Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

(jarig!)
heb nu dit team: https://www.futbin.com/17/squad/287351

Maar ben aant denken om Sturridge te switchen voor >> Lacazette en Coutinho the switchen naar Ben Arfa..

Doen of niet? wat zijn jullie ervaringen met die spelers?

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

silvi0 schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 16:09:
[...]

Thanks..
Nee Muller bevalt mij ook niet als ST.. Daarom wil ik dus Auba erbij kopen..
Vidal, Alaba en Boateng staan nog op mijn verlang lijstje :)
Ik vind muller als st wel lekker eigenlijk, maar heb ozil als cam erachter :)

Straks ook auba halen voor naast herr muller :)

Verwijderd

Ik speel nu alweer een tijdje met een bundesliga team en hoop dat jullie nog wat tips voor mij hebben. De laatste tijd heb ik echt steeds moeite om wedstrijden te winnen. Ik zit in div 5 en ga steeds op en neer.Win ik een wedstrijd dan verlies ik direct de volgende, heb ik een keer een lekkere streak te pakken en win ik 4 of 5 potten op rij dan verlies ik de volgende 4 a 5 wedstrijden weer. Ik ben zeker geen pro speler en heb nog wel wat foutjes in mn speelstijl. Ik houdt de sprintknop vaak te Vaak/lang vast maar ik heb wel een aardige selectie qua spelers.

Ik probeer nu de 4321 formatie eens een tijdje maar de resultaten blijven gelijk. Hiervoor 433 en 41212 gespeeld. Bij 4321 staat alles nu nog op de default tactics.

Wat zouden jullie met mijn spelers aanpassen qua tactics, wie moet er uit de selectie en moet ik misschien een andere speler halen? Moet ik toch een andere formation proberen?

Dit zijn mijn teams:
Team 1
Afbeeldingslocatie: https://i272.photobucket.com/albums/jj171/Zodiac76/bundes_zps9uwa55kp.png

Team 2
Afbeeldingslocatie: https://i272.photobucket.com/albums/jj171/Zodiac76/bundes%202_zpszw2b8qkd.png

Daarnaast heb ik bij beide teams ST Hernandez en CDM Bender nog op de bank zitten voor noodgevallen/blessures

ik heb nog maar 10K aan muntjes over dus daarin heb ik niet veel speling

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 25-11 21:25
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 16:59:
Ik speel nu alweer een tijdje met een bundesliga team en hoop dat jullie nog wat tips voor mij hebben. De laatste tijd heb ik echt steeds moeite om wedstrijden te winnen. Ik zit in div 5 en ga steeds op en neer.Win ik een wedstrijd dan verlies ik direct de volgende, heb ik een keer een lekkere streak te pakken en win ik 4 of 5 potten op rij dan verlies ik de volgende 4 a 5 wedstrijden weer. Ik ben zeker geen pro speler en heb nog wel wat foutjes in mn speelstijl. Ik houdt de sprintknop vaak te Vaak/lang vast maar ik heb wel een aardige selectie qua spelers.

Ik probeer nu de 4321 formatie eens een tijdje maar de resultaten blijven gelijk. Hiervoor 433 en 41212 gespeeld. Bij 4321 staat alles nu nog op de default tactics.

Wat zouden jullie met mijn spelers aanpassen qua tactics, wie moet er uit de selectie en moet ik misschien een andere speler halen? Moet ik toch een andere formation proberen?

Dit zijn mijn teams:
Team 1
[afbeelding]

Team 2
[afbeelding]

Daarnaast heb ik bij beide teams ST Hernandez en CDM Bender nog op de bank zitten voor noodgevallen/blessures

ik heb nog maar 10K aan muntjes over dus daarin heb ik niet veel speling
Ik zou er 1 bundesliga team van maken, sokratis en pisczek in je eerste team en als je perse deze opstelling wilt spelen. Kan je Bella en Kolo nog als supersubs gebruiken tweede helft. Verder zou ik een sniper kaart op Auba zetten ipv Hunter. Voor die 3 extra pace hoef je het niet te doen en met die extra Dribbel skills houdt die de bal beter bij zich tijdens het dribbelen :).

Ps. ik heb bijna dezelfde opstelling maar dan 433(4) met Muller als CAM, die kopt/schiet er echt reteveel in! Wel zorgen dat je backs en sanchez/vidal op stay back houdt.

[ Voor 4% gewijzigd door Kidjuh op 27-12-2016 17:43 ]

PSN: Kidjuh

Wat zijn de ervaringen hier met 41212-2?

Momenteel speelt het prima met Mertens in de spits/CF echter tegen de betere tegenstanders heb ik zeer lastig in de afwerking, wat lijkt te komen door een gebrek aan physiek :+

Met bijvoorbeeld 41212-2 kan ik een sterkere spits als target man gebruiken, of Mertens zelfs als CAM gebruiken. Door een paar wisselspelers te verkopen zou ik bijvoorbeeld Higuan/Dybala als ST kunnen hebben met Mertens als CAM. Optie twee is Brozovic als CAM met Higuain of Dybala naast Mertens.

Dybala heb ik nog loan card om te testen:)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:16
Pfffoee ik heb de God luck, kreeg IF Dembele uit pakketje van marquee Challenges:)

Verwijderd

Bossie schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 18:07:

Momenteel speelt het prima met Mertens in de spits/CF echter tegen de betere tegenstanders heb ik zeer lastig in de afwerking, wat lijkt te komen door een gebrek aan physiek :+

Met bijvoorbeeld 41212-2 kan ik een sterkere spits als target man gebruiken, of Mertens zelfs als CAM gebruiken. Door een paar wisselspelers te verkopen zou ik bijvoorbeeld Higuan/Dybala als ST kunnen hebben met Mertens als CAM. Optie twee is Brozovic als CAM met Higuain of Dybala naast Mertens.

