Benieuwd wat voor SBC's er nog komen. Kreeg gisteren een 2-spelers pakje. Haalde Cuadrado eruit, nog niet zo verkeerd. Laatste weken heb ik redelijk pack luck, Coutinho, Eriksen, Ben Arfa, Verratti, Cuadrado en Pique. Ook nog 2 discard IF's, die ik tijdens SBC's voor 25+k verkocht. Had dus inmiddels 250k.
Nog maar een schijntje vergeleken met sommige anderen hier die Messi's packen en IF Higuain's enzo
Vorige jaren had ik met een beetje inspanning een handel in shirts, niet veel marge maar wel een constante. Maar dat is werkelijk niks waard dit jaar. Heb zo nu en dan wat discard IF's die je voor meer verkoopt maar de markt is zo onvoorspelbaar. Had 13 Movember kaartjes tot 3 weken geleden in de lijst gehouden en uiteindelijk toch maar gediscard. Weinig verlies maar had ik ze met deze weken verkocht had ik nog aardige winst gemaakt. Met Insigne SBC waren die kaartjes plots 35k waard, had er op dat moment trouwens toch nog 3 op de gok gekocht voor 15k..
Wellicht laten ze de markt een beetje stabiliseren, om ook 84 rated spelers even een normale prijs te laten krijgen. Maar een crash is nog steeds totaal onvoorspelbaar.
[
Voor 41% gewijzigd door
Oeffel op 26-12-2016 08:29
]