Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Geinig!Verwijderd schreef op maandag 26 december 2016 @ 09:50:
http://www.futhead.com/17/squads/3415549/
Kijk hoe lekkere spelers dat Nigeria eigenlijk heeft lage ratings maar wel OP spelers
Ik had laatst voor de grap naar een Ivoorkust team gekeken. Daar kan je denk ik leuk mee meedoen
PSN: MrMistral
Verwijderd
Doumbia😍 Wat een god in fifa 15 was het zekerMrMistral schreef op maandag 26 december 2016 @ 11:13:
[...]
Geinig!
Ik had laatst voor de grap naar een Ivoorkust team gekeken. Daar kan je denk ik leuk mee meedoen
[afbeelding]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Hybrid team of tactiek voor 4-3-2-1?Bossie schreef op maandag 26 december 2016 @ 12:01:
Heeft iemand nog een leuke custom voor 4321?
FIFA Benelux Administrator
tactic
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
Denk dat je dit beter zelf kunt uitvogelen. Ik heb gisteren een aantal potjes gespeeld met 40 shooting, pressure en aggression en vandaag met 55, 75 en 60 en merkte eigenlijk weinig verschil in de manier waarom mijn team speelde, terwijl er toch wel degelijk veel verschil zou moeten zijn. Ook met 40 shooting kwam de CDM nog steeds mee naar voren. Ik weet niet of het een update is geweest maar ook met 90 speed moet ik soms nog zelf spelers triggeren om loopacties te maken.
Ik dm je later vanavond wel 2 varianten.Bossie schreef op maandag 26 december 2016 @ 12:01:
Heeft iemand nog een leuke custom voor 4321?
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Ben alweer terug naar 433-2 zoals altijd, moet helaas even een losing streak rechtzetten
EA had even een middagje het doel van de tegenstander dichtgetimmerd
Kan je ze niet gewoon hier posten? Daar is toch bij uitstek dit topic voor?
Ik weet niet op het topic volspammen met losse data de bedoeling is. Dan gaan we zo naar pagina 500 toeMrMistral schreef op maandag 26 december 2016 @ 18:37:
[...]
Kan je ze niet gewoon hier posten? Daar is toch bij uitstek dit topic voor?
Snap ik. Maar het is bij uitstek info die je verwacht te vinden op een forum. Ik zou het graag willen weten en kan mij goed voorstellen anderen met mij. Vind dat nuttigere info dan de "Ik heb Messi gepackt"- postsBean77 schreef op maandag 26 december 2016 @ 18:55:
[...]
Ik weet niet op het topic volspammen met losse data de bedoeling is. Dan gaan we zo naar pagina 500 toe
Verwijderd
MrMistral schreef op maandag 26 december 2016 @ 19:02:
[...]
Snap ik. Maar het is bij uitstek info die je verwacht te vinden op een forum. Ik zou het graag willen weten en kan mij goed voorstellen anderen met mij. Vind dat nuttigere info dan de "Ik heb Messi gepackt"- posts

Aww shit
Wales, kun je niets mee
Ik wil ze gratis tho
Verwijderd
Verkoop hem ook omdat hij niet echt in mijn team past. Daarnaast heb ik geen zin heb om LaLiga spelers in mijn team te gooien om het passend te krijgen. Mertens, Nainggolan en Florenzi doen het prima aan de zijkant . Schrok wel even dat ik dit uit zo'n shit MM SBC kreeg
Volgens mij "geven" ze dit jaar alleen packs weg d.m.v. een SBC. Kreeg vandaag zelf 5000 coins. Beter dan 2 shit spelers maar daar is ook alles mee gezegdJamesl schreef op maandag 26 december 2016 @ 19:39:
125 K packs voor degene die willen betalen! Nog 20 min of 60K pakketjes over.
Ik wil ze gratis thowanneer gaan ze uitdelen?
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2016 19:40 ]
Ik kreeg premium Jumbo pakket, 3 zeldzaam van vgm, zat Motta in (1300 coins) verder niks. Denk nog minder dan jouw 5K maargoed de kans dat het iets kan worden is ook wat waard natuurlijk xD.Verwijderd schreef op maandag 26 december 2016 @ 19:39:
[...]
Volgens mij "geven" ze dit jaar alleen packs weg d.m.v. een SBC. Kreeg vandaag zelf 5000 coins. Beter dan 2 shit spelers maar daar is ook alles mee gezegd
Maar waar slaat dat op dan? Die pakketjes zijn waardeloos, ik wil een gratis mega pakket oid!
Verwijderd
Geen idee eerlijk gezegd. Was het ook niet dat vorig jaar FUT 7 jaar bestond en dat er om die reden gratis packs werden gegeven aan spelers? Ik denk dat niemand moeite heeft met een mega pack ondanks dat het untradeable zal zijn.Jamesl schreef op maandag 26 december 2016 @ 19:54:
[...]
Ik kreeg premium Jumbo pakket, 3 zeldzaam van vgm, zat Motta in (1300 coins) verder niks. Denk nog minder dan jouw 5K maargoed de kans dat het iets kan worden is ook wat waard natuurlijk xD.
Maar waar slaat dat op dan? Die pakketjes zijn waardeloos, ik wil een gratis mega pakket oid!
Waar is de 'ik vind dit niet leuk' knop?
Uit welk pakket?
Verwijderd
1. Installeer: https://chrome.google.com...gfciodnhlhhgnaaelnpjljijaJamesl schreef op maandag 26 december 2016 @ 20:27:
[...]
Waar is de 'ik vind dit niet leuk' knop?
Uit welk pakket?
2. Voeg dit toe op Tweakers: https://gist.github.com/n...6a286dc9618be0598cd0846ca
3. Zet de Tweakersnamen in de array op regel 4
4. Geniet van je rust
Uit een Marquee Match SBC
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2016 20:33 ]
Dan zijn nu toch gewoon 8Verwijderd schreef op maandag 26 december 2016 @ 19:57:
[...]
Geen idee eerlijk gezegd. Was het ook niet dat vorig jaar FUT 7 jaar bestond en dat er om die reden gratis packs werden gegeven aan spelers? Ik denk dat niemand moeite heeft met een mega pack ondanks dat het untradeable zal zijn.
