]

Via een omweg dan. Die gegarandeerd een rare speler van een bepaalde league.
To easy schreef op woensdag 28 december 2016 @ 21:33:
[...]

En een stukje goedkoper haha :)

Damn die nieuwe sbc zijn idd weer een waste van spelers helaas.
Dat wel, maar die gast kan samen met Kroos zitvoetbal gaan spelen :P

Verder nog Isco, Matip, Smalling en Navas.

EA pakt het slim aan met de markt. Echte marketing boys :P

bbblije schreef op woensdag 28 december 2016 @ 23:02:
[...]

klopt, net een aantal keer gedaan. Allemaal rare.

• RonaldMuijs
Wanneer is normaal gesproken een inform rond zijn laagste prijs? Maandag/dinsdag toch? Ik heb nu 47k en die TIF Icardi gaat voor 65k Vraag me af of die nog lager kan. Anders ga ik misschien even een aantal spelers uit mijn team weg doen.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Bean77 schreef op woensdag 28 december 2016 @ 23:09:
[...]

klopt, net een aantal keer gedaan. Allemaal rare.
Nog iets noemenswaardig?
bbblije schreef op woensdag 28 december 2016 @ 22:54:
Vanmiddag mijn beste spelers verkocht, flink wat coins op de bank nu en wachten tot de TOTY.

Komt de crash niet, dan heb ik in ieder geval veel winst.
Komt de crash wel, dan heb ik nog steeds veel winst en heb ik het meest wijze besluit genomen in fifa17 :)
Lahm, isco, smalling, navas, matip en nog wat mindere goden.

[ Voor 11% gewijzigd door Bean77 op 28-12-2016 23:11 ]

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-11 15:43
damn heb ff wat 83-84 rated spelers gekocht die lopen als warme broodjes nu!
To easy schreef op woensdag 28 december 2016 @ 23:11:
damn heb ff wat 83-84 rated spelers gekocht die lopen als warme broodjes nu!
Zie die dollartekens in zijn ogen ;)

• Eriko1
  • Laatst online: 23-11 01:04
Heeft er hier ook iemand ervaring met Pogba.. wil hem wel graag eens proberen, alleen vraag ik mij af.. hij is zo duur, is ie dat waard.. Als ik namelijk statsieken bekijk van De Bruyne, Toure IF, Kante IF, Gundogan IF En Eriksen IF.. zijn deze niet minder, zoniet beter, en veel goedkoper.. Ondanks dat ik hier natuurlijk wel verschillende types middenvelders op noem!
Eriko1 schreef op woensdag 28 december 2016 @ 23:22:
Heeft er hier ook iemand ervaring met Pogba.. wil hem wel graag eens proberen, alleen vraag ik mij af.. hij is zo duur, is ie dat waard.. Als ik namelijk statsieken bekijk van De Bruyne, Toure IF, Kante IF, Gundogan IF En Eriksen IF.. zijn deze niet minder, zoniet beter, en veel goedkoper.. Ondanks dat ik hier natuurlijk wel verschillende types middenvelders op noem!
Pogba is het waard in de as van het veld (cdm-centrale cm - cam) Als buitenste CM vind ik hem stukken minder.

• Ambianz
Tja zal waarschijnlijk komen door zijn lengte icm zijn schieten. vind persoonlijk aan de bal gundogan het fijnste en zonder bal kante.

Als je te weinig lengte hebt en je kunt Pogba betalen zou ik het zeker doen, maar wel alleen zoals hierboven gezegd wordt in de as.

Verwijderd

Ambianz schreef op woensdag 28 december 2016 @ 23:30:
Tja zal waarschijnlijk komen door zijn lengte icm zijn schieten. vind persoonlijk aan de bal gundogan het fijnste en zonder bal kante.

