Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-11 11:14
Bossie schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 10:27:
[...]

Morgen is heel interessant :)
Ik vind niet-verhandelbare items bij voorbaat al niet interessant :X

• klavan88
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 22-05-2021
Thomas18GT schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 10:28:
[...]

Vind ik ook, toch puur verlies? Het kost je veel coins, en als je de speler beu bent, dan zit je er gewoon mee opgescheept :).

• silvi0
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-06 23:02
Thomas18GT schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 10:28:
[...]

Daar ben ik het mee eens inderdaad..
Ik heb dan wel Toprak gehaald omdat die maar 36k ofzo kostte, maar ik zou persoonlijk nooit heel veel betalen voor die niet-verhandelbare spelers.

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:44

shameblaster

BB4E^Cons

Bean77 schreef op donderdag 15 december 2016 @ 09:44:
[...]

Ik kan wel voor bank spelen >:)
Gisteren iets van 50 xhaka's gehaald voor de gok voor een sbc sanchez begin januari. 84 is wel een mooie rated kaart dacht ik zo om in te investeren. Wilde ook niet teveel geld investeren omdat ik voor de 4,5mln die ik nu nog over heb rond de kerst/TOTY een leuk team wil samenstellen.
Door jouw bericht had ik ook 30 xhakas gehaald voor 1800-2000/stuk. Inmiddels zijn ze in de afgelopen dagen allemaal verkocht voor 5900/6000. Nadat ik vanmorgen inlogde zag ik dat ik vannacht de laatste 16 had verkocht :D

Cons:::BB4E

Verwijderd

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=dFLgTFuCNPc]
Zonder interactie een penalty weggeven :') Kansloos en hoewel ik daarna direct kon scoren heb ik mijn divisie 2 avontuur weer om zeep geholpen. Vraag mij echt af hoe die physics werken dat er elke keer zulke onzin penalties kunnen worden gegeven.

• Jamesl
  • Laatst online: 22:16
shameblaster schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 10:43:
[...]

Door jouw bericht had ik ook 30 xhakas gehaald voor 1800-2000/stuk. Inmiddels zijn ze in de afgelopen dagen allemaal verkocht voor 5900/6000. Nadat ik vanmorgen inlogde zag ik dat ik vannacht de laatste 16 had verkocht :D
Lekker bezig! Ik had vannacht nog allemaal Baccas gekocht voor 5.5k en vanochtend waren ze 6.5K, ach uiteindelijk 10-15K winst mee gemaakt, maar wie het kleine niet eert :+

• Thomas18GT
Damn, die kleine Mertens dwerg is aardig boven mijn verwachtingen qua prijs zeg..
Had er gisteren meer moeten inkopen :+

Hij speelt ook wel erg fijn, misschien wel een blijvertje

• Jamesl
Thomas18GT schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 10:59:
Damn, die kleine Mertens dwerg is aardig boven mijn verwachtingen qua prijs zeg..
Had er gisteren meer moeten inkopen :+

Hij speelt ook wel erg fijn, misschien wel een blijvertje
Meer moeten inkopen?! Ben blij als ik er 1 kan kopen hahaha 8)7

• DjangoBangahri
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 06-12-2020
Ze hebben allemaal price range updates gedaan.

Bijv: IF Naingolann nu max 1 miljoen

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-11 15:13
Valt het jullie ook op dat bijna iedereen blijft staan bij penaltys online?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Verwijderd

Mars18 schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 11:09:
Valt het jullie ook op dat bijna iedereen blijft staan bij penaltys online?
Als je doelt op mijn filmpje. Ik bleef staan omdat hij weinig kracht mee gaf aan de bal ;) Zie zelf maar weinig mensen die blijven staan in de hogere divisies.
Alweer spijt dat ik me gekwalificeerd heb voor de WL. 3 potjes gespeeld en 3x irriteer ik mij kapot. Gelukkig 2x gewonnen maar toch.

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-11 20:13
Jamesl schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 10:10:
[...]

Wtf hoe dan :P
Ik twijfel beetje of ik mijn WL team moet verkopen en kijken of ik hem kan halen voor 700K
Wat denken jullie?
Had hem in een concept team opgenomen, en vanuit daar zocht ik (hij zat toen net in de packs).
Vervolgens was hij een hele tijd niet op de markt, en toen in 1x stond hij er voor 203K.
Ik dacht dat gaat me nooit lukken, zal wel door een bot worden gesniped, maar ik had hem... :+

• Mars18
Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 11:13:
[...]

Als je doelt op mijn filmpje. Ik bleef staan omdat hij weinig kracht mee gaf aan de bal ;) Zie zelf maar weinig mensen die blijven staan in de hogere divisies.
Niet op basis van je filmpje, maar mijn penals zijn zo drama nog steeds.
Dus ik mik er veel recht door, maar mis ze nu allemaal deze week omdat men blijft staan

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Thomas18GT
Mars18 schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 11:18:
[...]