Ik had ook 5k uit mijn Futmass SBC.
Hahaha kan dat ook op AndroidVerwijderd schreef op maandag 26 december 2016 @ 20:32:
[...]
1. Installeer: https://chrome.google.com...gfciodnhlhhgnaaelnpjljija
2. Voeg dit toe op Tweakers: https://gist.github.com/n...6a286dc9618be0598cd0846ca
3. Zet de Tweakersnamen in de array op regel 4
4. Geniet van je rust
Uit een Marquee Match SBCPakketten zijn toch zo random als wat dus het zou niet uitmaken welk pakket
Ik moet nog steeds een Italiaanse speler van Juventus maar op telefoon nogal lastig te snipen..
Verwijderd
Weet niet precies meer hoe het zat maar ze willen SBCs gewoon promoten lijkt het. Om de simpele reden dat ze spelers uit het spel halen en dus uiteindelijk coins. Had eerlijk gezegd ook wel wat verwacht aangezien de 250 coins of een bronzen pack ook niet echt je van het zijn.Bossie schreef op maandag 26 december 2016 @ 20:33:
[...]
Dan zijn nu toch gewoon 8?
Ik had ook 5k uit mijn Futmass SBC.
Vooruit danMrMistral schreef op maandag 26 december 2016 @ 19:02:
[...]
Snap ik. Maar het is bij uitstek info die je verwacht te vinden op een forum. Ik zou het graag willen weten en kan mij goed voorstellen anderen met mij. Vind dat nuttigere info dan de "Ik heb Messi gepackt"- posts
Voor 4321 als je wat anders dan de standaard wilt gebruiken.
50
33
FF (geen typo)
61
71
74
FF
52
60
63
COV
LF/RF naar flank, achter de linies
centrale CM agressief en stay back
backs stay back
Van een gast die met WL 40-0 had, dus ergens zal het wel werken al lijkt het wat raar
Naar flank?Bean77 schreef op maandag 26 december 2016 @ 21:46:
[...]
Vooruit dan
50
33
FF (geen typo)
61
71
74
FF
52
60
63
COV
backs stay back
Van een gast die met WL 40-0 had, dus ergens zal het wel werken al lijkt het wat raar
spelerinstructies -> steun bij loopacties -> naar flank.
Eigenlijk werkt dit best goed. Mijn buitenste LF/RF zijn best vaak aanspeelbaar daardoor.
Vandaag weer eens n paar potjes gespeeld. 1 leuke pot die ik met 6-0 won
[ Voor 12% gewijzigd door Nachtapotheker op 26-12-2016 23:38 ]
Hier ook rare potjes vanavond. Met wat pech, maar ook met veel geluk.Nachtapotheker schreef op maandag 26 december 2016 @ 23:34:
De handel gaat wel weer lekker met al die SBC's
Vandaag weer eens n paar potjes gespeeld. 1 leuke pot die ik met 6-0 wonverder was er weer weinig aan, veel high pressure en PTB teams. Uiteindelijk 4 beslissende tegengoals gehad door simpele rebound intikkers. Dat komt toch wel irritant vaak voor. Je kunt op goed geluk 10x van 30mtr op de goal rossen en je scoort gegarandeerd 1 rebound.
Maar ja, dat maakt het ook wel leuk. Elke keer hetzelfde is ook wat saai.
Maar long shots spammen is idd irritant.
Maar wat een standaard teams, kom bijna ieder potje een BPL team tegen met in de spits Musa of Remy.
Amper wat tegen te doen!
Haal zojuist Aubameyang uit een pakje, twijfel of ik een team om hem moet heen bouwen.
Speel nu 4411, maar daar is met hem amper een hybrid om heen te maken.
Met 4321 of 41212 (2) is dat makkelijker...
Auba is erg duur met een hybrid doorgaans.Protax schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 00:07:
Pfff ben op de PS4 opnieuw begonnen met FUT (overgestapt van de PC).
Maar wat een standaard teams, kom bijna ieder potje een BPL team tegen met in de spits Musa of Remy.
Amper wat tegen te doen!
Haal zojuist Aubameyang uit een pakje, twijfel of ik een team om hem moet heen bouwen.
Ik zou het verkopen en de coins gebruiken om ook een Musa team samen te stellen
Musa als CAM en Remy als Spits. Walcott als winger net als Shaqiri
Als je coins hebt, 4-3-2-1 met LV Reus?RV miss Di maria gelinked aan Pastore?Protax schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 00:07:
Pfff ben op de PS4 opnieuw begonnen met FUT (overgestapt van de PC).
Amper wat tegen te doen!
Hoor wel veel slechte dingen over Reus op dit forum (wel van dezelfde mensen) heb hem zelf nog niet gebruikt maar kan me heel moeilijk voorstellen dat hij niet goed is als ik zijn stats zie
Ik heb amper coins op de PC, heb een standaard starter Serie A team.Jamesl schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 00:27:
[...]
Als je coins hebt, 4-3-2-1 met LV Reus?RV miss Di maria gelinked aan Pastore?
Hoor wel veel slechte dingen over Reus op dit forum (wel van dezelfde mensen) heb hem zelf nog niet gebruikt maar kan me heel moeilijk voorstellen dat hij niet goed is als ik zijn stats zie
Edit: Verkocht, nu zo'n 300K voor een BPL team.
[ Voor 5% gewijzigd door Protax op 27-12-2016 00:45 ]
Hangt ook af van je speelstijl met Reus. Maar voor velen zijn H/M of H/L workrates ideaal voor een winger. M/M is minder ideaal als je een aanvallende en diepgaande winger zoekt. Blijft een goede speler, maar workrates en stamina zijn wel minpunten.Jamesl schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 00:27:
[...]
Als je coins hebt, 4-3-2-1 met LV Reus?RV miss Di maria gelinked aan Pastore?
Ik weet precies van wie jij deze hebBean77 schreef op maandag 26 december 2016 @ 21:46:
[...]
