Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-11 20:13
chengbondkwok schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 11:02:
[...]

Heb je vrienden die op een bepaalde platform spelen? (Xbox vs PS4) Ik had sinds vorig jaar een console, en liet mijn keuze afhangen aan mijn omgeving (waar heb ik de meeste vrienden zitten). Toen bleek dat als ik voor de PS4 koos, ik slechts 1 vriend hoefde achter te laten :+
Mijn beste maatjes hebben allebei... :)
Denk dat ik voor de power van de Pro moet gaan, ben een PC gamer die is kracht gewend :9
Wat is lees is dat als je nog geen 4K tv hebt, de One S the way to go is...

[ Voor 6% gewijzigd door Protax op 24-12-2016 11:10 ]

Verwijderd

Protax schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 11:04:
[...]

Mijn beste maatjes hebben allebei... :)
Denk dat ik voor de power van de Pro moet gaan, ben een PC gamer die is kracht gewend :9
Wat is lees is dat als je nog geen 4K tv hebt, de One S the way to go is...
Legends zijn volgens mij t/m Fifa 18 mocht je daar interesse in hebben. Ik vind persoonlijk de Xbox One controller prettiger in de hand maar net zoals anderen heb ik gekozen voor de PS4, omdat kameraden deze ook hadden aangeschaft. Beide consoles hebben zo hun voordelen, volgens mij zijn de WL servers op de PS4 wat stabieler en krijg je minder vaak een disconnect omdat die servers weer brak zijn.
Bean77 schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 09:44:
[...]

Zeer trieste reactie weer. Probeer eens met de kerstdagen eens aardig te zijn op het forum en niet gelijk weer op iedereen te bashen zoals je de laatste tijd vaker doet.
Ik probeer je al een tijd te negeren en dat zou makkelijker zijn als je ook niet elke keer een reactie geeft op mij.
Ik kan naar iedereen vriendelijk doen, maar jij gaat je weer mengen om voor de zoveelste keer een discussie te starten, die wanneer je hem niet kunt winnen omdat je geen gelijk hebt zo aan de kant geschoven worden door een vraag hoe iedereen zijn weekend league gaat. Daarnaast moet je om respect te krijgen het ook geven en dat is nou net iets wat jij niet kunt.

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-11 09:09
Protax schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 10:59:
[...]

Heb tot een paar maanden terug altijd een PS4 gehad.
Echter is die PC markt voor Fifa een drama, maar speel nu wel met een Xbox One S controller op de PC.
Legends is wel weer leuk op de Xbox... Maar goed is de power van de nieuwe PS4 zoveel beter dat het de moeite waard is (ben een PC gamer, heb een hekel aan laadtijden) :)
Voor laadtijden hoef je het sowieso niet te doen. Dit is meer iets voor het ps4 topic, maar games profiteren nu óf op grafisch gebied op 1080p óf op resolutie bij 4k, mits ondersteuning daarvoor is ingebouwd, vanaf het begin of via een patch. Het is niet zo dat de ps4 pro automagisch games er mooier uit laat zien en de laadtijden verbetert.

Zoals hier ook aangegeven wordt, kijk vooral met wie je speelt, of je de controller fijn vindt en evt. naar exclusives. Succes :)

PSN: MrMistral

Hebben jullie ook wel eens wedstrijden tegen een veel betere tegenstander waarbij je alle moeite hebt om een goed resultaat neer te zetten.
Ik had het zojuist. Ik werd redelijk weggetikt door hem en had veel minder balbezit. Door 2 lucky goals toch bij kunnen blijven en dan op het einde, heerlijk via de binnenkant paal.....
Priceless _/-\o_

(ok mijn tegenstander zal wel een flinke rage hebben gehad lol)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=kjJX_5rYCUU]

[ Voor 3% gewijzigd door Bean77 op 24-12-2016 12:20 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Bean77 schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 12:19:
Hebben jullie ook wel eens wedstrijden tegen een veel betere tegenstander waarbij je alle moeite hebt om een goed resultaat neer te zetten.
Ik had het zojuist. Ik werd redelijk weggetikt door hem en had veel minder balbezit. Door 2 lucky goals toch bij kunnen blijven en dan op het einde, heerlijk via de binnenkant paal.....
Priceless _/-\o_

(ok mijn tegenstander zal wel een flinke rage hebben gehad lol)

[video]
Ik heb in D6 momenteel alleen tegenstanders die het bekende turbo/pressing spelen. Normaal kan ik daar wel onderuit voetballen maar het is vrij laggy momenteel. Vriend Renato is natuurlijk ook bij elke tegenstander van partij.

Het aantal blessures voor Mertens/Insigne is bijna gelijk aan het aan gespeelde wedstrijden. Het aantal is gelijk als ik Salah ook meetel :/

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Bossie schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 12:30:
[...]

Ik heb in D6 momenteel alleen tegenstanders die het bekende turbo/pressing spelen. Normaal kan ik daar wel onderuit voetballen maar het is vrij laggy momenteel. Vriend Renato is natuurlijk ook bij elke tegenstander van partij.

Het aantal blessures voor Mertens/Insigne is bijna gelijk aan het aan gespeelde wedstrijden. Het aantal is gelijk als ik Salah ook meetel :/
hmm Mertens is idd wat blessure gevoelig inderdaad. Maar nog niet zo extreem zoals bij jou.