Als je te weinig lengte hebt en je kunt Pogba betalen zou ik het zeker doen, maar wel alleen zoals hierboven gezegd wordt in de as.
Aan de linkerkant kan hij ook prima staan hoor. Het enige nut in het midden is zijn lengte waardoor hij balen kan koppen. Daarnaast gaat hij gewoon naar het midden wanneer nodig. Sterker nog, je kunt vanaf zo'n beetje elke plek net buiten de 16 hem vol in de kruising schieten. Mocht je bewijs nodig hebben dan kan ik ook wel een kansloos filmpje posten zoals hier zo vaak gedaan wordt.
Krasi had een leuke vid mbt de markt crash.

Ik ben benieuwd of hij gelijk gaat krijgen of dat EA er alles aan gaat doen om het voor te zijn.

• Casual Ruud
Ik ben erg benieuwd naar de prijzen de komende dagen nu met de SBS's. Leuke video. Klopt ook wel met mijn eigen ervaring.

Ik ga denk ik maar gokken op maandag na de WL om in te slaan als de prijzen gunstig lijken van de duurdere spelers. Ik ga ervan uit dat dat de beste maatstaven zijn omdat die voor SBC's niet interessant zijn. Blijft wel speculeren natúúrlijk.
Casual Ruud schreef op donderdag 29 december 2016 @ 00:24:
Ik ben erg benieuwd naar de prijzen de komende dagen nu met de SBS's. Leuke video. Klopt ook wel met mijn eigen ervaring.

Ik ga denk ik maar gokken op maandag na de WL om in te slaan als de prijzen gunstig lijken van de duurdere spelers. Ik ga ervan uit dat dat de beste maatstaven zijn omdat die voor SBC's niet interessant zijn. Blijft wel speculeren natúúrlijk.
Tsja het blijft erg lastig alles in te schatten. Zeker met EA met hun acties waarbij ze flink wat coins uit de markt trekken.

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-11 09:09
Ambianz schreef op woensdag 28 december 2016 @ 22:33:
Ik heb zelf Immobile en nu Icardi gehaald. Ik laat m'n ervaringen wel weten :)

PSN: MrMistral

MrMistral schreef op donderdag 29 december 2016 @ 02:07:
[...]

Ik heb zelf Immobile en nu Icardi gehaald. Ik laat m'n ervaringen wel weten :)
85 Immobile doet het bij mij beter dan SIF Icardi. Ik vermoed door de workrates.

Immobile is met een Hunter kaart nog snel genoeg om een kans te maken met 1 op 1 situaties. Daarnaast is zijn finish echt fantastisch en (dit ligt denk ik aan mij maar) hij lijkt altijd overal tussen te zitten. Net even een onderschepping of dat hij de bal mee krijgt.

Alleen beide spelers zijn geen aguero uiteraard. Dus je moet niet verwachten dat je er makkelijk 4 man mee voorbij loopt.
Vissert schreef op donderdag 29 december 2016 @ 07:08:
[...]
Alleen beide spelers zijn geen aguero uiteraard. Dus je moet niet verwachten dat je er makkelijk 4 man mee voorbij loopt.
Maar anders kan Bean niet winnen :P :>

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• RonaldMuijs
[...]

85 Immobile doet het bij mij beter dan SIF Icardi. Ik vermoed door de workrates.

Immobile is met een Hunter kaart nog snel genoeg om een kans te maken met 1 op 1 situaties. Daarnaast is zijn finish echt fantastisch en (dit ligt denk ik aan mij maar) hij lijkt altijd overal tussen te zitten. Net even een onderschepping of dat hij de bal mee krijgt.

TIF Icardi met Marksman is die ingame een 97 rated spits _/-\o_ Zelfde verhaal met Hawk. Ook 97.

Verwijderd

TIF Icardi gisteravond gehaald, achteraf te veel betaald door 110k voor hem neer te leggen. Ik dacht dat dat een koopje was, schatte hem veel duurder in. Later op de avond nog een paar voor 80k gehaald, hopelijk maakt dat later in de week het verlies wat goed als hij stijgt in prijs.

https://www.futbin.com/17/squad/731071

Heb hem in dit team, maar geen goal gemaakt in 5 of 6 wedstrijden. Hij is niet echt aanwezig. Wat voor spelersinstructies zouden jullie hem meegeven?