Vooruit dan
50
33
FF (geen typo)
61
71
74
FF
52
60
63
COV
backs stay back
http://www.instagram.com/mitcheldenkers
(ontopic, mag ik hier mijn laatste online goals compilation posten? Ik wil dit best graag doen, niet om mijzelf te promoten maar jullie te entertainen)
[ Voor 60% gewijzigd door MitchelFC op 27-12-2016 06:37 ]
18-30. Even snel goud 3 gehaald en gestoptMitchelFC schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 06:24:
Ik heb deze week 34-6 gehaald en jullie eigenlijk?
(ontopic, mag ik hier mijn laatste online goals compilation posten? Ik wil dit best graag doen, niet om mijzelf te promoten maar jullie te entertainen)
Mooi record man! Heb je zeker wel een mooi team waar je mee speelt???
En ja zeker dat mag je! Vind ik zeker leuk om te zien
23-17.MitchelFC schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 06:24:
Ik heb deze week 34-6 gehaald en jullie eigenlijk?
Begon met 8-0. Hierna tegen een knakker die 5-2-3 speelde en alles liep te counteren. Kwam er niet doorheen en 12 schoten tegen 1, werd het 1-0 voor hem
Hierna lukte er niks meer, en haalde ik vervolgens een 3-7...
Zonde. Vorig weekend op 25 geëindigd en nu goed begonnen, dan is 23 toch een tegenvaller.
Zeer zeker zonde! Helemaal omdat je goud 1 misloopt, goud 3 is zelfs beter kwa rewards dat moet ea echt fixen een keer.pelidee schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 09:02:
[...]
23-17.
Begon met 8-0. Hierna tegen een knakker die 5-2-3 speelde en alles liep te counteren. Kwam er niet doorheen en 12 schoten tegen 1, werd het 1-0 voor hem![]()
Hierna lukte er niks meer, en haalde ik vervolgens een 3-7...
Zonde. Vorig weekend op 25 geëindigd en nu goed begonnen, dan is 23 toch een tegenvaller.
Bedankt voor de toestemming!Jamesl schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 09:00:
[...]
18-30. Even snel goud 3 gehaald en gestopt
Mooi record man! Heb je zeker wel een mooi team waar je mee speelt???
En ja zeker dat mag je! Vind ik zeker leuk om te zien
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=XP1CVAHnvTQ] dit is mijn youtube video, ben zeer benieuwd wat jullie ervan vinden
[ Voor 10% gewijzigd door MitchelFC op 27-12-2016 09:11 ]
Ja klopt, verschil goud 1 en goud 2 in mijn ogen ook niet echt een vooruitgang.MitchelFC schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 09:06:
[...]
Zeer zeker zonde! Helemaal omdat je goud 1 misloopt, goud 3 is zelfs beter kwa rewards dat moet ea echt fixen een keer.
Gisteren een draft gespeeld, die ik won kreeg ik ook 45k munten en 2 pakketten.
Toen had ik wel zoiets van... Hmmm daar doe ik normaal een heel weekend over haha
Ja die 45k coins is het beste wat je kan krijgen met draft, want de kans dat je een goeie speler pack van boven de 45k zie ik bijna nooit gebeurenpelidee schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 09:08:
[...]
Ja klopt, verschil goud 1 en goud 2 in mijn ogen ook niet echt een vooruitgang.
Gisteren een draft gespeeld, die ik won kreeg ik ook 45k munten en 2 pakketten.
Toen had ik wel zoiets van... Hmmm daar doe ik normaal een heel weekend over haha
[ Voor 12% gewijzigd door MitchelFC op 27-12-2016 09:11 ]
Thnx! Ga het eens uitproberenBean77 schreef op maandag 26 december 2016 @ 21:46:
[...]
Vooruit dan
50
33
FF (geen typo)
61
71
74
FF
52
60
63
COV
backs stay back
Oh man. Ik zou die Ronaldo toch een flink aantal keer een rotschop verkocht hebbenMitchelFC schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 09:07:
[...]
Bedankt voor de toestemming!![]()
[video] dit is mijn youtube video, ben zeer benieuwd wat jullie ervan vinden
Mooie video, knap dat je die tricks kan, ik krijg dat echt niet voor elkaar. Kan mn controller wel door de muur gooien als ik tegen iemand speel zoals jijMitchelFC schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 09:07:
[...]
benieuwd wat jullie ervan vinden
Gister voor het eerst geprobeerd me te kwalificeren voor de WL, vier keer geprobeerd en alles verloren. Twee potjes in de 85e minuut en een ander in de verlenging. Die andere twee was ik kansloos. Eerst nog maar even oefenen en mn team wat verbeteren
I like how you keep the mouse running...
Damn zitten echt een paar parels tussen zeggen. Veel van die trucjes weet ik niet hoe je ze moet gebruikenMitchelFC schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 09:07:
[...]
Als ik Ronaldo had zou ik ook wel wat hoger komen in de WL tho
Haha echt? Ik klap gewoon juist als ik een mooie goal tegen krijg, kan ik echt prima hebben. Dan speel je gewoon eens tegen iemand die het spelletje kan.Exodus FC schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 09:32:
[...]
Mooie video, knap dat je die tricks kan, ik krijg dat echt niet voor elkaar. Kan mn controller wel door de muur gooien als ik tegen iemand speel zoals jij
Ik ga mijn controller pas gooien als ik 100 schoten heeft en hij via via de bal meekrijgt en dan zijn eerste goal scoort en 1-0 wint
Als iemand me 90 minuten helemaal wegspeelt met tricks vind ik dat echt wel vervelend hoor. Ik gooi mn controller niet letterlijk hé, ik schreef 'dan kan....'. De afgelopen 10 jaar is er denk ik 1 controller gesneuveldJamesl schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 09:36:
[...]
Haha echt? Ik klap gewoon juist als ik een mooie goal tegen krijg, kan ik echt prima hebben. Dan speel je gewoon eens tegen iemand die het spelletje kan.