Dus ik mik er veel recht door, maar mis ze nu allemaal deze week omdat men blijft staan
Oefen ze dan, zo moeilijk is het niet om hem gewoon in de kruising te leggen 8)7

Verwijderd

[...]

Je kunt toch gewoon de linker stick naar een richting wijzen en vervolgens 2 balkjes kracht meegeven door schieten even in te houden ?

• Jamesl
Hmm zal ik nu Bale verkopen en Mertens proberen te kopen of zal ik dat vanavond / morgen doen?
Of zal die dan nog verder gestegen zijn?
Protax schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 11:17:
[...]

Had hem in een concept team opgenomen, en vanuit daar zocht ik (hij zat toen net in de packs).
Vervolgens was hij een hele tijd niet op de markt, en toen in 1x stond hij er voor 203K.
Ik dacht dat gaat me nooit lukken, zal wel door een bot worden gesniped, maar ik had hem... :+
Damn wou dat ik zoveel geluk had :p Dat is gewoon net zoveel winst als Bale packen

• Protax
Jamesl schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 11:24:
[...]

Damn wou dat ik zoveel geluk had :p Dat is gewoon net zoveel winst als Bale packen
Is wel op de PC, misschien is de markt ook wel anders? Sommige spelers zijn nog geeneens verkrijgbaar :S

• Thomas18GT
Jamesl schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 11:24:
Hmm zal ik nu Bale verkopen en Mertens proberen te kopen of zal ik dat vanavond / morgen doen?
Of zal die dan nog verder gestegen zijn?

[...]

Niemand kan de toekomst voorspellen en de markt is echt heel raar dus elk antwoord wat je kan krijgen is een simpele gok met 50% kans ;)

Ik zet in op nu doen.

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:13
[...]

Mijn tip is om je pookje naar linksvoor of rechtsvoor te duwen en zo vast te houden, niet alleen naar rechts of links. Maar oefen er een paar en je hebt het zo in de gaten.

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21-11 20:23
[Mars18 schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 11:18

De hoek in prikken is vrij eenvoudig. Duw je linker analoog eerst rechtomhoog, draai dan een slag naar rechts of links en schieten. Als je je stick meteen een hoek uitduwt is het veel moeilijker richten. Zo, nu leg je die pingels in alle hoeken.

I like how you keep the mouse running...

• Jamesl
Ok! We got him, Mertens 759K BIN :)

CAM of ST zetten?

• El Profesor
Jamesl schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 11:46:

CAM of ST zetten?
Hoe komen jullie aan zoveel coins? Ik heb nu zo'n 80 wedstrijden gespeeld en 2 teams van ca. 50k en 100k aan coins.

Verwijderd

Jamesl schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 11:46:

CAM of ST zetten?
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/825d4396f66dac38db2d6cefe4bb32a3.png
2 potjes gespeeld. 1 gewonnen met 2-1 (dom tegen doelpunt) waar Mertens beide assists gaf. Tijdens het andere potje gaf hij uiteindelijk ook een assist aan Higuain. Baal er alleen een beetje van dat ik hem een hunter kaart heb gegeven. Denk dat meastro beter is op de CAM positie ;)

• StaafM
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-12-2020
men vorige team liep niet echt lekker, middenveld met Vidal, Kante en snaches was OP, maar op de een of andere manier liep het geheel als dikke stront door een trechter.

dus alles verkocht en dit terug gekocht:
http://www.futhead.com/17/squads/3345262/

Iniesta, Bale, James en Smalling zijn untradable.
favo speler van het team is misschien nog wel iborra, wat een animal.

• Mars18
Exodus FC schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 11:35:
[...]

De hoek in prikken is vrij eenvoudig. Duw je linker analoog eerst rechtomhoog, draai dan een slag naar rechts of links en schieten. Als je je stick meteen een hoek uitduwt is het veel moeilijker richten. Zo, nu leg je die pingels in alle hoeken.
Is goed, ik schiet ze altijd hard naast.

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-11 15:12
Zo, ik dacht nog even proberen om voor het eerst kampioen te worden in divisie 1. Had 3 punten nodig

60 minuten in de wedstrijd 3-0 achter. Mooi vervelend, nouja toch nog maar proberen dan. Ik scoor en 3 voor de 90ste minuut. Griezmann wordt neergehaald 30 meter voor het doel. Payet staat klaar om de vrij trap te nemen. Drie balkjes power, LB ingedrukt en schieten, ja hoor! Fantastisch erin! 4-3 voor, scheids fluit af hoppa!! Beste comeback die ik ooit gemaakt heb! en gelijk weer gekwalificeerd voor de volgende WL (wist niet eens dat dat kon als de huidige weekend league nog bezig is).