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

(jarig!)
Gisteren in 1 zucht gekwalificeerd voor de WL met mijn nieuwe franse aankopen Lacazette en Ben Arfa. Wat een scoort die Lacazette toch makkelijk. Blij dat ik Sturridge heb verkocht _/-\o_
Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2016 @ 09:21:
TIF Icardi gisteravond gehaald, achteraf te veel betaald door 110k voor hem neer te leggen. Ik dacht dat dat een koopje was, schatte hem veel duurder in. Later op de avond nog een paar voor 80k gehaald, hopelijk maakt dat later in de week het verlies wat goed als hij stijgt in prijs.

https://www.futbin.com/17/squad/731071

Heb hem in dit team, maar geen goal gemaakt in 5 of 6 wedstrijden. Hij is niet echt aanwezig. Wat voor spelersinstructies zouden jullie hem meegeven?
Ik gebruik hem in 41212 Wide met de volgende instructies:
- stay central
- get in behind
- press back line

Hij is wel erg passief buiten de zestien, heb bijvoorbeeld ook met Zlatan gespeeld en die kon je prima als false nine gebruiken maar Icardi staat op zn tegel :+

Ik gebruik hem dus voornamelijk als aanspeelpunt en afmaker, Dybala en Mertens creeren genoeg ruimte voor hem, waardoor hij het eindpunt kan zijn. Met corners moet hij ook van meerwaarde kunnen zijn, echter moet ik daar nog wat mee oefenen.

Bossie schreef op donderdag 29 december 2016 @ 07:43:
[...]

Maar anders kan Bean niet winnen :P :>
Ik heb uberhaupt altijd al moeite om te winnen ;)

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:12
[...]

Zo zou ik het exact willen omschrijven. Ik heb de TIF Icardi toch maar even gehaald en testen op de CAM positie, gezien ik de CAM eigenlijk gebruik als 3e spits en niet veel pass met de CAM.
De held van FIFA 16 definitief naar China. Voor 720.000 per week zou ik het ook wel overwegen :p Zit de Chinese competitie eigenlijk in het spel?
Vissert schreef op donderdag 29 december 2016 @ 11:01:
De held van FIFA 16 definitief naar China. Voor 720.000 per week zou ik het ook wel overwegen :p Zit de Chinese competitie eigenlijk in het spel?
Nopez, maar met alle helden die er inmiddels spelen staat die zowat hoger dan de serie A of bundesliga lol.
Blijft denken aan held Ramires......Martinez.....

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Bean77 schreef op donderdag 29 december 2016 @ 11:10:
[...]

Nopez, maar met alle helden die er inmiddels spelen staat die zowat hoger dan de serie A of bundesliga lol.
Blijft denken aan held Ramires......Martinez.....
Vergeet de Hulk niet! >:)
aah idd, en Guarin, Gervinho, Alex Texeira......

Best leuk team zo samen te stellen ;)

Bean77 schreef op donderdag 29 december 2016 @ 11:17:
[...]

aah idd, en Guarin, Gervinho, Alex Texeira......

Best leuk team zo samen te stellen ;)
Oscar is ook die op volgens mij

• Nachtapotheker
Dillema:

IF Bonaventura, SIF Salah, TIF Icardi weg en TIF Mertens ervoor terug? :D
Zou dat het waard zijn ?

Dan houd ik verder naast met Mertens Immobile over, Brozovic op CAM, daarachter Marchisio en Candreva...

Lastig :D
Nachtapotheker schreef op donderdag 29 december 2016 @ 11:20:
Dillema:

IF Bonaventura, SIF Salah, TIF Icardi weg en TIF Mertens ervoor terug? :D
Zou dat het waard zijn ?

Dan houd ik verder naast met Mertens Immobile over, Brozovic op CAM, daarachter Marchisio en Candreva...