Ik ga mijn controller pas gooien als ik 100 schoten heeft en hij via via de bal meekrijgt en dan zijn eerste goal scoort en 1-0 wint
Je ziet wel, als je tricks kent en je kan ze goed timen dan maakt dat echt een enorm verschil om wedstrijden naar je toe te trekkenJamesl schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 09:34:
[...]
Damn zitten echt een paar parels tussen zeggen. Veel van die trucjes weet ik niet hoe je ze moet gebruiken, en van veel zie ik het nut niet maar jij gebruikt ze goed.
Hahaha, ja er is sinds de PS4 geen controller meer gesneuveld, heb er wel 2 kapot gegooid toen ik nog een PS3 had maar ik heb na aantal FIFAs maar geaccepteerd dat EAids in het spel zit. Nu zucht ik gewoon diep en ragequit ik als het te erg wordtExodus FC schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 09:40:
[...]
Als iemand me 90 minuten helemaal wegspeelt met tricks vind ik dat echt wel vervelend hoor. Ik gooi mn controller niet letterlijk hé, ik schreef 'dan kan....'. De afgelopen 10 jaar is er denk ik 1 controller gesneuveld
Hahaha, ja er is sinds de PS4 geen controller meer gesneuveld, heb er wel 2 kapot gegooid toen ik nog een PS3 had maar ik heb na aantal FIFAs maar geaccepteerd dat EAids in het spel zit. Nu zucht ik gewoon diep en ragequit ik als het te erg wordtExodus FC schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 09:40:
[...]
Als iemand me 90 minuten helemaal wegspeelt met tricks vind ik dat echt wel vervelend hoor. Ik gooi mn controller niet letterlijk hé, ik schreef 'dan kan....'. De afgelopen 10 jaar is er denk ik 1 controller gesneuveld
Heerlijke speler idd, is wel de enige speler die echt goed is in mijn team, ik speelde afgelopen weekend met dit team ( direct in game Martial in en Menez out ) https://www.futbin.com/17/squad/871509Jamesl schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 09:34:
[...]
Damn zitten echt een paar parels tussen zeggen. Veel van die trucjes weet ik niet hoe je ze moet gebruiken, en van veel zie ik het nut niet maar jij gebruikt ze goed.
Als ik Ronaldo had zou ik ook wel wat hoger komen in de WL tholijkt me zo'n heerlijke speler.
Thanks man!Exodus FC schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 09:32:
[...]
Mooie video, knap dat je die tricks kan, ik krijg dat echt niet voor elkaar. Kan mn controller wel door de muur gooien als ik tegen iemand speel zoals jij
Gister voor het eerst geprobeerd me te kwalificeren voor de WL, vier keer geprobeerd en alles verloren. Twee potjes in de 85e minuut en een ander in de verlenging. Die andere twee was ik kansloos. Eerst nog maar even oefenen en mn team wat verbeteren
idd, hoewel er toch twee dingen zijn waardoor ik toch behoorlijk geïrriteerd van kan worden:Jamesl schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 09:45:
[...]
Hahaha, ja er is sinds de PS4 geen controller meer gesneuveld, heb er wel 2 kapot gegooid toen ik nog een PS3 had maar ik heb na aantal FIFAs maar geaccepteerd dat EAids in het spel zit. Nu zucht ik gewoon diep en ragequit ik als het te erg wordt
- de klassieke 0-10/45/90 minuut goals, zeker in reeksen
- de klassieke tegengoal vanaf de aftrap na een goal
Daarnaast heb ik het gevoel dat skills een multiplier/boost effect hebben, aangezien er vanuit een skillmove vaak bijzonder effectief kan worden afgerond.
Die blijft wel het meest vervelend, vooral als je tegenstander zo door heel je team heen slalomt. Gelukkig gebeurt het niet al te vaak, maar het is wel extra zuur als je na een wedstrijd lang knokken eindelijk die felbegeerde goal maakt en je tegenstander vervolgens de bal er in legt alsof je er niet staatBossie schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 09:55:
[...]
Ik denk dat het laatste te maken heeft met positionering. Na een skill animatie staat je speler weer op de "nul-stand" ten opzichte van de bal en dus in de optimale positie om te schieten.Bossie schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 09:55:
[...]
idd, hoewel er toch twee dingen zijn waardoor ik toch behoorlijk geïrriteerd van kan worden:
Daarnaast heb ik het gevoel dat skills een multiplier/boost effect hebben, aangezien er vanuit een skillmove vaak bijzonder effectief kan worden afgerond.
Wow! Daar zitten een paar mooie goals tussen. En ook fijn om te zien dat tricks een keer nuttig worden ingezet!MitchelFC schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 09:07:
[...]
Verwijderd
Probeer de offside trap eens direct naar de aftrap. Je spelers komen dan wat verder naar voren waarna ze in ieder geval een beetje bewegen.Bossie schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 09:55:
[...]
idd, hoewel er toch twee dingen zijn waardoor ik toch behoorlijk geïrriteerd van kan worden:
Op Reddit zijn ze ook weer bezig: https://www.reddit.com/r/.../?st=ix7btl3a&sh=b6eb2904
Minder schoten op doel zou dus heel interessant kunnen zijn. Uit ervaring lijkt dit ook wel te kloppen wanneer je helemaal gedomineerd wordt en je met 1 van de weinige schoten toch kunt scoren.
Hmm en sissokko? Of verander je de opstelling En speel je met hem op middenveld?MitchelFC schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 09:54:
[...]
Heerlijke speler idd, is wel de enige speler die echt goed is in mijn team, ik speelde afgelopen weekend met dit team ( direct in game Martial in en Menez out ) https://www.futbin.com/17/squad/871509
Ja klopt die irritaties heb ik ook, soms scoor ik echt een prachtiggoal en zie ik dat het 45/90ste minuut is, dan is mijn blijdschap gelijk beetje weg en komt er milde medelijden voor de tegenstander.Bossie schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 09:55:
[...]
Oh echt, dat heb ik niet echt. Ik heb wel het gevoel dat als je veel achter elkaar overpassed en balbezit houdt en dan een X schiet dat die er vaker ingaan.
Maar dat kan ook komen omdat je dan rustig speelt en het moment van kiezen wat secuurder uitzoekt.