Ik heb mijn Higuaín weer verkocht omdat ik hem veel te lomp vind en zijn draai-as alles behalve leuk is. Ik heb nu zelf Dybala en Mertens in de spits met daarachter Pjanic vanwege chemistry. Hou de rest van mijn team maar voor mijzelf voordat ik straks weer exacte kopieën zie wat betreft hybrids :+

Het is soms lastig om Mertens in positie te krijgen in de spits vanwege zijn strength inderdaad maar je moet denk ik anders gaan spelen als je hem in de spits goed wil gebruiken.

Vandaag een lastige wedstrijd gespeeld tegen een team met Dybala en SIF Icardi voorin. Dybala zou je kunnen vervangen door Mertens. Dan ben je over de grond en lucht gevaarlijk.

p.s. ik ben nog steeds niet enthousiast over IF Brozovic.

[ Voor 3% gewijzigd door Bean77 op 27-12-2016 18:25 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• 3xH
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-01-2023

3xH

Die opstelling werkt erg goed voor mij. Ik zou gaan voor Higuain en Dybala als spitsen en Mertens als cam. Ik speel zelf ook met dat spitsenduo, ze vullen elkaar goed aan. Ik speel zelf met Pjanic op CAM, maar zou hem graag ruilen voor Mertens. Mertens op CAM lijkt me lekkerder spelen dan spits.
3xH schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 18:45:
[...]

Die opstelling werkt erg goed voor mij. Ik zou gaan voor Higuain en Dybala als spitsen en Mertens als cam. Ik speel zelf ook met dat spitsenduo, ze vullen elkaar goed aan. Ik speel zelf met Pjanic op CAM, maar zou hem graag ruilen voor Mertens. Mertens op CAM lijkt me lekkerder spelen dan spits.
Hij doet het prima als spits, probleem is vooral dat ingame dingen een paar dingen volgens EA's interpretatie van de spelregels gewoon kunnen waarbij ik toch steeds constant weer verbaasd zit te kijken dat het geen overtreding is :+

Dit is vooral in het nadeel van dribbeldwergen, maar iedereen die met Dybala speelt zal het ook herkennen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Kidjuh
Bossie schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 18:49:
[...]

Hij doet het prima als spits, probleem is vooral dat ingame dingen een paar dingen volgens EA's interpretatie van de spelregels gewoon kunnen waarbij ik toch steeds constant weer verbaasd zit te kijken dat het geen overtreding is :+

Dit is vooral in het nadeel van dribbeldwergen, maar iedereen die met Dybala speelt zal het ook herkennen.
Wat ik bizar vaak heb dat als het een corner is toch uittrappen en vice versa :O

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-11 09:09

SIF Brozovic achter Dybala!
Bean77 schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 18:19:
[...]

Vandaag een lastige wedstrijd gespeeld tegen een team met Dybala en SIF Icardi voorin. Dybala zou je kunnen vervangen door Mertens. Dan ben je over de grond en lucht gevaarlijk.

p.s. ik ben nog steeds niet enthousiast over IF Brozovic.
Inruilen voor SIF Brozo :p Dat is echt een held :)

Je 4321 custom tactic werkt goed btw, mocht alleen niet naar div 1 van EA 8)7

PSN: MrMistral

MrMistral schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 18:59:
[...]

[...]

laat ik daar ook eens mee gaan testen, dat kan nog zonder wijzigingen in mijn spelersgroep :)

MrMistral schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 18:59:
[...]

[...]

Sorry bedoelde SIF Brozo :P

Goed om te lezen dat de tactics goed lijken te werken.

EA heeft vanavond een magneetje in mijn bal gestopt. Ik denk dat ik nu wel wereldkampioen paal/lat raken ben inmiddels :P
Maar goed, kan er wel om lachen. Resulteert vaak in leuke scrimmages voor het doel.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• DjangoBangahri
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 06-12-2020
EA heeft mijn spelers juist red Bull gegeven vandaag 😂 ze hebben vleugels.
Wel lekker, meteen eerste poging kwalificatie voor weekend league gewonnen.

Was wel grappig, ik stond de 2e wedstrijd binnen 30 minuten met 0-2 achter. Dus ik moest aan die codes denken waar het hier toen straks over ging. (Dat het dan moeilijker werd voor de tegenstander met 0,25 oid). Het leek er in ieder geval verdomd veel op.

Maargoed, aan de andere kant kan het ook zo zijn dat hij dacht achterover te kunnen leunen en/of zijn eerste 2 goals een beetje mazzel waren en ik zo uiteindelijk toch nog met 3-2 won.

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:12
Had nog 1 pot die ik moest winnen om in div2 te blijven, maar ja in de fase waarin we nu zitten weet je het wel. 8 100% kansen einduitslag 0-0 :') en in de pot hiervoor jawel ook gelijk door n reboundje.
Het loopt ook weer vreselijk traag allemaal, input lijkt 1 sec later pas uitgevoers te worden.
Nu klaagmodus uit en op naar promotie :P
Nachtapotheker schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 20:41:
Had nog 1 pot die ik moest winnen om in div2 te blijven, maar ja in de fase waarin we nu zitten weet je het wel. 8 100% kansen einduitslag 0-0 :') en in de pot hiervoor jawel ook gelijk door n reboundje.
Het loopt ook weer vreselijk traag allemaal, input lijkt 1 sec later pas uitgevoers te worden.
Nu klaagmodus uit en op naar promotie :P
Zo is het, de volgende keer heb je het geluk mee :)

Ook eens tijd dat ik eens wat geluk mee heb en naar div1 kan jumpen.

Bean77 schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 21:07:
[...]

Zo is het, de volgende keer heb je het geluk mee :)

Ook eens tijd dat ik eens wat geluk mee heb en naar div1 kan jumpen.
Ik heb het al sinds zondag tegen helaas, speel prima en heb vaak rond de 60% balbezit maar scoor simpelweg steeds niet. Als ik wel scoor dan is het alsof mijn CB's simpelweg worden uitgezet en gebeuren er meest bizarre dingen.