Trouwens scoor ik bijna altijd bij een vrije trap met Payet. Die is daar zo ongelofelijk goed in!
Arwintju schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 12:26:
Zo, ik dacht nog even proberen om voor het eerst kampioen te worden in divisie 1. Had 3 punten nodig

60 minuten in de wedstrijd 3-0 achter. Mooi vervelend, nouja toch nog maar proberen dan. Ik scoor en 3 voor de 90ste minuut. Griezmann wordt neergehaald 30 meter voor het doel. Payet staat klaar om de vrij trap te nemen. Drie balkjes power, LB ingedrukt en schieten, ja hoor! Fantastisch erin! 4-3 voor, scheids fluit af hoppa!! Beste comeback die ik ooit gemaakt heb! en gelijk weer gekwalificeerd voor de volgende WL (wist niet eens dat dat kon als de huidige weekend league nog bezig is).

Trouwens scoor ik bijna altijd bij een vrije trap met Payet. Die is daar zo ongelofelijk goed in!
Netjes, feli met je titel :)

Ja Payet is een baas. Krul ze er ook erg vaak in met sbc payet.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:59
Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 11:50:
[...]

[afbeelding]
2 potjes gespeeld. 1 gewonnen met 2-1 (dom tegen doelpunt) waar Mertens beide assists gaf. Tijdens het andere potje gaf hij uiteindelijk ook een assist aan Higuain. Baal er alleen een beetje van dat ik hem een hunter kaart heb gegeven. Denk dat meastro beter is op de CAM positie ;)
Nice. Hoe is Mertens als het op fysieke duels aankomt? Wordt hij echt de hele tijd onderuit geduwd of houdt hij redelijk staande met z'n hoge balance?

FIFA Benelux Administrator

• Protax
MyUtd4Life schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 12:43:
[...]

Nice. Hoe is Mertens als het op fysieke duels aankomt? Wordt hij echt de hele tijd onderuit geduwd of houdt hij redelijk staande met z'n hoge balance?
Ik heb hem nu als CAM, en bij mij wordt hij constant de grond in gestampt.
Maar goed, ik ben zo slecht in Fifa, denk dat menig cavia nog beter is.
Ik moet nog steeds een filmpje maken, zodat mensen mij kunnen voorzien van tips... Ziet er uit als een flipperkast 8)7

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-11 13:46
Protax schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 12:45:
[...]

Ik heb hem nu als CAM, en bij mij wordt hij constant de grond in gestampt.
Maar goed, ik ben zo slecht in Fifa, denk dat menig cavia nog beter is.
Ik moet nog steeds een filmpje maken, zodat mensen mij kunnen voorzien van tips... Ziet er uit als een flipperkast 8)7
Zullen we een keer 1 vs 1? Ik ben net zo kaas :>

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 12:43:
[...]

Het ligt er aan met wie hij een duel aan gaat. Het 2e potje wat ik gelijk speelde werd hij ook telkens onderuit geschopt. Door zijn agressie en balans blijft hij wel op zijn benen staan en kan hij zichzelf er ook voor drukken (snelheid speelt hierbij ook een rol).

Ik ga nog wel een keer kijken of ik ingame kan switchen naar de 4321 formatie zodat ik zonder chemistry te verliezen op de plek van RF kan zetten om te kijken hoe dat loopt. Wat betreft schoten kun je zo'n beetje van elke positie wel op doel schieten.

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:59
Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 12:50:
[...]

Ik ga nog wel een keer kijken of ik ingame kan switchen naar de 4321 formatie zodat ik zonder chemistry te verliezen op de plek van RF kan zetten om te kijken hoe dat loopt. Wat betreft schoten kun je zo'n beetje van elke positie wel op doel schieten.
Waarom zou je dit doen? Dan haal je zowel Dybala en Mertens van hun centrale posities af en geef je tegenstander meer de kans om te voorspellen wat je doet.

[ Voor 20% gewijzigd door MyUtd4Life op 23-12-2016 13:00 ]

FIFA Benelux Administrator

• Mars18
Ik ga voor courtois denk ik, heb nu lloris maar die staat in de verkoop.
Eigenlijk wil ik de gea, maar 130 k is zo veel...

Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 12:50:
[...]

Het ligt er aan met wie hij een duel aan gaat. Het 2e potje wat ik gelijk speelde werd hij ook telkens onderuit geschopt. Door zijn agressie en balans blijft hij wel op zijn benen staan en kan hij zichzelf er ook voor drukken (snelheid speelt hierbij ook een rol).

Zijn TOTGS als LF, ontsnapte juist vaak bij mij waar bijvoorbeeld een Insigne toch steeds de duels verloor.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Protax
Vanmorgen ook al aangegeven maar geen reactie.
Gisteravond 4-1-2-1-2 (2) getest, maar ook dit was geen succes.
Met mijn team, mag dat echt niet gebeuren maar heb denk ik 8 potjes gespeeld en heb er maar twee gewonnen.

Valt me op dat zodra ze mijn team zien, ze direct PTB gaan spelen, en ik heb gewoon de skills niet om daar doorheen te komen.