Speel een paar potjes WL, maar daar ook opvallend veel high pressure teams. Irritant om dan even geen cdm in mijn team te hebben. Maar goed, dan maar flink counteren.

Iedereen hier alvast fijne feestdagen en een (fifa17) succesvol en gezond 2017!!

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Bean77 schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 12:39:
[...]

hmm Mertens is idd wat blessure gevoelig inderdaad. Maar nog niet zo extreem zoals bij jou.
Mwoah, neerschoppen is makkelijker dan verdedigen en word vaak niet eens gestraft.
3 uit 3 nu, heb 30 healing cards momenteel maar moet toch steeds kopen :O

5 games nu met driesje, 4 goals 1 assist en 2 rage quits na 10m.
Begin het te snappen waarom hij zovaak gehakt word :o

[ Voor 14% gewijzigd door Bossie op 24-12-2016 13:13 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 25-11 16:33
Gisteren voor het eerst weekend league gespeeld. Viel niet eens tegen. Heb best wel sportieve tegenstanders getroffen. Eerste paar potjes wel verloren. Maar toen ff pauze gepakt en wat meer geduld in het spel proberen te krijgen. Dit ging een stuk beter!

Paar dingen die ik moet afleren..
sprintknop minder gebruiken ivm (dodelijk) balverlies. Geduldiger verdedigen en vaker gewoon vaker op goal schieten ipv. hem over de lijn willen dribbelen.. |:(

naja het dribbelen vind ik nogsteeds een lastig onderdeel van het spel. Ik zie andere spelers veel lopen met een bal zonder dat ik hem kan pakken. Vraag me wel eens af ik alle knop combinaties wel ken.

• Lekkerboeie86
Gisteren 5x een 50k geopend en vandaag 2x een 100k. wat een bagger!! Maja zal niet zeuren. Heb Messi al gepacked dit jaar :p
Bossie schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 12:51:
[...]

Mwoah, neerschoppen is makkelijker dan verdedigen en word vaak niet eens gestraft.
3 uit 3 nu, heb 30 healing cards momenteel maar moet toch steeds kopen :O

5 games nu met driesje, 4 goals 1 assist en 2 rage quits na 10m.
Begin het te snappen waarom hij zovaak gehakt word :o
Ik wil zelf ook nog wel eens wat fysiek spelen, maar het valt me op dat je de laatste tijd soms niet eens geel krijgt voor een overtreding. Gelukkig telt EA nog steeds de kaarten niet op bij elkaar.

Valt me ook op dat de blessures ook vaak eenzijdig zijn. Vooral voet blessures komen veel voor in verhouding tot andere blessures. Daar zouden ze ook wat meer balans in mogen krijgen.

Ach Mertens, Dybala en Salah, (en Hazard, Sterling) zijn heerlijk om tussen het middenveld en de verdediging van de tegenstander te spelen. Dribbling en wendbaarheid zijn ideaal.
Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 12:51:
Gisteren voor het eerst weekend league gespeeld. Viel niet eens tegen. Heb best wel sportieve tegenstanders getroffen. Eerste paar potjes wel verloren. Maar toen ff pauze gepakt en wat meer geduld in het spel proberen te krijgen. Dit ging een stuk beter!

Paar dingen die ik moet afleren..
sprintknop minder gebruiken ivm (dodelijk) balverlies. Geduldiger verdedigen en vaker gewoon vaker op goal schieten ipv. hem over de lijn willen dribbelen.. |:(

naja het dribbelen vind ik nogsteeds een lastig onderdeel van het spel. Ik zie andere spelers veel lopen met een bal zonder dat ik hem kan pakken. Vraag me wel eens af ik alle knop combinaties wel ken.
Haha sprintknop is herkenbaar. Moet ik mezelf ook weer elke keer vertellen met mijn waardeloze bal aannames :P

WL loopt hier ook wel lekker. Ik heb mezelf een tijdje geleden beloofd dat ik niet meer zo geforceerd op die 40 wedstrijden focus. Speel ik 8 wedstrijden dan is het ok, 15 ook, maar ga niet meer doorspelen om koste wat het kost die 40 wedstrijden vol te maken. Laatste weken kom in niet boven de 12 potjes en dat vind ik ook wel prima. Niets moet alles mag :)

• 3xH
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-01-2023

3xH

Volgens mij spelen meer mensen weekend league, dus ook wat de mindere goden. Heb 10 potjes gespeeld, maar 1 verloren en dat was ook nog na paneltys. Wel jammer dat ik verder weinig tijd heb om te spelen. Wat Bean77 over blessures zegt ondervindt ik ook, het is meestal een voet blessure.