Daarnaast is het constante gehak op Insigne/Mertens echt bijzonder frustrerend aangezien het alleen maar kansloze vrije trappen oplevert.

Bossie schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 21:33:
[...]

Ik heb het al sinds zondag tegen helaas, speel prima en heb vaak rond de 60% balbezit maar scoor simpelweg steeds niet. Als ik wel scoor dan is het alsof mijn CB's simpelweg worden uitgezet en gebeuren er meest bizarre dingen.

Daarnaast is het constante gehak op Insigne/Mertens echt bijzonder frustrerend aangezien het alleen maar kansloze vrije trappen oplevert.
Met - als je niet oppast - een flinke counter er gelijk bovenop ;)

Ik twijfel nog steeds of ik totgs mertens niet moet verkopen met sbc insigne op de bank.

Bean77 schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 21:38:
[...]

Met - als je niet oppast - een flinke counter er gelijk bovenop ;)

Ik twijfel nog steeds of ik totgs mertens niet moet verkopen met sbc insigne op de bank.
Yep, of je aanval is gestopt en je speler ligt onderuit of je hebt nog wel de bal en je aanspeelpunt ligt in het gras.

Nieuwe ronde :)
https://www.futbin.com/17/squad/880243

• MitchelFC
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-09 04:07
Echt super bedankt voor de positieve reacties op mijn youtube filmpje! :)

Voor de mensen die hem nog niet gezien hadden :P
[YouTube: https://m.youtube.com/watch?v=XP1CVAHnvTQ]

http://www.instagram.com/mitcheldenkers

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-11 15:43
Echt jammer dat we deze kerst geen leuke free packs kregen. Nu probeer ik maar die speciale SBC te doen, maar daar krijg je ook niet echt iets leuks mee.

Maar vorig jaar gingen ze dacht ik niet door na 2de kerstdag?

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-11 20:13
MitchelFC schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 21:54:

[video]
Echt heel vet! Geen idee hoe ik ooit op dat niveau zou kunnen komen :P
Zou echt helemaal gek worden, als ik tegen jou zou moeten spelen _/-\o_

• To easy

[video]
Pff net even gekeken en dat is pretty insane ja. Heb nog nooit in fifa17 tegen iemand gespeeld die zoveel tricks gebruikt en zo iemand vernederd in de 16 meter. Zou bijna zeggen zoek een eredivisieclub en vraag om een E-sport contract haha!
Bossie schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 21:54:
[...]

Yep, of je aanval is gestopt en je speler ligt onderuit of je hebt nog wel de bal en je aanspeelpunt ligt in het gras.

Nieuwe ronde :)
https://www.futbin.com/17/squad/880243
De wide versie ligt mij niet zo. Mijn wingers staan dan te ver naar achteren naar mijn zin.
Maar goed, mijn aanvraag voor een 12e dispensatiespeler in mijn team heeft EA nog in behandeling.

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:12
To easy schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 22:03:
[...]

Pff net even gekeken en dat is pretty insane ja. Heb nog nooit in fifa17 tegen iemand gespeeld die zoveel tricks gebruikt en zo iemand vernederd in de 16 meter. Zou bijna zeggen zoek een eredivisieclub en vraag om een E-sport contract haha!
Ik ook niet haha. Je moet er best wel skills voor hebben en het is rete effectief, maar met voetbal heeft het weinig te maken.
Dit zegt wat mij betreft een hoop over de kwaliteit van deze voetbalsim, of was het arcade? :+

• MitchelFC
Protax schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 22:02:
[...]

Echt heel vet! Geen idee hoe ik ooit op dat niveau zou kunnen komen :P
Zou echt helemaal gek worden, als ik tegen jou zou moeten spelen _/-\o_
Aan je muzieksmaak ligt het niet als ik b2s zie! :D

• MitchelFC
To easy schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 22:03:
[...]

Help jij dan met de sollicitatiebrief? Heb ook wel een paar prijzen gewonnen met fifa en ook keer een hele interview over mij op voetbalprimeur :)

• Kidjuh
http://numrush.nl/2016/12/20/vitesse-excelsior-esporter/

Zou er maar is naar kijken, als ik die Koen Wijland af en toe zie spelen op z'n Twitch vind ik het niet heel denderend vergeleken met deze trukendoos.

• To easy
MitchelFC schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 22:55:
[...]

Help jij dan met de sollicitatiebrief? Heb ook wel een paar prijzen gewonnen met fifa en ook keer een hele interview over mij op voetbalprimeur :)
O hier komt langzaam een pro naar boven. Je postte het alsof je af en toe een potje fifa speelde haha. Maar zoals meer zeggen misschien moet je het eens proberen om hogerop in NL te komen. Ik hoop je iig nooit tegen te komen online, want door jou zou ik hele consoles naar het gootje slaan haha!

• Jamesl
MitchelFC schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 22:55:
[...]

Sick man! Welke formatie n instructies speel je?

• MitchelFC
Kidjuh schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 23:18:

Zou er maar is naar kijken, als ik die Koen Wijland af en toe zie spelen op z'n Twitch vind ik het niet heel denderend vergeleken met deze trukendoos.
Ik zelf woon in Den Haag en ik denk dat excelsior wel op zoek is naar een ras echte Rotterdammer, had ook al dit gelezen inderdaad :X

Kidjuh schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 23:18:

Die Koen is super overrated. Snap werkelijk niet dat Ajax hem heeft binnengehaald. Er zijn veel betere spelers en die ook nog eens fan zijn van Ajax.

• MitchelFC
Jamesl schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 23:22:
[...]

Sick man! Welke formatie n instructies speel je?
4-1-2-1-2 small,

Op mijn backs stay back & conserdatieve onderschepping ( ik merk dan dat mijn backs zoals jordi alba die niet heel goed verdedigend is opeens veel minder domme dingen doet )

CDM Stay back while attacking & soms man mark of cutting lines maar hier twijfel ik nog over.