Wordt tijd voor een Fifa masterclass of training... :(
Misschien vanavond maar eens kijken naar 4-2-3-1 (2), om wat meer defensieve zekerheid in te bouwen.
Of hebben jullie nog tips voor een "beginner"?

• silvi0
Protax schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 13:21:
Met mijn team, mag dat echt niet gebeuren maar heb denk ik 8 potjes gespeeld en heb er maar twee gewonnen.

Valt me op dat zodra ze mijn team zien, ze direct PTB gaan spelen, en ik heb gewoon de skills niet om daar doorheen te komen.

Misschien vanavond maar eens kijken naar 4-2-3-1 (2), om wat meer defensieve zekerheid in te bouwen.
Ik had je graag tips willen geven, maar ken dr zelf ook geen hol van! haha! Misschien wat youtube filmpjes bekijken? Zijn zat filmpjes te vinden..

• Thomas18GT
Protax schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 13:21:

Je zou toch met een filmpje komen? ;)
En als je tips voor je team wilt moet je wel even je team erbij posten, ik kan namelijk niet alle teams van iedereen onthouden :P

• Jamesl
Twijfel nog steeds met Mertens op CAM of ST :p

• silvi0
Jamesl schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 13:40:
Je kan toch beiden proberen door een paar wedstrijdjes te spelen?

• Jamesl
silvi0 schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 13:45:
[...]

Je kan toch beiden proberen door een paar wedstrijdjes te spelen?
Ja maar dan moet ik wel me hele team omgooien wat ik wil uitproberen ;)

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Jamesl schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 14:01:
[...]

Ja maar dan moet ik wel me hele team omgooien wat ik wil uitproberen ;)
Meten is weten ;)
Jamesl schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 13:40:
Hoe meer ik er naar kijk en hoe meer ik hem een CAM vind en twijfel of ik IF Aguero wel moet verkopen als echte spits. En als CAM vind ik hem niet echt praktisch buiten een calcio team.
Als die nou in de BPL had gespeeld..... maar goed dan was zijn prijs ook wel het dubbele.
Ik ga hem niet meer halen in ieder geval.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• silvi0
Ik zie soms opstellingen van mensen en die hebben dan een stuk of 5 bronzen spelers op hun reservebank, klopt het dat je dan tegen mindere spelers gematched wordt? Of doen ze dit met een andere reden?

• Thomas18GT
silvi0 schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 14:14:
Ik zie soms opstellingen van mensen en die hebben dan een stuk of 5 bronzen spelers op hun reservebank, klopt het dat je dan tegen mindere spelers gematched wordt? Of doen ze dit met een andere reden?
Jep, doe ik ook. Dan kom je tegen lagere rating teams, meestal dan

• Protax
Thomas18GT schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 13:25:
[...]

Je zou toch met een filmpje komen? ;)
En als je tips voor je team wilt moet je wel even je team erbij posten, ik kan namelijk niet alle teams van iedereen onthouden :P
Ja, ik heb het geprobeerd via Origin en Nvidia te streamen naar Twitch.
Dit werkt volgens mij wel, maar ik kan die sessies niet terugzien.

Dit is mijn team:

https://www.futbin.com/17/squad/806200

Schaam me dood om het hier te posten, en te zeggen dat ik in divisie 5 2 potjes win in 7 wedstrijden... (moet erbij zeggen dat ik regelmatig last van lag heb op de PC, steelt echt fucked!)

[ Voor 6% gewijzigd door Protax op 23-12-2016 14:29 ]

• Thomas18GT
Protax schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 14:29:
[...]

Dit is mijn team:

Schaam me dood om het hier te posten, en te zeggen dat ik in divisie 5 2 potjes win in 7 wedstrijden... (moet erbij zeggen dat ik regelmatig last van lag heb op de PC, steelt echt fucked!)
Wauw O+

Speel je wel met een controller? Of hoe gaat dat in z'n werk op de pc?

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 21:25
[...]

Dit is mijn team:

Mooi team wel! Heb je al gezocht naar de beste custom tactics en speler instructies voor jouw opstelling? Dat scheelde bij mij echt een hele hoop!

PSN: Kidjuh

• Mars18
[...]

Dit is mijn team:

Haha nice

• silvi0
[...]

Dit is mijn team:

Wat een team zeg.. :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ _/-\o_
Zo zie je maar dat je zelfs met de beste spelers nog steeds moet kunnen FIFA spelen en dat geen garanties geeft.. :P

Verwijderd

[...]
... (moet erbij zeggen dat ik regelmatig last van lag heb op de PC, steelt echt fucked!)
Is soms op de PS4 ook wel. Is niet te doen soms en het is alleen erger tijdens de vakantie periodes (mensen gaan films streamen, downloaden of whatever).

• Protax
Thomas18GT schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 14:32:
[...]

Wauw O+

Speel je wel met een controller? Of hoe gaat dat in z'n werk op de pc?
Heb een Xbox One S controller aan me PC, voelt gewoon als een snelle Xbox.
Paar maanden terug mijn PS4 verkocht, en sindsdien speel ik op de PC.