Is dit te adviseren, of moet ik doorsparen?
Packs leveren 9 van de 10 keer minder opdvanpol schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 11:34:
Momenteel 150.000 coins.. wil een keer zo pack kopen(nu zo promopack Megapakket).
Is dit te adviseren, of moet ik doorsparen?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Haha je bent wel de nieuwe trickkoning van dit topic haha. Knap hoor, ik kan dat echt niet. Ik ben al blij met een fake shot, ball roll of een succesvolle berba spin lol
Geen slechte bron dus neem ik aan?
Je bent wel de trickkoning van dit forum zeg jeetje. Zitten hele mooie goals tussen. Ik ben al blij met een fake shot, ballroll of een succesvolle berbaspin (en dan nog niet eens achter elkaar)MitchelFC schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 09:54:
[...]
Heerlijke speler idd, is wel de enige speler die echt goed is in mijn team, ik speelde afgelopen weekend met dit team ( direct in game Martial in en Menez out ) https://www.futbin.com/17/squad/871509
[ Voor 111% gewijzigd door Bean77 op 27-12-2016 12:01 ]
Hier nog eenBean77 schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 11:59:
[...]
Geen slechte bron dus neem ik aan?
[...]
Je bent wel de trickkoning van dit forum zeg jeetje. Zitten hele mooie goals tussen. Ik ben al blij met een fake shot, ballroll of een succesvolle berbaspin (en dan nog niet eens achter elkaar)![]()
Hahaha.pelidee schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 12:06:
[...]
Hier nog eenBen ook blij dat ik de skill dribble onder controle heb nu.
Maar ik blijf het wel knap vinden als spelers zo succesvol kunnen spelen.
Zojuist overigens Bonucci maar geupgrade naar IF Bonucci in mijn "fitness" team.
Jazeker, zou gek worden als dit mijn tegenstander was hahaBean77 schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 12:10:
[...]
Hahaha.
Maar ik blijf het wel knap vinden als spelers zo succesvol kunnen spelen.
Zojuist overigens Bonucci maar geupgrade naar IF Bonucci in mijn "fitness" team.
Gaaf zegMitchelFC schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 09:07:
[...]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
haha ik ook. Jammer dat instant blessures niet meer voorkomen, anders wist ik het welpelidee schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 12:30:
[...]
Jazeker, zou gek worden als dit mijn tegenstander was haha
Niet? of meer als in dat een speler nu meermaals moet worden gezaagd om geblesseerd te raken?Bean77 schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 12:55:
[...]
haha ik ook. Jammer dat instant blessures niet meer voorkomen, anders wist ik het wel![]()
Ik ben benieuwd hoe dat echt in het spel werkt. Als je echt beter bent win je toch wel, en hoeveel moeilijker wordt het als de moeilijkheidsgraad 0,25 omhoog gaat?Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 10:47:
[...]
Op Reddit zijn ze ook weer bezig: https://www.reddit.com/r/.../?st=ix7btl3a&sh=b6eb2904
Minder schoten op doel zou dus heel interessant kunnen zijn. Uit ervaring lijkt dit ook wel te kloppen wanneer je helemaal gedomineerd wordt en je met 1 van de weinige schoten toch kunt scoren.
Al merk ik het zelf ook wel soms, in mijn nadeel en in mijn voordeel. Vooral bij een vroege 2-0 voorsprong naar mijn idee
Nooit meer een instant blessure meegemaakt na die update. Wel dat er de nodige spelers een blessure hadden erna. Wat een duur geintje kan zijn overigens.Bossie schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 13:04:
[...]
Niet? of meer als in dat een speler nu meermaals moet worden gezaagd om geblesseerd te raken?
Als je dat vertaalt naar spelers is dat behoorlijk. Een afname van 25% van de kwaliteiten van je spelers (bij 0,25 increase). Dan is je 84 speler ineens nog maar 63 of zie ik het verkeerd?DjangoBangahri schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 13:04:
[...]
Ik ben benieuwd hoe dat echt in het spel werkt. Als je echt beter bent win je toch wel, en hoeveel moeilijker wordt het als de moeilijkheidsgraad 0,25 omhoog gaat?
Al merk ik het zelf ook wel soms, in mijn nadeel en in mijn voordeel. Vooral bij een vroege 2-0 voorsprong naar mijn idee
Overigens denk ik dat het nog veel verder gaat dan alleen in-match regels. Ik heb namelijk al een tijdje het gevoel dat er naar veel meer dingen gekeken wordt. EA leeft bijna van de opbrengst van pakketjes. Het zou mij daarom niet verbazen dat mensen die veel pakketjes kopen, ook een standaard decrease hebben om ze nog meer pakketjes te laten kopen in de hoop op betere spelers (betekent niet dat mensen die GEEN pakketjes kopen een increase hebben...). Ik geloof er persoonlijk niks van dat het allemaal zichzelf reguleert of dat het random is
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Van 84 naar 63 lijkt mij niet het geval. Mogelijk een beetje. Maar je hebt altijd user errors in het spel. En dan is het wel een geruststelling dat je het dan altijd nog de schuld kan geven aan EA, vooral als het niks met momentum te maken heeftRoyz schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 13:12:
[...]
Als je dat vertaalt naar spelers is dat behoorlijk. Een afname van 25% van de kwaliteiten van je spelers (bij 0,25 increase). Dan is je 84 speler ineens nog maar 63 of zie ik het verkeerd?
Overigens denk ik dat het nog veel verder gaat dan alleen in-match regels. Ik heb namelijk al een tijdje het gevoel dat er naar veel meer dingen gekeken wordt. EA leeft bijna van de opbrengst van pakketjes. Het zou mij daarom niet verbazen dat mensen die veel pakketjes kopen, ook een standaard decrease hebben om ze nog meer pakketjes te laten kopen in de hoop op betere spelers (betekent niet dat mensen die GEEN pakketjes kopen een increase hebben...). Ik geloof er persoonlijk niks van dat het allemaal zichzelf reguleert of dat het random is.