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:16
Zucht Mertens al 160K gedaald sinds dat ik hem kocht. Het zal toch niet .. :/

• Protax
Zo PS4 Pro is binnen, ben vanaf nu ook daar weer te vinden!
Kom maar op met die trainingsessies, van alleen op de PC spelen word ik gewoon niet beter :)
Nu even bekijken, hoe ik enigszins een normaal team bij elkaar kan sprokkelen op de PS4.
Protax schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 14:46:
Kom maar op met die trainingsessies, van alleen op de PC spelen word ik gewoon niet beter :)
Nu even bekijken, hoe ik enigszins een normaal team bij elkaar kan sprokkelen op de PS4.
oh tuurlijk, wel een PS4 Pro kunnen halen, maar geen muntjes aan EA willen geven ? :P

• Protax
Bossie schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 14:55:
[...]

oh tuurlijk, wel een PS4 Pro kunnen halen, maar geen muntjes aan EA willen geven ? :P
Nou heb al genoeg uitgegeven op de PC, op de PS4 wil ik niet zover gaan :)

Verwijderd

Jamesl schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 14:08:
Ik begin hem ook al te knijpen :P
Als je inlogt onder hetzelfde EA account dan kun je gebruik maken van de coin boosters ;)

Als je direct voor de 10 keer 1000 extra gaat dan heb je na 1 seizoen (kan zelfs offline tegen de simpele AI) genoeg coins voor bijvoorbeeld het volgende: https://www.futbin.com/17/squad/835455

Ik kan vandaag nog wel een potje doen aangezien ik weinig op de agenda heb staan :)

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:23

lasharor

7 december 2004

Pff, gisteren maar begonnen aan de WL van deze week. Ging bijzonder slecht. Dacht uiteindelijk bij Zilver 1 uit te komen. Vandaag was het echter veeeel makkelijker en ben nu Gold 3 met nog 8 potjes te gaan. Dus, Gold 2 lijkt nog haalbaar te zijn.

Had gisteren niet moeten beginnen. Denk dat er toen teveel mensen online waren die nogal veel fifa spelen. Terwijl er nu wat meer casual spelers online zijn.

Denk trouwens niet meer dat ik mee doe aan de WL. 40 potjes is gewoonweg te veel en ik heb wel redelijk veel potjes nodig om die Gold 1 te halen dus dat schiet niet op.
Jamesl schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 14:08:
Zoveel is die nog niet gedaald? Hij kost iets van 600k, daar heb ik hem ook eerder wel eens voor weg zien gaan.
Als die richting de 200k gaat dan haal ik hem wel ;)

Zelf druk aan het kijken naar een volgende upgrade.

Bean77 schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 15:29:
[...]

Zoveel is die nog niet gedaald? Hij kost iets van 600k, daar heb ik hem ook eerder wel eens voor weg zien gaan.

Ik had hem voor 630k, hij zal uiteindelijk nog wel wat dalen.
Tot nu toe 10 goals / 3 assists in 10 games, dus prima tevreden, speel nu overigens wel F9.

Bossie schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 15:36:
[...]

Ik had hem voor 630k, hij zal uiteindelijk nog wel wat dalen.
Tot nu toe 10 goals / 3 assists in 10 games, dus prima tevreden, speel nu overigens wel F9.
Ach als hij een topper is dan is het toch altijd goed? Elke speler/IF daalt uiteindelijk toch in waarde en je moet toch eens ergens mee spelen ;)

• Jamesl
Bean77 schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 15:29:
[...]

Ik had hem voor 760K gisteren ...Toen bleef die maar stijgen naar 800
Jamesl schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 16:21:
[...]

Ik had hem voor 760K gisteren ...Toen bleef die maar stijgen naar 800
760k? Oei... tsja toen wilde iedereen natuurlijk zijn WL team klaar hebben.

• Jamesl
Bean77 schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 16:42:
[...]

Ja, twijfelde ook om het ná de WL te doen maar toen werd hier nog geopperd zovan hij blijft maar stijgen :p
En vorig jaar wilde ik Lacazette kopen, zijn TIF, en toen wachtte ik te lang en toen kon ik hem niet meer betalen. Wilde niet weer zo'n situatie :p

edit: Als die maar niet onder de 600 komt.... ook na zijn upgrade

[ Voor 7% gewijzigd door Jamesl op 24-12-2016 16:48 ]

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-11 22:08
bbblije schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 16:37:
[...]

https://www.futbin.com/17/squad/718548 Ruim onder je budget, ik hoor van vele dat Reus tegenvalt. Dan kun je beter een soort gelijke veel goedkopere speler als Costa proberen! Dit maakt ook het speelveld vrij voor Rentato Sanchez!
Ik wilde toch heel graag Reus hebben, dus met jouw team in m'n achterhoofd houdend aan de slag gegaan. De reden dat ik toch Rooney ipv Kante heb is Rooney z'n lengte die iets hoger is, wat ik toch belangrijk vind op een middenveld.

Dit is hem geworden, https://www.futbin.com/17/squad/836725. Wachten heeft geloond, ik kon na het kopen van dit team ook nog een 100k pack kopen, ipv een 7.5k pack :') Nu nog de kadobon van de zaak krijgen zodat er weer PS+ kan worden aangeschaft.

rm -rf ~/.signature

• RonaldMuijs
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-06-2023
http://www.futhead.com/17/squads/3379813/

13K voor veranderingen. Wie eerst halen?

[ Voor 30% gewijzigd door RonaldMuijs op 24-12-2016 16:56 ]

Verwijderd

Waar gaat het mis dan gedurende een potje? Het is een prima team al zijn Hamsik en Pjanic niet echt sterk. Het enige wat ik zou verbeteren is een andere keeper wat met 13k lastig wordt aangezien Handanovic nu veel te duur is.
Bean77 schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 16:42:
[...]