Zit er aan te denken om een PS4 Pro te halen, maar dan moet ik opnieuw beginnen met Fifa... En dat kost teveel knaken!

[ Voor 14% gewijzigd door Protax op 23-12-2016 14:46 ]

• Protax
Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 14:36:
[...]

Is soms op de PS4 ook wel. Is niet te doen soms en het is alleen erger tijdens de vakantie periodes (mensen gaan films streamen, downloaden of whatever).
Moet je niets instellen bij Twitch dat je uitzendingen bewaard worden?

• Thomas18GT
Protax schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 14:45:
[...]

Zit er aan te denken om een PS4 Pro te halen, maar dan moet ik opnieuw beginnen met Fifa... En dat kost teveel knaken!
Ja dacht misschien dat je met een toetsenbord Fifa speelde ofzo haha, dat lijkt me helemaal onmogelijk..
Dan wordt het gewoon flink oefenen voor je denk ik :+

• Protax
Thomas18GT schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 14:48:
[...]

Ja dacht misschien dat je met een toetsenbord Fifa speelde ofzo haha, dat lijkt me helemaal onmogelijk..
Dan wordt het gewoon flink oefenen voor je denk ik :+
Dat lijkt mij ook een hel!

Maar als PC gamer, kan ik gewoon niet wennen aan consoles, laadtijden zijn echt dodelijk.
Xbox controller is overigens wel een stuk prettiger, dan de oude PS4 controller.

:)

• El Profesor
Thomas18GT schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 14:26:
[...]

Jep, doe ik ook. Dan kom je tegen lagere rating teams, meestal dan
Dan word je zelf toch nooit beter als je probeert zoveel mogelijk voordeel te halen door tegen zwakkere teams te spelen.

[...]

Dit is mijn team:

joh, ik ben gisteren gedegradeerd naar D6 :o

Mijn excuus is wel dat mijn nieuw team nog geen voorhoede heeft(iets met wachten tot maandag voor Mertens). Had tussendoor wel wat tijd om te spelen maar met leenspelers voorin deed ik alles goed behalve scoren.

Komende week maar eens ff daar mee aan de slag

• Thomas18GT
Protax schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 14:50:
[...]

Dat lijkt mij ook een hel!

Maar als PC gamer, kan ik gewoon niet wennen aan consoles, laadtijden zijn echt dodelijk.
Xbox controller is overigens wel een stuk prettiger, dan de oude PS4 controller.

Vind ik ook maar al mijn vrienden hebben een PS4, en meestal gamen we samen dusja..
Sinds deze week is er overigens wel de Revolution Nacon Pro te koop voor de PS4, misschien ook maar eens halen :)

Afbeeldingslocatie: http://www.techmania.nl/wp-content/uploads/2016/11/Nacon-Revolution-3.jpg
Exodus FC schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 14:51:
[...]

Dan word je zelf toch nooit beter als je probeert zoveel mogelijk voordeel te halen door tegen zwakkere teams te spelen.
Ach, ik wil gewoon eerst divisie 1 winnen :+
Zit er ondertussen al in, 2 keer gehandhaafd maar winnen wilt nog niet echt lukken helaas, komt wel :D

[ Voor 24% gewijzigd door Thomas18GT op 23-12-2016 14:56 ]

Thomas18GT schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 14:53:
[...]

Vind ik ook maar al mijn vrienden hebben een PS4, en meestal gamen we samen dusja..
Sinds deze week is er overigens wel de Revolution Nacon Pro te koop voor de PS4, misschien ook maar eens halen :)

[afbeelding]
Doe sowieso even een review hier als hem gehaald hebt, daarnaast ben ik wel benieuwd naar de ervaringen hier als er anderen zijn die met een 3rd party controller spelen.

Ik heb al een tijdje een stapeltje bol.com bonnen liggen, misschien is dit iets :)

• Protax
Thomas18GT schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 14:53:
[...]

[afbeelding]
Ben volgende week vrij, misschien haal ik wel een Playstation kan ik tegen jullie oefenen :P

• Thomas18GT
Protax schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 14:56:
[...]

Ben volgende week vrij, misschien haal ik wel een Playstation kan ik tegen jullie oefenen :P
Ik ben ook vrij dus heb wel tijd om je een lesje te leren >:)
Letterlijk dan hé haha
Bossie schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 14:56:
[...]

Doe sowieso even een review hier als hem gehaald hebt, daarnaast ben ik wel benieuwd naar de ervaringen hier als er anderen zijn die met een 3rd party controller spelen.

Ik heb al een tijdje een stapeltje bol.com bonnen liggen, misschien is dit iets :)
Zal ik doen, gisteren pas een nieuwe controller binnen (ik ben nogal een sloper 8)7 ) dus ik weet nog niet wanneer ik hem bestel. Misschien brengt de kerstman nog een leuke cadeaubon toevallig.