Scheelt toch weer een controller (of niet)Bean77 schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 13:15:
[...]
Van 84 naar 63 lijkt mij niet het geval. Mogelijk een beetje. Maar je hebt altijd user errors in het spel. En dan is het wel een geruststelling dat je het dan altijd nog de schuld kan geven aan EA, vooral als het niks met momentum te maken heeft
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Verwijderd
Denk dat iedereen (afgezien van de mensen die in een sprookje leven) het wel hebben meegemaakt dat je na een 2-0 voorsprong moeilijker de bal in het net krijgt. Het verschil tussen de pros en ons is dan ook dat ze heel goed zijn in het lezen van wat de tegenstander doet en daarop participeren. Wat je gewoon moet doen als je merkt dat het niet gaat (handicap/momentum of hoe je het wil noemen) dan moet je gewoon zorgen dat de tegenstander de bal niet kan krijgen koste wat het kost. Ook na een doelpunt zie je dat spelers zich iets anders gaan gedragen.DjangoBangahri schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 13:04:
[...]
Ik ben benieuwd hoe dat echt in het spel werkt. Als je echt beter bent win je toch wel, en hoeveel moeilijker wordt het als de moeilijkheidsgraad 0,25 omhoog gaat?
Zowel seasons, WL als vriendschappelijk heb ik potjes gehad waar de uitslag totaal niet terecht was (positief en negatief).
Ik zie alleen maar parameters zonder enige vorm van context, dit kan ik echt overal voor gebruikt worden en is waarschijnlijk voor de functionaliteit wat EA "adaptieve play" noemt tegen de AI (offline games).Royz schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 13:12:
[...]
Als je dat vertaalt naar spelers is dat behoorlijk. Een afname van 25% van de kwaliteiten van je spelers (bij 0,25 increase). Dan is je 84 speler ineens nog maar 63 of zie ik het verkeerd?
Overigens denk ik dat het nog veel verder gaat dan alleen in-match regels. Ik heb namelijk al een tijdje het gevoel dat er naar veel meer dingen gekeken wordt. EA leeft bijna van de opbrengst van pakketjes. Het zou mij daarom niet verbazen dat mensen die veel pakketjes kopen, ook een standaard decrease hebben om ze nog meer pakketjes te laten kopen in de hoop op betere spelers (betekent niet dat mensen die GEEN pakketjes kopen een increase hebben...). Ik geloof er persoonlijk niks van dat het allemaal zichzelf reguleert of dat het random is.
Zonder context is dit simpelweg ruis, echter staan er in de comments wel een paar leuke discussies hoe verschillende spelers met handicap/momentum omgaan.
@Niels, ik denk dat de zogenaamde pro's simpelweg een veel hogere skillevel hebben dan de gemiddelde speler, hierdoor heeft momentum minder impact op hun omdat deze minder door de AI worden gecorrigeerd etc.
[ Voor 7% gewijzigd door Bossie op 27-12-2016 13:20 ]
Verwijderd
Als beginnende spelers alleen maar zouden verliezen, zoals bijvoorbeeld nu met mensen die een console + Fifa hebben gekregen met kerst dan is het spel toch totaal niet meer interessant voor diegene. Als je alleen maar verliest met online seizoenen dan ben je er volgens mij ook redelijk snel op uitgekeken. Dit is waar EA om de hoek komt lijkt mij. Het moet voor iedereen leuk blijven waardoor je soms iemand helemaal van het veld kunt tikken maar alsnog 1-0 verliezen.Royz schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 13:12:
[...]
Ik denk ook dat alleen de mensen die behoorlijk wat geld in het spel hebben gepompt EA koste wat het kost gaan verdedigen. Of je hebt een geestelijke beperking waardoor je geen veranderingen kunt herkennen gedurende een potje.... Dat kan natuurlijk ook nog
Lijkt mij niet. Als ze beter zouden zijn volgens EA dan zouden toch gehandicapt worden om beide spelers een beetje op gelijk niveau te krijgen (denk aan een weegschaal). Als je kijkt hoe pros verdedigen dan zie je dat ze niet als een dolle op de man met de bal afrennen als ze er niet zeker van zijn dat ze de bal ook krijgen. Ze blokkeren afspeelmogelijkheden en wachten op een fout van de tegenstander.Bossie schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 13:18:
[...]
@Niels, ik denk dat de zogenaamde pro's simpelweg een veel hogere skillevel hebben dan de gemiddelde speler, hierdoor heeft momentum minder impact op hun omdat deze minder door de AI worden gecorrigeerd etc.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2016 13:30 ]
haha na 1 gesloopte controller in fifa16 heb ik mij er maar bij neergelegd.
Je moet gewoon kijken naar je eigen cirkel van invloed. Kan je het niet beïnvloeden dan moet je het maar accepteren. Je hebt er niks aan om altijd maar weer EA de schuld te geven.
Maar ja, EA de schuld geven is makkelijker dan toegeven dat je zelf een slechte speler bent
Dat is toch juist een voorbeeld van datgene wat ik zeg?Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 13:27:
[...]
Lijkt mij niet. Als ze beter zouden zijn volgens EA dan zouden toch gehandicapt worden om beide spelers een beetje op gelijk niveau te krijgen (denk aan een weegschaal). Als je kijkt hoe pros verdedigen dan zie je dat ze niet als een dolle op de man met de bal afrennen als ze er niet zeker van zijn dat ze de bal ook krijgen. Ze blokkeren afspeelmogelijkheden en wachten op een fout van de tegenstander.
Probeer dat maar eens op reddit te vertellen.... Wat een verschrikkelijke sub is dat zeg.Bean77 schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 13:31:
[...]
haha na 1 gesloopte controller in fifa16 heb ik mij er maar bij neergelegd.
Je moet gewoon kijken naar je eigen cirkel van invloed. Kan je het niet beïnvloeden dan moet je het maar accepteren. Je hebt er niks aan om altijd maar weer EA de schuld te geven.
Maar ja, EA de schuld geven is makkelijker dan toegeven dat je zelf een slechte speler bent
Ideale speler als je puur een silver team wilt hebben lijkt mij.MrMistral schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 13:33:
Weet iemand trouwens waarom Iheanacho een BIN heeft van 6500 (zilver)?