LCM & RCM lekker gebalanceerd laten alles,

CAM Stay forward,

RS/LS High pressure & achter de linies kruipen :)

Ben alleen nog bezig met een plan B als ik achter sta.

• MitchelFC
Bean77 schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 23:23:
[...]

Die Koen is super overrated. Snap werkelijk niet dat Ajax hem heeft binnengehaald. Er zijn veel betere spelers en die ook nog eens fan zijn van Ajax.
Thanks voor de compliment! Wat is iedereen aardig voor mij zeg! Bedankt jongens _/-\o_

MitchelFC schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 23:25:
[...]

4-1-2-1-2 small,

Op mijn backs stay back & conserdatieve onderschepping ( ik merk dan dat mijn backs zoals jordi alba die niet heel goed verdedigend is opeens veel minder domme dingen doet )

CDM Stay back while attacking & soms man mark of cutting lines maar hier twijfel ik nog over.

CAM Stay forward,

Plan B is bij mij simpelweg doorschuiven naar de helft tegenstander, speel standaard defensive en ga dan naar attacking als ik de laatste 30m nog achtersta.

• Casual Ruud
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06:45
Dat en mijn langste speler naar 10 / cam om ballen door te koppen naar mijn 2 spitsen. Zelf gebruik ik Kouyate in mijn discard bpl squad, maar je kunt in principe iedere lange speler nemen bijv Pogba, Iborra noem maar op.

In WL redt dit mij echt vaak in combinatie met 2 verse spitsen. Hartstikke opportunistisch natuurlijk maar wel effectief.

Net nog even snel WL ticket gepakt met 4 easy wins. 4-0 in de finale en 3-1 in de halve tegen CR, Bale, Suárez, Reus en Auba hybrid was wel lekker. Nu nog tijd zien te vinden...
Casual Ruud schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 23:45:
Dat en mijn langste speler naar 10 / cam om ballen door te koppen naar mijn 2 spitsen. Zelf gebruik ik Kouyate in mijn discard bpl squad, maar je kunt in principe iedere lange speler nemen bijv Pogba, Iborra noem maar op.

In WL redt dit mij echt vaak in combinatie met 2 verse spitsen. Hartstikke opportunistisch natuurlijk maar wel effectief.

Net nog even snel WL ticket gepakt met 4 easy wins. 4-0 in de finale en 3-1 in de halve tegen CR, Bale, Suárez, Reus en Auba hybrid was wel lekker. Nu nog tijd zien te vinden...
Ach niet moet, alles mag hou ik mezelf voor met WL. Als het 4 potjes zijn, dan zijn het 4 potjes en als het er 18 zijn dan 18. Ik ga niks meer geforceerd doen en het is het ook niet waard.
Kan je 40-0 hebben en dan krijg je nog steeds bagger in je pakjes lol.....

• Protax
Zo avontuur op de PS4 gaat goed, ben zojuist in divisie 6 aangekomen.
Nu wordt het tijd om een tweede team te gaan bouwen, denk dat ik voor een BPL team ga.
350K te besteden (4411 of 41212 (2))? :))

• Jamesl
Aparte dag vandaag, gedegradeerd uit divisie 2, daarna 7-0-0 kampioen in divisie 3, daarna precies gepromoveerd naar divisie 1. Dus we zijn weer terug :)
Kijken of het nu wat beter gaat, merk wel dat er alleen maar mensen met teveel munten in divisie 1 zitten :p

Wat een saaie TOTW zeg trouwens
http://news.futhead.com/p...-totw-predictions-week-15
Hopelijk doet EA nog wat leuks...
MitchelFC schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 23:25:
[...]

4-1-2-1-2 small,

CAM Stay forward,

Ah Nice ik speel 4-3-1-2, heb 4-1-2-1-2 nog niet geprobeerd maar is iets moeilijker met hybrid :')
Zo schiet mijn TOTGS Mertens ze er niet in. Tot die tijd blijft Hazard nog wel mijn favo linker aanvaller.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=wnrAmdwjDn0]

• colorsone
  • Laatst online: 23-11 21:42

[video]
Zo... ziek! Jouw wil ik niet tegen komen tijdens WL 😂

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Bossie schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 21:33:
[...]

Dit gisteren avond voor het eerst meegemaakt, het niet scoren verhaal.
In 4 wedstrijden achter elkaar, 3,4,2,1 keer de paal/lat geraakt. Wat normaal een goal is met een driven shot verdwijnt nu hopeloos op de paal. |:(

Verwijderd

MitchelFC schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 22:47:
[...]

Aan je muzieksmaak ligt het niet als ik b2s zie! :D
Met harde muziek over de speakers kan het nog steeds gruwelijk mis gaan hoor :p Je kunt volgens mij beter muziek luisteren waar je niet van houdt, zodat je focus op het spel ligt en niet bij de muziek

• ind0mi

ind0mi

(jarig!)
ind0mi schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 16:53:

Heb nu dit team: https://www.futbin.com/17/squad/287351

Maar ben aant denken om Sturridge te switchen voor >> Lacazette en Coutinho the switchen naar Ben Arfa..

Doen of niet? wat zijn jullie ervaringen met die spelers?
even een repost ;)

Laca of Sturridge
pelidee schreef op woensdag 28 december 2016 @ 08:52:
[...]

Dit gisteren avond voor het eerst meegemaakt, het niet scoren verhaal.
In 4 wedstrijden achter elkaar, 3,4,2,1 keer de paal/lat geraakt. Wat normaal een goal is met een driven shot verdwijnt nu hopeloos op de paal. |:(
Ik heb het met tap-ins, driven pass van de zijkant waarbij de spits voor de goal in het 5 meter gebied meermaals niet scoort. Ze kunnen letterlijk binnengelopen worden. 1 op 1 gaan opeens niet meer, of juist allemaal wel.

Gisteravond met Dybala/Higuain er toch 10 ofzo in 5 gescored na de formatie/speler switch.