Was te verwachten toch, TOTW zijn altijd het goedkoopst na het weekend.
Uiteraard was mijn geduld ook op, had geen zin om nog een dag te spelen met loan cards voorin :*)

• RonaldMuijs
Verwijderd schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 17:20:
[...]
Waar gaat het mis dan gedurende een potje? Het is een prima team al zijn Hamsik en Pjanic niet echt sterk. Het enige wat ik zou verbeteren is een andere keeper wat met 13k lastig wordt aangezien Handanovic nu veel te duur is.
Scoren is laatste tijd een beetje mijn probleem. Denk dat ik even iemand anders ga proberen, maar ben er nog niet echt uit wie. Serie A spitsen zijn of matig of gigantisch duur.

Ik heb Handandovic gehad, maar was niet heel blij met hem.

Verwijderd

RonaldMuijs schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 17:21:
[...]

Scoren is laatste tijd een beetje mijn probleem. Denk dat ik even iemand anders ga proberen, maar ben er nog niet echt uit wie. Serie A spitsen zijn of matig of gigantisch duur.

Wat je nog kunt doen is Cuadrado met 7 chem als spits te gebruiken. Bacca is leuk maar hij heeft een 2* WF waar je altijd rekening mee moet houden. Waarschijnlijk kom je ook telkens op zijn linkerbeen uit waardoor schoten er niet in gaat. Wat je dit jaar moet proberen is een low driven shot naar de verre hoek. Dit doe je door eerst kracht mee te geven aan de bal en daarna nog een keer snel de schietknop indrukken en loslaten.

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-11 11:14
Jamesl schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 16:48:
[...]

Ja, twijfelde ook om het ná de WL te doen maar toen werd hier nog geopperd zovan hij blijft maar stijgen :p
En vorig jaar wilde ik Lacazette kopen, zijn TIF, en toen wachtte ik te lang en toen kon ik hem niet meer betalen. Wilde niet weer zo'n situatie :p

edit: Als die maar niet onder de 600 komt.... ook na zijn upgrade
Nog een maandje dan komen de upgrades ;)
Met 3 informs moet hij er wel bij zitten lijkt me

• Jamesl
Thomas18GT schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 17:31:
[...]

Nog een maandje dan komen de upgrades ;)
Met 3 informs moet hij er wel bij zitten lijkt me
Ik wil gewoon 1xje geluk met dingen kopen hahaha
Als ik een team of speler koopt daalt die altijd om één of andere reden, terwijl ik er altijd wel goed over nadenk :(
Bossie schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 17:21:
[...]

Was te verwachten toch, TOTW zijn altijd het goedkoopst na het weekend.
Uiteraard was mijn geduld ook op, had geen zin om nog een dag te spelen met loan cards voorin :*)
Kan wel zien waar de coins zitten op dit forum ;) :P

Voor welke volgende upgrade zou jij gaan?
https://www.futbin.com/17/squad/564066
https://www.futbin.com/17/squad/705239

IF Walker
IF Florenzi
IF Bonucci

Of nog even op de coins zitten?

Bean77 schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 17:52:
[...]

Kan wel zien waar de coins zitten op dit forum ;) :P

Voor welke volgende upgrade zou jij gaan?
https://www.futbin.com/17/squad/564066
https://www.futbin.com/17/squad/705239

IF Walker
IF Florenzi
IF Bonucci

Of nog even op de coins zitten?
Musa

Die heb ik standaard op de bank zitten :)

Maar nu je het zeg, hij verdient wel een TOTY >:)

• MrMistral
RonaldMuijs schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 17:21:
[...]

Muriel met een sniper kaartje :)

Bean77 schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 18:06:
[...]

Die heb ik standaard op de bank zitten :)

Maar nu je het zeg, hij verdient wel een TOTY >:)
Hangt er een beetje vanaf met welk team je het meeste speelt, hoewel ik voor beide twee andere spelers zou halen. Mertens voor Calcio of BPL Hybrid, en Sanchez voor BPL ipv Aguero.

Dan is er een grote kans dat je dadelijk twee upgrades meepakt :)
Misschien Bellerin SBC ipv walker?

• Jamesl
Komen er nog gratis packs? _/-\o_
Bossie schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 18:23:
[...]

Hangt er een beetje vanaf met welk team je het meeste speelt, hoewel ik voor beide twee andere spelers zou halen. Mertens voor Calcio of BPL Hybrid, en Sanchez voor BPL ipv Aguero.

Dan is er een grote kans dat je dadelijk twee upgrades meepakt :)
Misschien Bellerin SBC ipv walker?
Hmm goede tip. Heb SBC Bellerin gehaald. Vind ik wel beter dan IF Walker en ook nog flink goedkoper.
Sentinel erop een gaan :P

• UrbanWoodz
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-11 14:32
Heb net IF Eriksen uit een pakketje gekregen! :D

Past helaas niet in mijn team. Maar de coins die het me oplevert kan ik wel prima gebruiken. :+

[ Voor 50% gewijzigd door UrbanWoodz op 24-12-2016 19:33 ]

:)

• DjangoBangahri
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 06-12-2020
Ik heb toch maar de Sbc insigne gehaald, voor ca 35k. Nu verkoop mijn IF insigne voor ongeveer het dubbele. Dat leek me een prima deal.