Lastig :D
In welke formatie?

• Nachtapotheker
41212 (2)

staat nu zo: https://www.futbin.com/17/squad/279522

zo zou het dan worden: https://www.futbin.com/17/squad/901088

[ Voor 28% gewijzigd door Nachtapotheker op 29-12-2016 11:35 ]

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-10 15:41
Na eigenlijk nooit FIFA gespeeld te hebben heb ik mijn cadeau gekregen FIFA 17 toch maar eens in de PS4 gestopt. Ik moet zeggen dat ik me erg vermaak met FUT! Ik snap niet waarom ik hier nooit eerder aan begonnen ben :'). Momenteel nog een hoop te leren en erg weinig geld, wat de pret een beetje drukt. Mocht iemand nog een aantal handige tips hebben om een leuke start te maken dan hoor ik dat natuurlijk graag (op het internet heb ik overigens ook al een hoop gevonden). Ik ben maar eens begonnen met het maken van een duits team en ben momenteel ook enkel singel player seizoenen aan het spelen om wat geld te verdienen. Vast en zeker de enige manier om er in te komen (ik betaal liever niet voor de packs).

Mocht er iemand bereid zijn mij een beetje op weg te helpen dan voeg ik je graag toe op PSN :).

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Nipje schreef op donderdag 29 december 2016 @ 11:37:
Na eigenlijk nooit FIFA gespeeld te hebben heb ik mijn cadeau gekregen FIFA 17 toch maar eens in de PS4 gestopt. Ik moet zeggen dat ik me erg vermaak met FUT! Ik snap niet waarom ik hier nooit eerder aan begonnen ben :'). Momenteel nog een hoop te leren en erg weinig geld, wat de pret een beetje drukt. Mocht iemand nog een aantal handige tips hebben om een leuke start te maken dan hoor ik dat natuurlijk graag (op het internet heb ik overigens ook al een hoop gevonden). Ik ben maar eens begonnen met het maken van een duits team en ben momenteel ook enkel singel player seizoenen aan het spelen om wat geld te verdienen. Vast en zeker de enige manier om er in te komen (ik betaal liever niet voor de packs).

Mocht er iemand bereid zijn mij een beetje op weg te helpen dan voeg ik je graag toe op PSN :).
Je hebt denk ik ook al gelezen om in de catalogus coin boosters te kopen. Je krijgt dan meer munten per wedstrijd. Altijd handig als je begint.
https://www.futbin.com/17/squad/901230

Zoiets, moet je alleen kijken welke 2e spits je prettig ligt.

Candreva met deadeye(killer) was echt een baas als CAM. Brozovic had ik ook in die formatie als CM. Iets meer onzichtbaar maar eigenlijk standaard foutloos zowel verdedigend als aanvallend.

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-11 13:46
Wat zijn nu eigenlijk de overeenkomsten / verschillen tussen Futbin, Futhead en Futwiz? Ik merk dat sommigen ze door elkaar gebruiken of er slechts één van gebruiken.. Kan de een dingen die de ander niet kan? Ik neig zelf het meeste naar Futbin omdat hier de meest accurate prijzen lijken te zijn en je ook gewoon alle eigenschappen van de spelers te zien krijgt, maar weet niet of ik dan iets mis :D

• StaafM
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-12-2020
Ik gebruik Futbin voor de prijzen,ook als ik een nieuw team wil maken. Dan is het direct duidelijk wat het team me gaat kosten. en Futhead voor de in game rating van spelers (IF's) met een bepaalde chemistrystyle.
( Iamfrench is een legende op futhead! ;) ). Plus futhead is een duidelijkere site vind ik.
Joster schreef op donderdag 29 december 2016 @ 12:16:
Wat zijn nu eigenlijk de overeenkomsten / verschillen tussen Futbin, Futhead en Futwiz? Ik merk dat sommigen ze door elkaar gebruiken of er slechts één van gebruiken.. Kan de een dingen die de ander niet kan? Ik neig zelf het meeste naar Futbin omdat hier de meest accurate prijzen lijken te zijn en je ook gewoon alle eigenschappen van de spelers te zien krijgt, maar weet niet of ik dan iets mis :D
En je hebt ook nog wefut.com ;)

Maar ik gebruik futbin het meest ivm de actuele prijzen. Maar soms gebruik ik futhead/wefut die qua stats wat vriendelijker zijn (bij o.a. zoeken).