• pelidee
  • Niet online
Laca en Ben Arfa!
Puur omdat ik totaal niet met Sturridge kan spelen.

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21-11 21:49
Zijn er hier mensen die de SBC voor Kurzawa ook gedaan hebben vanwege de stats? Ik had nog een movember gekocht voor 10k, dus kon de challenge heel eenvoudig doen voor zo'n 25k. Qua stats lijkt het mij echt een hele goede verdediger. Heb de laatste weken alleen geen FUT gespeeld, omdat ik aan het traden was.

Moet dus nog een goed team om Kurzawa heen bouwen, alleen wil eigenlijk nu de coins nog niet uitgeven ivm de aankomende crash... Twijfels!

• deltananie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-03 18:37
Daimen schreef op woensdag 28 december 2016 @ 09:47:
Zijn er hier mensen die de SBC voor Kurzawa ook gedaan hebben vanwege de stats? Ik had nog een movember gekocht voor 10k, dus kon de challenge heel eenvoudig doen voor zo'n 25k. Qua stats lijkt het mij echt een hele goede verdediger. Heb de laatste weken alleen geen FUT gespeeld, omdat ik aan het traden was.

Moet dus nog een goed team om Kurzawa heen bouwen, alleen wil eigenlijk nu de coins nog niet uitgeven ivm de aankomende crash... Twijfels!
Heb SBC Kurzawa ook en het is echt een fijne speler! Alleen zijn de prijzen nu na de de Futmas sbc gestegen ik zou ff wachten op de toty crash en dan een team bouwen.

Verwijderd

Ik heb hem op de bank omdat hij net als een Florenzi redelijke stats heeft om overal op het veld te staan. Het enige probleem wat ik in mijn team heb is dat ik niet al mijn spelers op volledige chemistry krijg als ik Kurzawa omwissel met Shaw (of ik moet Cech inwisselen voor de Gea). Het is een prima speler om in de 2e helft op het middenveld te zetten aan de linker kant (linkspoot) vanwege zijn goede passing en kopkracht. Hij voelt een beetje aan als Kante op het middenveld. Ze lijken ook wel degelijk op elkaar als je ze vergelijkt: http://www.futhead.com/17...-kurzawa/compare/17-6622/
Zo heerlijk de kerst door gebracht zonder dit topic. Wat een rust :+

Inmiddels gepromoveerd naar div2. Nu aan het sparen voor een fatsoenlijke tweede team en ik zit al op 40k :+ WL ging weer eens drama :')

• ind0mi

ind0mi

(jarig!)
Vissert schreef op woensdag 28 december 2016 @ 10:23:
Zo heerlijk de kerst door gebracht zonder dit topic. Wat een rust :+

Inmiddels gepromoveerd naar div2. Nu aan het sparen voor een fatsoenlijke tweede team en ik zit al op 40k :+ WL ging weer eens drama :')
welke teams heb je nu

• MrMistral
MitchelFC schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 23:29:
[...]

Thanks voor de compliment! Wat is iedereen aardig voor mij zeg! Bedankt jongens _/-\o_
Wat is jouw PSN? Ik wil wel graag mezelf een keer frustreren door te oefenen tegen jou. Kan er vaak niet mee overweg, vandaar :)

Ik speel nu voornamelijk met dit team:

https://www.futbin.com/17/squad/703021
MrMistral schreef op woensdag 28 december 2016 @ 10:29:
[...]

Wat is jouw PSN? Ik wil wel graag mezelf een keer frustreren door te oefenen tegen jou. Kan er vaak niet mee overweg, vandaar :)
Ik ben 2x compleet weggetikt door hem :+ 2 wedstrijden.. Ik heb 45 min Ronaldo in de tang gehad en daarna ging het los -O-

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21-11 20:23
Kan iemand mij vertellen wat de toernooi bonus voor de kwalificatie voor WL is? Ik speelde gister 4 wedstrijden voor kwalificatie WL en zag steeds een bonus van 1500 munten. Net weer een poging gedaan en zag toen een bonus van 500 munten. Is dit random? Of betekent het als de bonus lager is de spelers in de poule minder goed zijn? Ik heb gister vier pogingen gedaan en iedere eerste wedstrijd direct eruit, nu direct eerste pot gewonnen.

I like how you keep the mouse running...

Verwijderd

Exodus FC schreef op woensdag 28 december 2016 @ 10:37:
Kan iemand mij vertellen wat de toernooi bonus voor de kwalificatie voor WL is? Ik speelde gister 4 wedstrijden voor kwalificatie WL en zag steeds een bonus van 1500 munten. Net weer een poging gedaan en zag toen een bonus van 500 munten. Is dit random? Of betekent het als de bonus lager is de spelers in de poule minder goed zijn? Ik heb gister vier pogingen gedaan en iedere eerste wedstrijd direct eruit, nu direct eerste pot gewonnen.
Had je een coin boost aan toevallig. De coin reward voor kwalificatie is alleen als je 4 wedstrijden op rij wint.

• PeacockSR4
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-09-2021
Exodus FC schreef op woensdag 28 december 2016 @ 10:37:
De kwalificatie voor de Weekend League is verdeeld in twee delen. Deel 1 is op maandag en dinsdag en deel 2 is op woensdag en donderdag. Voor elk deel gelden andere eisen om te kwalificeren en daarbijhorend ook andere beloningen. vandaar dat de beloning gisteren anders was dan vandaag.

• Jamesl
MrMistral schreef op woensdag 28 december 2016 @ 10:29:
[...]

Ja wil ik ook weleens weten :p
Ik zou ook wel een potje tegen Mitchel en doen!

• MitchelFC
MitchelDecibel heet ik op de psn :). Dus als je mij wilt toevoegen mag het gewoon! Alleen svp wel je tweakersnaam erbij anders heb ik geen enkel idee wie wie is :p

MitchelFC schreef op woensdag 28 december 2016 @ 11:56:
MitchelDecibel heet ik op de psn :). Dus als je mij wilt toevoegen mag het gewoon! Alleen svp wel je tweakersnaam erbij anders heb ik geen enkel idee wie wie is :p
Toch mooi dat mensen in de rij staan om weg getikt te worden :P

• pelidee
  • Niet online
Vissert schreef op woensdag 28 december 2016 @ 12:00:
[...]