Verwijderd

DjangoBangahri schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 21:42:
Ik heb toch maar de Sbc insigne gehaald, voor ca 35k. Nu verkoop mijn IF insigne voor ongeveer het dubbele. Dat leek me een prima deal.
Ik heb er zelf ook voor gekozen om hem om te ruilen. Zijn dribbels blijven heerlijk en deze kan in ieder geval niet in waarde dalen :+
Verwijderd schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 22:01:
[...]

Ik heb er zelf ook voor gekozen om hem om te ruilen. Zijn dribbels blijven heerlijk en deze kan in ieder geval niet in waarde dalen :+
Ik heb er alweer 21 potjes opzitten met hem :+

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-11 15:17
Iemand ideeën om een leuke voorhoeden neer te zetten?

Heb een opstelling staan met 4321 dus ze hoeven enkel aan elkaar te linken
Gaat dus om een

LF-ST-RF

CM

Budget is ongeveer 200k. blijf het lastig vinden om fatsoenlijke betaalbare buitenspelers te vinden

heb er nu dit van kunnen maken

https://www.futbin.com/17/squad/840380

[ Voor 12% gewijzigd door Ambianz op 24-12-2016 22:28 ]

• MrMistral
Care to share hoe? :D

• DjangoBangahri
In ieder geval met if bruma en de rest Duitse spelers, is vrij gemakkelijk en niet zo duur. De 84 rated spelers zijn al een stuk lager. Volgens mij had ik 3x84, 7x83 en 1x80 ofzo Ik weet het niet meer precies.

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:59
Hoe ervaar je het verschil tussen PS4 en PS4 Pro? Ik beschik sinds een maandje over een 4K TV waarbij ik overweeg om de gewone PS4 in te ruilen voor Pro variant. Maar omdat ik voornamelijk FIFA speel vraag ik me af of dat wel de moeite is.

FIFA Benelux Administrator

• Ambianz
Haha, geen probleem! Moet zeggen dat je me ook nog even onbewust hebt overgehaald. Heb heb ook maar gehaald
Ik heb hem ook maar gehaald. Ik had IF Nikolic en een aantal andere spelers nog in mijn team en kon hem voor een prikkie ophalen.
Ik twijfel wel heel erg of ik TOTGS Mertens nu moet verkopen. 280k cashen voor slechts iets van 10k investeren is geen verkeerde ruil. Maar Mertens is op aspecten echt veel beter. Twijfel.......

Bean77 schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 23:45:
[...]

Ik heb hem ook maar gehaald. Ik had IF Nikolic en een aantal andere spelers nog in mijn team en kon hem voor een prikkie ophalen.
Ik twijfel wel heel erg of ik TOTGS Mertens nu moet verkopen. 280k cashen voor slechts iets van 10k investeren is geen verkeerde ruil. Maar Mertens is op aspecten echt veel beter. Twijfel.......
Mertens is erg gevaarlijk als LW/LF, maar in het centrum beslist hij wedstrijden voor je.
19 goals uit 21 games bij mij tot nu toe :P

• Ambianz
Bossie schreef op zondag 25 december 2016 @ 00:08:
[...]

Mertens is erg gevaarlijk als LW/LF, maar in het centrum beslist hij wedstrijden voor je.
Ligt er natuurlijk een beetje aan hoe je 'm gebruikt, zou mertens links niet beslissend kunnen zijn dan?
Mijn sturridge staat ook op 33 goals uit 30 matches.. Komt ook wel redelijk omdat ik die speler vaak opzoek.
Bossie schreef op zondag 25 december 2016 @ 00:08:
[...]

haha maak het me maar moeilijker ;)

Ik heb SBC Insigne maar even op de bank gezet. Misschien tijdens de wedstrijd maar eens inbrengen voor sbc Dybala en dan TOTGS Mertens in de spits proberen.

• MrMistral
Oei wat speelt ie lekker zeg <3 Ik was niet overtuigd van z'n normale kaartje, maar dit is toch even wat anders :D
Heb ook wel een lekker teampie zo bij elkaar gespeeld :) En dan te bedenken dat dit begon als een fitness team en nu is het m'n favo :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/g7VCrAPh6ME7np3Njjy9zfIh/full.jpg

• MyUtd4Life
MrMistral schreef op zondag 25 december 2016 @ 00:46:
Oei wat speelt ie lekker zeg <3 Ik was niet overtuigd van z'n normale kaartje, maar dit is toch even wat anders :D
Heb ook wel een lekker teampie zo bij elkaar gespeeld :) En dan te bedenken dat dit begon als een fitness team en nu is het m'n favo :+

[afbeelding]
Mooi team! Zelf zou ik wel Cuadrado RM zetten, omdat die echt ontzettend lekker speelt. Immobile ben ik zelf ook niet echt fan van, maar bij jou doet die het erg goed denk ik?

Bean77 schreef op zondag 25 december 2016 @ 00:19:
[...]

haha maak het me maar moeilijker ;)

Ik heb SBC Insigne maar even op de bank gezet. Misschien tijdens de wedstrijd maar eens inbrengen voor sbc Dybala en dan TOTGS Mertens in de spits proberen.
http://www.futhead.com/17...-mertens/?chemType=sniper
In 4321 zullen je wingers gevaarlijker zijn dan in de formaties waarmee ik speel.