• Nachtapotheker
Bean77 schreef op donderdag 29 december 2016 @ 11:48:
[...]

https://www.futbin.com/17/squad/901230

Zoiets, moet je alleen kijken welke 2e spits je prettig ligt.
Immobile is voor mij onomstreden, dus dat is makkelijk ;)
Ik heb Nainggolan eerder gebruikt als CM, maar daar vond ik hem een stuk minder dan in de as.

• Nachtapotheker
Vissert schreef op donderdag 29 december 2016 @ 11:54:
[...]

Candreva met deadeye(killer) was echt een baas als CAM. Brozovic had ik ook in die formatie als CM. Iets meer onzichtbaar maar eigenlijk standaard foutloos zowel verdedigend als aanvallend.
Dat zou ik idd kunnen doen, omwisselen na de aftrap. :+
Help mij mijn kerstvakantie door. Wie wil er een potje doen? :+

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21-11 20:23
Zojuist voor het eerst gekwalificeerd voor de WL. Scheelt wel een hoop met Martial op de vleugel voor Depay en Aubameyang als leenspeler in de spits :). Iemand nog tips voor een betaalbaar alternatief voor Aubameyang?

I like how you keep the mouse running...

• Casual Ruud
Exodus FC schreef op donderdag 29 december 2016 @ 12:36:
Zojuist voor het eerst gekwalificeerd voor de WL. Scheelt wel een hoop met Martial op de vleugel voor Depay en Aubameyang als leenspeler in de spits :). Iemand nog tips voor een betaalbaar alternatief voor Aubameyang?
Musa *O*

• El Profesor
Musa heb ik, lekkere speler alleen ik gebruik mijn spits veel als aanspeelpunt en Musa mist Fysiek. Ik heb nu Wilson in de spits.

• StaafM
Exodus FC schreef op donderdag 29 december 2016 @ 12:41:
[...]

Musa heb ik, lekkere speler alleen ik gebruik mijn spits veel als aanspeelpunt en Musa mist Fysiek. Ik heb nu Wilson in de spits.
BPL striker? .. in dat geval Kane. fysiek, goeie pass, prima schot

• El Profesor
Hoeft niet perse BPL te zijn, Vardy lijkt me tot nu de beste optie. Mensen hier die Vardy hebben? Hoe vind je hem spelen?

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-11 20:13
Nachtapotheker schreef op donderdag 29 december 2016 @ 12:29:
[...]

Immobile is voor mij onomstreden, dus dat is makkelijk ;)
Ik heb Nainggolan eerder gebruikt als CM, maar daar vond ik hem een stuk minder dan in de as.
Asamoah als linker CM? Heerlijke speler :)

• StaafM
Exodus FC schreef op donderdag 29 december 2016 @ 12:48:
Hoeft niet perse BPL te zijn, Vardy lijkt me tot nu de beste optie. Mensen hier die Vardy hebben? Hoe vind je hem spelen?
High / High bij een spits vind ik niet fijn, kon met vardy dan ook niet overweg. 1 van mijn favoriete spitsen (en ik heb met haast alle 'grote' namen gespeeld) blijft Bacca. 2star weakfoot voelt niet zo en schoot bij mij alles raak!

Verwijderd

Joster schreef op donderdag 29 december 2016 @ 12:16:
Het enige nut wat Futbin nog heeft is dat ze prijzen opvragen. Iets wat Futhead vorig jaar ook deed. Op zich kun je het zelf ook maken maar het updaten van meer dan 14000 spelers gaat wel wat tijd kosten.