Toch mooi dat mensen in de rij staan om weg getikt te worden :P
haha wel een leuke uitdaging. Maar ik pas, ook al speel ik divisie 1. Hiertegen niks te vertellen ghehe.

Ik heb SBC Kurzawa, ik heb hem in een bpl team.

https://www.futbin.com/17/squad/564066

Je kan er natuurlijk een goedkopere variant van maken.

PS4 spelers die zin hebben in een potje fifa?

Verwijderd

Vissert schreef op woensdag 28 december 2016 @ 12:46:
PS4 spelers die zin hebben in een potje fifa?
Als je hard wilt winnen ja
Haha dat doe ik sowieso wel :+ Nee ik ben ook niet super goed ofzo..

Verwijderd

Vissert schreef op woensdag 28 december 2016 @ 13:06:
[...]

Haha dat doe ik sowieso wel :+ Nee ik ben ook niet super goed ofzo..
Hoe noem je

• MrMistral
MitchelFC schreef op woensdag 28 december 2016 @ 11:56:
Done :) Is bij mij niet zo moeilijk :p

MrMistral schreef op woensdag 28 december 2016 @ 13:24:
[...]

Done :) Is bij mij niet zo moeilijk :p
Ik heb jou toegevoegd MrMistal :)

• MrMistral
Vissert schreef op woensdag 28 december 2016 @ 13:54:
[...]

Ik heb jou toegevoegd MrMistal :)
Zag het d:)b

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21-11 20:23
Finale voor kwalificatie WL verloren met penalties 4-5. Mooi balen zeg!

I like how you keep the mouse running...

Vandaag zit het niet echt mee. Speel zelf ook belabberd, maar die ene Belg is nog steeds in vorm ;)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=KTYFv6p4C18]

• Jamesl
Hmm ik speel alleen deze vrijdag nog WL, rest van het weekend geen tijd.
Is het slim om vrijdagavond dan al mijn spelers te sellen? Als er nog een toty crash komt zou die na deze WL moeten komen gok ik...

Verwijderd

Jamesl schreef op woensdag 28 december 2016 @ 14:55:
Is het slim om vrijdagavond dan al mijn spelers te sellen? Als er nog een toty crash komt zou die na deze WL moeten komen gok ik...
Als je toch goed kunt spelen dan zou ik dat niet doen. Mijn team kost 2,828,550 en kan op Florenzi, Shaw (die ik vanaf het begin af aan al heb) en Cech na iedereen met winst verkopen. Ik zou persoonlijk gewoon lekker de spelers houden waar jij je vertrouwd bij voelt.
Jamesl schreef op woensdag 28 december 2016 @ 14:55:
Ik heb na mijn vorige post ook al mijn IF spelers te koop gezet samen met Pogba en Hazard. Alleen OTW Kante hou ik nog.
Ik verwacht ook nog wel een crash. Iedereen wil natuurlijk de nieuwe TOTY met vele IF's die daarvoor worden ingewisseld. Nu pak ik nog hele flinke winsten. Het is een gok, maar IF's zijn in het algemeen de (veel) mindere kaarten tov TOTY/TOTS versies.

• Jamesl
Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2016 @ 15:02:
[...]

Als je toch goed kunt spelen dan zou ik dat niet doen. Mijn team kost 2,828,550 en kan op Florenzi, Shaw (die ik vanaf het begin af aan al heb) en Cech na iedereen met winst verkopen. Ik zou persoonlijk gewoon lekker de spelers houden waar jij je vertrouwd bij voelt.
Nah ik heb veel spelers zoals Benzema, James, Ben Arfa, Matuidi, Naingolan.
Spelers die met TOTY veel gepacked gaan worden gok ik, daarvan zou je zeggen dat die toch wel wat gaan dalen.

Voor de rest zitten al mijn coins in TIF Mertens :p maar die houd ik tot net voor / net na zijn upgrade. Speelt als een god trouwens ;)

Verwijderd

Jamesl schreef op woensdag 28 december 2016 @ 15:10:
[...]

Nah ik heb veel spelers zoals Benzema, James, Ben Arfa, Matuidi, Naingolan.
Spelers die met TOTY veel gepacked gaan worden gok ik, daarvan zou je zeggen dat die toch wel wat gaan dalen.

Voor de rest zitten al mijn coins in TIF Mertens :p maar die houd ik tot net voor / net na zijn upgrade. Speelt als een god trouwens ;)
Op een gegeven moment moet je je er toch wel bij neerleggen dat je verlies maakt op spelers. Niet janken maar spelen zullen we maar zeggen *O*

• Jamesl
Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2016 @ 15:12:
[...]

Op een gegeven moment moet je je er toch wel bij neerleggen dat je verlies maakt op spelers. Niet janken maar spelen zullen we maar zeggen *O*
Ik maak altijd verlies met spelers, ik probeer er alleen het minste verlies op te maken xD
Jamesl schreef op woensdag 28 december 2016 @ 15:14:
[...]

Ik maak altijd verlies met spelers, ik probeer er alleen het minste verlies op te maken xD
Ach soms is het gewoon slim om te verkopen en naief om het niet te doen. Zeker als je verwacht dat bepaalde spelers TOTY kandidaten zijn. Dan is het zonde om vele duizenden coins door de plee te spoelen.

Hier worden ze tenminste redelijk snel verkocht merk ik. Flink mijn winst aan het tellen inmiddels en doordat ik veel SBC's heb worden mijn teams ook niet super zwakker erdoor.

Wat het nu is, ben benieuwd naar Toure als CM.
https://www.futbin.com/17/squad/564066

Hier ook een degelijk serie A met sbc's.
https://www.futbin.com/17/squad/705239

Jamesl schreef op woensdag 28 december 2016 @ 15:14:
[...]