• MrMistral
MyUtd4Life schreef op zondag 25 december 2016 @ 00:49:
[...]

Mooi team! Zelf zou ik wel Cuadrado RM zetten, omdat die echt ontzettend lekker speelt. Immobile ben ik zelf ook niet echt fan van, maar bij jou doet die het erg goed denk ik?
Dankje!

Oh ja! Dat is een goeie. Dat moet ik een keer proberen. Ik heb alleen nog niet zoiets gehad van: ja, Berardi, jou moet ik vervangen. Maar wil Cuadrado inderdaad proberen.

Immobile speelt goed ja. Het kan inderdaad wel iets beter heb ik het gevoel, maar hij is vaak belangrijk :)

• Ambianz
zojuist een leuke sbc in de vorm van miranda bijgekomen voor diegene met een Serie A team!
SBC:
- Muller
- Miranda
- Fernandinho

• UrbanWoodz
Mijn team ziet er nu zo uit: http://www.futhead.com/17/squads/3389314/

Ljungberg en Litmanen zijn echt geweldig! Nu Laudrup er nog bij... :*)

Ambianz schreef op zondag 25 december 2016 @ 01:05:
zojuist een leuke sbc in de vorm van miranda bijgekomen voor diegene met een Serie A team!
Lijkt me een beetje prijzig ivm met de gebruikelijke Serie-A opties achterin.

• MyUtd4Life
Bossie schreef op zondag 25 december 2016 @ 01:05:
SBC:
- Muller
- Miranda
- Fernandinho
Zijn best wel leuke kaarten, zeker Miranda zou ik graag willen hebben. Maar als ik zie wat die toch nog moet kosten, gebruik ik liever zijn gewone versie.

Bossie schreef op zondag 25 december 2016 @ 00:52:
[...]

http://www.futhead.com/17...-mertens/?chemType=sniper
In 4321 zullen je wingers gevaarlijker zijn dan in de formaties waarmee ik speel.
Ik ga gewoon eens wat proberen. Het is in ieder geval al een luxe tot voor kort toen er voornamelijk gold en een enkele IF beschikbaar waren ;)

• Jamesl
Speelde net nog ff 6 potjes, eerste 2 zeer frustrerend gewonnen en andere 4 overtuigend gewonnen. Wat is Mertens een God zeg! Nu 14 games 17 goals 5 assists :)

Hopelijk krijgt die nog een upgrade :D

• UrbanWoodz
Jamesl schreef op zondag 25 december 2016 @ 02:07:
Speelde net nog ff 6 potjes, eerste 2 zeer frustrerend gewonnen en andere 4 overtuigend gewonnen. Wat is Mertens een God zeg! Nu 14 games 17 goals 5 assists :)

Hopelijk krijgt die nog een upgrade :D
Ik vind het normale kaartje van Mertens al geweldig! :)

Heb nu het idee dat het stukken beter gaat. Ben gepromoveerd naar divisie 2. Zal ook eens gaan beginnen met de Weekend League volgende week. :)

• Lekkerboeie86
Het eerste potje WL van deze dag winnen met 3-0 incl. ragequit tegenstander beloofd veel goeds :D

• Hoodlum77
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-07 10:18
Ik wil die Muller challenge doen. Heb nog een untradeable Modric in mijn club en daarna een rits 84 spelers. Is het daar mee te doen? Kom niet verder dan 84. Zag dat schema laatst op reddit om op 85 rating te komen, maar daar zit geen 89 rating speler als Modric bij.

• Jamesl
UrbanWoodz schreef op zondag 25 december 2016 @ 02:24:
[...]

Ik vind het normale kaartje van Mertens al geweldig! :)

Heb nu het idee dat het stukken beter gaat. Ben gepromoveerd naar divisie 2. Zal ook eens gaan beginnen met de Weekend League volgende week. :)
Dat kaartje is ook geweldig! Ik geniet elk jaar van Mertens :p

Verwijderd

Toch een kerstverrassing in fut voor mij. Kom er net achter dat ik Adruiz (Spaanse 84 spits) 10 keer had. Geen idee waarom. Geen idee ook waarom hij alleen nog voor 10k ging. Heb nu wel Vidal. :)
Verwijderd schreef op zondag 25 december 2016 @ 12:48:
Toch een kerstverrassing in fut voor mij. Kom er net achter dat ik Adruiz (Spaanse 84 spits) 10 keer had. Geen idee waarom. Geen idee ook waarom hij alleen nog voor 10k ging. Heb nu wel Vidal. :)
Haha lagen die kaartjes vanochtend onder je digitale kerstboom? :P

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-11 10:54
Komen er ook nog van die packs welke maar erg kort beschikbaar zijn?

PV opbrengst

• MrMistral
Justin2000 schreef op zondag 25 december 2016 @ 12:56:
Komen er ook nog van die packs welke maar erg kort beschikbaar zijn?
Gister nog zag ik 30 items, 30 zeldzaam. Dus nog doorlopend gok ik.

