Bean77 schreef op woensdag 28 december 2016 @ 16:04:
[...]
Ik heb geen glazen bol, maar doorgaans worden ze voor dumpprijzen aangeboden om maar de TOTY te kunnen kopen. En als er TOTY's zijn, waarom zou je dan een IF versie willen kopen? Iedereen schijnt hier lyrisch te zijn over mertens 87, maar je hoort niemand over mertens 85.
Het is dit jaar uberhaupt lastig te voorspellen. Ik ben blij met mijn SBC/POTM spelers en ik heb dadelijk - met nog 2 spelers te gaan - zo'n 3,5 tot 4mln coins in cash om mijn 1e team met de TOTY te versterken.
Tsja ik heb alleen geen toty candidaten in me team

dat scheelt.
Hoe heb jij zoveel cash dan? Veel handelen of packs openen?
Ik ben echt zo bagger in handelen, ik weet nooit wat te kopen

veel verder dan een speler snipen en dan voor meer te verkopen gelijk lukt me niet.
Als een speler bv +2 krijgt krijgen zijn IFs dat ook. Ik denk persoonlijk dat Mertens en Brozovic een upgrade krijgen. Voor de rest nog niet echt gekeken.
Het KAN dan de moeite waard zijn om te investeren. Vorig jaar (of 2 jaar terug?) Was lacazette SIF/TIF voor 400-500K te koop en ging die 1 week VÓÓR zijn upgrade voor 800K.
Ná zijn upgrade daalde die juist weer, dat was de hype.
Ik heb helaas de domme fout gemaakt om Mertens op zijn duurste moment te kopen

Ene kant dom (het was de vrijdag voor de WL) aan de andere kant liet geen enkele IF zo'n exponentiële stijging zien als Mertens dus het was ook wel wat pech. Desalniettemin ben ik er blij mee

hopelijk stijgt die nog en krijgt die een mooie upgrade.