Hij is altijd al zo duur geweest.
Op reddit zitten natuurlijk de pro's he, die doen nooit wat verkeerdErnstMid schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 13:35:
[...]
Probeer dat maar eens op reddit te vertellen.... Wat een verschrikkelijke sub is dat zeg.
Er zit wel iets van momentum in het spel denk ik, maar 8 van de 10 voorbeelden zijn gewoon user error.
[ Voor 41% gewijzigd door Bean77 op 27-12-2016 13:37 ]
Verwijderd
Zegt ook wel weer genoeg dat mensen op het forum van EA verbannen worden. Gelukkig leven we in een vrij land
Oh shit. Dacht dat je skill level als in skill rating bedoeldeBossie schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 13:34:
[...]
Dat is toch juist een voorbeeld van datgene wat ik zeg?
Sorry dat ik het moet zeggen maar op Reddit zitten ook een hoop goede mensen. Chemgate kwam daar ter sprake bijvoorbeeld. De mensen die EA koste wat het kost blijven verdedigen. Die zijn pas triest.. Om je een goed voorbeeld te geven: Een eerste IF met +1 op alle stats zou slechter moeten zijn dan zijn normale kaart die vanaf dag 1 beschikbaar was in het spel. Toch heb je mensen die beweerden dat een eerste IF (4 chemistry en dus base stats) beter zou zijn dan de normale NIF (Not In-Form) op 10 chem (die dus een boost krijgt van de chemistry kaart). Het is bijna lachwekkend....ErnstMid schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 13:35:
[...]
Probeer dat maar eens op reddit te vertellen.... Wat een verschrikkelijke sub is dat zeg.
[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2016 13:50 ]
Oh zeker! Maar al dat gejammer word ik zo moe van. Als je het dan allemaal echt zo verschrikkelijk vindt, ga dan lekker iets anders doen. Toppunt van alles vind ik nog wel de mensen die zich zo verschrikkelijk genaaid voelen omdat de gratis packs/gifts niet goed genoeg zijn. Grote groep kleuters bij elkaar, get over it. En natuurlijk zijn er genoeg dingen voor verbetering vatbaar maar waar is dat nou niet zo.Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 13:36:
[...]
Sorry dat ik het moet zeggen maar op Reddit zitten ook een hoop goede mensen. Chemgate kwam daar ter sprake bijvoorbeeld. De mensen die EA koste wat het kost blijven verdedigen. Die zijn pas triest.. Om je een goed voorbeeld te geven: Een eerste IF met +1 op alle stats zou slechter moeten zijn dan zijn normale kaart die vanaf dag 1 beschikbaar was in het spel. Toch heb je mensen die beweerden dat een eerste IF (4 chemistry en dus base stats) beter zou zijn dan de normale NIF (Not In-Form) op 10 chem (die dus een boost krijgt van de chemistry kaart). Het is bijna lachwekkend....
Maar goed, ik lig er niet zo wakker van dat ik geen grote fifa speler ben. Vind alle randzaken van fifa dit jaar erg leuk om te doen en de potjes die ik verlies liggen meestal gewoon aan mezelf. En als ik hard wil shinen slinger ik Halo wel even aan
Heel herkenbaar hoorErnstMid schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 13:50:
[...]
Oh zeker! Maar al dat gejammer word ik zo moe van. Als je het dan allemaal echt zo verschrikkelijk vindt, ga dan lekker iets anders doen. Toppunt van alles vind ik nog wel de mensen die zich zo verschrikkelijk genaaid voelen omdat de gratis packs/gifts niet goed genoeg zijn. Grote groep kleuters bij elkaar, get over it. En natuurlijk zijn er genoeg dingen voor verbetering vatbaar maar waar is dat nou niet zo.
Maar goed, ik lig er niet zo wakker van dat ik geen grote fifa speler ben. Vind alle randzaken van fifa dit jaar erg leuk om te doen en de potjes die ik verlies liggen meestal gewoon aan mezelf. En als ik hard wil shinen slinger ik Halo wel even aan
En weet je..... ze vergeten zelf ook dat ze zelf ook voordeel hebben van wat ze zelf als "tegen" ervaren. Maar nee, ze hebben nooit wat mee, want ze zijn natuurlijk goed en onlogische doelpunten zijn compleet logisch omdat ze het zo bedacht hebben
Verwijderd
Sommige dingen liggen aan je zelf daar ben ik het helemaal mee eens, maar er zitten dingen in het spel die niet te verklaren zijn. Als je op de counter attack speelt op balanced dan blijft iemand als Chiellini echt wel achter normaal gezien. Maar het gekke is dat er bepaalde momenten zijn in het spel waar ook iemand met Low/High opeens op een plek staat waar hij niet hoort te staan. Hetzelfde geldt jammer genoeg nog steeds voor de CDM positie. stay back while attacking werkt voor een CDM met Low/High zoals Medel niet waardoor je eigenlijk de volgende kaart krijgt:ErnstMid schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 13:50:
[...]
Oh zeker! Maar al dat gejammer word ik zo moe van. Als je het dan allemaal echt zo verschrikkelijk vindt, ga dan lekker iets anders doen. Toppunt van alles vind ik nog wel de mensen die zich zo verschrikkelijk genaaid voelen omdat de gratis packs/gifts niet goed genoeg zijn. Grote groep kleuters bij elkaar, get over it. En natuurlijk zijn er genoeg dingen voor verbetering vatbaar maar waar is dat nou niet zo.

Spelers hebben gedurende de wedstrijd altijd een aantal momenten dat ze er totaal niks van bakken en dit kan niet aan de speler liggen die de controller in handen heeft. Puur om het feit dat het met andere spelers nog wel gaat.
Ik had moeten afkloppen..... Nu IF aguero met een voetblessure
Oh ja ik zal ook de laatste zijn om te zeggen dat het spel perfect is. En daarover wat zeggen of wat zeuren heb ik ook totaal geen moeite mee. Maar wel met de manier waarop het gaat en de hoeveelheid.Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 14:00:
[...]