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Hoodlum77 schreef op zondag 25 december 2016 @ 10:46:
Ik wil die Muller challenge doen. Heb nog een untradeable Modric in mijn club en daarna een rits 84 spelers. Is het daar mee te doen? Kom niet verder dan 84. Zag dat schema laatst op reddit om op 85 rating te komen, maar daar zit geen 89 rating speler als Modric bij.
Ik twijfel erg over die kaart...zou dan m'n hummels en muller er voor in moeten ruilen. Maar zou zeggen dat het met je kaarten te doen moet zijn, je kunt altijd proberen toch :)

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:44

shameblaster

BB4E^Cons

Hopen of een gift van EA :+zal dit jaar wel niet

Cons:::BB4E

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 21:25
Heb die muller SBC gedaan, welke chem kaart lijkt jullie het beste? staat op CAM posititie 4-3-3(4)

PSN: Kidjuh

Verwijderd

Kidjuh schreef op zondag 25 december 2016 @ 14:39:
Heb die muller SBC gedaan, welke chem kaart lijkt jullie het beste? staat op CAM posititie 4-3-3(4)
Toen ik hem als CAM had, had ik sniper er op. Longshots vlogen er in. :)

Verwijderd

Bean77 schreef op zondag 25 december 2016 @ 12:49:
[...]

Haha lagen die kaartjes vanochtend onder je digitale kerstboom? :P
Ging op mijn transferlijst kijken of ik nog wat 84s had voor Muller SBC. Toen zag ik een hele rij van hem. Denk voor een sevilla marquee matchup ofzo. Geen idee hoe lang ik ze heb. Zag wel dat ik ze ooit voor 1.5k gekocht heb. Leuke per ongeluk winst. :)

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21-11 20:23
Ik wil die Muller wel maar heb maar 100k. Gaat hem niet worden denk. Moet echt eens gaan meedoen aan die weekend league. Gister na 4 seizoenen in D4 eindelijk gepromoveerd naar D3.

I like how you keep the mouse running...

• Kidjuh
Exodus FC schreef op zondag 25 december 2016 @ 14:45:
Ik wil die Muller wel maar heb maar 100k. Gaat hem niet worden denk. Moet echt eens gaan meedoen aan die weekend league. Gister na 4 seizoenen in D4 eindelijk gepromoveerd naar D3.
Hij is rond de 80k om te doen nu

• Casual Ruud
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06:45
shameblaster schreef op zondag 25 december 2016 @ 14:35:
Hopen of een gift van EA :+zal dit jaar wel niet
Een brons pakketje op 1e kerstdag voor mij. Beetje gierig dat er geen andere packs gegeven worden. Die SBCs vind ik helemaal niet interessant. Gelukkig zijn andere er wel content mee. Op zich zijn er wel leuke kaarten tussen voor Serie A maar allemaal untradable.

• Hoodlum77
Speel nu met dit team, eindelijk weer eens een winnende reeks neergezet!
www.futbin.com/17/squad/848257
I zet ik Lloris op doel.

Tips?

Wil eigenlijk otw Milik halen en Verrati voor Motta.

• Ambianz
Hoodlum77 schreef op zondag 25 december 2016 @ 16:03:
Speel nu met dit team, eindelijk weer eens een winnende reeks neergezet!
www.futbin.com/17/squad/848257
I zet ik Lloris op doel.

Tips?

Wil eigenlijk otw Milik halen en Verrati voor Motta.
Matuidi voor motta? Dan zit je overal alsnog op 10 chem met loyalty geloof ik.

Verder zou ik voor SIF Immobile gaan of nainggolan rechts

• Kidjuh
Die muller SBC is een beest, speelt veel lekkerder dan z'n normale kaart heb ik het gevoel.

Kidjuh schreef op zondag 25 december 2016 @ 17:20:
Die muller SBC is een beest, speelt veel lekkerder dan z'n normale kaart heb ik het gevoel.
Ik vond hem qua stats niet erg interessant, maar het gaat natuurlijk om hoe die speelt

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Net een nieuwe futmas sbc gedaan, goud pakket gekregen.

Ik hoop eigenlijk dat de calcio A sbc een keer wordt gelanceerd, alles staat telkens klaar totdat er weer een sbc komt waarmee het interessant is om toch weer spelers te verkopen

[ Voor 62% gewijzigd door peeweeherman op 25-12-2016 19:21 ]

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• RonaldMuijs
Leuke mysterie sbc, kost niks en had jumbo speler pakket eruit. Inhoud was natuurlijk weer super slecht maar eindelijk een sbc die ons wordt toegeworpen.

Verwijderd

peeweeherman schreef op zondag 25 december 2016 @ 19:19:
Net een nieuwe futmas sbc gedaan, goud pakket gekregen.

Ik hoop eigenlijk dat de calcio A sbc een keer wordt gelanceerd, alles staat telkens klaar totdat er weer een sbc komt waarmee het interessant is om toch weer spelers te verkopen
Kan best zijn dat die er helemaal niet komt. Vanwege het feit dat EA geen licentie heeft voor de Serie A (daarom heet het ook Calcio A).

• Hoodlum77
RonaldMuijs schreef op zondag 25 december 2016 @ 20:53:
Leuke mysterie sbc, kost niks en had jumbo speler pakket eruit. Inhoud was natuurlijk weer super slecht maar eindelijk een sbc die ons wordt toegeworpen.
Die was meer waard dan mijn 3000 coins
Kidjuh schreef op zondag 25 december 2016 @ 14:39:
Ik heb zelf nog niet met een Muller versie gespeeld maar twijfel tussen Hawk (ivm wat pace) of Maestro.