Ik probeer voornamelijk te spelen, winst/verlies is leuk maar heb de coins liever op het veld staan zodat ik er mee aan de slag kan :)

Spelen is wel bijzonder frustrerend, de hoeveelheid BS is gigantisch vandaag, zojuist bvb nog verloren door twee rebound goals in het laatste kwart van de wedstrijd. Winnen mag nog steeds niet heb in dit seizoen nu 0/4/1 lol.

Iemand nog een goede custom tactic voor 41212 (wide), als ik tegen deze formatie speel staat de tegenstander vaak ontzetten compact om vanuit de omschakeling met de voorste drie toe te slaan :)

Bossie schreef op woensdag 28 december 2016 @ 15:21:
[...]

Ik probeer voornamelijk te spelen, winst/verlies is leuk maar heb de coins liever op het veld staan zodat ik er mee aan de slag kan :)

Spelen is wel bijzonder frustrerend, de hoeveelheid BS is gigantisch vandaag, zojuist bvb nog verloren door twee rebound goals in het laatste kwart van de wedstrijd. Winnen mag nog steeds niet heb in dit seizoen nu 0/4/1 lol.

Iemand nog een goede custom tactic voor 41212 (wide), als ik tegen deze formatie speel staat de tegenstander vaak ontzetten compact om vanuit de omschakeling met de voorste drie toe te slaan :)
Lol herkenbaar. Ik ben maar ff gestopt met spelen omdat ik flink wat tegen had. Of gewoon zelf slecht speelde.
Ik heb wel eens vaker naar custom tactics gezocht voor die variant, maar heb niks kunnen vinden wat echt een beetje succesvol was.

• Protax
Wat is defensief beter? 4321 / 41212 (2) of 4411?
Moet vooral opletten, dat het geen openhuis wordt (aangezien ik echt voor geen meter kan verdedigen).
Heb nu 400K voor een nieuw team op de PS4:

https://www.futbin.com/17/squad/889098

Zoiets?

• Jamesl
Bean77 schreef op woensdag 28 december 2016 @ 15:16:
[...]

Ach soms is het gewoon slim om te verkopen en naief om het niet te doen. Zeker als je verwacht dat bepaalde spelers TOTY kandidaten zijn. Dan is het zonde om vele duizenden coins door de plee te spoelen.

Hier worden ze tenminste redelijk snel verkocht merk ik. Flink mijn winst aan het tellen inmiddels en doordat ik veel SBC's heb worden mijn teams ook niet super zwakker erdoor.
Maar worden toty candidaten meer waard of minder ?
Jamesl schreef op woensdag 28 december 2016 @ 15:55:
[...]

Maar worden toty candidaten meer waard of minder ?
Ik heb geen glazen bol, maar doorgaans worden ze voor dumpprijzen aangeboden om maar de TOTY te kunnen kopen. En als er TOTY's zijn, waarom zou je dan een IF versie willen kopen? Iedereen schijnt hier lyrisch te zijn over mertens 87, maar je hoort niemand over mertens 85.
Het is dit jaar uberhaupt lastig te voorspellen. Ik ben blij met mijn SBC/POTM spelers en ik heb dadelijk - met nog 2 spelers te gaan - zo'n 3,5 tot 4mln coins in cash om mijn 1e team met de TOTY te versterken.

• silvi0
  • Laatst online: 05-06 23:02
Weten jullie iets over een update van spelerskaarten die gaat komen in het nieuwe jaar?

Ik heb gelezen dat spelerskaarten die ook een IF hebben gekregen een update krijgen?

Zie: https://www.upfifacoins.c...-in-fifa-17-ultimate-team

Is het dan de moeite waard om in dat soort spelers te investeren?

• Jamesl
Bean77 schreef op woensdag 28 december 2016 @ 16:04:
[...]

Ik heb geen glazen bol, maar doorgaans worden ze voor dumpprijzen aangeboden om maar de TOTY te kunnen kopen. En als er TOTY's zijn, waarom zou je dan een IF versie willen kopen? Iedereen schijnt hier lyrisch te zijn over mertens 87, maar je hoort niemand over mertens 85.
Het is dit jaar uberhaupt lastig te voorspellen. Ik ben blij met mijn SBC/POTM spelers en ik heb dadelijk - met nog 2 spelers te gaan - zo'n 3,5 tot 4mln coins in cash om mijn 1e team met de TOTY te versterken.
Tsja ik heb alleen geen toty candidaten in me team :p dat scheelt.

Hoe heb jij zoveel cash dan? Veel handelen of packs openen?
Ik ben echt zo bagger in handelen, ik weet nooit wat te kopen :p veel verder dan een speler snipen en dan voor meer te verkopen gelijk lukt me niet.
silvi0 schreef op woensdag 28 december 2016 @ 16:06:
Weten jullie iets over een update van spelerskaarten die gaat komen in het nieuwe jaar?

Ik heb gelezen dat spelerskaarten die ook een IF hebben gekregen een update krijgen?

Zie: https://www.upfifacoins.c...-in-fifa-17-ultimate-team

Is het dan de moeite waard om in dat soort spelers te investeren?
Als een speler bv +2 krijgt krijgen zijn IFs dat ook. Ik denk persoonlijk dat Mertens en Brozovic een upgrade krijgen. Voor de rest nog niet echt gekeken.
Het KAN dan de moeite waard zijn om te investeren. Vorig jaar (of 2 jaar terug?) Was lacazette SIF/TIF voor 400-500K te koop en ging die 1 week VÓÓR zijn upgrade voor 800K.
Ná zijn upgrade daalde die juist weer, dat was de hype.

Ik heb helaas de domme fout gemaakt om Mertens op zijn duurste moment te kopen :/
Ene kant dom (het was de vrijdag voor de WL) aan de andere kant liet geen enkele IF zo'n exponentiële stijging zien als Mertens dus het was ook wel wat pech. Desalniettemin ben ik er blij mee :) hopelijk stijgt die nog en krijgt die een mooie upgrade.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
ik had het vorig jaar met zouma, die had 2 x in IF gehad.