[ Voor 48% gewijzigd door Thomas18GT op 23-12-2016 14:57 ]

• DjangoBangahri
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 06-12-2020
Is er iemand die if Handanovic heeft?
Ben wel benieuwd of die beter/fijner is als sbc buffon.

• El Profesor
Higuain en Dybala wisselen? Heb je een linkspoot op rechts en rechtspoot op links

Verwijderd

Protax schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 14:47:
[...]

Moet je niets instellen bij Twitch dat je uitzendingen bewaard worden?
Ik doe zelf niet aan twitch maar ik bedoel dat er meer netwerkverkeer in veel huizen is waardoor je soms een instabiele verbinding krijgt.

• Protax
Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 16:26:
[...]

Ik doe zelf niet aan twitch maar ik bedoel dat er meer netwerkverkeer in veel huizen is waardoor je soms een instabiele verbinding krijgt.
Komt denk ik eerder door de EA servers, met andere games nergens last van.

Verwijderd

Protax schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 16:31:
[...]

Komt denk ik eerder door de EA servers, met andere games nergens last van.
Normale seizoenen is P2P. Zit verder geen server tussen (alleen voor de uitslag). Vandaag was het in ieder geval zo'n dag dat er extreem veel lag potjes waren terwijl mijn Internet gedurende de wedstrijd nog ver boven de 10Mbyte/s zat :')
DjangoBangahri schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 15:59:
Is er iemand die if Handanovic heeft?
Ben wel benieuwd of die beter/fijner is als sbc buffon.
Hij ziet er wel leuk uit, maar ik verwacht met de toty dat er wel een betere optie komt. Zonde om nu je coins aan deze kaart uit te geven denk ik.

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-11 15:43
Nou morgen de eerste dikke packs las ik op reddit!

• Jamesl
Bean77 schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 14:11:
[...]

Hoe meer ik er naar kijk en hoe meer ik hem een CAM vind en twijfel of ik IF Aguero wel moet verkopen als echte spits. En als CAM vind ik hem niet echt praktisch buiten een calcio team.
Als die nou in de BPL had gespeeld..... maar goed dan was zijn prijs ook wel het dubbele.
Ik ga hem niet meer halen in ieder geval.
Heb hem nu als ST, maar twijfel nog, om 1 of andere reden komt die nog niet helemaal los.
Jamesl schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 17:21:
[...]

Heb hem nu als ST, maar twijfel nog, om 1 of andere reden komt die nog niet helemaal los.
Hmm precies waarom ik nog twijfel. Je zou hem eens als cam moeten proberen denk ik.
Ben blij dat ik hem niet gehaald heb.

• Jamesl
Bean77 schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 17:34:
[...]

Hmm precies waarom ik nog twijfel. Je zou hem eens als cam moeten proberen denk ik.
Ben blij dat ik hem niet gehaald heb.
Hij heeft nu 6 wedstrijd 10 goals haha niet bepaald slecht hoor.
Jamesl schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 19:08:
[...]

Hij heeft nu 6 wedstrijd 10 goals haha niet bepaald slecht hoor.
Als cam?

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-11 03:32

Turfschipper

Hup NAC

Protax schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 14:45:
[...]

Zou gewoon dit seizoen af maken op pc, en langszaam eens rustig aanbiedingen van ps4s af wachten. En dan vanaf volgend seizoen start je fut 18 op ps4.

Zonde van je team om nu over te stappen.

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:59

Royz

Kleurenblind!!

To easy schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 17:21:
Nou morgen de eerste dikke packs las ik op reddit!
Packs van 2000 points ofzo?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Wat een dwazen met WL trouwens. Ook wel leuk dat ik eens een mazzeltje mee heb.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=dJcVoBLCato]

• Jamesl
Nee als spits.

Echter zie ik nu al wat prijzen dalen, zal toch niet dat ik eens een gok neem en dat Mertens straks nog maar 500-600K waard is het ... :@

Verwijderd

Jamesl schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 20:36:
[...]

Nee als spits.

Echter zie ik nu al wat prijzen dalen, zal toch niet dat ik eens een gok neem en dat Mertens straks nog maar 500-600K waard is het ... :@
Lijkt mij heel sterk.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ys2ZBKl.jpg

Heb de False 9 gebruikt en het werpt zijn vruchten af. Meeste goals zijn gescoord in de hogere divisies maar mag mij nu weer vermaken in divisie 4.

• Jamesl
Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 21:03:
[...]

Lijkt mij heel sterk.

[afbeelding]

Heb de False 9 gebruikt en het werpt zijn vruchten af. Meeste goals zijn gescoord in de hogere divisies maar mag mij nu weer vermaken in divisie 4.
Nice! Je speelt 4-3-3 (5) dan?
Ik speel nu 4-3-1-2 maar twijfel toch weer terug te gaan naar 4-3-2-1, speelt toch het beste voor mij ondanks dat alle pro's 4-3-1-2 spelen, maargoed ik ben dan ook geen pro :P

Verwijderd

Jamesl schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 21:05:
[...]