EA mag volgend seizoen wel de Chinese competitie opnemen gezien daar steeds meer toppers (gaan) spelen.

• Ambianz
pff een 2 speler pakket eruit. 1 niet zeldzaam goud en 1 zeldzaam zilver. briljant

• Casual Ruud
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06:45
Ik had dus 3k dacht eerst muh maar als ik dit zo lees dan toch best ok

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-11 03:32

Turfschipper

Hup NAC

Bean77 schreef op zondag 25 december 2016 @ 21:15:
[...]

EA mag volgend seizoen wel de Chinese competitie opnemen gezien daar steeds meer toppers (gaan) spelen.
Tsja, inderdaad zeg. Niet te geloven met hoeveel geld ze daar smijten ineens.

Ik had, geloof 2 jaar geleden, een mindblowing feit gelezen. China wil gaan mee spelen op het hoogste voetbal nivo. Ze hebben ze in een jaar tijd..... 50 duizend!!!!! Voetbalscholen opgericht door geheel China heen.

De grote profclubs hebben ineens heel veel geld. Ze pakken het in ieder geval serieus aan. Maar die aantallen... pffff.... daar valt niet tegen op te boksen. Zie ook veel meer sterren daar naar toe gaan in de toekomst.

Voor fifa en fut denk ik ook alleen maar leuk, hoe meer clubs hoe beter. ;)

En stel dat China een echt topland wordt, is dat wel tof om erbij te hebben op een WK denk ik.

[ Voor 5% gewijzigd door Turfschipper op 25-12-2016 22:01 ]

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:59

Royz

Kleurenblind!!

Ik had 4k... denk nog steeds muh :p

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Verwijderd

De winst zit hem in handel. Bronzen premier league dudes met de grote nationaliteiten gaan voor 1.5k tot 3k.

• DjangoBangahri
Ambianz schreef op zondag 25 december 2016 @ 21:39:
pff een 2 speler pakket eruit. 1 niet zeldzaam goud en 1 zeldzaam zilver. briljant
Zelfde hier, en de zilvere was ook niks waard :)

Verwijderd

Sinds ik Marchisio in mijn team heb win ik alles. Vanavond 8 potjes met mijn calcio team en 8 keer winst. Jammer dat ik met mijn bundesliga team alleen maar gelijkspeel en verlies. :)

Donnaramma
Sandro, chiellini, barzagli, florenzi
Marchisio, Medel, naingollan
Brodude
Immobile sif, dybala

Sommer
Pischek, naldo, Sokratis if, schmelzer
Keita if, Vidal, sanches
Draxler
Modeste if, werner if

Edit: kocht net als een idioot Rugani if voor de marquee matchup. Krijg ik hem terug uit een pakje. Hèhè.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2016 02:09 ]

• Oeffel
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-12-2021
Benieuwd wat voor SBC's er nog komen. Kreeg gisteren een 2-spelers pakje. Haalde Cuadrado eruit, nog niet zo verkeerd. Laatste weken heb ik redelijk pack luck, Coutinho, Eriksen, Ben Arfa, Verratti, Cuadrado en Pique. Ook nog 2 discard IF's, die ik tijdens SBC's voor 25+k verkocht. Had dus inmiddels 250k.
Nog maar een schijntje vergeleken met sommige anderen hier die Messi's packen en IF Higuain's enzo :o
Vorige jaren had ik met een beetje inspanning een handel in shirts, niet veel marge maar wel een constante. Maar dat is werkelijk niks waard dit jaar. Heb zo nu en dan wat discard IF's die je voor meer verkoopt maar de markt is zo onvoorspelbaar. Had 13 Movember kaartjes tot 3 weken geleden in de lijst gehouden en uiteindelijk toch maar gediscard. Weinig verlies maar had ik ze met deze weken verkocht had ik nog aardige winst gemaakt. Met Insigne SBC waren die kaartjes plots 35k waard, had er op dat moment trouwens toch nog 3 op de gok gekocht voor 15k.. :P

Wellicht laten ze de markt een beetje stabiliseren, om ook 84 rated spelers even een normale prijs te laten krijgen. Maar een crash is nog steeds totaal onvoorspelbaar.

[ Voor 41% gewijzigd door Oeffel op 26-12-2016 08:29 ]

Verwijderd

Heb een gouden Italiaan van Juventus nodig, als een bezetene aan het drukken maar steeds te laat. Er zijn 2 die tot max 10.000 bin gaan: Sturaro en Rugani. En bedankt EA. :')

Had ik ze maar in mijn club. ;(

Verwijderd

http://www.futhead.com/17/squads/3415549/
Kijk hoe lekkere spelers dat Nigeria eigenlijk heeft lage ratings maar wel OP spelers

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 december 2016 @ 09:50:
http://www.futhead.com/17/squads/3415549/
Kijk hoe lekkere spelers dat Nigeria eigenlijk heeft lage ratings maar wel OP spelers
Kansloos pacehoeren bedoel je zeker?
Pagina: 1 ... 77 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.