Nadat hij in de selectie van het jaar zat zeg maar gingen ze omhoog en ging de prijs van de goedkoopste IF kaart met ongeveer 8K omhoog.

Je moet geluk hebben met welke IF je kiest.

Burp

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C0xZhHxWQAAevMn.jpg:large

Sommige mensen kunnen hun 13e maand weer naar EA overmaken :')
Jamesl schreef op woensdag 28 december 2016 @ 16:13:
[...]

Tsja ik heb alleen geen toty candidaten in me team :p dat scheelt.

Hoe heb jij zoveel cash dan? Veel handelen of packs openen?
Ik ben echt zo bagger in handelen, ik weet nooit wat te kopen :p veel verder dan een speler snipen en dan voor meer te verkopen gelijk lukt me niet.

[...]

Als een speler bv +2 krijgt krijgen zijn IFs dat ook. Ik denk persoonlijk dat Mertens en Brozovic een upgrade krijgen. Voor de rest nog niet echt gekeken.
Het KAN dan de moeite waard zijn om te investeren. Vorig jaar (of 2 jaar terug?) Was lacazette SIF/TIF voor 400-500K te koop en ging die 1 week VÓÓR zijn upgrade voor 800K.
Ná zijn upgrade daalde die juist weer, dat was de hype.

Ik heb helaas de domme fout gemaakt om Mertens op zijn duurste moment te kopen :/
Ene kant dom (het was de vrijdag voor de WL) aan de andere kant liet geen enkele IF zo'n exponentiële stijging zien als Mertens dus het was ook wel wat pech. Desalniettemin ben ik er blij mee :) hopelijk stijgt die nog en krijgt die een mooie upgrade.
Veel handelen, juiste timing met verkopen, paar fifa points, wekelijkse packs, wedstrijden spelen (hoge divisies leveren meer coins op), soms wat pack luck (aguero), club opgeruimd houden. Slim sbc's/potm doen, etc etc

Maar eens kijken of het slim is om wat te investeren in potentiele winter upgrades

• Jamesl
Bean77 schreef op woensdag 28 december 2016 @ 16:28:
[...]

Veel handelen, juiste timing met verkopen, paar fifa points, wekelijkse packs, wedstrijden spelen (hoge divisies leveren meer coins op), soms wat pack luck (aguero), club opgeruimd houden. Slim sbc's/potm doen, etc etc

Maar eens kijken of het slim is om wat te investeren in potentiele winter upgrades
Haha ik ben benieuwd welke van de opsomming het meeste heeft opgeleverd, want ik doe bijna alle WLs (1 maand gemist wel door CoD), alle 'slimme' SBCs met goeie packs, divisie 1/2 spelen. Alleen het handelen dus niet :p

Edit: God gloeiende pffoeeeeee die totw

[ Voor 3% gewijzigd door Jamesl op 28-12-2016 16:33 ]

• kefco
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11-11-2022
Lekkere totw zeg! St hazard 😃

Ik heb een normale (gold) pogba en wil die gaan verkopen. Weet iemand of de prijs van de normale kaart gaat stijgen of dalen na een inform? Oftewel; moet ik nu verkopen of pas vanavond.
Jamesl schreef op woensdag 28 december 2016 @ 16:32:
[...]

Haha ik ben benieuwd welke van de opsomming het meeste heeft opgeleverd, want ik doe bijna alle WLs (1 maand gemist wel door CoD), alle 'slimme' SBCs met goeie packs, divisie 1/2 spelen. Alleen het handelen dus niet :p

Edit: God gloeiende pffoeeeeee die totw
Ook dure spelers uit pakjes gehaald? :P

Moet zeggen dat ik veel geluk heb gehad met het op tijd verkopen van spelers. Als je continue de winst pakt met de teams waarmee je speelt is dat erg lekker en makkelijk te verdienen.
Met Ronaldo had ik destijds iets van bijna 400k winst! Dan gaat het hard.

Verwijderd

Icardi TIF ipv Higuain SIF is misschien het overwegen wel waard. Higuain bevalt me toch niet helemaal.

• Jamesl
Bean77 schreef op woensdag 28 december 2016 @ 16:42:
[...]

Ook dure spelers uit pakjes gehaald? :P

Moet zeggen dat ik veel geluk heb gehad met het op tijd verkopen van spelers. Als je continue de winst pakt met de teams waarmee je speelt is dat erg lekker en makkelijk te verdienen.
Met Ronaldo had ik destijds iets van bijna 400k winst! Dan gaat het hard.
Nou ik mag deze FIFA echt niet klagen met packs, dit jaar al Vidal, IF lallana, IF Dembele, een discard IF en 2x kante gepacked! Ook af en toe spelertje van 5-15K ertussen, erg fijn.

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-11 10:54
Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2016 @ 16:23:
[afbeelding]

Sommige mensen kunnen hun 13e maand weer naar EA overmaken :')
Kijk upgrade materiaal (Thiago Silva)

PV opbrengst

Ik zit nog steeds op de eerste overwinning te wachten sinds vanmiddag 13:30 ...
Dit is me nog niet eerder overkomen :+

Bossie schreef op woensdag 28 december 2016 @ 17:45:
Ik zit nog steeds op de eerste overwinning te wachten sinds vanmiddag 13:30 ...
Dit is me nog niet eerder overkomen :+
Het "apotheker" syndroom? >:)

Verwijderd

https://www.futbin.com/17/squad/890901
Ziet er wel ziek uit man! :o
Zet dan mertens 87 als cam en nainggolan ipv rossi :P

Bean77 schreef op woensdag 28 december 2016 @ 18:02:
[...]

Zet dan mertens 87 als cam en nainggolan ipv rossi :P
Belgische teams worden steeds zieker idd :X
Had overigens gehoopt op een TIF voor Donnaruma

Pagina: 1 ... 79 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.