Sommige dingen liggen aan je zelf daar ben ik het helemaal mee eens, maar er zitten dingen in het spel die niet te verklaren zijn. Als je op de counter attack speelt op balanced dan blijft iemand als Chiellini echt wel achter normaal gezien. Maar het gekke is dat er bepaalde momenten zijn in het spel waar ook iemand met Low/High opeens op een plek staat waar hij niet hoort te staan. Hetzelfde geldt jammer genoeg nog steeds voor de CDM positie. stay back while attacking werkt voor een CDM met Low/High zoals Medel niet waardoor je eigenlijk de volgende kaart krijgt:
[afbeelding]
Spelers hebben gedurende de wedstrijd altijd een aantal momenten dat ze er totaal niks van bakken en dit kan niet aan de speler liggen die de controller in handen heeft. Puur om het feit dat het met andere spelers nog wel gaat.
Dan zie ik liever zo'n filmpje met vette goals zoals hierboven
https://www.futbin.com/17/squad/787856
Delen jullie mijn idee of denken jullie dat ik me munten beter kan spenderen aan andere posities?
Kan eventueel Thiago Silva nog ipv Perrin halen, maar kijk het eerst zo even aan.
De rest van je team ziet er prima uit. Fahrmann kan je nog halen voor in de goal. Kost de wereld niet. En dan idd een goede spits.silvi0 schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 15:36:
Ik heb nu ondertussen 285k in mijn portemonnee en denk eraan om Aubameyang te halen en Muller te verplaatsen naar de CAM positie..
Delen jullie mijn idee of denken jullie dat ik me munten beter kan spenderen aan andere posities?
Ik zou dat wel doen als je een Bundesliga team wilt houden. Als ST lijkt mij Muller niet zo fijn eigenlijk, maar misschien voor jou is hij perfect. Met Auba heb je voorin snelle spitsen en een kopsterke CAM (Muller). Daarna zou je verder kunnen sparen voor Vidal, Alaba, Boateng ofzo.silvi0 schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 15:36:
Ik heb nu ondertussen 285k in mijn portemonnee en denk eraan om Aubameyang te halen en Muller te verplaatsen naar de CAM positie..
Vidal vond ik vorig jaar erg fijn op het middenveld naast Toure. Dit jaar heb ik nog niet geprobeerd.
Zelf denk ik dat het https://www.futbin.com/17/squad/866626 wordt ipv de BPL squad die ik eerder linkte. Hybrids is toch wel leuk en een La Liga team / BPL team heb ik sinds fut 15 niet meer gehad.
Alleen jammer van 7 chem Aduriz. Behalve met Bernat is dat niet mogelijk zo te zien.
Heeft iemand ervaring met TOTGS Aduriz? Is hij net zo iets als TOTS van vorig jaar? Samen met Ibra en Pogba voorin lijkt me dat dodelijk. Lekker Walker en Kurzawa hoge ballen geven. Gemiddelde lengte is zo'n 187cm van het hele team zelfs.
Mocht het nou niet lekker spelen dan switch ik wel naar Griezmann. Nu nog een weekje wachten tot Ibra weer 50k gedaald is
Thanks! Kan ik dan beter niet voor Leno gaan i.p.v. Fahrmann?Bean77 schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 15:48:
[...]
De rest van je team ziet er prima uit. Fahrmann kan je nog halen voor in de goal. Kost de wereld niet. En dan idd een goede spits.
Thanks..Casual Ruud schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 16:01:
[...]
Ik zou dat wel doen als je een Bundesliga team wilt houden. Als ST lijkt mij Muller niet zo fijn eigenlijk, maar misschien voor jou is hij perfect. Met Auba heb je voorin snelle spitsen en een kopsterke CAM (Muller). Daarna zou je verder kunnen sparen voor Vidal, Alaba, Boateng ofzo.
Nee Muller bevalt mij ook niet als ST.. Daarom wil ik dus Auba erbij kopen..
Vidal, Alaba en Boateng staan nog op mijn verlang lijstje
Ik vind Leno die 12k meer niet waard. Bovendien heeft Farhmann betere reflexes en is een stukje langer. Glove/handschoen kaart erop en gaan. Mocht die toch tegenvallen dan kan je altijd nog Leno proberen.silvi0 schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 16:08:
[...]
Thanks! Kan ik dan beter niet voor Leno gaan i.p.v. Fahrmann?
Ik zou waarschijnlijk voor een BPL/France hybrid gaan, kante naar RCM of CDM en dan Matuidi / Arfa halen. Voorin Griezman + lacazette of Gameiro ?Casual Ruud schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 16:01:
[...]
Ik zou dat wel doen als je een Bundesliga team wilt houden. Als ST lijkt mij Muller niet zo fijn eigenlijk, maar misschien voor jou is hij perfect. Met Auba heb je voorin snelle spitsen en een kopsterke CAM (Muller). Daarna zou je verder kunnen sparen voor Vidal, Alaba, Boateng ofzo.
Vidal vond ik vorig jaar erg fijn op het middenveld naast Toure. Dit jaar heb ik nog niet geprobeerd.
Zelf denk ik dat het https://www.futbin.com/17/squad/866626 wordt ipv de BPL squad die ik eerder linkte. Hybrids is toch wel leuk en een La Liga team / BPL team heb ik sinds fut 15 niet meer gehad.
Alleen jammer van 7 chem Aduriz. Behalve met Bernat is dat niet mogelijk zo te zien.
Heeft iemand ervaring met TOTGS Aduriz? Is hij net zo iets als TOTS van vorig jaar? Samen met Ibra en Pogba voorin lijkt me dat dodelijk. Lekker Walker en Kurzawa hoge ballen geven. Gemiddelde lengte is zo'n 187cm van het hele team zelfs.
Mocht het nou niet lekker spelen dan switch ik wel naar Griezmann. Nu nog een weekje wachten tot Ibra weer 50k gedaald isNu zo'n 430k en daarvoor 370/380k . K*t TOTW
Maar ik ben ook niet van de crosses
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.