Ik speel nu 4-3-1-2 maar twijfel toch weer terug te gaan naar 4-3-2-1, speelt toch het beste voor mij ondanks dat alle pro's 4-3-1-2 spelen, maargoed ik ben dan ook geen pro :P
Vandaag een paar potjes het weer opgepakt en het blijft een lastige formatie. Dybala en OTW Higuain met winst verkocht dus ik moest wel voor wat anders gaan. Dat de pro's met 4-1-2-1-2-2 spelen wil nog niet zeggen dat het voor iedereen de juiste formatie is. Je moet gewoon zelf op zoek gaan naar je ideale formatie voor de spelers die je tot je beschikking hebt.

• Jamesl
Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 21:08:
[...]

Vandaag een paar potjes het weer opgepakt en het blijft een lastige formatie. Dybala en OTW Higuain met winst verkocht dus ik moest wel voor wat anders gaan. Dat de pro's met 4-1-2-1-2-2 spelen wil nog niet zeggen dat het voor iedereen de juiste formatie is. Je moet gewoon zelf op zoek gaan naar je ideale formatie voor de spelers die je tot je beschikking hebt.
Welke formatie vind jij lastig?

En ja klopt, klakkeloos overnemen wat zij zeggen heeft geen zin. Niet elke pro speelt ook met dezelfde instellingen voor zijn formatie en iedereen heeft een andere speelstijl. Ik merk met 2 spitsen dat ik te weinig diepgang heb en dat het veld te smal wordt. Ondanks dat ik ze op 'achter de linies' heb staan.

Verwijderd

Jamesl schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 21:16:
[...]

Welke formatie vind jij lastig?

En ja klopt, klakkeloos overnemen wat zij zeggen heeft geen zin. Niet elke pro speelt ook met dezelfde instellingen voor zijn formatie en iedereen heeft een andere speelstijl. Ik merk met 2 spitsen dat ik te weinig diepgang heb en dat het veld te smal wordt. Ondanks dat ik ze op 'achter de linies' heb staan.
3 verdedigers is de enige formatie welke last voor mij zou zijn. Ik speel dit jaar eigenlijk alleen met:
  • 4321
  • 4231-2
  • 4-1-2-1-2-2
  • 433-2 (holding)
  • 433-5 (false 9)
Op zich kan ik mij prima redden met de bovenstaande formaties. Bij de false 9 heb je net als bij de "pro" formatie een vierkant. Daarnaast heb je als mogelijkheid om op de flanken te spelen. Volgens mij hoor je de False 9 dan ook te gebruiken met een lange spits die kopsterk is maar dat maakt niet uit :+
Jamesl schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 21:05:
[...]

Ik zie geen enkele "pro" 4312 spelen trouwens. Hoogst als de 4321-41212-2 opstelling niet lekker speelt.

Verwijderd

Bean77 schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 21:45:
[...]

Ik zie geen enkele "pro" 4312 spelen trouwens. Hoogst als de 4321-41212-2 opstelling niet lekker speelt.
Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 21:08:
[...]

Vandaag een paar potjes het weer opgepakt en het blijft een lastige formatie. Dybala en OTW Higuain met winst verkocht dus ik moest wel voor wat anders gaan.

Dat de pro's met 4-1-2-1-2-2 spelen

wil nog niet zeggen dat het voor iedereen de juiste formatie is. Je moet gewoon zelf op zoek gaan naar je ideale formatie voor de spelers die je tot je beschikking hebt.
Blijft lastig om gewoon ook maar enige moeite te stoppen in het lezen van een klein stukje tekst.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 21:51:
[...]

[...]

Blijft lastig om gewoon ook maar enige moeite te stoppen in het lezen van een klein stukje tekst.
Kijk eens wat jij quote en wat bean quote en lees je eigen tekst voor jezelf hardop. :+

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 22:51:
[...]

Kijk eens wat jij quote en wat bean quote en lees je eigen tekst voor jezelf hardop. :+
De meeste pro's switchen vrijwel direct naar de 41212-2 formatie of gebruiken hem voor de aftrap al.
Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 21:51:
[...]

[...]

De meeste pro's spelen 4321. Daarmee kijk ik dan naar spelers die 40-0 e.d. behalen bij WL. Enkele spelen 41212-2 of 433-4.
Bovendien was het een reactie op Jamesl zoals je kon lezen en geen reactie op jouw post.

Dribbeldwerg Dries inmiddels gehaald voor 630, inclusief snipper (http://www.futhead.com/17...-mertens/?chemType=sniper) om zijn Finishing te boosten.
Moet alleen nog ff een paar offline potjes doen voor loyalty en dan is SBC Insigne ook binnen :)

https://www.futbin.com/17/squad/85080

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:44

shameblaster

BB4E^Cons

Is de IF insigne niet 'beter'?