Zo ziet het er uit als je zoekt naar bijvoorbeeld NIF Ronaldo: https://gyazo.com/f551592e6ec941c0d7557facda320b82

Dingen die je ziet geven ook een beter beeld of je bent opgelicht of niet.

code:
1
2
3
4
"startingBid": 1700000,
"buyNowPrice": 1800000,

"lastSalePrice": 1592000,

Zoals je ziet heeft diegene Ronaldo voor bijna 1.6 miljoen gekocht en hoopt er winst op te maken.

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:16
Exodus FC schreef op donderdag 29 december 2016 @ 12:48:
Vardy en Sturridge spelen heel lekker. Had ze laatst beiden met Rooney erachter (was toen met WL 3 nationaliteiten vgm). Beiden snel, Sturridge sterk en Vardy een slangenmens.

• Nachtapotheker
Mertens is binnen, vanavond maar eens testen :)

https://www.futbin.com/17/squad/901088

• Bjorn89
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-03 12:21
En ik nog maar steeds bezig met de SBC lacazette

3/18, zilveren spelers zijn zo belachelijk duur t.o.v gouden.

Zou het handig zijn om met 50k alleen maar zilveren packs te openen?

Verwijderd

Bjorn89 schreef op donderdag 29 december 2016 @ 13:12:
En ik nog maar steeds bezig met de SBC lacazette

3/18, zilveren spelers zijn zo belachelijk duur t.o.v gouden.

Zou het handig zijn om met 50k alleen maar zilveren packs te openen?
Welke clubs dan? Ik ben er ook mee bezig op dit moment
Ben benieuwd hoor, laat maar weten hoe hij speelt :)

• RonaldMuijs
Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2016 @ 13:13:
[...]

Toulouse is een hele dure/lastige club om te halen.
RonaldMuijs schreef op donderdag 29 december 2016 @ 13:20:
[...]

Met SBC's weet je gewoon dat handelaren op de key spelers gaan zitten waar je niet omheen kunt. Dat was ook bij alle eerdere SBC's zo. Voor wat hoort wat en zo help je de handelaren ook weer een beetje met hun inspanningen en moeite ;)

• Bjorn89
Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2016 @ 13:13:
[...]

De grotere clubs zijn vrij makkelijk, maar de kleinere clubs zijn moeilijk omdat ze vaak Zilveren of Bronzen spelers hebben die makkelijk voor 2-5k over de toonbank gaan(t.ov 600-1200 gouden). Dit op de PC.

Ik heb nu de volgende klaar

• Lille OSC
• ASSE
• Stade Renais

Verwijderd

RonaldMuijs schreef op donderdag 29 december 2016 @ 13:20:
[...]

Ik zie het ja. Er zijn ook zoveel zilveren spelers dus de kans dat je wat krijgt wat is minimaal.

50k is het goedkoopst zie ik in totaal:
https://www.futbin.com/sq...ges/ALL/158/Toulouse%20FC

• Bjorn89
Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2016 @ 13:26:
[...]

Ik zie het ja. Er zijn ook zoveel zilveren spelers dus de kans dat je wat krijgt wat is minimaal.

50k is het goedkoopst zie ik in totaal:
https://www.futbin.com/sq...ges/ALL/158/Toulouse%20FC
Ik heb net even gekeken, de helft van de Toulouse spelers staan niet eens op de market. |:(

Verwijderd

Bjorn89 schreef op donderdag 29 december 2016 @ 13:29:
[...]

Ik heb net even gekeken, de helft van de Toulouse spelers staan niet eens op de market. |:(
Dan wordt het een ander verhaal. Bronzen pakketten kun je op zich nog wel winst op maken maar met zilver is dit een ander verhaal. Misschien dat er tijdens TOTY zoveel packs worden geopend dat ook deze spelers op de markt komen voor een betere prijs.
Pagina: 1 ... 80 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.