Edit:
Alleen dribbel hoger. (+1)

Sbc +2 passing, +1 fysiek

[ Voor 55% gewijzigd door shameblaster op 24-12-2016 08:36 ]

Cons:::BB4E

Verwijderd

Bean77 schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 00:25:
[...]

De meeste pro's spelen 4321. Daarmee kijk ik dan naar spelers die 40-0 e.d. behalen bij WL. Enkele spelen 41212-2 of 433-4.
Bovendien was het een reactie op Jamesl zoals je kon lezen en geen reactie op jouw post.
De top 5 speelt met 41212-2 ongeacht welke formatie ze mee beginnen voor chemistry. Iets waar jij maar al te graag over klaagt dat een speler dan nog op 10 chemistry speelt....

Zucht..

[ Voor 17% gewijzigd door Grotman op 24-12-2016 15:56 ]

shameblaster schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 08:33:
Is de IF insigne niet 'beter'?

Edit:
Alleen dribbel hoger. (+1)

Sbc +2 passing, +1 fysiek
https://www.futbin.com/17/compare/15586/15382

Ik had nog geen RF/RW, Hazard had mijn voorkeur echter heb ik momenteel niet zoveel coins.
SBC insigne is ongeveer 35/40k, IF Insigne ongeveer 70k.

<knip> Negeren is niet reageren op iemand.
Bossie schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 09:29:
[...]

https://www.futbin.com/17/compare/15586/15382

Ik had nog geen RF/RW, Hazard had mijn voorkeur echter heb ik momenteel niet zoveel coins.
SBC insigne is ongeveer 35/40k, IF Insigne ongeveer 70k.
Ik heb je advies opgevolgd en OTW Kante gehaald. Gisteren liep hij nog tegen de 500k, maar nu voor iets meer dan 400k kunnen oppikken. Ik denk dat hij nog wel een IF gaat halen dit seizoen.
Nu weer ff kijken naar de volgende aanwinst.

[ Voor 64% gewijzigd door Grotman op 24-12-2016 15:57 ]

• Protax
Ik wil toch maar een console halen om Fifa mee te spelen, heb dit op moment nog geen 4K TV (denk zelfs dat ik hem aan mijn PC monitor hang).

Xbox One S
Playstation 4 Pro

Wat raden jullie aan?

• Casual Ruud
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06:45
Komen morgen nu de kerst cadeau pakketjes? Van vorig jaar kan ik niet echt meer herinneren van hoe of wat. 2x 50k pack ofzo met untradables? Twee jaar geleden nog Ibra met kerst Laten we dat weer doen dit jaar.

Op futhead kan ik er niet veel over vinden.

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-11 09:09
Protax schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 10:44:
Ik wil toch maar een console halen om Fifa mee te spelen, heb dit op moment nog geen 4K TV (denk zelfs dat ik hem aan mijn PC monitor hang).

Xbox One S
Playstation 4 Pro

Wat raden jullie aan?

Hou eens zo'n controller vast en kijk wat het fijnste aanvoelt als andere games je niet interesseren :)

PSN: MrMistral

• Protax
MrMistral schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 10:52:
[...]

Hou eens zo'n controller vast en kijk wat het fijnste aanvoelt als andere games je niet interesseren :)
Heb tot een paar maanden terug altijd een PS4 gehad.
Echter is die PC markt voor Fifa een drama, maar speel nu wel met een Xbox One S controller op de PC.
Legends is wel weer leuk op de Xbox... Maar goed is de power van de nieuwe PS4 zoveel beter dat het de moeite waard is (ben een PC gamer, heb een hekel aan laadtijden) :)

• chengbondkwok
  • Laatst online: 00:48
Protax schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 10:44:

Xbox One S
Playstation 4 Pro

Wat raden jullie aan?

Heb je vrienden die op een bepaalde platform spelen? (Xbox vs PS4) Ik had sinds vorig jaar een console, en liet mijn keuze afhangen aan mijn omgeving (waar heb ik de meeste vrienden zitten). Toen bleek dat als ik voor de PS4 koos, ik slechts 1 vriend hoefde achter te laten :+
Casual Ruud schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 10:46:
Komen morgen nu de kerst cadeau pakketjes? Van vorig jaar kan ik niet echt meer herinneren van hoe of wat. 2x 50k pack ofzo met untradables? Twee jaar geleden nog Ibra met kerst Laten we dat weer doen dit jaar.

Op futhead kan ik er niet veel over vinden.
Ik vermoed dat het financieel niet zo voor de wind gaat bij EA en dat de kerstpakketten voor dit jaar zijn afgeschaft :+

Vorig jaar hadden we het de dag voor kerst gekregen (Christmas Eve). Dus het moet vanavond komen, en anders: maak meer SBC's, koop meer pakjes, help EA uit de barre tijden ;)

[ Voor 36% gewijzigd door chengbondkwok op 24-12-2016 11:04 ]

Pagina: 1 ... 76 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.